Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 10:27:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 617 618 [619] 620 621 622 623 624 625 626 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13786767 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30900 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 00:34:14 »

üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Csak abban az esetben ha teljesen kifogy a gázolaj, egyébként nem tilt le az semmit , még vészüzem se lesz soha.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #30901 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 06:40:16 »

Sziasztok! Van egy 2004-es mkIII-as TdCI motorosom, és azt vettem észre, hogy a bal hátsó fék hangot ad, és csúnyán is kopik. a betétvastagságot megnéztem olyan mint a másik három féknél.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
waver
Vendég
« Új hozzászólás #30902 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 09:19:59 »

Te is azok koze tartozol akiket zavar az a kis lampa?Cheesy

Nekem muszakinkent torlik de mar az eletem resze Smiley

nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit.. Smiley egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam. Smiley
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...  worship nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30903 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 09:20:43 »

nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit.. Smiley egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam. Smiley
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...  worship nyes
szerencsére a ford buta, ettől itt biztos nemlesz semmiféle tiltás  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30904 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 10:17:29 »

nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit.. Smiley egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam. Smiley
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...  worship nyes
Mi a project???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #30905 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 11:19:41 »

Mi a project???

a project a 18" már megvan és frissen fujva. de a lényeg hogy alapitottunk egyik barátommal egy karosszéria foliázo céget és az enyém lesz az egyik demo gép.full foliázás lesz a gépen.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #30906 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 12:02:26 »

Sziasztok !
Generátor szijfeszitő felujitás közben vagyok,...kérdésem a következő a képen látható fesztitő rugó egyik végén vagy egy nyil jelölés, az mit jelent merre kell összeszerelés után ennek mutatnia felfelé vagy lefelé a 2 feszitö görgő közé / a palást felé ??

Köszi a válaszokat.

http://kepkezelo.com/images/1y1il47zalzpaacvt49w.jpg
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30907 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 12:08:17 »

Sziasztok !
Generátor szijfeszitő felujitás közben vagyok,...kérdésem a következő a képen látható fesztitő rugó egyik végén vagy egy nyil jelölés, az mit jelent merre kell összeszerelés után ennek mutatnia felfelé vagy lefelé a 2 feszitö görgő közé / a palást felé ??

Köszi a válaszokat.

http://kepkezelo.com/images/1y1il47zalzpaacvt49w.jpg
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Így néz ki egybe de ezen nincs jelölés
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #30908 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 12:09:53 »


Ezen meg van kettő kis kék nyilacska amit valami irányt jelöl... Shocked

http://kepkezelo.com/images/2f1kzec4qb6kdkuzp24t.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.10 hétfő, 12:24:41 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30909 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 12:28:55 »

Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!

Reggelente figyelem a hidegindítást. A generátorcsere előtt egy másodpercnyi köszörülés-gondolkodás után ugrott csak be a motor, majd pöffent egy rendeset hátul - azóta, még ma reggel az 1 fokban is, gondolkodás nélkül, szó szerint pöccre, és nem jött belőle semi füst.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chiro052
Vendég
« Új hozzászólás #30910 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 14:42:37 »

Üdv srácok!

Van egy olyan problémám hogy váltások a fordulat nem esik vissza rögtön hanem 1-2 másodperce megáll, illetve néha induláskor kicsit ingadozik. Ennek a megoldására várnék tőletek ötleteket, mert bár nem okoz nagy problémát de elég zavaró.  worship

Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30911 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 14:56:32 »

Üdv srácok!

Van egy olyan problémám hogy váltások a fordulat nem esik vissza rögtön hanem 1-2 másodperce megáll, illetve néha induláskor kicsit ingadozik. Ennek a megoldására várnék tőletek ötleteket, mert bár nem okoz nagy problémát de elég zavaró.  worship

Köszi!

Nekem a generátor rendbetételétől helyrejött, előtte ugyanezt csinálta. Üresbe kirakva több lépésben esett vissza lassacskán a fordulat, úgy 1300-1500-tól indulva lefelé, amikor mondjuk üresben kigurultam egy piros lámpa előtt. Az egyik réz csúszógyűrű vagy 1 mm mélyen be volt rágódva.

Nézz töltést menet közben egy sima feszmérővel vagy a műszertesztben kapcsold be az akkufesz kijelzését, hátha okosabb leszel utána.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30912 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 15:36:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hidraulikus rugó beszerelése nem függ a forgásiránytól. A WIKI-ben "alf "cikkében a nyíl pontosan az alupogácsára mutat. Bátran szereld be, ahogy kézre esik. Nem csinálhat semmi problémát. Megjegyzem az én hidraulikus rugómon se láttam semmilyen jelzést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30913 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 15:38:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hidraulikus rugó beszerelése nem függ a forgásiránytól. A WIKI-ben "alf "cikkében a nyíl pontosan az alupogácsára mutat. Bátran szereld be, ahogy kézre esik. Nem csinálhat semmi problémát. Megjegyzem az én hidraulikus rugómon se láttam semmilyen jelzést. wave
Tisztelettel László! worship
Na ezért mutattam a képpel párosítva,hogy nincs jelzés  rajta akkor bárhogy összelehet rakni ahogy te is mondod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30914 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 15:47:10 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az előző hsz-eket olvasva szumma szummarum, a generátorral kapcsolatban megállapítható egy tény. Általában 150 ezer Km futásteljesítmény után megérett a generátor a nagyjavításra. A villamos és a vezérlő elektronika is kifejezetten érzékeny a generátor állapotára. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet követel a generátor, mint azt eddig gondoltuk. Nekem egy felújításon túl van a generátorom. Azóta minden, a villamossággal összefüggő rendszerem probléma mentes. Az akkumulátor feszültségem a legnagyobb terheléseket bekapcsolva is 14.2 volt. Azelőtt a feszültségem lecsökkent 13 volt alá ekkora terhelés mellett. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #30915 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 17:49:11 »

Sziasztok

A katalizátort kiiktatni érdemes? Mennyivel lesz jobb-rosszabb az autó? Eleve mit okoz a katalizátor hiánya és műszakin észreveszik-e?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30916 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:02:13 »

Sziasztok

A katalizátort kiiktatni érdemes? Mennyivel lesz jobb-rosszabb az autó? Eleve mit okoz a katalizátor hiánya és műszakin észreveszik-e?

IGEN érdemes. Csökken a fogyasztásod nő a teljesítmény.  eplus2
Rosszat nem tudok....
Szerintem vizsgán észre sem veszik. De ha akarod akkor ráhúzhatod a katalizátor külső burkolatát  gun  police
Ha az EGR dugózva akkor pedig a zöldkártyád jobb lesz mint újkorában!  taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30917 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:13:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az előző hsz-eket olvasva szumma szummarum, a generátorral kapcsolatban megállapítható egy tény. Általában 150 ezer Km futásteljesítmény után megérett a generátor a nagyjavításra. A villamos és a vezérlő elektronika is kifejezetten érzékeny a generátor állapotára. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet követel a generátor, mint azt eddig gondoltuk. Nekem egy felújításon túl van a generátorom. Azóta minden, a villamossággal összefüggő rendszerem probléma mentes. Az akkumulátor feszültségem a legnagyobb terheléseket bekapcsolva is 14.2 volt. Azelőtt a feszültségem lecsökkent 13 volt alá ekkora terhelés mellett. wave
Tisztelettel László! worship  
A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30918 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:43:53 »

A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?
Tisztelt Fórumtárs!
A belső műszerteszttel történő generátor és feszültség ellenőrzés mindenképp hasznos. Ha a teszt és a menet közbeni feszültség esetlegesen idegesen ugrál, nem stabil, akkor  érdemes a generátor szénkeféit illetve magát a generátort górcső alá venni. Én állandóan szemmel tarthatom a generátor feszültséget, tudni illik nekem be van építve a gépsárkányba, egy összetett digitális voltmérő és turbónyomás mérő műszer. A gyújtás ráadásától kezdve automatikusan felváltva mutatja a töltőfeszültséget és a turbónyomást. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30919 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 18:45:56 »

A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?

Plusz-mínusz 1-2 tized eltéréssel,de amúgy OK.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #30920 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 20:20:18 »

Vagy az egész szivattyú.vagy kapsz egy szelepet bele kölcsön valakitől és leteszteled,vagy a szivattyút elviszed bevizsgáltatni.
OK. És egyébként ezt melyik hibajelenségre gondolod megoldásnak? Vagy a két hiba ugyan azon okból adódna?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30921 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 20:31:18 »

OK. És egyébként ezt melyik hibajelenségre gondolod megoldásnak? Vagy a két hiba ugyan azon okból adódna?
Arra gondoltam,hogy letilt illettve ahogy fordulatnál írtad jön a malac farok.Ha kitudnád cserélni és terhelésnél padlógázzal megrugod akkor is letilt -e.nekem mis volt ilyen akkor ment az egész szivattyú a kukába és jött az uj
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
CáPeti
Vendég
« Új hozzászólás #30922 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 21:28:36 »

Sziasztok!

Van egy összetettebb jelenség amiben kérném a véleményetek, bár nem tudom egyáltalán összefüggő dolgokról van-e szó.    Wink

Ott kezdődött, hogy kb. 1 hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfok mutató nehezen ment függőleges állásba, és kis terhelésnél egyből „hűlt” is vissza a víz. Korábban ezt nem tapasztaltam, inkább állt középen a mutató, mint a cövek. Ezt a szerviz egy gyors termosztát cserével próbálta orvosolni, de szerintem ettől nem javult meg.
Ezt követően menet közben azt vettem észre, hogy kb. 1800-2000-es fordulatszám körül, sima terepen mintha néha rángatna a motor, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, vagy kihagyna a gyújtás  rinya.  A fogyasztás egyáltalán nem nőtt meg, de mintha jobban kormolna az autó.
Jó-jó, tudom hogy most sok mindent írtam, de szerintetek mi történhetett? Annyit még hozzá, hogy 270 ekm van benne, és kb 100e-rel ezelőtt lettek felújítva a csúcsok.

Előre is köszönöm az ötleteket!
Peti
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30923 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 21:35:09 »

Sziasztok!

Van egy összetettebb jelenség amiben kérném a véleményetek, bár nem tudom egyáltalán összefüggő dolgokról van-e szó.    Wink

Ott kezdődött, hogy kb. 1 hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfok mutató nehezen ment függőleges állásba, és kis terhelésnél egyből „hűlt” is vissza a víz. Korábban ezt nem tapasztaltam, inkább állt középen a mutató, mint a cövek. Ezt a szerviz egy gyors termosztát cserével próbálta orvosolni, de szerintem ettől nem javult meg.
Ezt követően menet közben azt vettem észre, hogy kb. 1800-2000-es fordulatszám körül, sima terepen mintha néha rángatna a motor, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, vagy kihagyna a gyújtás  rinya.  A fogyasztás egyáltalán nem nőtt meg, de mintha jobban kormolna az autó.
Jó-jó, tudom hogy most sok mindent írtam, de szerintetek mi történhetett? Annyit még hozzá, hogy 270 ekm van benne, és kb 100e-rel ezelőtt lettek felújítva a csúcsok.

Előre is köszönöm az ötleteket!
Peti

A jó hír az, hogy legalább a gyújtás biztos nem hagy ki. Smiley
Az történhetett, hogy nem cseréltek ki az olajköri termosztátot, és miközben szereltek, elb@szták a colourful-egr közötti töltőlevegő csövet, ami miatt nincs meg a kellő légfelesleg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
CáPeti
Vendég
« Új hozzászólás #30924 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 21:57:46 »

A jó hír az, hogy legalább a gyújtás biztos nem hagy ki. Smiley
Az történhetett, hogy nem cseréltek ki az olajköri termosztátot, és miközben szereltek, elb@szták a colourful-egr közötti töltőlevegő csövet, ami miatt nincs meg a kellő légfelesleg.

Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30925 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 22:14:23 »

Nem tudom ki tudja és ki nem...de ez a csodálatos ford smart rendszer olyat is tud hogy elfelejti vezérelni a töltést...és jön a mélytorok hogy mi van...
ECU frissitésel helyre lehet hozni álltalában, kivéve mikor nem és ECU csere...
Az autóelektronikai dolgok azért túlvannak méretezve eléggé...17V megse kottyan neki ,ezt pl tapasztalatból is tudom, annyival töltött a generátorom...ja és nem a generátor volt rossz...hanem az ECU és a generátor közti "minőségi" kábel...kib@sztam a csába és ujrakábeleztem, azóta akármit kapcsolok 14,4-14,3V alá nem tudom lerugdosni sehogy.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.11 kedd, 07:38:20 írta Bunyek » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30926 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 22:30:58 »

Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Szerintem a vízkörit.Az olajkörit is kell mert attól hűl vissza.kicseréled és megoldódik a gond.Még mínusz fok volt és úgy beáll a mutató középre,előtte csak az első vonal volt.A turbo csöveket jó alapossan nézd át,nyomkod meg össze nyomva keress rajta nincs-e repedés?Attól tud füstölni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #30927 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 23:16:06 »

Szerintem a vízkörit.Az olajkörit is kell mert attól hűl vissza.kicseréled és megoldódik a gond.Még mínusz fok volt és úgy beáll a mutató középre,előtte csak az első vonal volt.A turbo csöveket jó alapossan nézd át,nyomkod meg össze nyomva keress rajta nincs-e repedés?Attól tud füstölni.
Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?Huh??/
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30928 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 23:18:09 »

Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?Huh??/

A vízpumpában van. Unixnál lehet azért nem talált, mert nincs belőle után gyártott.  A nagy autónál 8000ft körül van.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30929 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 23:23:33 »

Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?Huh??/

Akkor fogadj vele, hogy amennyiben kicseréled és beviszed neki a régit, ad egy 90% állandó kedvezményes kártyát  eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30930 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 23:58:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
A belső műszerteszttel történő generátor és feszültség ellenőrzés mindenképp hasznos. Ha a teszt és a menet közbeni feszültség esetlegesen idegesen ugrál, nem stabil, akkor  érdemes a generátor szénkeféit illetve magát a generátort górcső alá venni. Én állandóan szemmel tarthatom a generátor feszültséget, tudni illik nekem be van építve a gépsárkányba, egy összetett digitális voltmérő és turbónyomás mérő műszer. A gyújtás ráadásától kezdve automatikusan felváltva mutatja a töltőfeszültséget és a turbónyomást. wave
Tisztelettel László! worship
Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5 Cheesy Ha a reflektort is akkor 12,8 Cheesy
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!

Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30931 Dátum: 2014.03.11 kedd, 08:57:48 »

Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5 Cheesy Ha a reflektort is akkor 12,8 Cheesy
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!

Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?Cheesy

Az meglehetősen. A mérési hibától függően 13,6-13,7-13,8 alá nem mehetne le még erős terheléssel sem alapjáraton, és kicsit felpörgetve (1500-as fordulat már elég) 14,4 körül kell lennie a fesznek. Ez persze akkor igaz, ha teljesen feltöltött, jól működő akkumulátorral nézed. Ha az akksi döglik, az is meg tudja enni a villanyt.

Elsőre ennek kellene utánajárni. Ha az akksi OK (a földelési pont csatlakozása is az akksi alatt), akkor lehet a generátort megnézni. Legrosszabb esetben a Kertész utcában kiszedik neked 6000-ért, és belenéznek, hogy mi a helyzet, de te is ki tudod kapni. Felfelé lehet kiforgatni a helyéből, ha a GO-szűrőt félrehúzod (a csöveket lecsatlakoztatni nem kell).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30932 Dátum: 2014.03.11 kedd, 09:31:34 »

Sziasztok!

A mai nap aktíválta az azonosítómat egy felsőbb hatalom. "Az Adminisztrátor" köszönöm szépen!
Szeretnék egy problémát leírni nektek amit a 2 hónapja tulajdonomban lévő 2.2TDCI 2006-os Mondeom produkál.
Reggel hidegben illetve napszaktól függetlenül hidegben az alapjárat ingadozik olyan mintha kihagyna egy-egy henger. A MAF szenzor tisztogatás nem segített, bár koszos sem volt igazán. Az izzítógyertya csere sem hozott semmilyen eredményt (NGK darabja 5000FT) mind a négyet cserélték. üzemanyagrendszert ProTech -el tisztítottam. A kicsit melegebb motor, amikor még a hőfokjelző meg sem mozdul már nem produkálja a hibát és megy mint a...,de ezt úgyis tudjátok. Melegen semmi hiba nincs. Na, ha van bármi ajánlás akkor azt szívesen veszem.
Az EGR dugózva és nem égett át ezt megnézettem. A sárga motor visszajelző lámpa folyamatosan világít a hibakód az EGR, ha kiütik ,akkor nem világít, de egy két hét elteltével megjön az izzitójel villogás néha visszaveszi a teljesítményt a felére?, de még ígyis jól megy..... aztán beadja a sárga motor jelző lámpát és egy két leállítás újraindítás után ahogy jelenleg is a villogás megszűnik és megy az autó.
Üdv mindenkinek!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30933 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:17:50 »

Sziasztok!

A mai nap aktíválta az azonosítómat egy felsőbb hatalom. "Az Adminisztrátor" köszönöm szépen!
Szeretnék egy problémát leírni nektek amit a 2 hónapja tulajdonomban lévő 2.2TDCI 2006-os Mondeom produkál.
Reggel hidegben illetve napszaktól függetlenül hidegben az alapjárat ingadozik olyan mintha kihagyna egy-egy henger. A MAF szenzor tisztogatás nem segített, bár koszos sem volt igazán. Az izzítógyertya csere sem hozott semmilyen eredményt (NGK darabja 5000FT) mind a négyet cserélték. üzemanyagrendszert ProTech -el tisztítottam. A kicsit melegebb motor, amikor még a hőfokjelző meg sem mozdul már nem produkálja a hibát és megy mint a...,de ezt úgyis tudjátok. Melegen semmi hiba nincs. Na, ha van bármi ajánlás akkor azt szívesen veszem.
Az EGR dugózva és nem égett át ezt megnézettem. A sárga motor visszajelző lámpa folyamatosan világít a hibakód az EGR, ha kiütik ,akkor nem világít, de egy két hét elteltével megjön az izzitójel villogás néha visszaveszi a teljesítményt a felére?, de még ígyis jól megy..... aztán beadja a sárga motor jelző lámpát és egy két leállítás újraindítás után ahogy jelenleg is a villogás megszűnik és megy az autó.
Üdv mindenkinek!
Akkor kellene hibakódot olvasni amikor villog az izzítójel (vészüzem)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30934 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:20:55 »

Az meglehetősen. A mérési hibától függően 13,6-13,7-13,8 alá nem mehetne le még erős terheléssel sem alapjáraton, és kicsit felpörgetve (1500-as fordulat már elég) 14,4 körül kell lennie a fesznek. Ez persze akkor igaz, ha teljesen feltöltött, jól működő akkumulátorral nézed. Ha az akksi döglik, az is meg tudja enni a villanyt.

Elsőre ennek kellene utánajárni. Ha az akksi OK (a földelési pont csatlakozása is az akksi alatt), akkor lehet a generátort megnézni. Legrosszabb esetben a Kertész utcában kiszedik neked 6000-ért, és belenéznek, hogy mi a helyzet, de te is ki tudod kapni. Felfelé lehet kiforgatni a helyéből, ha a GO-szűrőt félrehúzod (a csöveket lecsatlakoztatni nem kell).

AndyA
Az akku szerintem még a gyári! Legalábbis én nem cseréltem benne mióta megvan a kocsi, vagyis akkor az 7éves de tökéletesen indít mindig!

Eléggé villognak egy ideje a műszerek bent főleg indításkor és nagyon csúszik is a generátor szíj...nyikorog mint állat  vigyor3
persze nem nonstop, de ha nedves az idő akkor végig hallom! Ha a klímát bekapcsolom akkor meg aztán elnyomja a motorhangot!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30935 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:54:22 »

Akkor kellene hibakódot olvasni amikor villog az izzítójel (vészüzem)
Helló! Megtörtént és az EGR volt. Hibakódot nem tudok mondani... Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30936 Dátum: 2014.03.11 kedd, 10:58:00 »

Helló! Megtörtént és az EGR volt. Hibakódot nem tudok mondani... Üdv

EGR miatt szerintem nincs vészüzem és malacfarok (izzításjelző).  Ott valami más lesz sajnos....üzemanyag rendszeri hiba esetleg turbóelektronika. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30937 Dátum: 2014.03.11 kedd, 11:09:28 »

Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Szinte biztos, hogy nem az olajkörit, mert az csak gyáriban kapható, legolcsóbban 8000 Ft-ért, ráadásul nem is minden autóban van ilyen. (Sőt, szerintem a legtöbbben nincs)
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #30938 Dátum: 2014.03.11 kedd, 11:40:31 »

egy kis olvasnivalo:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30939 Dátum: 2014.03.11 kedd, 12:24:41 »

Az akku szerintem még a gyári! Legalábbis én nem cseréltem benne mióta megvan a kocsi, vagyis akkor az 7éves de tökéletesen indít mindig!

Eléggé villognak egy ideje a műszerek bent főleg indításkor és nagyon csúszik is a generátor szíj...nyikorog mint állat  vigyor3
persze nem nonstop, de ha nedves az idő akkor végig hallom! Ha a klímát bekapcsolom akkor meg aztán elnyomja a motorhangot!

Ez sem jó jel!

Simán szorulhat pl. a klíma csapágya. Ha beáll, kapásból leszakítja a szíjat. Akkor addig mész tovább, amíg a 7 éves akksidban van élet. Szerintem nem fogsz messzire jutni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30940 Dátum: 2014.03.11 kedd, 12:25:12 »


Már volt az Érdekesben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30941 Dátum: 2014.03.11 kedd, 12:27:08 »

Már volt az Érdekesben.

AndyA
naés? olvasd el ittis. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #30942 Dátum: 2014.03.11 kedd, 12:42:48 »

Már volt az Érdekesben.

AndyA
Oda nem jarok Smiley De nyugodtan torold innen, ha itt spam.
Bar 2.0 TDCI meg van emlitve.  nyes
Naplózva
Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30943 Dátum: 2014.03.11 kedd, 12:53:14 »

EGR miatt szerintem nincs vészüzem és malacfarok (izzításjelző).  Ott valami más lesz sajnos....üzemanyag rendszeri hiba esetleg turbóelektronika. 
Helló! A "malacfarok" már nem jelez.... A motorhibajelző világít. Ezzel tudok együtt élni. A másik alapjáratingadozás problémára tudtok valamit mondani?
Üdv
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30944 Dátum: 2014.03.11 kedd, 13:56:17 »

Ez sem jó jel!

Simán szorulhat pl. a klíma csapágya. Ha beáll, kapásból leszakítja a szíjat. Akkor addig mész tovább, amíg a 7 éves akksidban van élet. Szerintem nem fogsz messzire jutni...

AndyA
el kellett volna adni ezt az autót már rég  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30945 Dátum: 2014.03.11 kedd, 14:04:38 »

el kellett volna adni ezt az autót már rég  vigyor3
lehet ha jobban vigyázol rá és karban tartod nem lett volna ilyen gondod vele. falbav
érzi,hogy nem szereted.Apám Focusában 5.5 éves volt az akksi és kuka.A 7 évesnek meg örüljé,hogy még megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30946 Dátum: 2014.03.11 kedd, 14:06:08 »

lehet ha jobban vigyázol rá és karban tartod nem lett volna ilyen gondod vele. falbav
érzi,hogy nem szereted.Apám Focusában 5.5 éves volt az akksi és kuka.A 7 évesnek meg örüljé,hogy még megy.
én lecseréltem az olajat mindig, a többit meg le is szarom csak érdekelnek a dolgok hogy tudjak mire gondolni ha elmegy a töltésem! vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30947 Dátum: 2014.03.11 kedd, 14:08:19 »

én lecseréltem az olajat mindig, a többit meg le is szarom csak érdekelnek a dolgok hogy tudjak mire gondolni ha elmegy a töltésem! vigyor3
Tudod,hogy nem sértésnek szántam távol áll ez tőlem worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30948 Dátum: 2014.03.11 kedd, 14:12:15 »

Tudod,hogy nem sértésnek szántam távol áll ez tőlem worship
jaj én nem veszem annak  vigyor3

csak mondom! zöldségest kell venni az max elrohad de tönkre sose megy!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


siky
Vendég
« Új hozzászólás #30949 Dátum: 2014.03.11 kedd, 19:50:38 »

Köszi a linket  worship (én sem járok az érdekesbe)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 617 618 [619] 620 621 622 623 624 625 626 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.