Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:00:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623801 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18000 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 19:40:00 »

Meséltem korábban a dadogósan járó motoromról. Ma bemérettem a csúcsokat. A jó hír, hogy megvan a hiba. A rossz, hogy van hiba... :-(

A 800 és 1400 baros teszteknél simán ment minden, tűrésen belül volt a szállított és a résolaj mennyisége is.

Viszont a 250 baros tesztnél tulajdonképpen nincs szállított mennyiség, nem ad GO-t egyik csúcs sem. Igaz, 400 bar az alapjárat, plusz a computer is megtesz minden tőle tellhetőt, így azért működik a mutatvány, és szerencsére ez nem is olyasmi, amitől egyik napról a másikra megáll a szekér, de az biztos, hogy előjegyzésbe vehetek 4 új csúcsot.

AndyA
260bar körül van az alapjárat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18001 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 20:01:20 »

260bar körül van az alapjárat.

Akkor azért van az enyémen 400-on. :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18002 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 22:05:41 »

Igen hallottam de múltkor írtam neki privátot és nem válaszolt,és nem akarok erőszakosnak tünni!Azért nagyon köszi!
Hello nyuszkó!
Ma küldtél először privit, és válaszoltam is  Wink   wave

E.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18003 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 22:10:41 »

Hello nyuszkó!
Ma küldtél először privit, és válaszoltam is  Wink   wave

E.
Azt az infót nekem is elküldheted!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18004 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 22:36:55 »

Azt az infót nekem is elküldheted!  wave
Ment.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18005 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 23:02:52 »

Akkor azért van az enyémen 400-on. :-(

AndyA
Nagyon valószínű. Alapjárat átlag 260bar (ez szokott szórni 230 és 280 bar között) A maximális rail nyomás a III-asnál 1640 -1680 bar körül szokott lenni. Ha tényleg 400 baron van alapjárat akkor tényleg rakj félre a fagyi pénzből.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18006 Dátum: 2012.05.18 péntek, 08:14:38 »

Nagyon valószínű. Alapjárat átlag 260bar (ez szokott szórni 230 és 280 bar között) A maximális rail nyomás a III-asnál 1640 -1680 bar körül szokott lenni. Ha tényleg 400 baron van alapjárat akkor tényleg rakj félre a fagyi pénzből.

Sajnos ott... :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #18007 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:03:17 »

Akkor azért van az enyémen 400-on. :-(

AndyA
Hát őszintén sajnálom Sad
Nekem tavaly áprilisban 226-230-at mért még Stealt alapjáraton és 1680 bart terhelve.
Azért próbáld meg valami adalékkal. Kárt sztm nem okozhatsz.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18008 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:07:01 »

Hát őszintén sajnálom Sad
Nekem tavaly áprilisban 226-230-at mért még Stealt alapjáraton és 1680 bart terhelve.
Azért próbáld meg valami adalékkal. Kárt sztm nem okozhatsz.
Üdv, bb

Lesz, majd belepróbálom. Mert ettől eltekintve az összes többi érték határértéken belül van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18009 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:30:24 »

Lesz, majd belepróbálom. Mert ettől eltekintve az összes többi érték határértéken belül van.

AndyA

És nem a nyomásállító szeleppel van gond?
Közben végiggondolva: ha a csúcs kopott, és később nyit, pont itt fog megnyilvánulni,
azaz nem nyit eleget, és alig ad üzemanyagot. Esetleg újraprogramozni a csúcsot?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18010 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:35:25 »

És nem a nyomásállító szeleppel van gond?
Közben végiggondolva: ha a csúcs kopott, és később nyit, pont itt fog megnyilvánulni,
azaz nem nyit eleget, és alig ad üzemanyagot. Esetleg újraprogramozni a csúcsot?

Olyan nézte, aki ért hozzá, és nem javasolt ilyesmit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabry
Vendég
« Új hozzászólás #18011 Dátum: 2012.05.18 péntek, 09:49:59 »

Csodálkozom, hogy szivattyút nem akartak cserélni rögtön.
A legritkább eset, hogy a 4 porlasztó egyszerre romlik el.
A porlasztók pontos állapota csak kiszerelve, próbapadon ítélhető meg. (pl. FilepDiesel-nél)
A résolaj veszteség mérése (pharazás) csak egy közelítő képet ad, a végeredmény megítélése meg kérdéses.

Ford márkaszervizben, bemondásra, 400eFt-ért nem cseréltetünk porlasztókat, mert nem biztos, hogy az a baja.

Az izzító villogáson kívül mi még a tünet?



Ráhibáztál,persze,h.cserélni akarták...
Kétszer kellett menet közben újraindítani és megy tovább.
Azon kívül igazából más tünet nincs.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #18012 Dátum: 2012.05.18 péntek, 22:10:50 »

Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.

Érdekelne esetleg nagyobb tömegeket a dolog?

Még egy kérdés: mennyiben lényeges, hogy c3-c5 közötti példány legyen? Ez a golyóscsapágy külső és belső fele közötti illesztés pontossága. Az SKF-es emberek szerint semmi jelentősége az adott alkalmazásban.

AndyA


Én most vettem itt Pécsen (Nikkel csapágybolt) ilyen csapágyat 5500-ért. Itt köszönném meg Alfnak a generátor szíjfeszítő alupogácsázós ötletét, nagyon tuti! Elképesztő mennyivel halkabb lett! Úgy esztergáltattam kettő alu "szilentet" (20-as átmérő, 15 vastagság, 8-as lyukkal a közepén). Meg persze a szervószíj feszítőhöz is esztergáltattam egy 2 mm vastag távtartó alátétet. Az egész 500pénz volt. Nagy riszpekt a fejlesztésekért!  worship worship worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18013 Dátum: 2012.05.19 szombat, 08:19:44 »

Én most vettem itt Pécsen (Nikkel csapágybolt) ilyen csapágyat 5500-ért. Itt köszönném meg Alfnak a generátor szíjfeszítő alupogácsázós ötletét, nagyon tuti! Elképesztő mennyivel halkabb lett! Úgy esztergáltattam kettő alu "szilentet" (20-as átmérő, 15 vastagság, 8-as lyukkal a közepén). Meg persze a szervószíj feszítőhöz is esztergáltattam egy 2 mm vastag távtartó alátétet. Az egész 500pénz volt. Nagy riszpekt a fejlesztésekért!  worship worship worship
eljen vigyor3
a szabadonfutót még nem próbáltad?! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #18014 Dátum: 2012.05.19 szombat, 15:07:49 »

eljen vigyor3
a szabadonfutót még nem próbáltad?! Wink
De igen, csak az szétment nekem. Iszonyúan nyekergett, vissza kellett rakni a fixet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18015 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 07:49:57 »

tanulságos TDCi történet:  wave
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/20/szervizben_320_ezer_kulonben_csak_egy_takaritas/
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #18016 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 08:03:10 »


Ennyi trutyi honnan a francból jön a tankba?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #18017 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 08:18:47 »

Ennyi trutyi honnan a francból jön a tankba?  wow1
kannás gázolaj gondolom vagy hát franc tudja mit tankol az ember a kutakon, nem látod mi megy a tankba
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18018 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 08:38:11 »


Azért a számlára kíváncsi lennék. Több napos hibakeresés, és a végén megtalálta. De biztos, h ez a jó és gazdaságos megoldás. A márkaszervízbe azonnal cserélték volna a szivattyút.  Az ilyen műhelyekkel az szokott lenni a baj, h hamarosan annyi munkája lesz, h nem lehet majd sorrakerülni sose smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18019 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 09:23:51 »

kannás gázolaj gondolom vagy hát franc tudja mit tankol az ember a kutakon, nem látod mi megy a tankba

Dehogynem, hiszen ott van a kis figyelőablak, amiben nem szabad bubisnak lennie  vigyor3 (jó nagy parasztvakítás gondolom)

Azért a számlára kíváncsi lennék. Több napos hibakeresés, és a végén megtalálta. De biztos, h ez a jó és gazdaságos megoldás. A márkaszervízbe azonnal cserélték volna a szivattyút.  Az ilyen műhelyekkel az szokott lenni a baj, h hamarosan annyi munkája lesz, h nem lehet majd sorrakerülni sose smile

Ha a számla a nagynyomású szivattyú árát nem érte el (gondolom a harmadát sem), akkor már bőven nyereséges. Fordéknál valahogy így nézett
volna ki a történet: nagynyomású csere. Hiba fennáll -> második nagynyomású csere mert biztos rossz az új (garanciába), de azért csapjunk mellé
négy porlasztót, mert lehet, hogy miattuk emeli a nyomást + üzemanyagrendszer átmosása. Átmosásnál biztos ez is sorra került volna. Hiba megszűnik,
a tulajdonos meg rövidebb egy millával, szerviz büszke.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #18020 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 14:15:50 »


És vajon hogy kell ezt az izét kiszedni és megtisztítani? help
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18021 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 14:32:09 »

És vajon hogy kell ezt az izét kiszedni és megtisztítani? help
Tank le, izé ki Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18022 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 14:58:23 »

Nos, a PCS-k beméretése úgy tűnik, mégsem volt kidobott pénz, mivel része egy ultrahangos tisztítás is a folyamatnak, hogy a csúcsokról a rákokszolódott szenet lebányásszák. Plusz kapott meg Liqui Molyt is, elsőre kb. 10 liter GO-hoz ment a 75 literhez való, majd pár km után teletankoltam, és hazajöttem Bécsből a pályán a szokásos tempóban. A rail nyomás hazaérve alapjáraton 256-259 bar, azt hiszem, ez teljességgel elfogadható. A motor hidegen dadogása is, ha nem is múlt el teljesen, de nagyon nehéz olyan finoman adagolni a gázt, hogy egy picit egyenetlenebb legyen a motor járása kb. úgy az 1150-es fordulat környékén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18023 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:48:32 »

Nos, a PCS-k beméretése úgy tűnik, mégsem volt kidobott pénz, mivel része egy ultrahangos tisztítás is a folyamatnak, hogy a csúcsokról a rákokszolódott szenet lebányásszák. Plusz kapott meg Liqui Molyt is, elsőre kb. 10 liter GO-hoz ment a 75 literhez való, majd pár km után teletankoltam, és hazajöttem Bécsből a pályán a szokásos tempóban. A rail nyomás hazaérve alapjáraton 256-259 bar, azt hiszem, ez teljességgel elfogadható. A motor hidegen dadogása is, ha nem is múlt el teljesen, de nagyon nehéz olyan finoman adagolni a gázt, hogy egy picit egyenetlenebb legyen a motor járása kb. úgy az 1150-es fordulat környékén.

AndyA
Akkor ez most, jó hír!? vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18024 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 20:59:24 »

Sziasztok!
olyan gondom lenne, hogy fed.comp. 8.7-et mutat és erősen füstizik ezüst nyíl!
mi lehet gond? kicsit mintha erőtlen is lenne, mintha eltünt volna eg 20-30 Le
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18025 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:00:02 »

Sziasztok!
olyan gondom lenne, hogy fed.comp. 8.7-et mutat és erősen füstizik ezüst nyíl!
mi lehet gond? kicsit mintha erőtlen is lenne, mintha eltünt volna eg 20-30 Le
Turbócsöveket átnézted már?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18026 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 21:36:54 »

Turbócsöveket átnézted már?

Nem vagyok autó mágus! Cheesy még nem
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18027 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 23:15:06 »

Nem vagyok autó mágus! Cheesy még nem
Pedig ott kell kezdened smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18028 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 23:18:53 »

Nos, a PCS-k beméretése úgy tűnik, mégsem volt kidobott pénz, mivel része egy ultrahangos tisztítás is a folyamatnak, hogy a csúcsokról a rákokszolódott szenet lebányásszák. Plusz kapott meg Liqui Molyt is, elsőre kb. 10 liter GO-hoz ment a 75 literhez való, majd pár km után teletankoltam, és hazajöttem Bécsből a pályán a szokásos tempóban. A rail nyomás hazaérve alapjáraton 256-259 bar, azt hiszem, ez teljességgel elfogadható. A motor hidegen dadogása is, ha nem is múlt el teljesen, de nagyon nehéz olyan finoman adagolni a gázt, hogy egy picit egyenetlenebb legyen a motor járása kb. úgy az 1150-es fordulat környékén.

AndyA
Akartam mondani, hogy ki kell tisztítani. Az alapjárati 400-as nyomás szvsz azért van/volt, mert koszolódás miatt nem ment át elég gázolaj a porlasztón (nincs elég nyomásesés).
Viszont: 1150nél már nem 260bar a nyomás, így ha ott dadog, akkor más nyűgje is lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18029 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 23:23:34 »

Pedig ott kell kezdened smile
És utána EGR dugózás és szívósor tisztítás is legyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18030 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 06:52:07 »

És utána EGR dugózás és szívósor tisztítás is legyen.

És mivel tényleg nem vagyok mágus, ezt ki tudja nekem olcsón megcsinálni?
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
syk
Vendég
« Új hozzászólás #18031 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 11:48:48 »

Üdv mindenkinek!
2.0 TDCI FMBA motorkód, érdekes dolgot tapasztaltam miszerint a levegőszűrő felől alapjáraton tompa pufogó hangot hallani. Fordulaton a jelenség megszűnik.
lehúztam a kartercsövet ami a  MAF senzor és a turbó között van.  A gumicsőből ütemesen fújt a levegő holott szerintem ott szívásnak kellene lennie.
Fordulaton aztán már szívás volt. alapjáraton viszont megint ütemesen fújta a levegőt. Szóval most szívás vagy fújás? Ez termésteres dolog lenne? Vagy "szívás" az egész?
 
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18032 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 11:56:45 »

Üdv mindenkinek!
2.0 TDCI FMBA motorkód, érdekes dolgot tapasztaltam miszerint a levegőszűrő felől alapjáraton tompa pufogó hangot hallani. Fordulaton a jelenség megszűnik.
lehúztam a kartercsövet ami a  MAF senzor és a turbó között van.  A gumicsőből ütemesen fújt a levegő holott szerintem ott szívásnak kellene lennie.
Fordulaton aztán már szívás volt. alapjáraton viszont megint ütemesen fújta a levegőt. Szóval most szívás vagy fújás? Ez termésteres dolog lenne? Vagy "szívás" az egész?
 
EGR szelep nincs beragadva? mert akkor a kipufogó felől érkező füstgáz csinálhat ilyet.
Vagy esetleg a turbód halott. forog rendesen?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #18033 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 11:58:18 »

Sziasztok! Elromlott a klímaberendezésem, megvizsgáltuk és arra jutottunk h a tárcsában lévő kuplungal van baj. Hol lehet ilyet olcsón beszerezni? Tárcsával eggyütt lehet cserélni vagy külön is lehet? Nehéz ez a művelet? Mert hallottam h le kell venni és utána még töltetni is kell. De valaki megoldotta máshogy is h nem kellett tölteni. Válaszaitokat előre is köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18034 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 13:07:48 »

Sziasztok! Elromlott a klímaberendezésem, megvizsgáltuk és arra jutottunk h a tárcsában lévő kuplungal van baj. Hol lehet ilyet olcsón beszerezni? Tárcsával eggyütt lehet cserélni vagy külön is lehet? Nehéz ez a művelet? Mert hallottam h le kell venni és utána még töltetni is kell. De valaki megoldotta máshogy is h nem kellett tölteni. Válaszaitokat előre is köszi

Goto klíma topic...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
syk
Vendég
« Új hozzászólás #18035 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 14:50:45 »

EGR szelep nincs beragadva? mert akkor a kipufogó felől érkező füstgáz csinálhat ilyet.
Vagy esetleg a turbód halott. forog rendesen?
  Üdv!
Az egr szelep vákumcsöve le van dugózva, de maga a szelep még nincs. Gondolod hogy az lehet a probléma?
A turbót is néztem semmi lógása nincs forog könnyen a szabályzása is akadálytalanul működik.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #18036 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 15:43:58 »

Sziasztok! Elromlott a klímaberendezésem, megvizsgáltuk és arra jutottunk h a tárcsában lévő kuplungal van baj. Hol lehet ilyet olcsón beszerezni? Tárcsával eggyütt lehet cserélni vagy külön is lehet? Nehéz ez a művelet? Mert hallottam h le kell venni és utána még töltetni is kell. De valaki megoldotta máshogy is h nem kellett tölteni. Válaszaitokat előre is köszi
Érdemes lehet egy jó állapotú komplett bontott  kompresszort venni, és azt beszereltetni. Nálam is szétégett a kuplung, és a fórum "number 1 szerelője" - Vik - ezt javasolta (illetve el is végezte nekem a "gyógyítást"). A bontott kompresszor nekem 25K-ba került. A gázt le kellett fejteni és újratölteni.  A FAQ szekcióban egyébként találsz leírást a kompresszor kiszerelésről, nem 10 perces elfoglaltság.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #18037 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 18:08:04 »

Köszi. Meglátom mi legyen lehet h tárcsacsere lesz komplettan aztán kiderül.
Naplózva
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #18038 Dátum: 2012.05.22 kedd, 01:12:13 »

Sziasztok!
Régóta szemezgetek a Mondeokkal, lehet, hogy most veszek egyet. Egy 2001. 10. havi 2.0 TDCi Ghia-n akadt meg a szemem. Még csak annyi tudok róla, hogy 208 ezer km van benne. Nemsokára megszerzem a rendszámát, akkor megpróbálok utánanézni az előéletének, de addig is elolvastam rengeteg véleményt erről a típusról. És hát nem túl pozitiv kép alakult ki bennem: rengetegen megbízhatatlannak tartják. Én a dízelekhez semmit nem értek, ezért kérdezem tőletek, hogy mire érdemes figyelnem. Például ha még nem történt porlasztócsere, akkor nagy valószínűséggel aktuálissá válik a közeljövőben? A leírások szerint az közel félmilliós akció. A lendkerék is százezres tétel, annak jellemzően mennyi az élettartama? Egyáltalán: megbízhatóság szempontjából nem lenne jobb egy benzines? Milyen motort ajánlanátok, ha ebben a 6-10 éves korosztályú kocsiban gondolkodom?
Kösz előre is, ha valaki tanácsot ad.
 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18039 Dátum: 2012.05.22 kedd, 02:22:20 »

Sziasztok!
Régóta szemezgetek a Mondeokkal, lehet, hogy most veszek egyet. Egy 2001. 10. havi 2.0 TDCi Ghia-n akadt meg a szemem. Még csak annyi tudok róla, hogy 208 ezer km van benne. Nemsokára megszerzem a rendszámát, akkor megpróbálok utánanézni az előéletének, de addig is elolvastam rengeteg véleményt erről a típusról. És hát nem túl pozitiv kép alakult ki bennem: rengetegen megbízhatatlannak tartják. Én a dízelekhez semmit nem értek, ezért kérdezem tőletek, hogy mire érdemes figyelnem. Például ha még nem történt porlasztócsere, akkor nagy valószínűséggel aktuálissá válik a közeljövőben? A leírások szerint az közel félmilliós akció. A lendkerék is százezres tétel, annak jellemzően mennyi az élettartama? Egyáltalán: megbízhatóság szempontjából nem lenne jobb egy benzines? Milyen motort ajánlanátok, ha ebben a 6-10 éves korosztályú kocsiban gondolkodom?
Kösz előre is, ha valaki tanácsot ad.
 

linkeld be, amit kinéztél Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18040 Dátum: 2012.05.22 kedd, 07:40:16 »

Sziasztok!
Régóta szemezgetek a Mondeokkal, lehet, hogy most veszek egyet. Egy 2001. 10. havi 2.0 TDCi Ghia-n akadt meg a szemem. Még csak annyi tudok róla, hogy 208 ezer km van benne. Nemsokára megszerzem a rendszámát, akkor megpróbálok utánanézni az előéletének, de addig is elolvastam rengeteg véleményt erről a típusról. És hát nem túl pozitiv kép alakult ki bennem: rengetegen megbízhatatlannak tartják. Én a dízelekhez semmit nem értek, ezért kérdezem tőletek, hogy mire érdemes figyelnem. Például ha még nem történt porlasztócsere, akkor nagy valószínűséggel aktuálissá válik a közeljövőben? A leírások szerint az közel félmilliós akció. A lendkerék is százezres tétel, annak jellemzően mennyi az élettartama? Egyáltalán: megbízhatóság szempontjából nem lenne jobb egy benzines? Milyen motort ajánlanátok, ha ebben a 6-10 éves korosztályú kocsiban gondolkodom?
Kösz előre is, ha valaki tanácsot ad.

Az alvázszámát lesd le inkább, a vezető oldalon a szélvédő alján van, kívülről olvasható. Azzal többre lehet menni.

Mennyit hajtanád egy évben? Ha legalább a 20 ezret, de inkább a 25-30-at nem éred el évente, akkor vegyél inkább benzinest, olcsóbban megúszod hosszú távon. A 125 pacis 1.8-as már használható, de nem rakéta, a 2 literes már emberes. 2.5 V6 meg nagyon megy, ST220 meg még jobban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18041 Dátum: 2012.05.22 kedd, 10:22:14 »

Sziasztok!
Régóta szemezgetek a Mondeokkal, lehet, hogy most veszek egyet. Egy 2001. 10. havi 2.0 TDCi Ghia-n akadt meg a szemem. Még csak annyi tudok róla, hogy 208 ezer km van benne. Nemsokára megszerzem a rendszámát, akkor megpróbálok utánanézni az előéletének, de addig is elolvastam rengeteg véleményt erről a típusról. És hát nem túl pozitiv kép alakult ki bennem: rengetegen megbízhatatlannak tartják. Én a dízelekhez semmit nem értek, ezért kérdezem tőletek, hogy mire érdemes figyelnem. Például ha még nem történt porlasztócsere, akkor nagy valószínűséggel aktuálissá válik a közeljövőben? A leírások szerint az közel félmilliós akció. A lendkerék is százezres tétel, annak jellemzően mennyi az élettartama? Egyáltalán: megbízhatóság szempontjából nem lenne jobb egy benzines? Milyen motort ajánlanátok, ha ebben a 6-10 éves korosztályú kocsiban gondolkodom?
Kösz előre is, ha valaki tanácsot ad.
 

A 2001.10 nagyon az eleje még a szériának. Biztos, hogy tdci ? A 2004-es modellévtől (2003.07hó utáni gyártmány, faceliftes) érdemes szerintem nézelődni, árban nincs akkora különbség, viszont porlasztót nagyobb eséllyel kapsz, olcsóbban is.
Ha 2001-es, akkor inkább tddi motorral.
A 208eKm véleményes, akármennyi lehet benne. Strapabíró, de karbantartás igényes autó, így ha az előéletében elhanyagolták, gond lehet vele. Kb 5-600eFt kell tartalékba, ha nagyon bizonytalan az előélet (lendkerék, kuplung, kinyomó, porlasztófelújítás, CR pumpa felújítás, turbó, segédszíjak)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bkriszt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #18042 Dátum: 2012.05.22 kedd, 19:27:39 »

Sziasztok! olyan gondom lenne, hogy mikor beindítom a kocsit és elindulok, elkezd villogni az izzítás és erőtlen a kocsi, leállítom, újra izzítok 2-szer, még mindíg csinálja, elmegyek 2-3 kilómétert, leállítom, újraindítom és akkor már rendbe jön, ez mitől lehet? 130-lovas 2006-os tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18043 Dátum: 2012.05.22 kedd, 19:34:07 »

Sziasztok! olyan gondom lenne, hogy mikor beindítom a kocsit és elindulok, elkezd villogni az izzítás és erőtlen a kocsi, leállítom, újra izzítok 2-szer, még mindíg csinálja, elmegyek 2-3 kilómétert, leállítom, újraindítom és akkor már rendbe jön, ez mitől lehet? 130-lovas 2006-os tdci
köszönöm mindenkinek, tudom, hogy az csak egy visszajelző, a gázolaj szűrőt most cseréltük 1 hete. én arra gondoltam, hogy lehet, hogy az izzító gyergya döglődik és az miatt csinálja. amúgy azért az elektromos fórumban kérdeztem, mert ha mechanikus hiba lenne, akkor 2-3 kilóméter után ha újra indítom nem múlna el. szerintem.  de azért köszönöm szépen a segítséget
nem jól gondolod.A villogó izzítójel nincs összefüggésben az izzító gyertyákkal,de még normál körülmények között sem teljesen.
Ízzítás nem addig van amíg indítasz,hanem utána is és akár alapjáraton is nagyobb hidegben,hogy simítsa az alapjáratot.
Nyáron meg nincs is rá szükség.
A te villogó izzításjelződ valszeg üza rendszeri problémát jelez a műszerfalon.Eu4es motoroknál lehet még turbó elektronika hiba is,2.2es motoroknál az egr szelep hibája is.Az autó ilyenkor vészüzemre vált,csökkentett  nyomásra redukálja a üzemanyagrendszert.Okozhatja még cmp jeladó is.

A hibát szinte 100%-osan lehet diagnosztizálni,mert minden hibának van saját hibakódja,pláne amikor pont vészüzem van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18044 Dátum: 2012.05.22 kedd, 20:01:40 »

Sziasztok!
Régóta szemezgetek a Mondeokkal, lehet, hogy most veszek egyet. Egy 2001. 10. havi 2.0 TDCi Ghia-n akadt meg a szemem. Még csak annyi tudok róla, hogy 208 ezer km van benne. Nemsokára megszerzem a rendszámát, akkor megpróbálok utánanézni az előéletének, de addig is elolvastam rengeteg véleményt erről a típusról. És hát nem túl pozitiv kép alakult ki bennem: rengetegen megbízhatatlannak tartják. Én a dízelekhez semmit nem értek, ezért kérdezem tőletek, hogy mire érdemes figyelnem. Például ha még nem történt porlasztócsere, akkor nagy valószínűséggel aktuálissá válik a közeljövőben? A leírások szerint az közel félmilliós akció. A lendkerék is százezres tétel, annak jellemzően mennyi az élettartama? Egyáltalán: megbízhatóság szempontjából nem lenne jobb egy benzines? Milyen motort ajánlanátok, ha ebben a 6-10 éves korosztályú kocsiban gondolkodom?
Kösz előre is, ha valaki tanácsot ad.
 

Először is mennyit mész 1 évben? Ha 10-20 ezret akkor ne vegyél dízelt. Évi 30-40-nél éri meg. Ebből kiindulva szerinted mennyi van egy 6-10 éves dízel kocsiba? smile
Ezek is olyanok mint a többi: ha rendesen karbantartották és erről valahogy megtudsz bizonyosodni, pl 1 olyan ember által aki rendesen át tudja nézni,  akkor jó kocsid lesz. A szervizkönyvet azért nem írom mert sokan nem vezetik, pl én sem, mégis rendesen szervizelve van. Bár 1 papíron vezetem. Ha elhanyagolták, kannából tankolták, hajtoták, nem cseréltek időben olajat stb akkor lehetnek bajok....  Ezt úgy értsd, h 5-6 kiló mindig legyen tartalékba a felmerülő problémákra!  Csak úgy vegyél, h viszel valakit aki átnézi neked rendesen!  Linkeld be amit kinézel és sok segítséget fogsz itt kapni az alapján is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18045 Dátum: 2012.05.22 kedd, 20:40:18 »

Sziasztok!

Elmagyaráznád ezt nekem? 7 éve van dízel autóm és bőven megkereste az árát az összes javításnak.
Soha nem mentem vele 40 ezret egy évben.
Szerinted nem következik az, hogy ha egy dízel autóval évente csak 10 ezret mennek akkor 4x annyi ideig nem romlik el, mintha 40 ezret mennének?
Mitől érné meg csak akkor, ha 1000x körbekerülöd a Földet évente. Főleg egy olyan autónál amelyiknél a dízel vételára ugyan annyi mint a benzines.
Esetleg van aki nem 2 évre vesz kocsit.

Miért nem írod azt, hogy a dízelnek rossz a hangja, 10x akkora a vibráció, folyamatosan úgy érzed, hogy bármikor szétesik, nem való városi használatra, vagy bármi értelmes dolgot.
Bocsánat, de kijött belőlem, mivel az elmúlt 3 napban már 3. alkalommal olvasom ezt a faszságot.

Először is mennyit mész 1 évben? Ha 10-20 ezret akkor ne vegyél dízelt. Évi 30-40-nél éri meg. Ebből kiindulva szerinted mennyi van egy 6-10 éves dízel kocsiba? smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.22 kedd, 20:42:35 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18046 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:01:12 »

Sziasztok!

Elmagyaráznád ezt nekem? 7 éve van dízel autóm és bőven megkereste az árát az összes javításnak.
Soha nem mentem vele 40 ezret egy évben.
Szerinted nem következik az, hogy ha egy dízel autóval évente csak 10 ezret mennek akkor 4x annyi ideig nem romlik el, mintha 40 ezret mennének?
Mitől érné meg csak akkor, ha 1000x körbekerülöd a Földet évente. Főleg egy olyan autónál amelyiknél a dízel vételára ugyan annyi mint a benzines.
Esetleg van aki nem 2 évre vesz kocsit.

Miért nem írod azt, hogy a dízelnek rossz a hangja, 10x akkora a vibráció, folyamatosan úgy érzed, hogy bármikor szétesik, nem való városi használatra, vagy bármi értelmes dolgot.
Bocsánat, de kijött belőlem, mivel az elmúlt 3 napja már 3. alkalommal olvasom ezt a faszságot.

Tessék: nemmind1, h veszel 1 kis kilométeres fiatal dízel kocsit vagy 1 sokat futott öreget. De ezt írtam is. Neked nyílván az előbbi jutott. Nekem meg az utóbbi és  rengeteget költök rá. Azért amit írtam, nem figyeltek oda rá, olajcsere stb.  Az évi km meg pont ezért nem mind1. Nem marad annyi a kis fogyasztáson amennyi legalább fedezné a javításokat.
Én is 1 rakás s..rt vettem mint sokan mások itt a fórumon és rengeteget költök rá, mint ők.Ha írnék számokat, elcsodálkoznának páran... Csak én be is vallom, és nem tartom a világ legjobb autójának a 3-as mondeot.  Te örülj, neki, h nemérted miért olvasod nem először ezt a f.......t!  És kölheted más élvezhető dolgokra azt a pénzt ami a zsebedbe marad. Tudom, h van azért jópár olyan is amire nem kell költeni. Azért írom, h más ne járjon így mint én. 1 eccerű benzines után elképzelni/előteremteni nem lehet ezt a költségvetést amit ez kíván. Inkább tankolnék sűrűn benzint, és jönnék ki többre kilométerenként mint mindig költsek valamire...

A hangjával semmi bajom. Az enyém nagyon szépen jár, nem traktor. Nem vibrál, nem akar szétesni. Városba nem való, főleg a kombi.

Még valami?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18047 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:11:09 »

Igen van.
Az hogy a te autód is volt fiatal és mehettek volna vele 1000 km-et évente. Akkor 30 év múlva is autó lenne.
Az, hogy többet mentek vele, vagy széthajtották, elhanyagolták, az nem azért van mert dízel.
Az pedig, hogy jó kocsit veszel vagy rosszat az megint csak nincs összefüggésben azzal, hogy a vevő 40 ezret megy vele vagy 4 ezret.
Ha rossz kocsit vett akkor 4 ezer alatt is lehet fél millát rákölteni, ha meg jót akkor 20 év múlva is lehet vele járni ha nem megy vele évi 40 ezret.

Sajnálom, hogy neked rossz jutott. És ne hidd, hogy szerintem az Mondeo a világ legjobb autója. Sőt!
Ár érték arányban jó autó, de én 180 ezer km óta úgy érzem, hogy bármelyik percben széteshet. És mégsem esett szét. Most úgy tűnik még akár ugyan ennyit elmegy a gyári alkatrészekkel.
De soha nem szerettem vele közlekedni. Iszonyat jól megy, meg minden, de nem olyan finom járású mint az összes eddigi autóm.
Legközelebb 3 literes benzines lesz.
De nem azért mert a dízel csak akkor éri meg ha kimegyek a világból.

Tessék: nemmind1, h veszel 1 kis kilométeres fiatal dízel kocsit vagy 1 sokat futott öreget. De ezt írtam is. Neked nyílván az előbbi jutott. Nekem meg az utóbbi és  rengeteget költök rá. Azért amit írtam, nem figyeltek oda rá, olajcsere stb.  Az évi km meg pont ezért nem mind1. Nem marad annyi a kis fogyasztáson amennyi legalább fedezné a javításokat.
Én is 1 rakás s..rt vettem mint sokan mások itt a fórumon és rengeteget költök rá, mint ők.Ha írnék számokat, elcsodálkoznának páran... Csak én be is vallom, és nem tartom a világ legjobb autójának a 3-as mondeot.  Te örülj, neki, h nemérted miért olvasod nem először ezt a f.......t!  És kölheted más élvezhető dolgokra azt a pénzt ami a zsebedbe marad. Tudom, h van azért jópár olyan is amire nem kell költeni. Azért írom, h más ne járjon így mint én. 1 eccerű benzines után elképzelni/előteremteni nem lehet ezt a költségvetést amit ez kíván. Inkább tankolnék sűrűn benzint, és jönnék ki többre kilométerenként mint mindig költsek valamire...

A hangjával semmi bajom. Az enyém nagyon szépen jár, nem traktor. Nem vibrál, nem akar szétesni. Városba nem való, főleg a kombi.

Még valami?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18048 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:29:57 »

Igen van.
Az hogy a te autód is volt fiatal és mehettek volna vele 1000 km-et évente. Akkor 30 év múlva is autó lenne.
Az, hogy többet mentek vele, vagy széthajtották, elhanyagolták, az nem azért van mert dízel.
Az pedig, hogy jó kocsit veszel vagy rosszat az megint csak nincs összefüggésben azzal, hogy a vevő 40 ezret megy vele vagy 4 ezret.
Ha rossz kocsit vett akkor 4 ezer alatt is lehet fél millát rákölteni, ha meg jót akkor 20 év múlva is lehet vele járni ha nem megy vele évi 40 ezret.

Sajnálom, hogy neked rossz jutott. És ne hidd, hogy szerintem az Mondeo a világ legjobb autója. Sőt!
Ár érték arányban jó autó, de én 180 ezer km óta úgy érzem, hogy bármelyik percben széteshet. És mégsem esett szét. Most úgy tűnik még akár ugyan ennyit elmegy a gyári alkatrészekkel.
De soha nem szerettem vele közlekedni. Iszonyat jól megy, meg minden, de nem olyan finom járású mint az összes eddigi autóm.
Legközelebb 3 literes benzines lesz.
De nem azért mert a dízel csak akkor éri meg ha kimegyek a világból.

A dízel kombit nem azért veszik, h alig menjenek vele. Mivel a dízel jóval bonyolultabb a benzinesnél, így jóval több a hibalehetőség és sokkal többe kerül a javítás.
Amúgy ennek ellenére dízel párti vagyok, mert a nyomatéka nagyon jó és keveset eszik. Csak nemszabad sokkilométerest venni belőle.

 Amikor vettem jó vételnek tűnt, több százzal ár alatt volt, extrás, nagy, keveset eszik, nem sok pénz alapon. A következő vétel másképp fog történni, más szempontok előtérbe helyezésével.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18049 Dátum: 2012.05.22 kedd, 21:41:51 »

Szubjektív!
57e km-el vettem 1,5 évesen!
Most 118e km van benne.6 év,60e km. Nincs 200e ben az alkatrész,amit ráköltöttem.
Soha rosszabb vételt!  nyes ....pedig a valós km-t senki sem tudja.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.