Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:19:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
295
296
297
298
299
300
301
[
302
]
303
304
305
306
307
308
309
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663499 alkalommal)
0 Felhasználó és 190 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15050 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 22:50:36 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.19 csütörtök, 22:47:29
Majd a 3. indításnál. Km sem kell hozzá.
holnap teszt
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15051 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 23:06:23 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.19 csütörtök, 22:50:36
holnap teszt
Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15052 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 23:18:48 »
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?EGR még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 00:27:13 írta virag
»
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15053 Dátum:
2012.01.19 csütörtök, 23:36:21 »
Idézetet írta: virag - 2012.01.19 csütörtök, 23:18:48
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?ERG még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?
Szívósor is lett vele tisztítva az EGR-el és dugózd le minnél előbb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15054 Dátum:
2012.01.20 péntek, 07:52:58 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.19 csütörtök, 23:06:23
Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
azt írja, hogy P0404. Inkább visszadugtam a csatit..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15055 Dátum:
2012.01.20 péntek, 14:00:47 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.19 csütörtök, 23:06:23
Kipróbáltam. De úgy is hatékony. 1550 km óta pedig le van dugózva. Még nem ég.
Télen nagyon ritkán vagy akár egyáltalán nem is jön be a P401 a hideg idő miatt. Ha csak egy db P401 van bent akor az még csak DTC a második megejelenésétől lesz MIL (világít a check engine)
Melegben viszont gyakran bejön . Úgy tűnik, ez hőmérséklet függő.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15056 Dátum:
2012.01.21 szombat, 07:38:06 »
Idézetet írta: virag - 2012.01.19 csütörtök, 23:18:48
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem még mégpedig olyan gondom van mikor kihuzatom a motort ami 2000 fordulttól mondom akkor elég keményen füstöl kormól alapjáratom jó nem dadog nem rángat minden normális fogyasztás sem emelkedett?EGR még nincs dugozva de már volt tisztítva !A turbó csövek nincsenek kiszakadva olyanom már volt túl vagyok egy cserén .
Szerintetek miket nézzek meg ?
Az erő vele van?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15057 Dátum:
2012.01.21 szombat, 08:04:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 07:38:06
Az erő vele van?
Szerintem igen de lehet csökent egy kicsit de füst az van rendesen
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15058 Dátum:
2012.01.21 szombat, 14:33:31 »
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15059 Dátum:
2012.01.21 szombat, 14:34:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 14:33:31
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
saválló lemezből.
esetleg 40-es laposvas. csak az rozsdásodni fog...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15060 Dátum:
2012.01.21 szombat, 15:18:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 14:33:31
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15061 Dátum:
2012.01.21 szombat, 15:31:24 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.01.21 szombat, 15:18:12
Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)
Ez még buta nem elektro. Nem lesz lik rajta
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15062 Dátum:
2012.01.21 szombat, 15:58:28 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.01.21 szombat, 15:18:12
Én az első dugót egy 0,2mm saválólemezből csináltam azt megette 1év alatt, a második ami most benne van egy 2mm -s alu közepén egy 5,5 mm luk azóta nincs hibakód se (eddig 2300km mentem vele)
ha átfúrod, akkor semmit sem csináltál, mert a korom ugyan úgy át megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15063 Dátum:
2012.01.21 szombat, 16:00:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.21 szombat, 15:58:28
ha átfúrod, akkor semmit sem csináltál, mert a korom ugyan úgy át megy
Hát ja,csak kisebb likon
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15064 Dátum:
2012.01.21 szombat, 17:58:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 14:33:31
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
minimum 2mm saválló lemez.Készítsd el előre!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15065 Dátum:
2012.01.21 szombat, 18:37:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 14:33:31
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Nekem az 1-es alu 10 ezer alatt annyit változott, hogy látszott rajta a szélén, hogy hol fogta oda a csavar... Semmit.
Ügyelni kell a helyes beszerelésre, rendesen meg kell húzni a csavart, hogy tényleg jól zárjon, és az eredetileg ott lévő fémlemez tömítést is a kipufogó felől jövő ágba kell tenni, hogy onnan ne szökhessen semmi módon kipufogógáz a dugó szélénél kifelé. A másik oldalon tiszta levegő van, az ha szökik is, nem fog korrodálni. A kipufogógáz ellenben annál inkább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15066 Dátum:
2012.01.21 szombat, 18:58:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 14:33:31
Mivel lehetne tutira ledugózni a egért? 15.000 alatt elégett a befőttes üveg tető. Figyelembe véve azt is hogy szombat délután van és nem ér rá hétfőig.
Tisztelt Fórumtárs!
Én is az Alf által javasolt 2mm saváló lemez mellett teszem le a voksot. Kétdolog miatt. Nekem is ilyenanyagból van beépitve az EGR dugó, és közel 2 éve semmilyen elváltozás nem látszik rajta, és kifogástalanul teszi a dolgát. A másik, minden olyan lemez anyag ami átég a kipufogógáz hatására, az a szivó torkon kersztúl bekerül a hengerekbe, és komoly károsodást és idő előtti kopást, rosszabb esetben gyürü törést eredményezhet. Szerintem mindenképp megéri, minőségi anyagot használni az EGR dugózáshoz. Bizok benne, hogy a motorod nem károsodott, a vékony befőttes üveg tetőtől, amit elfogyasztott.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
norbschi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15067 Dátum:
2012.01.21 szombat, 23:35:16 »
Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 10:15:37 írta norbschi75
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15068 Dátum:
2012.01.21 szombat, 23:58:46 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.21 szombat, 17:58:19
minimum 2mm saválló lemez.Készítsd el előre!
Na, meglett. 2mm es horganyzott lemezem volt abból szépen kivágtam, meg klingerit jobbról-balról és remélem jó lesz. Kicseréltem a szívósor tömítéseket is mert folyt a trutyi. És ha már leszedtem ki is mostam, múltkor nem sikerült rendesen. Meg akkor már a turbócsőben a szenzort is kimostam lent. Map? Lett is változás, meg van vadulva sose ment így. És ráment a délután a kocsira
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15069 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 01:00:26 »
üdv!
P1000 OBD-II Monitor Testing Incomplete
ezt találtam hibakódnak. hogy mit is takar a tőlem okosabbak majd elmagyarázzák. sztem butaság volt így előre ennyit kifizetni, lehet még sokat elment volna az autód az akkorival (pcsúcs+üaszivattyú). de nem az én pénzem. az biztos, hogy arra egy ideig neked nem kell zsebbe nyúlni.
minden jót.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
jozsef.kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15070 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 01:17:45 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.09.04 péntek, 12:32:54
Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.
Sziasztok,
A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15071 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 01:28:07 »
Idézetet írta: jozsef.kovacs - 2012.01.22 vasárnap, 01:17:45
Sziasztok,
A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
lehet venni külön elektronikát! a fórumon talán 1hete sem volt hogy valaki meghirdette! arra keress rá, olcsóbb megoldás mint turbótcserélgetni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15072 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 07:22:05 »
Idézetet írta: jozsef.kovacs - 2012.01.22 vasárnap, 01:17:45
Sziasztok,
A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak uj turbo beszereléssel sZTpersze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
Keresd Ervint ,nekem tegnap csinálta meg, turbó tisztítás, szívócső tisztítás,EGR off mintha új lenne az autóm, hidd el én sokat küzdöttem vele,ugyan ez volt a hiba.Ja és nem volt baja az elekronikának, csak be volt álva a turbom mint szőg.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 07:25:23 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15073 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 08:10:40 »
Idézetet írta: norbschi75 - 2012.01.21 szombat, 23:35:16
Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
A p1000 kódnak nincs köze az üzemanyag rendszerhez. Ha porlasztó és CR pumpa csere volt és nem megy rendesen akkor téged kissé atvertek sajnos. Vidd vissza, hogy csináljak meg rendesen. Ha jól megcsinálják, hibátlan lesz.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzito jelzés veszuzemnel.
Valószínű nem cseréltek résolaj csövet és valahol folyik az üzemanyag vagy levegősödik. Az tud ilyen átmeneti hibákat okozni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15074 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 11:02:42 »
Idézetet írta: norbschi75 - 2012.01.21 szombat, 23:35:16
Sziasztok ! Van egy marha nagy bajom. 2004-es 130lovas mondeom 130km rel vettem .utána egyböl jött Porlasztocsúcs ès magasnyomásu szivattyú csere.Azota sem megy normálisan üzemanyagfüggö,sokszor ment már Vèszprogrammra ès három nappal ezelött egyszerüen leállt/ jött egy haver hiba kod olvasoval 'a kod :P1000 /Másnap problèma nèlkül elindult ès ment. Nem tudjuk mit jelent ez a kód . Ma is ugyan ez baja mind a kétszer esett az esö. A haver elektronikai hibára gyanakszik. Elöre is köszönöm nektek Norbi
A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15075 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 11:04:40 »
Idézetet írta: jozsef.kovacs - 2012.01.22 vasárnap, 01:17:45
Sziasztok,
A tanacsotokat szeretném kérni, van egy 2004-es 130bph mondeom tdci 2.0.
4 évesen vettem 112 e km-el, nem is volt vele baj mostanaig. most 182 e van benne ora szerint.
3 honapja tönkre ment a turbo kiszereltem elkuldtem felujítasra, az elektronikat is megjavitottak rajta mert vmi probléma volt vele.
Egy hete kb a napi hasznalat kozben inditaskor izzitas villogas es a engin lampa kegyulladt.
Hibakod kiolvasoval a p2263 hiba kod turbonyomas jott elo, kitisztitottam az egr szelepet , hibakod-ot kitoroltem utana ment is szepen amig be nem melegedett utanna gyorsitasnal veszuzem modra kapcsolt megint teljesitmeny cskkenes izzito vill..
Csereltem rajta MAP szensort igaz hasznaltat sikerult szerezni, reset megint par km-rt jol ment utanna megint ero el.
Leszereltem a turbo kart az elektronikarol az könnyedén mozog, megneztem a turboventilatoremt jaromotornal szepen forog nem karistol nem ragad le 3 honapja felujitottak, viszont az elektronika mostmar megse mozditja a kart se inditaskor se leallitaskor, elvittem 1 dizel specialistahoz szemrevetelezessel es par beinditas utan aztmondta az elektronika halt meg a turbon, es, hogy Ők nem foglalkoznak felujított turbo beszereléssel mert az tönkre megy csak uj turbo beszereléssel persze kaptam mindjart 1 arajanlatot amitol a hajam az egnek allt.
Az lenne a kerdesem ennyibol ellehet donteni, hogy az elektronika ment tonkre a turbon, hogy csak beinditjuk 2-3x-or meg kezzel megprobalta megmozgatni az elektronikus kart? Vagy esetleg mar lattak bennem a zsiros ugyfelet?
Az elektronika nem tilt le teljesen ha esetleg valami senzor probléma van?
Én külföldön vagyok pillanatnyilag sajnos igy haza se tudnak menni vele, hogy megnezessem holnap megprobalom kimerni az elektronikat, hogy kap-e feszultseget egyaltalán bar ha kompjuter tiltja le akkor nemtudom, hogy kell-e kapnia.
Koszonom a segitsegeteket.
jozsef
meglehet javíttatni az elektronikát,de csak itthoni kapcsolat van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15076 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 11:06:33 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.22 vasárnap, 07:22:05
Keresd Ervint ,nekem tegnap csinálta meg, turbó tisztítás, szívócső tisztítás,EGR off mintha új lenne az autóm, hidd el én sokat küzdöttem vele,ugyan ez volt a hiba.Ja és nem volt baja az elekronikának, csak be volt álva a turbom mint szőg.
neki nem ez a baj.levette a karról az elektronika rudazatát,és akkor sem mozdult egyáltalán.és könnyen mozog a turbó karja.tehát az elektronika adta meg magát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15077 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 11:22:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.18 szerda, 20:57:42
Nem biztos, nézd meg, hogy szorul-e a geo.
ezt is megnéztem, gázadásra egyből mozdul szépen, nincs semmi beszorulva.
Az a rángatózás egyből megszűnik, ha kicsit visszaveszek a fordulatból és újra adok neki padlózva. Csak kemény kaptatón csinálja és ha pörgetve van (2000rpm fordulat felett), akkor nem csinálja.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norbschi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15078 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 13:55:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 11:02:42
A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva
norbschi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15079 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 13:57:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 11:02:42
A p1000 annyit jelent,hogy nem fejezte be a program a tesztet.Nem hibakód!
Vidd el gyári diagra,mert lehet,hogy van más hiba.Lehet a turbó is-van saját hibakódja,ha eu4es az autód.
Ha meg üzarendszeri hibakód lesz,akkor a kisbalta kíséretében menj vissza ahhoz aki azt állította,hogy cserélte a teljes rendszert.
Naplózva
norbschi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15080 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 14:04:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.22 vasárnap, 08:10:40
A p1000 kódnak nincs köze az üzemanyag rendszerhez. Ha porlasztó és CR pumpa csere volt és nem megy rendesen akkor téged kissé atvertek sajnos. Vidd vissza, hogy csináljak meg rendesen. Ha jól megcsinálják, hibátlan lesz.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzito jelzés veszuzemnel.
Valószínű nem cseréltek résolaj csövet és valahol folyik az üzemanyag vagy levegősödik. Az tud ilyen átmeneti hibákat okozni.
.
A szivattyú meg a csúcsok egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15081 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 14:09:30 »
Idézetet írta: norbschi75 - 2012.01.22 vasárnap, 14:04:41
.
A szivattyú meg a csúcsok egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok
Alsó motorvédőm nekem sincs... ettől még működnie kell. Igen, lehet, hogy beázik valahol. Valamelyik kábel kidörzsölve, vagy ilyesmi.
Nézd végig, mozgasd a drótokat...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15082 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 14:13:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 11:06:33
neki nem ez a baj.levette a karról az elektronika rudazatát,és akkor sem mozdult egyáltalán.és könnyen mozog a turbó karja.tehát az elektronika adta meg magát.
Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja, valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és azóta probléma mentes (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 14:21:35 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
norbschi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15083 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 15:27:21 »
A szivattyú meg a csúcsok egy ève lettek cserèlve! Ma pl.megint megy,csak akkor nem megy ha esik az esö.valami beázhat alulról?mert nincs rajta a kisebbik motorvèdö müanyag.köszönöm tanácsaitokat.holnap viszem hibaolvasásra!sziasztok
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15084 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 15:45:32 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.22 vasárnap, 11:22:33
ezt is megnéztem, gázadásra egyből mozdul szépen, nincs semmi beszorulva.
Az a rángatózás egyből megszűnik, ha kicsit visszaveszek a fordulatból és újra adok neki padlózva. Csak kemény kaptatón csinálja és ha pörgetve van (2000rpm fordulat felett), akkor nem csinálja.
Ha nincs levegősödésre utaló jel sehol, nem szivárog a gázolaj...akkor pedig az lesz, akad egy ponton...állítom 150 ezr km felett 10-ből 8 már akad, vagy szorul egy kicsit, úgy hogy a tulaj még észre sem veszi, persze veszít a teljesítményből, meg nem is olyan hatékony, de ez még nem olyan nagymértékű, hogy egy átlagos felhasználó kiszúrja, meg még hibajel sincs...aztán mikor teljesen beszorul, akkor az elektromos jelez, a vákumos, meg ha teljes terheléses állapotban áll meg letöri a tengelyét túlterheléskor
ha nem ott, hanem középen, akkor meg úgy használja tovább mint egy fix turbót, fel sem tűnik neki, hogy jó pár lóerő hiányzik, és hogy veszített a rugalmasságból (biztos rosszabb az üzemanyag).
100 ezer km felett egyszer kell rendbe tenni és többet nem áll be, ennek is meg van az oka és a módja..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15085 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 15:47:04 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.22 vasárnap, 14:13:00
Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja, valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és azóta probléma mentes (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15086 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 16:27:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:47:04
Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód!
S hogy lehet kitakaritani?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15087 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 17:13:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:47:04
Igaz én előtte nem mentem vele, csak utána, de nagyon jól megy az autód!
egy gyors leírást összedobhatnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15088 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 17:46:24 »
rendben.neked viszont nem villogott az izzításjelződ,amióta turbót cseréltek-legalább is ezt írtad az első hsz-edben.
Ő meg lekötötte a turbó rudazatát az elektronikáról,és úgy sem mozdul a vezérlő.
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.22 vasárnap, 14:13:00
Ezt mi is próbáltuk,de nekem se mozdult az elektronika karja, valószínű hogy csak üzemelés közben mozdul,más téma hogy nekem a geo is le volt ragadva mint a szög:mikor Ervin KIGANÉZTA a geot És vissza került az autóra indítás után egyből mozdult a kar és azóta probléma mentes (nem okoskodni akarok csak nálam igy történt)Az M1-esen kipróbáltam hát ég-és föld a különbség.max 120 most nem tudom végét mer 190 elfogyott az út.Kérdés hogy mekkora a kar útja én is láttam mozogni csak mint kiderült az nagyon kevés volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15089 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:00:55 »
+1
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 17:13:08
egy gyors leírást összedobhatnál
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15090 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:41:22 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.01.22 vasárnap, 16:27:20
S hogy lehet kitakaritani?
inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15091 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:45:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 18:41:22
inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.
Megvan még a régi turbóm.
Ha leirod, melyik részét bontsam fotozók gazdagon.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15092 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:49:31 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.01.22 vasárnap, 18:45:04
Megvan még a régi turbóm.
Ha leirod, melyik részét bontsam fotozók gazdagon.
Ment pü.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kapcsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15093 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 18:58:49 »
Idézetet írta: malacka - 2012.01.12 csütörtök, 18:04:48
Az olajköri termosztátot cseréld ki a vízpumpában található .
Köszönöm a segítséget,ki lett cserélve az olajköri termosztát is. És láss csodát, már jó is lett. (ezen a hibán elhasaltam volna)
Mégegyszer köszi!!!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15094 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:11:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 18:41:22
inkább időigényes, mint komplikált, mert le kell szerelni a turbót, utána a füst oldalát bontod, takarítod és ügyelsz hogy egy óvatlan moztulattal nem csinálsz százezres kárt. Fényképek nélkül most nagyon hosszadalmas és nem is biztos, hogy érthető lenne, de legközelebb, ha nem leszek elhavazva, majd fotózom.
a komplett leömlővel együtt kell levenni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15095 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:13:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 15:45:32
Ha nincs levegősödésre utaló jel sehol, nem szivárog a gázolaj...akkor pedig az lesz, akad egy ponton...állítom 150 ezr km felett 10-ből 8 már akad, vagy szorul egy kicsit, úgy hogy a tulaj még észre sem veszi, persze veszít a teljesítményből, meg nem is olyan hatékony, de ez még nem olyan nagymértékű, hogy egy átlagos felhasználó kiszúrja, meg még hibajel sincs...aztán mikor teljesen beszorul, akkor az elektromos jelez, a vákumos, meg ha teljes terheléses állapotban áll meg letöri a tengelyét túlterheléskor
ha nem ott, hanem középen, akkor meg úgy használja tovább mint egy fix turbót, fel sem tűnik neki, hogy jó pár lóerő hiányzik, és hogy veszített a rugalmasságból (biztos rosszabb az üzemanyag).
100 ezer km felett egyszer kell rendbe tenni és többet nem áll be, ennek is meg van az oka és a módja..
ha felújító készletet nem veszünk hozzá, akkor is szabad szétszedni és összerakni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15096 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:17:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 19:11:04
a komplett leömlővel együtt kell levenni??
szerintem igen.csak a turbót az autón levenni öngyilkosság kategória.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15097 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:30:03 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.22 vasárnap, 19:13:02
ha felújító készletet nem veszünk hozzá, akkor is szabad szétszedni és összerakni?
Én sem vettem még soha...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15098 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:34:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 17:46:24
rendben.neked viszont nem villogott az izzításjelződ,amióta turbót cseréltek-legalább is ezt írtad az első hsz-edben.
Ő meg lekötötte a turbó rudazatát az elektronikáról,és úgy sem mozdul a vezérlő.
Nekem még nem volt lenn a turbó csak pcsucs csere volt,Pénteken visszatért az izzító villogás,utána vette le Ervin a turbót először.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15099 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:36:46 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.22 vasárnap, 19:34:57
Nekem még nem volt lenn a turbó csak pcsucs csere volt,Pénteken visszatért az izzító villogás,utána vette le Ervin a turbót először.
És kilett pucolva és tuti ahogy olvasom???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
295
296
297
298
299
300
301
[
302
]
303
304
305
306
307
308
309
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ