Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.22 szombat, 12:31:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13742267 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15050 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 22:50:36 »

Majd a 3. indításnál. Km sem kell hozzá.
holnap teszt  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #15051 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 23:06:23 »

holnap teszt  wave

Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #15052 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 23:18:48 »

Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?EGR még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 00:27:13 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15053 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 23:36:21 »

Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?ERG még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?
Szívósor is lett vele tisztítva az EGR-el és dugózd le minnél előbb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15054 Dátum: 2012.01.20 péntek, 07:52:58 »

Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
azt írja, hogy P0404. Inkább visszadugtam a csatit..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15055 Dátum: 2012.01.20 péntek, 14:00:47 »

Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
Télen nagyon ritkán vagy akár egyáltalán nem is jön be a P401 a hideg idő miatt. Ha csak egy db P401 van bent akor az még csak DTC a második megejelenésétől lesz MIL (világít a check engine)
Melegben viszont gyakran bejön . Úgy tűnik, ez hőmérséklet függő.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15056 Dátum: 2012.01.21 szombat, 07:38:06 »

Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?EGR még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?

Az erő vele van?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #15057 Dátum: 2012.01.21 szombat, 08:04:44 »

Az erő vele van?
Szerintem igen de lehet csökent egy kicsit de füst az van rendesen
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15058 Dátum: 2012.01.21 szombat, 14:33:31 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15059 Dátum: 2012.01.21 szombat, 14:34:37 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
saválló lemezből.

esetleg 40-es laposvas. csak az rozsdásodni fog...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15060 Dátum: 2012.01.21 szombat, 15:18:12 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15061 Dátum: 2012.01.21 szombat, 15:31:24 »

Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)

Ez még buta nem elektro. Nem lesz lik rajta
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15062 Dátum: 2012.01.21 szombat, 15:58:28 »

Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)
ha átfúrod, akkor semmit sem csináltál, mert a korom ugyan úgy át megy vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15063 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:00:15 »

ha átfúrod, akkor semmit sem csináltál, mert a korom ugyan úgy át megy vigyor3

Hát ja,csak kisebb likon Cheesy Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15064 Dátum: 2012.01.21 szombat, 17:58:19 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
minimum 2mm saválló lemez.Készítsd el előre! Wink wave

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15065 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:37:34 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.

Nekem az 1-es alu 10 ezer alatt annyit változott, hogy látszott rajta a szélén, hogy hol fogta oda a csavar... Semmit.

Ügyelni kell a helyes beszerelésre, rendesen meg kell húzni a csavart, hogy tényleg jól zárjon, és az eredetileg ott lévő fémlemez tömítést is a kipufogó felől jövő ágba kell tenni, hogy onnan ne szökhessen semmi módon kipufogógáz a dugó szélénél kifelé. A másik oldalon tiszta levegő van, az ha szökik is, nem fog korrodálni. A kipufogógáz ellenben annál inkább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15066 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:58:49 »

Mivel lehetne tutira ledugózni a egért?  15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető.  Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Tisztelt Fórumtárs!
Én is az Alf által javasolt 2mm saváló lemez mellett teszem le a voksot. Kétdolog miatt. Nekem is ilyenanyagból van beépitve az EGR dugó, és közel 2 éve semmilyen elváltozás nem látszik rajta, és kifogástalanul teszi a dolgát. A másik, minden olyan lemez anyag ami átég a kipufogógáz hatására, az a szivó torkon kersztúl bekerül a hengerekbe, és komoly károsodást és idő előtti kopást, rosszabb esetben gyürü törést eredményezhet. Szerintem mindenképp megéri, minőségi anyagot használni az EGR dugózáshoz. Bizok benne, hogy a motorod nem károsodott, a vékony befőttes üveg tetőtől, amit elfogyasztott.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
norbschi75
Vendég
« Új hozzászólás #15067 Dátum: 2012.01.21 szombat, 23:35:16 »

Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 10:15:37 írta norbschi75 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15068 Dátum: 2012.01.21 szombat, 23:58:46 »

minimum 2mm saválló lemez.Készítsd el előre! Wink wave


Na, meglett. 2mm es horganyzott lemezem volt abból szépen kivágtam, meg klingerit jobbról-balról és remélem jó lesz. Kicseréltem a szívósor tömítéseket is mert folyt a trutyi. És ha már leszedtem ki is mostam,  múltkor nem sikerült rendesen. Meg akkor már a turbócsőben a szenzort is kimostam lent. Map?  Lett is változás, meg van vadulva  sose ment így. És ráment a délután a kocsira
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15069 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 01:00:26 »

üdv!
P1000 OBD-II Monitor Testing Incomplete
ezt találtam hibakódnak. hogy mit is takar a tőlem okosabbak majd elmagyarázzák. sztem butaság volt így előre ennyit kifizetni, lehet még sokat elment volna az autód az akkorival (pcsúcs+üaszivattyú). de nem az én pénzem. az biztos, hogy arra egy ideig neked nem kell zsebbe nyúlni. Smiley minden jót.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
jozsef.kovacs
Vendég
« Új hozzászólás #15070 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 01:17:45 »

Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál  olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt  .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.

Sziasztok,

A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak  uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15071 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 01:28:07 »

Sziasztok,

A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak  uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
lehet venni külön elektronikát! a fórumon talán 1hete sem volt hogy valaki meghirdette! arra keress rá, olcsóbb megoldás mint turbótcserélgetni
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15072 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 07:22:05 »

Sziasztok,

A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak  uj turbo beszereléssel sZTpersze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
Keresd Ervint ,nekem tegnap csinálta meg, turbó tisztítás, szívócső tisztítás,EGR off mintha új lenne az autóm, hidd el én sokat küzdöttem vele,ugyan ez volt a hiba.Ja és nem volt baja az elekronikának, csak be volt álva a turbom mint szőg.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 07:25:23 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15073 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 08:10:40 »

Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
A p1000 kódnak nincs köze az üzemanyag rendszerhez. Ha porlasztó és CR pumpa csere volt és nem megy rendesen akkor téged kissé atvertek sajnos. Vidd vissza, hogy csináljak meg rendesen. Ha jól megcsinálják, hibátlan lesz.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzito jelzés veszuzemnel.
Valószínű nem cseréltek résolaj csövet és valahol folyik az üzemanyag vagy levegősödik. Az tud ilyen átmeneti hibákat okozni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15074 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:02:42 »

Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15075 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:04:40 »

Sziasztok,

A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak  uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
meglehet javíttatni az elektronikát,de csak itthoni kapcsolat van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15076 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:06:33 »

Keresd Ervint ,nekem tegnap csinálta meg, turbó tisztítás, szívócső tisztítás,EGR off mintha új lenne az autóm, hidd el én sokat küzdöttem vele,ugyan ez volt a hiba.Ja és nem volt baja az elekronikának, csak be volt álva a turbom mint szőg.
neki nem ez a baj.levette a karról az elektronika rudazatát,és akkor sem mozdult egyáltalán.és könnyen mozog a turbó karja.tehát az elektronika adta meg magát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15077 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:22:33 »

Nem biztos, nézd meg, hogy szorul-e a geo.
ezt is megnéztem, gázadásra egyből mozdul szépen, nincs semmi beszorulva.
Az a rángatózás egyből megszűnik, ha kicsit visszaveszek a fordulatból és újra adok neki padlózva. Csak kemény kaptatón csinálja és ha pörgetve van (2000rpm fordulat felett), akkor nem csinálja.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbschi75
Vendég
« Új hozzászólás #15078 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 13:55:37 »

A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva
norbschi75
Vendég
« Új hozzászólás #15079 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 13:57:14 »

A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva
norbschi75
Vendég
« Új hozzászólás #15080 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 14:04:41 »

A p1000 kódnak nincs köze az üzemanyag rendszerhez. Ha porlasztó és CR pumpa csere volt és nem megy rendesen akkor téged kissé atvertek sajnos. Vidd vissza, hogy csináljak meg rendesen. Ha jól megcsinálják, hibátlan lesz.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzito jelzés veszuzemnel.
Valószínű nem cseréltek résolaj csövet és valahol folyik az üzemanyag vagy levegősödik. Az tud ilyen átmeneti hibákat okozni.
.   

A szivattyú meg a csúcsok  egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15081 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 14:09:30 »

.   

A szivattyú meg a csúcsok  egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok

Alsó motorvédőm nekem sincs... ettől még működnie kell. Igen, lehet, hogy beázik valahol. Valamelyik kábel kidörzsölve, vagy ilyesmi.
Nézd végig, mozgasd a drótokat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15082 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 14:13:00 »

neki nem ez a baj.levette a karról az elektronika rudazatát,és akkor sem mozdult egyáltalán.és könnyen mozog a turbó karja.tehát az elektronika adta meg magát.
Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja,  valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és  azóta probléma mentes  (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát  ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 14:21:35 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
norbschi75
Vendég
« Új hozzászólás #15083 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:27:21 »

A szivattyú meg a csúcsok  egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15084 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:45:32 »

ezt is megnéztem, gázadásra egyből mozdul szépen, nincs semmi beszorulva.
Az a rángatózás egyből megszűnik, ha kicsit visszaveszek a fordulatból és újra adok neki padlózva. Csak kemény kaptatón csinálja és ha pörgetve van (2000rpm fordulat felett), akkor nem csinálja.
Ha nincs levegősödésre utaló jel sehol, nem szivárog a gázolaj...akkor pedig az lesz, akad egy ponton...állítom 150 ezr km felett 10-ből 8 már akad, vagy szorul egy kicsit, úgy hogy a tulaj még észre sem veszi, persze veszít a teljesítményből, meg nem is olyan hatékony, de ez még nem olyan nagymértékű, hogy egy átlagos felhasználó kiszúrja, meg még hibajel sincs...aztán mikor teljesen beszorul, akkor az elektromos jelez, a vákumos, meg ha teljes terheléses állapotban áll meg letöri a tengelyét túlterheléskor szomoru1 ha nem ott, hanem középen, akkor meg úgy használja tovább mint egy fix turbót, fel sem tűnik neki, hogy jó pár lóerő hiányzik, és hogy veszített a rugalmasságból (biztos rosszabb az üzemanyag).
100 ezer km felett egyszer kell rendbe tenni és többet nem áll be, ennek is meg van az oka és a módja.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15085 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:47:04 »

Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja,  valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és  azóta probléma mentes  (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát  ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód! eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15086 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:27:20 »

Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód! eljen wave

S hogy lehet kitakaritani?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15087 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 17:13:08 »

Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód! eljen wave
egy gyors leírást összedobhatnál vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15088 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 17:46:24 »

rendben.neked viszont nem villogott az izzításjelződ,amióta turbót cseréltek-legalább is ezt írtad az első hsz-edben.
Ő meg lekötötte a turbó rudazatát az elektronikáról,és úgy sem mozdul a vezérlő.
Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja,  valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és  azóta probléma mentes  (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát  ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15089 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:00:55 »

+1
egy gyors leírást összedobhatnál vigyor3 worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15090 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:41:22 »

S hogy lehet kitakaritani?
inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15091 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:45:04 »

inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.

Megvan még a régi turbóm.
Ha leirod, melyik részét bontsam fotozók gazdagon.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15092 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:49:31 »

Megvan még a régi turbóm.
Ha leirod, melyik részét bontsam fotozók gazdagon.

Ment pü.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kapcsi
Vendég
« Új hozzászólás #15093 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 18:58:49 »

Az olajköri termosztátot cseréld ki a vízpumpában található .


Köszönöm a segítséget,ki lett cserélve az olajköri termosztát is. És láss csodát, már jó is lett. (ezen a hibán elhasaltam volna)
Mégegyszer köszi!!!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15094 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:11:04 »

inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.
a komplett leömlővel együtt kell levenni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15095 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:13:02 »

Ha nincs levegősödésre utaló jel sehol, nem szivárog a gázolaj...akkor pedig az lesz, akad egy ponton...állítom 150 ezr km felett 10-ből 8 már akad, vagy szorul egy kicsit, úgy hogy a tulaj még észre sem veszi, persze veszít a teljesítményből, meg nem is olyan hatékony, de ez még nem olyan nagymértékű, hogy egy átlagos felhasználó kiszúrja, meg még hibajel sincs...aztán mikor teljesen beszorul, akkor az elektromos jelez, a vákumos, meg ha teljes terheléses állapotban áll meg letöri a tengelyét túlterheléskor szomoru1 ha nem ott, hanem középen, akkor meg úgy használja tovább mint egy fix turbót, fel sem tűnik neki, hogy jó pár lóerő hiányzik, és hogy veszített a rugalmasságból (biztos rosszabb az üzemanyag).
100 ezer km felett egyszer kell rendbe tenni és többet nem áll be, ennek is meg van az oka és a módja.. eplus2
ha felújító készletet nem veszünk hozzá, akkor is szabad szétszedni és összerakni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #15096 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:17:12 »

a komplett leömlővel együtt kell levenni??
szerintem igen.csak a turbót az autón levenni öngyilkosság kategória.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15097 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:30:03 »

ha felújító készletet nem veszünk hozzá, akkor is szabad szétszedni és összerakni?
Én sem vettem még soha...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15098 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:34:57 »

rendben.neked viszont nem villogott az izzításjelződ,amióta turbót cseréltek-legalább is ezt írtad az első hsz-edben.
Ő meg lekötötte a turbó rudazatát az elektronikáról,és úgy sem mozdul a vezérlő.
Nekem még nem volt lenn a turbó csak pcsucs csere volt,Pénteken visszatért az izzító villogás,utána vette le Ervin a turbót először.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15099 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:36:46 »

Nekem még nem volt lenn a turbó csak pcsucs csere volt,Pénteken visszatért az izzító villogás,utána vette le Ervin a turbót először.
És kilett pucolva és tuti ahogy olvasom???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.