Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:09:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 365 366 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623947 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17900 Dátum: 2012.05.08 kedd, 15:48:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
A 70 mm átmérő kompenzálható lenne hoszabb szijjal. Nem ez a valódi probléma. Mint már irtam A csapágy vékonyabb mint a futógörgő, ami rávan sütve a bordázott felszinü csapágyra, tehát úgy néz ki mintha a középső része kilenne könnyítve. Ha ennek a csapágynak a helyére beteszel egy teli csapágat akkor az új csapágy jelentősen eltolodik az együttfutási siktól oldalra. A következmény a szij csak fél felületen fut a csapágy felszinén. Egyszerű, de nem tudom egyszerübben leirni. Ha megnézed az eredeti görgőt, rögton látni fogod miről beszélek.
Tisztelettel László!

Otthon van, majd meglesem hétvégén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #17901 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:15:45 »

Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ?   Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144      Ford Mondeo kombi 2006   2.0tdci, 130le.   Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17902 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:54:28 »

Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ?   Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144      Ford Mondeo kombi 2006   2.0tdci, 130le.   Köszi
ami neked kell annak a rendelési száma 6s71 5h250 ac és a finis kódja: 1388787

Amit te kérdeztél azt nem tudja a picicica...

ja,és az alvázszám több sebből vérzik,de rá lehet jönni a frankóra..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #17903 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:19:45 »

ami neked kell annak a rendelési száma 6s71 5h250 ac és a finis kódja: 1388787

Amit te kérdeztél azt nem tudja a picicica...

ja,és az alvázszám több sebből vérzik,de rá lehet jönni a frankóra..... vigyor3

Köszi szépen.  Ha a jó embernek elküldöm ezt :  6s71 5h250 ac   akkor tudni fogja hogy melyik kell a kocsimhoz?  Mert nekem konkrétan ezt írta: melyik fajta? B4Y , B5Y , BWY ? Mind a 3,hoz tudok adni.
Az alvázszámot meg most megnéztem a fogalmiban és elírtam egy karaktert.  WF0WXXGBBW6J17144      igen WF0       kijavítottam.  köszi   worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 21:35:16 írta tuning94 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17904 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:29:58 »

  WFOWXXGBBW6J17144 

WF0 erre gondol szerintem. A többihez nem értek
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17905 Dátum: 2012.05.08 kedd, 22:18:34 »

Köszi szépen.  Ha a jó embernek elküldöm ezt :  6s71 5h250 ac   akkor tudni fogja hogy melyik kell a kocsimhoz?  Mert nekem konkrétan ezt írta: melyik fajta? B4Y , B5Y , BWY ? Mind a 3,hoz tudok adni.
Az alvázszámot meg most megnéztem a fogalmiban és elírtam egy karaktert.  WF0WXXGBBW6J17144      igen WF0       kijavítottam.  köszi   worship
a ford ezeket az azonosítókat használja.ezekkel pontosan be lehet azonosítani az alkatrészt.
Ez a TE autodhoz való!

A 6osok G-k.....  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17906 Dátum: 2012.05.08 kedd, 22:21:23 »

Relhistöl a szabadonfutó wave wave wave
Szabadonfutó oké ,és a többi? wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #17907 Dátum: 2012.05.08 kedd, 22:36:26 »

Sziasztok. Egy kis segítség kéne. Találtam részecskeszűrőt a kocsimhoz, csak nem tudom milyen kell hozzá. Nem tudom, hogy az enyém B4Y , B5Y , BWY ?   Alvázszám: WFOWXX6BBW6J17144      Ford Mondeo kombi 2006   2.0tdci, 130le.   Köszi
B4Y: 4 ajtós
B5Y: 5 ajtós (szedán)
BWY: kombi
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17908 Dátum: 2012.05.08 kedd, 22:38:52 »

Szabadonfutó oké ,és a többi? wave
Nagyautó?Huh?Huh?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17909 Dátum: 2012.05.09 szerda, 09:53:09 »

Fennt van a szazbadonfuto! sokkal szebben jar! - elcsodalkoztam rajta hogy egy gorgo csere ekkorat szamit!!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17910 Dátum: 2012.05.09 szerda, 11:19:31 »

Fennt van a szazbadonfuto! sokkal szebben jar! - elcsodalkoztam rajta hogy egy gorgo csere ekkorat szamit!!
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök neki, hogy szép csendben jár a géped alapjáraton. A szabadon futó nem egyszerü görgő. Ez az elem veszi fel a rendszerben keletkező lengésekből adódó szij beremegést, amit a generátor forgórészének tömege idéz elő, a tehetetlenségéből adódóan. Ez az energia teszi tönkre egyébbként a hidraulikus rugó szilentjeit, és a főtengely tárcsa gumiszilentjét is. Gyárilag, alapból kellett volna a szabadon futót beépiteni, mint ahogy a benzinesekbe be is épitették. Remélem a szabadonfutó beépitésével hosszú időn keresztül kifogástalanul üzemel a géped, mint ahogy az enyém.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabry
Vendég
« Új hozzászólás #17911 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:50:18 »

Sziasztok Mondeósok!
Új vagyok és egyből egy problémával kezdeném..már,ha jó helyre írom....
Ma vittük el szervízbe Mondeo kombinkat,mert villogott az izzításjelző.
Megvizsgálták,és 4db porlasztócsúcs cseréjét javasolták,ami 400e ft lenne.150e km van az autóban.
Nem tudom,mit tegyünk...
Kezdjünk el másik autót kereseni??Imádjuk ezt a kocsit!
Kérlek,segítsetek!
Köszi előre is
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17912 Dátum: 2012.05.09 szerda, 15:58:24 »

Sziasztok Mondeósok!
Új vagyok és egyből egy problémával kezdeném..már,ha jó helyre írom....
Ma vittük el szervízbe Mondeo kombinkat,mert villogott az izzításjelző.
Megvizsgálták,és 4db porlasztócsúcs cseréjét javasolták,ami 400e ft lenne.150e km van az autóban.
Nem tudom,mit tegyünk...
Kezdjünk el másik autót kereseni??Imádjuk ezt a kocsit!
Kérlek,segítsetek!
Köszi előre is

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy nem kell folyton kérdezgetni, hogy milyen autóról is beszélsz.

Szóval milyen autóról is beszélsz? Nyilván dízel, de ezen kívül mást nemigen tudunk róla.

Sajnos a magyar üzemanyagok és a Delphi dízel rendszerének szerencsétlen találkozása alkalmából nagyjából éppen ezt a 150 ezres határt szokták emlegetni, hogy onnantól lehetnek bajok a cuccal. Az pedig valóban ilyen nagyságrendű javítási összeget jelent. Viszont ha egyszer megvolt, megint van 6-8 évre egy autód, ami kimegy veled a világból is addig. Többen esküszünk mindenféle megoldásokra, amivel a CR szivattyú életét lehet meghosszabbítani. Alapvetően mindnek az a lényege, hogy a gázolaj kenési tulajdonságait javítják, mivel a CR szivattyút egyedül ez keni.

Ennél komolyabb válaszra viszont addig ne számíts, amíg meg nem küldöd pontosan a kiolvasott hibakódokat. A szervízben ezt meg kell tudják mondani neked, de alkalmasint többeknek van egyszerű otthoni hibaolvasója, amivel szintén ki lehet húzni ezeket a számokat a gépedből. Attól függően, hogy hol laksz, tudsz alkudozni ezügyben a közelben élő fórumtagokkal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabry
Vendég
« Új hozzászólás #17913 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:28:47 »

Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17914 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:42:17 »

Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!

nekem 1 hónapja csinálták!
5k Huf / a bevizsgálás (20.000 Ft)
és 30 ért javították az egyiket
hála istennek a többi tökéletes!
szóval az a 150k reális!


Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17915 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:42:36 »

Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!

A poharazás eredményeit mind a 4 csúcsra külön, és ha volt, a szivattyú által szállított, mért nyomást is kérdezd meg tőlük.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17916 Dátum: 2012.05.09 szerda, 16:50:54 »

A poharazás eredményeit mind a 4 csúcsra külön, és ha volt, a szivattyú által szállított, mért nyomást is kérdezd meg tőlük.

AndyA

Mi az a poharazás tulajdonképpen? Mit csinálnak olyankor?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17917 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:03:09 »

Mi az a poharazás tulajdonképpen? Mit csinálnak olyankor?
Leszedik a rés olaj csöveket és rétesznek mindegyikre egy kis gyógyszeres dobozt beindítják a kocsit és az így visszafolyt gázolajból megállapítható a p csúcsok állapota.A vissza folyt mennyiségnek egyformának és kevésnek kell lenni ahoz,hogy necseréljenek csúcsot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabry
Vendég
« Új hozzászólás #17918 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:10:47 »

Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...Embarrassed
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17919 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:18:03 »

Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...Embarrassed

Hibakód kell meg a többi adat. Utána lehet valamit mondani, addig minden csak okos skodás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #17920 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:21:23 »

Koszi a segitseget!
Tudtok esetleg megbizhato szerelot esetleg penztarcabaratibb megoldast?
Vagy maradjunk mindenkepp a szerviznel?
Az is erdekelne,hogy hosszutavon megeri-e megjavittatni?Mik a tapasztalatok,volt-e ezzel gond annak,aki megjavittatta?Azert ez nem kis osszeg... sajnos...Embarrassed
Felújíttatni olcsóbb, de marad még további kockázat - nem tudhatod meddig lesz jó. 5 ezer km? 50 ezer? Meg ha egy tönkremegy, követheti sorban a többi.
A porlasztócsúcs csere irányába visz minden szerviz, mert az a nagy pénz. Illik fenntartással fogadni a túl drága megoldásokat! Halálbiztosra kell tudnod, hogy nincs más megoldás, csak a pcsúcs csere - de ne bízz egy szervizben. Előtte alaposan meg kell vizsgálni azt az autót!
A legtöbben Vik-et ajánlják (Bp. Lurdy házzal szemközt, Auto-Fort). Ha tényleg nincs más út, akkor bele kell törődni, hogy csere lesz, de akkor is inkább újakat vegyél bele.
Én most léptem túl a 250 e km-t, és még nem volt pcsúcs cserélve a gépben - de bármikor eljöhet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 20:23:38 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17921 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 08:16:06 »

hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Már ezzel jól lehúztak szerintem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17922 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 09:05:54 »

Már ezzel jól lehúztak szerintem.

Szűrőcserével együtt határeset. GO-szűrő magában 6-7 rugó (szervízben simán egy tizes).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17923 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 10:31:36 »

Tisztelt Fórumtársak!
Lasan 2 éve lessz, hogy a generátor oldalt és a szervó oldalt átalakitottam. Leirnám az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat. A generátor oldalon mindent cseréltem új alkatrészre. A görgőket, a főtengelytárcsát, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra, a hidraulikus rugó szilentjeit, még új korában beépités előtt alu pogácsáztam. A beépités óta, közeledek a 60 ezer km-hez minden probléma mentesen.
Ugyanekkor cseréltem a szervó szijfeszitő csapágyat is. Evvel kapcsolatban az volt az észrevételem, hogy a szervószij külső sima felülete, ami a cserélt csapágyon fut féloldalasan kopik. Tüzetesen megvizsgálva, megtalátam a probléma okát. Beszereléskor a szijfeszitő mechanika alá, bekellett épiteni egy 2mm vastagságú alátétet. Átalakításkor az üzletben kapható préselt alátétet szereltem be. A préselt alátét két oldala sajnos nem tökéletes párhuzamos. Emiatt elhúzta a felszerelt szijfeszitőt, és megszünt az egysikban futás. Így a szij nem tudott tejes felületén felfeküdni a csapágyra, és féloldalasan kopott a külső felülete. Megoldás: eszergáltatni kell egy alátétet, aminek a két felfekvő felülete tökéletesen párhuzamos. Az alátétet kicserélve, a rendszer a csapággyal együtt, tökéletesen üzemel. Tanulság: a szervó szijfeszitő átalakitásakor az alátét minőségére is oda kell figyelni!
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 10:33:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17924 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:20:43 »

Szűrőcserével együtt határeset. GO-szűrő magában 6-7 rugó (szervízben simán egy tizes).

AndyA
hol? A gyári fordot szerintem 12-13eft körül adják. A szintidejét meg majd megnézem a számlán, de kb 0,4 óra * 8000ft+áfa.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17925 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:26:19 »

Köszönöm a gyors választ!
Beírtam az adatokat...
A hibakódokat nem tudom,csak azt írták a számlára,h.ez a csere javasolt.De persze fel tudom őket hívni,gondolom,meg tudják mondani.
Igen,olvasgattam,hogy előjön ez a probléma,csak kicsit szíven ütött ez az összeg és elgondolkodtatott.
Azon is gondolkodunk,vajon más úton-módon meg tudjuk-e javíttatni nem ennyire horror összegért vagy maradjunk a szervíznél?Érdekelnének a tapasztalatok.Már eleve a hibafeltárás+szűrőcsere+átfolyás-mérés 30ezer volt...
Köszi a segítségeteket!
Csodálkozom, hogy szivattyút nem akartak cserélni rögtön.
A legritkább eset, hogy a 4 porlasztó egyszerre romlik el.
A porlasztók pontos állapota csak kiszerelve, próbapadon ítélhető meg. (pl. FilepDiesel-nél)
A résolaj veszteség mérése (pharazás) csak egy közelítő képet ad, a végeredmény megítélése meg kérdéses.

Ford márkaszervizben, bemondásra, 400eFt-ért nem cseréltetünk porlasztókat, mert nem biztos, hogy az a baja.

Az izzító villogáson kívül mi még a tünet?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17926 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:26:29 »

Tisztelt Fórumtársak!
Lasan 2 éve lessz, hogy a generátor oldalt és a szervó oldalt átalakitottam. Leirnám az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat. A generátor oldalon mindent cseréltem új alkatrészre. A görgőket, a főtengelytárcsát, a fix generátor tárcsát, szabadonfutóra, a hidraulikus rugó szilentjeit, még új korában beépités előtt alu pogácsáztam. A beépités óta, közeledek a 60 ezer km-hez minden probléma mentesen.
Ugyanekkor cseréltem a szervó szijfeszitő csapágyat is. Evvel kapcsolatban az volt az észrevételem, hogy a szervószij külső sima felülete, ami a cserélt csapágyon fut féloldalasan kopik. Tüzetesen megvizsgálva, megtalátam a probléma okát. Beszereléskor a szijfeszitő mechanika alá, bekellett épiteni egy 2mm vastagságú alátétet. Átalakításkor az üzletben kapható préselt alátétet szereltem be. A préselt alátét két oldala sajnos nem tökéletes párhuzamos. Emiatt elhúzta a felszerelt szijfeszitőt, és megszünt az egysikban futás. Így a szij nem tudott tejes felületén felfeküdni a csapágyra, és féloldalasan kopott a külső felülete. Megoldás: eszergáltatni kell egy alátétet, aminek a két felfekvő felülete tökéletesen párhuzamos. Az alátétet kicserélve, a rendszer a csapággyal együtt, tökéletesen üzemel. Tanulság: a szervó szijfeszitő átalakitásakor az alátét minőségére is oda kell figyelni!
Tisztelettel László!
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17927 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:27:24 »

hol? A gyári fordot szerintem 12-13eft körül adják. A szintidejét meg majd megnézem a számlán, de kb 0,4 óra * 8000ft+áfa.

Nemrég vettem 3 Bosch-t valami 6 rugó körül (20-on belül volt postával), talán FridCarnál volt akciós.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17928 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:42:25 »

Nemrég vettem 3 Bosch-t valami 6 rugó körül (20-on belül volt postával), talán FridCarnál volt akciós.

AndyA
nem így értettem.
Ha szervizbe betolod a gépet, hogy cseréljenek rajta gázolajszűrőt, sokba fog kerülni (~20k)
Mint ahogy a t.kollégának is, aki fókán ablaktörlőt cseréltetett P betűs fordéknál ennyiért. (a 6k-s gyári szett volt 15k + szerelés 0,6óra vagy mi)  help  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17929 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:56:43 »

nem így értettem.
Ha szervizbe betolod a gépet, hogy cseréljenek rajta gázolajszűrőt, sokba fog kerülni (~20k)
Mint ahogy a t.kollégának is, aki fókán ablaktörlőt cseréltetett P betűs fordéknál ennyiért. (a 6k-s gyári szett volt 15k + szerelés 0,6óra vagy mi)  help  hehe

Ja. Na ja. Generátor szíjfeszítőt nekem is akarták cserélni 45 rugóért, ami már erősen kedvezményes, merthogy ismerős dolgozik ott. Plusz persze maga a szíj és a munkadíj, azt nem kell mondanom. Házilag megállt 25-ből a feszítő, másik 2-3 ezer volt a szíj, és egy jó óra alatt beraktuk úgy cimbivel, hogy életünkben először csináltuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17930 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 16:20:14 »

Leszedik a rés olaj csöveket és rétesznek mindegyikre egy kis gyógyszeres dobozt beindítják a kocsit és az így visszafolyt gázolajból megállapítható a p csúcsok állapota.A vissza folyt mennyiségnek egyformának és kevésnek kell lenni ahoz,hogy necseréljenek csúcsot.

Ilyet tud valaki csinálni itt a fórumon. Jó lenne tudni mennyi időre lehet tervezni az autóval  Grin
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17931 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:47:12 »

Ilyet tud valaki csinálni itt a fórumon. Jó lenne tudni mennyi időre lehet tervezni az autóval  Grin
amíg nem kell, ne eröltesd, mert ilyen után a gyári előírások szerint cserélni kell a résolajcsöveket.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17932 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:48:08 »

valaki, akinek elektromos vezérlésű turbója van, tudna csinálni egy képet a vezérlőjéről?? worship előről, hátulról kéne egy, hogy látszódjon a felfogatása és a számok a házán worship worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17933 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 20:30:22 »

amíg nem kell, ne eröltesd, mert ilyen után a gyári előírások szerint cserélni kell a résolajcsöveket.
Azt egy okos szerelő mint az enyém szépen leszedi előtte bekeni akkor azzal nem lesz gond.Nálam sem volt.Ha meg akar nyugodni akkor mért ne tegye.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17934 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:58:25 »

Azt egy okos szerelő mint az enyém szépen leszedi előtte bekeni akkor azzal nem lesz gond.Nálam sem volt.Ha meg akar nyugodni akkor mért ne tegye.

Lehet dobok Vik-nek egy mailt, hogy mit javasol smile
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17935 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:58:56 »

EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17936 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:01:07 »

EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
nem
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17937 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:01:17 »

EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?

De nem ám!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17938 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:01:28 »

valaki, akinek elektromos vezérlésű turbója van, tudna csinálni egy képet a vezérlőjéről?? worship előről, hátulról kéne egy, hogy látszódjon a felfogatása és a számok a házán worship worship worship
senki?? rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17939 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:02:01 »

nem


Sikerült a törött ködlámpa projekt?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17940 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:02:46 »

Sikerült a törött ködlámpa projekt?
azóta sem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17941 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:03:02 »

EGR dugózás miatt aggódnom kell majd a műszaki vizsgán?
Vagy kiveszed előtte vagy előtte közvetlenül törlöd a hibát mert az évjáratból kiindulva dob nem???Amúgy semmit sem befolyásol.Nekem nem dob hibát és úgy ment át a vizsgán mint a sicc.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17942 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:03:17 »

senki?? rinya

Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17943 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:03:47 »

Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17944 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:04:36 »

Az enyém olyan? Ha igen, reggel lövök róla képet! De most lehet nagy hülyeséget kérdeztem!
sajna nem Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17945 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:05:40 »

sajna nem Sad

Akkor hülyeséget kérdeztem, sorry!  Sad
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17946 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:10:03 »

senki?? rinya
holnap estig ráér akkor le tudom fotózni
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17947 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:12:09 »

holnap estig ráér akkor le tudom fotózni
persze worship keveredett hozzám egy vezérlő, és kíváncsi vagyok, hogy mondeo-ra jó lehet-e...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17948 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:12:55 »

Akkor hülyeséget kérdeztem, sorry!  Sad
Wink

szerencsére csak 2005körültől szerelték ilyenekkel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17949 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:13:52 »

persze worship keveredett hozzám egy vezérlő, és kíváncsi vagyok, hogy mondeo-ra jó lehet-e...
Dobd át pü-be számod
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 365 366 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.