Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 11:09:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13858595 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16450 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:38:37 »


HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
linkelném én, de nincs róla képem Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16451 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:13:40 »

Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.

A főkörit...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #16452 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:18:19 »

Sziasztok!

Nagy segitséget szeretnék kérni! Talán járt már igy más is és tudja, hogy merre kell a hibát keresni és hogyan lehet orvosolni!?
Beázik a kocsim! Nem az ajtóknál hanem elölröl jön be a viz! Egy sima gépi mosás után is sok viz áll az anyos ülés elött! Fentröl folyik le a kesztyütartó mögül! Van ott valami burkolo elem a kesztyütartó alatt, ami ilyen vászonos anyaggal bevont formázott farostnak érzödik! Na az csupa viz és abból folyik ki!
Valaki esetleg tudja, hogy honnan a fenéből tud oda bejutni a viz elölről és hogy hogyan tudnám ezt orvosolni gyorsan!? Jön a tavasz, nem szeretném, ha szétázna! Köszi elöre is!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16453 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:22:33 »

Sziasztok!

Nagy segitséget szeretnék kérni! Talán járt már igy más is és tudja, hogy merre kell a hibát keresni és hogyan lehet orvosolni!?
Beázik a kocsim! Nem az ajtóknál hanem elölröl jön be a viz! Egy sima gépi mosás után is sok viz áll az anyos ülés elött! Fentröl folyik le a kesztyütartó mögül! Van ott valami burkolo elem a kesztyütartó alatt, ami ilyen vászonos anyaggal bevont formázott farostnak érzödik! Na az csupa viz és abból folyik ki!
Valaki esetleg tudja, hogy honnan a fenéből tud oda bejutni a viz elölről és hogy hogyan tudnám ezt orvosolni gyorsan!? Jön a tavasz, nem szeretném, ha szétázna! Köszi elöre is!
Pollen szürő házánál ázik be.nem zár rendesen ott keresd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #16454 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:36:26 »

Pollen szürő házánál ázik be.nem zár rendesen ott keresd.

És ott hol!? Ha leveszem a levélrácsot, amit ugye 3 csavar tart, akkor alatta valahol!? Van ott valami plusz fedél esetleg, ami nem zárhat rendesen ilyenkor? És ha igen, akkor mivel tömitsem? Elég sima sziloval kinyomni valahol!? 
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16455 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:41:24 »

Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.

Megnéztem a csöveket. A termosztátról megy a vastag cső a hűtőre. Ez ok - ez a meleg. Lecsatlakozik róla 2 cső. Az egyik megy a kiegyenlítő felé - ezzel ne is foglalkozzunk. A másik meg bemegy a motorba - vagy onnan jön. Na, ennek a funkciójára lennék én kíváncsi. Mert ha ez a motorból jön, és megkerüli a főkörit, akkor már meg is van a nyertes, akkor lehet az olajköri.
Remélem Ervin vagy más érti, hogy hogy műxik a dolog, mert azon kívül, hogy jó lenne ha megoldódna ez a probléma, szeretnék még egy bőrt lehúzni róla: ne csak találgassunk, hogy biztosan a főköri, hanem legyen rá egy algoritmus, mikor melyik megy tönkre. Mert tegyük fel, hogy az is rossz, amit beleraktam. Megveszem az olajkörit. Kicseréljük. Ugyanúgy rossz. Hogy ne ez legyen:  Huh? meg ez: fejvakaras

Egy dolgot még kipróbálok: elindulok holnap hideg motorral. Megyek addik, hogy melegedjen a motor, de biztosan ne legyen üzemmeleg (első csík).
Ekkor megállok, és megnézem azt a vékony csövet. Ha az is meleg, akkor tán azon jön a víz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16456 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:41:59 »

És ott hol!? Ha leveszem a levélrácsot, amit ugye 3 csavar tart, akkor alatta valahol!? Van ott valami plusz fedél esetleg, ami nem zárhat rendesen ilyenkor? És ha igen, akkor mivel tömitsem? Elég sima sziloval kinyomni valahol!? 

Jól be kell rakni a helyére. Amúgy ezt inkább a sima mk3 topciban kéne tárgyalni, ez nem tdci.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16457 Dátum: 2012.03.10 szombat, 19:59:21 »

Megnéztem a csöveket. A termosztátról megy a vastag cső a hűtőre. Ez ok - ez a meleg. Lecsatlakozik róla 2 cső. Az egyik megy a kiegyenlítő felé - ezzel ne is foglalkozzunk. A másik meg bemegy a motorba - vagy onnan jön. Na, ennek a funkciójára lennék én kíváncsi. Mert ha ez a motorból jön, és megkerüli a főkörit, akkor már meg is van a nyertes, akkor lehet az olajköri.
Remélem Ervin vagy más érti, hogy hogy műxik a dolog, mert azon kívül, hogy jó lenne ha megoldódna ez a probléma, szeretnék még egy bőrt lehúzni róla: ne csak találgassunk, hogy biztosan a főköri, hanem legyen rá egy algoritmus, mikor melyik megy tönkre. Mert tegyük fel, hogy az is rossz, amit beleraktam. Megveszem az olajkörit. Kicseréljük. Ugyanúgy rossz. Hogy ne ez legyen:  Huh? meg ez: fejvakaras

Egy dolgot még kipróbálok: elindulok holnap hideg motorral. Megyek addik, hogy melegedjen a motor, de biztosan ne legyen üzemmeleg (első csík).
Ekkor megállok, és megnézem azt a vékony csövet. Ha az is meleg, akkor tán azon jön a víz.
A termosztát házába 4 ágon jön-megy a víz.
1.ág a motorból kifelé
2.ág a fűtőradiátorod felől,pontosabban az egr hűtőtől
3.ág az a légtelenítő-ez megy a kiegyenlítőbe
4.ág ez megy a hűtőbe

Neked a hűtő felé menő vastag cső melegszik.Ott csak akkor lehet meleg víz,ha a termo kinyitott.
Amíg zárva van a főköri,addig a fűtőradiátor felől érkező a motorba kering vissza-ez hideg víz,ill hidegebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16458 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:06:55 »

A termosztát házába 4 ágon jön-megy a víz.
1.ág a motorból kifelé
2.ág a fűtőradiátorod felől,pontosabban az egr hűtőtől
3.ág az a légtelenítő-ez megy a kiegyenlítőbe
4.ág ez megy a hűtőbe

Neked a hűtő felé menő vastag cső melegszik.Ott csak akkor lehet meleg víz,ha a termo kinyitott.
Amíg zárva van a főköri,addig a fűtőradiátor felől érkező a motorba kering vissza-ez hideg víz,ill hidegebb.

És nem lehet, hogy a 2. ágon jön a melegvíz? Mert ha igen, akkor az biz a vastag csövön megy tovább, rá szépen a hűtőre.
Azt mondtad, az olajkörinek valami köze van a fűtőkörihez.
És a lényeg... akkor mi rossz? Az új termosztát is?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16459 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:17:23 »

És nem lehet, hogy a 2. ágon jön a melegvíz? Mert ha igen, akkor az biz a vastag csövön megy tovább, rá szépen a hűtőre.
Azt mondtad, az olajkörinek valami köze van a fűtőkörihez.
És a lényeg... akkor mi rossz? Az új termosztát is?
Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet. Roll Eyes
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16460 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:24:12 »

Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.

Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.

Válasz
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet. Roll Eyes
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?

Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?  wow1 (nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16461 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:26:12 »

Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet. Roll Eyes
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16462 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:29:58 »

Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.
Nem.rosszul emlékszel.a 2es cső az egr hűtőről jön,és a termoház hátső felébe érkezik.pontosan a termo elé.
Válasz
Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?  wow1 (nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.  vigyor3
megpróbálok a microcat-ban nézni valami robbantottat.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16463 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:41:49 »

Nem.rosszul emlékszel.a 2es cső az egr hűtőről jön,és a termoház hátső felébe érkezik.pontosan a termo elé.megpróbálok a microcat-ban nézni valami robbantottat.....

Lementem, megnéztem. A termo után megy. Pontosabban ez egy y cső, az egyik a kiegyenlítő felé, a másik meg valahová elfele (akár az egr hűtő felé).
Vagyis, a termo elé, így megkerüli azt. Ha onnan jön a meleg víz, a termó hiába van lezárva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16464 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:44:53 »

Lementem, megnéztem. A termo után megy. Pontosabban ez egy y cső, az egyik a kiegyenlítő felé, a másik meg valahová elfele (akár az egr hűtő felé).
Vagyis, a termo elé, így megkerüli azt. Ha onnan jön a meleg víz, a termó hiába van lezárva.
vakker.azok csak légtelenítő csövek.nem befolyásolják a működést.pontosabban csak a légbuborékokat vezetik vissza a kiegyenlítőbe.Csa a vastagabb csövek érnek! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16465 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:48:51 »

Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.

Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?  wow1 (nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.  vigyor3
Na.Az olajköri úgy működik,hogy a motorból jövő meleg vizet nyitja ki az olajhűtőre.Ott jól lehűti az olaj,ill vica verza.
Az olajhűtőből pedig a hűtőbe csatlakozik vissza-pontosan a vastag cső alatt kicsivel a hűtő akkumlátor felöli oldalába.
Tehát ha az olajköri rossz,akkor simán meleg lehet neked ott a hűtőd,és lehet,hogy onnan melegszik vissza a vastag cső is. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16466 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:49:05 »

vakker.azok csak légtelenítő csövek.nem befolyásolják a működést.pontosabban csak a légbuborékokat vezetik vissza a kiegyenlítőbe.Csa a vastagabb csövek érnek! vigyor3

Akkor baj van. Itt el is akadtam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16467 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:50:40 »

Na.Az olajköri úgy működik,hogy a motorból jövő meleg vizet nyitja ki az olajhűtőre.Ott jól lehűti az olaj,ill vica verza.
Az olajhűtőből pedig a hűtőbe csatlakozik vissza-pontosan a vastag cső alatt kicsivel a hűtő akkumlátor felöli oldalába.
Tehát ha az olajköri rossz,akkor simán meleg lehet neked ott a hűtőd,és lehet,hogy onnan melegszik vissza a vastag cső is. Roll Eyes

Köszi. Majd holnap gurulok egyet, és megnézem, hogy a felső vastag cső végig meleg, vagy csak a hűtőnél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16468 Dátum: 2012.03.10 szombat, 20:56:35 »

Akkor baj van. Itt el is akadtam.
van egy robbantott,mindjárt hozom és mondom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzabiV8
Vendég
« Új hozzászólás #16469 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:01:13 »

A autót lényegében itt helyben szedték szét és Mezőmegyer-re vitték a porlsztókat pcs. felújításra,majd visszakerült,közben beleraktak egy másik nagynyomásút,összerakták és ilyen lett. Belett kódolva már többször is, majd újra kivették a porlasztókat, bemérték stb... azzal minden okés volt,összerakták,bekódolták és ugyanolyan.

ja,és hidegen néha elkezd magától gyorsítani,és húzza vagy 2000-ig
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16470 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:06:42 »

van egy robbantott,mindjárt hozom és mondom....
vagy nem,mert ez nem az egész.de mondom.
A főkör:
Motorblokk vízszivattyútól nyomott oldal-főköri termo-hűtő-vízpumpa szívóága.
Olajkör:
Vízpumpról a termosztól-olajhűtő-hűtő-így ez is a vízpumpa szívóágába megy vissza.

És van a fűtéskör,ami mindig kering.Főköri termóról indul a víz-majd kiegfűtés ha van-ha nincs-majd bemegy a fűtőradiátorba-onnan kijön-és a motor alatt visszatér a vízszivattyú szívóoldalára.Ebben a körben folyamatosan kering a víz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16471 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:07:21 »

ja,és hidegen néha elkezd magától gyorsítani,és húzza vagy 2000-ig
azt a generátor okozza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16472 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:14:24 »

azt a generátor okozza.
és ez jó nekünk vagy rossz?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16473 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:14:43 »

vagy nem,mert ez nem az egész.de mondom.
A főkör:
Motorblokk vízszivattyútól nyomott oldal-főköri termo-hűtő-vízpumpa szívóága.
Olajkör:
Vízpumpról a termosztól-olajhűtő-hűtő-így ez is a vízpumpa szívóágába megy vissza.

És van a fűtéskör,ami mindig kering.Főköri termóról indul a víz-majd kiegfűtés ha van-ha nincs-majd bemegy a fűtőradiátorba-onnan kijön-és a motor alatt visszatér a vízszivattyú szívóoldalára.Ebben a körben folyamatosan kering a víz.

Értem. Akkor tk az olajköri egy párhuzamos kör a nagykörrel (a kiskör a fűtés, ahol mindig kering).
Ebből az apsektusból a diag egyszerű. Félmelegen megnézni, melyik cső meleg, ami megy a hűtőre.
Ha a felső, akkor főköri termó (de ne csak az elején nézzük meg, hanem végig).
Ha az alsó, olajköri.

Köszi, hogy kibogarásztad.

Biz gurulok holnap egyet, és beszámolok, melyik meleg.

Amúgy nyertünk a lottón, de csak 2 találat... így még nem rendelek egy vadiúj fullextrást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16474 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:25:02 »

és ez jó nekünk vagy rossz?Huh?
annyit jelent,hogy valami van a generátorral.kefecsere szükséges,vagy nagy a terhelése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16475 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:26:14 »

Értem. Akkor tk az olajköri egy párhuzamos kör a nagykörrel (a kiskör a fűtés, ahol mindig kering).
Ebből az apsektusból a diag egyszerű. Félmelegen megnézni, melyik cső meleg, ami megy a hűtőre.
Ha a felső, akkor főköri termó (de ne csak az elején nézzük meg, hanem végig).
Ha az alsó, olajköri.

Köszi, hogy kibogarásztad.

Biz gurulok holnap egyet, és beszámolok, melyik meleg.

Amúgy nyertünk a lottón, de csak 2 találat... így még nem rendelek egy vadiúj fullextrást.
nézd meg. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16476 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:32:10 »

annyit jelent,hogy valami van a generátorral.kefecsere szükséges,vagy nagy a terhelése.
Gyorsit nekem is 1000 alatt de csak addig!!!!!!!!
??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16477 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:34:15 »

Gyorsit nekem is 1000 alatt de csak addig!!!!!!!!
??
az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16478 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:35:15 »

az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
nekem megy és ott is marad, csak ha nagyobbat nyomok a pedálon, akkor kezd el magától menni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16479 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:36:45 »

az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
vettem,vettem worship worship
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16480 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:52:03 »

nézd meg. Wink

Írtam az egyik szerelőnek, gondolom kitalálható, ki az.
Azt mondta: ki kell cserélni mindkét termót, oszt jóság van. Az új alkatrészek nem szoktak rosszak lenni.
Hát akkó csere...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16481 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:05:30 »

Írtam az egyik szerelőnek, gondolom kitalálható, ki az.
Azt mondta: ki kell cserélni mindkét termót, oszt jóság van. Az új alkatrészek nem szoktak rosszak lenni.
Hát akkó csere...
Bocs de én mindig hozzá teszem legyen szerencséd de volt már olyan akinek nem változott utána semmi.Most,hogy melegszik az idő az enyém is már középen van.De a hidegben első vonal volt mindig.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16482 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:12:53 »

Bocs de én mindig hozzá teszem legyen szerencséd de volt már olyan akinek nem változott utána semmi.Most,hogy melegszik az idő az enyém is már középen van.De a hidegben első vonal volt mindig.

Nálad rossz a termó...
Hát, remélem, nem járok úgy, mint amit írsz. De ki fog hamar derülni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #16483 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:16:11 »

Sziasztok!
Sajna kettőstömegű lendkerék problémám van, ami úgy tűnik megfertőzte az önindítót.
a szerelőm szerint, ahogy kopik és por jön a tárcsák felől az beragad az önindítónál ezért most nem indul a gép.
Viszont ki lehet takarítani és ideiglenesen megoldja a problémát.
Kérdésem, hogy hozzáférek én ahhoz valami spray-vel vagy mindenképp szerelő kell hozzá.
Köszönöm ha van infótok
Attila
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16484 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:17:37 »

Nálad rossz a termó...
Hát, remélem, nem járok úgy, mint amit írsz. De ki fog hamar derülni.
Én nem mondom rossznak más biztos de nekem a 2. tél volt és a szerelővel is beszéltük ilyen.Hidegbe és városi cammogás csak az első vonalig megy fel.A fútés olyan mint ha gőzfürdőbe lennél tökéletes.Most már középre is beáll ha melegebb az idő.Sosem megy feljebb a felénél ha kánikula van.Én ezt már mondtam és azt mondta nem kell cserélni mert már cserélt egy két kocsiban nekik nem változott utána sem.Ha majd nem mozdul ki egyáltalán na akkor csere.Ez a tél is így ment le.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16485 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:19:12 »

Sziasztok!
Sajna kettőstömegű lendkerék problémám van, ami úgy tűnik megfertőzte az önindítót.
a szerelőm szerint, ahogy kopik és por jön a tárcsák felől az beragad az önindítónál ezért most nem indul a gép.
Viszont ki lehet takarítani és ideiglenesen megoldja a problémát.
Kérdésem, hogy hozzáférek én ahhoz valami spray-vel vagy mindenképp szerelő kell hozzá.
Köszönöm ha van infótok
Attila
Mindenképp lekell venni és szétkell szedni csak úgy tudod kipucolni.De a lendkereked attól még rossz és rosszabb lesz.Ez az egyik jele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #16486 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:24:10 »

köszönöm, akkor viszem, aztán gyorsan gyűjtöm a málnát az alkatrészre...Sad
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16487 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:25:56 »

köszönöm, akkor viszem, aztán gyorsan gyűjtöm a málnát az alkatrészre...Sad
De akkor mindent kell cserélni tudod kb 230e ft.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ofi
Vendég
« Új hozzászólás #16488 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:27:32 »

tudom...megy a kuplung is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16489 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:31:05 »

Én nem mondom rossznak más biztos de nekem a 2. tél volt és a szerelővel is beszéltük ilyen.Hidegbe és városi cammogás csak az első vonalig megy fel.A fútés olyan mint ha gőzfürdőbe lennél tökéletes.Most már középre is beáll ha melegebb az idő.Sosem megy feljebb a felénél ha kánikula van.Én ezt már mondtam és azt mondta nem kell cserélni mert már cserélt egy két kocsiban nekik nem változott utána sem.Ha majd nem mozdul ki egyáltalán na akkor csere.Ez a tél is így ment le.

Van összehasonlítási alapom, mert eddig jó volt... visszahűlni csak kb -5-10 alatt szokott, akkor is, csak gyenge terhelésnél. Egyébként, ha elérte a középet, onnan ki nem mozdult.
Persze hidegben nehezen melegszik be, ez tény. De az, hogy kinn +5 fok van, és visszahűl, na az biztosan nem jó (nálam).
Néztem a hőfokot, 75 fölé szinte soha nem ment.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #16490 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:23:53 »

Sziasztok! egr-t akarom ledugózni.Mindenféleképp kell vásárolnom EGR kipufogócső oldali tömítést,ebből egy vagy kettő kell? Vagy csak a régit visszarakom és kész?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16491 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:37:14 »

Sziasztok! egr-t akarom ledugózni.Mindenféleképp kell vásárolnom EGR kipufogócső oldali tömítést,ebből egy vagy kettő kell? Vagy csak a régit visszarakom és kész?
régit viszarakod és kész Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16492 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:39:18 »

ma amúgy én is lekaptam a szívósoromat tömítés cserékre, a régiek nagyon ki voltak már a 10 év alatt, az újabbak meg vastagabak is, remélhetőleg jobban is fognak tömíteni eljen ha nem, akkor odaragasztom eplus2

amúgy a szívósorban még mindig maradt egy kevés trutyi, amit 2 éve nem tudtam levakarni. viszont a blokkban lévő csatornék meg kitisztultak wow1 taps teljesen fémtiszta volt minda 8, úgy hogy ahoz régebben sem nyúltam taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16493 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:47:28 »

ma amúgy én is lekaptam a szívósoromat tömítés cserékre, a régiek nagyon ki voltak már a 10 év alatt, az újabbak meg vastagabak is, remélhetőleg jobban is fognak tömíteni eljen ha nem, akkor odaragasztom eplus2

amúgy a szívósorban még mindig maradt egy kevés trutyi, amit 2 éve nem tudtam levakarni. viszont a blokkban lévő csatornék meg kitisztultak wow1 taps teljesen fémtiszta volt minda 8, úgy hogy ahoz régebben sem nyúltam taps
a blokkban? a hf-ben..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16494 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:00:39 »

a blokkban? a hf-ben..... eplus2
ja, az vigyor3 egr felöli-re van valami cikkszám?? betettem oda egy jobb állapotú használtat, amit még az iktatóval kaptam, de jó lenne oda is új és akkor le lenne tudva az a rész 6-8 évre megint vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16495 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:06:10 »

ja, az vigyor3 egr felöli-re van valami cikkszám?? betettem oda egy jobb állapotú használtat, amit még az iktatóval kaptam, de jó lenne oda is új és akkor le lenne tudva az a rész 6-8 évre megint vigyor3
ez? http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-turbocso-t475.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16496 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:10:09 »

tömítésekről volt szó vigyor3 hogy keverted ide a tcsövet?? vigyor3

tehát akkor pontosan az egr és a szívósor közötti tömítés kellene vigyor3 kerek ~65mm-es gumi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #16497 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:10:45 »

tömítésekről volt szó vigyor3 hogy keverted ide a tcsövet?? vigyor3

tehát akkor pontosan az egr és a szívósor közötti tömítés kellene vigyor3 kerek ~65mm-es gumi vigyor3
vágási.keresem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16498 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:11:11 »


Mikor/mitől lett ez ilyen drága?  wow1
Ősszel még ~14-ért vettem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16499 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:11:55 »

Mikor/mitől lett ez ilyen drága?  wow1
Ősszel még ~14-ért vettem.
örülj neki vigyor3 gondolom az eur/huf árfolyam Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.