Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 10:25:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 618 619 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13786753 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30550 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 16:56:38 »

Biztos elírták. D6BA az TDDI. Okmányirodán meg nem kell csodálkozni, ha valamit elírnak.
Ha a 85 kW valós, akkor a motorkódod HJBA, HJBB, HJBC lehet. Diag meg tudja mondani.
nem véletlenül....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30551 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 17:25:21 »

Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy a generátort meghajtó tengelyen nehéz e kicserélni a gumitárcsát és esetleg cserélhető e a csapágyazása házilag.Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30552 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:07:25 »

Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy a generátort meghajtó tengelyen nehéz e kicserélni a gumitárcsát és esetleg cserélhető e a csapágyazása házilag.Köszönöm.
ezt kezd újra.Nem elég egyértelmű amit írsz.a generátort meghajtó tengely a főtengely.annak a csapágyazása már mélyen messze van attól amit te szeretnél.Talán inkább a főtengely szíjtárcsát szeretnéd cserélni.erősíts meg engem ebben.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sefti
Vendég
« Új hozzászólás #30553 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 20:45:47 »

azt is jó lenne tudni,milyen eszközzel diagolták....ahány,annyi féle érték.....
Szia Alf!
A diag neve AUTOCom és 2011-es progam. Valamint a az egyik vizsgálati résznél azt írja ,hogy üzemanyag szivattyú kérés 80%.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #30554 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:05:40 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 2003 decemberi gyártású 85kw-os, facelift-es D6BA típusú motorral szerelt, facelift-es (trapéz ködlámpás) dízel mondeom van. Most csináltattam meg a teljes befecskendező rendszert (4 teljesen felújított porlasztócsúcs + teljesen felújított nagynyomású szivattyú + üzemanyagtank + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 2300-2400-as fordulatszám környékén elkezdett ingadozni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, elég ramaty állapotban vannak, ezért teljes felújítás lett a vége. Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. A befecskendező-felújítós cég azt mondja, hogy az egyik hengerben nem épül fel a kompresszió, ezért van ez a probléma, ők számítógépesen 69%-ot mértek, de mondták, hogy ez nem egy mérvadó mérés. A helyzet az, hogy a szerelő viszont rendben megmérte a kompressziót és ugyan valóban alacsonyabb a kompresszió, de a gyári értékek minimális értéke felett van, vagyis a gyári adatokon belül. Ezért azt mondta, hogy ha fel is újítjuk a motort, szerinte nem az a baj, hanem a befecskendező, úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok.

A szerelőm azt mondta, hogy az lenne a legjobb, ha ki tudnám próbáltatni másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel, mert akkor, ha nem jön a hiba, legalább látnánk, hogy mivel van a gond. Szerinte ugyanis az egyik porlasztóval lehet gond, pedig már többször is felprogramozta a megadott értékeket. Az lenne a kérdésem, hogy tudna-e valaki segíteni abban (természetesen nem ingyen kérem), hogy ha elviszem hozzá a Mondeo-m, akkor másik porlasztócsúcsokkal, esetleg motorvezérléssel megnézik, hogy mi az, amivel gond van? Komolyabb gond ezzel a motorral eddig nem volt, 240e km van benne én 130-cal vettem, érthető, ha elhasználódott a motor, de nem hiszem, hogy ha eddig nem volt semmi hiba, probléma, akkor hirtelen egyszerre jöjjön minden. Szerintem szimplán nem az volt a fő gond, amit megszereltek és kidobtam egy rakat pénzt (ami persze megtérül, mert előbb-utóbb úgyis cserélni kellett volna, így legalább ezzel már nem kell foglalkoznom).

Köszönöm a válaszotokat! Esetleg, ha van ötlet, mit kellene még megnézni, azt is megköszönöm. Ja, a turbó kizárva. Az is ellenőrizve volt, nincs vele probléma, ha valaki azt mondaná, hogy valahol ereszt a cső. És még valami: hideg időben nagyon füstölt az autó indításkor néhány percig, melegen ez nem jelentkezett. Amikor viszont kihagy a henger, akkor értelemszerűen "az autó rángatása közben" a kipufogóból füst jön ki. Nem sötétkék, de pontosan nem tudom megállapítani a színét. A szerelő szerint normális a színe, csak sok van belőle. EGR-t is ledugaszolta próbaként, stb. a helyzet akkor sem változott.




A visszatérő ágat meg kellene szívni, hogy jön e levegő, az tud olyat csinálni hogy a hidegen füstöl fehéret és büdös is.
Vagy a szűrő utáni hurokban kimenő ágat leszeditek és onnan szívjátok meg kézi pumpával( ha egy egy régi gázolajszűrő csonkját levágjátok és ezzel tudtok csatlakozni a műanyag csatihoz ami megy vissza a tankba)
vagy a motor vezérműlánc oldalán található két fémcső visszatérő ágát csatlakoztatjátok szét és ezt szívjátok meg, úgy hogy simán a fém visszatérő csőre húztok egy gumicsövet kézi pumpával, viszont a műanyag csatit be kell dugni, hogy a szűrőn keresztül ne szívjon levegőt.
Ha a kézi pumpa nem szív levegőt akkor nincs baj a fals levegővel.
Ha esetleg nem voltam érthető akkor küldj egy privátot és megadom a számom, hogyha szükség lenne értelmesebb elmagyarázásra.

Üdv András
Naplózva
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30555 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:41:19 »

ezt kezd újra.Nem elég egyértelmű amit írsz.a generátort meghajtó tengely a főtengely.annak a csapágyazása már mélyen messze van attól amit te szeretnél.Talán inkább a főtengely szíjtárcsát szeretnéd cserélni.erősíts meg engem ebben.... Wink
Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30556 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:46:02 »

Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Akkor te a generátor végén lévő görgőt akarod szabadon futóra cserélni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #30557 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:38:03 »

Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Az maga szijfeszitő  a gőrgőket lehet cserélni ez a szabadonfutó "http://mondeo.hu/wiki/images/203.JPG" szerintem te nem erre gondolsz inkább erre " https://cromax.hu/110000000-motor/110650000-vezerles-es-alkatreszei/110650553-hosszbordasekszij-feszito/112460-rugos-fesztito-generatorszijhoz-ford-transit-2000-2006-2_0td" worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30558 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:42:14 »

Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.

Na ez most nem egészen világos..... vigyor3
Most az aláírásodban szereplő galaxyról van szó?, mert akkor értem miről beszélsz.  Erről: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070295-generator-alkatreszei/112519-generator-szabadonfuto-ford  
A mondeoban nincs ilyen tengely hosszabbítás a generátoron....ott rögtön a generátor tengelyén van a szabadonfutó.
A kérdésedre a válasz: fogalmam sincs  Smiley  Le kell venni és látni kell(ene)...megnézni milyen csapágyak vannak benne...  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30559 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:49:14 »

nem véletlenül....

Annak mi előnye van, ha mondjuk HJBA helyett D6BA-t írnak be? Teljesítményre ugyanaz, környezetvédelmileg is ugyanaz.
Vagy arra gondolsz, hogy mondjuk a 130 Le-s ?FMBA? helyett került be a D6BA?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30560 Dátum: 2014.02.21 péntek, 06:57:49 »

A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?









Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30561 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:21:57 »

A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?









Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...

Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30562 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:28:28 »

Annak mi előnye van, ha mondjuk HJBA helyett D6BA-t írnak be? Teljesítményre ugyanaz, környezetvédelmileg is ugyanaz.
Vagy arra gondolsz, hogy mondjuk a 130 Le-s ?FMBA? helyett került be a D6BA?
nyilván!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30563 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:29:22 »

Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.

AndyA
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=140900253&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford

Ezek közül melyikre gondolsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30564 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:30:26 »

A porlasztók teteje áll az olajban. Ötletek?



Igazából jobbról a második (isten tudja hányas henger) a legolajosabb, a többi lehet, hogy csak onnan kapta. Majd megpucolom őket és meglátjuk...
ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30565 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:31:20 »

Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.
Galaxy? foggalmam sincs..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30566 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:34:30 »

ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait! Wink
Nem, nem go, motor oil  integet2 A tömítés az go-t tömít?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30567 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:35:23 »


Ránézésre a legelső, de majd valaki hozzáértő megmondja biztosra. Ilyenkor általában PCS-ből a visszafolyó résolaj ereszt egy kicsit. Viszont nemrég még valami 400 Ft-ot emlegettek, akik ilyet cseréltek, úgyhogy nem tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30568 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:36:06 »

Nem, nem go, motor oil  integet2 A tömítés az go-t tömít?

Az a tömítés a résolajat tömíti, igen. De akkor ezek szerint neked nem ezzel van bajod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30569 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:36:13 »

Nem, nem go, motor oil  integet2 A tömítés az go-t tömít?
igen.mosd le a motort,húzd meg a csavarokat a szelepdeklin körbe,és csekkold pár napig.csak utána vegyél tömítést a csúcsok köré,ha jön akkor is az olaj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30570 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:36:41 »

Arról az egységről van szó,ami hajtja a generátort.A szíj felől a szabadonfutó a másik végén egy gumipogácsa ami 3db csavarral csatlakozik a generátorra.A kettő között egy tengely amin 2 csapágy van.Ezt szeretném tudni hogy cserélhető e rajta a csapágy és a gumi.A Cromax-nál: generátor szabadonfutó néven szerepel kompletten.

Cseréld kompletten, ne variálj.
Ha nem teszed, akkor legközelebb majd a gumi mehet tönkre.
Ellenőrizd a generátor rögzítését is, néha fel szokott lazulni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #30571 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:37:44 »

Cseréld ki a tömítést, valami 400 Ft darabja.

AndyA
Inkább 3-4 ezer darabja worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30572 Dátum: 2014.02.21 péntek, 07:40:54 »

igen.mosd le a motort,húzd meg a csavarokat a szelepdeklin körbe,és csekkold pár napig.csak utána vegyél tömítést a csúcsok köré,ha jön akkor is az olaj.
Emígyen fogok cselekedni  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30573 Dátum: 2014.02.21 péntek, 08:19:28 »

Nem, nem go, motor oil  integet2 A tömítés az go-t tömít?

Ez az olajat tömíti. https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
Ha go akkor a résolajcsőhöz kell  O gyűrű.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30574 Dátum: 2014.02.21 péntek, 11:53:23 »

Köszi, az a lényeg,  hogy olcsó  hehe

Azt jól látom, hogy ebbe a készletbe már benne vannak, ugye?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30575 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:04:03 »

Köszi, az a lényeg,  hogy olcsó  hehe

Azt jól látom, hogy ebbe a készletbe már benne vannak, ugye?

Kép alapján benne vannak.
A legolcsóbb megoldás, ha kiveszed körbekened valami olaj és hő álló pasztával aztán visszarakod....többet nem lesz vele gondod.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80046
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30576 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:10:32 »

Kép alapján benne vannak.
A legolcsóbb megoldás, ha kiveszed körbekened valami olaj és hő álló pasztával aztán visszarakod....többet nem lesz vele gondod.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/tomito-pasztak/-PS80046
Hmm... Teszek egy próbát  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30577 Dátum: 2014.02.21 péntek, 13:24:08 »

Hmm... Teszek egy próbát  Wink

Kiütközött a taxis véred...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30578 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:06:31 »

Hmm... Teszek egy próbát  Wink

A legolcsóbb, de a leggányabb is egyben  vigyor3
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30579 Dátum: 2014.02.21 péntek, 15:54:11 »

A legolcsóbb, de a leggányabb is egyben  vigyor3
Na most akkor jó/tartós vagy nem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30580 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:17:44 »

Na most akkor jó/tartós vagy nem?

Nekem jó.
Eddig én is úgy voltam vele, hogy nem kell pasztázni....aztán tele lett a thököm mikor 30ezer km után a 2 középsőnél (megint) állt az olaj.  Akkor Ervin javaslatára kiszedtem őket lepucoltam szépen mindent és visszaraktam egy kis paszta segítségével....azóta porszáraz ott minden. Az meg nem is látszik, hogy pasztázva van....ésszel kell bánni vele. 
Szóval azt mindenki döntse el, hogy gányolás -e vagy nem.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30581 Dátum: 2014.02.21 péntek, 17:10:27 »

Nekem jó.
Eddig én is úgy voltam vele, hogy nem kell pasztázni....aztán tele lett a thököm mikor 30ezer km után a 2 középsőnél (megint) állt az olaj.  Akkor Ervin javaslatára kiszedtem őket lepucoltam szépen mindent és visszaraktam egy kis paszta segítségével....azóta porszáraz ott minden. Az meg nem is látszik, hogy pasztázva van....ésszel kell bánni vele. 
Szóval azt mindenki döntse el, hogy gányolás -e vagy nem.   
Akkor kipróbálom  integet2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30582 Dátum: 2014.02.21 péntek, 17:51:20 »

Hol találom a motoron a kopogás érzékelőt? Lehet valahogy hibakeresést végezni rajta, vagy csak csere?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30583 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:09:44 »

Na most akkor jó/tartós vagy nem?

Jó is, meg tartós is. De attól még gány  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30584 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:11:21 »

Hol találom a motoron a kopogás érzékelőt? Lehet valahogy hibakeresést végezni rajta, vagy csak csere?
micsi? wow1

Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást? Undecided

A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól  jobbra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30585 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:29:48 »

micsi? wow1

Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást? Undecided

A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól  jobbra.

Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30586 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:42:46 »

Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
Így igaz, 1. circuit valami

Ráadásul vízpumpa csere után jött elő! Lehet, hogy tönkre tettem valamit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #30587 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:49:51 »

Így igaz, 1. circuit valami

Ráadásul vízpumpa csere után jött elő! Lehet, hogy tönkre tettem valamit?

Széthúztátok a csatlakozót vagy megsérült a csatlakozó, kábel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30588 Dátum: 2014.02.21 péntek, 19:43:11 »

Széthúztátok a csatlakozót vagy megsérült a csatlakozó, kábel.
Igen, holnap ránézek, hogy mit csinál(hat)tam vele  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30589 Dátum: 2014.02.21 péntek, 20:50:37 »

Áramköri hibakódot kapott, nem knock above treshold kódot.
ezt nem írta eddig....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30590 Dátum: 2014.02.21 péntek, 21:04:21 »

ezt nem írta eddig....

Írta, tegnap vagy ilyesmi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30591 Dátum: 2014.02.21 péntek, 21:05:07 »

Írta, tegnap vagy ilyesmi.
akkó jóvan akkó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30592 Dátum: 2014.02.22 szombat, 07:23:47 »

micsi? wow1

Ha kopogásérzékelő a hibakód,az nem azért van,mert tönkrement a kopogásérzékelő,hanem mert xar valamelyik csúcs.Az érzékelő a rosszkor történt robbanást érzékeli és jelzi az ecu felé.Ezután érkezik a vészüzem.Szóval csúcscserével kezded a taxizást? Undecided

A kérdésre a válasz a blokk oldalán van egy kis lapos lemez szerű képződmény vezeték jön ki belőle.A vízpumpától balra és a nagynyomássútól  jobbra.
Én hülye barom  falbav falbav falbav
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen  nyes Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj  Wink
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30593 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:38:33 »

Én hülye barom  falbav falbav falbav
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen  nyes Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj  Wink
Na, megvolt a próba és minden a legnagyobb rendben, ez okozta a hibát  taps
Már láttam a lelki szemeim előtt a félmilliós csúcs cserét  szomoru1
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30594 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:42:09 »

Na, megvolt a próba és minden a legnagyobb rendben, ez okozta a hibát  taps
Már láttam a lelki szemeim előtt a félmilliós csúcs cserét  szomoru1

Legalább "olcsón" megúsztad.  eljen  Smiley 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30595 Dátum: 2014.02.22 szombat, 14:19:54 »

Én hülye barom  falbav falbav falbav
Amikor cseréltem rajta a vízpumpát, nem dugtam vissza a kopogás érzékelő csatiját. Hát persze, hogy kopogott a szerencsétlen  nyes Mindjárt megyek be vele a városba és majd meglátjuk, hogy tényleg csak ennyi volt e a baj  Wink
Cheesy taps wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
derotos
Vendég
« Új hozzászólás #30596 Dátum: 2014.02.22 szombat, 17:32:37 »

Na ez most nem egészen világos..... vigyor3
Most az aláírásodban szereplő galaxyról van szó?, mert akkor értem miről beszélsz.  Erről: https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070295-generator-alkatreszei/112519-generator-szabadonfuto-ford  
A mondeoban nincs ilyen tengely hosszabbítás a generátoron....ott rögtön a generátor tengelyén van a szabadonfutó.
A kérdésedre a válasz: fogalmam sincs  Smiley  Le kell venni és látni kell(ene)...megnézni milyen csapágyak vannak benne...  
Sziasztok!Igen erről van szó.Kerestem a neten valami infót,de semmi.Azért mindenkinek köszi az segítséget.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30597 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:16:02 »

ez biztos go?
szerintem motor oil.húzd meg a szelepdekli csavarjait! Wink
Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni  wow1 Ez típus betegség?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30598 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:24:24 »

Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni  wow1 Ez típus betegség?
Nálam már fellazult így. Alf húzta meg azt is.  Wink
Szerintem műanyag/fém hideg/meleg hőtágulás eredménye.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #30599 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:51:30 »

Meghúzgáltam a csavarokat. Némelyik annyira ki volt lazulva, hogy kézzel lehetett tekerni  wow1 Ez típus betegség?
egy fellazult csavar hogy az úristenben lehet típusbetegség? zavart2 nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 618 619 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.