Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 10:31:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 614 615 616 617 618 619 620 [621] 622 623 624 625 626 627 628 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13786816 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31000 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:28:46 »

Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.

A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.

A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.

Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?

AndyA
miért kellene kiszedni? Roll Eyes Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31001 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:28:59 »

Ha már fémszemcse van, akkor ott már gebax is van... Nem?

Nem csak a szétforgácsolódott szivattyúból kerülhet bele olyasmi, amit megfog a mágnes. végülis a legjobb a szivattyú után lenne, a magasnyomású részben, ott kellene kialakítani egyfajta "zsákot", amibe egy mágnest építve megfogható lenne a PCS-ket kinyíró törmelék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31002 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:36:02 »

egy marékkal a tankba.... vigyor3 viccen kívül.

Úgyis összeállnak egy kockába, minek egy marékkal? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31003 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:08:13 »

Hol olvastad?  laugh
A totalcaron volt egy cikk félek a dieseltől vagy valami ilyesmi cimmel.
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31004 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:13:14 »

Nem csak a szétforgácsolódott szivattyúból kerülhet bele olyasmi, amit megfog a mágnes. végülis a legjobb a szivattyú után lenne, a magasnyomású részben, ott kellene kialakítani egyfajta "zsákot", amibe egy mágnest építve megfogható lenne a PCS-ket kinyíró törmelék.

AndyA
Én csak megelőzni szeretném a bajt!
Ismeretlen előéletű autot vettem olcsón,nem is akartam tdci-t,de megláttam ezt és beleszerettem.
Ezért probálok mindent megtenni hogy hosszu életű legyen.
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #31005 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:24:41 »

Na itt olvastam:
http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31006 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:27:56 »


Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

 eplus2 taps hehe vigyor3 nyes laugh taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31007 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:36:59 »

Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

 eplus2 taps hehe vigyor3 nyes laugh taps

Most miért? Ma még csak a 2..... eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31008 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:40:39 »

Most miért? Ma még csak a 2..... eplus2
5. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31009 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:46:00 »

5. Wink

Akkor ma lemaradtam 3-ról.  eplus2  Ezért most elolvasom egymás után 3x.... hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #31010 Dátum: 2014.03.14 péntek, 14:56:36 »

Nagyszerű, amikor egy amúgy lehet, hogy jóravaló szaki a helyett hogy szabad idejében rejtvényt fejtene inkább ideológiát gyárt  nyes Mindenesetre köszönjük meg neki, hogy megtudtuk hogy a vízben létrejöhet a kavitáci és az minden baj forrása még talán a forint gyengülésé  is  nyes. Legfeljebb csak az zavarhatja meg ezt a nagy bölcsességet hogy a gázolajban is mint minden folyadékban ugyanúgy kialakul a kavitáció ha a feltétek adottak hozzá.  Szerintem még dolgozzon a kisöreg az ideológiáján. ( Na jó abban azért igaza volt hogy a kén az tényleg hiányzik mint kenőanyag de talán azért jobb nélküle mert egy katalizátor és erdő gyilkos)
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31011 Dátum: 2014.03.14 péntek, 20:37:19 »

Sziasztok!

Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?  Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31012 Dátum: 2014.03.14 péntek, 20:59:57 »

Sziasztok!

Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?  Huh?
ez hülyeség.dugozd le,2e ft os elmel töröld a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31013 Dátum: 2014.03.14 péntek, 23:36:42 »

Sziasztok!

Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?  Huh?
én autom 3honappal oregebb ugyanez a motor csak sdba motorkod! dugozz nyugodtan és ha zavar a kis motorlámpa akkor torolheted akar otthon is a hibakodot
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31014 Dátum: 2014.03.15 szombat, 12:30:38 »

én autom 3honappal oregebb ugyanez a motor csak sdba motorkod! dugozz nyugodtan és ha zavar a kis motorlámpa akkor torolheted akar otthon is a hibakodot

Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 12:34:04 írta TSPORT » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #31015 Dátum: 2014.03.15 szombat, 12:35:49 »

Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.

Jó messze laksz a munkahelytől!  wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31016 Dátum: 2014.03.15 szombat, 12:39:14 »

Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.

Nem olyan nagy dolog. Max 2 perc törölni, ha sokat szöszölsz vele.
Amúgy nem gyújtja olyan gyakran. Ha nagyon alacsony fordulattal jársz,  1500 alatt elváltogatsz, akkor gyakrabban kapcsolja. Ha meg nem tetszik,  akkor kiveszed a lemezt,  az Elm-et meg 5 perc alatt eladod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31017 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:08:29 »

Jó messze laksz a munkahelytől!  wow1
Van olyan nap,hogy Bpi indulással és érkezéssel megjárom Zalaegerszeget és Debrecent is.  smile
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31018 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:13:00 »

Nem olyan nagy dolog. Max 2 perc törölni, ha sokat szöszölsz vele.
Amúgy nem gyújtja olyan gyakran. Ha nagyon alacsony fordulattal jársz,  1500 alatt elváltogatsz, akkor gyakrabban kapcsolja. Ha meg nem tetszik,  akkor kiveszed a lemezt,  az Elm-et meg 5 perc alatt eladod.
Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!  heureka csodalk
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31019 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:24:06 »

Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!  heureka csodalk

Akkor ragaszd le... integet2 eplus2 eplus2
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31020 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:48:48 »

Akkor ragaszd le... integet2 eplus2 eplus2

A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!  hehe
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31021 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:52:08 »

A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!  hehe
És nem ér annyit amennyi jót eredményez a dugózás???!!!!Ha nekem is FL utáni  lenne a kocsi akkor is ledugóznám,mert megéri hidd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31022 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:55:32 »

A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!  hehe

Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél  eplus2 Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31023 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:00:06 »

Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél  eplus2 Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod  integet2
Én küldök róla neki fényképet az enyémről ha akarja.Amióta nálam van meg az előző tulajnál is ilyen volt.Enni lehet belőle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31024 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:16:39 »

Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél  eplus2 Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod  integet2
De a furatos lapkát még nem próbálta senki?

http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-JAGUAR-X-/180929552428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a203de02c&vxp=mtr
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31025 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:18:59 »

Mert nem szűrni kell a kormot hanem meggátolni a bejutását a motorba!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31026 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:20:21 »

Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!  heureka csodalk
Értem. Ez esetben ne dugózd le.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31027 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:28:50 »


A fogyasztáscsökkentő mágnest nem próbáltad még?  integet2

Egyszerű,két lehetőséged van:
1. dugózd le,és nem kap a motorod egy rakat kormot,te is happy a Mondeo is,te meg "idegeskedhetsz a lámpa miatt"
2. nem dugózod le,füstölni fog,majd jöhet az EGR-csere ha megunod a füstölést. ja de nem kell lámpát nézegetned vagy törölgetni  eplus2
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31028 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:40:56 »

A fogyasztáscsökkentő mágnest nem próbáltad még?  integet2

Egyszerű,két lehetőséged van:
1. dugózd le,és nem kap a motorod egy rakat kormot,te is happy a Mondeo is,te meg "idegeskedhetsz a lámpa miatt"
2. nem dugózod le,füstölni fog,majd jöhet az EGR-csere ha megunod a füstölést. ja de nem kell lámpát nézegetned vagy törölgetni  eplus2

Ezt használom: http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/ teljesen jól működik!  thumbup
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31029 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:47:21 »

Ezt használom: http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/ teljesen jól működik!  thumbup


Virtuális gerincműtéted is volt?... eplus2
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #31030 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:51:12 »

Ezt használom: http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/ teljesen jól működik!  thumbup

És mennyire csökkent a fogyasztásod?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31031 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:53:49 »

És mennyire csökkent a fogyasztásod?
viccnek szánta... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31032 Dátum: 2014.03.15 szombat, 15:45:32 »

És mennyire csökkent a fogyasztásod?
A felére!  nevetes1
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31033 Dátum: 2014.03.15 szombat, 15:48:48 »

A felére!  nevetes1

Töményből?  eplus2

De,hogy ON legyen: dugózd le,azt ragaszd le a lámpát  taps
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31034 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:00:07 »

Töményből?  eplus2

De,hogy ON legyen: dugózd le,azt ragaszd le a lámpát  taps

Megpróbálom a furatost. Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31035 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:01:04 »

Megpróbálom a furatost. Huh?
akkor inkább ne tegyél bele semmit,és 3havonta pucold ki a szívósort meg az egr-t.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31036 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:07:06 »

akkor inkább ne tegyél bele semmit,és 3havonta pucold ki a szívósort meg az egr-t.....
Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl..... smile
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31037 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:08:31 »

Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl..... smile
7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31038 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:10:05 »

Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl..... smile

A furatos annyit ér mint a lyukas óvszer a gyereknemzés ellen  integet2 integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #31039 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:10:29 »

A furatos annyit ér mint a lyukas óvszer a gyereknemzés ellen  integet2 integet2
pont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31040 Dátum: 2014.03.15 szombat, 16:18:09 »

7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van? vigyor3
Pucergálás az természetesen lesz!  afro1
Naplózva
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31041 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:25:12 »

Sokat lendítene a dolgon, ha legalább egy sacc/kb. megyét mondanál, hogy merre. Smiley

AndyA

Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.

Köszi
R.T.
Naplózva
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31042 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:29:34 »

Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.

Köszi
R.T.


Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
Naplózva
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31043 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:35:26 »


Szia,

Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #31044 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:42:10 »

7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van? vigyor3
A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31045 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:42:54 »

Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.

Köszi
R.T.


Akkor talán Bunyek és környéke tud segíteni. Budapesten lenne Vik, de az messze van neked. Fehérvár, Filep-dízel esetleg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #31046 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:43:41 »

Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??


A malacfarok villogás + elgyengülés valami hibára utal. Olvastass kódot, utána kiderül, hogy mi van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31047 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:47:06 »

Akkor talán Bunyek és környéke tud segíteni. Budapesten lenne Vik, de az messze van neked. Fehérvár, Filep-dízel esetleg.

AndyA

El tudom vinni BP-re, nem gond, csak vki mondja meg mi a hiba, illetve mennyi lenne a javítás. Kiolvastattam, magasnyomású szivattyú nyomásvesztés szerepelt.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31048 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:52:07 »

A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?

Én cseréltem, de valaki visszarakja.  Ha vissza akarod rakni akkor ne pucold semmi vegyszerrel, csak törölgesd meg őket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31049 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:52:27 »

A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?

Új.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 614 615 616 617 618 619 620 [621] 622 623 624 625 626 627 628 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.