Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:12:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623982 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17950 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:14:38 »

Dobd át pü-be számod
oks, csak hnap reggel 9előtt ne keress eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17951 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:15:08 »

Wink

szerencsére csak 2005körültől szerelték ilyenekkel

Miért szerencsére? Szharok?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17952 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:17:39 »

Miért szerencsére? Szharok?
ha leragad a geometria, akkor tönkre mennek szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17953 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:18:12 »

oks, csak hnap reggel 9előtt ne keress eplus2
Csak este 6-után tudom,ha jó, mert adom le a Jumbot.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17954 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:19:36 »

Csak este 6-után tudom,ha jó, mert adom le a Jumbot.
persze, hogy jó worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17955 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:22:03 »

persze, hogy jó worship
Rendben
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17956 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:22:37 »

ha leragad a geometria, akkor tönkre mennek szomoru1

Értem! Mindig tanul az ember!  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17957 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:28:50 »

Vagy kiveszed előtte vagy előtte közvetlenül törlöd a hibát mert az évjáratból kiindulva dob nem???Amúgy semmit sem befolyásol.Nekem nem dob hibát és úgy ment át a vizsgán mint a sicc.

Hát már több mint 1 éve benn van a dugó, de nem volt hibakód még soha. Gondolom akkor nem is lesz emiatt.
Naplózva
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #17958 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:31:43 »

Tisztelt Fórumtársak!
Lasan 2 éve lessz, hogy a generátor oldalt és a szervó oldalt átalakitottam. Leirnám az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat. A generátor oldalon mindent cseréltem új alkatrészre. A görgőket, a főtengelytárcsát, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra, a hidraulikus rugó szilentjeit, még új korában beépités előtt alu pogácsáztam. A beépités óta, közeledek a 60 ezer km-hez minden probléma mentesen.
Ugyanekkor cseréltem a szervó szijfeszitő csapágyat is. Evvel kapcsolatban az volt az észrevételem, hogy a szervószij külső sima felülete, ami a cserélt csapágyon fut féloldalasan kopik. Tüzetesen megvizsgálva, megtalátam a probléma okát. Beszereléskor a szijfeszitő mechanika alá, bekellett épiteni egy 2mm vastagságú alátétet. Átalakításkor az üzletben kapható préselt alátétet szereltem be. A préselt alátét két oldala sajnos nem tökéletes párhuzamos. Emiatt elhúzta a felszerelt szijfeszitőt, és megszünt az egysikban futás. Így a szij nem tudott tejes felületén felfeküdni a csapágyra, és féloldalasan kopott a külső felülete. Megoldás: eszergáltatni kell egy alátétet, aminek a két felfekvő felülete tökéletesen párhuzamos. Az alátétet kicserélve, a rendszer a csapággyal együtt, tökéletesen üzemel. Tanulság: a szervó szijfeszitő átalakitásakor az alátét minőségére is oda kell figyelni!
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
A szervó szíjfeszítőnél az alátét méretére lennék kíváncsi ami 2mm vastag , de mekkora furat szükséges rá és mekkora legyen a külső átmérő?
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17959 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:37:18 »

Hát már több mint 1 éve benn van a dugó, de nem volt hibakód még soha. Gondolom akkor nem is lesz emiatt.
Akkor EU3-as a motor és tényleg nem is lesz.Akkor így vidd oda.Az enyém már 5 éve bent van előző tulaj 3 nálam 2 éve van és kutya baja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17960 Dátum: 2012.05.11 péntek, 10:02:11 »

Tisztelt László!
A szervó szíjfeszítőnél az alátét méretére lennék kíváncsi ami 2mm vastag , de mekkora furat szükséges rá és mekkora legyen a külső átmérő?
8as fakötésű alátétet kell venni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17961 Dátum: 2012.05.11 péntek, 15:41:53 »

Tisztelt László!
A szervó szíjfeszítőnél az alátét méretére lennék kíváncsi ami 2mm vastag , de mekkora furat szükséges rá és mekkora legyen a külső átmérő?
Tisztelt Fórumtárs!
A szervó szijfeszitő alá, az alátét külső átméröje 25mm, a belső furat átmérő 8mm, és 2mm vastag.
Az alátátnél lényeges a két felfekvő felület, párhuzamossága.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17962 Dátum: 2012.05.11 péntek, 15:48:20 »

8as fakötésű alátétet kell venni!
Kedves Alf.
Én pont evvel szivtam meg. Mint ahogy irtam a fakötésü alátéttel (préselt) nem futot sikban a rendszer. Ezt a problémát oldottam meg avval, hogy az öcsém esztergált egy tisztességes alátétet, azóta rendesen fut a szijj a csapágyon. 1.5 év után vettem észre a rendellenes futást. Akkorra kopott meg a szijj láthatóan féloldalasra.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #17963 Dátum: 2012.05.11 péntek, 21:34:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szervó szijfeszitő alá, az alátét külső átméröje 25mm, a belső furat átmérő 8mm, és 2mm vastag.
Az alátátnél lényeges a két felfekvő felület, párhuzamossága.
Tisztelettel László!
Köszönöm a választ!
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #17964 Dátum: 2012.05.12 szombat, 09:50:13 »

Sziasztok!

Lenne egy problémám a TDCI mondeommal!
2,5éve vettem az autót, rá 1 hónapra izzítás villogás,kiderült hogy kopogott az 1-es henger, ki lett cserélve 2db porlasztó az 1-es (kopogás miatt) és a 3-as(nagy volt a résolaj vesztesége) a szerelő nem tudta felprogramozni mert ne volt hozzá gépe!
Másodlagos autónak használom a mondeot (évi kb 8-10.000km) Tehát nem igazán foglalkoztam az autóval,így a mai napig nem lett felprogramozva a csúcsok!
Tegnap jöttem az autóval haza az m7-en és észrevettem,hogy az autó nem akar menni (nincs nyomaték) Nem húz lentről, 2500fordulattól úgy ahogy megindúl! 130km/h fölött megy szépen!
Kérdésem a következő: ez lehet azért mert nem lett felprogramozva vagy teljesen más oka van?
Hibakódot nem dob az autó!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
dr
Vendég
« Új hozzászólás #17965 Dátum: 2012.05.12 szombat, 13:44:26 »

Sziasztok,

A 2-es porlasztom rettento resolajat enged vissza (poharazassal merve) - a forum atnyalazasa utan nem tudtam eldonteni erdemes-e felujitassal kiserletezni, vagy inkabb vegyek gyari feljitottat.
Esetleg ha tudnatok ajanlani konkret ceget vagy szakit ajanlani, akihez fordulhatnek (bp kornyeken) nagy segitseg lenne. A motorban (2.0  tdci) 214e km van, a meres alapjan a masik 3 porlaszto remek ertekeket teljesit, remenyeink szerint csak az emlitett 2-es ment gallyra.
Koszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17966 Dátum: 2012.05.12 szombat, 15:49:22 »

hátha keres valaki ilyet: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCI-TDDI-2-2-TURBO-SILICONE-HOSE-1222831-2S7Q-6N696-AA-/261005228671?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc51fba7f
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17967 Dátum: 2012.05.12 szombat, 19:58:02 »

Sziasztok,

A 2-es porlasztom rettento resolajat enged vissza (poharazassal merve) - a forum atnyalazasa utan nem tudtam eldonteni erdemes-e felujitassal kiserletezni, vagy inkabb vegyek gyari feljitottat.
Esetleg ha tudnatok ajanlani konkret ceget vagy szakit ajanlani, akihez fordulhatnek (bp kornyeken) nagy segitseg lenne. A motorban (2.0  tdci) 214e km van, a meres alapjan a masik 3 porlaszto remek ertekeket teljesit, remenyeink szerint csak az emlitett 2-es ment gallyra.
Koszi
Mivel én a csere híve vagyok ezt ajánlom de FILEP diesel céget keresd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dr
Vendég
« Új hozzászólás #17968 Dátum: 2012.05.12 szombat, 23:34:40 »

Mivel én a csere híve vagyok ezt ajánlom de FILEP diesel céget keresd meg.

Csere felujitottra vagy csere vadonat ujra?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17969 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 12:11:30 »

Csere felujitottra vagy csere vadonat ujra?
Tisztelt Fórumtárs!
A porlasztó csere mindig zsebbe nyulós kérdés. A felújjitott porlasztó olcsóbbnak tünik, de nem mindig az olcsó az olcsó. Ha a többi porlasztó kifogástalan és a poharazás egyforma értéket mutatott én a gyári újra szavazok. Minden tekintetben előnyösebb mint a felújjitott. Nincs garancia probléma stb..stb és nem ér meglepetés esetleg 5000Km után, hogy megint nem megy a rendszer.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17970 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 12:24:53 »

Csere felujitottra vagy csere vadonat ujra?
Ford-tól rendeltük 70e ft/db volt.Kis kedvezménnyel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17971 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 15:38:00 »

Sziasztok!

Lenne egy problémám a TDCI mondeommal!
2,5éve vettem az autót, rá 1 hónapra izzítás villogás,kiderült hogy kopogott az 1-es henger, ki lett cserélve 2db porlasztó az 1-es (kopogás miatt) és a 3-as(nagy volt a résolaj vesztesége) a szerelő nem tudta felprogramozni mert ne volt hozzá gépe!
Másodlagos autónak használom a mondeot (évi kb 8-10.000km) Tehát nem igazán foglalkoztam az autóval,így a mai napig nem lett felprogramozva a csúcsok!
Tegnap jöttem az autóval haza az m7-en és észrevettem,hogy az autó nem akar menni (nincs nyomaték) Nem húz lentről, 2500fordulattól úgy ahogy megindúl! 130km/h fölött megy szépen!
Kérdésem a következő: ez lehet azért mert nem lett felprogramozva vagy teljesen más oka van?
Hibakódot nem dob az autó!
felprogizni mindenképp kell.De turbócső hiba is lehet még.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #17972 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 15:40:43 »

felprogizni mindenképp kell.De turbócső hiba is lehet még.....

Köszönöm szépen!
Mennyiért szokták felprogramozni kb?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17973 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 15:45:42 »

Köszönöm szépen!
Mennyiért szokták felprogramozni kb?
nem tudom pontosan.1db úgy rémlik 10e.de ha mindet kell,akkor kedvezőbb az ár.Rá kell kérdezni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17974 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:32:34 »

2,5éve vettem az autót, rá 1 hónapra izzítás villogás,kiderült hogy kopogott az 1-es henger, ki lett cserélve 2db porlasztó az 1-es (kopogás miatt) és a 3-as(nagy volt a résolaj vesztesége) a szerelő nem tudta felprogramozni mert ne volt hozzá gépe!

Kopogási érzékelő csak az 1-es hengernél van, ez alapján nem biztos, hogy érdemes csúcsot cseréltetni. Ha a muki nem tudta felprogramozni, akkor biztos, hogy rossz helyen jártál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17975 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:01:06 »

Sziasztok:Ismét egy probléma,elindítom reggel az autót,és csetteg csattog,mihelyst bemelegszik gyönyörű szép hangja lesz.Csak hidegen csinálja.Felújított csúcsok vannak benne és kb 5000km-t futott vele.Valakinek valami vélemény? worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17976 Dátum: 2012.05.15 kedd, 15:44:35 »

Sziasztok:Ismét egy probléma,elindítom reggel az autót,és csetteg csattog,mihelyst bemelegszik gyönyörű szép hangja lesz.Csak hidegen csinálja.Felújított csúcsok vannak benne és kb 5000km-t futott vele.Valakinek valami vélemény? worship

Jó lenne tudni, mekkora a CR nyomás hidegen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17977 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:48:49 »

Jó lenne tudni, mekkora a CR nyomás hidegen.
Hát igen csak a Németeknél vagyok és ez nem olyan egyszerü.Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de még tudtommal nem voltak
cserélve szíjfeszítők különböző csabágyak és tárcsák!Azoknak nem lehet hangja?Vagy azoknak akkor melegen is kéne szólnia nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17978 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:50:41 »

Hát igen csak a Németeknél vagyok és ez nem olyan egyszerü.Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de még tudtommal nem voltak
cserélve szíjfeszítők különböző csabágyak és tárcsák!Azoknak nem lehet hangja?Vagy azoknak akkor melegen is kéne szólnia nem?

Tedd bele az autód leírását az aláírásodba, az mindig jól jön.

Mennyi a futott km, ami óta még nem voltak cserélve?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17979 Dátum: 2012.05.16 szerda, 10:52:04 »

Hát igen csak a Németeknél vagyok és ez nem olyan egyszerü.Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de még tudtommal nem voltak
cserélve szíjfeszítők különböző csabágyak és tárcsák!Azoknak nem lehet hangja?Vagy azoknak akkor melegen is kéne szólnia nem?
A szíjfeszítőnek ha rossz álapotban van nagyobb a hangja.De ha kicseréled  újra visszajön a hang mert ez ilyen.Szerintem neked máshol kell keresni a hibát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17980 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:18:46 »

Ma Vik beépítette a szabadonfutót a feszítő és a már csattogó szíjtárcsa cseréjével egyetemben. Hát, mintha kicserélték volna az autót. Nem csak alapjáraton csendesebb. Menet közben is selymesebb érzés  taps
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #17981 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:31:28 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne hogy barátnőméknek van egy tdci jük 2003as 130le kb200ekm sedan. Azt produkálja hogy huzamosabb ideig jól működik és egyszer csak indításnál villog az izzítás és nem is indul az autó csak forgat ilyenkor újra izzítás és indul ha még sem akkor a következőre indul. Kicsit füstöl is pár másodpercig aztán abba hagyja. Ez mitől lehet? Van még egy állandó probléma 5.ikben kb ilyen tartós 80 vagy 100nál mikor mennyi elkezd beremegni az autó gáz adásra gáz elvételre abba hagyja utána semmi probléma jó darabig. Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17982 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:35:27 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne hogy barátnőméknek van egy tdci jük 2003as 130le kb200ekm sedan. Azt produkálja hogy huzamosabb ideig jól működik és egyszer csak indításnál villog az izzítás és nem is indul az autó csak forgat ilyenkor újra izzítás és indul ha még sem akkor a következőre indul. Kicsit füstöl is pár másodpercig aztán abba hagyja. Ez mitől lehet? Van még egy állandó probléma 5.ikben kb ilyen tartós 80 vagy 100nál mikor mennyi elkezd beremegni az autó gáz adásra gáz elvételre abba hagyja utána semmi probléma jó darabig. Köszi a segítséget előre is.

Olvasstassatok hiba kódot mert lehet,hogy tárol.A nem indulás lehet CMP: a felső holtponti jel adó a hengerfejben van a szívósor alatt 3 vezeték megy rá.De lehet máés is.A hiba olvasás után könnyebb a további próbálkozás.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.16 szerda, 22:41:32 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17983 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:37:36 »

Üdv!

Olyan kérdésem lenne hogy barátnőméknek van egy tdci jük 2003as 130le kb200ekm sedan. Azt produkálja hogy huzamosabb ideig jól működik és egyszer csak indításnál villog az izzítás és nem is indul az autó csak forgat ilyenkor újra izzítás és indul ha még sem akkor a következőre indul. Kicsit füstöl is pár másodpercig aztán abba hagyja. Ez mitől lehet? Van még egy állandó probléma 5.ikben kb ilyen tartós 80 vagy 100nál mikor mennyi elkezd beremegni az autó gáz adásra gáz elvételre abba hagyja utána semmi probléma jó darabig. Köszi a segítséget előre is.

CMP jeladó csere

a rázásra, remegésre a faq-ban megtalálod a választ
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #17984 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:39:37 »

Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.

Érdekelne esetleg nagyobb tömegeket a dolog?

Még egy kérdés: mennyiben lényeges, hogy c3-c5 közötti példány legyen? Ez a golyóscsapágy külső és belső fele közötti illesztés pontossága. Az SKF-es emberek szerint semmi jelentősége az adott alkalmazásban.

AndyA

Szia,van esély közös beszerzésre csapágy ügyben, vagy fussak neki egyedül ,mert nekem cserés lassan?
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17985 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:42:11 »

Olvasstassatok hiba kódot mert lehet,hogy tárol.A nem indulás lehet PCM: a felső holtponti jel adó a hengerfejben van a szívósor alatt 3 vezeték megy rá.De lehet máés is.A hiba olvasás után könnyebb a további próbálkozás.
PCM az az ECU, összekeverted a betűket vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17986 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:43:08 »

PCM az az ECU, összekeverted a betűket vigyor3 worship
Igen már helyesbítettem.Köszi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #17987 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:58:58 »

CMP jeladó csere

a rázásra, remegésre a faq-ban megtalálod a választ

Rendben köszi tolmácsolom a segítségeket!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17988 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 05:00:15 »

Ma Vik beépítette a szabadonfutót a feszítő és a már csattogó szíjtárcsa cseréjével egyetemben. Hát, mintha kicserélték volna az autót. Nem csak alapjáraton csendesebb. Menet közben is selymesebb érzés  taps

Drakulálok!  vigyor1
Nekem a barátnőm mondta a szabadonfutó beépítése után, hogy ilyen csendes sose volt még az autó, pedig neki nincs igazán füle hozzá...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17989 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 09:10:32 »

Tedd bele az autód leírását az aláírásodba, az mindig jól jön.

Mennyi a futott km, ami óta még nem voltak cserélve?

AndyA
300-at biztos de pontosan nem tudom,mert óra lett benne cserélve.És az a durva,hogy nem mindig csinálja,egy héten mondjuk 3-szor
és ezért is találom furcsának.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17990 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 10:43:06 »

Ma Vik beépítette a szabadonfutót a feszítő és a már csattogó szíjtárcsa cseréjével egyetemben. Hát, mintha kicserélték volna az autót. Nem csak alapjáraton csendesebb. Menet közben is selymesebb érzés  taps
csak rávetted magad?  taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17991 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 11:59:04 »

Valaki nem tudna megkérdezni,hogy a turbó takarítás mennyi időt vesz igénybe illetve lóvéba mennyi? worship worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17992 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:00:01 »

Valaki nem tudna megkérdezni,hogy a turbó takarítás mennyi időt vesz igénybe illetve lóvéba mennyi? worship worship worship
Ervin a te embered!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17993 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 12:24:32 »

Ervin a te embered!
Igen hallottam de múltkor írtam neki privátot és nem válaszolt,és nem akarok erőszakosnak tünni!Azért nagyon köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17994 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 13:03:01 »

Valaki nem tudna megkérdezni,hogy a turbó takarítás mennyi időt vesz igénybe illetve lóvéba mennyi? worship worship worship

kb 5 óra ha nincs szívás.  Árat ő mondjon ne én. Ritkán fórumozik, türelem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17995 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 13:22:57 »

csak rávetted magad?  taps
Rá, mert már fémesen zörgött. Azt hittem a lendkerék az, de csak a tárcsa volt. A lendkeréknek Vik szerint semmi baja. Szóval úgy 250k-val beljebb vagyok.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #17996 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 13:40:16 »

Ervin a te embered!

Az enyémen szombaton csinálta meg Ervin ezen dolgot / dolgokat (turbó, szívósor, egr tisztítás). Sokáig tartott, de megérte. a szívócsonk 1/3-a már korommal volt borítva, az EGR-ről nem is beszélve  falbav
Most szárnyal a paripa  hehe
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17997 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 14:00:50 »

Az enyémen szombaton csinálta meg Ervin ezen dolgot / dolgokat (turbó, szívósor, egr tisztítás). Sokáig tartott, de megérte. a szívócsonk 1/3-a már korommal volt borítva, az EGR-ről nem is beszélve  falbav
Most szárnyal a paripa  hehe
És mennyit kért megkérdezhetem?Amúgy én ezeket már kitakarítottam egyedül a túrbóhoz nem merek nyúlni.Volt amúgy baja a túrbódnak vagy csak kitakaríttattad?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17998 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 19:23:52 »

Szia,van esély közös beszerzésre csapágy ügyben, vagy fussak neki egyedül ,mert nekem cserés lassan?

A generátor feszítőhöz nem alkalmas a dolog, mert a felfogatás nem teszi lehetővé a csapágy használatát.

A másikhoz meg kinek és hány darab kellene? Utána lehet beszélni a csapágyasokkal, hogy mennyi lenne az annyi. Nekem is kell még egy, az biztos:

AndyA

- AndyA 1 db
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17999 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 19:30:07 »

Meséltem korábban a dadogósan járó motoromról. Ma bemérettem a csúcsokat. A jó hír, hogy megvan a hiba. A rossz, hogy van hiba... :-(

A 800 és 1400 baros teszteknél simán ment minden, tűrésen belül volt a szállított és a résolaj mennyisége is.

Viszont a 250 baros tesztnél tulajdonképpen nincs szállított mennyiség, nem ad GO-t egyik csúcs sem. Igaz, 400 bar az alapjárat, plusz a computer is megtesz minden tőle tellhetőt, így azért működik a mutatvány, és szerencsére ez nem is olyasmi, amitől egyik napról a másikra megáll a szekér, de az biztos, hogy előjegyzésbe vehetek 4 új csúcsot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 358 359 [360] 361 362 363 364 365 366 367 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.