Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 09:37:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13857956 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #16250 Dátum: 2012.02.25 szombat, 11:03:02 »

7km ezelőtt volt fel újításon és és padon is, most már a padon túl vagyok és semmi bajuk nincs. úgy hogy szivattyú le a másik fel és meg látjuk
Szia!
Hol javították Miskolcon?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
sisti81
Vendég
« Új hozzászólás #16251 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:00:42 »

Sziasztok
Van bajom, kinn vagyok hollandiába és nem ez a bajom illetve ez is
a 2000 tdci motoros kombi mondeom forralja a vizet
nem eszi a vizet
felmelekszik a viz és ha megálok vele alaojáraton 1 percen belül visszahül
gondolom nem hengerfejes?
ez kérdés is volt
a felsö termosztátot kicseréltem, a probléma nem oldodott meg
alsö termosztátot nem tudtam kicserélni nem tudtam szerezni
ha valaki tud remélem hamar tud kérdéseimre válaszolni sajana az atom a munkaeszközöm is és mivel csk most jöttem ki nem vagyok eleresztve pénzel hogy szakszervizbe vigyem
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16252 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:05:54 »

Sziasztok
Van bajom, kinn vagyok hollandiába és nem ez a bajom illetve ez is
a 2000 tdci motoros kombi mondeom forralja a vizet
nem eszi a vizet
felmelekszik a viz és ha megálok vele alaojáraton 1 percen belül visszahül
gondolom nem hengerfejes?
ez kérdés is volt
a felsö termosztátot kicseréltem, a probléma nem oldodott meg
alsö termosztátot nem tudtam kicserélni nem tudtam szerezni
ha valaki tud remélem hamar tud kérdéseimre válaszolni sajana az atom a munkaeszközöm is és mivel csk most jöttem ki nem vagyok eleresztve pénzel hogy szakszervizbe vigyem
vízpumpád működik?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sisti81
Vendég
« Új hozzászólás #16253 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:09:20 »

nem tudom hogy ellemörizhetem le?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16254 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:18:59 »

vízpumpád működik?
szerintem nem. Tipikus lenne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16255 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:33:40 »

nem tudom hogy ellemörizhetem le?
kormányszervód folytonos?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sisti81
Vendég
« Új hozzászólás #16256 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:16:57 »

kormányszervód folytonos?
igen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16257 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:41:43 »

Sziasztok
Van bajom, kinn vagyok hollandiába és nem ez a bajom illetve ez is
a 2000 tdci motoros kombi mondeom forralja a vizet
nem eszi a vizet
felmelekszik a viz és ha megálok vele alaojáraton 1 percen belül visszahül
gondolom nem hengerfejes?
ez kérdés is volt
a felsö termosztátot kicseréltem, a probléma nem oldodott meg
alsö termosztátot nem tudtam kicserélni nem tudtam szerezni
ha valaki tud remélem hamar tud kérdéseimre válaszolni sajana az atom a munkaeszközöm is és mivel csk most jöttem ki nem vagyok eleresztve pénzel hogy szakszervizbe vigyem
vízpumpát nézzétek meg. meg a szervószivattyúnál az áthajtási részt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16258 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:45:18 »

igen
én már megírtam a véleményem neked...... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sisti81
Vendég
« Új hozzászólás #16259 Dátum: 2012.02.25 szombat, 14:53:30 »

köszönöm az informáciokat, honap fényderül a hiba okára mert akkor mindent átnézek amit irtatok
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16260 Dátum: 2012.02.25 szombat, 16:39:06 »

köszönöm az informáciokat, honap fényderül a hiba okára mert akkor mindent átnézek amit irtatok
Vízpumpa lesz,ugyanezt csinálta nekem is tavaly.....nézesd meg!!
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16261 Dátum: 2012.02.25 szombat, 19:52:38 »

7km ezelőtt volt fel újításon és és padon is, most már a padon túl vagyok és semmi bajuk nincs. úgy hogy szivattyú le a másik fel és meg látjuk
A padvizsgálat mikor volt?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16262 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 01:37:33 »

Szia!
Hol javították Miskolcon?
MpDiesel BP Miskolcon egyáltalán foglakozik valaki pcs felújítással ? Én úgy tudom Miskolcról is Pestre hordják javítatni
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #16263 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 14:38:50 »

Ha a töltés rendben van, akkor lehet, hogy az aksi a rossz.
a generátor nem régen lett felújítva akkor az akkisra is ránéztek meg hát -20ban is elindult! még mi lehet?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16264 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 14:44:15 »

a generátor nem régen lett felújítva akkor az akkisra is ránéztek meg hát -20ban is elindult! még mi lehet?
Attólmég lehet rossz újra.Mérj egy töltést alapban és terhelve?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16265 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 15:46:19 »

Sziasztok!
A coolernál olajos a bilincsnél!!! ahol csatlakozik az EGR-töl jövö gumicsö és rámegy a coolerra!!!
Bilincs csere megoldja???Pici olaj jön ki,fémcsö és a gumicsö között ahol bilncs fogja.
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16266 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 15:49:10 »

Sziasztok!
A coolernál olajos a bilincsnél!!! ahol csatlakozik az EGR-töl jövö gumicsö és rámegy a coolerra!!!
Bilincs csere megoldja???Pici olaj jön ki,fémcsö és a gumicsö között ahol bilncs fogja.
Meg volt húzva rendesen az a bilincs? Szvsz szedd le, törölgesd át és közben nézd meg, nincs-e mégis kihasadva a bilincs mellett.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #16267 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 07:13:16 »

Attólmég lehet rossz újra.Mérj egy töltést alapban és terhelve?
na töltés 14,6 alpjáraton amikor felpörgetem 14,7-8
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16268 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 10:49:35 »

Kérdésem lenne: mennyire szabad kotyognia a turbó tengelyének?
Cimbimnek lesz az off autójában cserélve és ez a bontott turbó oldal irányban (tengellyel párhuzamosan irányban) nem kotyog egyáltalán viszont billentve kotyog (~1mm).
Ez jó vagy sem?
Mit érdemes még megnézni rajta?
Köszi előre is a válaszotokat!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16269 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:14:50 »

na töltés 14,6 alpjáraton amikor felpörgetem 14,7-8
Akkor ez jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16270 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:49:29 »

Tisztelt fórumtársak! 2002-es tdci 130LE

Kérlek segítsetek, már nem tudom mit csináljak.a problémám a következő: 1 hónapja a nagy minuszok közepette, elkezdett reggel remegve indulni a motor, majd egy pár mp után szépen beállt alapjáratra. a nagy hidegnek tulajdonítottam a dolgot.az autó még jóval előtte már jelzett egyszer egy hibát, a jó "öreg" p0251 injektor hibát, ezért fogtam és átnézettem az injektorokat, tesztpadon.  kettőben kellett szelepet cserélni, ezután felprogramoztattam és az autó olyan 1200-1300 fordulatnál is már elkezdett remegni, meg szaggatni,, 4-5. sebességben is 50-60 nál.. hibakód semmi,.ezután bemérgesedtem, visszavittem mind a 4 injektort a szerelőhöz, aki felvitte Pestre és másnap a mérési jegyzőkönnyvel visszakaptam, hogy szelep is és csúcs csere is megtörtént mindegyik injektorban, hibátlan mind a 4 gyári értéken van az injektor összes értéke. ezután a mai reggelen ujra programozás a szakszervizben, próba és semmi hiba ,, örülök, hazaérek, kocsi áll 2 órát, majd amikor visszaülök és elindulok, megint szaggat..itt tartok most, nem tudom mit lehetne még megnézni,, ugy érzem , hidegen csinálja ezt, mert amikor üzemi hőmérsékleten van a motor akkor nem érzem, akkor problémamentes.. köszi előre is
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:06:52 írta korponisz » Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #16271 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:56:47 »

Sziasztok!

Derék járművem újabb kellemes meglepetéssel okozott örömet. A hétvégén kigyulladt a motorhibát jelző lámpa + elkezdett villogni az izzító gyertya lámpája, a motor pedig nagyon gyengévé vált. Ma elvittem Ford szakszervizbe, ahol megállapították, hogy A DFP-t kell cserélni, azt jelzi a komputer, és amiatt gyenge a motor. A DFP-t rendelni tudják, 330 EFt az ára, utángyártott ebből szerintük nem létezik. Van valami alternatív megoldási ötletetek?

2.0 TDCi ha jól emlékszem 96 KW, gy.év: 2006

Bármilyen tippet szívesen veszek.

Előre is köszönöm.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16272 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:59:54 »

Sziasztok!

Derék járművem újabb kellemes meglepetéssel okozott örömet. A hétvégén kigyulladt a motorhibát jelző lámpa + elkezdett villogni az izzító gyertya lámpája, a motor pedig nagyon gyengévé vált. Ma elvittem Ford szakszervizbe, ahol megállapították, hogy A DFP-t kell cserélni, azt jelzi a komputer, és amiatt gyenge a motor. A DFP-t rendelni tudják, 330 EFt az ára, utángyártott ebből szerintük nem létezik. Van valami alternatív megoldási ötletetek?

2.0 TDCi ha jól emlékszem 96 KW, gy.év: 2006

Bármilyen tippet szívesen veszek.

Előre is köszönöm.
Úgy rémlik, hogy ki tudják iktatni a dpf-et valahogy..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16273 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:01:37 »

Tisztelt fórumtársak!

Kérlek segítsetek, már nem tudom mit csináljak.a problémám a következő: 1 hónapja a nagy minuszok közepette, elkezdett reggel remegve indulni a motor, majd egy pár mp után szépen beállt alapjáratra. a nagy hidegnek tulajdonítottam a dolgot.az autó még jóval előtte már jelzett egyszer egy hibát, a jó "öreg" p0251 injektor hibát, ezért fogtam és átnézettem az injektorokat, tesztpadon.  kettőben kellett szelepet cserélni, ezután felprogramoztattam és az autó olyan 1200-1300 fordulatnál is már elkezdett remegni, meg szaggatni,, 4-5. sebességben is 50-60 nál.. hibakód semmi,.ezután bemérgesedtem, visszavittem mind a 4 injektort a szerelőhöz, aki felvitte Pestre és másnap a mérési jegyzőkönnyvel visszakaptam, hogy szelep is és csúcs csere is megtörtént mindegyik injektorban, hibátlan mind a 4 gyári értéken van az injektor összes értéke. ezután a mai reggelen ujra programozás a szakszervizben, próba és semmi hiba ,, örülök, hazaérek, kocsi áll 2 órát, majd amikor visszaülök és elindulok, megint szaggat..itt tartok most, nem tudom mit lehetne még megnézni,, ugy érzem , hidegen csinálja ezt, mert amikor üzemi hőmérsékleten van a motor akkor nem érzem, akkor problémamentes.. köszi előre is
tedd ki a tipust először is aláírásba a könnyebb segítség miatt.Nézd meg nincs-e a visszarakott csúcsok mellett szivárgás és az O gyürüket nem csipték ki mert az okozhat levegősödést.Továbbá jól vannak felprogramozva????A go szürőt meg cseréld ki rögtön.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16274 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:07:26 »

Úgy rémlik, hogy ki tudják iktatni a dpf-et valahogy..
Bizony! Ez csak egy példa, de érdeklődni kell nincs tapasztalatom:
http://www.reszecskeszuro.net/
Mechanikusan és software-esen is ki kell iktatni  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16275 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:08:45 »

tedd ki a tipust először is aláírásba a könnyebb segítség miatt.Nézd meg nincs-e a visszarakott csúcsok mellett szivárgás és az O gyürüket nem csipték ki mert az okozhat levegősödést.Továbbá jól vannak felprogramozva????A go szürőt meg cseréld ki rögtön.

Szia köszi a segítséget, módosítottam. a GO szúrő is ki lett cserélve azt kihagytam, illetve az előbb a MAF szenzort megtakarítottam, elég koszos volt, mentem egy kört és nem csinálta a szaggatást, de még meleg volt a motor , most várom h kihűljön és próba! szereléskor az egyik O gyűrű szakadt volt, azt kicseréltük ujra! a többin nem látszik sérülés! Programozásnál én is ott voltam, figyeltem, jól lettek beütve a kódok, mert ha elütés lenne, akkor jelez a gép és nem is engedi beütni.. nem tudom az EGR okozhat-e ilyen hibát, mert az enyém még nincs ledugózva!!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:13:38 írta korponisz » Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16276 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:20:30 »

Szia köszi a segítséget, módosítottam. a GO szúrő is ki lett cserélve azt kihagytam, illetve az előbb a MAF szenzort megtakarítottam, elég koszos volt, mentem egy kört és nem csinálta a szaggatást, de még meleg volt a motor , most várom h kihűljön és próba! szereléskor az egyik O gyűrű szakadt volt, azt kicseréltük ujra! a többin nem látszik sérülés! Programozásnál én is ott voltam, figyeltem, jól lettek beütve a kódok, mert ha elütés lenne, akkor jelez a gép és nem is engedi beütni.. nem tudom az EGR okozhat-e ilyen hibát, mert az enyém még nincs ledugózva!!
akkor tessék szíves lenni kipucolni azt a szelepet és ha lehetséges, le is dugózni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16277 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:25:03 »

Szia köszi a segítséget, módosítottam. a GO szúrő is ki lett cserélve azt kihagytam, illetve az előbb a MAF szenzort megtakarítottam, elég koszos volt, mentem egy kört és nem csinálta a szaggatást, de még meleg volt a motor , most várom h kihűljön és próba! szereléskor az egyik O gyűrű szakadt volt, azt kicseréltük ujra! a többin nem látszik sérülés! Programozásnál én is ott voltam, figyeltem, jól lettek beütve a kódok, mert ha elütés lenne, akkor jelez a gép és nem is engedi beütni.. nem tudom az EGR okozhat-e ilyen hibát, mert az enyém még nincs ledugózva!!

Szerintem ha a maf piszkos, attól nem fog szaggatni. Viszont, ha az o gyűrűnél levegő kerül a rendszerbe, attól simán.
Az EGR miatt sem fog rángatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16278 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:28:04 »

akkor tessék szíves lenni kipucolni azt a szelepet és ha lehetséges, le is dugózni.
szia

lehetséges hogy az okozza a hibát? vagy csak találgatás? mint részemről..
köszönöm
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16279 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:29:16 »

Szerintem ha a maf piszkos, attól nem fog szaggatni. Viszont, ha az o gyűrűnél levegő kerül a rendszerbe, attól simán.
Az EGR miatt sem fog rángatni.
Igen, mintha hullámzó sebességet okozna az EGR dugulása, erről írtak az illetékesek.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16280 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:30:05 »

szia

lehetséges hogy az okozza a hibát? vagy csak találgatás? mint részemről..
köszönöm
Angel-féle feltevés valószínűbb.
De az egr pucolás (szívósoré is, dugózás) elkerülhetetlen.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 15:31:56 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #16281 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:33:36 »

Akkor ez jó.
akkor mi lehet még a gondom?néztem a dtc hibakódot nem ír ki!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16282 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:33:48 »

Szerintem ha a maf piszkos, attól nem fog szaggatni. Viszont, ha az o gyűrűnél levegő kerül a rendszerbe, attól simán.
Az EGR miatt sem fog rángatni.
szia

de ha az O gyűrűnél  netán levegős, akkor az miért csak hideg motornál és miért csak 1200-1300 fordulaton? ha alatta megyek 30-al vagy ha 150 -el akkor semmi baj..és nyilván akkor meleg is a motor Smiley
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16283 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:39:30 »

szia

de ha az O gyűrűnél  netán levegős, akkor az miért csak hideg motornál és miért csak 1200-1300 fordulaton? ha alatta megyek 30-al vagy ha 150 -el akkor semmi baj..és nyilván akkor meleg is a motor Smiley
turbó geó. akadás is okozhat rángatózást, ha jól tudom.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16284 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:40:07 »

szia

de ha az O gyűrűnél  netán levegős, akkor az miért csak hideg motornál és miért csak 1200-1300 fordulaton? ha alatta megyek 30-al vagy ha 150 -el akkor semmi baj..és nyilván akkor meleg is a motor Smiley

A Go szűrőnél van egy termosztát. Ha hideg van, akkor nem engedi rögtön vissza a gázolajat a tankba, hanem megy vissza a szűrőbe és újra a motorba.
Ha a tankba visszajut a levegő, azt nyilván nem szívja fel újra. A szűrős változatnál meg ott marad, és visszakerül a szivattyúba, pcsúcsokhoz.

A fenti elmélet talán alkalmas arra is, hogy nagyobb terhelésnél mi van. Több friss, levegőmentes go jön, arányaiban kevesebb a go-ban a levegő.
De ha kicserélted a hibás gyűrűt, akkor már könnyű az elméletet a tényekhez igazítani  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #16285 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:47:47 »

Sziasztok!
Nekem is hasonló prolémám van ,mint korponisznak csak nekem meleg motornál jelentekezik a rángatás és télen egyáltalán nem rángatott, melegebb időben meg nyáron rángatott.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16286 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:55:51 »

A Go szűrőnél van egy termosztát. Ha hideg van, akkor nem engedi rögtön vissza a gázolajat a tankba, hanem megy vissza a szűrőbe és újra a motorba.
Ha a tankba visszajut a levegő, azt nyilván nem szívja fel újra. A szűrős változatnál meg ott marad, és visszakerül a szivattyúba, pcsúcsokhoz.

A fenti elmélet talán alkalmas arra is, hogy nagyobb terhelésnél mi van. Több friss, levegőmentes go jön, arányaiban kevesebb a go-ban a levegő.
De ha kicserélted a hibás gyűrűt, akkor már könnyű az elméletet a tényekhez igazítani  vigyor3
Szia Angel!

a végére pontosítanál egy kicsit?? akkor most mit tegyek? vagy már megtettem? 20x olvastam végig, de nem sikerül kibogoznom Smiley
mondjuk ezzel a levegővel szöget ütöttél a fejembe, mostanában, amikor tankolom, a tanksapkát ahogy letekerem, nagyot szisszen, eddig ezt nem csinálta,, levegőt nyom vissza a tankba? vagy már nem tudom magam se miről beszélek ...
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #16287 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:08:09 »

Sziasztok!

Közben kicsit utánajártam, és azt találtam, hogy egy alkatrész forgalmazónál van is raktáron, kb a gyári ár feléért, ami még így is húzós, de mind1, kell az autó túl akarok lenni rajta. Viszont az a gond, hogy a rendszerük két típust is felhoz ehhez, és most nem tudom, hogy konkrétan az én autómhoz melyik lesz jó. Nem akarok olyan helyzetbe kerülni, hogy a szerviz szerint nem lehet beépíteni amit vettem, még úgy sem ha most azt mondják, hogy visszaveszik ha nem jó bele.

Szóval a két alternatíva:
1. Bosal Sz:099-720
2. Asso Sz: 14.15.003

Van ötletetek arra, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy melyik jó hozzá?
2.0 TDCI 96KW 2006


Sziasztok!

Derék járművem újabb kellemes meglepetéssel okozott örömet. A hétvégén kigyulladt a motorhibát jelző lámpa + elkezdett villogni az izzító gyertya lámpája, a motor pedig nagyon gyengévé vált. Ma elvittem Ford szakszervizbe, ahol megállapították, hogy A DFP-t kell cserélni, azt jelzi a komputer, és amiatt gyenge a motor. A DFP-t rendelni tudják, 330 EFt az ára, utángyártott ebből szerintük nem létezik. Van valami alternatív megoldási ötletetek?

2.0 TDCi ha jól emlékszem 96 KW, gy.év: 2006

Bármilyen tippet szívesen veszek.

Előre is köszönöm.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16288 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:11:38 »

Sziasztok!

Közben kicsit utánajártam, és azt találtam, hogy egy alkatrész forgalmazónál van is raktáron, kb a gyári ár feléért, ami még így is húzós, de mind1, kell az autó túl akarok lenni rajta. Viszont az a gond, hogy a rendszerük két típust is felhoz ehhez, és most nem tudom, hogy konkrétan az én autómhoz melyik lesz jó. Nem akarok olyan helyzetbe kerülni, hogy a szerviz szerint nem lehet beépíteni amit vettem, még úgy sem ha most azt mondják, hogy visszaveszik ha nem jó bele.

hogyan lehetne kideríteni, hogy melyik jó hozzá?
2.0 TDCI 96KW 2006

Látom nem akarod kiiktatni akkor sztm mechanikusan tisztíttasd ki. Ne cseréld az csak pénzkidobás szvsz  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 16:13:25 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16289 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:43:46 »

a végére pontosítanál egy kicsit?? akkor most mit tegyek? vagy már megtettem? 20x olvastam végig, de nem sikerül kibogoznom Smiley
mondjuk ezzel a levegővel szöget ütöttél a fejembe, mostanában, amikor tankolom, a tanksapkát ahogy letekerem, nagyot szisszen, eddig ezt nem csinálta,, levegőt nyom vissza a tankba? vagy már nem tudom magam se miről beszélek ...

Szerintem már megtetted. Azt gondolom, a probléma megoldódott, és azt próbáltam leírni, szerintem miért csinálta.

A sziszegés egy más dolog. Bedugult a kiegyenlítő. Azt nem gondolnám, hogy annyi levegőt nyomna a tankba, hogy ettől sziszegne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16290 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:45:20 »

Van ötletetek arra, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy melyik jó hozzá?
2.0 TDCI 96KW 2006

Hát én erre túl sok pénzt nem áldoznék... inkább kikapcsoltatnám... ennyit nem ér az egész.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #16291 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 16:52:13 »

Köszi.

Tudtok megbízható helyet, ahol tisztítanak?


Látom nem akarod kiiktatni akkor sztm mechanikusan tisztíttasd ki. Ne cseréld az csak pénzkidobás szvsz  eljen

Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16292 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:05:32 »

Üdv!
Ha sok a kartellgáz az mitöl van?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16293 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:13:55 »

Üdv!
Ha sok a kartellgáz az mitöl van?Huh?

Nincs is kartellgáz... gondolom a kartergázra gondolsz.
Ha a gyűrűk nem tömítenek - nem jó a kompresszió, akkor van kartergáz.
Miből gondolod, hogy nálad sok van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16294 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:29:37 »

Nincs is kartellgáz... gondolom a kartergázra gondolsz.
Ha a gyűrűk nem tömítenek - nem jó a kompresszió, akkor van kartergáz.
Miből gondolod, hogy nálad sok van?
Csak ganxta zolee és a kartell!!!!! eplus2 eplus2
Ha szemben állok az autóval (a bal oldalon) akkor a coolernél amire csatlakozik az EGR-röl jövö csö ott olajos 1 kicsikét a bilincsnél szomoru1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16295 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:31:20 »

Csak ganxta zolee és a kartell!!!!! eplus2 eplus2
Ha szemben állok az autóval (a bal oldalon) akkor a coolernél amire csatlakozik az EGR-röl jövö csö ott olajos 1 kicsikét a bilincsnél szomoru1

Akkor ott nem tömít rendesen... szüntesd meg. Olaj a turbótól is jön, ez valamilyen szintig normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16296 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:31:32 »

Csak ganxta zolee és a kartell!!!!! eplus2 eplus2
Ha szemben állok az autóval (a bal oldalon) akkor a coolernél amire csatlakozik az EGR-röl jövö csö ott olajos 1 kicsikét a bilincsnél szomoru1

teljesen normális. ellenőrizd a szelelést, fix it.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16297 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:33:54 »

Akkor ott nem tömít rendesen... szüntesd meg. Olaj a turbótól is jön, ez valamilyen szintig normális.
Akkor adódik a következö kérdésem: a tömitetlenség miatt füstölhet ha odalépek neki?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16298 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:34:37 »

teljesen normális. ellenőrizd a szelelést, fix it.
worship taps
 integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16299 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:36:30 »

Akkor adódik a következö kérdésem: a tömitetlenség miatt füstölhet ha odalépek neki?Huh?
ha úgy rendesen ereszt a levegőrendszered, akkor kevés lesz a nyomás és füstölni fog, mert kevés lesz a levegő neki.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.