Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:46:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829057 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:16:58 »

Üdv.
Azért én nem zárnám ki a termosztátot sem. Igaz én még csak vágyakozom egy mondira, de a jelenelgi gépemmel ugyan ilyen tünetek voltak. duhos2
 Egyszerű termosztátcsere megoldotta a dolgot. smile
 Ha a víz kiskörön reked akkor simán túlfűti a motor, pláne a turbós.
A vízpumpa hibának olyan előzményei is lehetnek, hogy kezd darálós hangja lenni, vibrál és egyéb fizikai meghibásodásra utaló jeleket produkál.
Ha majd lesz 1 mondid,majd megérted,hogy ennél nem ilyen 1szerő.2 termo van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:17:50 »

Fűtés viszont csak akkor nincs, ha nem megy a vízpumpa! Sad
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:18:37 »

köszi a válaszodat, mennyibe került Neked a vízpumpa.?

zoli
azt nem tudod véletlenül Tatabányán ki tudna segíteni ez ügyben?:

18-tól!
Talán Tádé tud neked segíteni tbányán!Keresd priviben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:20:13 »

Nekem is lenne egy kis problémám, beírom hátha találkozott valaki hasonlóval.:
Az üzemanyag szintjelzőm telitankolás után általában olyan 90-100km után szokott megmozdulni, de a héten már 70km után kezdett lefelé mászni, mire 110km-t mentem már majdnem 3/4-et mutatott. Kiváncsi voltam ezért tankoltam, 10l sikerült bele nyomni.
Szinte csak helyben mászkáltam, de akkor is sok ez a fogyi szerintem, pláne, hogy a fedcomp átlagom is 6,5l.
Az autó viselkedése változatlan ugyanúgy megy nem füstöl stb...
Természetesen megnéztem nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.

Mi a franc lehet ez? Hová tűnik a go?
Keress szivárgást!Bár nem hiszem,hogy van a csőrendszerben,mert akkor leáll a moci,ha falsot tud szívni.Viszont a csúcsok körül szivároghat a résolajcsöveknél....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:21:47 »

mikor már gond volt akkor olyan furcsa búgó hangot hallottam a bal eleje felől.amikor visszavettem a lendületből és visszahült a víz megszünt, utána nem hallottam és óvatosabb lettem.

zoli
Beállt a vízpumpa csapágya,és eldarálta a bordástengejvéget!Ezt hallottad! Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:22:59 »

Beállt a vízpumpa csapágya,és eldarálta a bordástengejvéget!Ezt hallottad! Cry

ez estben csak a vizpumpát vennem vagy még mást is hozzá?

zoli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:27:26 »

ez estben csak a vizpumpát vennem vagy még mást is hozzá?

zoli
A kormányszervószivattyút kell leellenőrizni,hogy abban megmaradt-e a belső bordázat!Ha nem,akkor annak is reszeltek.Ha jó,akkor nem kell cserélni!Csak a vízpumát! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:29:46 »

Szia!  integet2

Küldtem a privit!
Köszönöm. worship Valószínű, hogy felkeresem.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:36:29 »

Keress szivárgást!Bár nem hiszem,hogy van a csőrendszerben,mert akkor leáll a moci,ha falsot tud szívni.Viszont a csúcsok körül szivároghat a résolajcsöveknél....

Kerestem! nincs nyoma...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 20:47:59 »

Ha majd lesz 1 mondid,majd megérted,hogy ennél nem ilyen 1szerő.2 termo van!

Háát igen! Minden más lesz egy kicsit a mondiban , ebben biztos vagyok. Én eddig fanatikus olasz párti voltam. Nem csalódtam benne nagyot meg semmi extra előzménye nem volt, csak egyszerűen átgondoltam és úgy jött az ötlet, hogy
 -legyen nagy lépcsős vagy ferdehátú ,
 -legyen diesel ,
 -legyen német vagy akkörüli (egy németautós munkatársammal állandó olasz-német szócsatáink voltak, gondoltam meglepem)
 -VW, Seat , Skoda nem igazán tetszett mert PD TDI
így jött a FORD MONDEO 2.0 TdCi 115 Le  ferdehátú  mint következő autó terve...
Igaz időben elkezdem a rákészülést, mert csak 11 hónap múlva lesz belőle valami......
Addig is mindent meg akarok tudni és tanulni vele kapcsolatban.
Már letöltöttem katalógust, TIS cd-t, leírásokat ...stb. Folyamatosan olvaslak benneteket... és folyamatosan egy ilyen mondi közelében lehetek mert az egyik vevő a cégnél kb. heti rendszerességű visszajáró...
Ja, nem mellékesen van egy nagyon rendes szerelőm akivel ezer éve vagyunk barátok és ECU programozáson kívül mindenre kapható...

BOCS AZ OFF-ért, de próbálok körképet adni magamról és próbálok jól beilleszkedni.... Wink Wink Wink
Naplózva
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 21:00:45 »

A kormányszervószivattyút kell leellenőrizni,hogy abban megmaradt-e a belső bordázat!Ha nem,akkor annak is reszeltek.Ha jó,akkor nem kell cserélni!Csak a vízpumát! Wink

kezd egyre nagyobb dolognak tünni ez a probléma,
mi lesz ez pénzben kifejezve szerinted ?

zoli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2010.01.15 péntek, 05:05:26 »

kezd egyre nagyobb dolognak tünni ez a probléma,
mi lesz ez pénzben kifejezve szerinted ?

zoli
Ha szervószivattyút nem kell cserélni,akkor kb 20+munkadíj!+5l fagyálló.
Ha mégis,akkor 50körüli összeggel lesz több+munkadíj+szervóolaj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2010.01.15 péntek, 05:07:54 »

Háát igen! Minden más lesz egy kicsit a mondiban , ebben biztos vagyok. Én eddig fanatikus olasz párti voltam. Nem csalódtam benne nagyot meg semmi extra előzménye nem volt, csak egyszerűen átgondoltam és úgy jött az ötlet, hogy
 -legyen nagy lépcsős vagy ferdehátú ,
 -legyen diesel ,
 -legyen német vagy akkörüli (egy németautós munkatársammal állandó olasz-német szócsatáink voltak, gondoltam meglepem)
 -VW, Seat , Skoda nem igazán tetszett mert PD TDI
így jött a FORD MONDEO 2.0 TdCi 115 Le  ferdehátú  mint következő autó terve...
Igaz időben elkezdem a rákészülést, mert csak 11 hónap múlva lesz belőle valami......
Addig is mindent meg akarok tudni és tanulni vele kapcsolatban.
Már letöltöttem katalógust, TIS cd-t, leírásokat ...stb. Folyamatosan olvaslak benneteket... és folyamatosan egy ilyen mondi közelében lehetek mert az egyik vevő a cégnél kb. heti rendszerességű visszajáró...
Ja, nem mellékesen van egy nagyon rendes szerelőm akivel ezer éve vagyunk barátok és ECU programozáson kívül mindenre kapható...

BOCS AZ OFF-ért, de próbálok körképet adni magamról és próbálok jól beilleszkedni.... Wink Wink Wink
Jó választás lesz a mondi,és ügyesen csinálod.Én nem vagyok ilyen türelmes ember..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2010.01.16 szombat, 17:14:43 »

HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...  falbav falbav falbav
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2010.01.16 szombat, 17:22:20 »

HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...  falbav falbav falbav


Porlasztócsúcsot csak szakszervízben szabad cseréltetni, csak ők tudják a kalibrációs kódot elfogadtatni a vezérlővel!
Nekem a 4 csúcscserére 1 órát számláztak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2010.01.16 szombat, 18:02:08 »

HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...  falbav falbav falbav

Úgy van!Fel kell programoztatni az új csúcsot!Utána a hibát is lehet törölni. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2010.01.16 szombat, 18:08:31 »

Porlasztócsúcsot csak szakszervízben szabad cseréltetni, csak ők tudják a kalibrációs kódot elfogadtatni a vezérlővel!
Nekem a 4 csúcscserére 1 órát számláztak!
többféle műszer is fel tudja programozni a csúcsot,de mindenképp tudni kellene a porlasztókódját.Ha be van szerelve akkor már nem igen látszik rajta.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2010.01.16 szombat, 19:30:23 »

Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.

Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??

5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....

Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.16 szombat, 19:48:55 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2010.01.16 szombat, 20:25:02 »

Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.

Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??

5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....

Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???

Szia.

Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2010.01.16 szombat, 20:59:39 »

Szia.

Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.
Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba.. szomoru1
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer? Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:06:31 »

Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba.. szomoru1
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer? Roll Eyes

Ja. És azóta 320-al megy, csak ezt elfelejtettem írni.  smile
De az tény hogy a protec az nem placebó. Hogy csinál valamit, arra mérget lehet venni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.16 szombat, 21:08:08 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:12:33 »

Sziasztok.
Van itt valakinek 125 LE-s TDCI-je, esetleg valami tapasztalat vele?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:26:06 »

Ja. És azóta 320-al megy, csak ezt elfelejtettem írni.
vigyor3 hehe Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:28:47 »

Sziasztok.
Van itt valakinek 125 LE-s TDCI-je, esetleg valami tapasztalat vele?
Talán az MKIV-esek közt az 1,8-as TDCi tulajok. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:36:51 »

Talán az MKIV-esek közt az 1,8-as TDCi tulajok. smile
Háát eddig én is azt hittem, meg azt hogy 130 LE-s de most kiderült hogy gyárilag 125. falbav
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:51:26 »

Háát eddig én is azt hittem, meg azt hogy 130 LE-s de most kiderült hogy gyárilag 125. falbav
115 és 130-as verziók szoktak lenni a 2.0-ás TDCi-ből(MKIII), lehet elírták a forgalmiban... Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:54:12 »

115 és 130-as verziók szoktak lenni a 2.0-ás TDCi-ből(MKIII), lehet elírták a forgalmiban... Huh?
Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2010.01.16 szombat, 21:55:57 »

Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
wow1
Melyik országból származik?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:00:59 »

wow1
Melyik országból származik?
Magyar Petrányis.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:05:54 »

Sziasztok érdeklődnék,hogy a felujitott csúcsokkal kapcsolatban vélemény stb.
köszi
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:09:04 »

Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
ki monja?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:11:30 »

HELP PLEASE!
...
Szia földi!
Győrben ha a For-top-ba viszed (régi, Kismegyer), akkor csakis Nagy Lajos-t keresd, neki sírd el a problémádat.
itt találod a fényképét: http://www.fortop.hu/?/42/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Mondd neki, hogy itt a fórumon min. két gyerek (Törőő+én) ajánlotta.
Rendkívül korrekt!
Üdv
Sz
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:22:12 »

ki monja?
Alf fórumtárs.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2010.01.16 szombat, 22:50:29 »

Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.

Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??

5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....

Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???

mig bennevan a rendszerben a cucc addig többet fog zabálni pár telitank rámehet mig kiürül teljesen....
mikor én megvettem és beleraktam a duplájára nőtt a fogyi és úgy füstölt hogy eltünt mögöttem PÉCS....de azóta se füstöl semennyire hálisten...
Túl sok használat is szétvágja a rendszert, erősen irritativ anyag....fél max negyed évente elég egy flakon,kész...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 01:23:44 »

Sziasztok érdeklődnék,hogy a felujitott csúcsokkal kapcsolatban vélemény stb.
köszi
ld alább.
Csak ha van új kalibrációs kód a felújítás után. Anyagilag annyit nem nyersz, mint amennyi macera lehet vele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 01:29:58 »

Alf fórumtárs.
és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 09:56:31 »

és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Már te is megtudod nézni,ha nem hiszel a fülednek! vigyor3 Wink wave
Küldjem az alvázszámot?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 09:57:48 »

és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Az meg mi? wow1 wow1
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:27:02 »

mig bennevan a rendszerben a cucc addig többet fog zabálni pár telitank rámehet mig kiürül teljesen....
mikor én megvettem és beleraktam a duplájára nőtt a fogyi és úgy füstölt hogy eltünt mögöttem PÉCS....de azóta se füstöl semennyire hálisten...
Túl sok használat is szétvágja a rendszert, erősen irritativ anyag....fél max negyed évente elég egy flakon,kész...

Egyszer öntöttem csak bele (fél éve vettem a vasat) protec-et kb fél tankhoz a flaskát, azt is csak kb 1/4 tankig autóztam ki, mert rátankoltam. Közvetlen uttánna elég papásan vezettem és rekord 4.9l mutatott a fedkomp így kiváncsiságból 150km után még arra is rátankoltam (7l ment bele ami kb.:5.3-as átlag). Ezt követően jelentkezett a túlfogyasztásom...
Ellene vagyok mindenféle adaléknak, de itt a fórumon mindenki dicsérte a protecet, meg a Bárdis haverom is azt mondta,h magasztalják a vevők, ezért raktam bele.
Most akkor lehet,h az cseszte szét az autómat?

Azt viszont nem értem,h a fedkomp miért nem mutatja fogyasztás többletet?
Milyen szenzorok és allgoritmus alapján méri a fogyasztást?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:33:16 »

Egyszer öntöttem csak bele (fél éve vettem a vasat) protec-et kb fél tankhoz a flaskát, azt is csak kb 1/4 tankig autóztam ki, mert rátankoltam. Közvetlen uttánna elég papásan vezettem és rekord 4.9l mutatott a fedkomp így kiváncsiságból 150km után még arra is rátankoltam (7l ment bele ami kb.:5.3-as átlag). Ezt követően jelentkezett a túlfogyasztásom...
Ellene vagyok mindenféle adaléknak, de itt a fórumon mindenki dicsérte a protecet, meg a Bárdis haverom is azt mondta,h magasztalják a vevők, ezért raktam bele.
Most akkor lehet,h az cseszte szét az autómat?

Azt viszont nem értem,h a fedkomp miért nem mutatja fogyasztás többletet?
Milyen szenzorok és allgoritmus alapján méri a fogyasztást?

A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......! Roll Eyes
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:42:38 »

Az meg mi? wow1 wow1
High Pressure Common Rail

Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........ Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:45:11 »

Szia.

Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.

Mennyivel nőtt? A fedkomp szerint is nőtt?
Vissza olvastam, de a fenti kérdésekre nem találtam választ a hozzászólásaid közt.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:46:35 »

High Pressure Common Rail

Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........ Roll Eyes
És ez nekem jó vagy rossz, (alkatrész beszerzés, árak, tartósság)Huh?
És akkor nekem most egy MONZIT-om van? falbav falbav falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 10:51:13 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:46:53 »

High Pressure Common Rail

Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........ Roll Eyes
De hát High Pressure a normál CR is........ez valami még magasabb nyomású izé..vagy csak játék a betűkkel..? crazy2
Miben különbözik?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 10:48:50 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 10:51:43 »

A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......! Roll Eyes
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!

Ezen gondolkodtam már én is, de miköze a fogyasztásnak a szűrőhöz?
Arról nem beszélve, h ilyen mértékű fogyasztás növekedésnek valamilyen jelének kellene lennie egy ilyen kényes rendszernél mint a CR.
Ha nem is hibakódként, de dadogás, füstölés nehezen idulás, v egyenetlen alapjárat stb..stb..
De megy mint a doxa óra...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Törőő
Vendég
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 12:34:01 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:23:47 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?

A válaszokat előre is köszönöm.

A turbó működését nem tudja közvetlen tiltani semmilyen esetben, max a motor fordulatszám korlátozásával.
Elektromos turbo geometria állítóval rendelkező motorok tudják még esetleg vészüzemben korlátozni -geometria állítással- a tubó fordulatszámát, de tiltani az sem tudja teljesen
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 14:36:13 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:33:03 »

Mennyivel nőtt? A fedkomp szerint is nőtt?
Vissza olvastam, de a fenti kérdésekre nem találtam választ a hozzászólásaid közt.

Nincs fedcompom. De 6.5-ról nőtt meg 7.5-8-ra. És nem a tél miatt, mivel az autót már jó pár éve birtoklom.
Minden más szempontból az autó maradt a régi. Füst, stb nincs. EGR dugózva, de az is már kezdetektől.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:36:46 »

De hát High Pressure a normál CR is........ez valami még magasabb nyomású izé..vagy csak játék a betűkkel..? crazy2
Miben különbözik?
Sajnos nem tom.Rá lehetne könyökölni a picicicában,de ahhoz kumma sok idő kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 13:38:02 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?

A válaszokat előre is köszönöm.
Igen!Az eu4 es motoroknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.