Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:23:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 661 662 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 674 675 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13792871 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33350 Dátum: 2014.08.01 péntek, 10:27:03 »

az már az első körben megtörtént. sajnos félek megint lehet kiszedni a csúcsokat ellenőriztetni....
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33351 Dátum: 2014.08.01 péntek, 10:29:19 »

Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál  olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt  .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.


nem, ilyen nincs, bárcsak ennyi lenne, nem süvít és a turbónyomás is rendben van
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33352 Dátum: 2014.08.01 péntek, 11:52:17 »

nem, ilyen nincs, bárcsak ennyi lenne, nem süvít és a turbónyomás is rendben van
Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33353 Dátum: 2014.08.01 péntek, 12:09:46 »

Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál. Wink
neked meg mindent észre kell venned?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33354 Dátum: 2014.08.01 péntek, 12:13:28 »

neked meg mindent észre kell venned?! eplus2
Bocsánat.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33355 Dátum: 2014.08.01 péntek, 13:22:10 »

Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál. Wink

KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM.... rinya
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33356 Dátum: 2014.08.01 péntek, 13:28:24 »

KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM.... rinya

1. Ne kiabálj, nem vagy egyedül!
2. Írd bele az autód lényeges adatait az aláírásodba, ne kelljen barkochbázni, miről is beszélsz.
3. Mikor van fekete füst, alapjáraton, menet közben állandóan, csak gyorsításkor? Diagnosztika mondott valami hibát esetleg, ami ki lehetne olvasni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33357 Dátum: 2014.08.01 péntek, 13:28:56 »

KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM.... rinya
a caps lock billentyűt kapcsold ki pls!

A füst lehet az egr szelep elszennyeződése miatt is,és lukas turbócső miatt is.diagoltátok,hogy megvan-e a 2,5bar nyomás?

A fórum beállításaiban átlehet állítani,hogy a legfrissebb oldalt mutassa,és nem kell lapozgatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33358 Dátum: 2014.08.01 péntek, 22:32:30 »

az már az első körben megtörtént. sajnos félek megint lehet kiszedni a csúcsokat ellenőriztetni....
Inkább a kapott eredménytől félj,ha nem jó!!!.A turbo csöveket mint mások is mondták alapossan nézd át az összeset megnyomkodva csavarva kivül belül.Lehet olan helyen is lukas ahol egyből nem látod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Karak007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #33359 Dátum: 2014.08.02 szombat, 10:14:58 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is. 
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33360 Dátum: 2014.08.02 szombat, 11:08:34 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is. 
Szia!
Nem tudom, de majd megmondják az okosok, akik értik. Viszont elég egy helyre beírni, mert minden topicot olvassák.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33361 Dátum: 2014.08.02 szombat, 11:31:54 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is. 
mi a hibakód?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Karak007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #33362 Dátum: 2014.08.02 szombat, 12:01:51 »

mi a hibakód?

Azt nem tudom mert a szerelő csak annyit mondott, h a nagynyomásúra hozta a hibakódott és azt kéne bevizsgáltatni. szomoru1
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33363 Dátum: 2014.08.02 szombat, 12:13:21 »

Azt nem tudom mert a szerelő csak annyit mondott, h a nagynyomásúra hozta a hibakódott és azt kéne bevizsgáltatni. szomoru1


Lehet a szivattyúval is baj, de nem azzal kezdeném.
Én először a töltésrendszer környékén vizsgálódnék....nem véletlenül világít a töltéslámpa és emiatt lehet az alapjárat probléma is.  Otthon egy multiméter segítségével megtudod mérni a töltést....nézd meg indítózáas közben, aztán alapjáraton, majd kapcsolj be nagyobb fogyasztókat és úgy is.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Karak007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #33364 Dátum: 2014.08.02 szombat, 12:20:39 »

Lehet a szivattyúval is baj, de nem azzal kezdeném.
Én először a töltésrendszer környékén vizsgálódnék....nem véletlenül világít a töltéslámpa és emiatt lehet az alapjárat probléma is.  Otthon egy multiméter segítségével megtudod mérni a töltést....nézd meg indítózáas közben, aztán alapjáraton, majd kapcsolj be nagyobb fogyasztókat és úgy is.   
Oké utánanézek. Köszi!
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33365 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 16:46:05 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is. 
a generátor okozza.átkell nézni az elektromos fő alkatrészeket.akku,generátor,töltőfesz és áram.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Karak007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #33366 Dátum: 2014.08.03 vasárnap, 19:53:55 »

a generátor okozza.átkell nézni az elektromos fő alkatrészeket.akku,generátor,töltőfesz és áram.
Köszi a segítséget, megnézetem.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Coyote987
Vendég
« Új hozzászólás #33367 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 11:50:30 »

Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33368 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 11:54:52 »

Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?

Amikor villog a malacfarok, hibakódolvasás (motor leállítása nélkül, azonnal!). Utána gyere vissza a kódokkal, akkor lehet csak többet mondani, hogy mi lehet.

Addig meg csak kísérletezni lehet, hátha bejön, de az nagyon sokba is tudhat fájni anélkül, hogy hosszútávú és biztos eredményt garantálna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33369 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 12:43:15 »

Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Nos a szerelőd ha ért hozzá akkor mérjen résolaj veszteséget is.Az is kiindulás a csúcsok állapotáról.Aztán a hibakódot gyárival kikell olvasni és a szivattyút azzal lehet ellenőrizni.Ha bármelyik csúcsnak gondja van érdemes mindent felujítani.Kb300 e ft.Ha ujatt veszel akkor tóbb.Én ujatt vettem bele 4csúcs+szivattyu.
Üdv
Jani
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #33370 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 12:43:37 »

Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?

Egy témát/kérdést, csak egy helyre légy szíves! wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #33371 Dátum: 2014.08.05 kedd, 05:18:19 »

Nos a szerelőd ha ért hozzá akkor mérjen résolaj veszteséget is.Az is kiindulás a csúcsok állapotáról.Aztán a hibakódot gyárival kikell olvasni és a szivattyút azzal lehet ellenőrizni.Ha bármelyik csúcsnak gondja van érdemes mindent felujítani.Kb300 e ft.Ha ujatt veszel akkor tóbb.Én ujatt vettem bele 4csúcs+szivattyu.
Üdv
Jani

Szia mennyi volt a 4 csúcs és a szivattyú?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #33372 Dátum: 2014.08.05 kedd, 05:27:27 »

Szia mennyi volt a 4 csúcs és a szivattyú?

Üdv,
nekem a felújítás a nagynyomásúra 160 a csúcsokra 55/db volt.  szomoru1
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33373 Dátum: 2014.08.05 kedd, 07:54:35 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.04. havi 2.0 tdci-be (130 Le, 6 sebességes, FMBA motorkód) jó-e a 2006-os (130Le, 6 sebességes) lendkerék+kuplungszett. LUK gyártmány.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33374 Dátum: 2014.08.05 kedd, 08:04:44 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.04. havi 2.0 tdci-be (130 Le, 6 sebességes, FMBA motorkód) jó-e a 2006-os (130Le, 6 sebességes) lendkerék+kuplungszett. LUK gyártmány.


Nézd meg a cikkszámok alapján a FAQ témában, ott van minden.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33375 Dátum: 2014.08.05 kedd, 08:26:33 »

Nézd meg a cikkszámok alapján a FAQ témában, ott van minden.

AndyA

Cikkszámot nem tudok sajnos.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33376 Dátum: 2014.08.05 kedd, 08:48:54 »

Cikkszámot nem tudok sajnos.


Az is ott van a FAQ-ban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #33377 Dátum: 2014.08.05 kedd, 12:06:43 »

P1664 es hibakódnál mi az ésszerű hibakeresési sorrend ? (nem akarok egyből szivattyút ill. mágnesszelepet cserélni  rinya )
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33378 Dátum: 2014.08.05 kedd, 12:11:08 »

Az is ott van a FAQ-ban. Smiley

AndyA

A szett amit szeretnék vásárolni már beépítésre került, és nincs rajta cikkszám. Ezért nem tudom, a cikkszámot. Arra lennék kíváncsi, hogy változtattak-e rajta valamit vagy jó ugyanaz maradt a 2003-as illetve a 2006-os mondeoba való.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33379 Dátum: 2014.08.05 kedd, 12:13:26 »

A szett amit szeretnék vásárolni már beépítésre került, és nincs rajta cikkszám. Ezért nem tudom, a cikkszámot. Arra lennék kíváncsi, hogy változtattak-e rajta valamit vagy jó ugyanaz maradt a 2003-as illetve a 2006-os mondeoba való.


 falbav falbav falbav falbav falbav

Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33380 Dátum: 2014.08.05 kedd, 13:05:14 »

falbav falbav falbav falbav falbav

Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.

AndyA
Ez akkor ér valamit, ha az autóhoz - amibe be lett építve - valóban a hozzá valót vették.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33381 Dátum: 2014.08.05 kedd, 14:01:33 »

Ez akkor ér valamit, ha az autóhoz - amibe be lett építve - valóban a hozzá valót vették.

A kuplungszett, kinyomó ugyanaz....ha a lendkerékből meg nem belevalót raknak be akkor be sem indul az autó.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33382 Dátum: 2014.08.05 kedd, 14:55:17 »

kinyomó ugyanaz....

...ha mindkettőn azonos váltó van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33383 Dátum: 2014.08.05 kedd, 15:00:14 »

...ha mindkettőn azonos váltó van.

Az írta 6 sebességes mindkettő. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33384 Dátum: 2014.08.05 kedd, 15:13:33 »

Az írta 6 sebességes mindkettő. 

akkor ok  integet2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33385 Dátum: 2014.08.05 kedd, 20:53:47 »

Sziasztok!

2.0 TDCI motorom melegen nagyon nehezen..sokadikra indul csak be!
Ahogy olvasgatom nagynyomású szivattyú hiba okozhatja.
Egyrészt az a kérdésem, hogy tényleg lehet ez a baj? illetve a szivattyú csere indokolja más alkatrész cseréjét is?

Valaki tud segíteni ?

Előre is köszi Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33386 Dátum: 2014.08.05 kedd, 20:55:18 »

Sziasztok!

2.0 TDCI motorom melegen nagyon nehezen..sokadikra indul csak be!
Ahogy olvasgatom nagynyomású szivattyú hiba okozhatja.
Egyrészt az a kérdésem, hogy tényleg lehet ez a baj? illetve a szivattyú csere indokolja más alkatrész cseréjét is?

Valaki tud segíteni ?

Előre is köszi Jasper
okzhat ilyet egy sima fel levegősödés is..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33387 Dátum: 2014.08.05 kedd, 20:58:45 »

okzhat ilyet egy sima fel levegősödés is..... Wink
Mondtam már... pü-t írok neked úgy is te válaszolsz Cheesy

Tudok valamit segíteni rajta? valamit megpróbálni egy egyszerű szervizben vagy keressek valami komolyabb szervizt?
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33388 Dátum: 2014.08.05 kedd, 21:03:04 »

Mondtam már... pü-t írok neked úgy is te válaszolsz Cheesy

Tudok valamit segíteni rajta? valamit megpróbálni egy egyszerű szervizben vagy keressek valami komolyabb szervizt?
olajszivárgásokat keresni-ha van megszüntetni a nagynyomású hollandiknál,résolajcsöveknél ,szűrőcsatiknál.
A szűrőre visszatérő résolajvisszavezetést ideiglenesen kilehet hagyni.ha megszűnik a hiba,akkor az okozta.

illetve lehet egy diagot csinálni a csúcsok állapotáról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33389 Dátum: 2014.08.05 kedd, 21:07:31 »

olajszivárgásokat keresni-ha van megszüntetni a nagynyomású hollandiknál,résolajcsöveknél ,szűrőcsatiknál.
A szűrőre visszatérő résolajvisszavezetést ideiglenesen kilehet hagyni.ha megszűnik a hiba,akkor az okozta.

illetve lehet egy diagot csinálni a csúcsok állapotáról.

Köszönöm... Adtál még egy kis reményt hátha szerencsém van Sad

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33390 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:06:58 »

falbav falbav falbav falbav falbav

Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.

AndyA

Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33391 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:13:27 »

Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.

A 6 sebességes kuplungszett és kinyomó biztos egyforma.  A lendkerék is az lesz nagy valószínűséggel.....az 5-6 sebeséges és 2002 10.-ig volt variálás....utána már megegyezik (2.0 Tdci).
Kérj beépítési garanciát!
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33392 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:18:56 »

Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
ha semmiről nem lehet tudni semmit, akkor olyat nem kell megvenni. egyébként is furcsa, hogy se forgalmi se motor ismeret. akkor mi az eladó? azt sem lehet tudni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33393 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:21:32 »

ha semmiről nem lehet tudni semmit, akkor olyat nem kell megvenni. egyébként is furcsa, hogy se forgalmi se motor ismeret. akkor mi az eladó? azt sem lehet tudni

Alvázszám csak van, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33394 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:27:02 »

Alvázszám csak van, nem?
én nem tudom, már lassan kiderül, hogy alváz sincs, nemhogy szám
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33395 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:45:11 »

én nem tudom, már lassan kiderül, hogy alváz sincs, nemhogy szám

Telefonszám?  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33396 Dátum: 2014.08.06 szerda, 00:29:01 »

Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
Olcsó husnak híg lesz a leve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #33397 Dátum: 2014.08.06 szerda, 14:46:36 »

Sziasztok!
Ki tudna nekem gyári diagot csinálni,Pest megye,vagy pesten?
Előzmények:Alapjáraton hullámzik az autó,a kasznin is érezni.
Ma rámértünk a generátorra,14.25v,ráraktunk minden fogyasztót lement 13,2-re,majd rángatás,kopogás,villogó malacfarok.
Újraindít másodszorra nem csinálta.

Alf segítségével készlet az autó.
Porlasztókon résolajveszteséget mértek,2 rossz,másik kettő sem az igazi.
Nagynyomásúnak nincs baja.
Végeredmény:4 csúcscsere

Végre jól működik,azt leszámítva,hogy  alapjáraton adok neki egy gázfröccsöt,a fordulat próbálgat beállni,
fel-le ugrálgat párszor majd beáll.

A szerelő azt mondta lehet nyomás szabályzó szelep hiba.
Szerintetek?


Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #33398 Dátum: 2014.08.06 szerda, 14:59:50 »

Sziasztok!

Tanácsotok szeretném kérni. Azt tapasztalom, hogy az autó olyan 2000 rpm-től akadozva/dadogósan gyorsít (2004-es 130Le-s TDCi, 6-os váltó), valamint nem úgy gyorsul, ahogyan eddig szokott.

Véleményetek?

Öntsek vele valami tisztítót (pl: Pro-Tech), mert lehetséges, hogy a turbóm kormolodott be vagy valamelyik csúcsom kezdi megadni magát (110.000 km-rel ezelött volt bent porlasztócsúcscsere)?

Üdv:
Laci
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33399 Dátum: 2014.08.06 szerda, 15:39:16 »

Sziasztok!

Tanácsotok szeretném kérni. Azt tapasztalom, hogy az autó olyan 2000 rpm-től akadozva/dadogósan gyorsít (2004-es 130Le-s TDCi, 6-os váltó), valamint nem úgy gyorsul, ahogyan eddig szokott.

Véleményetek?

Öntsek vele valami tisztítót (pl: Pro-Tech), mert lehetséges, hogy a turbóm kormolodott be vagy valamelyik csúcsom kezdi megadni magát (110.000 km-rel ezelött volt bent porlasztócsúcscsere)?

Üdv:
Laci

Nézd végig a turbócsöveket és csatlakozásait. Kimondottan az EGR-nél levő "S" alakú szeret kilyukadni. Keress olajsáros részt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 661 662 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 674 675 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.