Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:23:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 387 388 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14384576 alkalommal)
0 Felhasználó és 244 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19000 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:40:22 »

A 2t más, az egy kis kenést ad - abból baj nem lehet. Hogy használ-e? A fene se tudja. Azért az 1600 bár elég érdekes dolog, ki tudja mi történik ott az olajjal - ami nem erre van kifejlesztve.
Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit. nyes
Szóval nagyjából hit kérdése, hogy mit választasz. Vagy félrerakod az adalékra szánt pénzt, és kb annyiból megveheted a csúcsokat, vagy adalékolsz, mint a fene.
A félút a 2t.
Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19001 Dátum: 2012.07.20 péntek, 11:54:51 »

Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit. :nyes:Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal. Smiley

Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19002 Dátum: 2012.07.20 péntek, 12:09:35 »

Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.

Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19003 Dátum: 2012.07.20 péntek, 12:12:55 »

Ezért írtam, hogy félút...
A biodízel vonal meg biztos, hogy így van? Gondolom van előírás, milyen kenést várunk el a go-tól. Ha a bio nem eléggé ken, akkor ahhoz raknak kenőanyagot. Már a finomítóban.
Nyugaton is vannak dízelek, meg bioanyag is. Sőt.
Nem a magyar gázolajjal van baj, hanem a magyar szabvánnyal. A hazai szabvány engedékeny, és bolondok lennének jobbat előállítani annál, mint amit muszáj. Ezért idehaza igenis rosszabb minőségű termék kerül a kútra már eleve, mint külföldön. Hány tucat TDCi feküdt ki, miután behozták, és belekóstolt a hazaiba? A kint maradt társai meg vígan futnak tovább. Nekem ne mondja senki, hogy a magyar üzemanyag milyen jó! Ez hülyeség. Lehet házilag adalékolni, vagy varázspálcázni éjfélkor, de a fő probléma ugyanaz marad: rossz az alapanyag. A kérdés az, meddig sikerül ezt eltakarnunk a saját motorunk elől 2T-vel, vagy spurival, pontosan addig fog még menni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 12:15:00 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19004 Dátum: 2012.07.20 péntek, 12:15:22 »

Amikor Ervin szétszedte, egy egészen picit lötyögött a turbo tengelye, a falon van egy halvány nyoma, ahol a lapátok vége picit hozzáér.

Kell/érdemes ezzel már most foglalkozni, vagy hagyjam, úgyis észre fogom venni, ha széjjel akar hullani?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19005 Dátum: 2012.07.20 péntek, 12:20:59 »

Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...

AndyA
Megtaláltam, hol olvastam, íme a forrás:

" Delphi
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott. Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma: A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.

A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.

Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz. Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának. A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.

(2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a 350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás). A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia..."

Forrás: http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 12:40:41 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19006 Dátum: 2012.07.20 péntek, 13:50:32 »

Mi meg tudjuk, hogy a Delphi rendszere kimondottan érzékeny a kenésre. Amúgy a GO biostul is nyilván teljesíti a minimum előírást, hiszen nem forgalmaznák akkor. De arra ne számíts, hogy extrán adalékolnak csak azért, hogy neked jobb legyen...

AndyA
De jó ha ti tudjátok, az asszony MKIII-asában delphi rendszer van. Szerencsére még nem hallotta tőletek így nem tudja hogy neki érzékenynek kellene lennie.......
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19007 Dátum: 2012.07.20 péntek, 13:59:08 »

Nem a magyar gázolajjal van baj, hanem a magyar szabvánnyal. A hazai szabvány engedékeny, és bolondok lennének jobbat előállítani annál, mint amit muszáj. Ezért idehaza igenis rosszabb minőségű termék kerül a kútra már eleve, mint külföldön. Hány tucat TDCi feküdt ki, miután behozták, és belekóstolt a hazaiba? A kint maradt társai meg vígan futnak tovább. Nekem ne mondja senki, hogy a magyar üzemanyag milyen jó! Ez hülyeség. Lehet házilag adalékolni, vagy varázspálcázni éjfélkor, de a fő probléma ugyanaz marad: rossz az alapanyag. A kérdés az, meddig sikerül ezt eltakarnunk a saját motorunk elől 2T-vel, vagy spurival, pontosan addig fog még menni.
Azért mielőtt tovább löksz egy urban legendet azért nézd már meg hogy van-e valóság alapja. A hazai üzemenyag szabványok egy az egyben  unios előírások.  Másutt sincs jobb. A helyzet az hogy hamarabb fogsz találni a tágan vett union belül olyan üzemanyagot ami esetleg nem teljesíti. (Na ekkor szoktatok jönni a a nagy felfedezéseitekkel, hogy  ezzel vagy azzal az üzemanyaggal mennyivel többet mentetek. Persze, lehet akkor ha kevesebb biokomponens volt benne ( a biokomponenst adó növényi zsiroknak kb 10%-al kissebb az energiatartalma mint a szénhidrogén alapú üzemanyagnak)
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19008 Dátum: 2012.07.20 péntek, 14:42:37 »

helló!
kis autóm ismét újat mutat nekem .Alapjáraton enyhén berázza a kasznit és a fordulatszám mérő "hangyafasznyit ingadozik " semmi nem villog  és semmi más probléma nem jelentkezik . Huh?Huh? ötleteket várnék !!
köszönettel
fubu88
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19009 Dátum: 2012.07.20 péntek, 15:16:41 »

helló!
kis autóm ismét újat mutat nekem .Alapjáraton enyhén berázza a kasznit és a fordulatszám mérő "hangyafasznyit ingadozik " semmi nem villog  és semmi más probléma nem jelentkezik . Huh?Huh? ötleteket várnék !!
köszönettel
fubu88
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben nézd meg a generátor oldali szijat és a hozzá tartózó görgőget ékszij tárcsákat. Ha kivan verődve a főtengely ékszijtárcsa gumi szilentje, az tud ilyen meglepetéseket okozni. Majdnem ilyen problémát okozhat még a szijfeszitő szilent kiverődése. A fordulat attól instabil alapjáraton, hogy nem egyenletesen terleli a generátor a motort.
Utoljára de nem utólsó sorban, ottvan még a generátor és az akkumulátor, amikről még nem szabad megfeledkezni.
Sikeres hibakeresést, és szerelgetést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19010 Dátum: 2012.07.20 péntek, 15:57:50 »

Az biztos, hogy a sima GO-ban van biodízel, nem is kevés. Ennek olyan rossz a kenése, hogy egy tele tank kinyírhatja a CR szivattyút...
Ha ezt javítod egy eleve kenésre kifejlesztett olajjal, ami ráadásul az üzemanyaggal együtt a hengerben elégetésre is alkalmas, azzal kárt biztos nem teszel. Az 1600 bar meg ebből a szempontból mindegy, a GO és a 2T tökéletesen keveredik, ezzel a nyomás nem csinál semmit. Az másik kérdés, hogy valóban használ-e valamit. :nyes:Egy liter kell mondjuk 8-10 tankoláshoz, ami nincs egész 2 rugó, azaz tankolásonként kb. egy fél liter GO ára. 300 eze km-re 7 literes fogyasztással, alkalmanként 50 liter tankolással, 1 liter 2T-t 2000 Ft-ért 8 tankoláshoz adagolva ez éppen kb. 100 ezer Ft. Messze jobb a helyzet, mint az akármilyen adalékokkal. Smiley
AndyA
Az a szomorú valóság hogy a biokomponensnek tényleg sok és utálatos tulajdonsága, de egy vád nem igaz rá, az hogy rosszabb lenne a kenése mint a sima gázolajnak. A helyzet az, hogy pont a kenőképessége  jobb mint a hagyományos szénhidrogén alapúnak. Én az energitartalmával meg a csírásodó képességével (megrohadna mint minden kaja) nem lennék inkább kibékülve de ezeken nem javítana se  a 2T se csoda spermapricni adalékok.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19011 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:34:26 »

Azért mielőtt tovább löksz egy urban legendet azért nézd már meg hogy van-e valóság alapja. A hazai üzemenyag szabványok egy az egyben  unios előírások.  Másutt sincs jobb. A helyzet az hogy hamarabb fogsz találni a tágan vett union belül olyan üzemanyagot ami esetleg nem teljesíti. (Na ekkor szoktatok jönni a a nagy felfedezéseitekkel, hogy  ezzel vagy azzal az üzemanyaggal mennyivel többet mentetek. Persze, lehet akkor ha kevesebb biokomponens volt benne ( a biokomponenst adó növényi zsiroknak kb 10%-al kissebb az energiatartalma mint a szénhidrogén alapú üzemanyagnak)
Tudom ez örök vitatéma volt/lesz, de akkor mitől megy szét ennyi rendszer m.o-on?   Amúgy Te hol tankolod a kocsijaidat?  Megha nem jó semmire az adalék meg az olaj, akkor miért jár sokkal szebben-csendesebben a motor tőle(nemcsak nekem)?  Tényleg érdekel Roll Eyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19012 Dátum: 2012.07.20 péntek, 18:59:03 »

Tudom ez örök vitatéma volt/lesz, de akkor mitől megy szét ennyi rendszer m.o-on?   Amúgy Te hol tankolod a kocsijaidat?  Megha nem jó semmire az adalék meg az olaj, akkor miért jár sokkal szebben-csendesebben a motor tőle(nemcsak nekem)?  Tényleg érdekel Roll Eyes
tipp:
mert nálunk landol a környékbeli országok autóinak nagy százaléka,amik már elfutottak annnyit,hogy csereérettek lesznek az üza rendszeri alkatrészek.Természetesen mindez óra szerint 80-150e km ig jellemző.....a valóságban 250-300e km lehet. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19013 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:18:35 »

tipp:
mert nálunk landol a környékbeli országok autóinak nagy százaléka,amik már elfutottak annnyit,hogy csereérettek lesznek az üza rendszeri alkatrészek.Természetesen mindez óra szerint 80-150e km ig jellemző.....a valóságban 250-300e km lehet. Roll Eyes
Ez lehet.  Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19014 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:38:23 »

Ez lehet.  Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne

Ez az a kérdés,amire senki se fog soha konkrét választ adni. Van akinek 120nál halódik,neked 200nál,másnak meg 300 felett sem. Ez kb. szerencse kérdése.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19015 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:07:31 »

Ez lehet.  Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
memmondjam?A csipp miatt! hehe
Honnanafenébőltudjam?Én a sajátomra sem tenném a nyakamat,hogy annyi van benne amennyi.Te 0kmesen vetted?Használtan,csippelve.Hány éves vagy?33.És még hiszel a mesékben? vigyor3 Nem ám megharagudni,de ez a szomorú valóság.
És az is,hogy aki 0 kmerrel vette szalonból,az már akár 300e kmfelett jár az eredeti csúcsokkal,és csak magyar üzát tankolt bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19016 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:15:10 »

Ez az a kérdés,amire senki se fog soha konkrét választ adni. Van akinek 120nál halódik,neked 200nál,másnak meg 300 felett sem. Ez kb. szerencse kérdése.
Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb  vigyor3
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19017 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:18:02 »

Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb  vigyor3
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm  vigyor3
a céges autókban tömegesen cserélték "Papíron" a csúcsokat!A legjobb kuncsaft a céges autó az efféle bizniszre!
Ezekből az eksönökből lehetett kamionról leesett "ÚJ" csúcsokat venni 50%os áron. gun
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19018 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:20:09 »

Egyik fórumtársunk szerint aki ott dolgozott ahol az én kocsim volt céges autó, ebben 120körül csúcsokat cseréltek...meg generátort!
Hiszek neki, biztos így van! De a szervízkönyvem csak lepecsételve van és buta km állások vannak benne, semmi egyéb  vigyor3
De még működik! Ha meg javítani kell a csúcsok miatt akkor úgyis másik gazdája lesz és veszek egy 190es zöldséges mergát ami elmegy majd amíg élek, ha csak össze nem töröm  vigyor3

És akkor felmenne arra az Iveco turbo,stb...Cheesy
Naplózva
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19019 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:30:29 »

Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a 2T, meg spuri, meg ilyesmi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:41:12 írta splendidart » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19020 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:40:41 »

Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a T2, meg spuri, meg ilyesmi Smiley

http://spuri-adalek.hu/ Ez a spuri.

A 2T egy olaj,motorokba(2kerekű motor,nem autómotor) szokták rakni a kenés miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:46:13 írta Nika91127 » Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19021 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:41:26 »

Nagyon tudtok:) akkor már csak annyit áruljon el valaki, hogy mi az a T2, meg spuri, meg ilyesmi Smiley
T2 = Terminátor 2. része  nyes
T2 olaj:  Rézfúvós hangszereknél, Olajok, tisztító eszközök, kellékek közt van, pl. LaTromba T2 olaj  Wink

2T = kétüteműbe való motorolaj, pl. láncfűrészbe, vagy csónakmotorba, stb. - mi erre gondoltunk gázolaj adalékolás kapcsán
Lásd itt:
http://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/?st=2t&gclid=CI6y0dT0qLECFQRJ3wod7ygAdA

Spuri:
Erről ezt hozta ki a kereső
"spuri, az aranyhörcsög a Kedvenckert nevű állatkereskedésben kuksolva várta a többi bundás, tollas lényecskével együtt, hogy egyszer csak bejön az ő Gazdija, s magával viszi".  hehe

Spuri, amiről beszéltünk: Benzinkutaknál kapható adalék, lásd itt:

« Utoljára szerkesztve: 2012.07.20 péntek, 20:48:29 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19022 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:45:52 »

Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19023 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:49:33 »

Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?

Mi egyiket se használjuk,és rendben vannak. Igaz,nem csak néha van nekik odalépve  eplus2 eplus2
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19024 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:50:03 »

Köszi szépen, akkor veszem ezeket, meg néha OMV kútnál prémiumot tankolok és néha odalépek neki...
Igy rendben lesz?
Igen, de erősen hinni is kell benne. Hogy rendben lesz-e, azt senki sem tudja megmondani.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19025 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:53:16 »

a céges autókban tömegesen cserélték "Papíron" a csúcsokat!A legjobb kuncsaft a céges autó az efféle bizniszre!
Ezekből az eksönökből lehetett kamionról leesett "ÚJ" csúcsokat venni 50%os áron. gun
én csak azt tudom, hogy most van benne 215ezer és azon a csúnya kattogáson kívül amit a videón mutattam semmi baja! az se zavar ha cserélték, de ha nem úgyis jó  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19026 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:53:45 »

És akkor felmenne arra az Iveco turbo,stb...Cheesy
addigra megnyugszom és az a 3literes automata elég lesz majd  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19027 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:55:12 »

addigra megnyugszom és az a 3literes automata elég lesz majd  vigyor3

Erre akkora esély van,mint hogy a következő választásokon én leszek a miniszterelnök... eplus2 eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19028 Dátum: 2012.07.20 péntek, 20:59:13 »

memmondjam?A csipp miatt! hehe
Honnanafenébőltudjam?Én a sajátomra sem tenném a nyakamat,hogy annyi van benne amennyi.Te 0kmesen vetted?Használtan,csippelve.Hány éves vagy?33.És még hiszel a mesékben? vigyor3 Nem ám megharagudni,de ez a szomorú valóság.
És az is,hogy aki 0 kmerrel vette szalonból,az már akár 300e kmfelett jár az eredeti csúcsokkal,és csak magyar üzát tankolt bele.
duhos2 gun  175-nél cseréltek csúcsokat a hozzávaló motorral, turbóval stb vel 2006-ban, számla van nem kicsi összegről, km rajta. 330-nál került hozzám. Mesékbe rég nem hiszek
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19029 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:05:13 »

Erre akkora esély van,mint hogy a következő választásokon én leszek a miniszterelnök... eplus2 eplus2
Nyugi, csak jobb lehetsz.... eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19030 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:06:32 »

Igen, de erősen hinni is kell benne. Hogy rendben lesz-e, azt senki sem tudja megmondani.

Majd még teliholdkor bekenem pipamocsokkal is Cheesy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19031 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:09:35 »

Majd még teliholdkor bekenem pipamocsokkal is Cheesy
Az nem elég, le kell venni róla a rontást!  Elviszed 1 erre szakosodott csodatevő  emberhez, otthagyod mert használnia kell hozzá, meg adsz neki pénzt is, h tudjon tankolni eplus2   És aztán mikor hívod... sípolás
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19032 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:12:56 »

Nyugi, csak jobb lehetsz.... eplus2 hehe

Háát...biztos vagy te ebben?  eplus2 Megbíznál egy olyan emberben,aki nem Forddal jár?  vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19033 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:17:33 »

Háát...biztos vagy te ebben?  eplus2 Megbíznál egy olyan emberben,aki nem Forddal jár?  vigyor3
Ja...akkor szóba sem jöhetsz   hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19034 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:18:59 »

Ja...akkor szóba sem jöhetsz   hehe

 taps Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?

ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19035 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:28:05 »

taps Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?

ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...Smiley
Jónak mondod nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19036 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:28:58 »

Az a szomorú valóság hogy a biokomponensnek tényleg sok és utálatos tulajdonsága, de egy vád nem igaz rá, az hogy rosszabb lenne a kenése mint a sima gázolajnak. A helyzet az, hogy pont a kenőképessége  jobb mint a hagyományos szénhidrogén alapúnak. Én az energitartalmával meg a csírásodó képességével (megrohadna mint minden kaja) nem lennék inkább kibékülve de ezeken nem javítana se  a 2T se csoda spermapricni adalékok.

Akkor miért mondják, hogy egy tank biodízel képes lenne hazavágni egy TDCi-t?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19037 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:36:14 »

Jónak mondod nyes

Mit és kinek?  eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19038 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:42:01 »

Mit és kinek?  eplus2
Hogy nem kell adalékolni, Ervinnek smile     
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19039 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:44:16 »

Hogy nem kell adalékolni, Ervinnek smile     

Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
Naplózva
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19040 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:46:58 »

Akkor kérdezek még egy "egyszerűt" Cheesy
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19041 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:48:53 »

Akkor kérdezek még egy "egyszerűt" Cheesy
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon

hát sztem pont olyan hangos mint egy 1,9pd, sőt az talán jobban is csörög  vigyor3 már a régire gondolok amit az első superb-be raktak pl.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19042 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:49:41 »

Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
Vagy azért termeli  hehe   Spuri+Stihl megy neki bele, nemrégóta úgy 5-6 éve kb eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19043 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:50:35 »

taps Na de ne offoljuk már szét a topikot,hol is tartottunk?

ON: Szerintem nem kell semmilyen adalékot használni,kb. annyi értelme van,mint kisgyereknél a "gyógyítópuszinak". Semmi értelme,de a tudat jobbá teszi...Smiley
talán a protech ami ér valamit...legalábbis én láttam hogy *** lett tőle az alapjáratom  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19044 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:53:18 »

Akkor kérdezek még egy "egyszerűt" Cheesy
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon

2T olaj, Stihl olaj 1 deci 1 tankba. Sokkal csendesebb lett.  2  tábora van:akik ellenzik-feleslegesnek tartják, és akik használják-dícsérik. És ezek mindig a saját igazukat bizonygatják a másknak nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19045 Dátum: 2012.07.20 péntek, 21:55:31 »

Pontosan. Ha adalékolna,neki már termelné a cuccot a kocsi...
A 2T megy bele mindig.. Wink a spuri meg ha olcsón kapható... eplus2, de a 2T alap...plussz kenőanyag az üza rendszerben plussz kenést ad...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19046 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:22:01 »

A 2T megy bele mindig.. Wink a spuri meg ha olcsón kapható... eplus2, de a 2T alap...plussz kenőanyag az üza rendszerben plussz kenést ad...

Ennyit mókolni...én csak beletöltöm a benzint és megy Smiley

Akkor kérdezek még egy "egyszerűt" Cheesy
Mit tudok tenni, illetve tudok-e akármit tenni, hogy halkabb legyen a motor hangja?
Nem igazán durva most sem sztem, csak gondoltam, hátha van valami okosság, adalék, akármi.
Megint csak az Alteához hasonlítom. Tudom, az PDTDI, meg minden, de ha van rá sansz,
akkor mindent megtennék, hogy kicsit halkabban duruzsljon


Halkabban? Hát...Szerintem semmi esély rá,max ha nem szigeteled le jobban az utasteret...Vagy motorcsere benzinesre... vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19047 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:54:56 »

Ez lehet.  Az enyém akkor miért halódik 200-nál? Annyi van benne
És az enyém 187e km minden vezetve és fórumtárstól lett vásárolva számlák minden javításról és mindent cserélnem kelle/szivattyú-4db csúcs/.Havernak off autó japán egyterü 120e km ugyan ez.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19048 Dátum: 2012.07.20 péntek, 22:56:00 »

Akkor miért mondják, hogy egy tank biodízel képes lenne hazavágni egy TDCi-t?

AndyA
Ezt a kérdést nem tudom értelmezni. Mert itthon a kutakon már csak biodizelt kapni, ez azt jelenti hogy 4,8-7 % a biokomponens aránya. Ha arra gondolsz hogy 100% növényi alapú gázolaj vágná tönkre, akkor az meg egyelőre a kb. a végtelen sebességű ágyúgolyó találkozik a kidönthetetlen oszloppal kategória mert 100% bio az még jó darabig nem lesz, illetve kb a Mondeo VIII facelift környékén. Azért a biokomponesn sok dologban gyengébb pl. magasabb a kokszosodási maradéka, magasabb a víztartalma, jobban oxidálódik = rohad , kissebb a fűtőértéke pl a biodizel~36,7-37,7MJ/kg a sima dizel~40,0-44MJ/kg  = kissebb az energiatrtama többet zabál a motor belőle belőle, ja és polimerizálódni is tudna meg üledéket képezni stb. Az a kevés dolog ami a megújuló energia koncepcion kívül amiben jobb mint a szénhidrogén alapú az pont pl. a jobb viszkozitás. A bio dizel~ 3,5-5,00 mm2/s a sima dizel~ 2,00-4,5 mm2/s. Ez kb értelmetlenné teszi a további viszkozitás javító csodaszerek bekeverését.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19049 Dátum: 2012.07.20 péntek, 23:03:05 »

És az enyém 187e km minden vezetve és fórumtárstól lett vásárolva számlák minden javításról és mindent cserélnem kelle/szivattyú-4db csúcs/.Havernak off autó japán egyterü 120e km ugyan ez.
Ne haragudj de az hogy innen vetted az autót semmit nem jelent.... Akkor talán itt az idő elmesélni azt, hogy miért álltam le a forumtársaknak diagnosztizálni..... Ami bevágta a budiajtót az az volt, hogy megkért egy "forumtárs" hogy üssem már ki a hibakódjait. Megtettem de közben bent voltak más kódok is. Amikor mondtam a " forumtársnak" , hogy szerintem véres a járgány torka akkor közölte hogy tudja és van is egy 800eFt-os javítási árajánlata mert tropa a turboja nagynyomásúja meg a porlasztócsúcsok + aprók. De kiüttet most nyom nélkül  minden kódot,  a neppernek meg úgysincs diagnosztikája meg nem is ért hozzá. Mondom és majd az új tulaj? "Na az majd szívni fog..."
Naplózva
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 387 388 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.269 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.