Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:50:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
612
613
614
615
616
617
618
[
619
]
620
621
622
623
624
625
626
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667112 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30900 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 00:34:14 »
Idézetet írta: waver - 2014.03.09 vasárnap, 23:19:30
üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Csak abban az esetben ha teljesen kifogy a gázolaj, egyébként nem tilt le az semmit , még vészüzem se lesz soha.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30901 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 06:40:16 »
Sziasztok! Van egy 2004-es mkIII-as TdCI motorosom, és azt vettem észre, hogy a bal hátsó fék hangot ad, és csúnyán is kopik. a betétvastagságot megnéztem olyan mint a másik három féknél.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30902 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 09:19:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 00:00:05
Te is azok koze tartozol akiket zavar az a kis lampa?
Nekem muszakinkent torlik de mar az eletem resze
nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit..
egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam.
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30903 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 09:20:43 »
Idézetet írta: waver - 2014.03.10 hétfő, 09:19:59
nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit..
egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam.
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...
szerencsére a ford buta, ettől itt biztos nemlesz semmiféle tiltás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30904 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:17:29 »
Idézetet írta: waver - 2014.03.10 hétfő, 09:19:59
nem zavar igazábol és rendszeresen törlöm mert hátha nem csak "az" miatt világit..
egyik haverom emlitette hogy pl pug kupénál azért nem törölgetik sürün mert a 40. nél vészüzembe teszi a kocsit.innen jött az ötlet de akkor megnyugodtam.
amugy most nagy projectbe vagyok a kocsikával...
Mi a project???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30905 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 11:19:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.10 hétfő, 10:17:29
Mi a project???
a project a 18" már megvan és frissen fujva. de a lényeg hogy alapitottunk egyik barátommal egy karosszéria foliázo céget és az enyém lesz az egyik demo gép.full foliázás lesz a gépen.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30906 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 12:02:26 »
Sziasztok !
Generátor szijfeszitő felujitás közben vagyok,...kérdésem a következő a képen látható fesztitő rugó egyik végén vagy egy nyil jelölés, az mit jelent merre kell összeszerelés után ennek mutatnia felfelé vagy lefelé a 2 feszitö görgő közé / a palást felé ??
Köszi a válaszokat.
http://kepkezelo.com/images/1y1il47zalzpaacvt49w.jpg
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30907 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 12:08:17 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2014.03.10 hétfő, 12:02:26
Sziasztok !
Generátor szijfeszitő felujitás közben vagyok,...kérdésem a következő a képen látható fesztitő rugó egyik végén vagy egy nyil jelölés, az mit jelent merre kell összeszerelés után ennek mutatnia felfelé vagy lefelé a 2 feszitö görgő közé / a palást felé ??
Köszi a válaszokat.
http://kepkezelo.com/images/1y1il47zalzpaacvt49w.jpg
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Így néz ki egybe de ezen nincs jelölés
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30908 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 12:09:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.10 hétfő, 12:08:17
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Így néz ki egybe de ezen nincs jelölés
Ezen meg van kettő kis kék nyilacska amit valami irányt jelöl...
http://kepkezelo.com/images/2f1kzec4qb6kdkuzp24t.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.10 hétfő, 12:24:41 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30909 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 12:28:55 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.09 vasárnap, 21:00:14
Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!
Reggelente figyelem a hidegindítást. A generátorcsere előtt egy másodpercnyi köszörülés-gondolkodás után ugrott csak be a motor, majd pöffent egy rendeset hátul - azóta, még ma reggel az 1 fokban is, gondolkodás nélkül, szó szerint pöccre, és nem jött belőle semi füst.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chiro052
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30910 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 14:42:37 »
Üdv srácok!
Van egy olyan problémám hogy váltások a fordulat nem esik vissza rögtön hanem 1-2 másodperce megáll, illetve néha induláskor kicsit ingadozik. Ennek a megoldására várnék tőletek ötleteket, mert bár nem okoz nagy problémát de elég zavaró.
Köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30911 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 14:56:32 »
Idézetet írta: chiro052 - 2014.03.10 hétfő, 14:42:37
Üdv srácok!
Van egy olyan problémám hogy váltások a fordulat nem esik vissza rögtön hanem 1-2 másodperce megáll, illetve néha induláskor kicsit ingadozik. Ennek a megoldására várnék tőletek ötleteket, mert bár nem okoz nagy problémát de elég zavaró.
Köszi!
Nekem a generátor rendbetételétől helyrejött, előtte ugyanezt csinálta. Üresbe kirakva több lépésben esett vissza lassacskán a fordulat, úgy 1300-1500-tól indulva lefelé, amikor mondjuk üresben kigurultam egy piros lámpa előtt. Az egyik réz csúszógyűrű vagy 1 mm mélyen be volt rágódva.
Nézz töltést menet közben egy sima feszmérővel vagy a műszertesztben kapcsold be az akkufesz kijelzését, hátha okosabb leszel utána.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30912 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:36:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.10 hétfő, 12:08:17
https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td
Így néz ki egybe de ezen nincs jelölés
Tisztelt Fórumtárs!
A hidraulikus rugó beszerelése nem függ a forgásiránytól. A WIKI-ben "alf "cikkében a nyíl pontosan az alupogácsára mutat. Bátran szereld be, ahogy kézre esik. Nem csinálhat semmi problémát. Megjegyzem az én hidraulikus rugómon se láttam semmilyen jelzést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30913 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:38:02 »
Idézetet írta: László - 2014.03.10 hétfő, 15:36:19
Tisztelt Fórumtárs!
A hidraulikus rugó beszerelése nem függ a forgásiránytól. A WIKI-ben "alf "cikkében a nyíl pontosan az alupogácsára mutat. Bátran szereld be, ahogy kézre esik. Nem csinálhat semmi problémát. Megjegyzem az én hidraulikus rugómon se láttam semmilyen jelzést.
Tisztelettel László!
Na ezért mutattam a képpel párosítva,hogy nincs jelzés rajta akkor bárhogy összelehet rakni ahogy te is mondod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30914 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 15:47:10 »
Tisztelt Fórumtársak!
Az előző hsz-eket olvasva szumma szummarum, a generátorral kapcsolatban megállapítható egy tény. Általában 150 ezer Km futásteljesítmény után megérett a generátor a nagyjavításra. A villamos és a vezérlő elektronika is kifejezetten érzékeny a generátor állapotára. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet követel a generátor, mint azt eddig gondoltuk. Nekem egy felújításon túl van a generátorom. Azóta minden, a villamossággal összefüggő rendszerem probléma mentes. Az akkumulátor feszültségem a legnagyobb terheléseket bekapcsolva is 14.2 volt. Azelőtt a feszültségem lecsökkent 13 volt alá ekkora terhelés mellett.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30915 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 17:49:11 »
Sziasztok
A katalizátort kiiktatni érdemes? Mennyivel lesz jobb-rosszabb az autó? Eleve mit okoz a katalizátor hiánya és műszakin észreveszik-e?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30916 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:02:13 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2014.03.10 hétfő, 17:49:11
Sziasztok
A katalizátort kiiktatni érdemes? Mennyivel lesz jobb-rosszabb az autó? Eleve mit okoz a katalizátor hiánya és műszakin észreveszik-e?
IGEN érdemes. Csökken a fogyasztásod nő a teljesítmény.
Rosszat nem tudok....
Szerintem vizsgán észre sem veszik. De ha akarod akkor ráhúzhatod a katalizátor külső burkolatát
Ha az EGR dugózva akkor pedig a zöldkártyád jobb lesz mint újkorában!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30917 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:13:47 »
Idézetet írta: László - 2014.03.10 hétfő, 15:47:10
Tisztelt Fórumtársak!
Az előző hsz-eket olvasva szumma szummarum, a generátorral kapcsolatban megállapítható egy tény. Általában 150 ezer Km futásteljesítmény után megérett a generátor a nagyjavításra. A villamos és a vezérlő elektronika is kifejezetten érzékeny a generátor állapotára. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet követel a generátor, mint azt eddig gondoltuk. Nekem egy felújításon túl van a generátorom. Azóta minden, a villamossággal összefüggő rendszerem probléma mentes. Az akkumulátor feszültségem a legnagyobb terheléseket bekapcsolva is 14.2 volt. Azelőtt a feszültségem lecsökkent 13 volt alá ekkora terhelés mellett.
Tisztelettel László!
A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30918 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:43:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:13:47
A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?
Tisztelt Fórumtárs!
A belső műszerteszttel történő generátor és feszültség ellenőrzés mindenképp hasznos. Ha a teszt és a menet közbeni feszültség esetlegesen idegesen ugrál, nem stabil, akkor érdemes a generátor szénkeféit illetve magát a generátort górcső alá venni. Én állandóan szemmel tarthatom a generátor feszültséget, tudni illik nekem be van építve a gépsárkányba, egy összetett digitális voltmérő és turbónyomás mérő műszer. A gyújtás ráadásától kezdve automatikusan felváltva mutatja a töltőfeszültséget és a turbónyomást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30919 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 18:45:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:13:47
A töltést jó ha műszerteszttel ellenőrzöm?
Plusz-mínusz 1-2 tized eltéréssel,de amúgy OK.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30920 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 20:20:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.09 vasárnap, 23:14:26
Vagy az egész szivattyú.vagy kapsz egy szelepet bele kölcsön valakitől és leteszteled,vagy a szivattyút elviszed bevizsgáltatni.
OK. És egyébként ezt melyik hibajelenségre gondolod megoldásnak? Vagy a két hiba ugyan azon okból adódna?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30921 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 20:31:18 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.10 hétfő, 20:20:18
OK. És egyébként ezt melyik hibajelenségre gondolod megoldásnak? Vagy a két hiba ugyan azon okból adódna?
Arra gondoltam,hogy letilt illettve ahogy fordulatnál írtad jön a malac farok.Ha kitudnád cserélni és terhelésnél padlógázzal megrugod akkor is letilt -e.nekem mis volt ilyen akkor ment az egész szivattyú a kukába és jött az uj
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
CáPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30922 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 21:28:36 »
Sziasztok!
Van egy összetettebb jelenség amiben kérném a véleményetek, bár nem tudom egyáltalán összefüggő dolgokról van-e szó.
Ott kezdődött, hogy kb. 1 hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfok mutató nehezen ment függőleges állásba, és kis terhelésnél egyből „hűlt” is vissza a víz. Korábban ezt nem tapasztaltam, inkább állt középen a mutató, mint a cövek. Ezt a szerviz egy gyors termosztát cserével próbálta orvosolni, de szerintem ettől nem javult meg.
Ezt követően menet közben azt vettem észre, hogy kb. 1800-2000-es fordulatszám körül, sima terepen mintha néha rángatna a motor, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, vagy kihagyna a gyújtás
. A fogyasztás egyáltalán nem nőtt meg, de mintha jobban kormolna az autó.
Jó-jó, tudom hogy most sok mindent írtam, de szerintetek mi történhetett? Annyit még hozzá, hogy 270 ekm van benne, és kb 100e-rel ezelőtt lettek felújítva a csúcsok.
Előre is köszönöm az ötleteket!
Peti
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30923 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 21:35:09 »
Idézetet írta: CáPeti - 2014.03.10 hétfő, 21:28:36
Sziasztok!
Van egy összetettebb jelenség amiben kérném a véleményetek, bár nem tudom egyáltalán összefüggő dolgokról van-e szó.
Ott kezdődött, hogy kb. 1 hónapja azt vettem észre, hogy a vízhőfok mutató nehezen ment függőleges állásba, és kis terhelésnél egyből „hűlt” is vissza a víz. Korábban ezt nem tapasztaltam, inkább állt középen a mutató, mint a cövek. Ezt a szerviz egy gyors termosztát cserével próbálta orvosolni, de szerintem ettől nem javult meg.
Ezt követően menet közben azt vettem észre, hogy kb. 1800-2000-es fordulatszám körül, sima terepen mintha néha rángatna a motor, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, vagy kihagyna a gyújtás
. A fogyasztás egyáltalán nem nőtt meg, de mintha jobban kormolna az autó.
Jó-jó, tudom hogy most sok mindent írtam, de szerintetek mi történhetett? Annyit még hozzá, hogy 270 ekm van benne, és kb 100e-rel ezelőtt lettek felújítva a csúcsok.
Előre is köszönöm az ötleteket!
Peti
A jó hír az, hogy legalább a gyújtás biztos nem hagy ki.
Az történhetett, hogy nem cseréltek ki az olajköri termosztátot, és miközben szereltek, elb@szták a colourful-egr közötti töltőlevegő csövet, ami miatt nincs meg a kellő légfelesleg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
CáPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30924 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 21:57:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.10 hétfő, 21:35:09
A jó hír az, hogy legalább a gyújtás biztos nem hagy ki.
Az történhetett, hogy nem cseréltek ki az olajköri termosztátot, és miközben szereltek, elb@szták a colourful-egr közötti töltőlevegő csövet, ami miatt nincs meg a kellő légfelesleg.
Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30925 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 22:14:23 »
Nem tudom ki tudja és ki nem...de ez a csodálatos ford smart rendszer olyat is tud hogy elfelejti vezérelni a töltést...és jön a mélytorok hogy mi van...
ECU frissitésel helyre lehet hozni álltalában, kivéve mikor nem és ECU csere...
Az autóelektronikai dolgok azért túlvannak méretezve eléggé...17V megse kottyan neki ,ezt pl tapasztalatból is tudom, annyival töltött a generátorom...ja és nem a generátor volt rossz...hanem az ECU és a generátor közti "
minőségi
" kábel...kib@sztam a csába és ujrakábeleztem, azóta akármit kapcsolok 14,4-14,3V alá nem tudom lerugdosni sehogy....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.11 kedd, 07:38:20 írta Bunyek
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30926 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 22:30:58 »
Idézetet írta: CáPeti - 2014.03.10 hétfő, 21:57:46
Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Szerintem a vízkörit.Az olajkörit is kell mert attól hűl vissza.kicseréled és megoldódik a gond.Még mínusz fok volt és úgy beáll a mutató középre,előtte csak az első vonal volt.A turbo csöveket jó alapossan nézd át,nyomkod meg össze nyomva keress rajta nincs-e repedés?Attól tud füstölni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30927 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 23:16:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.10 hétfő, 22:30:58
Szerintem a vízkörit.Az olajkörit is kell mert attól hűl vissza.kicseréled és megoldódik a gond.Még mínusz fok volt és úgy beáll a mutató középre,előtte csak az első vonal volt.A turbo csöveket jó alapossan nézd át,nyomkod meg össze nyomva keress rajta nincs-e repedés?Attól tud füstölni.
Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?
?/
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30928 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 23:18:09 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.03.10 hétfő, 23:16:06
Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?
?/
A vízpumpában van. Unixnál lehet azért nem talált, mert nincs belőle után gyártott. A nagy autónál 8000ft körül van.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30929 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 23:23:33 »
Idézetet írta: Dezsi - 2014.03.10 hétfő, 23:16:06
Tatabányán az UNIX-nál nem tudják mi az olajköri termosztát ,pedig számitogépen nézte ,pedig még kinézet az ablakon át a kocsira és azt mondta ebbe nincs olajköri termosztát/!!!!!!?
?/
Akkor fogadj vele, hogy amennyiben kicseréled és beviszed neki a régit, ad egy 90% állandó kedvezményes kártyát
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30930 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 23:58:07 »
Idézetet írta: László - 2014.03.10 hétfő, 18:43:53
Tisztelt Fórumtárs!
A belső műszerteszttel történő generátor és feszültség ellenőrzés mindenképp hasznos. Ha a teszt és a menet közbeni feszültség esetlegesen idegesen ugrál, nem stabil, akkor érdemes a generátor szénkeféit illetve magát a generátort górcső alá venni. Én állandóan szemmel tarthatom a generátor feszültséget, tudni illik nekem be van építve a gépsárkányba, egy összetett digitális voltmérő és turbónyomás mérő műszer. A gyújtás ráadásától kezdve automatikusan felváltva mutatja a töltőfeszültséget és a turbónyomást.
Tisztelettel László!
Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5
Ha a reflektort is akkor 12,8
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!
Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30931 Dátum:
2014.03.11 kedd, 08:57:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 23:58:07
Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5
Ha a reflektort is akkor 12,8
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!
Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?
Az meglehetősen. A mérési hibától függően 13,6-13,7-13,8 alá nem mehetne le még erős terheléssel sem alapjáraton, és kicsit felpörgetve (1500-as fordulat már elég) 14,4 körül kell lennie a fesznek. Ez persze akkor igaz, ha teljesen feltöltött, jól működő akkumulátorral nézed. Ha az akksi döglik, az is meg tudja enni a villanyt.
Elsőre ennek kellene utánajárni. Ha az akksi OK (a földelési pont csatlakozása is az akksi alatt), akkor lehet a generátort megnézni. Legrosszabb esetben a Kertész utcában kiszedik neked 6000-ért, és belenéznek, hogy mi a helyzet, de te is ki tudod kapni. Felfelé lehet kiforgatni a helyéből, ha a GO-szűrőt félrehúzod (a csöveket lecsatlakoztatni nem kell).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30932 Dátum:
2014.03.11 kedd, 09:31:34 »
Sziasztok!
A mai nap aktíválta az azonosítómat egy felsőbb hatalom. "Az Adminisztrátor" köszönöm szépen!
Szeretnék egy problémát leírni nektek amit a 2 hónapja tulajdonomban lévő 2.2TDCI 2006-os Mondeom produkál.
Reggel hidegben illetve napszaktól függetlenül hidegben az alapjárat ingadozik olyan mintha kihagyna egy-egy henger. A MAF szenzor tisztogatás nem segített, bár koszos sem volt igazán. Az izzítógyertya csere sem hozott semmilyen eredményt (NGK darabja 5000FT) mind a négyet cserélték. üzemanyagrendszert ProTech -el tisztítottam. A kicsit melegebb motor, amikor még a hőfokjelző meg sem mozdul már nem produkálja a hibát és megy mint a...,de ezt úgyis tudjátok. Melegen semmi hiba nincs. Na, ha van bármi ajánlás akkor azt szívesen veszem.
Az EGR dugózva és nem égett át ezt megnézettem. A sárga motor visszajelző lámpa folyamatosan világít a hibakód az EGR, ha kiütik ,akkor nem világít, de egy két hét elteltével megjön az izzitójel villogás néha visszaveszi a teljesítményt a felére?, de még ígyis jól megy..... aztán beadja a sárga motor jelző lámpát és egy két leállítás újraindítás után ahogy jelenleg is a villogás megszűnik és megy az autó.
Üdv mindenkinek!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30933 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:17:50 »
Idézetet írta: Harman - 2014.03.11 kedd, 09:31:34
Sziasztok!
A mai nap aktíválta az azonosítómat egy felsőbb hatalom. "Az Adminisztrátor" köszönöm szépen!
Szeretnék egy problémát leírni nektek amit a 2 hónapja tulajdonomban lévő 2.2TDCI 2006-os Mondeom produkál.
Reggel hidegben illetve napszaktól függetlenül hidegben az alapjárat ingadozik olyan mintha kihagyna egy-egy henger. A MAF szenzor tisztogatás nem segített, bár koszos sem volt igazán. Az izzítógyertya csere sem hozott semmilyen eredményt (NGK darabja 5000FT) mind a négyet cserélték. üzemanyagrendszert ProTech -el tisztítottam. A kicsit melegebb motor, amikor még a hőfokjelző meg sem mozdul már nem produkálja a hibát és megy mint a...,de ezt úgyis tudjátok. Melegen semmi hiba nincs. Na, ha van bármi ajánlás akkor azt szívesen veszem.
Az EGR dugózva és nem égett át ezt megnézettem. A sárga motor visszajelző lámpa folyamatosan világít a hibakód az EGR, ha kiütik ,akkor nem világít, de egy két hét elteltével megjön az izzitójel villogás néha visszaveszi a teljesítményt a felére?, de még ígyis jól megy..... aztán beadja a sárga motor jelző lámpát és egy két leállítás újraindítás után ahogy jelenleg is a villogás megszűnik és megy az autó.
Üdv mindenkinek!
Akkor kellene hibakódot olvasni amikor villog az izzítójel (vészüzem)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30934 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:20:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.11 kedd, 08:57:48
Az meglehetősen. A mérési hibától függően 13,6-13,7-13,8 alá nem mehetne le még erős terheléssel sem alapjáraton, és kicsit felpörgetve (1500-as fordulat már elég) 14,4 körül kell lennie a fesznek. Ez persze akkor igaz, ha teljesen feltöltött, jól működő akkumulátorral nézed. Ha az akksi döglik, az is meg tudja enni a villanyt.
Elsőre ennek kellene utánajárni. Ha az akksi OK (a földelési pont csatlakozása is az akksi alatt), akkor lehet a generátort megnézni. Legrosszabb esetben a Kertész utcában kiszedik neked 6000-ért, és belenéznek, hogy mi a helyzet, de te is ki tudod kapni. Felfelé lehet kiforgatni a helyéből, ha a GO-szűrőt félrehúzod (a csöveket lecsatlakoztatni nem kell).
AndyA
Az akku szerintem még a gyári! Legalábbis én nem cseréltem benne mióta megvan a kocsi, vagyis akkor az 7éves de tökéletesen indít mindig!
Eléggé villognak egy ideje a műszerek bent főleg indításkor és nagyon csúszik is a generátor szíj...nyikorog mint állat
persze nem nonstop, de ha nedves az idő akkor végig hallom! Ha a klímát bekapcsolom akkor meg aztán elnyomja a motorhangot!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30935 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:54:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.11 kedd, 10:17:50
Akkor kellene hibakódot olvasni amikor villog az izzítójel (vészüzem)
Helló! Megtörtént és az EGR volt. Hibakódot nem tudok mondani... Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30936 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:58:00 »
Idézetet írta: Harman - 2014.03.11 kedd, 10:54:22
Helló! Megtörtént és az EGR volt. Hibakódot nem tudok mondani... Üdv
EGR miatt szerintem nincs vészüzem és malacfarok (izzításjelző). Ott valami más lesz sajnos....üzemanyag rendszeri hiba esetleg turbóelektronika.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30937 Dátum:
2014.03.11 kedd, 11:09:28 »
Idézetet írta: CáPeti - 2014.03.10 hétfő, 21:57:46
Annyi biztos, hogy csak az egyik termosztátot cserélték. Azt nem tudom, hogy melyiket.
Az a cső honnan megy, hova ?
Szinte biztos, hogy nem az olajkörit, mert az csak gyáriban kapható, legolcsóbban 8000 Ft-ért, ráadásul nem is minden autóban van ilyen. (Sőt, szerintem a legtöbbben nincs)
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30938 Dátum:
2014.03.11 kedd, 11:40:31 »
egy kis olvasnivalo:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30939 Dátum:
2014.03.11 kedd, 12:24:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.11 kedd, 10:20:55
Az akku szerintem még a gyári! Legalábbis én nem cseréltem benne mióta megvan a kocsi, vagyis akkor az 7éves de tökéletesen indít mindig!
Eléggé villognak egy ideje a műszerek bent főleg indításkor és nagyon csúszik is a generátor szíj...nyikorog mint állat
persze nem nonstop, de ha nedves az idő akkor végig hallom! Ha a klímát bekapcsolom akkor meg aztán elnyomja a motorhangot!
Ez sem jó jel!
Simán szorulhat pl. a klíma csapágya. Ha beáll, kapásból leszakítja a szíjat. Akkor addig mész tovább, amíg a 7 éves akksidban van élet. Szerintem nem fogsz messzire jutni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30940 Dátum:
2014.03.11 kedd, 12:25:12 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.03.11 kedd, 11:40:31
egy kis olvasnivalo:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Már volt az Érdekesben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30941 Dátum:
2014.03.11 kedd, 12:27:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.11 kedd, 12:25:12
Már volt az Érdekesben.
AndyA
naés? olvasd el ittis.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30942 Dátum:
2014.03.11 kedd, 12:42:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.11 kedd, 12:25:12
Már volt az Érdekesben.
AndyA
Oda nem jarok
De nyugodtan torold innen, ha itt spam.
Bar 2.0 TDCI meg van emlitve.
Naplózva
Harman
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30943 Dátum:
2014.03.11 kedd, 12:53:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.11 kedd, 10:58:00
EGR miatt szerintem nincs vészüzem és malacfarok (izzításjelző). Ott valami más lesz sajnos....üzemanyag rendszeri hiba esetleg turbóelektronika.
Helló! A "malacfarok" már nem jelez.... A motorhibajelző világít. Ezzel tudok együtt élni. A másik alapjáratingadozás problémára tudtok valamit mondani?
Üdv
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30944 Dátum:
2014.03.11 kedd, 13:56:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.11 kedd, 12:24:41
Ez sem jó jel!
Simán szorulhat pl. a klíma csapágya. Ha beáll, kapásból leszakítja a szíjat. Akkor addig mész tovább, amíg a 7 éves akksidban van élet. Szerintem nem fogsz messzire jutni...
AndyA
el kellett volna adni ezt az autót már rég
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30945 Dátum:
2014.03.11 kedd, 14:04:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.11 kedd, 13:56:17
el kellett volna adni ezt az autót már rég
lehet ha jobban vigyázol rá és karban tartod nem lett volna ilyen gondod vele.
érzi,hogy nem szereted.Apám Focusában 5.5 éves volt az akksi és kuka.A 7 évesnek meg örüljé,hogy még megy.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30946 Dátum:
2014.03.11 kedd, 14:06:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.11 kedd, 14:04:38
lehet ha jobban vigyázol rá és karban tartod nem lett volna ilyen gondod vele.
érzi,hogy nem szereted.Apám Focusában 5.5 éves volt az akksi és kuka.A 7 évesnek meg örüljé,hogy még megy.
én lecseréltem az olajat mindig, a többit meg le is szarom csak érdekelnek a dolgok hogy tudjak mire gondolni ha elmegy a töltésem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30947 Dátum:
2014.03.11 kedd, 14:08:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.11 kedd, 14:06:08
én lecseréltem az olajat mindig, a többit meg le is szarom csak érdekelnek a dolgok hogy tudjak mire gondolni ha elmegy a töltésem!
Tudod,hogy nem sértésnek szántam távol áll ez tőlem
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30948 Dátum:
2014.03.11 kedd, 14:12:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.11 kedd, 14:08:19
Tudod,hogy nem sértésnek szántam távol áll ez tőlem
jaj én nem veszem annak
csak mondom! zöldségest kell venni az max elrohad de tönkre sose megy!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30949 Dátum:
2014.03.11 kedd, 19:50:38 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.03.11 kedd, 11:40:31
egy kis olvasnivalo:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Köszi a linket
(én sem járok az érdekesbe)
Naplózva
Oldalak:
1
...
612
613
614
615
616
617
618
[
619
]
620
621
622
623
624
625
626
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ