Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:09:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14632875 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:16:58 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.01.14 csütörtök, 19:52:36
Üdv.
Azért én nem zárnám ki a termosztátot sem. Igaz én még csak vágyakozom egy mondira, de a jelenelgi gépemmel ugyan ilyen tünetek voltak.
Egyszerű termosztátcsere megoldotta a dolgot.
Ha a víz kiskörön reked akkor simán túlfűti a motor, pláne a turbós.
A vízpumpa hibának olyan előzményei is lehetnek, hogy kezd darálós hangja lenni, vibrál és egyéb fizikai meghibásodásra utaló jeleket produkál.
Ha majd lesz 1 mondid,majd megérted,hogy ennél nem ilyen 1szerő.2 termo van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:17:50 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.14 csütörtök, 20:00:20
Fűtés viszont csak akkor nincs, ha nem megy a vízpumpa!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:18:37 »
Idézetet írta: KOVIZ - 2010.01.14 csütörtök, 20:07:20
köszi a válaszodat, mennyibe került Neked a vízpumpa.?
zoli
azt nem tudod véletlenül Tatabányán ki tudna segíteni ez ügyben?:
18-tól!
Talán Tádé tud neked segíteni tbányán!Keresd priviben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:20:13 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.14 csütörtök, 20:14:33
Nekem is lenne egy kis problémám, beírom hátha találkozott valaki hasonlóval.:
Az üzemanyag szintjelzőm telitankolás után általában olyan 90-100km után szokott megmozdulni, de a héten már 70km után kezdett lefelé mászni, mire 110km-t mentem már majdnem 3/4-et mutatott. Kiváncsi voltam ezért tankoltam, 10l sikerült bele nyomni.
Szinte csak helyben mászkáltam, de akkor is sok ez a fogyi szerintem, pláne, hogy a fedcomp átlagom is 6,5l.
Az autó viselkedése változatlan ugyanúgy megy nem füstöl stb...
Természetesen megnéztem nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.
Mi a franc lehet ez? Hová tűnik a go?
Keress szivárgást!Bár nem hiszem,hogy van a csőrendszerben,mert akkor leáll a moci,ha falsot tud szívni.Viszont a csúcsok körül szivároghat a résolajcsöveknél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:21:47 »
Idézetet írta: KOVIZ - 2010.01.14 csütörtök, 20:16:04
mikor már gond volt akkor olyan furcsa búgó hangot hallottam a bal eleje felől.amikor visszavettem a lendületből és visszahült a víz megszünt, utána nem hallottam és óvatosabb lettem.
zoli
Beállt a vízpumpa csapágya,és eldarálta a bordástengejvéget!Ezt hallottad!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KOVIZ
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:22:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.14 csütörtök, 20:21:47
Beállt a vízpumpa csapágya,és eldarálta a bordástengejvéget!Ezt hallottad!
ez estben csak a vizpumpát vennem vagy még mást is hozzá?
zoli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:27:26 »
Idézetet írta: KOVIZ - 2010.01.14 csütörtök, 20:22:59
ez estben csak a vizpumpát vennem vagy még mást is hozzá?
zoli
A kormányszervószivattyút kell leellenőrizni,hogy abban megmaradt-e a belső bordázat!Ha nem,akkor annak is reszeltek.Ha jó,akkor nem kell cserélni!Csak a vízpumát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:29:46 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.01.14 csütörtök, 18:26:57
Szia!
Küldtem a privit!
Köszönöm.
Valószínű, hogy felkeresem.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:36:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.14 csütörtök, 20:20:13
Keress szivárgást!Bár nem hiszem,hogy van a csőrendszerben,mert akkor leáll a moci,ha falsot tud szívni.Viszont a csúcsok körül szivároghat a résolajcsöveknél....
Kerestem! nincs nyoma...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyurigyuri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 20:47:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.14 csütörtök, 20:16:58
Ha majd lesz 1 mondid,majd megérted,hogy ennél nem ilyen 1szerő.2 termo van!
Háát igen! Minden más lesz egy kicsit a mondiban , ebben biztos vagyok. Én eddig fanatikus olasz párti voltam. Nem csalódtam benne nagyot meg semmi extra előzménye nem volt, csak egyszerűen átgondoltam és úgy jött az ötlet, hogy
-legyen nagy lépcsős vagy ferdehátú ,
-legyen diesel ,
-legyen német vagy akkörüli (egy németautós munkatársammal állandó olasz-német szócsatáink voltak, gondoltam meglepem)
-VW, Seat , Skoda nem igazán tetszett mert PD TDI
így jött a FORD MONDEO 2.0 TdCi 115 Le ferdehátú mint következő autó terve...
Igaz időben elkezdem a rákészülést, mert csak 11 hónap múlva lesz belőle valami......
Addig is mindent meg akarok tudni és tanulni vele kapcsolatban.
Már letöltöttem katalógust, TIS cd-t, leírásokat ...stb. Folyamatosan olvaslak benneteket... és folyamatosan egy ilyen mondi közelében lehetek mert az egyik vevő a cégnél kb. heti rendszerességű visszajáró...
Ja, nem mellékesen van egy nagyon rendes szerelőm akivel ezer éve vagyunk barátok és ECU programozáson kívül mindenre kapható...
BOCS AZ OFF-ért, de próbálok körképet adni magamról és próbálok jól beilleszkedni....
Naplózva
KOVIZ
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2010.01.14 csütörtök, 21:00:45 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.14 csütörtök, 20:27:26
A kormányszervószivattyút kell leellenőrizni,hogy abban megmaradt-e a belső bordázat!Ha nem,akkor annak is reszeltek.Ha jó,akkor nem kell cserélni!Csak a vízpumát!
kezd egyre nagyobb dolognak tünni ez a probléma,
mi lesz ez pénzben kifejezve szerinted ?
zoli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2010.01.15 péntek, 05:05:26 »
Idézetet írta: KOVIZ - 2010.01.14 csütörtök, 21:00:45
kezd egyre nagyobb dolognak tünni ez a probléma,
mi lesz ez pénzben kifejezve szerinted ?
zoli
Ha szervószivattyút nem kell cserélni,akkor kb 20+munkadíj!+5l fagyálló.
Ha mégis,akkor 50körüli összeggel lesz több+munkadíj+szervóolaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2010.01.15 péntek, 05:07:54 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.01.14 csütörtök, 20:47:59
Háát igen! Minden más lesz egy kicsit a mondiban , ebben biztos vagyok. Én eddig fanatikus olasz párti voltam. Nem csalódtam benne nagyot meg semmi extra előzménye nem volt, csak egyszerűen átgondoltam és úgy jött az ötlet, hogy
-legyen nagy lépcsős vagy ferdehátú ,
-legyen diesel ,
-legyen német vagy akkörüli (egy németautós munkatársammal állandó olasz-német szócsatáink voltak, gondoltam meglepem)
-VW, Seat , Skoda nem igazán tetszett mert PD TDI
így jött a FORD MONDEO 2.0 TdCi 115 Le ferdehátú mint következő autó terve...
Igaz időben elkezdem a rákészülést, mert csak 11 hónap múlva lesz belőle valami......
Addig is mindent meg akarok tudni és tanulni vele kapcsolatban.
Már letöltöttem katalógust, TIS cd-t, leírásokat ...stb. Folyamatosan olvaslak benneteket... és folyamatosan egy ilyen mondi közelében lehetek mert az egyik vevő a cégnél kb. heti rendszerességű visszajáró...
Ja, nem mellékesen van egy nagyon rendes szerelőm akivel ezer éve vagyunk barátok és ECU programozáson kívül mindenre kapható...
BOCS AZ OFF-ért, de próbálok körképet adni magamról és próbálok jól beilleszkedni....
Jó választás lesz a mondi,és ügyesen csinálod.Én nem vagyok ilyen türelmes ember.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2010.01.16 szombat, 17:14:43 »
HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2010.01.16 szombat, 17:22:20 »
Idézetet írta: Liszti - 2010.01.16 szombat, 17:14:43
HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...
Porlasztócsúcsot csak szakszervízben szabad cseréltetni, csak ők tudják a kalibrációs kódot elfogadtatni a vezérlővel!
Nekem a 4 csúcscserére 1 órát számláztak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2010.01.16 szombat, 18:02:08 »
Idézetet írta: Liszti - 2010.01.16 szombat, 17:14:43
HELP PLEASE!
Ki lett cserélve a megnyekkent porlasztócsúcsom, de nem megy a kocsi, nem engedi törölni a hibakódot...beindul meg szépen jár meg minden, de nem b@sz hátba 1800-as fordulatnál, hanem csak megyeget...ímmel ámmal...
Szerelőm szerint a kopogásérzékelő a ludas, cserélni kellene, mert az is megnyekkent azalatt a jópár km alatt, míg vészüzemmódban feljöttem Győrig...
Mennyire reális ez?
Illetve hol tudok beszerezni ilyet, mert se cromax se a unix oldalán nem találom semmilyen formájában a kopogás érzékelőt...
Aki sejti, érti, vagy mittomén legyen szíves írjon, mert falnak megyek...
Úgy van!Fel kell programoztatni az új csúcsot!Utána a hibát is lehet törölni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2010.01.16 szombat, 18:08:31 »
Idézetet írta: Gyurka - 2010.01.16 szombat, 17:22:20
Porlasztócsúcsot csak szakszervízben szabad cseréltetni, csak ők tudják a kalibrációs kódot elfogadtatni a vezérlővel!
Nekem a 4 csúcscserére 1 órát számláztak!
többféle műszer is fel tudja programozni a csúcsot,de mindenképp tudni kellene a porlasztókódját.Ha be van szerelve akkor már nem igen látszik rajta.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2010.01.16 szombat, 19:30:23 »
Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.
Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??
5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....
Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.16 szombat, 19:48:55 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2010.01.16 szombat, 20:25:02 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.16 szombat, 19:30:23
Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.
Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??
5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....
Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???
Szia.
Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2010.01.16 szombat, 20:59:39 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.01.16 szombat, 20:25:02
Szia.
Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.
Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba..
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:06:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.16 szombat, 20:59:39
Akkor ez a Protec-es dolog működik?.......Csak ellenkező irányba..
Lehet a nagyon kis lerakódások eltávolítása miatt többet enged át a rendszer?
Ja. És azóta 320-al megy, csak ezt elfelejtettem írni.
De az tény hogy a protec az nem placebó. Hogy csinál valamit, arra mérget lehet venni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.16 szombat, 21:08:08 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:12:33 »
Sziasztok.
Van itt valakinek 125 LE-s TDCI-je, esetleg valami tapasztalat vele?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:26:06 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.01.16 szombat, 21:06:31
Ja. És azóta 320-al megy, csak ezt elfelejtettem írni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:28:47 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 21:12:33
Sziasztok.
Van itt valakinek 125 LE-s TDCI-je, esetleg valami tapasztalat vele?
Talán az MKIV-esek közt az 1,8-as TDCi tulajok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:36:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.16 szombat, 21:28:47
Talán az MKIV-esek közt az 1,8-as TDCi tulajok.
Háát eddig én is azt hittem, meg azt hogy 130 LE-s de most kiderült hogy gyárilag 125.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:51:26 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 21:36:51
Háát eddig én is azt hittem, meg azt hogy 130 LE-s de most kiderült hogy gyárilag 125.
115 és 130-as verziók szoktak lenni a 2.0-ás TDCi-ből(MKIII), lehet elírták a forgalmiban...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:54:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.16 szombat, 21:51:26
115 és 130-as verziók szoktak lenni a 2.0-ás TDCi-ből(MKIII), lehet elírták a forgalmiban...
Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2010.01.16 szombat, 21:55:57 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 21:54:12
Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
Melyik országból származik?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:00:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.16 szombat, 21:55:57
Melyik országból származik?
Magyar Petrányis.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:05:54 »
Sziasztok érdeklődnék,hogy a felujitott csúcsokkal kapcsolatban vélemény stb.
köszi
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:09:04 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 21:54:12
Hát ezaz hogy a forgalmiban 130 LE van, az alvázszám alapján viszont 125 LE-s.
ki monja?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:11:30 »
Idézetet írta: Liszti - 2010.01.16 szombat, 17:14:43
HELP PLEASE!
...
Szia földi!
Győrben ha a For-top-ba viszed (régi, Kismegyer), akkor csakis Nagy Lajos-t keresd, neki sírd el a problémádat.
itt találod a fényképét:
http://www.fortop.hu/?/42/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Mondd neki, hogy itt a fórumon min. két gyerek (Törőő+én) ajánlotta.
Rendkívül korrekt!
Üdv
Sz
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:22:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.16 szombat, 22:09:04
ki monja?
Alf fórumtárs.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2010.01.16 szombat, 22:50:29 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.16 szombat, 19:30:23
Pár nappal ezelőtt panaszkodtam, hogy úgy tűnik sokat eszik az autóm, a mai tankolásnál bebizonyosodott sajnos, igazam van.
Egyik napról a másikra minden előjel nélkül majdnem 1,5x-ére nőtt a fogyasztásom...
A mai tankoláskor a fedkomp szerinti 5,2 (csak országúton használtam) helyett 7,7l lett a számolt átlagom.
mint korábban írtam az autó viselkedése változatlan ugyanolyan jól megy és nem füstöl egy kicsit sem stb...
nem folyik sehol sem a gázolaj, autó alá is benéztem, megnéztem a Go szűrőt és a csúcsoknál sincs folyás nyom.
Az elmúlt 6000km átlaga (számolt) 6,5l/100km az utolsó két tankolásomé pedig 8,5.
Mi a franctól lehet, h megnőtt a fogyasztásom és az autóm viselkedése, hangja stb semmit nem változott??
5000km van a légszűrőben, a Go szűrőben és a motorolajban is, EGR dugozva.
Nemrég kapott egy Protec-es megelőző kezelést, de szinte rögtön utánna nőtt meg a fogyasztásom....
Mivel kezdjem a hiba keresést?
Siófok közelében egy hozzáértő szerelőt tudtok???
mig bennevan a rendszerben a cucc addig többet fog zabálni pár telitank rámehet mig kiürül teljesen....
mikor én megvettem és beleraktam a duplájára nőtt a fogyi és úgy füstölt hogy eltünt mögöttem PÉCS....de azóta se füstöl semennyire hálisten...
Túl sok használat is szétvágja a rendszert, erősen irritativ anyag....fél max negyed évente elég egy flakon,kész...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 01:23:44 »
Idézetet írta: virag - 2010.01.16 szombat, 22:05:54
Sziasztok érdeklődnék,hogy a felujitott csúcsokkal kapcsolatban vélemény stb.
köszi
ld alább.
Csak ha van új kalibrációs kód a felújítás után. Anyagilag annyit nem nyersz, mint amennyi macera lehet vele.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 01:29:58 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.16 szombat, 22:22:12
Alf fórumtárs.
és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 09:56:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.17 vasárnap, 01:29:58
és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Már te is megtudod nézni,ha nem hiszel a fülednek!
Küldjem az alvázszámot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 09:57:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.17 vasárnap, 01:29:58
és tényleg...
nahát.
mikvannak.
Mire jó a 125le HPCR motor?
Az meg mi?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:27:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.16 szombat, 22:50:29
mig bennevan a rendszerben a cucc addig többet fog zabálni pár telitank rámehet mig kiürül teljesen....
mikor én megvettem és beleraktam a duplájára nőtt a fogyi és úgy füstölt hogy eltünt mögöttem PÉCS....de azóta se füstöl semennyire hálisten...
Túl sok használat is szétvágja a rendszert, erősen irritativ anyag....fél max negyed évente elég egy flakon,kész...
Egyszer öntöttem csak bele (fél éve vettem a vasat) protec-et kb fél tankhoz a flaskát, azt is csak kb 1/4 tankig autóztam ki, mert rátankoltam. Közvetlen uttánna elég papásan vezettem és rekord 4.9l mutatott a fedkomp így kiváncsiságból 150km után még arra is rátankoltam (7l ment bele ami kb.:5.3-as átlag). Ezt követően jelentkezett a túlfogyasztásom...
Ellene vagyok mindenféle adaléknak, de itt a fórumon mindenki dicsérte a protecet, meg a Bárdis haverom is azt mondta,h magasztalják a vevők, ezért raktam bele.
Most akkor lehet,h az cseszte szét az autómat?
Azt viszont nem értem,h a fedkomp miért nem mutatja fogyasztás többletet?
Milyen szenzorok és allgoritmus alapján méri a fogyasztást?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:33:16 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 10:27:02
Egyszer öntöttem csak bele (fél éve vettem a vasat) protec-et kb fél tankhoz a flaskát, azt is csak kb 1/4 tankig autóztam ki, mert rátankoltam. Közvetlen uttánna elég papásan vezettem és rekord 4.9l mutatott a fedkomp így kiváncsiságból 150km után még arra is rátankoltam (7l ment bele ami kb.:5.3-as átlag). Ezt követően jelentkezett a túlfogyasztásom...
Ellene vagyok mindenféle adaléknak, de itt a fórumon mindenki dicsérte a protecet, meg a Bárdis haverom is azt mondta,h magasztalják a vevők, ezért raktam bele.
Most akkor lehet,h az cseszte szét az autómat?
Azt viszont nem értem,h a fedkomp miért nem mutatja fogyasztás többletet?
Milyen szenzorok és allgoritmus alapján méri a fogyasztást?
A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......!
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:42:38 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.01.17 vasárnap, 09:57:48
Az meg mi?
High Pressure Common Rail
Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:45:11 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.01.16 szombat, 20:25:02
Szia.
Olvass vissza.
Nekem is rögtön a protec után nőtt meg a figyim.
Megoldást nem tudok. De hétfőn (ettől függetlenül) visszem szűrő és olajcserére. Ha ettől változik valami akkor szólok.
Mennyivel nőtt? A fedkomp szerint is nőtt?
Vissza olvastam, de a fenti kérdésekre nem találtam választ a hozzászólásaid közt.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:46:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 10:42:38
High Pressure Common Rail
Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........
És ez nekem jó vagy rossz, (alkatrész beszerzés, árak, tartósság)
És akkor nekem most egy MONZIT-om van?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 10:51:13 írta jancsoj
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:46:53 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 10:42:38
High Pressure Common Rail
Jellemzően inkább a tranzitokba szerelték........
De hát High Pressure a normál CR is........ez valami még magasabb nyomású izé..vagy csak játék a betűkkel..?
Miben különbözik?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 10:48:50 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 10:51:43 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.17 vasárnap, 10:33:16
A proitec kezelést követően kicserélted a go szűrőt?Mert azt jól televágta szmötyivel......!
A kezelés után szűrőcsere!!!!!!
Ezen gondolkodtam már én is, de miköze a fogyasztásnak a szűrőhöz?
Arról nem beszélve, h ilyen mértékű fogyasztás növekedésnek valamilyen jelének kellene lennie egy ilyen kényes rendszernél mint a CR.
Ha nem is hibakódként, de dadogás, füstölés nehezen idulás, v egyenetlen alapjárat stb..stb..
De megy mint a doxa óra...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Törőő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 12:34:01 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:23:47 »
Idézetet írta: Törőő - 2010.01.17 vasárnap, 12:34:01
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?
A válaszokat előre is köszönöm.
A turbó működését nem tudja közvetlen tiltani semmilyen esetben, max a motor fordulatszám korlátozásával.
Elektromos turbo geometria állítóval rendelkező motorok tudják még esetleg vészüzemben korlátozni -geometria állítással- a tubó fordulatszámát, de tiltani az sem tudja teljesen
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.17 vasárnap, 14:36:13 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:33:03 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.01.17 vasárnap, 10:45:11
Mennyivel nőtt? A fedkomp szerint is nőtt?
Vissza olvastam, de a fenti kérdésekre nem találtam választ a hozzászólásaid közt.
Nincs fedcompom. De 6.5-ról nőtt meg 7.5-8-ra. És nem a tél miatt, mivel az autót már jó pár éve birtoklom.
Minden más szempontból az autó maradt a régi. Füst, stb nincs. EGR dugózva, de az is már kezdetektől.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:36:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.17 vasárnap, 10:46:53
De hát High Pressure a normál CR is........ez valami még magasabb nyomású izé..vagy csak játék a betűkkel..?
Miben különbözik?
Sajnos nem tom.Rá lehetne könyökölni a picicicában,de ahhoz kumma sok idő kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 13:38:02 »
Idézetet írta: Törőő - 2010.01.17 vasárnap, 12:34:01
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a motor kiáll vészüzemre akkor minden esetben tiltja a turbó működését?
A válaszokat előre is köszönöm.
Igen!Az eu4 es motoroknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ