Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:16:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644568 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21350 Dátum: 2012.10.31 szerda, 09:39:16 »

nyóc...

darabja egy ezres  szomoru1

tényleg tud valaki olcsóbban?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21351 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:25:35 »

nyóc...
köszönöm
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21352 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:27:17 »

darabja egy ezres  szomoru1

tényleg tud valaki olcsóbban?
nekem 650-et mondtak a boltban
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21353 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:28:14 »

Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve  törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál  és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma. falbav   
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21354 Dátum: 2012.10.31 szerda, 10:32:27 »

Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve  törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál  és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma. falbav   

Reilhist néha be szokta ide másolni a P0251 hibakód pontos hibakeresési eljárását, úgy emlékszem jó pár dolog lehet porlasztókon kívül a hiba forrása. Meg talán a porlasztók miatt akkor szokott inkább villogtatni, amikor nagy terhelésen mész, pl lejtőn felfelé padló 4-esben.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21355 Dátum: 2012.10.31 szerda, 11:02:22 »

itt a 9 vagy a 15mm a csőcsatlakozási átmérő?  help
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #21356 Dátum: 2012.10.31 szerda, 12:00:11 »

darabja egy ezres  szomoru1

tényleg tud valaki olcsóbban?
600 darabja unixban! integet2
Naplózva
kefe0406
Vendég
« Új hozzászólás #21357 Dátum: 2012.10.31 szerda, 18:36:20 »

sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód  2005 -márciusi.
 Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21358 Dátum: 2012.10.31 szerda, 18:56:52 »

sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód  2005 -márciusi.
 Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
Az elsőlépés a hibakódolvasás.Ha régen volt go szűrő cserélve,akkor az most mindenképp jót tesz.De a hibakódok kellenek.Kersd budapesten Vik-et az auto fortnál a lurdyval szemben.Vagy kérj meg egy fórumtársat aki kiolvassa neked a hibakódokat.
Jah,és ha nem üzarendszeri a probléma,akkor még lehet turbó elektronika is.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #21359 Dátum: 2012.10.31 szerda, 18:59:38 »

Az elsőlépés a hibakódolvasás.Ha régen volt go szűrő cserélve,akkor az most mindenképp jót tesz.De a hibakódok kellenek.Kersd budapesten Vik-et az auto fortnál a lurdyval szemben.Vagy kérj meg egy fórumtársat aki kiolvassa neked a hibakódokat.
Jah,és ha nem üzarendszeri a probléma,akkor még lehet turbó elektronika is.....

A műszerteszt nem mutatja meg a hibakódokat?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21360 Dátum: 2012.10.31 szerda, 19:02:26 »

A műszerteszt nem mutatja meg a hibakódokat?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21361 Dátum: 2012.10.31 szerda, 19:28:57 »

sziasztok ! Úgy látom, ez betegség a Mondeóknál!
nekem egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI TREND-em van. 6-s váltó 96 kw 130 le FMBA motorkód  2005 -márciusi.
 Már egy ideje nekem is csinálja ezt a villogást az izzítás jelzőm, de leállítás,aztán újra indítás és megy tovább szépen!
Persze a villogásnál teljesítmény csökkenés lép fel .Tegnap viszont bonyolultabb lett a probléma.
Most már el kezd villogni, és le áll a motor. Megint jön a jól bevált módszer,újraindítás pöcre indul és megy tovább mintha mi sem történt volna.
Sajnos a probléma ismétlődött megint, de most már a sárga tengeralattjáró is világít!!!
Esetleg tudnátok valami segítséget ,hogy mik lennének az első lépések?
A leállás az gáz de nagyon.Ahogy Alf mondta a hiba kód az ad irányt.A saját tapasztalatból kiindulva nekem ez szivattyú gond volt és vele együtt pcsúcs csere is.Sajnos.Ha a turbo elektronikád a rossz az nem vészes a javítás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21362 Dátum: 2012.10.31 szerda, 19:31:43 »

Urak, tegnap menet közben elkezdett villogni az izzítás jelző lámpa. Ma bevittem a szerelőhöz rá rakta a hibakód olvasót és P0251 hibakódot írt ki, mellé írta hogy tüzelőanyag-nyomás szabályozó szelep funkció zavar! Ez a porlasztócsúcs hiba vagy valami más? Illetve  törölték a kódot most várjam meg hogy mit csinál  és vegyek fel személyi kölcsönt a javíttatásra? Amúgy 50-es tempóban haladtam egyenletes gázadásnál amikor jelentkezett a probléma. falbav   
Ha az a gondod az a szivattyún belül van és külön is cserélhető.Több helyen nézd majd meg az árát.35-60 e ft között van az ára.Azért a csúcsokat is poharaztasd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21363 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:04:51 »

Ha az a gondod az a szivattyún belül van és külön is cserélhető.Több helyen nézd majd meg az árát.35-60 e ft között van az ára.Azért a csúcsokat is poharaztasd meg.
Hétfőre már bejelentkeztem a szervizbe hogy a csúcsokat mérjék ki.A porlasztócsúcsokról olvastam már annyit hogy a hajam ki hullik.Akkor viszont csak fordos csúcsokat érdemes bele rakatni, mert a delphi csúcsok sem a legjobbak? Mert azért árban van difi.
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21364 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:07:44 »

Hétfőre már bejelentkeztem a szervizbe hogy a csúcsokat mérjék ki.A porlasztócsúcsokról olvastam már annyit hogy a hajam ki hullik.Akkor viszont csak fordos csúcsokat érdemes bele rakatni, mert a delphi csúcsok sem a legjobbak? Mert azért árban van difi.
Én a FORD-tól rendeltem és kedvezménnyel 70e Ft/DB volt az ára.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21365 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:20:54 »

Én a FORD-tól rendeltem és kedvezménnyel 70e Ft/DB volt az ára.
Eur4 hez meg akár 86 is lehet darabja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21366 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:23:51 »

Eur4 hez meg akár 86 is lehet darabja.
Majdnem ingyen van! gun
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21367 Dátum: 2012.10.31 szerda, 20:26:28 »

Majdnem ingyen van! gun
És ha a szivattyúdnak is baja van amit a go szürőben lévő fémreszelékből kiderül akkor szép az összeg egyben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kefe0406
Vendég
« Új hozzászólás #21368 Dátum: 2012.10.31 szerda, 22:54:01 »

nem.


köszi a segítséget!
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #21369 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:40:34 »

Na ma Én is megejtettem az őszi nagytakarítást.  eplus2
Érdemes egr dugózás után ezen túlesni,illetve ajánlom mert iszonyatos,h mi retket be enged a motorba Smiley

Íme:

[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_b38ekq8a2e_tn.jpg]

[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_bpqq56jda2_tn.jpg]


[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_ozoxx7steg_tn.jpg]



Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21370 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:49:17 »

darabja egy ezres  szomoru1

tényleg tud valaki olcsóbban?

Jobban jársz, ha veszel hőálló szilikonos pasztát, leveszed a szívósort, féktisztító sprayvel letisztítod az egész szívósort + tömítéseket + hengerfejet szívótorkostól,majd pasztával bekened először a tömítések egyik felét, kb 20 perc múlva a másik felét, aztán mehet vissza. Hidd el, porszáraz lesz a géped utána. Paszta 1.000 ft, spray 650 ft, ha veszel Brigéciolt (csak a szívósorra használd, a tömítéseket csak féktisztítóval lehet tisztítani!!!) 800 ft. Ennél olcsóbb és jobb megoldás nincs.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21371 Dátum: 2012.10.31 szerda, 23:51:07 »

Na ma Én is megejtettem az őszi nagytakarítást.  eplus2
Érdemes egr dugózás után ezen túlesni,illetve ajánlom mert iszonyatos,h mi retket be enged a motorba Smiley

Íme:

[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_b38ekq8a2e_tn.jpg]

[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_bpqq56jda2_tn.jpg]


[img=http://www.kephost.com/thumb/2012/10/31/a1_2012_10_31_ozoxx7steg_tn.jpg]





Nézd meg a TDDI topicban amit linkeltem múlt vasárnap, ez ahhoz képest ragyogóan tiszta! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #21372 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:11:39 »

Automatás TDCi-sek figyelmébe ajánlom, hogy az elmúlt 2 tankommal (amibe 65L-tudok belegyömködni) 1150km fölött mentem.
Napi 100km. Városban teljesen automata, kinn kormányváltó. Város 10km, 70km 100-as tempomat, és a maradék 20km 70-es tempomat (mert 60-as korlát van a tényleg XAR út miatt). A 4-es előznöm is kell néha padlógázon, mert sok a hétvégi sofőr, no meg a szembe forgalom. Átlagseb 69-70km/ó
Ráadásul most a melegedéssel még nem is vagyok kibékülve, mert vagy a fűtőpatronok vagy az olajköri termó kifeküdt sztem.
Teszek majd fel képeket is bizonyítékként.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #21373 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 10:56:51 »

Ja így is csak kb 2L koxot kapargattam ki a szívósorból  eplus2
De tényleg még nem volt annyira gáz,csak közepesen...



Nézd meg a TDDI topicban amit linkeltem múlt vasárnap, ez ahhoz képest ragyogóan tiszta! eplus2
Naplózva
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21374 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 16:59:47 »

Sziasztok!

Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...

Ötletek??? Köszi előre is!

2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21375 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 17:52:48 »

Sziasztok!

Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...

Ötletek??? Köszi előre is!

2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó

Vészüzembe lépett. Kb 60 ló. Ha ilyenkor újraindítod, megszűnik a dolog. Ha sűrűn előjön, hibatárolók kellene olvasni.
Amúgy a befecskendezők-nyomás környékén van a baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21376 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:11:36 »

Vészüzembe lépett. Kb 60 ló. Ha ilyenkor újraindítod, megszűnik a dolog. Ha sűrűn előjön, hibatárolók kellene olvasni.
Amúgy a befecskendezők-nyomás környékén van a baj.


Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21377 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:16:48 »


Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?

Leállítod a motort, és újra ráadod a gyújtást...
Amit tapasztaltál, az a vészüzem. Lehet csúcs, vagy egy csomó más. Pl turbó elektronika.
Ha nem múlik el újraindításkor, és EU4-es a motorod (motorszám nem FMBA), akkor turbó elektronyik.
Pár 10e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21378 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:19:06 »


Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
Leállitod az autót  wave
Bizony az is lehet de ne ess kétségbe  nyes olvastass hibakódot Wink
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21379 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:22:23 »

Leállítod a motort, és újra ráadod a gyújtást...
Amit tapasztaltál, az a vészüzem. Lehet csúcs, vagy egy csomó más. Pl turbó elektronika.
Ha nem múlik el újraindításkor, és EU4-es a motorod (motorszám nem FMBA), akkor turbó elektronyik.
Pár 10e.

Leállítottam, ezután is van a hiba, nem alapjáraton sosem, hanem akkor ha gázt adok ...

A motorkódom: HJBC

Mit jelent az a pár 10 ezer? Smiley

It a kép a jelről is :

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21380 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:23:49 »


Hogyan tudom újraindítani? Valaki azt mondta ötletnek, hogy porlasztócsúcs is lehet!? Szerinted?
leállítod, és utána beindítod  Wink   hibakódot kell olvastatni olyan helyen ahol van arra alkalmas diag cucc, és a kódot ide beírni. Megkapod a választ rá, h mi lehet.   Lehet porlasztó is meg más is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21381 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:25:08 »

leállítod, és utána beindítod  Wink   hibakódot kell olvastatni olyan helyen ahol van arra alkalmas diag cucc, és a kódot ide beírni. Megkapod a választ rá, h mi lehet.   Lehet porlasztó is meg más is.
Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21382 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:36:15 »

Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?Huh??
max annyit, h törlődnek a hibák.  de a problémát nem oldja meg, és hibakódot sem fog tudni
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21383 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:37:36 »

Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?Huh??
Jó lenne, h be tudna menni pöstre mert sztem ott vkinek van diagcucca a kocsihoz, h kiolvassa a hibakódokat, addig nem lenne szerencsés levenni a sarukat Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21384 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:49:24 »

Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...

Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21385 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:51:28 »

Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...

Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
kérdezd meg Relhist-et
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21386 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 18:52:50 »

Leállítottam, ezután is van a hiba, nem alapjáraton sosem, hanem akkor ha gázt adok ...

A motorkódom: HJBC

Mit jelent az a pár 10 ezer? Smiley

Ez eu4-es. A turbó lesz az. Az elektronikát 10-30e-ért javítják, de ki is kellene tisztítani, hogy könnyen mozogjon a geometria.
De meg is nézheted. A turbón van az elektronika. Abból kijön egy kis kar. Annak mozognia kell, ha ráadod a gázt.
Persze, ha már vészüzembe állt, nincs turbó... goto hibaolvasás.
Hibát sokan tudnak olvasni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21387 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:00:39 »

Az aksis ötlet azért nem jó, mert attól még a hiba megmarad és rossz a kocsi ...

Pesten tudtok valakit ajánlani aki ért ehhez és van hozzá gépe is?
A fórum turbótakarítója pedig Ervin  Wink    ő   Sur-on lakik, de megéri messzebbről is menni hozzá, voltunk már nála jópáran. Ha tényleg turbó elektronika a baj akkor ne várj a takarítással mert a javított megint tönkre fog menni az akadó/szoruló turbó geo miat.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21388 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:12:16 »

Akkor először computer aztán ha tudjuk mi a baj akkor felveszem vele a kapcsolatot ...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21389 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:21:12 »

Akkor először computer aztán ha tudjuk mi a baj akkor felveszem vele a kapcsolatot ...
Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21390 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:24:57 »

Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!
Ha jól láttam Vác-on lakik Cheesy de még sincs olyan messze pesttől Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21391 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:25:19 »

Ha jól láttam Vác-on lakik Cheesy de még sincs olyan messze pesttől Cheesy
az pont 50km innen...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21392 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:48:14 »

Pesten vagy?
Dél pesten tudok neked hibát olvasni!

Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21393 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:49:49 »

Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Fél óra sem kell de akkor mindent átnéztek rajta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21394 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:50:39 »

Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
nemtöbb 15 percnél,de egy kis beszélgetéssel elmegy fél óra is.
Most itthon vagyok,csak 7főn megyek dolgozni.Az m0-ás déli dunahídtól lakom 5percre.Ha elszánod magad,privátban küldöm az elérhetőségeimet.
Természetesen karitatív!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:04:21 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21395 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:51:58 »

Sziasztok,

Ismét segítségeteket kérem!  help
A gond, hogy a motor nem melegszik rendesen. 13 km után is még csak épphogy elemelkedik a mutató. Pedig nemrég még mindig függőlegesen középen állt. Ha beérek a városba és araszolok akkor  kicsit melegszik (de nem ér a mutató függőlegesig), majd ha véletlenül lefele kezdek gurulni, vagy kiérek a városból egyből visszahűl.

Kicseréltem a termosztátot, de még mindig ugyanazt  csinálja. Merre érdemes vizsgálódnom?

Előre is köszi,

Molbar
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21396 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 19:54:12 »

Sziasztok,

Ismét segítségeteket kérem!  help
A gond, hogy a motor nem melegszik rendesen. 13 km után is még csak épphogy elemelkedik a mutató. Pedig nemrég még mindig függőlegesen középen állt. Ha beérek a városba és araszolok akkor  kicsit melegszik (de nem ér a mutató függőlegesig), majd ha véletlenül lefele kezdek gurulni, vagy kiérek a városból egyből visszahűl.

Kicseréltem a termosztátot, de még mindig ugyanazt  csinálja. Merre érdemes vizsgálódnom?

Előre is köszi,

Molbar
melyiket?mert 2 termo van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21397 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:01:12 »

melyiket?mert 2 termo van!

2 termo???   wow1

A motorblokk  bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.

Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21398 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:02:14 »

2 termo???   wow1

A motorblokk  bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.


És az olajköri meg a vízpumpában van.A csere esetén még kell 1 liter fagyálló pótlásra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21399 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:02:31 »

2 termo???   wow1

A motorblokk  bal oldalán az aksi mögött az EGR cső szomszédságában.... Azt cseréltem.


és a vízpumpában?Ott is kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.