Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 02:01:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13782172 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 17:13:05 »

Van ugye téli alapjárat, ami 900 körüli, a nyári meg kb. 750. Szoftverfrissítésen átesett kocsiknál (ha jól tudom) a hátramenet kapcsolásakor felmegy az alapjárat 900-ra, nyáron is. Tehát valahogy meg kéne téveszteni az ECU-t, hogy tél van, vagy mindig rükvercben vagyunk. Akkor sose lenne az alapjárat 900 alatt.
Viszont ha közvetlenül az Electronic Control Unit-ot csapjuk be, akkor minden másban is téliesen vezérel. Azt meg nem kéne.
Ötlet?
A hátramenet érzékelő bemeneten keresztül be lehet csapni az ECU-t. Csak az a baj, hogy nem lehet állandó jelet adni, mert így lezsabályoz az ECU: csökken a max teljesítmény és nincs tempomat.
Én azt csináltam, hogy egy elektronika csak kb. 1200-as fordulat alatt ad jelet az ECU-nak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 18:29:32 »

Magasnyomású szivattyúból újat vettem 3 éve ( legalábbis azt mondták róla )és megint ***axik 120.000 Km-nél. Fémreszelék a G.O. szűzőben! Létezik ilyen? Csak ennyit bírna?
volt olyan is hogy a fémcsövek (rail->porlasztó) belső fele vedlett. Ezért is szokták cserélni azokat is a porlasztókkal együtt.
Az elkoszolódott alacsony nyomású szakasz (tank->CR pumpa) tud kenéshiányt okozni a pumpában, az meg annak a halálhoz vezet. + villogó izzításjelzőhöz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 18:31:39 »

Szeva,
Nekem is ua.  a problémám:terheléskor bevillog és leáll.90 %-ban azonnal leáll.CKP/CMP/csúcsok csere volt.Nekem is szivattyú cseréje maradt,bár már azt is cseréltem egy bontottra,de ua. Huh?

Ezért kell a P0251es DTC-nél nem egyből efogadni a "cseréljünk porlasztót!" felkiáltást. A magas terhelésnél leállás lehet az alacsony nyomású szakasz hibája miatt is: koszolódás, levegősödés. Pl. retkes tank okozhat ilyet, főleg ha már túlvagy a magasnyomású rész teljes cseréjén (kiv. ha a bontott cseredarab is rossz)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 19:43:54 »

Valahol feluton elmaradt a hozzaszolasbol a tenyanyag, ami cafolna ezeket... wave

Amit en irtam, az Papp Csabitol ***mazo velemeny. O napi szinten javitja ezeket a cuccokat hosszu eve, en elhiszem neki, hogy igy van, es hogy nem a levegobe beszel.

AndyA

én + még csak a parkolóba láttam autót. persze te nem ismersz engem, én meg nem ismerem a pappcsabit, de olvastam már ellenvéleményt itt olyantól a pappcsabi megállapítására (amivel én se tudok 100%ban egyetérteni) a gázolajról, akinek adok a véleményére, és tudom róla, h napi szinten elég sokat foglalkozik go-val és egyéb üza-gokkal, olajokkal ... nem eladás, v tankolás céljából.
viszont ahogy te összefoglaltad a saját szavaiddal az egészet az eléggé mellőzi a valóságot.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csepi
Vendég
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 20:35:47 »

Bunyek ismer sok szakit arrafelé!
Visszavittem a gépet a kereskedőnek, mert elvileg 6 hónap a gari rá. Ebből még három sem járt le. Mondtam neki nézesse meg. Eddig korekt volt a hozzáállása, de majd holnap kiderül, amikor elviszi szerelőhöz és kiderül mi a baja. Majd elmesélem, hogy mi volt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 22:04:01 »

Visszavittem a gépet a kereskedőnek, mert elvileg 6 hónap a gari rá. Ebből még három sem járt le. Mondtam neki nézesse meg. Eddig korekt volt a hozzáállása, de majd holnap kiderül, amikor elviszi szerelőhöz és kiderül mi a baja. Majd elmesélem, hogy mi volt.

hol vetted?
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 08:30:17 »

Bocs de próbálom kicsit poénnal elütni míg ezen túlleszek.Bocs ha nemvolt szellemes,jobb lett volna tréfa nélkül rendesen válaszolnom.Egyik írásomban megtalálod a választ. worship worship worship

Semmi gond Wink Az nem semmi összeg! De én is csak gyári újakat vennék.  A gyári az gyári! Sokba került ez az osztály is mire kijártam.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:32:12 »

Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy),  pedig azóta +70ekm ment bele.  vigyor3

Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés.  Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán  taps
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:34:22 »


Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
jöhet Wink

nekem 1,9-né sem akar szétmenni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:20:43 »

jöhet Wink

nekem 1,9-né sem akar szétmenni vigyor3
Nekem traktor turbócső van rászorítva és körbragasztva  vigyor3
Mostmég nem rakom fel a szép jó csövemet hogy szétrepedjen  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:25:08 »

Nekem traktor turbócső van rászorítva és körbragasztva  vigyor3
Mostmég nem rakom fel a szép jó csövemet hogy szétrepedjen  Grin
én meg nyomás emelés előtt körbetekertem az összeset power tape-pel, biztos ami  biztos. valamit csak használhatott, mert nyomta már szét bilincsnél 2x is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:51:22 »

A repedés:


És a csodálatos javítás:


A képeket a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul. falbav vigyor3
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:09:30 »

A repedés:

Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul. falbav vigyor3
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:10:50 »

jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
ha nem ilyen elbaxott formája lenne, akkor be lehetne vonni az egészet falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:11:07 »


Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul. falbav vigyor3
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
mennyi ennek métere??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:42:15 »

MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 23:03:02 »

Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy),  pedig azóta +70ekm ment bele.  vigyor3

Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés.  Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán  taps
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
Porjasztókhoz:nekem fordítva van és sajnos csere nemtudok mit tenni.
Más:Amikor elrepedt a szívósorra menő turbócsövem erős maradt ment mint a golyó és nem is füstölt.Csak abbüól vettem észre,hogy körülötte minden olajos volt.Na ebből csak azt akarom kihozni,hogy nem egyformán viselkednek a kocsik ha hiba van.És erről se te se én se más nemtehet.Azért én is örültem volna ha eddig elmegy de sajna nem ment.zért örülök a sikerednek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2011.08.02 kedd, 00:19:57 »

MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.
az sem baj, ha lehet kapni vigyor3 én hiába kerestem, felénk kevés a turbós mtz, így nem is tartanak belőle...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2011.08.02 kedd, 06:19:17 »

A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2011.08.02 kedd, 06:22:03 »

Egyfelol nix bexaren, attol, hogy spen van a GO-szuroben, meg siman elmehetsz vele akar 50-100 ezret is. Masfelol sajnos valoban ilyen ocska az anyag - mind a CR szivattyu anyaga, mind a magyar gazolaj...

Par hozzaszolassal elobb ideztem egy olyan szaki velemenyet, aki talan tudja, mirol beszel. Tegyel minden 50 liter gazolajhoz 1-2 deci 2T ketutemu kenoolajat es remenykedj. Artani biztos nem fog, bar nem bizonyitott az sem, hogy hasznalna.

AndyA
Sajna poharazva is voltak a csúcsok és kipurcant kettő, de a többinek sincs sok esélye.Újraprogizva is volt már kettő ( tavaj nov. és idén juni- ban a másik  ) érdekes higy most az dobott kódot , ami poharazásnál még jó volt. Mikor cserélve lettek a csúcsok es a szivattyú, akkor komplett tank és üa rendszer is pucolva lett és ezek elött 20e-el pedig a nagynyomású csövekból is kapott újakat.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:24:47 »

Porjasztókhoz:nekem fordítva van és sajnos csere nemtudok mit tenni.
Más:Amikor elrepedt a szívósorra menő turbócsövem erős maradt ment mint a golyó és nem is füstölt.Csak abbüól vettem észre,hogy körülötte minden olajos volt.Na ebből csak azt akarom kihozni,hogy nem egyformán viselkednek a kocsik ha hiba van.És erről se te se én se más nemtehet.Azért én is örültem volna ha eddig elmegy de sajna nem ment.zért örülök a sikerednek.

Nem dicsekvésnek szántam, hanem pozitív példának, hogy akinek mondjuk a szervizben azt mondják poharazás után, hogy kuka, de ő nem érez semmit, akkor még lehet, hogy nem vészes a helyzet, illetve hogy nem szabályszerű minden mondeónál a gyakori üa-renndszer felújítás.
A problémákra valóban máshogy reagálnak a kocsik, kíváncsi lennék (műszaki érdeklődésű emberként), hogy a különböző alkatrészek ideálistól való eltérései milyen módon befolyásolják a motor viselkedését, vagy mondjuk ebben az esetben az, hogy a turbó változó geometriájú-e, milyen irányú/méretű a repedés. Illetve kérdezném a hozzáértőket, hogy esetleg változtattak-e a 130 lovas TDCi vezérlésén faceliftnél?

mennyi ennek métere??

3ezer körül van úgy tudom.

ha nem ilyen elbaxott formája lenne, akkor be lehetne vonni az egészet falbav

 nyes bár akkor már inkább egy szilikoncső ebay-ről

A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?

Igen, a D3 erősebb, de környezetszennyezőbb is, úgy hiszem. Ha jól tudom a dízel is elég hatásos ilyen felhasználásra, de az aztán tényleg káros.

jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.

Én is inkább a turbócső miatt aggódom, mint a zsugorcső miatt. Bár az állandó szűkül-tágul dolgot nem nagyon értem.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:41:45 »

MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.

de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:45:02 »

Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy),  pedig azóta +70ekm ment bele.  vigyor3

Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés.  Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán  taps
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.

Nálam ugyanez a helyzet. 190e km-rel vettem az autót majdnem két éve. Poharazásnál kiderült, hogy a 2. és 4. csúcs a végét járja és fémreszelék van a GO szűrőben. Azt mondták, nem sokáig fog menni. Azóta bő 80e km-t ment vészüzem nélkül, jó fogyasztással...
Persze kapja a Megaselt meg az Auto-Chemes tisztításokat.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:46:51 »

jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.

nyilvánvalóan nem sokáig (már ha a turbo jól működik). pár hirtelen padlógáz, és ott lehet folytatni ahol korábban abba lett hagyva a dolog. nem körbe fog szakadni a ragasztás alatt, hanem a gumin már meglévő repedés indul tovább v lefelé, v felfelé. ez csak felületi kezelés, a hiba nincs kijavítva! ha ez mégis megfogja és nem reped tovább akkor talán keveset nyom a turbo!?
nekem az utolsó csőrepedésnél a powertape kb annyira volt jó amíg 1x nagyobb gázt nem kapott az autó. idegesítő volt, de legalább tuti a turbo jól működik. aztán megkapta a véglegest és így facca.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 07:58:20 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2011.08.02 kedd, 11:32:14 »

A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?
én benzinnel és féktisztítóval csináltam. szerezz be egy kis ecsetet is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2011.08.02 kedd, 11:33:38 »

de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.
és mi lett az??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2011.08.02 kedd, 11:42:12 »

és mi lett az??

acélcső (úgy hajtva ahogy kell), a bekötés pedig 5réteg textiles szilikoncső. az életbe nem megy szét többet.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 11:48:24 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csepi
Vendég
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:40:43 »

hol vetted?

A Baranya Autónál a Megyeri úton. A régi nevük Jimi verda volt.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:48:06 »

Izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2011.08.02 kedd, 14:22:35 »

Izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort?

ha már a szögletes szívósorod van akkor le.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:02:01 »

Kösz.
Az van.

ha már a szögletes szívósorod van akkor le.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:18:57 »

Kösz.
Az van.


az a szivacs az egészben, h az 1. henger miatt kell levenni. a többit ki lehet okosítani (ha jól emléxek), de az nem adja magát seh.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2011.08.02 kedd, 15:31:13 »

nyilvánvalóan nem sokáig (már ha a turbo jól működik). pár hirtelen padlógáz, és ott lehet folytatni ahol korábban abba lett hagyva a dolog. nem körbe fog szakadni a ragasztás alatt, hanem a gumin már meglévő repedés indul tovább v lefelé, v felfelé. ez csak felületi kezelés, a hiba nincs kijavítva! ha ez mégis megfogja és nem reped tovább akkor talán keveset nyom a turbo!?
nekem az utolsó csőrepedésnél a powertape kb annyira volt jó amíg 1x nagyobb gázt nem kapott az autó. idegesítő volt, de legalább tuti a turbo jól működik. aztán megkapta a véglegest és így facca.
Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:35:42 »

Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.
Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:39:43 »

Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.
nagyon nem tudsz rajta alakítani Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:50:31 »

Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.

mivel a repedés nem szűnt meg csak nem látszik biztos, h az fog "terjeszkedni"
a csőnek pedig a legnagyobb baja. h kb 100Ft/m cső van alapul véve. vastag gumi, 1 réteg szövet, ráadásul az is jó ritka szövésű (kb 5x5mm). ha csak a szövése dupla sűrű lenne már nem pukkogna el. a gumi minősége végülis elhanyagolható ... csak olajállónak kell lennie.
amit én beraktam a vascsőhöz abba spirálisan van a szövet 5 rétegbe tekerve és kb 0,5x0,5mm sűrű szövés (1 réteg!!!). és persze eleve más anyagból van benne a szövet, de az már csak részlet kérdés.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 16:54:45 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:52:51 »

Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.

marha eccerű a történet! ha a klíma 1ik csöve 2cm-el lenne rövidebb v akár hosszabb, akkor egyenes cső is mehetne be ehelyett a kanyarcső helyett.
amíg viszont ott van addig ezeket a kanyarokat be kell nyelni mert máshol + mástól nem fér el.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 17:00:00 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2011.08.02 kedd, 17:04:44 »

Sziasztök!
A részecskeszűrőt mivel tudom kitisztítani házilag? A részecskeszűrő kikódolásról mi a véleményetek??   Ezt a helyet néztem ki hozzá : http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro.html           worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:41:21 »

Sziasztök!
A részecskeszűrőt mivel tudom kitisztítani házilag? A részecskeszűrő kikódolásról mi a véleményetek??   Ezt a helyet néztem ki hozzá : http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro.html           worship

http://www.reszecskeszuro-tisztitas.com/
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:45:04 »

de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.

Rengeteg helyen lehet kapni könyököt(45,60,90 fokos) kb 1000ft darabja aszem..pl Bárdinál is azthiszem, régebben lehetett...láttam már párat amit megcsináltak, lehet azt hajlotani,alakitani hidd el...akarni kell csak.. eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:50:34 »

A Baranya Autónál a Megyeri úton. A régi nevük Jimi verda volt.

aha..nem ismerem őket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2011.08.02 kedd, 18:59:58 »

Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:00:41 »

Rengeteg helyen lehet kapni könyököt(45,60,90 fokos) kb 1000ft darabja aszem..pl Bárdinál is azthiszem, régebben lehetett...láttam már párat amit megcsináltak, lehet azt hajlotani,alakitani hidd el...akarni kell csak.. eplus2


meg lehet csinálni mert rajtam kívül más is megcsinálta már, de nem egyenes, és nem 90°os csőből. a 45°sem jó és a 60° sem ott ahol 120°kell ... egyrészt.
másrészt minél több könyököt pótolgatsz össze annál egyenetlenebb a belső felület ahol a levegő megy ... na ez az áramlásnak odabaxx jól, úgyh minél kevesebb darabból kell megoldani.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:03:34 »

Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások! eplus2

szilikon csak 1 réteg  Wink  azaz 2 ... mert van 1 felső keményebb védő is
de a fém se bonyolult ... azt, h mennyiből jön ki le se írom, mert az élettartamával kicsit sincs arányba az ára taps
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:07:17 »

szilikon csak 1 réteg  Wink
de a fém se bonyolult ... azt, h mennyiből jön ki le se írom, mert az élettartamával kicsit sincs arányba az ára taps
mért mondod,hogy 1 réteg szilikon?Ez biza az összes réteg szilikongumi!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:07:32 »

Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások! eplus2
csak nekem nem ér annyir levele

majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:09:04 »

csak nekem nem ér annyir levele

majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
már ha addig le nem durran a gt17 eplus2

mindenki azt mondta, hogy nem bírja, de már 10ekm-e 1,8-on van, és nem szeliden van használva nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:10:50 »

mért mondod,hogy 1 réteg szilikon?Ez biza az összes réteg szilikongumi!

csak a szövet van benne rétegesen, a szilikon pedig folyamatosan van ráöntve, de emiatt nem képez különálló rétegeket.
vágj el 1 szilikoncsövet, és nézd meg! csak a felső védőréteg különálló!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:14:39 »

csak a szövet van benne rétegesen, a szilikon pedig folyamatosan van ráöntve, de emiatt nem képez különálló rétegeket.
vágj el 1 szilikoncsövet, és nézd meg! csak a felső védőréteg különálló!
értelek.lehetséges,hogy így van ahogy mondod.de ha igen,akkor úgy érzem a vizeletemen,hogy még fasább a cucc! nyes
isten ments,hogy elvágjak 1et.vagy kezdjem az egr-re menővel? nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 19:19:14 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:18:21 »

csak nekem nem ér annyir levele

majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
egyéni szoc probléma.ettől még ez a legprofibb a piacon kapható cuccok közül.

Gondolkodtam én is ezen a fémcsövezésen.Nekem meg az nem jött be.Olyan kókákos szaga van.A csőre rábilincsezed a szilikon toldatot,amit megen rábilincsezel az egr-re monjuk.És így minden csövön lesz 4db bilincs-Bilincs hátán bilincs.

Aztán ott  vannak az átmérőkülömbségek.4-5 féle átmérőben változik a gyári turbócsőszakasz..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.