Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:06:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663081 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11250 Dátum:
2011.07.27 szerda, 01:29:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 11:56:32
Megoszlanak a vélemények. Én szvsz hasznosnak tartom őket. A magyar üzemanyag ugyanis nem a legjobb a mk3 tdci rendszeréhez
.
Példák: Metabond megasel
http://kereskedoportal.hu/shop_kat.php?shopid=14&k=556
Pro-tec (1x/alkalmankénti tisztításra pl)
http://www.pro-tec.hu/rendszer.htm
én spurizom.
http://spuri-adalek.hu/
Szia!
Spurit én is használtam jó fél évig. Hát nem vettem észre semmit, lehet velem volt a gond, de most a június végi olajcsrekor kapott Metabond-t a motor és megtéve > 4.000 km-t azt vettem észre, hogy határozottan sokkal csendesebb lett a motor
és picit a fogyi is csökkent, valamint az Osztrák üzemanyag tényleg jobb és júli elején még ~ 20 ft-al olcsóbb is volt, mint Sopronban az itthoni árak
A Metabond megasel-t viszont én is szívesen kipróbálnám, sajna helyben már nem tudtam beszerezni, mert befejezte az árusítását az autósbolt. Tudsz egy jó forrást Bp-en esetleg?
Naplózva
vtom83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11251 Dátum:
2011.07.27 szerda, 02:04:52 »
Nagyon remélem nem a porlasztó lesz mert az úgy hallottam nem olcsó!Ha a porlasztó kezdi megadni magát az nem jár teljesítmény csökkenéssel? A többi lehetséges gond amit írtatok nem tűnik zsebbe nyúlósnak. Ja és még valami,a fék a ti kocsitokban is kicsit "ladás"szóval fog de erősen kell nyomni,vagy csak nálam ilyen?Hol lehet érintős navihoz lemezt venni és kb mennyi?Válaszaitokat előre is köszönöm!!Üdv..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11252 Dátum:
2011.07.27 szerda, 07:46:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.27 szerda, 01:21:25
Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg
10 dollar egy fel literes uveggel, de kapsz 12 uveggel nagy dobozban 48 kanadai dollarert is. Mas arat nem talaltam ra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bulis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11253 Dátum:
2011.07.27 szerda, 09:30:18 »
Sziasztok!
Nekem ugyanez a jelenség klíma nélkül. Valakinek ötlet merre induljak el? Nem igazán értek hozzá
Előre is köszönöm!
Üdv,
LAci
Idézetet írta: Jumurdzsak - 2011.07.11 hétfő, 21:30:41
Sziasztok!
Az elmúlt napokban arra lettem figyelmes, hogy egyenletes, 120-as tempónál elkezd rángatni a gép, de ha gyorsítok, vagy lassítok valamelyest kisimul a járása! Plusz mintha kissé erőtlen is lenne az autó! Van valami ötletetek mi lehet az oka?
Naplózva
2005 MK3 Mondeo 2,0 TDCi Trend 130LE, Motór kód N7BA
Lakóhely: Debrecen és környéke
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11254 Dátum:
2011.07.27 szerda, 09:31:16 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.26 kedd, 21:13:55
Ezeket hol vetted? 32 a feszítő meg a 2 görgő? Én a szíjat, feszítőt, 2 görgőt, meg a főtengely szíjtárcsát vettem 84-ér. Unix 30% al. SKF, Gates. Ezek szerint én jó drágán vettem.
Ott volt felette ,de még 1x
:
Zolka4 hozzászólása és tőle vettem igaz több, mint 1 éve:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg507110#msg507110
"Sziasztok.
Látom nagyon benne vagytok itt a szíj témában.
Csak jelzem ha kell valakinek akkor még pár darab elérhető a szíj készletből ami SKF szíj és 2 gyári görgő+gyári feszítő.32000,-
Főtengely szíjtárcsa pedig 20000,-
Privátban keress mert kevés a netes idő.
vagy a
www.fotauto.hu
JÓ BÜTYKÖLÉST!!!!"
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11255 Dátum:
2011.07.27 szerda, 09:36:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.27 szerda, 01:29:47
A Metabond megasel-t viszont én is szívesen kipróbálnám, sajna helyben már nem tudtam beszerezni, mert befejezte az árusítását az autósbolt. Tudsz egy jó forrást Bp-en esetleg?
Sajna én nem vettem még bele sohasem csak a fórumokon olvastam, hogy valakinek ez jött be
De a gugli feldob sok helyet Budapesten is pl:
http://www.magyararak.hu/akciosbolt
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11256 Dátum:
2011.07.27 szerda, 10:22:32 »
Idézetet írta: kispacskesz - 2011.07.26 kedd, 17:13:37
Sziasztok!
SOS-időn belül eladó egy Ford Mondeo 2000 tddi 2001-évjárat!
Az autó adagoló hibás lessz de még korai stádiumban van. Nagyon sok dolgot kicseréltem benne. De ezt csak telefonon vagy személyesen beszéljük meg.
Nem árulok zsákbamacskát mindent elmondok róla! A hibáihoz igazítjuk az árat is.
Felmondták a hitelét tehát
sürgős!!!
Segítségeteket előre is köszönöm.
Elérhetőség 06-30/737-2504
Nem is olyan sürgős ez. Úgy is mondhatnám nem SÓS, cukros.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11257 Dátum:
2011.07.27 szerda, 11:02:41 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.26 kedd, 21:46:17
Hát igen, nekem Vik mondott rá 100-110-et.. gondolom ebben benne van minden + a munkadíj
Szíjcsere letudva + szabadonfutósítva is a gép
Köszi VIK még1x
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11258 Dátum:
2011.07.27 szerda, 11:27:13 »
Idézetet írta: Levis - 2011.07.27 szerda, 11:02:41
Szíjcsere letudva + szabadonfutósítva is a gép
Köszi VIK még1x
Ez elég gyors volt!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11259 Dátum:
2011.07.27 szerda, 11:51:40 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.27 szerda, 01:21:25
Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg
asszem olyan "metabondos" ára van, de nemtom, mert ajándékba kaptam
Az kiderült a flakonról, hogy ámerikai a motyó, származását tekintve...
Tényleg, a többi adalék is onnan származik?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11260 Dátum:
2011.07.27 szerda, 12:51:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.27 szerda, 01:21:25
Mibe kerül ez az anyag? Nekem a "gugli" nem súgta meg
www.metabond.hu
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11261 Dátum:
2011.07.27 szerda, 13:36:59 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.27 szerda, 12:51:36
www.metabond.hu
a fórumtárs nem a metabondot kérdezte..
hanem ezt
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11262 Dátum:
2011.07.27 szerda, 13:42:44 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 13:36:59
a fórumtárs nem a metabondot kérdezte..
hanem ezt
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Ez meg ha jól látom egy fordos referencia, de lehet, hogy csak marketing...
http://www.le-inc.com/documents/2410_8800_ate.pdf
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11263 Dátum:
2011.07.27 szerda, 13:53:27 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 13:42:44
Ez meg ha jól látom egy fordos referencia, de lehet, hogy csak marketing...
http://www.le-inc.com/documents/2410_8800_ate.pdf
Az ennyire szo szerint az utolso fillerig kiszamolt "felhasznaloi kommentekben" nehezen tudok hinni. Ami persze nem jelenti azt, hogy nem igaz, de a mondott cuccra alig talaltam barmit is netszerte, ami egy ismert es elterjedt, plane jo es hasznos cuccrol nehezen elkepzelheto.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11264 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:04:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.27 szerda, 13:53:27
Az ennyire szo szerint az utolso fillerig kiszamolt "felhasznaloi kommentekben" nehezen tudok hinni. Ami persze nem jelenti azt, hogy nem igaz, de a mondott cuccra alig talaltam barmit is netszerte, ami egy ismert es elterjedt, plane jo es hasznos cuccrol nehezen elkepzelheto.
AndyA
Valóban érdekes. Ha emilben kapnék ilyet, tutira a spamok közt kötne ki
De egyébként majd fogok referálni róla, mert ezt használom most.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11265 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:05:12 »
sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...
kell parazni?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11266 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:14:06 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 15:05:12
sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...
kell parazni?
Szűrő megfogja a dolgokat elvileg és 4-5e km adalékolás után érdemes cserélni a szűrőt, amennyiben rátérsz a folyamatos használatra!
Persze volt már példa arra, hogy már kopott porlasztócsúcsot megtisztított a kirakódott dzsuvától az adalék és elkezdett "pisilni" a befecskendező rendszer és csere lett belőle.
Amennyiben a 138e km valós sztm nem lesz ilyen gondod
Ha pl csak pro-tec-et használsz 1x kevés go-hoz (megtehető pl: 150km) akkor érdemes cserélni a szűrőt a következő tankolásnál sztm
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11267 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:30:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.27 szerda, 15:14:06
Szűrő megfogja a dolgokat elvileg és 4-5e km adalékolás után érdemes cserélni a szűrőt, amennyiben rátérsz a folyamatos használatra!
akkor ha jol ertem ket fajta adalk letezik. az egyik egy egyszeri tisztitasra, a masik pedig amit minden tankolas melle lehet tenni.
jol ertem?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11268 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:41:32 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 15:30:57
akkor ha jol ertem ket fajta adalk letezik. az egyik egy egyszeri tisztitasra, a masik pedig amit minden tankolas melle lehet tenni.
jol ertem?
Hát nagy általánosságban igen. Én ezekkel találkoztam idáig
Persze van még oktánszám vagy cetánszám növelő, multifunkciós, versenyadalék, stb.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11269 Dátum:
2011.07.27 szerda, 15:53:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.27 szerda, 15:41:32
Hát nagy általánosságban igen. Én ezekkel találkoztam idáig
Persze van még oktánszám vagy cetánszám növelő, multifunkciós, versenyadalék, stb.
akkor gondolom elsonek egy egyszeri tisztitot kene, majd szurocsere 100-200 km utan, aztan mehet az allando adalek es 5000km mulva megint egy szurocsere.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11270 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:04:13 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 15:53:37
akkor gondolom elsonek egy egyszeri tisztitot kene, majd szurocsere 100-200 km utan, aztan mehet az allando adalek es 5000km mulva megint egy szurocsere.
Én a folyamatos adalékolást alkalmazom.
Sztm, ha egyszeri tisztítás után cseréled a szűrőt és utána áttérsz a folyamatos adalékolásra én biztosan nem cserélném ki 5000km múlva újra a go szűrőt, hanem csak a következő alkalommal amikor úgyis cserélném. Persze te döntöd el. A gyakori szűrő csere sohasem árt az biztos a kocsidnak
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11271 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:09:44 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 15:05:12
sziasztok.
ha minden igaz, 138000km van a kocsiban es gondolkodom az adalekon.
amitol felek, hogy az eddig lerakodott cuccal mit kezd majd a rendszer...
kell parazni?
Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11272 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:19:43 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 16:09:44
Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...
hehehe, ok.
akkor marad a sima adlek es szurocsere. hol van a szuro? tanknal, vagz elol a motorterben?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11273 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:23:31 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 16:19:43
hehehe, ok.
akkor marad a sima adlek es szurocsere. hol van a szuro? tanknal, vagz elol a motorterben?
Motortérben az utasoldali torony mellett, de itt a leírás:
http://mondeo.hu/index.php?page=115
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11274 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:30:10 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.27 szerda, 11:27:13
Ez elég gyors volt!
hát igen, nem mertem sokáig húzni, hétvégén hosszabb túra lesz, és elmondások alapján ez csúnya dolgokat tud véghezvinni, ha menet közben hullik szét..
És persze Vik gyorsan beszervezte a szervízbe a gépet
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11275 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:34:50 »
ma visszavittem az autót ahol vettem , elküldtek szervízbe . ment az okoskodás meg a pislogás
végül is egy a fékszervódobról lejövö vákumcső ami egy vékony műanyag csőbe csatlakozik na ott volt a hiba , meg a tag tekergetett vmit a turbón sztem a geometriát, picit jobb lett de kormol még mindig és 7.2-73-at mutat a fogyi mérő ami nem sok picit?
Alf egy diagnosztikára mikor tudunk sort keríteni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11276 Dátum:
2011.07.27 szerda, 16:43:18 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 16:09:44
Tisztítót én nem raknék bele ennyi km-nél, ha nem füstöl és nincs vele gond..
elhiszem, hogy jót akarsz, de vigyázz a pénztárcádra helyette...
Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11277 Dátum:
2011.07.27 szerda, 17:36:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 16:43:18
Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
Én most beszéltem az Autochemmel és ugyanezt mondták. Ne rémüljünk meg ha először csúnya hangja lesz meg füstöl, azt a trutyi feloldása okozza. Kidolgozza és elmúlik. Végülis nekem is elmúlt. De szerintem ez bizonyos km-nél orosz rulett. Bár sokan mondják, h jobb a gép utána. Gabe is az autochemre esküszik pl.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11278 Dátum:
2011.07.27 szerda, 17:49:25 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 13:36:59
a fórumtárs nem a metabondot kérdezte..
hanem ezt
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/le_2410_btu_/
Köszönöm a "kiigazítást"
valóbam a MOL termék érdekelt
De értékelem a segítő szándékot is Metabond-s linkkel kapcsolatosan is
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11279 Dátum:
2011.07.27 szerda, 19:57:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 16:43:18
Én is beleraktam 140e környékén a protech-t vagy mit
csúnya volt az alapjárat is meg a kék füst is reggelente hideg indításoknál, de szerintem kikormolta magát a rendszer mert azóta semmi!
pont ezt nyögtem előtte is.. ha kormol és szarakodik, akkor simán mehet bele, de ha nincs baja.. akkor inkább ne.
nekem asszem 135e km körül jött a probléma, reggeli hidegindításnál, akkor jót tett neki a protec, aztán megismételtem később is, mert már emelkedőn elég sok füst jött ki belőle ledugózott egr-nél is. ekkor jött a kopogó motor.. majd a letiltás emelkedőn fullgáznál..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11280 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:07:46 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.27 szerda, 19:57:31
pont ezt nyögtem előtte is.. ha kormol és ***akodik, akkor simán mehet bele, de ha nincs baja.. akkor inkább ne.
nekem asszem 135e km körül jött a probléma, reggeli hidegindításnál, akkor jót tett neki a protec, aztán megismételtem később is, mert már emelkedőn elég sok füst jött ki belőle ledugózott egr-nél is. ekkor jött a kopogó motor.. majd a letiltás emelkedőn fullgáznál..
Protech után ez a hiba megszűnt??
Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11281 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:08:46 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.27 szerda, 17:36:42
Én most beszéltem az Autochemmel és ugyanezt mondták. Ne rémüljünk meg ha először csúnya hangja lesz meg füstöl, azt a trutyi feloldása okozza. Kidolgozza és elmúlik. Végülis nekem is elmúlt. De szerintem ez bizonyos km-nél orosz rulett. Bár sokan mondják, h jobb a gép utána. Gabe is az autochemre esküszik pl.
ugyan olyan maradt
mondjuk akkor még friss volt a kocsi, szóval nem tudtam mit kéne észrevegyek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11282 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:21:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 21:07:46
Protech után ez a hiba megszűnt??
Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
válasszuk ketté.. I. korábban hidegindításnál füstölt, azután elmúlt a protectől..
II. De fokozatosan kezdett füstölni kigyorsításokkor is, így teltek múltak a km-ek és adtam neki megint protecet, ezután már kezdett kopogóssá válni fokozatosan.. és a second protek után se szűnt meg a kormolása (komoly koromfelfő).
Nálad üresben nem kéne füstölnie, mert nekem beteg porlasztókkal se füstölt üresben padlógázzal. csakis terhelésnél.
én javasolnám a szívsor takarítást, de ha ez megvolt az egr dugózással együtt, akkor marad a chip magyarázatnak.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 21:24:00 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11283 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:23:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 21:07:46
Protech után ez a hiba megszűnt??
Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
A chip miatt van koksz! Az enyém is nyomja, főleg ha pár napig csak városban megyek. Olyankor ha először odanyomom rendesen nem kell hátranézni. De utána már nem vészes. Viszont jól megy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11284 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:35:47 »
Idézetet írta: vtom83 - 2011.07.27 szerda, 02:04:52
Nagyon remélem nem a porlasztó lesz mert az úgy hallottam nem olcsó!Ha a porlasztó kezdi megadni magát az nem jár teljesítmény csökkenéssel? A többi lehetséges gond amit írtatok nem tűnik zsebbe nyúlósnak. Ja és még valami,a fék a ti kocsitokban is kicsit "ladás"szóval fog de erősen kell nyomni,vagy csak nálam ilyen?Hol lehet érintős navihoz lemezt venni és kb mennyi?Válaszaitokat előre is köszönöm!!Üdv..
Nekem úgy néz ki miatta levált terheléskor.Most lesz cserélve 2db ami tuti rossz.Húzós ára van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11285 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:43:39 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.07.26 kedd, 19:44:05
Szélesebb a zen szabadonfutó is valóban ezért kell leszedni egy picit a generátor pereméből!
Szíjat kell ellenőrizni. Amennyiben a 2,4-es tranyón ua a szíj akkor ua a tárcsa is sztm nagy valószínűséggel!
Tessék: Szabadonfutó Transit 2.4-hez:
Kicsit ismerős.
Rákérdeztem a litens-es embernél, hogy hol kapható az ő görgőjük. Most lusta voltam kimenni az autóhoz, így nem tudom, hogy a kb. dupla vastag szíjtárcsa egyáltalán elfér-e.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11286 Dátum:
2011.07.27 szerda, 21:50:34 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.27 szerda, 17:49:25
Köszönöm a "kiigazítást"
valóbam a MOL termék érdekelt
De értékelem a segítő szándékot is Metabond-s linkkel kapcsolatosan is
Szia!
A mol kutaknál lehet kapni ezt az adalékot?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11287 Dátum:
2011.07.27 szerda, 22:36:10 »
azt hiszem nem adalekolok...
nekem - lekopogom - se nem kopog, se nem fustol...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11288 Dátum:
2011.07.27 szerda, 22:58:23 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 22:36:10
azt hiszem nem adalekolok...
nekem - lekopogom - se nem kopog, se nem fustol...
Mondjuk enyémben volt retek ezekszerint, de sose többet bele nem tenném
Majdnem infarktust kaptam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11289 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:03:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.27 szerda, 21:50:34
Szia!
A mol kutaknál lehet kapni ezt az adalékot?
Nem tudom, nem néztem még sohasem, de az oldalukon elérhető:
http://www.mol.hu/hu/autozzon_velunk/termekek_es_szolgaltatasok/kenoanyag_es_autoapolas/le_premium_uzemanyag-utoadalekok/
Ha esetleg valaki jár MOL kúton megnézhetné, megkérdezhetné
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11290 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:29:08 »
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11291 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:30:32 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 23:29:08
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-MtPwQs2h8iA/TjB_43v1tsI/AAAAAAAAAEI/POxFQE_nTCM/s512/mondeo.jpg[/img
szpenish rendszám?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11292 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:49:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 21:07:46
Protech után ez a hiba megszűnt??
Hogyha már nagyon füstöl a verda akkor halfoklik??
Az enyém az ilyen szép dízelesen füstöl, csak attól félek hogy nem fog átmenni műszakin
Mert ha üresben nyomok egy kövér gázt akkor azé csúnya dolgok jönnek ki hátul
Gondolom a chip is közrejátszik, mert Alf kocsija is csak gyorsulásokkor füstölt úgy mint az enyém most
dobjad ki a katalizátort
abban gyűlik össze és a kipuf nyomás abból tolja kifele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11293 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:52:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.27 szerda, 23:49:49
dobjad ki a katalizátort
abban gyűlik össze és a kipuf nyomás abból tolja kifele
egyszer, ha emelő kerül az autó alá, vagy valami gödör akkor én leszedem!! az biztos
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11294 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:53:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 23:52:14
egyszer, ha emelő kerül az autó alá, vagy valami gödör akkor én leszedem!! az biztos
igazán berakhatnád már
valamennyi erő is jön vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11295 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:55:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.27 szerda, 23:53:12
igazán berakhatnád már
valamennyi erő is jön vele
4-ben ha lepadlóztam vizes úton inkább elpörgött mint gyorsult volna, szerintem van benne kraft
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11296 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:57:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 23:55:59
4-ben ha lepadlóztam vizes úton inkább elpörgött mint gyorsult volna, szerintem van benne kraft
nekem kezd megint kevés lenni
kinézek majd az adagolóshoz, hogy mennyiért rakná be a 115le-s csúcsokat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11297 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:57:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.27 szerda, 23:57:01
nekem kezd megint kevés lenni
kinézek majd az adagolóshoz, hogy mennyiért rakná be a 115le-s csúcsokat
az már nem megy házilag?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11298 Dátum:
2011.07.27 szerda, 23:58:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.27 szerda, 23:30:32
szpenish rendszám?
Igen.
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11299 Dátum:
2011.07.28 csütörtök, 07:40:39 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.27 szerda, 23:58:47
Igen.
Hogy lehet így képet betenni?
Naplózva
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ