Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.08 kedd, 18:19:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
379
380
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
392
393
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15209435 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19250 Dátum:
2012.07.28 szombat, 22:14:49 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.28 szombat, 21:55:56
És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.
A P0251 és a P1211 biztosan megmarad a motor leállítás után. Tapasztalatból tudom...
Az lehet, hogy bizonyos idő után törlődik, ha idő közben nem lép fel új hiba.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19251 Dátum:
2012.07.28 szombat, 22:57:59 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.28 szombat, 21:55:56
És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.
Én a sajátomat tudom.Szivattyú tengely kopás és üzemanyag nyomás.És ezután törölve lett és egy hét múlva ugyan ez meg ujjabb egy hét múlva ugyan ez.És akkor lett csere minden.Mert a csúcsok is tönkre mentek a szivattyúval együtt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19252 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 15:47:54 »
Sziasztok, próbálok visszaolvasni, de nagyon hosszú a fórum és a keresés sem segített.
Ma elkezdett villogni az izzítás jelzőm, és elment a turbom. Gondolom mással is előfordult, ezért kérek segítséget, hogy mi lehet. Mechanikus a turbo, és szerintem nem turbocső, mert az már volt, és akkor másképpen viselkedett.
Egyébként már hetek óta szenvedek, hogy nem indult melegen elsőre, és üzemanyag szivattyú problémát írt ki a kiolvasás során, ami így önmagában a kódok leírása alapján sok minden lehet.
Köszi, ha valaki válaszol.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19253 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 16:04:08 »
Idézetet írta: hambrus - 2012.07.29 vasárnap, 15:47:54
Sziasztok, próbálok visszaolvasni, de nagyon hosszú a fórum és a keresés sem segített.
Ma elkezdett villogni az izzítás jelzőm, és elment a turbom. Gondolom mással is előfordult, ezért kérek segítséget, hogy mi lehet. Mechanikus a turbo, és szerintem nem turbocső, mert az már volt, és akkor másképpen viselkedett.
Egyébként már hetek óta szenvedek, hogy nem indult melegen elsőre, és üzemanyag szivattyú problémát írt ki a kiolvasás során, ami így önmagában a kódok leírása alapján sok minden lehet.
Köszi, ha valaki válaszol.
Tedd ki aláírásba a kocsid adatait.A villogás terheléskor jött előp mert akkor igen a szivattyú is gond lehet mert nincs elég nyomás.A turbót miből érzed,hogy elment???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19254 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 16:36:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.29 vasárnap, 16:04:08
Tedd ki aláírásba a kocsid adatait.A villogás terheléskor jött előp mert akkor igen a szivattyú is gond lehet mert nincs elég nyomás.A turbót miből érzed,hogy elment???
Remélem így jó az aláírás. Terhelésnél egyszer csak elment az ereje, villogni kezdett a visszajelző, és egyszerűen nem húz. Kb. 2000-es fordulat után kezdett ereje lenni, amikor bekapcsolt a turbo. Mos is megy rendesen, de valószínűleg a computer lekapcsolhatja?
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19255 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 17:11:58 »
Idézetet írta: hambrus - 2012.07.29 vasárnap, 16:36:24
Remélem így jó az aláírás. Terhelésnél egyszer csak elment az ereje, villogni kezdett a visszajelző, és egyszerűen nem húz. Kb. 2000-es fordulat után kezdett ereje lenni, amikor bekapcsolt a turbo. Mos is megy rendesen, de valószínűleg a computer lekapcsolhatja?
Jó az aláirás:)))))))))))
Olyan fiatal az autód,hogy még ki se gurult a gyárból!!!Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19256 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 17:24:49 »
Idézetet írta: balko - 2012.07.29 vasárnap, 17:11:58
Jó az aláirás:)))))))))))
Olyan fiatal az autód,hogy még ki se gurult a gyárból!!!Üdv
Elnézést, de 6 órája keresgélek, ezért a 2012, szerelek stb. Lehet, hogy ez csak a vészüzem, és tényleg nagynyomású szivattyú lenne? De akkor, nem lehet, hogy le is állna? Gázolajszűrő 3000 km-el ezelőtt lett cserélve, de amikor az volt a gond, gyorsításnál le is állt. Illetve, amikor legutóbb vészüzemben jöttem haza nem is engedte a fordulatszámot 2000 fölé. Most simán felmegy, csak nem húz rendesen.
Most mentünk vele még egy kört, és azt vettem észre, hogy kis fordulaton csörög a motor. Menni megy csak nincs ereje, nem gyorsul. Viszont ami még furcsa, hogy nem füstöl gázadásnál, gyorsításkor sem és álló helyzetben sem, pedig min. 490 ezer van benne, és azért gyorsításkor szokott füstölni, mert az EGR sem volt tisztítva már legalább egy éve.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.29 vasárnap, 17:44:37 írta hambrus
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19257 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:13:00 »
Idézetet írta: hambrus - 2012.07.29 vasárnap, 17:24:49
Elnézést, de 6 órája keresgélek, ezért a 2012, szerelek stb. Lehet, hogy ez csak a vészüzem, és tényleg nagynyomású szivattyú lenne? De akkor, nem lehet, hogy le is állna? Gázolajszűrő 3000 km-el ezelőtt lett cserélve, de amikor az volt a gond, gyorsításnál le is állt. Illetve, amikor legutóbb vészüzemben jöttem haza nem is engedte a fordulatszámot 2000 fölé. Most simán felmegy, csak nem húz rendesen.
Most mentünk vele még egy kört, és azt vettem észre, hogy kis fordulaton csörög a motor. Menni megy csak nincs ereje, nem gyorsul. Viszont ami még furcsa, hogy nem füstöl gázadásnál, gyorsításkor sem és álló helyzetben sem, pedig min. 490 ezer van benne, és azért gyorsításkor szokott füstölni, mert az EGR sem volt tisztítva már legalább egy éve.
Ha nagyon rossz a szivattyú csak akkor áll le nálam előfordult de nem mindig.A csörgés az gond.Megkellene poharazni a csúcsokat kezdésnek.Az EGR-t nem kellett volna tisztítani soha többet ha már először ledugóztad volna.Tedd meg a szívósort is megkell tisztítani.De a fontos a csúcs meg a szivattyú.Ha ennyi van bent akkor ha még nem volt csere semmi készülhetsz és gyújthetsz.Annyit megcsinálhatsz kiveszed újra a go szürőt és kiperemezed a tetejét majd kihúzod a belsejét és a ház aljára teszel mágnest vagy a fényben megnézed van-e fémreszelék mert ha igen akkor úgynéz ki tönkrement a csúcsok+szivattyú.Nézz utána gyorsan mielőtt a motort vágja tönkre a rossz csúcs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19258 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 22:09:04 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.28 szombat, 11:32:46
Neked volt és nem tűnt el mert a xar üzemanyag folyamatosan újból bekavart.
De izzító villogás nem volt... szerintem nem tűnik el motorleállítás után.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19259 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 10:54:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.29 vasárnap, 20:13:00
Ha nagyon rossz a szivattyú csak akkor áll le nálam előfordult de nem mindig.A csörgés az gond.Megkellene poharazni a csúcsokat kezdésnek.Az EGR-t nem kellett volna tisztítani soha többet ha már először ledugóztad volna.Tedd meg a szívósort is megkell tisztítani.De a fontos a csúcs meg a szivattyú.Ha ennyi van bent akkor ha még nem volt csere semmi készülhetsz és gyújthetsz.Annyit megcsinálhatsz kiveszed újra a go szürőt és kiperemezed a tetejét majd kihúzod a belsejét és a ház aljára teszel mágnest vagy a fényben megnézed van-e fémreszelék mert ha igen akkor úgynéz ki tönkrement a csúcsok+szivattyú.Nézz utána gyorsan mielőtt a motort vágja tönkre a rossz csúcs.
Köszönöm a választ, ma már többet tudok, csak nem értem. Több elektromos hiba is jelentkezett, ami komputerre utal, de ennyi hiba egyszerre nem lehet a komputerrel. Először is nem ismeri fel a kulcsot, és továbbra is szivattyú vezérlő modul hibát jelez (P1664), illetve az első csúcs hibáját. Ugyanakkor az összes csúcs adatait elvesztette a komputer. Most kitisztítják a csúcsot, majd megpróbálják beprogramozni a csúcsokra, és utána meglátjuk mi lesz. Sajnos mindenki szerint ez valami elektromos hiba lehet, ezért talán keresnem kell valakit aki át tudja nézni az elektromos rendszert.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19260 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 11:05:28 »
Idézetet írta: hambrus - 2012.07.30 hétfő, 10:54:07
Köszönöm a választ, ma már többet tudok, csak nem értem. Több elektromos hiba is jelentkezett, ami komputerre utal, de ennyi hiba egyszerre nem lehet a komputerrel. Először is nem ismeri fel a kulcsot, és továbbra is szivattyú vezérlő modul hibát jelez (P1664), illetve az első csúcs hibáját. Ugyanakkor az összes csúcs adatait elvesztette a komputer. Most kitisztítják a csúcsot, majd megpróbálják beprogramozni a csúcsokra, és utána meglátjuk mi lesz. Sajnos mindenki szerint ez valami elektromos hiba lehet, ezért talán keresnem kell valakit aki át tudja nézni az elektromos rendszert.
Bár nem hinném hogy ez lenne, az aksit is meg kellene nézni. Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt, alatt és utáni feszültséget.
Ha ez ok, akkor nálad valami elektromos gond van, ahogy már mások is saccolták, én nem állnék még neki a csúcsoknak. Szakadás, rövidzár, kontakthiba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hambrus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19261 Dátum:
2012.07.30 hétfő, 11:30:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.30 hétfő, 11:05:28
Bár nem hinném hogy ez lenne, az aksit is meg kellene nézni. Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt, alatt és utáni feszültséget.
Ha ez ok, akkor nálad valami elektromos gond van, ahogy már mások is saccolták, én nem állnék még neki a csúcsoknak. Szakadás, rövidzár, kontakthiba.
Köszönöm, 2 óra múlva okosabb leszek.
Köszönöm még egyszer a segítséget.
Az autó kuka, probléma megoldva. Még utoljára ráment 220 ezer, de vége, többet nem veszek Mondeot.
Élt 8 évet nálam, és kiürítette a családi kasszát.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 15:31:19 írta hambrus
»
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19262 Dátum:
2012.07.31 kedd, 13:15:13 »
Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?
üdv Sky
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19263 Dátum:
2012.07.31 kedd, 13:22:33 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.07.31 kedd, 13:15:13
Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?
Valami szétment/letágult a futóműben. A kerékcsavarok rendesen meg vannak húzva?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19264 Dátum:
2012.07.31 kedd, 22:05:05 »
Sziasztok,
Csutortok reggel indultunk Spanyolbol Budapestre. 3219 km lett, napkozben par helyen beleszaladtunk 34-37 fokokba is, es nehol (Spanyolorszag, Monaco es kornyeke, illetve Olaszorszag) iszonyat emelkedokkel is szamolhattunk. (Erdi emelkedo kutyatoke azokhoz kepest)
A kombi plafonig volt rakva, plussz tetobox. 2 felnott, 1 gyerek, 2 kutya.
Napi etapok>
1. nap: 750km
2. nap: 1200 km
3. nap: 650 km
4. nap: 600 km
Egy alkalommal valamit kopott a kipuffogo, kicsit szurkes pamacsot nyomott ki. Jol betojtam, mert meg rohadt messze voltunk otthonrol.
Ezt leszamitva minden rendben volt. Sem olaj, sem viz nem fogyott. Lehet a katalizatorbol egett ki valami a folyamatos terhelestol?
Fogyi kb 7,5 liter korul alakult. Atlagosan 120 korul mentem a palyan.
Az olaszoknal majdnem 1,80 EUR a dizel... :O
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19265 Dátum:
2012.07.31 kedd, 22:14:21 »
Idézetet írta: mendoza - 2012.07.31 kedd, 22:05:05
Sziasztok,
Csutortok reggel indultunk Spanyolbol Budapestre. 3219 km lett, napkozben par helyen beleszaladtunk 34-37 fokokba is, es nehol (Spanyolorszag, Monaco es kornyeke, illetve Olaszorszag) iszonyat emelkedokkel is szamolhattunk. (Erdi emelkedo kutyatoke azokhoz kepest)
A kombi plafonig volt rakva, plussz tetobox. 2 felnott, 1 gyerek, 2 kutya.
Napi etapok>
1. nap: 750km
2. nap: 1200 km
3. nap: 650 km
4. nap: 600 km
GO TO > Élmény topic/ a románok ezt egy seggel lehajtják :-) (Amúgy két nap alatt kényelmesen meg lehet tenni egy Nizza környéki megszállásssal.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19266 Dátum:
2012.07.31 kedd, 22:15:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.29 vasárnap, 22:09:04
De izzító villogás nem volt... szerintem nem tűnik el motorleállítás után.
Amikor tuninboxot mértem a III-asnál akkor nekem eltünt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19267 Dátum:
2012.07.31 kedd, 22:17:16 »
Idézetet írta: hambrus - 2012.07.30 hétfő, 11:30:50
Köszönöm, 2 óra múlva okosabb leszek.
Köszönöm még egyszer a segítséget.
Az autó kuka, probléma megoldva. Még utoljára ráment 220 ezer, de vége, többet nem veszek Mondeot.
Élt 8 évet nálam, és kiürítette a családi kasszát.
Csúccsal volt a gondod?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19268 Dátum:
2012.07.31 kedd, 22:37:29 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.07.31 kedd, 13:15:13
Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?
üdv Sky
Szíjtárcsa és társai? Kihez hoztad kőrösre?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19269 Dátum:
2012.08.01 szerda, 07:49:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.31 kedd, 22:37:29
Szíjtárcsa és társai? Kihez hoztad kőrösre?
Most az Eiler-nél van, ő csinálja a lököst!
aztán valamit ki kell találnom a pcs-ra is
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19270 Dátum:
2012.08.01 szerda, 12:30:47 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.31 kedd, 22:14:21
a románok ezt egy seggel lehajtják :-)
Ja, aztán meg elalszanak, átmennek a szembejövő sávba, és megölik a vétlen magyar embereket. Ukránok dettó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27057
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19271 Dátum:
2012.08.01 szerda, 12:39:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.01 szerda, 12:30:47
Ja, aztán meg elalszanak, átmennek a szembejövő sávba, és megölik a vétlen magyar embereket. Ukránok dettó.
Menjünk ezzel az OFF-ba vagy valahová.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19272 Dátum:
2012.08.01 szerda, 12:52:41 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.31 kedd, 22:15:31
Amikor tuninboxot mértem a III-asnál akkor nekem eltünt.
Hát én nem tudom, erre mi az algoritmus, azaz mikor tűnik el, mikor marad meg. Ezek szerint hol így, hol úgy csinálja.
Ha tuningbox, akkor egy időre felmegy a cr nyomás. Lehet, hogy amiatt dobja a hibát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19273 Dátum:
2012.08.02 csütörtök, 18:30:42 »
Ezt találtam a Jófogáson pcs felújítás ügyben, ha vkinek szüksége lenne rá és esetleg ki is meri próbálni, itt a linkje:
http://www.jofogas.hu/vi/5566659.htm?g=h5e26dhg-26znl43v4ve-1sp59ar&gp=1
Ha vki netán felhívja, és kellemes tapasztalatok szerez, az majd írja be ide az úriember elérhetőségét.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 18:32:41 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19274 Dátum:
2012.08.03 péntek, 10:11:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.01 szerda, 12:52:41
Hát én nem tudom, erre mi az algoritmus, azaz mikor tűnik el, mikor marad meg. Ezek szerint hol így, hol úgy csinálja.
Ha tuningbox, akkor egy időre felmegy a cr nyomás. Lehet, hogy amiatt dobja a hibát.
hiba jellegétől függ. Előre meghatározott esetekben a hibakód megmarad (pl. súlyos üa.rendszeri hiba)
A p0251 tipikusan nem ilyen. Ha a hibajelenség a köv. indításnál nem észlelhető, a hibakód törlésre kerül.
De pl. többszöri P0251-et előidéző kondíciónál már újabb hibakód kerül tárolásra (P1211) ami már megmarad a P0251 kóddal együtt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19275 Dátum:
2012.08.03 péntek, 14:50:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.03 péntek, 10:11:16
:eplus2:hiba jellegétől függ. Előre meghatározott esetekben a hibakód megmarad (pl. súlyos üa.rendszeri hiba)
A p0251 tipikusan nem ilyen. Ha a hibajelenség a köv. indításnál nem észlelhető, a hibakód törlésre kerül.
De pl. többszöri P0251-et előidéző kondíciónál már újabb hibakód kerül tárolásra (P1211) ami már megmarad a P0251 kóddal együtt.
lásd tis,etis.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19276 Dátum:
2012.08.03 péntek, 17:34:08 »
Hali Mindenkinek!
Lenne egy kérdésem. Van nekem Torque-m, és érdeklődnék ezekről a PID-ekről. Tud valaki valamilyen infóval szolgálni?
Előre is köszi.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19277 Dátum:
2012.08.03 péntek, 21:27:02 »
fosliftesitek....de elfelejtettem rádió keretet venni...nincs valakinek elfekvőben egy?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19278 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 11:40:11 »
Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít", 1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.
Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.
Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.
Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19279 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 12:01:53 »
a kulcsos témában mi is volt nálad a pontos hibakód?
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 11:40:11
Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít", 1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.
Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.
Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.
Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19280 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 12:02:55 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 11:40:11
Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít", 1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.
Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.
Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.
Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
űza szűrő mikor volt cserélve ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19281 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 12:20:49 »
GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19282 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:01:43 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 12:20:49
GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve
Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem hagytak bent a csőben valamit amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19283 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:03:10 »
Szokták mondani, hogy az internet nem felejt.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.08.06 hétfő, 13:01:43
Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem hagytak bent a csőben valamit amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19284 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:09:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.08.06 hétfő, 13:01:43
Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem hagytak bent a csőben valamit amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland. Nagyon úgy néz ki, mint a
vészüzem
. De nincs hibaüzenet - és az izzója sincs kiégve.
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR. Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR. Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 13:20:01 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19285 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:18:52 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:09:58
Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland.
nem azt írtad, hogy van turbónyomásod?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19286 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:21:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.06 hétfő, 13:18:52
nem azt írtad, hogy van turbónyomásod?
Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19287 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:22:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 12:20:49
GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve
Ha el lenne dugulva teszem azt egy üa cső, vagy a tartályban lenne szmötyi, akkor véleményem szerint olyan erősen szívna, hogy levegőt szippantana be valaol (előbb-utóbb úgyis megnyílik az egyik csatlakozás), és levegő menne az üa-ba, ott lenne hibakód, meg villódzás, de azért én biz letesztelném, vajon tényleg kap-e elég üzemanyagot.
Vagyis, valahonnan szerezni egy AC-t, és rákötni a szűrő után, és nézni, szállít-e rendesen.
Ha a turbód nem menne, szökne a levegő, az minden esetben szürke, fekete füstöt eredményezne. Nincs a környéketeken valaki, akinek van hibaolvasója?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19288 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:24:23 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:21:06
Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
Nem hinném, hogy ennek köze lenne az egr-hez.
Olyan lehet, hogy valamelyik kábel leesett/rossz az érzékelő, és emiatt kevesebb nyomást érzékel az autó, v ilyesmi.
Menet közben kéne nézni jó pár dolgot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19289 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:32:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:21:06
Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
végső esetben rádughatjuk a formidablés cuccomat egy körre (notiban gyenge már az akksim) mehetünk vele, bár még menet közben sose próbáltam.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19290 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:36:03 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.06 hétfő, 13:32:30
végső esetben rádughatjuk a formidablés cuccomat egy körre (notiban gyenge már az akksim) mehetünk vele, bár még menet közben sose próbáltam.
Köszönöm, ha tudnál időt szánni rá, mindenképp jó lenne kipróbálni.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19291 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:39:48 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:36:03
Köszönöm, ha tudnál időt szánni rá, mindenképp jó lenne kipróbálni.
mikóó dugod ide azt a turbó nélküli verdádat?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19292 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 13:46:19 »
Nekem most volt hasonló problémám igaz, hogy TDDI a gépem. Nálam a T-Map szenzor csatlakozója nem érintkezett rendesen. Nem tudom, hogy TDCI-ben is van e ilyen szenzor. Mondjuk nekem volt hibakód is:
P0110 Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit (Bank 1)
P0235 Turbochanger/Superchanger Boost Sensor A Circuit
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:21:06
Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19293 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 16:06:09 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 13:09:58
Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland. Nagyon úgy néz ki, mint a
vészüzem
. De nincs hibaüzenet - és az izzója sincs kiégve.
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR. Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR. Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
az egr-el akkor lehet baj,ha rossz helyre tetted a dugot....ugye nem lezartad a szivosort? :-))
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19294 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 19:01:42 »
Idézetet írta: spyware - 2012.08.03 péntek, 17:34:08
Hali Mindenkinek!
Lenne egy kérdésem. Van nekem Torque-m, és érdeklődnék ezekről a PID-ekről. Tud valaki valamilyen infóval szolgálni?
Előre is köszi.
Szia,
Pontosabban milyen infó kellene?
Elég sok PID van, aminek kb a felét tudja reportolni az ELM327, vagy legalábbis nem küldi hozzá a Ford ECU-je az adatokat. (pl. transmission temperature, fuel pressure, ABS wheel speed 1-2-3-4)
Amit én szoktam reportolni, és hasznosnak találom, az a sebesség, RPM, rail nyomás, turbónyomás, gázpedál állása.
Elvileg vannak egyedileg hozzáférhető PID-ek is (hexa kóddal bepötyögve), de ilyet nem találtam külön a Mondeóhoz.
Viktor
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19295 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 19:14:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.06 hétfő, 16:06:09
az egr-el akkor lehet baj,ha rossz helyre tetted a dugot....ugye nem lezartad a szivosort? :-))
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19296 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:20:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.08.06 hétfő, 19:14:55
Hála GIN-nek,
közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,
mint
oritomi
nál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem).
Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19297 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:24:08 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 21:20:03
Hála GIN-nek,
közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,
mint
oritomi
nál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem).
Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...
írtam neked választ!
De ide is írom:
Az egr dugózással lezárod a meleg kipuffgáz áramlását az egr felé.Ez által az egr hűtő nem fog melegedni-ergo a hűtővized kevésbé melegszik,mint eredeti állapotban!KIZÁRT,hogy az egr dugózás miatt van a hf melegedés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19298 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:26:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.06 hétfő, 21:24:08
írtam neked választ!
De ide is írom:
Az egr dugózással lezárod a meleg kipuffgáz áramlását az egr felé.Ez által az egr hűtő nem fog melegedni-ergo a hűtővized kevésbé melegszik,mint eredeti állapotban!KIZÁRT,hogy az egr dugózás miatt van a hf melegedés.
Köszönöm még egyszer
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19299 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 21:32:23 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 21:26:58
Köszönöm még egyszer
Ha dugózva van csökken a hőterhelés, és még kisebb hűtő is elég lenne az autóra. Egy kazal egr hűtőt kiszedtem már turbó tisztításkor, mert ha dugózva van (ami kötelező
) akkor csak plussz hülyeség az autón az egyéb sallangokkal együtt.
Szimplán vízpumpás vagy termosztátos lehet a géped..?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
379
380
381
382
383
384
385
[
386
]
387
388
389
390
391
392
393
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ