Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:20:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
421
422
423
424
425
426
427
[
428
]
429
430
431
432
433
434
435
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684448 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21350 Dátum:
2012.10.31 szerda, 09:39:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.31 szerda, 09:37:07
nyóc...
darabja egy ezres
tényleg tud valaki olcsóbban?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21351 Dátum:
2012.10.31 szerda, 10:25:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.31 szerda, 09:37:07
nyóc...
köszönöm
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21352 Dátum:
2012.10.31 szerda, 10:27:17 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.31 szerda, 09:39:16
darabja egy ezres
tényleg tud valaki olcsóbban?
nekem 650-et mondtak a boltban
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21353 Dátum:
2012.10.31 szerda, 10:28:14 »
Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21354 Dátum:
2012.10.31 szerda, 10:32:27 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.31 szerda, 10:28:14
Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma.
Reilhist néha be szokta ide másolni a P0251 hibakód pontos hibakeresési eljárását, úgy emlékszem jó pár dolog lehet porlasztókon kívül a hiba forrása. Meg talán a porlasztók miatt akkor szokott inkább villogtatni, amikor nagy terhelésen mész, pl lejtőn felfelé padló 4-esben.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
kartergáz olajlecsapató
«
Új hozzászólás #21355 Dátum:
2012.10.31 szerda, 11:02:22 »
itt a 9 vagy a 15mm a csőcsatlakozási átmérő?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dzsozy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21356 Dátum:
2012.10.31 szerda, 12:00:11 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.31 szerda, 09:39:16
darabja egy ezres
tényleg tud valaki olcsóbban?
600 darabja unixban!
Naplózva
kefe0406
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21357 Dátum:
2012.10.31 szerda, 18:36:20 »
sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód 2005 -márciusi.
Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21358 Dátum:
2012.10.31 szerda, 18:56:52 »
Idézetet írta: kefe0406 - 2012.10.31 szerda, 18:36:20
sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód 2005 -márciusi.
Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
Az elsőlépés a hibakódolvasás.Ha régen volt go szűrő cserélve,akkor az most mindenképp jót tesz.De a hibakódok kellenek.Kersd budapesten Vik-et az auto fortnál a lurdyval szemben.Vagy kérj meg egy fórumtársat aki kiolvassa neked a hibakódokat.
Jah,és ha nem üzarendszeri a probléma,akkor még lehet turbó elektronika is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21359 Dátum:
2012.10.31 szerda, 18:59:38 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.31 szerda, 18:56:52
Az elsőlépés a hibakódolvasás.Ha régen volt go szűrő cserélve,akkor az most mindenképp jót tesz.De a hibakódok kellenek.Kersd budapesten Vik-et az auto fortnál a lurdyval szemben.Vagy kérj meg egy fórumtársat aki kiolvassa neked a hibakódokat.
Jah,és ha nem üzarendszeri a probléma,akkor még lehet turbó elektronika is.....
A műszerteszt nem mutatja meg a hibakódokat?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21360 Dátum:
2012.10.31 szerda, 19:02:26 »
Idézetet írta: Victore - 2012.10.31 szerda, 18:59:38
A műszerteszt nem mutatja meg a hibakódokat?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21361 Dátum:
2012.10.31 szerda, 19:28:57 »
Idézetet írta: kefe0406 - 2012.10.31 szerda, 18:36:20
sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód 2005 -márciusi.
Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
A leállás az gáz de nagyon.Ahogy Alf mondta a hiba kód az ad irányt.A saját tapasztalatból kiindulva nekem ez szivattyú gond volt és vele együtt pcsúcs csere is.Sajnos.Ha a turbo elektronikád a rossz az nem vészes a javítás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21362 Dátum:
2012.10.31 szerda, 19:31:43 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.31 szerda, 10:28:14
Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma.
Ha az a gondod az a szivattyún belül van és külön is cserélhető.Több helyen nézd majd meg az árát.35-60 e ft között van az ára.Azért a csúcsokat is poharaztasd meg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21363 Dátum:
2012.10.31 szerda, 20:04:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.31 szerda, 19:31:43
Ha az a gondod az a szivattyún belül van és külön is cserélhető.Több helyen nézd majd meg az árát.35-60 e ft között van az ára.Azért a csúcsokat is poharaztasd meg.
Hétfőre már bejelentkeztem a szervizbe hogy a csúcsokat mérjék ki.A porlasztócsúcsokról olvastam már annyit hogy a hajam ki hullik.Akkor viszont csak fordos csúcsokat érdemes bele rakatni, mert a delphi csúcsok sem a legjobbak? Mert azért árban van difi.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21364 Dátum:
2012.10.31 szerda, 20:07:44 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.31 szerda, 20:04:51
Hétfőre már bejelentkeztem a szervizbe hogy a csúcsokat mérjék ki.A porlasztócsúcsokról olvastam már annyit hogy a hajam ki hullik.Akkor viszont csak fordos csúcsokat érdemes bele rakatni, mert a delphi csúcsok sem a legjobbak? Mert azért árban van difi.
Én a FORD-tól rendeltem és kedvezménnyel 70e Ft/DB volt az ára.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21365 Dátum:
2012.10.31 szerda, 20:20:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.31 szerda, 20:07:44
Én a FORD-tól rendeltem és kedvezménnyel 70e Ft/DB volt az ára.
Eur4 hez meg akár 86 is lehet darabja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21366 Dátum:
2012.10.31 szerda, 20:23:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.31 szerda, 20:20:54
Eur4 hez meg akár 86 is lehet darabja.
Majdnem ingyen van!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21367 Dátum:
2012.10.31 szerda, 20:26:28 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.31 szerda, 20:23:51
Majdnem ingyen van!
És ha a szivattyúdnak is baja van amit a go szürőben lévő fémreszelékből kiderül akkor szép az összeg egyben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kefe0406
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21368 Dátum:
2012.10.31 szerda, 22:54:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.31 szerda, 19:02:26
nem.
köszi a segítséget!
Naplózva
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21369 Dátum:
2012.10.31 szerda, 23:40:34 »
Na ma Én is megejtettem az őszi nagytakarítást.
Érdemes egr dugózás után ezen túlesni,illetve ajánlom mert iszonyatos,h mi retket be enged a motorba
Íme:
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_b38ekq8a2e_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_bpqq56jda2_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_ozoxx7steg_tn.jpg]
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21370 Dátum:
2012.10.31 szerda, 23:49:17 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.31 szerda, 09:39:16
darabja egy ezres
tényleg tud valaki olcsóbban?
Jobban jársz, ha veszel hőálló szilikonos pasztát, leveszed a szívósort, féktisztító sprayvel letisztítod az egész szívósort + tömítéseket + hengerfejet szívótorkostól,majd pasztával bekened először a tömítések egyik felét, kb 20 perc múlva a másik felét, aztán mehet vissza. Hidd el, porszáraz lesz a géped utána. Paszta 1.000 ft, spray 650 ft, ha veszel Brigéciolt (csak a szívósorra használd, a tömítéseket csak féktisztítóval lehet tisztítani!!!) 800 ft. Ennél olcsóbb és jobb megoldás nincs.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21371 Dátum:
2012.10.31 szerda, 23:51:07 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.31 szerda, 23:40:34
Na ma Én is megejtettem az őszi nagytakarítást.
Érdemes egr dugózás után ezen túlesni,illetve ajánlom mert iszonyatos,h mi retket be enged a motorba
Íme:
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_b38ekq8a2e_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_bpqq56jda2_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_ozoxx7steg_tn.jpg]
Nézd meg a TDDI topicban amit linkeltem múlt vasárnap, ez ahhoz képest ragyogóan tiszta!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21372 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 10:11:39 »
Automatás TDCi-sek figyelmébe ajánlom, hogy az elmúlt 2 tankommal (amibe 65L-tudok belegyömködni) 1150km fölött mentem.
Napi 100km. Városban teljesen automata, kinn kormányváltó. Város 10km, 70km 100-as tempomat, és a maradék 20km 70-es tempomat (mert 60-as korlát van a tényleg XAR út miatt). A 4-es előznöm is kell néha padlógázon, mert sok a hétvégi sofőr, no meg a szembe forgalom. Átlagseb 69-70km/ó
Ráadásul most a melegedéssel még nem is vagyok kibékülve, mert vagy a fűtőpatronok vagy az olajköri termó kifeküdt sztem.
Teszek majd fel képeket is bizonyítékként.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21373 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 10:56:51 »
Ja így is csak kb 2L koxot kapargattam ki a szívósorból
De tényleg még nem volt annyira gáz,csak közepesen...
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.31 szerda, 23:51:07
Nézd meg a TDDI topicban amit linkeltem múlt vasárnap, ez ahhoz képest ragyogóan tiszta!
Naplózva
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21374 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 16:59:47 »
Sziasztok!
Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...
Ötletek??? Köszi előre is!
2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21375 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 17:52:48 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 16:59:47
Sziasztok!
Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...
Ötletek??? Köszi előre is!
2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó
Vészüzembe lépett. Kb 60 ló. Ha ilyenkor újraindítod, megszűnik a dolog. Ha sűrűn előjön, hibatárolók kellene olvasni.
Amúgy a befecskendezők-nyomás környékén van a baj.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21376 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:11:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 17:52:48
Vészüzembe lépett. Kb 60 ló. Ha ilyenkor újraindítod, megszűnik a dolog. Ha sűrűn előjön, hibatárolók kellene olvasni.
Amúgy a befecskendezők-nyomás környékén van a baj.
Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21377 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:16:48 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:11:36
Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
Leállítod a motort, és újra ráadod a gyújtást...
Amit tapasztaltál, az a vészüzem. Lehet csúcs, vagy egy csomó más. Pl turbó elektronika.
Ha nem múlik el újraindításkor, és EU4-es a motorod (motorszám nem FMBA), akkor turbó elektronyik.
Pár 10e.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21378 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:19:06 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:11:36
Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
Leállitod az autót
Bizony az is lehet de ne ess kétségbe
olvastass hibakódot
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21379 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:22:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 18:16:48
Leállítod a motort, és újra ráadod a gyújtást...
Amit tapasztaltál, az a vészüzem. Lehet csúcs, vagy egy csomó más. Pl turbó elektronika.
Ha nem múlik el újraindításkor, és EU4-es a motorod (motorszám nem FMBA), akkor turbó elektronyik.
Pár 10e.
Leállítottam, ezután is van a hiba, nem alapjáraton sosem, hanem akkor ha gázt adok ...
A motorkódom: HJBC
Mit jelent az a pár 10 ezer?
It a kép a jelről is :
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21380 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:23:49 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:11:36
Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
leállítod, és utána beindítod
hibakódot kell olvastatni olyan helyen ahol van arra alkalmas diag cucc, és a kódot ide beírni. Megkapod a választ rá, h mi lehet. Lehet porlasztó is meg más is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21381 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:25:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.01 csütörtök, 18:23:49
leállítod, és utána beindítod
hibakódot kell olvastatni olyan helyen ahol van arra alkalmas diag cucc, és a kódot ide beírni. Megkapod a választ rá, h mi lehet. Lehet porlasztó is meg más is.
Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?
?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21382 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:36:15 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.01 csütörtök, 18:25:08
Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?
?
max annyit, h törlődnek a hibák. de a problémát nem oldja meg, és hibakódot sem fog tudni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21383 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:37:36 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.01 csütörtök, 18:25:08
Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?
?
Jó lenne, h be tudna menni pöstre mert sztem ott vkinek van diagcucca a kocsihoz, h kiolvassa a hibakódokat, addig nem lenne szerencsés levenni a sarukat
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21384 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:49:24 »
Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...
Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21385 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:51:28 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:49:24
Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...
Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
kérdezd meg Relhist-et
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21386 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 18:52:50 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:22:23
Leállítottam, ezután is van a hiba, nem alapjáraton sosem, hanem akkor ha gázt adok ...
A motorkódom: HJBC
Mit jelent az a pár 10 ezer?
Ez eu4-es. A turbó lesz az. Az elektronikát 10-30e-ért javítják, de ki is kellene tisztítani, hogy könnyen mozogjon a geometria.
De meg is nézheted. A turbón van az elektronika. Abból kijön egy kis kar. Annak mozognia kell, ha ráadod a gázt.
Persze, ha már vészüzembe állt, nincs turbó... goto hibaolvasás.
Hibát sokan tudnak olvasni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21387 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:00:39 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 18:49:24
Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...
Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
A fórum turbótakarítója pedig Ervin
ő Sur-on lakik, de megéri messzebbről is menni hozzá, voltunk már nála jópáran. Ha tényleg turbó elektronika a baj akkor ne várj a takarítással mert a javított megint tönkre fog menni az akadó/szoruló turbó geo miat.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21388 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:12:16 »
Akkor először computer aztán ha tudjuk mi a baj akkor felveszem vele a kapcsolatot ...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21389 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:21:12 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 19:12:16
Akkor először computer aztán ha tudjuk mi a baj akkor felveszem vele a kapcsolatot ...
Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21390 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:24:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 19:21:12
Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!
Ha jól láttam Vác-on lakik
de még sincs olyan messze pesttől
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21391 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:25:19 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.01 csütörtök, 19:24:57
Ha jól láttam Vác-on lakik
de még sincs olyan messze pesttől
az pont 50km innen...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21392 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:48:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 19:21:12
Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!
Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21393 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:49:49 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 19:48:14
Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Fél óra sem kell de akkor mindent átnéztek rajta.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21394 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:50:39 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 19:48:14
Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
nemtöbb 15 percnél,de egy kis beszélgetéssel elmegy fél óra is.
Most itthon vagyok,csak 7főn megyek dolgozni.Az m0-ás déli dunahídtól lakom 5percre.Ha elszánod magad,privátban küldöm az elérhetőségeimet.
Természetesen karitatív!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:04:21 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21395 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:51:58 »
Sziasztok,
Ismét segítségeteket kérem!
A gond, hogy a motor nem melegszik rendesen. 13 km után is még csak épphogy elemelkedik a mutató. Pedig nemrég még mindig függőlegesen középen állt. Ha beérek a városba és araszolok akkor kicsit melegszik (de nem ér a mutató függőlegesig), majd ha véletlenül lefele kezdek gurulni, vagy kiérek a városból egyből visszahűl.
Kicseréltem a termosztátot, de még mindig ugyanazt csinálja. Merre érdemes vizsgálódnom?
Előre is köszi,
Molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21396 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 19:54:12 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 19:51:58
Sziasztok,
Ismét segítségeteket kérem!
A gond, hogy a motor nem melegszik rendesen. 13 km után is még csak épphogy elemelkedik a mutató. Pedig nemrég még mindig függőlegesen középen állt. Ha beérek a városba és araszolok akkor kicsit melegszik (de nem ér a mutató függőlegesig), majd ha véletlenül lefele kezdek gurulni, vagy kiérek a városból egyből visszahűl.
Kicseréltem a termosztátot, de még mindig ugyanazt csinálja. Merre érdemes vizsgálódnom?
Előre is köszi,
Molbar
melyiket?mert 2 termo van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21397 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:01:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 19:54:12
melyiket?mert 2 termo van!
2 termo???
A motorblokk bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21398 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:02:14 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 20:01:12
2 termo???
A motorblokk bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.
És az olajköri meg a vízpumpában van.A csere esetén még kell 1 liter fagyálló pótlásra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21399 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:02:31 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 20:01:12
2 termo???
A motorblokk bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.
és a vízpumpában?Ott is kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
421
422
423
424
425
426
427
[
428
]
429
430
431
432
433
434
435
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ