Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.29 vasárnap, 01:22:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 559 560 561 562 563 564 565 [566] 567 568 569 570 571 572 573 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14340257 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #28250 Dátum: 2013.09.28 szombat, 17:16:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28251 Dátum: 2013.09.28 szombat, 17:26:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm! Megfogadom.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28252 Dátum: 2013.09.28 szombat, 17:28:28 »

Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
dehogy. boríccsad bele nyugodtan.   jó bármelyik 2T
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28253 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:26:49 »

Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát.

Én meg merem kockáztatni, hogy a ként helyettesítették más kenőanyaggal.
Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28254 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:28:18 »

Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem semmilyen korom képződést, füstölést, nem okozott az első 2 deci 2 T olaj.  A gépem most műszakizott a múlt héten az NKH-nál és a 2 T olajjal valamint a ledugózott EGR szeleppel is kiváló lett a környezet védelmi együttható(korom tartalom). Én 1.5 éve használom minden probléma nélkül, és sokkal szebb és csendesebb lett a gépsárkány hangja. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #28255 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:37:30 »

dehogy. boríccsad bele nyugodtan.   jó bármelyik 2T

Én úgy tudom hogy a  2t olajból a JASO  FD minősítésű kell. A márkája gyakorlatilag teljesen mindegy.
Lehet a legolcsóbb is, ami tudja az  FD-t. Én FD-set használok.... integet2
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28256 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:39:38 »

Én meg merem kockáztatni, hogy a ként helyettesítették más kenőanyaggal.
Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy igazad van. Sajnos Magyarországon azt kell tankolnunk amit kapunk. Hogy ez ép meg felel, vagy bőven megfelel egy nemzetközi szabványnak, azt egyikünk se tudja leellenőrizni. Egy biztos. Amikor Németországban vagy akár Ausztriában tankolok, akkor egészen másként viselkedik a gépsárkány mint a Mol üzemanyaggal. Szebben jár a motor és dinamikusabb is. Ezt nem egyszeri tapasztalat után mondom. Mindentől függetlenül, lehet hogy én nem tudom jól, és neked van igazad. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28257 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:46:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy igazad van. Sajnos Magyarországon azt kell tankolnunk amit kapunk. Hogy ez ép meg felel, vagy bőven megfelel egy nemzetközi szabványnak, azt egyikünk se tudja leellenőrizni. Egy biztos. Amikor Németországban vagy akár Ausztriában tankolok, akkor egészen másként viselkedik a gépsárkány mint a Mol üzemanyaggal. Szebben jár a motor és dinamikusabb is. Ezt nem egyszeri tapasztalat után mondom. Mindentől függetlenül, lehet hogy én nem tudom jól, és neked van igazad. wave
Tisztelettel László! worship  

Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28258 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:50:08 »


Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).

Hát erről néhány fórumtársunknak egészen más véleménye van. A megfelelőségről pedig csak annyit, hogy lehet, hogy megfelel, az a minta, amit beküldenek. Mi a garancia arra, hogy a kúton is azt kapod? Akkor, ha minden rendben van a gázolajjal, akkor mi a különbség a prémium és a "normál" között azon kívül, hogy vagy 40 ft-al drágább literje?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28259 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:51:30 »

Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...

Ez mind szép és jó...... de az ellenőrzéseket nem azon az anyagon végzik el, amit éppen az autóba tankolunk.
Szóval -és ez biztos- a kutaknál romlik meg sokszor a minőség a mutyizás közben. Ki tudja miket kevernek hozzá, hogy több liter legyen a tartályban. (sok benzines autó észreveszi ha sok az etanol a benzinben.ezt sok kúton megteszik....ismert hibajelenségek vannak)
....Persze nem minden kú, szerencsére........de van sok trükköző. Elég egyszer betankolni valami szharból......
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 18:54:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28260 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:52:20 »

Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...

Tapasztalatból tudom,hogy az osztrák benzin, de gondolom a gázolaj is hasonló, mint a magyar. Németországban is tankoltam, ott viszont ég és föld volt a különbség. Benzinesnél 1 l/100 km.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28261 Dátum: 2013.09.28 szombat, 18:55:02 »

Tapasztalatból tudom,hogy az osztrák benzin, de gondolom a gázolaj is hasonló, mint a magyar. Németországban is tankoltam, ott viszont ég és föld volt a különbség. Benzinesnél 1 l/100 km.

Annyival kevesebbet csal az óra a kúton.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28262 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:18:00 »

Tisztelt Fórumtársak!
Üzemanyag ügyben, úgy érzem mindenkinek igaza van. Ezen nem érdemes vitát generálni. A legnagyobb probléma ott van, hogy jelen pillanatban kis hazánkban, törvényesített keretek között zajlik a korrupció és az országos szintű átverés. Amíg ez nem változik, addig nincs értelme érdemi vitát nyitni, holmi jelentéktelen problémáról mint az üzemanyag minősége. Ebből kiindulva az embernek nincs bizalma a megvásárolt termékkel kapcsolatban. Valószínű ebből adódnak az eltérő tapasztalatok és vélemények. crazy2
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28263 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:24:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Üzemanyag ügyben, úgy érzem mindenkinek igaza van. Ezen nem érdemes vitát generálni.

Lehet...

Válasz
A legnagyobb probléma ott van, hogy jelen pillanatban kis hazánkban, törvényesített keretek között zajlik a korrupció és az országos szintű átverés. Amíg ez nem változik, addig nincs értelme érdemi vitát nyitni, holmi jelentéktelen problémáról mint az üzemanyag minősége.

Ja, értem... országos átverés...  huh... így rögtön érthető, miért jött ma hidegebb víz a csapból.

Válasz
Ebből kiindulva az embernek nincs bizalma a megvásárolt termékkel kapcsolatban. Valószínű ebből adódnak az eltérő tapasztalatok és vélemények. crazy2
Tisztelettel László! worship 

A tapasztalat a tényeken alapszik. Te hitről írsz. Tényekről lehet vitázni, hitről meg nem érdemes. Azaz, én nem fogok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28264 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:37:23 »

Lehet...

Ja, értem... országos átverés...  huh... így rögtön érthető, miért jött ma hidegebb víz a csapból.

A tapasztalat a tényeken alapszik. Te hitről írsz. Tényekről lehet vitázni, hitről meg nem érdemes. Azaz, én nem fogok.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen most is igazad. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28265 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:40:10 »

Természetesen most is igazad. wave

...van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48501



« Új hozzászólás #28266 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:41:17 »

...van.
és mi jár annak akinek igaza van? smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28267 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:44:10 »

és mi jár annak akinek igaza van? smile

Köszönöm, de azt nem kérem  vigyor3
Inkább legyen Lászlónak igaza  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28268 Dátum: 2013.09.28 szombat, 19:50:28 »

Neki is igaza van....... 1:08-tól  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48501



« Új hozzászólás #28269 Dátum: 2013.09.28 szombat, 20:07:12 »

Neki is igaza van....... 1:08-tól  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1

.....térfogatnövelő szer?  nóóóórmális?  taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #28270 Dátum: 2013.09.28 szombat, 21:07:13 »

és mi jár annak akinek igaza van? smile

A billentyűzete?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28271 Dátum: 2013.09.28 szombat, 21:39:49 »

Neki is igaza van....... 1:08-tól  nyes

http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1


 2funny
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28272 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 11:24:25 »

Annyival kevesebbet csal az óra a kúton.  Cool

Az lehet, de az összesen, ahol tankoltam? Itthon nem mindig ugyanott tnkoltam és közel azonos fogyasztási adatok jöttek ki. Arról nem is beszélve, hogy a nyomorjelző kigyulladása után 53-54 litert tankoltam minden egyes alkalommal. Ha csalna az órája a kútnak, akkor "többet" kellett volna tankolnom, nem?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28273 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 00:48:19 »

Megjavitottak a turbo elektronikamat! Az auto tokeletes volt nagyjabol 1napig...aztan elkezdett esni az eso!
Az a kerdesem, vajon a hosszbordas szij csuszasatol bekovetkezhet veszuzem?
Ugyanis csak miota esik elhalvanyodnak a fenyek, lelassul az ablaktorlo a szij oldalnak csunya hangja van es tokmindegy, hogy eroteljes vagy finom gyorsitas akkor is veszuzem van!

Szaraz idoben tegnap probaltam ment ahogy kellett ha a szemet nyomtam ki akkor se volt veszuzem, ma ahogy elindultam vele esoben nagyjabol 20km utan gyorsitottam volna de mar nem kellett!

Tehat elhalvanyodnak a fenyek eszrevehetoen toltesjelzo NEM vilagit es veszuzem!
Lehet attol hogy nincs/alig van toltes?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28274 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 17:47:10 »

Megjavitottak a turbo elektronikamat! Az auto tokeletes volt nagyjabol 1napig...aztan elkezdett esni az eso!
Az a kerdesem, vajon a hosszbordas szij csuszasatol bekovetkezhet veszuzem?
Ugyanis csak miota esik elhalvanyodnak a fenyek, lelassul az ablaktorlo a szij oldalnak csunya hangja van es tokmindegy, hogy eroteljes vagy finom gyorsitas akkor is veszuzem van!

Szaraz idoben tegnap probaltam ment ahogy kellett ha a szemet nyomtam ki akkor se volt veszuzem, ma ahogy elindultam vele esoben nagyjabol 20km utan gyorsitottam volna de mar nem kellett!

Tehat elhalvanyodnak a fenyek eszrevehetoen toltesjelzo NEM vilagit es veszuzem!
Lehet attol hogy nincs/alig van toltes?

Szerintem töltés nélkül is normálisan kéne mennie, amíg van szuffla az akksiban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28275 Dátum: 2013.10.01 kedd, 10:51:09 »

Szerintem töltés nélkül is normálisan kéne mennie, amíg van szuffla az akksiban.
Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...

Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28276 Dátum: 2013.10.01 kedd, 11:31:29 »

Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...

Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28277 Dátum: 2013.10.01 kedd, 13:19:31 »

Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...

Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
Nagy eszkombajn a szerelő.  Akkor minden generator beazik ha esőben hasznaljak a kocsit?  Ha le van mosva a motor akkor se lesz baja.  Inkább a turbo elektronikat kellene megnezni mit csinaltak vele vagy mit nem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #28278 Dátum: 2013.10.01 kedd, 13:53:30 »

És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?

Remélhetőleg nem ugyanoda vitte vissza ilyen "indoklás" után  eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28279 Dátum: 2013.10.01 kedd, 14:49:54 »

És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?
Szerelőnél van megint! Majd megcsinálja ha eddig nem sikerült!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28280 Dátum: 2013.10.01 kedd, 14:51:22 »

Nagy eszkombajn a szerelő.  Akkor minden generator beazik ha esőben hasznaljak a kocsit?  Ha le van mosva a motor akkor se lesz baja.  Inkább a turbo elektronikat kellene megnezni mit csinaltak vele vagy mit nem.
Nem mondta, hogy ettől van vészüzem! Ezt csak én gondoltam  vigyor3

Ettől csak azvolt, hogy a fények elsötétültek meg az ablaktörlőm alig ment  vigyor3

Ez valószínű a szíjfeszítő gyengeségétől lehet...talán így esőben jobban meg tud csúszni  vagy nemtudom...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28281 Dátum: 2013.10.01 kedd, 15:06:19 »

Nem mondta, hogy ettől van vészüzem! Ezt csak én gondoltam  vigyor3

Ettől csak azvolt, hogy a fények elsötétültek meg az ablaktörlőm alig ment  vigyor3

Ez valószínű a szíjfeszítő gyengeségétől lehet...talán így esőben jobban meg tud csúszni  vagy nemtudom...
Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj nagyon nehezen tud megcsúszni. Még egy erőteljes nyúlás esetén is kétséges. Inkább elég a szíj, egy csapágy megszorulás esetében mint, hogy megcsússzon. A jelenség, hogy elhalványodnak a fények és lassabban töröl az ablaktörlő, az mindenképp kis akkumulátor feszültségre utal. Ez nem biztos, hogy a nem megfelelő töltés eredménye. Lehet a rendszerben, nedvesség hatására kialakuló komoly villamos terhelés, ami még nem okoz zárlati áramot de leülteti a generátort. 10.5 Volt alatti feszültség esetében a vezérlő modul generálhat vész üzemet. Én mindenképp vissza vinném a gépet a szerelőhöz, ha előtte nem csinálta ezt a jelenséget. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28282 Dátum: 2013.10.01 kedd, 15:17:09 »

Szerelőnél van megint! Majd megcsinálja ha eddig nem sikerült!
Értem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28283 Dátum: 2013.10.01 kedd, 17:33:21 »

Értem.
Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28284 Dátum: 2013.10.01 kedd, 18:37:58 »

Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Aham. Remélem, meggyógyul a paripa.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28285 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:35:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj nagyon nehezen tud megcsúszni. Még egy erőteljes nyúlás esetén is kétséges. Inkább elég a szíj, egy csapágy megszorulás esetében mint, hogy megcsússzon. A jelenség, hogy elhalványodnak a fények és lassabban töröl az ablaktörlő, az mindenképp kis akkumulátor feszültségre utal. Ez nem biztos, hogy a nem megfelelő töltés eredménye. Lehet a rendszerben, nedvesség hatására kialakuló komoly villamos terhelés, ami még nem okoz zárlati áramot de leülteti a generátort. 10.5 Volt alatti feszültség esetében a vezérlő modul generálhat vész üzemet. Én mindenképp vissza vinném a gépet a szerelőhöz, ha előtte nem csinálta ezt a jelenséget. wave
Tisztelettel László! worship
Lehet akkor valami csapágy baja van mert nem most csinálja! Nyáron szárazon is csinálta olyan hangosan nyikorgott a szíj oldal hogy 100nál zene mellett hallottam!

Lehet azt sem ártana megnézetni:)

Köszönöm a választ!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28286 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:36:17 »

Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Na Te többet tudsz róla mint én Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28287 Dátum: 2013.10.01 kedd, 20:44:59 »

Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48501



« Új hozzászólás #28288 Dátum: 2013.10.01 kedd, 20:47:01 »

Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?
esélyes hogy üzemanyagrendszeri gond,de ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
első körben,cseréld a gázolaj szűrőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28289 Dátum: 2013.10.01 kedd, 20:56:05 »

Csereltem mar kettot is de semmi. Az orosz viszont megint nyomja hogy amikor az O
KIA sorentoja haldoklott akkor 2-3 tank gazolaj es 20% kerosin es helyre jott a gep.
Valahogy nem merek kockaztatni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28290 Dátum: 2013.10.01 kedd, 20:58:25 »

Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?

Az érdekes szag szerintem normális. A katalizátortól van.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28291 Dátum: 2013.10.01 kedd, 20:59:36 »

Csereltem mar kettot is de semmi. Az orosz viszont megint nyomja hogy amikor az O
KIA sorentoja haldoklott akkor 2-3 tank gazolaj es 20% kerosin es helyre jott a gep.
Valahogy nem merek kockaztatni.
Tdci-be nem való kerozin.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28292 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:02:30 »

Az érdekes szag szerintem normális. A katalizátortól van.
Es a katalizator baja vegett is tilthat?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28293 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:02:40 »

Tdci-be nem való kerozin.
En mar tankolt bele benzint 5e-ért aztán már csak 7eFt volt nálam abból meg raktam rá gázolajat és semmi baja nem volt Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28294 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:04:25 »

Es a katalizator baja vegett is tilthat?
Dehogy! Annak semmihez nincs koze!

Amugy nemtudom de ha budos akkor esetleg tokeletlen lehet az égés bar nemtudom dieselnél van e ilyen! Talán(de ne legyen igazam) bepisil 1porlasztó és attól van ez!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28295 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:06:20 »

Es a katalizator baja vegett is tilthat?

Az enyém normálisan működik, de abszolut nincs dízel szaga, hanem olyan érdekesen büdös. Egyszer menj oda egy újabb dízel mögé és szagold meg, amikor jár a motorja. Szinte ugyanazt a szagot fogod érezni.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28296 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:14:08 »

Az enyém normálisan működik, de abszolut nincs dízel szaga, hanem olyan érdekesen büdös. Egyszer menj oda egy újabb dízel mögé és szagold meg, amikor jár a motorja. Szinte ugyanazt a szagot fogod érezni.
Igen "erdekesen" budos
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28297 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:17:28 »

Tehat hajlok a turbobajra,en egyedul tudok valamit tenni,megnezni,tisztitani?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #28298 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:23:02 »

Nem ertem hogy ha uzemanyagrendszerben van a baj akkor hogy lehet
lassu gazadasal 205 km/h ig gyorsitani,es hogy lehet a fogyasztas 5.2 lit
persze azt a 205 km/h-t egyszer probaltam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48501



« Új hozzászólás #28299 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:23:30 »

Tehat hajlok a turbobajra,en egyedul tudok valamit tenni,megnezni,tisztitani?
ha elektromos es a vezérlő tönkrement,akkor azt javítani vagy cserélni lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 559 560 561 562 563 564 565 [566] 567 568 569 570 571 572 573 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.285 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.