Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.08 kedd, 18:19:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
374
375
376
377
378
379
380
[
381
]
382
383
384
385
386
387
388
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15209435 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27057
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19000 Dátum:
2012.07.20 péntek, 11:40:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.20 péntek, 10:57:08
A 2t más, az egy kis kenést ad - abból baj nem lehet. Hogy használ-e? A fene se tudja. Azért az 1600 bár elég érdekes dolog, ki tudja mi történik ott az olajjal - ami nem erre van kifejlesztve.
Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit.
Idézetet írta: Angel - 2012.07.20 péntek, 10:57:08
Szóval nagyjából hit kérdése, hogy mit választasz. Vagy félrerakod az adalékra szánt pénzt, és kb annyiból megveheted a csúcsokat, vagy adalékolsz, mint a fene.
A félút a 2t.
Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19001 Dátum:
2012.07.20 péntek, 11:54:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.20 péntek, 11:40:22
Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit. :nyes:Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal.
Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27057
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19002 Dátum:
2012.07.20 péntek, 12:09:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.20 péntek, 11:54:51
Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.
Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19003 Dátum:
2012.07.20 péntek, 12:12:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.20 péntek, 11:54:51
Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.
Nem a magyar gázolajjal van baj, hanem a magyar szabvánnyal. A hazai szabvány engedékeny, és bolondok lennének jobbat előállítani annál, mint amit muszáj. Ezért idehaza igenis rosszabb minőségű termék kerül a kútra már eleve, mint külföldön. Hány tucat TDCi feküdt ki, miután behozták, és belekóstolt a hazaiba? A kint maradt társai meg vígan futnak tovább. Nekem ne mondja senki, hogy a magyar üzemanyag milyen jó! Ez hülyeség. Lehet házilag adalékolni, vagy varázspálcázni éjfélkor, de a fő probléma ugyanaz marad: rossz az alapanyag. A kérdés az, meddig sikerül ezt eltakarnunk a saját motorunk elől 2T-vel, vagy spurival, pontosan addig fog még menni.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 12:15:00 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27057
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19004 Dátum:
2012.07.20 péntek, 12:15:22 »
Amikor Ervin szétszedte, egy egészen picit lötyögött a turbo tengelye, a falon van egy halvány nyoma, ahol a lapátok vége picit hozzáér.
Kell/érdemes ezzel már most foglalkozni, vagy hagyjam, úgyis észre fogom venni, ha széjjel akar hullani?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19005 Dátum:
2012.07.20 péntek, 12:20:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.20 péntek, 12:09:35
Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...
AndyA
Megtaláltam, hol olvastam, íme a forrás:
" Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott. Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma: A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.
Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz. Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának. A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a 350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás). A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia..."
Forrás:
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 12:40:41 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19006 Dátum:
2012.07.20 péntek, 13:50:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.20 péntek, 12:09:35
Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...
AndyA
De jó ha ti tudjátok, az asszony MKIII-asában delphi rendszer van. Szerencsére még nem hallotta tőletek így nem tudja hogy neki érzékenynek kellene lennie.......
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19007 Dátum:
2012.07.20 péntek, 13:59:08 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.20 péntek, 12:12:55
Nem a magyar gázolajjal van baj, hanem a magyar szabvánnyal. A hazai szabvány engedékeny, és bolondok lennének jobbat előállítani annál, mint amit muszáj. Ezért idehaza igenis rosszabb minőségű termék kerül a kútra már eleve, mint külföldön. Hány tucat TDCi feküdt ki, miután behozták, és belekóstolt a hazaiba? A kint maradt társai meg vígan futnak tovább. Nekem ne mondja senki, hogy a magyar üzemanyag milyen jó! Ez hülyeség. Lehet házilag adalékolni, vagy varázspálcázni éjfélkor, de a fő probléma ugyanaz marad: rossz az alapanyag. A kérdés az, meddig sikerül ezt eltakarnunk a saját motorunk elől 2T-vel, vagy spurival, pontosan addig fog még menni.
Azért mielőtt tovább löksz egy urban legendet azért nézd már meg hogy van-e valóság alapja. A hazai üzemenyag szabványok egy az egyben unios előírások. Másutt sincs jobb. A helyzet az hogy hamarabb fogsz találni a tágan vett union belül olyan üzemanyagot ami esetleg nem teljesíti. (Na ekkor szoktatok jönni a a nagy felfedezéseitekkel, hogy ezzel vagy azzal az üzemanyaggal mennyivel többet mentetek. Persze, lehet akkor ha kevesebb biokomponens volt benne ( a biokomponenst adó növényi zsiroknak kb 10%-al kissebb az energiatartalma mint a szénhidrogén alapú üzemanyagnak)
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19008 Dátum:
2012.07.20 péntek, 14:42:37 »
helló!
kis autóm ismét újat mutat nekem .Alapjáraton enyhén berázza a kasznit és a fordulatszám mérő "hangyafasznyit ingadozik " semmi nem villog és semmi más probléma nem jelentkezik .
ötleteket várnék !!
köszönettel
fubu88
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19009 Dátum:
2012.07.20 péntek, 15:16:41 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.07.20 péntek, 14:42:37
helló!
kis autóm ismét újat mutat nekem .Alapjáraton enyhén berázza a kasznit és a fordulatszám mérő "hangyafasznyit ingadozik " semmi nem villog és semmi más probléma nem jelentkezik .
ötleteket várnék !!
köszönettel
fubu88
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben nézd meg a generátor oldali szijat és a hozzá tartózó görgőget ékszij tárcsákat. Ha kivan verődve a főtengely ékszijtárcsa gumi szilentje, az tud ilyen meglepetéseket okozni. Majdnem ilyen problémát okozhat még a szijfeszitő szilent kiverődése. A fordulat attól instabil alapjáraton, hogy nem egyenletesen terleli a generátor a motort.
Utoljára de nem utólsó sorban, ottvan még a generátor és az akkumulátor, amikről még nem szabad megfeledkezni.
Sikeres hibakeresést, és szerelgetést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19010 Dátum:
2012.07.20 péntek, 15:57:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.20 péntek, 11:40:22
Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit. :nyes:Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal.
AndyA
Az a szomorú valóság hogy a biokomponensnek tényleg sok és utálatos tulajdonsága, de egy vád nem igaz rá, az hogy rosszabb lenne a kenése mint a sima gázolajnak. A helyzet az, hogy pont a kenőképessége jobb mint a hagyományos szénhidrogén alapúnak. Én az energitartalmával meg a csírásodó képességével (megrohadna mint minden kaja) nem lennék inkább kibékülve de ezeken nem javítana se a 2T se csoda spermapricni adalékok.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19011 Dátum:
2012.07.20 péntek, 18:34:26 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.20 péntek, 13:59:08
Azért mielőtt tovább löksz egy urban legendet azért nézd már meg hogy van-e valóság alapja. A hazai üzemenyag szabványok egy az egyben unios előírások. Másutt sincs jobb. A helyzet az hogy hamarabb fogsz találni a tágan vett union belül olyan üzemanyagot ami esetleg nem teljesíti. (Na ekkor szoktatok jönni a a nagy felfedezéseitekkel, hogy ezzel vagy azzal az üzemanyaggal mennyivel többet mentetek. Persze, lehet akkor ha kevesebb biokomponens volt benne ( a biokomponenst adó növényi zsiroknak kb 10%-al kissebb az energiatartalma mint a szénhidrogén alapú üzemanyagnak)
Tudom ez örök vitatéma volt/lesz, de akkor mitől megy szét ennyi rendszer m.o-on? Amúgy Te hol tankolod a kocsijaidat? Megha nem jó semmire az adalék meg az olaj, akkor miért jár sokkal szebben-csendesebben a motor tőle(nemcsak nekem)? Tényleg érdekel
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19012 Dátum:
2012.07.20 péntek, 18:59:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 18:34:26
Tudom ez örök vitatéma volt/lesz, de akkor mitől megy szét ennyi rendszer m.o-on? Amúgy Te hol tankolod a kocsijaidat? Megha nem jó semmire az adalék meg az olaj, akkor miért jár sokkal szebben-csendesebben a motor tőle(nemcsak nekem)? Tényleg érdekel
tipp:
mert nálunk landol a környékbeli országok autóinak nagy százaléka,amik már elfutottak annnyit,hogy csereérettek lesznek az üza rendszeri alkatrészek.Természetesen mindez óra szerint 80-150e km ig jellemző.....a valóságban 250-300e km lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19013 Dátum:
2012.07.20 péntek, 19:18:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.20 péntek, 18:59:03
tipp:
mert nálunk landol a környékbeli országok autóinak nagy százaléka,amik már elfutottak annnyit,hogy csereérettek lesznek az üza rendszeri alkatrészek.Természetesen mindez óra szerint 80-150e km ig jellemző.....a valóságban 250-300e km lehet.
Ez lehet. Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19014 Dátum:
2012.07.20 péntek, 19:38:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 19:18:35
Ez lehet. Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
Ez az a kérdés,amire senki se fog soha konkrét választ adni. Van akinek 120nál halódik,neked 200nál,másnak meg 300 felett sem. Ez kb. szerencse kérdése.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19015 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:07:31 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 19:18:35
Ez lehet. Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
memmondjam?A csipp miatt!
Honnanafenébőltudjam?Én a sajátomra sem tenném a nyakamat,hogy annyi van benne amennyi.Te 0kmesen vetted?Használtan,csippelve.Hány éves vagy?33.És még hiszel a mesékben?
Nem ám megharagudni,de ez a szomorú valóság.
És az is,hogy aki 0 kmerrel vette szalonból,az már akár 300e kmfelett jár az eredeti csúcsokkal,és csak magyar üzát tankolt bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19016 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:15:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 19:38:23
Ez az a kérdés,amire senki se fog soha konkrét választ adni. Van akinek 120nál halódik,neked 200nál,másnak meg 300 felett sem. Ez kb. szerencse kérdése.
Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19017 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:18:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.20 péntek, 20:15:10
Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm
a céges autókban tömegesen cserélték "Papíron" a csúcsokat!A legjobb kuncsaft a céges autó az efféle bizniszre!
Ezekből az eksönökből lehetett kamionról leesett "ÚJ" csúcsokat venni 50%os áron.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19018 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:20:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.20 péntek, 20:15:10
Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm
És akkor felmenne arra az Iveco turbo,stb...
Naplózva
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19019 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:30:29 »
Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a 2T, meg spuri, meg ilyesmi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:41:12 írta splendidart
»
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19020 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:40:41 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 20:30:29
Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a T2, meg spuri, meg ilyesmi
http://spuri-adalek.hu/
Ez a spuri.
A 2T egy olaj,motorokba(2kerekű motor,nem autómotor) szokták rakni a kenés miatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:46:13 írta Nika91127
»
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19021 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:41:26 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 20:30:29
Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a T2, meg spuri, meg ilyesmi
T2 = Terminátor 2. része
T2 olaj: Rézfúvós hangszereknél, Olajok, tisztító eszközök, kellékek közt van, pl. LaTromba T2 olaj
2T
= kétüteműbe való motorolaj, pl. láncfűrészbe, vagy csónakmotorba, stb. - mi erre gondoltunk gázolaj adalékolás kapcsán
Lásd itt:
http://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/?st=2t&gclid=CI6y0dT0qLECFQRJ3wod7ygAdA
Spuri:
Erről ezt hozta ki a kereső
"spuri, az aranyhörcsög a Kedvenckert nevű állatkereskedésben kuksolva várta a többi bundás, tollas lényecskével együtt, hogy egyszer csak bejön az ő Gazdija, s magával viszi".
Spuri, amiről beszéltünk: Benzinkutaknál kapható adalék, lásd itt:
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:48:29 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19022 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:45:52 »
Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19023 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:49:33 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 20:45:52
Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?
Mi egyiket se használjuk,és rendben vannak. Igaz,nem csak néha van nekik odalépve
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19024 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:50:03 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 20:45:52
Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?
Igen, de erősen hinni is kell benne. Hogy rendben lesz-e, azt senki sem tudja megmondani.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19025 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:53:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.20 péntek, 20:18:02
a céges autókban tömegesen cserélték "Papíron" a csúcsokat!A legjobb kuncsaft a céges autó az efféle bizniszre!
Ezekből az eksönökből lehetett kamionról leesett "ÚJ" csúcsokat venni 50%os áron.
én csak azt tudom, hogy most van benne 215ezer és azon a csúnya kattogáson kívül amit a videón mutattam semmi baja! az se zavar ha cserélték, de ha nem úgyis jó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19026 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:53:45 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 20:20:09
És akkor felmenne arra az Iveco turbo,stb...
addigra megnyugszom és az a 3literes automata elég lesz majd
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19027 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:55:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.07.20 péntek, 20:53:45
addigra megnyugszom és az a 3literes automata elég lesz majd
Erre akkora esély van,mint hogy a következő választásokon én leszek a miniszterelnök...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19028 Dátum:
2012.07.20 péntek, 20:59:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.20 péntek, 20:07:31
memmondjam?A csipp miatt!
Honnanafenébőltudjam?Én a sajátomra sem tenném a nyakamat,hogy annyi van benne amennyi.Te 0kmesen vetted?Használtan,csippelve.Hány éves vagy?33.És még hiszel a mesékben?
Nem ám megharagudni,de ez a szomorú valóság.
És az is,hogy aki 0 kmerrel vette szalonból,az már akár 300e kmfelett jár az eredeti csúcsokkal,és csak magyar üzát tankolt bele.
175-nél cseréltek csúcsokat a hozzávaló motorral, turbóval stb vel 2006-ban, számla van nem kicsi összegről, km rajta. 330-nál került hozzám. Mesékbe rég nem hiszek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19029 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:05:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 20:55:12
Erre akkora esély van,mint hogy a következő választásokon én leszek a miniszterelnök...
Nyugi, csak jobb lehetsz....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19030 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:06:32 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.07.20 péntek, 20:50:03
Igen, de erősen hinni is kell benne. Hogy rendben lesz-e, azt senki sem tudja megmondani.
Majd még teliholdkor bekenem pipamocsokkal is
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19031 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:09:35 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 21:06:32
Majd még teliholdkor bekenem pipamocsokkal is
Az nem elég, le kell venni róla a rontást! Elviszed 1 erre szakosodott csodatevő emberhez, otthagyod mert használnia kell hozzá, meg adsz neki pénzt is, h tudjon tankolni
És aztán mikor hívod... sípolás
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19032 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:12:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.20 péntek, 21:05:13
Nyugi, csak jobb lehetsz....
Háát...biztos vagy te ebben?
Megbíznál egy olyan emberben,aki nem Forddal jár?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19033 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:17:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:12:56
Háát...biztos vagy te ebben?
Megbíznál egy olyan emberben,aki nem Forddal jár?
Ja...akkor szóba sem jöhetsz
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19034 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:18:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.20 péntek, 21:17:33
Ja...akkor szóba sem jöhetsz
Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?
ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19035 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:28:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:18:59
Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?
ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...
Jónak mondod
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27057
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19036 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:28:58 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.20 péntek, 15:57:50
Az a szomorú valóság hogy a biokomponensnek tényleg sok és utálatos tulajdonsága, de egy vád nem igaz rá, az hogy rosszabb lenne a kenése mint a sima gázolajnak. A helyzet az, hogy pont a kenőképessége jobb mint a hagyományos szénhidrogén alapúnak. Én az energitartalmával meg a csírásodó képességével (megrohadna mint minden kaja) nem lennék inkább kibékülve de ezeken nem javítana se a 2T se csoda spermapricni adalékok.
Akkor miért mondják, hogy egy tank biodízel képes lenne hazavágni egy TDCi-t?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19037 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:36:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 21:28:05
Jónak mondod
Mit és kinek?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19038 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:42:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:36:14
Mit és kinek?
Hogy nem kell adalékolni, Ervinnek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19039 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:44:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 21:42:01
Hogy nem kell adalékolni, Ervinnek
Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
Naplózva
splendidart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19040 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:46:58 »
Akkor kérdezek még egy "egyszerűt"
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19041 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:48:53 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 21:46:58
Akkor kérdezek még egy "egyszerűt"
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon
hát sztem pont olyan hangos mint egy 1,9pd, sőt az talán jobban is csörög
már a régire gondolok amit az első superb-be raktak pl.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19042 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:49:41 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:44:16
Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
Vagy azért termeli
Spuri+Stihl megy neki bele, nemrégóta úgy 5-6 éve kb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19043 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:50:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:18:59
Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?
ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...
talán a protech ami ér valamit...legalábbis én láttam hogy *** lett tőle az alapjáratom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19044 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:53:18 »
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 21:46:58
Akkor kérdezek még egy "egyszerűt"
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon
2T olaj, Stihl olaj 1 deci 1 tankba. Sokkal csendesebb lett. 2 tábora van:akik ellenzik-feleslegesnek tartják, és akik használják-dícsérik. És ezek mindig a saját igazukat bizonygatják a másknak
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19045 Dátum:
2012.07.20 péntek, 21:55:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.20 péntek, 21:44:16
Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
A 2T megy bele mindig..
a spuri meg ha olcsón kapható...
, de a 2T alap...plussz kenőanyag az üza rendszerben plussz kenést ad...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19046 Dátum:
2012.07.20 péntek, 22:22:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.20 péntek, 21:55:31
A 2T megy bele mindig..
a spuri meg ha olcsón kapható...
, de a 2T alap...plussz kenőanyag az üza rendszerben plussz kenést ad...
Ennyit mókolni...én csak beletöltöm a benzint és megy
Idézetet írta: splendidart - 2012.07.20 péntek, 21:46:58
Akkor kérdezek még egy "egyszerűt"
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon
Halkabban? Hát...Szerintem semmi esély rá,max ha nem szigeteled le jobban az utasteret...Vagy motorcsere benzinesre...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19047 Dátum:
2012.07.20 péntek, 22:54:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.20 péntek, 19:18:35
Ez lehet. Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
És az enyém 187e km minden vezetve és fórumtárstól lett vásárolva számlák minden javításról és mindent cserélnem kelle/szivattyú-4db csúcs/.Havernak off autó japán egyterü 120e km ugyan ez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19048 Dátum:
2012.07.20 péntek, 22:56:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.20 péntek, 21:28:58
Akkor miért mondják, hogy egy tank biodízel képes lenne hazavágni egy TDCi-t?
AndyA
Ezt a kérdést nem tudom értelmezni. Mert itthon a kutakon már csak biodizelt kapni, ez azt jelenti hogy 4,8-7 % a biokomponens aránya. Ha arra gondolsz hogy 100% növényi alapú gázolaj vágná tönkre, akkor az meg egyelőre a kb. a végtelen sebességű ágyúgolyó találkozik a kidönthetetlen oszloppal kategória mert 100% bio az még jó darabig nem lesz, illetve kb a Mondeo VIII facelift környékén. Azért a biokomponesn sok dologban gyengébb pl. magasabb a kokszosodási maradéka, magasabb a víztartalma, jobban oxidálódik = rohad , kissebb a fűtőértéke pl a biodizel~36,7-37,7MJ/kg a sima dizel~40,0-44MJ/kg = kissebb az energiatrtama többet zabál a motor belőle belőle, ja és polimerizálódni is tudna meg üledéket képezni stb. Az a kevés dolog ami a megújuló energia koncepcion kívül amiben jobb mint a szénhidrogén alapú az pont pl. a jobb viszkozitás. A bio dizel~ 3,5-5,00 mm2/s a sima dizel~ 2,00-4,5 mm2/s. Ez kb értelmetlenné teszi a további viszkozitás javító csodaszerek bekeverését.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19049 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:03:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.20 péntek, 22:54:56
És az enyém 187e km minden vezetve és fórumtárstól lett vásárolva számlák minden javításról és mindent cserélnem kelle/szivattyú-4db csúcs/.Havernak off autó japán egyterü 120e km ugyan ez.
Ne haragudj de az hogy innen vetted az autót semmit nem jelent.... Akkor talán itt az idő elmesélni azt, hogy miért álltam le a forumtársaknak diagnosztizálni..... Ami bevágta a budiajtót az az volt, hogy megkért egy "forumtárs" hogy üssem már ki a hibakódjait. Megtettem de közben bent voltak más kódok is. Amikor mondtam a " forumtársnak" , hogy szerintem véres a járgány torka akkor közölte hogy tudja és van is egy 800eFt-os javítási árajánlata mert tropa a turboja nagynyomásúja meg a porlasztócsúcsok + aprók. De kiüttet most nyom nélkül minden kódot, a neppernek meg úgysincs diagnosztikája meg nem is ért hozzá. Mondom és majd az új tulaj? "Na az majd szívni fog..."
Naplózva
Oldalak:
1
...
374
375
376
377
378
379
380
[
381
]
382
383
384
385
386
387
388
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ