Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:16:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 318 319 [320] 321 322 323 324 325 326 327 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13838648 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15950 Dátum: 2012.02.17 péntek, 17:35:46 »

Ez roppant kellemetlen, hogy finom legyek  pardon1
Mások már a nyolcvanas években beletették az autókba a fék, olaj, izzók, stb állapotára figyelmeztető fedélzeti computer-t.
Fordnál csak azt a hitvány szart csúfoljuk fedcompnak, ami 4 adatot tud, azt is hibásan, pontatlanul.  duhos2
Ezen már túl tették magukat: most már külön üzeneteket ad a IV-esnél
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15951 Dátum: 2012.02.17 péntek, 17:37:36 »

Ezen már túl tették magukat: most már külön üzeneteket ad a IV-esnél
köszönd meg a PUG-nak hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15952 Dátum: 2012.02.17 péntek, 17:48:18 »

köszönd meg a PUG-nak hehe
mindig is tetszett, ha egy autóban "sok" nyomogató dolog van, meg ilyen nagy kijelző...de kéne a francnak  vigyor3 azzal csak a baj van!
A mondeo legalább nem szól bele az életembe semmilyen téren!

mondjuk egy olajszintjelző nem esne rosszul Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15953 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:19:04 »

köszönd meg a PUG-nak hehe
Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15954 Dátum: 2012.02.17 péntek, 20:12:00 »

Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?
taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15955 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:37:44 »

szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc... wilting

aztán ha nyomás sincs? akkor ***ás van?
Csak a pontosság kedvéért.A trabiba azért kellet keveréket tankolni,mert a motorolaj ott a benzinbe volt keverve,és az kente a motort.Mondjuk 1:40-ben ha jól rém-lik.
Kizárt dolog,hogy olajszintjelző lett volna a trabiba! beka3 hehe

Bömbiben volt ilyen szintjelzőm,de az csak azoknak az agysebészeknek ad információt,aki nem figyeli,és nem tartja rendszeresen karban az autóját.Aki pedig igen,annak nem kell efféle úri passzió. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15956 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:55:39 »

Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?

Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15957 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:56:54 »

Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.

Az új Mondeokban,Focusokban már a PUG 1.6,2.0 és 2.2es motorjai vannak. Ha jól tudom,ezek nem láncos motorok,de javítsatok ki,ha tévedek  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15958 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:58:43 »

Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.
a pögó hdi befecsit tesz rá,a ford asszem először siemens-el rakta össze a 4est.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15959 Dátum: 2012.02.17 péntek, 23:59:43 »

Na most a mi mergánk az olaj minőségét is néz....és ha nem tetszik neki, vészüzem és megáll az út közepén......ez remek dolog... mf3
Na most múltkor M6-on regenerált eggyet és nem jött össze neki és az egyik katalizátort telerakta úgy olajjal hogy vészüzem és 80 volt a max...azt hittem Szekszárdtól nem érek haza soha....katalizátor csere azt mondták Pappas-nál 300.000-ért...aha anyád mondom, akkor kilehet ütni és 1 óra munkadijba megegyezünk...kiis ütötték mint a kisangyal.... eplus2     
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek... falbav
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15960 Dátum: 2012.02.18 szombat, 02:35:10 »

Csak a pontosság kedvéért.A trabiba azért kellet keveréket tankolni,mert a motorolaj ott a benzinbe volt keverve,és az kente a motort.Mondjuk 1:40-ben ha jól rém-lik.
Kizárt dolog,hogy olajszintjelző lett volna a trabiba! beka3 hehe

Bömbiben volt ilyen szintjelzőm,de az csak azoknak az agysebészeknek ad információt,aki nem figyeli,és nem tartja rendszeresen karban az autóját.Aki pedig igen,annak nem kell efféle úri passzió. Wink
úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok  vigyor3 ilyet nem tudni elég szégyen...  falbav
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre  Grin

amúgy meg van mondjuk az oktávban is ilyen, mert az előzőnek tönkrement valami motorvezérlője és zabálta az olajat vagy mi  nemtudom

aztán az mindig szólt ha alacsony az olajszint!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15961 Dátum: 2012.02.18 szombat, 02:38:04 »

Na most a mi mergánk az olaj minőségét is néz....és ha nem tetszik neki, vészüzem és megáll az út közepén......ez remek dolog... mf3
Na most múltkor M6-on regenerált eggyet és nem jött össze neki és az egyik katalizátort telerakta úgy olajjal hogy vészüzem és 80 volt a max...azt hittem Szekszárdtól nem érek haza soha....katalizátor csere azt mondták Pappas-nál 300.000-ért...aha anyád mondom, akkor kilehet ütni és 1 óra munkadijba megegyezünk...kiis ütötték mint a kisangyal.... eplus2     
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek... falbav

naja...ezek már a fölösleges túlbiztosítás kategóriába tartoznak  gun

haverék 2.2-es GLK-ja is ugyanezt csinálja...csak ők bolondok és járnak részecskeszűrőt pucoltatni vagy cserélni...nemtom  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15962 Dátum: 2012.02.18 szombat, 08:30:55 »

   
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek... falbav

igen,sajnos már itt tartunk....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15963 Dátum: 2012.02.18 szombat, 08:31:16 »

úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok  vigyor3 ilyet nem tudni elég szégyen...  falbav
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre  Grin

amúgy meg van mondjuk az oktávban is ilyen, mert az előzőnek tönkrement valami motorvezérlője és zabálta az olajat vagy mi  nemtudom

aztán az mindig szólt ha alacsony az olajszint!
nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15964 Dátum: 2012.02.18 szombat, 09:28:33 »

igen,sajnos már itt tartunk....
Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki  ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15965 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:00:16 »

Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki  ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
ez még mind rendben is volna.
Csak tulnyomó részt nem erről szólnak  a fejlesztések.Mondok néhány példát.Parkolósegéd,sávelhagyást figyelmeztető automata,és egyéb hasonló nyalánkságok.Szép jó,és némelyiknek van alapja is.A gond ott van,hogy ezek emelnek 10millió fölé egy középkategóriás autót.
Aztán ott van a fizetőképes többség.Ezt nem értem.Ilyen réteg magyarországon nincs!Magyarországon magánember elenyésző százalékban vesz úja autót,és nem cseréli 3 évente újra.Itt a céges autók dívnak.Valahogy furcsa,hogy olyan felhasználók diktálják az igényeket,aki nem is a saját zsebére igényeskedik.Könnyú a céggel kifizetteni a lízing díjat,és közben élvezni a technika legújabb vívmányait.Ezt általánosságban írom!

Értem én,hogy nem a magyar piac a mérvadó,és máshol a jobb lét diktál.Ehhez mi még nem nőttünk fel,mondhatni fényévekre vagyunk tőle.
Mi még nem tudunk mit kezdeni az új fejlesztésekkel.Nálunk a többség pl. a parkolósegéd meghibásodásakor nem a javításra fog koncentrálni (cirka kb.1milliós javításnál),hanem azon kezd majd el gondolkozni,hogyan lehet majd kiiktatni a rendszerből.
Ettől még kellenek a fejlesztések,mert mindig bekell dobni valami újat,hogy több legyen egy egyszerű autónál,amelyik elvisz A-ból B-be.
Amúgy lehet,hogy másképp látnám ezt a kérdést,ha megtehetném,hogy 2-3évente vegyek a családomnak egy jó járgányt,még ha 10 millió felett is lenne az ára.Nyilván én sem vagyok ezért mérvadó. pias Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15966 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:06:55 »

úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok  vigyor3 ilyet nem tudni elég szégyen...  falbav
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre  Grin

Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után  vigyor3
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok  hehe
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15967 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:08:11 »

Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után  vigyor3
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok  hehe

FrancoNero most kezdte taposi a 2. X-et Cheesy
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15968 Dátum: 2012.02.18 szombat, 10:16:50 »

FrancoNero most kezdte taposi a 2. X-et Cheesy
Akkor megvan bocsájtva  laugh

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15969 Dátum: 2012.02.18 szombat, 11:35:43 »

Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki  ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
10 éve egy 2,0-ás dízel 200-at tudott, most meg egy ugyanolyan kategóriás 210-et..talán Az akkoriak 5.5-öt ettek ezek meg 7-et.
Csak folyamatosan nyomják az agyunkba a fejlődést, hogy eladják, de közben minimális, leginkább mostanság csak a spórolásról szól.
A semmitérő látszódó csillivillit fejlesztik inkább mert a többségnek úgyis az számít....(nekem is vmilyen szinten  idiota) hehe
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 12:43:07 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15970 Dátum: 2012.02.18 szombat, 11:38:49 »

ez még mind rendben is volna.
Csak tulnyomó részt nem erről szólnak  a fejlesztések.Mondok néhány példát.Parkolósegéd,sávelhagyást figyelmeztető automata,és egyéb hasonló nyalánkságok.Szép jó,és némelyiknek van alapja is.A gond ott van,hogy ezek emelnek 10millió fölé egy középkategóriás autót.
Aztán ott van a fizetőképes többség.Ezt nem értem.Ilyen réteg magyarországon nincs!Magyarországon magánember elenyésző százalékban vesz úja autót,és nem cseréli 3 évente újra.Itt a céges autók dívnak.Valahogy furcsa,hogy olyan felhasználók diktálják az igényeket,aki nem is a saját zsebére igényeskedik.Könnyú a céggel kifizetteni a lízing díjat,és közben élvezni a technika legújabb vívmányait.Ezt általánosságban írom!

Értem én,hogy nem a magyar piac a mérvadó,és máshol a jobb lét diktál.Ehhez mi még nem nőttünk fel,mondhatni fényévekre vagyunk tőle.
Mi még nem tudunk mit kezdeni az új fejlesztésekkel.Nálunk a többség pl. a parkolósegéd meghibásodásakor nem a javításra fog koncentrálni (cirka kb.1milliós javításnál),hanem azon kezd majd el gondolkozni,hogyan lehet majd kiiktatni a rendszerből.
Ettől még kellenek a fejlesztések,mert mindig bekell dobni valami újat,hogy több legyen egy egyszerű autónál,amelyik elvisz A-ból B-be.
Amúgy lehet,hogy másképp látnám ezt a kérdést,ha megtehetném,hogy 2-3évente vegyek a családomnak egy jó járgányt,még ha 10 millió felett is lenne az ára.Nyilván én sem vagyok ezért mérvadó. pias Grin
A magyar gazdaság kb. 0,8%-a az EU-nak.Többek között ezért is foglalkoznak ennyit a szabságharcosainkkal mert ha beborulunk akkor az még nem lesz világtragédia, de a hír értéke meg meglesz arra hogy a többi reintens okuljon belőle. Világviszonylatban meg főleg sehol se vagyunk (Lásd pl ITT a factbook-ban) Egy nagyobb müncheni kereskedés nagyobb forgalmat csinál mint az fél magyar piac. Innentől kezdve nem a mi igényeink képezik a prioritást. A kiegészítő elektronika meg egyáltalán nem kötelező, szerencsére a ford nagyon is nagy szabadságot enged arra hogy olyan felszereltségű autót lehessen konfigurálni ami tényleges igénye a vásárlónak. Nem kötelező opció a sávelhagyás holttér meg éberségfigyelő meg stb.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15971 Dátum: 2012.02.18 szombat, 11:46:09 »

10 éve egy 2,0-ás dízel 200-at tudott, most meg egy ugyanolyan kategóriás 210-et..talán Az akkoriak 5.5-öt ettek ezek meg 7-et.
Csak folyamatosan nyomják az agyunkba a fejlődést, hogy eladják, de közben minimális, leginkább mostanság csak a spórolásról szól.
A semmitérő látszódó csillivillit fejlesztik inkább mert a többségnek úgyis az számít.... hehe
Ezért ez erős feldicsérése a régi korszaknak mert 7 litert most egy 200 lóerős autó eszik úgy hogy ki is használod az erejét. Nézd meg hogy 10 évvel ezelőtt mi volt 200 lóerős, egy 3.0 V6 ami lazán a dupláját ette. Egy 10 évvel ezelőtti autó nem egy kategória a mostaniakkal. Sokkal konfortosabbak semlegesebbek a mostaniak persze ezzel elvették azt amit úgy hívnak hogy vezetési élmény az is tény.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15972 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:25:51 »

Ezért ez erős feldicsérése a régi korszaknak mert 7 litert most egy 200 lóerős autó eszik úgy hogy ki is használod az erejét. Nézd meg hogy 10 évvel ezelőtt mi volt 200 lóerős, egy 3.0 V6 ami lazán a dupláját ette. Egy 10 évvel ezelőtti autó nem egy kategória a mostaniakkal. Sokkal konfortosabbak semlegesebbek a mostaniak persze ezzel elvették azt amit úgy hívnak hogy vezetési élmény az is tény.
Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes. Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd. nyes
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt.... vigyor3
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 12:29:13 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15973 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:36:13 »

szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc... wilting

aztán ha nyomás sincs? akkor ***ás van?
http://www.youtube.com/watch?v=3ZuW7XFTnsM   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15974 Dátum: 2012.02.18 szombat, 12:37:44 »

Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után  vigyor3
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok  hehe
Csikó vagyok, de talán még a jobb fajtából  vigyor3
Trabantortunk, ugyanis volt egy LILA 601-es cabrio trabink aminek 007 volt a rendszáma és még ki is volt csövezve HÁZILAG! Aztán talán 2versenyt szórakoztunk vele át itt a faluban és fater úgy gondolta, jobb ha nincs az  Grin Ez nem volt gond, mert akkor leszereltem a simsonom kipufogóját és rallyztam azzal hehe de mivel sokmindenki a nemtetszését jelezte a hang miatt, jött fater és...aztán nem motoroztam  idiota
Egyébként meg 7.éve vagyok kollégista, de jogsim csak 3.éves lesz  nyes

bocs az offért  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15975 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:00:34 »

A magyar gazdaság kb. 0,8%-a az EU-nak.Többek között ezért is foglalkoznak ennyit a szabságharcosainkkal mert ha beborulunk akkor az még nem lesz világtragédia, de a hír értéke meg meglesz arra hogy a többi reintens okuljon belőle. Világviszonylatban meg főleg sehol se vagyunk (Lásd pl ITT a factbook-ban) Egy nagyobb müncheni kereskedés nagyobb forgalmat csinál mint az fél magyar piac. Innentől kezdve nem a mi igényeink képezik a prioritást. A kiegészítő elektronika meg egyáltalán nem kötelező, szerencsére a ford nagyon is nagy szabadságot enged arra hogy olyan felszereltségű autót lehessen konfigurálni ami tényleges igénye a vásárlónak. Nem kötelező opció a sávelhagyás holttér meg éberségfigyelő meg stb.
konklúzió:
Ezek az opciók,és újítások a mi számunkra egyet jelent.A drágulást.Míg pár éve 5-6mill volt egy otó,most 10-12.Nekem ez jön le.
Ennyivel nem élünk jobban..... falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15976 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:14:25 »

Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes. Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd. nyes
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt.... vigyor3
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al... vigyor3
Egy 200 lóerős szívóbenzines V6 3.0 csak arra jó hogy egy az MKIII 155 lovas TDCi-vel jól le lehessen szivatni (mindig jókat szórakoztam ezzel, ha volt egy lassítás pl pályán 80-ra direkt hergeltem a harcosokat mögöttem mert beáltam 80-ra utána látam mennyire készülnek kilőni, röhejes volt mindig hoyg gyorsan kivágodtak a belső sávba teljesen feleslegesen mert nagyon gyorsan kaptak biztatásként fél kilométer lemaradást mert nyomaték nélkül nem illik idegeskedni). A ford nem lexus marketinglóerőket ad meg. Egy tény 140 ló szerintem a IV-es kasznijához már tényleg kevés. Ehhez szerintem kb hasonló menthez mint a MKIII-nál már 163 lenne inkább a belépő.  Az MKIII-asnak nem volt ellenfél egy szívó 3.0 V6 Az MKIII meg nem ellenfél a IV-esnek ez van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15977 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:17:45 »

Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes.

Becsapott a szubjektív. Mivel jobb a hanszigetelés, és a rázkódás-elnyomás, sokkal kisebb a sebességérzeted ugyanakkora sebességnél.
A 4-es jobban megy.

Válasz
Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd. nyes
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt.... vigyor3

A katalógus adatokkal az a baj, ugyi, hogy nem azt bizonyítják, amit igazolni szeretnél  vigyor3
Tényeken alapszik, le vannak írva a feltételek, és reprodukálni lehet a kísérletet, össze lehet hasonlítani az eredményeket... ez gondolom, baj.

Válasz
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al... vigyor3

Gurultam egyszer a 2,5 td omegával, a 130-assal. Köbcenti, nem köbcenti, 6 henger, 4 henger, az csak 250 Nm-ert tud, és hiába hátsókeekes, csak 12,5s-ot tud 100-ra.
Kb a 90 lovas tdci/tddi-vel van egy szinten. A hangja sokkal szebb, ezt elismerem, de vagy 30%-kal többet eszik, mint az enyém. És sokkal, sokkal gyengébben megy.
Rugalmasságban szinte egy benzines is elveri.
És ami a vicces volt, ott is a srácot becsapta a saját szubjektivitása. Szerinte az övé megy jobban... kérdeztem 120-nál, most mennyivel megyünk... azt mondja, 80. Na, mondom, itt a bibi. Ezért gondolod rosszul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15978 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:19:50 »

konklúzió:
Ezek az opciók,és újítások a mi számunkra egyet jelent.A drágulást.Míg pár éve 5-6mill volt egy otó,most 10-12.Nekem ez jön le.
Ennyivel nem élünk jobban..... falbav
Azért arányaiban nem. Szerintem ha a teljesítményt kényelmet osztod le akkor fajlagosan most még olcsóbb venni mint régen. Pontosan 2 millióval vettem drágábban a jóval erősebb felszereltebb IV-est mint a III-ast. Szerintem a köztük lévő műszaki tartambeli különbség igenis bőven indokolja ezt. Kiváló vásár volt az MKIII-is és szerintem megéri a IV-es is pénzét. Vegyetek ford mondeot megéri a pénzét.  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15979 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:20:39 »

Egy 200 lóerős szívóbenzines V6 3.0 csak arra jó hogy egy az MKIII 155 lovas TDCi-vel jól le lehessen szivatni (mindig jókat szórakoztam ezzel, ha volt egy lassítás pl pályán 80-ra direkt hergeltem a harcosokat mögöttem mert beáltam 80-ra utána látam mennyire készülnek kilőni, röhejes volt mindig hoyg gyorsan kivágodtak a belső sávba teljesen feleslegesen mert nagyon gyorsan kaptak biztatásként fél kilométer lemaradást mert nyomaték nélkül nem illik idegeskedni). A ford nem lexus marketinglóerőket ad meg. Egy tény 140 ló szerintem a IV-es kasznijához már tényleg kevés. Ehhez szerintem kb hasonló menthez mint a MKIII-nál már 163 lenne inkább a belépő.  Az MKIII-asnak nem volt ellenfél egy szívó 3.0 V6 Az MKIII meg nem ellenfél a IV-esnek ez van.

A 3 literes benzinest még én is meg tudom tréfálni... egy komolyabb emelkedő (németo-ban), gyorsítás 150-200-ra  vigyor3. Hú, de vicces tud az ilyen lenni  vigyor3
Padlógáz, és huss.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15980 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:22:35 »

Azért arányaiban nem. Szerintem ha a teljesítményt kényelmet osztod le akkor fajlagosan most még olcsóbb venni mint régen. Pontosan 2 millióval vettem drágábban a jóval erősebb felszereltebb IV-est mint a III-ast. Szerintem a köztük lévő műszaki tartambeli különbség igenis bőven indokolja ezt. Kiváló vásár volt az MKIII-is és szerintem megéri a IV-es is pénzét. Vegyetek ford mondeot megéri a pénzét.  wave
ha lesz,s-max lesz......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15981 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:25:51 »

ha lesz,s-max lesz......
határeset, de szódával még elmegy, az majdnem mondeo  wave
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15982 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:25:57 »

Én nagyon szeretem az autómat. Problémáim sem igen voltak vele. Megy is igen jól.
De ennyi elfogultságot és túlzást már régen nem olvastam ilyen szépen egybegyűjtve.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15983 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:26:27 »

Én nagyon szeretem az autómat. Problémáim sem igen voltak vele. Megy is igen jól.
De ennyi elfogultságot és túlzást már régen nem olvastam ilyen szépen egybegyűjtve.
Ki részéről?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15984 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:27:09 »

határeset, de szódával még elmegy, az majdnem mondeo  wave
azért 175paci nekem előrelépés lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15985 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:28:29 »

Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.  nyes

Ki részéről?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15986 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:29:03 »

azért 175paci nekem előrelépés lesz.
Pontosan úgy megy a 175 lovas MKIV mint a 155 lovas MKIII méret és súly miatt (próbáltam). Én szerettem volna egy kis előrelépést.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15987 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:29:48 »

Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.  nyes

sose volt 2.0 TDCi-m
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15988 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:31:14 »

Akinek nem inge....
Amúgy meg a 2.2 is kétségesnek tűnik, de olyannal még nem mentem.

sose volt 2.0 TDCi-m
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15989 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:33:36 »

Pontosan úgy megy a 175 lovas MKIV mint a 155 lovas MKIII méret és súly miatt (próbáltam). Én szerettem volna egy kis előrelépést.
az én esetemben 130gyári vs 175gyári.Továbbá megpiszkálva (most) 160 vs 200fölött.És megbízható forrásból,mint az 5ös bömbi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15990 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:34:21 »

Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.  nyes

most mé' mondod? Én is legyorsultam a 3.0 tdi navarát  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15991 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:37:44 »

Akinek nem inge....
Amúgy meg a 2.2 is kétségesnek tűnik, de olyannal még nem mentem.

Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy  Undecided
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15992 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:38:01 »

Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.

most mé' mondod? Én is legyorsultam a 3.0 tdi navarát  eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15993 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:39:44 »

Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.

Azért csak próbáld ki az emelkedőket... ha rendben van a járgányod, lesz nagy  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15994 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:41:48 »

Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.

ahogy érzed! lehet lúzerkedni is  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15995 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:42:06 »

Hagyjuk. Már írtam, hogy 2.2-t még nem vezettem. De 2004 óta 2.0 TDCI-m van.
Gondolom feltűnt volna már ha azóta szorulna a kézi fék.
Tudom, hogy jól megy. Meg hogy nyomaték meg minden.
Meg azt is, hogy 3-at kell sebességet váltanom, míg a 3 literes benzinesben 1-et.
Szóval nem a 2.2-ről volt szó.

Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy  Undecided
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15996 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:43:16 »

Ok. Bocs mindenkitől.

Azért csak próbáld ki az emelkedőket... ha rendben van a járgányod, lesz nagy  wow1
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15997 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:44:28 »

Hagyjuk. Már írtam, hogy 2.2-t még nem vezettem. De 2004 óta 2.0 TDCI-m van.
Gondolom feltűnt volna már ha azóta szorulna a kézi fék.
Tudom, hogy jól megy. Meg hogy nyomaték meg minden.
Meg azt is, hogy 3-at kell sebességet váltanom, míg a 3 literes benzinesben 1-et.
Szóval nem a 2.2-ről volt szó.

Mennyire nem így van... 100 és 200 között simán mehet ötödikben... azért megnézném én azt a 3 literes benzinest, mekkorát ugrik így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #15998 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:53:37 »

Üdv mindenkinek!
Tanácsra van szükségem.Van egy 2003.11. havi 2.0TDCI Mondeom és két éve vettem 125000km-rel(valós).Ez ugyebár láncos motor,a hosszborbás szíjat és az ékszíjat mikor kell cserélni?Most van az autóban 162000km.Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15999 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:55:20 »

Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy  Undecided

Mi az a óverdóz? integet2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 318 319 [320] 321 322 323 324 325 326 327 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.