Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 04:49:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 562 563 [564] 565 566 567 568 569 570 571 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13513959 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28150 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 22:10:40 »

hmm...igen, kapcsolat ide-oda....segitség innen-onnan ( pl a clubból)....120 ezer a 4 db. Smiley

Na igen, ez így szokott lenni.  Roll Eyes  Ráadásul két éve csúcsot és kapcs. szelepet, most pedig kapcs. szelepet cseréltettem "elvileg". 5 évig mindent beletankoltam, ami csak folyt, elment 120ezret. Most csak jót kapott és 8ezret bírt. Megcsinálták 1 hónapja és most leállt egy henger teljesen. Holnap megint csinálják.  gun
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28151 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 22:24:31 »

Na igen, ez így szokott lenni.  Roll Eyes  Ráadásul két éve csúcsot és kapcs. szelepet, most pedig kapcs. szelepet cseréltettem "elvileg". 5 évig mindent beletankoltam, ami csak folyt, elment 120ezret. Most csak jót kapott és 8ezret bírt. Megcsinálták 1 hónapja és most leállt egy henger teljesen. Holnap megint csinálják.  gun

Ha csak a porlasztót csinálták meg, az elég karcsú. A magasnyomásút is meg kellene nézetni, csináltatni. Ha az haldoklik, az kinyírja a porlasztót is. Hiába cseréled ki a porlasztót, ha a szivattyút is kellene. Akkor csak fölösleges pénzkidobás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28152 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 22:43:43 »

Ha csak a porlasztót csinálták meg, az elég karcsú. A magasnyomásút is meg kellene nézetni, csináltatni. Ha az haldoklik, az kinyírja a porlasztót is. Hiába cseréled ki a porlasztót, ha a szivattyút is kellene. Akkor csak fölösleges pénzkidobás.
Én ilyenkor azt nem értem amire Te is felhívod a figyelmet,ha 4 csúcsot cserélnek vagy felújítanak mért kell a szivatyút kihagyni!!!!Nekem mikor kiderült ez a hiba a 4 csúcsal a szivatyú is azonnal cserélve lett.Enélkül neki se állt volna a szerelőm.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28153 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 05:48:04 »

Bakker! Ne csak írkáljatok, olvassatok is!  nezze uglystupid2
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg815388#msg815388

 eljen eljen eljen Wink
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28154 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 07:04:35 »

Bakker! Ne csak írkáljatok, olvassatok is!  nezze uglystupid2
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg815388#msg815388

Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak. Erre. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.23 hétfő, 07:07:07 írta Lacika71 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28155 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 09:22:24 »

Amúgy ha nem vok indiszkrét, mennyi felétek egy csúcs javítás, vagy csere? Én 160-ból úsztam meg a négyet.

Azt elég jól megúsztad, ha komlett felújítás volt. Már 2 éve 45 ezret mondtak nekem darabjára.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28156 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 10:09:31 »

Vészüzem lehet turbo elektronika meghibásodástól is?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28157 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 10:18:00 »

Vészüzem lehet turbo elektronika meghibásodástól is?

Persze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28158 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 10:19:04 »

Persze
Zsír, akkor tuti nem a porlasztóimmal van gond  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28159 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 10:40:11 »

Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak. Erre. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.

Ájájáj! 8000 után kapcsolószelepet cseréltem, porlasztót nem. Viszont cseréltem szivattyút is, igaz bontottat kapott. Lehet ez is csak fél megoldás, de akkor sem fogok 700-at költeni egy 700-at érő autóra (bár akkor lehet érne 900-at) Szerintem irreálisak az új alkatrész árak ezekhez.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #28160 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 11:42:42 »

Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő   az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28161 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 11:56:54 »

Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő   az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!

Nekem is eldurrant már néhány csövem, nem olcsó játék az új. Én ideiglenes megoldásnak tettem rá foltot erős gumicsőből és avab-bilincsel rászorítottam. Így kibírta a cseréig, bár nekem nem nőtt a fogyasztásom, csak elment az erő. Nem tudom a füst és a fogyasztás mitől függ.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28162 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:14:25 »

Üdv mindenkinek.
Következő lenne a problémám. Kb kettő hónapja történt, hogy jöttem haza autópályán és észrevettem a tükörbe, hogy rettenetesen füstöl a kipufogó és nő   az átlagfogyasztásom. teljesítmény nem gyengült. Még! Aztán az erő is fokozatosan elment. Hazaérve mentem a szerelőmhöz. Nála volt 3 hétig, mire kiderült, hogy a kipufogó rezgőcső és a turbó alatt valami gumicső volt szakadva - repedve. Megcsinálta és jó is lett. A fogyasztás is helyreált. Most megint hallok ugyan olyan hangot a motortérből mint akkor. Mintha kifújna valahol. Más jelenség egyenlőre még nincs. Csak terhelés alatt hallom, üresben forgatva nem! Az volna a kérdésem, hogy van-e valami házi barkács erre a problémára amivel haza tudok jutni németből. Ugyan is itt horror áron dolgoznak! A válaszokat előre is köszönöm!

Turbocsú ideiglenes gyógyítására alkalmas lehet a vászon szigetelőszalag, pl. Tesa, németeknél biztos kapsz, de eBay-en is van:

http://www.ebay.at/itm/221029652622?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Van egy tucat fajta, és nem mind jó, mert más a ragasztója ill. más a nyúlási- és szakítószilárdsága.

Ezzel azután szépen bebandázsolod a kiszedett turbocsövet teljes hosszában, először az egyik irányban, azután a másik végétől vissza, az előző tekeréshez képest "keresztezve" a meneteket. Utána lehet reménykedni, hogy kitart hazáig. Ragasztani ne is próbáld, mert azonnal olajos lesz a repedésnél, és kb. lehetetlen rendesen kitisztítani.

Tutti megoldás pedig a teljes csere, de nem gyárira, hanem utángyártott, három szövetréteggel erősített szilikoncsőre:

http://www.derbyperformancehose.co.uk/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #28163 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:16:29 »

Nekem is eldurrant már néhány csövem, nem olcsó játék az új. Én ideiglenes megoldásnak tettem rá foltot erős gumicsőből és avab-bilincsel rászorítottam. Így kibírta a cseréig, bár nekem nem nőtt a fogyasztásom, csak elment az erő. Nem tudom a füst és a fogyasztás mitől függ.
Köszi a gyors választ! Hol találom ezt a csövet? A szerelő szerint a lambda-szonda miatt nőtt a fogyasztás mert több anyagot adott a motornak és ezért is füstölt!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28164 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:18:48 »

Köszi a gyors választ! Hol találom ezt a csövet? A szerelő szerint a lambda-szonda miatt nőtt a fogyasztás mert több anyagot adott a motornak és ezért is füstölt!

Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.

Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.

Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #28165 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:22:14 »

Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.

Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.

Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed. Smiley

AndyA
Köszi a választ. mk3-as 2.0 130le.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28166 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:25:55 »

Köszi a választ. mk3-as 2.0 130le.

A Profil alatt megtalálod az alárást, amit a levelek végére biggyeszt a rendszer. Oda tedd be, évjárat év-hónap és karosszéria kivitel megjelöléssel együtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28167 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:31:25 »

Ájájáj! 8000 után kapcsolószelepet cseréltem, porlasztót nem. Viszont cseréltem szivattyút is, igaz bontottat kapott. Lehet ez is csak fél megoldás, de akkor sem fogok 700-at költeni egy 700-at érő autóra (bár akkor lehet érne 900-at) Szerintem irreálisak az új alkatrész árak ezekhez.

Azt nem írtad, hogy szivattyú is lett cserélve, csak annyit, hogy százakárhányért lettek a porlasztók megcsinálva. Az új alkatrész árak mindegyik autóhoz drágák, főleg a gyáriak. Vannak olcsóbban is, de azok sok esetben olyanok is. Nyilván aki hosszútávra tervez az autójával, az kicsit többet költ rá illetve jobban odafigyel, hogy olyan alkatrész kerüljön bele, ami bírja. Akkor nem az a szempont, hogy addig bírja, amíg elviszik, aztán kínlódjon vele az új tulaj.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28168 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:55:21 »

Melyiket? A turbodízel Mondeokban hat darab van ezekből, ami eldurranhat. A leggyakoribb az EGR-szelep alatti függőleges cső.

Elindulsz a csövek mentén a turbol, és ahol olajpárás a cső, ott repedt.

Tedd bele az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, úgy könnyebb válaszolni a kérdéseidre, mert tudjuk, miről kérdezed. Smiley

AndyA
Valakinek mint nekem 5 db turbo cső van mivel 5-ös a váltóm.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28169 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 12:57:52 »

Valakinek mint nekem 5 db turbo cső van mivel 5-ös a váltóm.

Kötözköggyé még...  falbav falbav falbav falbav falbav

Egyelőre nem tudjuk az évjáratát, azt még nem írta meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28170 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 21:27:57 »

Nem is wolfgabornak írtuk, hanem vadasz-nak. Erre. Azt tudom, hogy wolfgabornak komplett csere volt. Azt gondolom te sem olvastad el, hogy kinek illetve mire írtam azt, amit. Ő pl nem említette, hogy szivattyú csere is volt, csak annyit, hogy porlasztót cseréltek, ami 8000 km után gatya lett.
Úgy el szégyeltem magam, hogy ki is töröltem azt a hsz-t.  banplz
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28171 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 22:23:37 »

Kötözköggyé még...  falbav falbav falbav falbav falbav

Egyelőre nem tudjuk az évjáratát, azt még nem írta meg.

AndyA
Észrevettem az aláírás hiányát,csak plussz egy adat volt.Nem vagyok kötözködős!!!! worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28172 Dátum: 2013.09.24 kedd, 06:36:30 »

Észrevettem az aláírás hiányát,csak plussz egy adat volt.Nem vagyok kötözködős!!!! worship worship

Jobb is...! hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28173 Dátum: 2013.09.24 kedd, 15:33:43 »

Úgy el szégyeltem magam, hogy ki is töröltem azt a hsz-t.  banplz

 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28174 Dátum: 2013.09.25 szerda, 16:35:29 »

Sziasztok!

Infót szeretnék kérni állítólag Ausztriából jóval olcsóbban tudok új porlasztócsúcsot venni mint itthon. 2006 évjárat 2.0 TDCI 131 ló motorba. Ha ez így van valamilyen elérhetőséget szeretnék kapni. Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28175 Dátum: 2013.09.25 szerda, 16:42:02 »

Sziasztok!

Infót szeretnék kérni állítólag Ausztriából jóval olcsóbban tudok új porlasztócsúcsot venni mint itthon. 2006 évjárat 2.0 TDCI 131 ló motorba. Ha ez így van valamilyen elérhetőséget szeretnék kapni. Köszönöm!

Pl1 Ausztria
Pl2 Anglia
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28176 Dátum: 2013.09.25 szerda, 18:22:40 »

Pl1 Ausztria
Pl2 Anglia

Azért csak óvattal.

Ezek egy része használt, autóból kiszedett (attól még lehet jó, csak nehéz reklamálni, ha mégsem), más része felújított, de új szinte nincs közöttük. És a felújítottaknál is jellemzően szokott lenni egy 50 Euros felár, amit akkor fizetnek vissza, ha a saját régi csúcsaidat visszaküldöd nekik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28177 Dátum: 2013.09.25 szerda, 18:30:28 »

Azért csak óvattal.

Ezek egy része használt, autóból kiszedett (attól még lehet jó, csak nehéz reklamálni, ha mégsem), más része felújított, de új szinte nincs közöttük. És a felújítottaknál is jellemzően szokott lenni egy 50 Euros felár, amit akkor fizetnek vissza, ha a saját régi csúcsaidat visszaküldöd nekik.

AndyA

Az ki van zárva, mert nem tudom.  vigyor3 Nem kötelező a használtat megvennie. Csak a bal oldali mezőben ki kell pipálnia, hogy NEW vagy NEU, aztán kész. De mondjuk ez is mókás, mert tudtommal új nincs csak gyári felújított. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28178 Dátum: 2013.09.25 szerda, 18:56:34 »

Az ki van zárva, mert nem tudom.  vigyor3 Nem kötelező a használtat megvennie. Csak a bal oldali mezőben ki kell pipálnia, hogy NEW vagy NEU, aztán kész. De mondjuk ez is mókás, mert tudtommal új nincs csak gyári felújított. (aztán lehet, hogy rosszul tudom)

Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr... falbav falbav falbav falbav falbav

Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28179 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:15:53 »

Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr... falbav falbav falbav falbav falbav

Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.

AndyA
Én is úgytudom,hogy egy idő után nem gyártottak ujjat,hanem a régit vissza kellett adni mikor a vetted az újjat.Én is vissza adtam a Fordnak a régit mert kérték.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28180 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:17:23 »

Én is úgytudom,hogy egy idő után nem gyártottak ujjat,hanem a régit vissza kellett adni mikor a vetted az újjat.Én is vissza adtam a Fordnak a régit mert kérték.

Cserefeláras holmi, persze. De attól még létezik belőle új, ha van, aki megfizeti...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28181 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:28:11 »

Cserefeláras holmi, persze. De attól még létezik belőle új, ha van, aki megfizeti...

AndyA
Még annyi nekem csak vissza kellett adni én nem fizetem felárat rá sem nem kaptam vissza belőle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28182 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:02:57 »

Itthon van!!

416.000ft lett a vége.   rinya rinya
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28183 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:07:02 »

Itthon van!!

416.000ft lett a vége.   rinya rinya
eljen szomoru1
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28184 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:07:58 »

Itthon van!!

416.000ft lett a vége.   rinya rinya

 Shocked Shocked Shocked Shocked
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28185 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:08:42 »

Még annyi nekem csak vissza kellett adni én nem fizetem felárat rá sem nem kaptam vissza belőle.

Ha nem adod vissza, akkor lett volna drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28186 Dátum: 2013.09.25 szerda, 22:51:19 »

Ha nem adod vissza, akkor lett volna drágább.

AndyA
Igen csak nekem nem kellett előre kifizetni és majd vissza adják.A szerelő intézte így benne megbíztak,hogy vissza küldjük.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #28187 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 05:55:46 »

eljen szomoru1
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?

Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft     20.000
A felújítás 4x65.000ft       260.000
A nagy nyomású              60.000
A gázolajszűrő                 11.235
Gázolaj                           5.000
Ez:                  356.235ft

A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége  rinya rinya                 
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28188 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 06:30:37 »

Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft     20.000
A felújítás 4x65.000ft       260.000
A nagy nyomású              60.000
A gázolajszűrő                 11.235
Gázolaj                           5.000
Ez:                  356.235ft

A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége  rinya rinya                 
Nemsemmi.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28189 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 07:03:26 »

Lista:
A bevizsgálás 4x5000ft     20.000
A felújítás 4x65.000ft       260.000
A nagy nyomású              60.000
A gázolajszűrő                 11.235
Gázolaj                           5.000
Ez:                  356.235ft

A szerelőnek oda adtam 400.000ft-ot. Abból fizette ezeket a tételeket + trélerrel bevitette Szolnokra a kocsit Ford Hoványhoz, ahol 16.000 ft volt a felprogramozás. Onnan megint haza hozta a tréler Tiszaföldvárra az ő költségére. + Munkadíj =416.000ft a vége  rinya rinya                 
Tisztelt Fórumtárs!
Remélem, ezért a pénzért már kifogástalanul üzemel a gépsárkány. eljen A garanciáról és a motor működésével kapcsolatos tapasztalatokról, ha lehet egy kicsit bővebben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28190 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 12:30:27 »

eljen szomoru1
Erről majd kaphatnánk részletes listát és beszámolót?
nagyon xar érzés 1 kis értékű kocsira ilyen sokat költeni eccerre.  +lehet a családi kasszát is hazavágja...  nincs nyaralás-telelés, nagy tv, új telo, új felni új gumi stb. meg a gyerekekről nem is beszélve szomoru1 szomoru1

 elég részletes?  hehe


enyém is szét van borítva, csak nem ez a része..
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.26 csütörtök, 12:39:54 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28191 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 13:16:20 »




enyém is szét van borítva, csak nem ez a része..

Na mesélj...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28192 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 13:57:08 »

Na mesélj...
xarul vette a egyet meg a lükvercet jó ideje, de csak télen. De nagyon.   most más a hüvös reggeleken is kezdi.
Mivel 1-2 vévig még meg lesz, így kuplung kettőstömegű, szimeringek..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28193 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 16:11:49 »

xarul vette a egyet meg a lükvercet jó ideje, de csak télen. De nagyon.   most más a hüvös reggeleken is kezdi.
Mivel 1-2 vévig még meg lesz, így kuplung kettőstömegű, szimeringek..

Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...  taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28194 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 16:53:33 »

Szerinted az hogyan lett, amit felújítanak...? Grrr... falbav falbav falbav falbav falbav

Nekem pl. az EJDR00601D kell a 2.2-esbe. Ebből van a 1334446-os FINIS, ami a teljesen gyári új valami 83 rugóért, és van kétféle gyári-felújított, ami nem tudom, miben más, mert két külön ára van valahol 60 és 70 ezer körül.

AndyA

A tied nem EU4-es? Mert ahhoz 110e/db a delphi (96295 ft a clubos ára), 114600 a Ford (107760ft a clubos). Gondolom a clubos a cromax kártyás ára. Az EEC7-es kerül 80e-be.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28195 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 16:57:05 »

A tied nem EU4-es? Mert ahhoz 110e/db a delphi (96295 ft a clubos ára), 114600 a Ford (107760ft a clubos). Gondolom a clubos a cromax kártyás ára. Az EEC7-es kerül 80e-be.

Abba 701-es kell. Az enyém csak Euro-3-as.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28196 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 16:57:58 »

Abba 701-es kell. Az enyém csak Euro-3-as.

AndyA

Melyikbe? Az enyém EU4-es és 504-es kell bele.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28197 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 16:58:12 »

nem tudok belépni a fedkompba  wow1

napi számlálót nyomom,gyujtás rá és csak azt irja ki "rese"  Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28198 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:00:24 »

Melyikbe? Az enyém EU4-es és 504-es kell bele.
O lehete a 2.2esrol beszél.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28199 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 17:02:09 »

Rückwärts. Vagyis ha már, akkor rükverc...  taps

AndyA
Tudom smile de nekem igycteccik  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 562 563 [564] 565 566 567 568 569 570 571 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.