Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:26:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14387145 alkalommal)
francoe és 291 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #19250 Dátum: 2012.07.28 szombat, 22:14:49 »

És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.

A P0251 és a P1211 biztosan megmarad a motor leállítás után. Tapasztalatból tudom...   szomoru1 Az lehet, hogy bizonyos idő után törlődik, ha idő közben nem lép fel új hiba.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19251 Dátum: 2012.07.28 szombat, 22:57:59 »

És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.
Én a sajátomat tudom.Szivattyú tengely kopás és üzemanyag nyomás.És ezután törölve lett és egy hét múlva ugyan ez meg ujjabb egy hét múlva ugyan ez.És akkor lett csere minden.Mert a csúcsok is tönkre mentek a szivattyúval együtt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #19252 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 15:47:54 »

Sziasztok, próbálok visszaolvasni, de nagyon hosszú a fórum és a keresés sem segített.
Ma elkezdett villogni az izzítás jelzőm, és elment a turbom. Gondolom mással is előfordult, ezért kérek segítséget, hogy mi lehet. Mechanikus a turbo, és szerintem nem turbocső, mert az már volt, és akkor másképpen viselkedett.
Egyébként már hetek óta szenvedek, hogy nem indult melegen elsőre, és üzemanyag szivattyú problémát írt ki a kiolvasás során, ami így önmagában a kódok leírása alapján sok minden lehet.
Köszi, ha valaki válaszol.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19253 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 16:04:08 »

Sziasztok, próbálok visszaolvasni, de nagyon hosszú a fórum és a keresés sem segített.
Ma elkezdett villogni az izzítás jelzőm, és elment a turbom. Gondolom mással is előfordult, ezért kérek segítséget, hogy mi lehet. Mechanikus a turbo, és szerintem nem turbocső, mert az már volt, és akkor másképpen viselkedett.
Egyébként már hetek óta szenvedek, hogy nem indult melegen elsőre, és üzemanyag szivattyú problémát írt ki a kiolvasás során, ami így önmagában a kódok leírása alapján sok minden lehet.
Köszi, ha valaki válaszol.
Tedd ki aláírásba a kocsid adatait.A villogás terheléskor jött előp mert akkor igen a szivattyú is gond lehet mert nincs elég nyomás.A turbót miből érzed,hogy elment???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #19254 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 16:36:24 »

Tedd ki aláírásba a kocsid adatait.A villogás terheléskor jött előp mert akkor igen a szivattyú is gond lehet mert nincs elég nyomás.A turbót miből érzed,hogy elment???
Remélem így jó az aláírás. Terhelésnél egyszer csak elment az ereje, villogni kezdett a visszajelző, és  egyszerűen nem húz. Kb. 2000-es fordulat után kezdett ereje lenni, amikor bekapcsolt a turbo. Mos is megy rendesen, de valószínűleg a computer lekapcsolhatja?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19255 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 17:11:58 »

Remélem így jó az aláírás. Terhelésnél egyszer csak elment az ereje, villogni kezdett a visszajelző, és  egyszerűen nem húz. Kb. 2000-es fordulat után kezdett ereje lenni, amikor bekapcsolt a turbo. Mos is megy rendesen, de valószínűleg a computer lekapcsolhatja?
Jó az aláirás:)))))))))))
Olyan fiatal az autód,hogy még ki se gurult a gyárból!!!Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #19256 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 17:24:49 »

Jó az aláirás:)))))))))))
Olyan fiatal az autód,hogy még ki se gurult a gyárból!!!Üdv
Elnézést, de 6 órája keresgélek, ezért a 2012, szerelek stb. Lehet, hogy ez csak a vészüzem, és tényleg nagynyomású szivattyú lenne? De akkor, nem lehet, hogy le is állna? Gázolajszűrő 3000 km-el ezelőtt lett cserélve, de amikor az volt a gond, gyorsításnál le is állt. Illetve, amikor legutóbb vészüzemben jöttem haza nem is engedte a fordulatszámot 2000 fölé. Most simán felmegy, csak nem húz rendesen.
Most mentünk vele még egy kört, és azt vettem észre, hogy kis fordulaton csörög a motor. Menni megy csak nincs ereje, nem gyorsul. Viszont ami még furcsa, hogy nem füstöl gázadásnál, gyorsításkor sem és álló helyzetben sem, pedig min. 490 ezer van benne, és azért gyorsításkor szokott füstölni, mert az EGR sem volt tisztítva már legalább egy éve.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.29 vasárnap, 17:44:37 írta hambrus » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19257 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:13:00 »

Elnézést, de 6 órája keresgélek, ezért a 2012, szerelek stb. Lehet, hogy ez csak a vészüzem, és tényleg nagynyomású szivattyú lenne? De akkor, nem lehet, hogy le is állna? Gázolajszűrő 3000 km-el ezelőtt lett cserélve, de amikor az volt a gond, gyorsításnál le is állt. Illetve, amikor legutóbb vészüzemben jöttem haza nem is engedte a fordulatszámot 2000 fölé. Most simán felmegy, csak nem húz rendesen.
Most mentünk vele még egy kört, és azt vettem észre, hogy kis fordulaton csörög a motor. Menni megy csak nincs ereje, nem gyorsul. Viszont ami még furcsa, hogy nem füstöl gázadásnál, gyorsításkor sem és álló helyzetben sem, pedig min. 490 ezer van benne, és azért gyorsításkor szokott füstölni, mert az EGR sem volt tisztítva már legalább egy éve.
Ha nagyon rossz a szivattyú csak akkor áll le nálam előfordult de nem mindig.A csörgés az gond.Megkellene poharazni a csúcsokat kezdésnek.Az EGR-t nem kellett volna tisztítani soha többet ha már először ledugóztad volna.Tedd meg a szívósort is megkell tisztítani.De a fontos a csúcs meg a szivattyú.Ha ennyi van bent akkor ha még nem volt csere semmi készülhetsz és gyújthetsz.Annyit megcsinálhatsz kiveszed újra a go szürőt és kiperemezed a tetejét majd kihúzod a belsejét és a ház aljára teszel mágnest vagy a fényben megnézed van-e fémreszelék mert ha igen akkor úgynéz ki tönkrement a csúcsok+szivattyú.Nézz utána gyorsan mielőtt a motort vágja tönkre a rossz csúcs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19258 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:09:04 »

Neked volt és nem tűnt el mert a xar üzemanyag folyamatosan újból bekavart.

De izzító villogás nem volt... szerintem nem tűnik el motorleállítás után.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #19259 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 10:54:07 »

Ha nagyon rossz a szivattyú csak akkor áll le nálam előfordult de nem mindig.A csörgés az gond.Megkellene poharazni a csúcsokat kezdésnek.Az EGR-t nem kellett volna tisztítani soha többet ha már először ledugóztad volna.Tedd meg a szívósort is megkell tisztítani.De a fontos a csúcs meg a szivattyú.Ha ennyi van bent akkor ha még nem volt csere semmi készülhetsz és gyújthetsz.Annyit megcsinálhatsz kiveszed újra a go szürőt és kiperemezed a tetejét majd kihúzod a belsejét és a ház aljára teszel mágnest vagy a fényben megnézed van-e fémreszelék mert ha igen akkor úgynéz ki tönkrement a csúcsok+szivattyú.Nézz utána gyorsan mielőtt a motort vágja tönkre a rossz csúcs.
Köszönöm a választ, ma már többet tudok, csak nem értem. Több elektromos hiba is jelentkezett, ami komputerre utal, de ennyi hiba egyszerre nem lehet a komputerrel. Először is nem ismeri fel a kulcsot, és továbbra is szivattyú vezérlő modul hibát jelez (P1664), illetve az első csúcs hibáját. Ugyanakkor az összes csúcs adatait elvesztette a komputer. Most kitisztítják a csúcsot, majd megpróbálják beprogramozni a csúcsokra, és utána meglátjuk mi lesz. Sajnos mindenki szerint ez valami elektromos hiba lehet, ezért talán keresnem kell valakit aki át tudja nézni az elektromos rendszert.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19260 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 11:05:28 »

Köszönöm a választ, ma már többet tudok, csak nem értem. Több elektromos hiba is jelentkezett, ami komputerre utal, de ennyi hiba egyszerre nem lehet a komputerrel. Először is nem ismeri fel a kulcsot, és továbbra is szivattyú vezérlő modul hibát jelez (P1664), illetve az első csúcs hibáját. Ugyanakkor az összes csúcs adatait elvesztette a komputer. Most kitisztítják a csúcsot, majd megpróbálják beprogramozni a csúcsokra, és utána meglátjuk mi lesz. Sajnos mindenki szerint ez valami elektromos hiba lehet, ezért talán keresnem kell valakit aki át tudja nézni az elektromos rendszert.

Bár nem hinném hogy ez lenne, az aksit is meg kellene nézni. Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt, alatt és utáni feszültséget.
Ha ez ok, akkor nálad valami elektromos gond van, ahogy már mások is saccolták, én nem állnék még neki a csúcsoknak. Szakadás, rövidzár, kontakthiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #19261 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 11:30:50 »

Bár nem hinném hogy ez lenne, az aksit is meg kellene nézni. Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt, alatt és utáni feszültséget.
Ha ez ok, akkor nálad valami elektromos gond van, ahogy már mások is saccolták, én nem állnék még neki a csúcsoknak. Szakadás, rövidzár, kontakthiba.
Köszönöm, 2 óra múlva okosabb leszek. Smiley
Köszönöm még egyszer a segítséget.
Az autó kuka, probléma megoldva. Még utoljára ráment 220 ezer, de vége, többet nem veszek Mondeot.
Élt 8 évet nálam, és kiürítette a családi kasszát.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 15:31:19 írta hambrus » Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #19262 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:15:13 »

Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?

üdv Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19263 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:22:33 »

Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?

Valami szétment/letágult a futóműben. A kerékcsavarok rendesen meg vannak húzva?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #19264 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:05:05 »

Sziasztok,
Csutortok reggel indultunk Spanyolbol Budapestre. 3219 km lett, napkozben par helyen beleszaladtunk 34-37 fokokba is, es nehol (Spanyolorszag, Monaco es kornyeke, illetve Olaszorszag) iszonyat emelkedokkel is szamolhattunk. (Erdi emelkedo kutyatoke azokhoz kepest)
A kombi plafonig volt rakva, plussz tetobox. 2 felnott, 1 gyerek, 2 kutya.
Napi etapok>
1. nap: 750km
2. nap: 1200 km
3. nap: 650 km
4. nap: 600 km
Egy alkalommal valamit kopott a kipuffogo, kicsit szurkes pamacsot nyomott ki. Jol betojtam, mert meg rohadt messze voltunk otthonrol.
Ezt leszamitva minden rendben volt. Sem olaj, sem viz nem fogyott. Lehet a katalizatorbol egett ki valami a folyamatos terhelestol?
Fogyi kb 7,5 liter korul alakult. Atlagosan 120 korul mentem a palyan.
Az olaszoknal majdnem 1,80 EUR a dizel... :O
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19265 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:14:21 »

Sziasztok,
Csutortok reggel indultunk Spanyolbol Budapestre. 3219 km lett, napkozben par helyen beleszaladtunk 34-37 fokokba is, es nehol (Spanyolorszag, Monaco es kornyeke, illetve Olaszorszag) iszonyat emelkedokkel is szamolhattunk. (Erdi emelkedo kutyatoke azokhoz kepest)
A kombi plafonig volt rakva, plussz tetobox. 2 felnott, 1 gyerek, 2 kutya.
Napi etapok>
1. nap: 750km
2. nap: 1200 km
3. nap: 650 km
4. nap: 600 km
GO TO > Élmény topic/ a románok ezt egy seggel lehajtják  :-) (Amúgy két nap alatt kényelmesen meg lehet  tenni egy Nizza környéki megszállásssal.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19266 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:15:31 »

De izzító villogás nem volt... szerintem nem tűnik el motorleállítás után.
Amikor tuninboxot mértem a III-asnál akkor nekem eltünt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19267 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:17:16 »

Köszönöm, 2 óra múlva okosabb leszek. Smiley
Köszönöm még egyszer a segítséget.
Az autó kuka, probléma megoldva. Még utoljára ráment 220 ezer, de vége, többet nem veszek Mondeot.
Élt 8 évet nálam, és kiürítette a családi kasszát.
Csúccsal volt a gondod?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19268 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:37:29 »

Na gyerekek, csőstül jön a baj úgy néz ki!
viszem a karosszériáshoz a kocsit és Kiskőrös szélében egyszer csak lassításnál elkezd valami berregni, meg ráz az autó jobb fel mint az állat.
laikus azt mondta hogy valami ventilátor kapcsolt be, de mikor gyorsítok akkor abba hagyja, de ahogy leveszem a lábam a mindenről , megint csinálja, mi lehet a gond?

üdv Sky

Szíjtárcsa és társai? Kihez hoztad kőrösre?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #19269 Dátum: 2012.08.01 szerda, 07:49:06 »

Szíjtárcsa és társai? Kihez hoztad kőrösre?

Most az Eiler-nél van, ő csinálja a lököst!
aztán valamit ki kell találnom a pcs-ra is Sad
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19270 Dátum: 2012.08.01 szerda, 12:30:47 »

a románok ezt egy seggel lehajtják  :-)

Ja, aztán meg elalszanak, átmennek a szembejövő sávba, és megölik a vétlen magyar embereket. Ukránok dettó.  gun
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19271 Dátum: 2012.08.01 szerda, 12:39:19 »

Ja, aztán meg elalszanak, átmennek a szembejövő sávba, és megölik a vétlen magyar embereket. Ukránok dettó.  gun

Menjünk ezzel az OFF-ba vagy valahová.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19272 Dátum: 2012.08.01 szerda, 12:52:41 »

Amikor tuninboxot mértem a III-asnál akkor nekem eltünt.

Hát én nem tudom, erre mi az algoritmus, azaz mikor tűnik el, mikor marad meg. Ezek szerint hol így, hol úgy csinálja.
Ha tuningbox, akkor egy időre felmegy a cr nyomás. Lehet, hogy amiatt dobja a hibát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19273 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 18:30:42 »

Ezt találtam a Jófogáson pcs felújítás ügyben, ha vkinek szüksége lenne rá és esetleg ki is meri próbálni, itt a linkje:
http://www.jofogas.hu/vi/5566659.htm?g=h5e26dhg-26znl43v4ve-1sp59ar&gp=1

Ha vki netán felhívja, és kellemes tapasztalatok szerez, az majd írja be ide az úriember elérhetőségét.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 18:32:41 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19274 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:11:16 »

 eplus2
Hát én nem tudom, erre mi az algoritmus, azaz mikor tűnik el, mikor marad meg. Ezek szerint hol így, hol úgy csinálja.
Ha tuningbox, akkor egy időre felmegy a cr nyomás. Lehet, hogy amiatt dobja a hibát.
hiba jellegétől függ. Előre meghatározott esetekben a hibakód megmarad (pl. súlyos üa.rendszeri hiba)
A p0251 tipikusan nem ilyen. Ha a hibajelenség a köv. indításnál nem észlelhető, a hibakód törlésre kerül.
De pl. többszöri P0251-et előidéző kondíciónál már újabb hibakód kerül tárolásra (P1211) ami már megmarad a P0251 kóddal együtt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19275 Dátum: 2012.08.03 péntek, 14:50:05 »

:eplus2:hiba jellegétől függ. Előre meghatározott esetekben a hibakód megmarad (pl. súlyos üa.rendszeri hiba)
A p0251 tipikusan nem ilyen. Ha a hibajelenség a köv. indításnál nem észlelhető, a hibakód törlésre kerül.
De pl. többszöri P0251-et előidéző kondíciónál már újabb hibakód kerül tárolásra (P1211) ami már megmarad a P0251 kóddal együtt.
lásd tis,etis.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #19276 Dátum: 2012.08.03 péntek, 17:34:08 »

Hali Mindenkinek!

Lenne egy kérdésem. Van nekem Torque-m, és érdeklődnék ezekről a PID-ekről. Tud valaki valamilyen infóval szolgálni?
Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19277 Dátum: 2012.08.03 péntek, 21:27:02 »

fosliftesitek....de elfelejtettem rádió keretet venni...nincs valakinek elfekvőben egy?

Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19278 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 11:40:11 »

Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít",  1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.

Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.

Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.

Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19279 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:01:53 »

a kulcsos témában mi is volt nálad a pontos hibakód?
Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít",  1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.

Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.

Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.

Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19280 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:02:55 »

Be kellett vinnem kb. 1 hónapja a Ford szervizbe a gépet (pedig félek tőlük), mert az inmobilizer nem ismere fel a kulcsokat. Újra lett programozva, nagy lehúzással. Kaptam "ajándékot is" elment nyaralni a turbó! Kb 70-80 %-osan müködik. A szerelőm, akiben bízok azt mondta, jó a gép, hasít, "pirít",  1.6 bart mértek, volt töltésnyomás, van üzemanyag nyomás is. Leszedték az összes bilincset, a forge csöveket is, hátha valahol kifúj, vagy elmegy a levegő, de semmi hiba. Náluk jól ment, mint a rakéta. Mondtam, szerintem kicsit gyengébb, mint volt, de már 1 hete voltam autó nélkül...hátha megcsal az érzékem.

Tegnap voltam Kazincbarcikán, családdal. Hazafelé jövet, hőségben, hegynek fel teljesen lelassult a gép! Vissza 4, lassul! Vissza 3, lassul! Vissza 2 - na azzal átkecmegregtem a dombon, ijesztő volt. Füst semmi. A turbó melegben nem megy, még sima dízelnek sem feleltünk meg. Padlóig nyomtam, és semmi nem történt.
Ervin fórumtárssal beszéltem múltkor, mondta is, ne terheljem a gépet addig- de sajnos nem tudok elmenni hozzá vizitre. A kocsi meg amikor kell, akkor kell.

Itthon átnéztem amit lehetett. A turbó körbeforgatható ahogy írtátok, nincs benne szennyeződés. A vákuum húzza a kart, de több részletben, ahogy a gázt adom, annak arányában.

Kétszer kellett muszájból mennem eddig Ford szervizbe, mindkétszer rosszabb lett az autó, mint előtte volt. El vagyok keseredve. Inkább befekszem én a kórházba, de az autó ne legyen beteg! Mit csináljak?
űza szűrő mikor volt cserélve ?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19281 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:20:49 »

GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19282 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:01:43 »

GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve
Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem  hagytak bent a csőben valamit  amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19283 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:03:10 »

 Sad
Szokták mondani, hogy az internet nem felejt.

Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem  hagytak bent a csőben valamit  amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19284 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:09:58 »

Tudom elsőre hülyén hangzik de DomeSL is így járt nem  hagytak bent a csőben valamit  amiveleltömítik hogy nemenjen kosz be a turbóhoz.?Csa egy ötlet.
Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland. Nagyon úgy néz ki, mint a vészüzem. De nincs hibaüzenet - és az izzója sincs kiégve.
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR. Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR. Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 13:20:01 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19285 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:18:52 »

Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland.
nem azt írtad, hogy van turbónyomásod?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19286 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:21:06 »

nem azt írtad, hogy van turbónyomásod?
Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19287 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:22:30 »

GIN: nem volt hibakód, semmi. Az Inmo kijelzője villogott veszettül, és nem fogadta el egyik gyári slusszkulcsot sem
Alf: a szűrők kb. 4 hónapja voltak cserélve

Ha el lenne dugulva teszem azt egy üa cső, vagy a tartályban lenne szmötyi, akkor véleményem szerint olyan erősen szívna, hogy levegőt szippantana be valaol (előbb-utóbb úgyis megnyílik az egyik csatlakozás), és levegő menne az üa-ba, ott lenne hibakód, meg villódzás, de azért én biz letesztelném, vajon tényleg kap-e elég üzemanyagot.
Vagyis, valahonnan szerezni egy AC-t, és rákötni a szűrő után, és nézni, szállít-e rendesen.
Ha a turbód nem menne, szökne a levegő, az minden esetben szürke, fekete füstöt eredményezne. Nincs a környéketeken valaki, akinek van hibaolvasója?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19288 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:24:23 »

Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?

Nem hinném, hogy ennek köze lenne az egr-hez.
Olyan lehet, hogy valamelyik kábel leesett/rossz az érzékelő, és emiatt kevesebb nyomást érzékel az autó, v ilyesmi.
Menet közben kéne nézni jó pár dolgot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19289 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:32:30 »

Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
végső esetben rádughatjuk a formidablés cuccomat egy körre (notiban gyenge már az akksim) mehetünk vele, bár még menet közben sose próbáltam. Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19290 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:36:03 »

végső esetben rádughatjuk a formidablés cuccomat egy körre (notiban gyenge már az akksim) mehetünk vele, bár még menet közben sose próbáltam. Smiley
Köszönöm, ha tudnál időt szánni rá, mindenképp jó lenne kipróbálni.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19291 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:39:48 »

Köszönöm, ha tudnál időt szánni rá, mindenképp jó lenne kipróbálni.
mikóó dugod ide azt a turbó nélküli verdádat?  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #19292 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:46:19 »

Nekem most volt hasonló problémám igaz, hogy TDDI a gépem. Nálam a T-Map szenzor csatlakozója nem érintkezett rendesen. Nem tudom, hogy TDCI-ben is van e ilyen szenzor. Mondjuk nekem volt hibakód is:
P0110   Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit (Bank 1)
P0235   Turbochanger/Superchanger Boost Sensor A Circuit


Van, amíg hideg a motor, mert a szerelőnél ki tudták mérni. De menet közben mi az isten történik?
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR.
Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR.
Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19293 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 16:06:09 »

Nincs eltömítve, átnéztem már azóta.
Nos, amíg "hideg" a motor, úgy az első 5-10 km során van turbó, nem tökéletes, de tűrhető. Másodikban pl., elég jól gyorsul, mint régen - de harmadikban és negyedikben sehogy se, 2500 fordulaton sincs turbó! Nem lehetne vele előzni, és jól közlekedni.
Kicsit később már teljesen hiába nyomom a gázt, semelyik fokozatban, mert semmi (!) nem történik. Csak sík terepen tudok vele gördülni, ott kb. annyira "gyorsul", mintha enyhe lejtőn gurulna. Tök felesleges gázt adni.
Emelkedő viszont igazi rémálom kaland. Nagyon úgy néz ki, mint a vészüzem. De nincs hibaüzenet - és az izzója sincs kiégve.
Na most még annyi - nemrég lett ledugózva az EGR. Ha ott vmi nincs rendben, akkor lefoghatja az autót? Mondjuk betojt az EGR. Vagy a szívósorban maradt vmi kosz....?
az egr-el akkor lehet baj,ha rossz helyre tetted a dugot....ugye nem lezartad a szivosort? :-))
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #19294 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:01:42 »

Hali Mindenkinek!

Lenne egy kérdésem. Van nekem Torque-m, és érdeklődnék ezekről a PID-ekről. Tud valaki valamilyen infóval szolgálni?
Előre is köszi.

Szia,

Pontosabban milyen infó kellene?
Elég sok PID van, aminek kb a felét tudja reportolni az ELM327, vagy legalábbis nem küldi hozzá a Ford ECU-je az adatokat. (pl. transmission temperature, fuel pressure, ABS wheel speed 1-2-3-4)
Amit én szoktam reportolni, és hasznosnak találom, az a sebesség, RPM, rail nyomás, turbónyomás, gázpedál állása.

Elvileg vannak egyedileg hozzáférhető PID-ek is (hexa kóddal bepötyögve), de ilyet nem találtam külön a Mondeóhoz.

Viktor
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19295 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:14:55 »

Smiley

az egr-el akkor lehet baj,ha rossz helyre tetted a dugot....ugye nem lezartad a szivosort? :-))
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19296 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:20:03 »

Smiley
Hála GIN-nek,  worship közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,  wow1 mint oritominál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem). gun

Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...


Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19297 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:24:08 »

Hála GIN-nek,  worship közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,  wow1 mint oritominál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem). gun

Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...



írtam neked választ!
De ide is írom:
Az egr dugózással lezárod a meleg kipuffgáz áramlását az egr felé.Ez által az egr hűtő nem fog melegedni-ergo a hűtővized kevésbé melegszik,mint eredeti állapotban!KIZÁRT,hogy az egr dugózás miatt van a hf melegedés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19298 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:26:58 »

írtam neked választ!
De ide is írom:
Az egr dugózással lezárod a meleg kipuffgáz áramlását az egr felé.Ez által az egr hűtő nem fog melegedni-ergo a hűtővized kevésbé melegszik,mint eredeti állapotban!KIZÁRT,hogy az egr dugózás miatt van a hf melegedés.
Köszönöm még egyszer  worship
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19299 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 21:32:23 »

Köszönöm még egyszer  worship
Ha dugózva van csökken a hőterhelés, és még kisebb hűtő is elég lenne az autóra. Egy kazal egr hűtőt kiszedtem már turbó tisztításkor, mert ha dugózva van (ami kötelező  Wink ) akkor csak plussz hülyeség az autón az egyéb sallangokkal együtt.
Szimplán vízpumpás vagy termosztátos lehet a géped..?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.364 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.