Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:43:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
661
662
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
674
675
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634460 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33350 Dátum:
2014.08.01 péntek, 10:27:03 »
az már az első körben megtörtént. sajnos félek megint lehet kiszedni a csúcsokat ellenőriztetni....
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33351 Dátum:
2014.08.01 péntek, 10:29:19 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.09.04 péntek, 12:32:54
Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.
nem, ilyen nincs, bárcsak ennyi lenne, nem süvít és a turbónyomás is rendben van
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33352 Dátum:
2014.08.01 péntek, 11:52:17 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.08.01 péntek, 10:29:19
nem, ilyen nincs, bárcsak ennyi lenne, nem süvít és a turbónyomás is rendben van
Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33353 Dátum:
2014.08.01 péntek, 12:09:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.01 péntek, 11:52:17
Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál.
neked meg mindent észre kell venned?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33354 Dátum:
2014.08.01 péntek, 12:13:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.01 péntek, 12:09:46
neked meg mindent észre kell venned?!
Bocsánat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33355 Dátum:
2014.08.01 péntek, 13:22:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.01 péntek, 11:52:17
Egy 5 évvel ezelőtti üzenetre válaszoltál.
KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33356 Dátum:
2014.08.01 péntek, 13:28:24 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.08.01 péntek, 13:22:10
KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM....
1. Ne kiabálj, nem vagy egyedül!
2. Írd bele az autód lényeges adatait az aláírásodba, ne kelljen barkochbázni, miről is beszélsz.
3. Mikor van fekete füst, alapjáraton, menet közben állandóan, csak gyorsításkor? Diagnosztika mondott valami hibát esetleg, ami ki lehetne olvasni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33357 Dátum:
2014.08.01 péntek, 13:28:56 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.08.01 péntek, 13:22:10
KICSIT GYAKORLATLAN VAGYOK ITT (KEZDŐ...), KÁR, HOGY NEM TUDOK INDÍTANI EGY ÚJAT, HOGY NE KELLEJEN MINDIG A 668. OLDALRA LAPOZNI.....
AZÉRT HA VAN VALAKINEK TANÁCSA FEKETE FÜSTRE, SZÍVESEN FOGADOM....
a caps lock billentyűt kapcsold ki pls!
A füst lehet az egr szelep elszennyeződése miatt is,és lukas turbócső miatt is.diagoltátok,hogy megvan-e a 2,5bar nyomás?
A fórum beállításaiban átlehet állítani,hogy a legfrissebb oldalt mutassa,és nem kell lapozgatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33358 Dátum:
2014.08.01 péntek, 22:32:30 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.08.01 péntek, 10:27:03
az már az első körben megtörtént. sajnos félek megint lehet kiszedni a csúcsokat ellenőriztetni....
Inkább a kapott eredménytől félj,ha nem jó!!!.A turbo csöveket mint mások is mondták alapossan nézd át az összeset megnyomkodva csavarva kivül belül.Lehet olan helyen is lukas ahol egyből nem látod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Karak007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33359 Dátum:
2014.08.02 szombat, 10:14:58 »
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33360 Dátum:
2014.08.02 szombat, 11:08:34 »
Idézetet írta: Karak007 - 2014.08.02 szombat, 10:14:58
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
Szia!
Nem tudom, de majd megmondják az okosok, akik értik. Viszont elég egy helyre beírni, mert minden topicot olvassák.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33361 Dátum:
2014.08.02 szombat, 11:31:54 »
Idézetet írta: Karak007 - 2014.08.02 szombat, 10:14:58
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
mi a hibakód?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Karak007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33362 Dátum:
2014.08.02 szombat, 12:01:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.02 szombat, 11:31:54
mi a hibakód?
Azt nem tudom mert a szerelő csak annyit mondott, h a nagynyomásúra hozta a hibakódott és azt kéne bevizsgáltatni.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33363 Dátum:
2014.08.02 szombat, 12:13:21 »
Idézetet írta: Karak007 - 2014.08.02 szombat, 12:01:51
Azt nem tudom mert a szerelő csak annyit mondott, h a nagynyomásúra hozta a hibakódott és azt kéne bevizsgáltatni.
Lehet a szivattyúval is baj, de nem azzal kezdeném.
Én először a töltésrendszer környékén vizsgálódnék....nem véletlenül világít a töltéslámpa és emiatt lehet az alapjárat probléma is. Otthon egy multiméter segítségével megtudod mérni a töltést....nézd meg indítózáas közben, aztán alapjáraton, majd kapcsolj be nagyobb fogyasztókat és úgy is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Karak007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33364 Dátum:
2014.08.02 szombat, 12:20:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.02 szombat, 12:13:21
Lehet a szivattyúval is baj, de nem azzal kezdeném.
Én először a töltésrendszer környékén vizsgálódnék....nem véletlenül világít a töltéslámpa és emiatt lehet az alapjárat probléma is. Otthon egy multiméter segítségével megtudod mérni a töltést....nézd meg indítózáas közben, aztán alapjáraton, majd kapcsolj be nagyobb fogyasztókat és úgy is.
Oké utánanézek. Köszi!
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33365 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 16:46:05 »
Idézetet írta: Karak007 - 2014.08.02 szombat, 10:14:58
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki ? Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
a generátor okozza.átkell nézni az elektromos fő alkatrészeket.akku,generátor,töltőfesz és áram.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Karak007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33366 Dátum:
2014.08.03 vasárnap, 19:53:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.03 vasárnap, 16:46:05
a generátor okozza.átkell nézni az elektromos fő alkatrészeket.akku,generátor,töltőfesz és áram.
Köszi a segítséget, megnézetem.
Naplózva
Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Coyote987
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33367 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 11:50:30 »
Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33368 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 11:54:52 »
Idézetet írta: Coyote987 - 2014.08.04 hétfő, 11:50:30
Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Amikor villog a malacfarok, hibakódolvasás (motor leállítása nélkül, azonnal!). Utána gyere vissza a kódokkal, akkor lehet csak többet mondani, hogy mi lehet.
Addig meg csak kísérletezni lehet, hátha bejön, de az nagyon sokba is tudhat fájni anélkül, hogy hosszútávú és biztos eredményt garantálna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33369 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 12:43:15 »
Idézetet írta: Coyote987 - 2014.08.04 hétfő, 11:50:30
Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Nos a szerelőd ha ért hozzá akkor mérjen résolaj veszteséget is.Az is kiindulás a csúcsok állapotáról.Aztán a hibakódot gyárival kikell olvasni és a szivattyút azzal lehet ellenőrizni.Ha bármelyik csúcsnak gondja van érdemes mindent felujítani.Kb300 e ft.Ha ujatt veszel akkor tóbb.Én ujatt vettem bele 4csúcs+szivattyu.
Üdv
Jani
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33370 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 12:43:37 »
Idézetet írta: Coyote987 - 2014.08.04 hétfő, 11:50:30
Sziasztok! Lehet nem ide vág de érdekes problémám van... Előre tudni kell az autó 180.000km-nél van,Ford Mondeo MK3 2002 5 ajtós 130Le TDCI 2.0 FMBA B5Y. Kuplung-kettős tömegű cserés. 1-2 fokozatban ha pörgetem 3-3.5 fordulatig semmi baj, 3-4 fokozatban mikor hol letilt. Villog az izzítás visszajelző kocsiból elszállnak a lovak. Leállítom újra indítom, probléma megszűnt ha újra nyomom neki szintén így járok. 50-60 as tempón mintha dadogna piciket rángat ha kicsit gyorsítok akkor megszűnik a baj. A füstje szerintem eléggé nagyobb lett és mintha barnás lenne. Valamint olyasmire figyeltünk fel mintha az olaj hülyeségnek hangzik de termelődne benne. Felöntöttük nívó szerint max-ra, most meg felette jár. Természetesen hidegen mértük. Autószerelő nézte, szerinte üzemanyag rendszer valamelyik szivatyúja vacakolhat. Ötletek vagy esetleg hátha valaki járt így? Turbója rendben van teljesen, esetleg még a légmennyiség mérőjére lennék kíváncsi állítólag az is okozhat ilyen hibákat. Izzitók még gyáriak kb. 10-12 évesek érdemes a csere?
Egy témát/kérdést, csak egy helyre légy szíves!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33371 Dátum:
2014.08.05 kedd, 05:18:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.04 hétfő, 12:43:15
Nos a szerelőd ha ért hozzá akkor mérjen résolaj veszteséget is.Az is kiindulás a csúcsok állapotáról.Aztán a hibakódot gyárival kikell olvasni és a szivattyút azzal lehet ellenőrizni.Ha bármelyik csúcsnak gondja van érdemes mindent felujítani.Kb300 e ft.Ha ujatt veszel akkor tóbb.Én ujatt vettem bele 4csúcs+szivattyu.
Üdv
Jani
Szia mennyi volt a 4 csúcs és a szivattyú?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33372 Dátum:
2014.08.05 kedd, 05:27:27 »
Idézetet írta: T0aD - 2014.08.05 kedd, 05:18:19
Szia mennyi volt a 4 csúcs és a szivattyú?
Üdv,
nekem a felújítás a nagynyomásúra 160 a csúcsokra 55/db volt.
Naplózva
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33373 Dátum:
2014.08.05 kedd, 07:54:35 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.04. havi 2.0 tdci-be (130 Le, 6 sebességes, FMBA motorkód) jó-e a 2006-os (130Le, 6 sebességes) lendkerék+kuplungszett. LUK gyártmány.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33374 Dátum:
2014.08.05 kedd, 08:04:44 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 07:54:35
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2003.04. havi 2.0 tdci-be (130 Le, 6 sebességes, FMBA motorkód) jó-e a 2006-os (130Le, 6 sebességes) lendkerék+kuplungszett. LUK gyártmány.
Nézd meg a cikkszámok alapján a FAQ témában, ott van minden.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33375 Dátum:
2014.08.05 kedd, 08:26:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.05 kedd, 08:04:44
Nézd meg a cikkszámok alapján a FAQ témában, ott van minden.
AndyA
Cikkszámot nem tudok sajnos.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33376 Dátum:
2014.08.05 kedd, 08:48:54 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 08:26:33
Cikkszámot nem tudok sajnos.
Az is ott van a FAQ-ban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33377 Dátum:
2014.08.05 kedd, 12:06:43 »
P1664 es hibakódnál mi az ésszerű hibakeresési sorrend ? (nem akarok egyből szivattyút ill. mágnesszelepet cserélni
)
Naplózva
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33378 Dátum:
2014.08.05 kedd, 12:11:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.05 kedd, 08:48:54
Az is ott van a FAQ-ban.
AndyA
A szett amit szeretnék vásárolni már beépítésre került, és nincs rajta cikkszám. Ezért nem tudom, a cikkszámot. Arra lennék kíváncsi, hogy változtattak-e rajta valamit vagy jó ugyanaz maradt a 2003-as illetve a 2006-os mondeoba való.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33379 Dátum:
2014.08.05 kedd, 12:13:26 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 12:11:08
A szett amit szeretnék vásárolni már beépítésre került, és nincs rajta cikkszám. Ezért nem tudom, a cikkszámot. Arra lennék kíváncsi, hogy változtattak-e rajta valamit vagy jó ugyanaz maradt a 2003-as illetve a 2006-os mondeoba való.
Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33380 Dátum:
2014.08.05 kedd, 13:05:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.05 kedd, 12:13:26
Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.
AndyA
Ez akkor ér valamit, ha az autóhoz - amibe be lett építve - valóban a hozzá valót vették.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33381 Dátum:
2014.08.05 kedd, 14:01:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.05 kedd, 13:05:14
Ez akkor ér valamit, ha az autóhoz - amibe be lett építve - valóban a hozzá valót vették.
A kuplungszett, kinyomó ugyanaz....ha a lendkerékből meg nem belevalót raknak be akkor be sem indul az autó.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33382 Dátum:
2014.08.05 kedd, 14:55:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.05 kedd, 14:01:33
kinyomó ugyanaz....
...ha mindkettőn azonos váltó van.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33383 Dátum:
2014.08.05 kedd, 15:00:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.08.05 kedd, 14:55:17
...ha mindkettőn azonos váltó van.
Az írta 6 sebességes mindkettő.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33384 Dátum:
2014.08.05 kedd, 15:13:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.05 kedd, 15:00:14
Az írta 6 sebességes mindkettő.
akkor ok
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33385 Dátum:
2014.08.05 kedd, 20:53:47 »
Sziasztok!
2.0 TDCI motorom melegen nagyon nehezen..sokadikra indul csak be!
Ahogy olvasgatom nagynyomású szivattyú hiba okozhatja.
Egyrészt az a kérdésem, hogy tényleg lehet ez a baj? illetve a szivattyú csere indokolja más alkatrész cseréjét is?
Valaki tud segíteni ?
Előre is köszi Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33386 Dátum:
2014.08.05 kedd, 20:55:18 »
Idézetet írta: jasper - 2014.08.05 kedd, 20:53:47
Sziasztok!
2.0 TDCI motorom melegen nagyon nehezen..sokadikra indul csak be!
Ahogy olvasgatom nagynyomású szivattyú hiba okozhatja.
Egyrészt az a kérdésem, hogy tényleg lehet ez a baj? illetve a szivattyú csere indokolja más alkatrész cseréjét is?
Valaki tud segíteni ?
Előre is köszi Jasper
okzhat ilyet egy sima fel levegősödés is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33387 Dátum:
2014.08.05 kedd, 20:58:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.05 kedd, 20:55:18
okzhat ilyet egy sima fel levegősödés is.....
Mondtam már... pü-t írok neked úgy is te válaszolsz
Tudok valamit segíteni rajta? valamit megpróbálni egy egyszerű szervizben vagy keressek valami komolyabb szervizt?
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33388 Dátum:
2014.08.05 kedd, 21:03:04 »
Idézetet írta: jasper - 2014.08.05 kedd, 20:58:45
Mondtam már... pü-t írok neked úgy is te válaszolsz
Tudok valamit segíteni rajta? valamit megpróbálni egy egyszerű szervizben vagy keressek valami komolyabb szervizt?
olajszivárgásokat keresni-ha van megszüntetni a nagynyomású hollandiknál,résolajcsöveknél ,szűrőcsatiknál.
A szűrőre visszatérő résolajvisszavezetést ideiglenesen kilehet hagyni.ha megszűnik a hiba,akkor az okozta.
illetve lehet egy diagot csinálni a csúcsok állapotáról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33389 Dátum:
2014.08.05 kedd, 21:07:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.05 kedd, 21:03:04
olajszivárgásokat keresni-ha van megszüntetni a nagynyomású hollandiknál,résolajcsöveknél ,szűrőcsatiknál.
A szűrőre visszatérő résolajvisszavezetést ideiglenesen kilehet hagyni.ha megszűnik a hiba,akkor az okozta.
illetve lehet egy diagot csinálni a csúcsok állapotáról.
Köszönöm... Adtál még egy kis reményt hátha szerencsém van
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33390 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:06:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.05 kedd, 12:13:26
Megnézed a FAQ-ban, hogy amibe be lett építve, ahhoz mi a jó cikkszám, utána megnézed a másik motort, hogy ahhoz ugyanaz a cikkszám van-e.
AndyA
Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33391 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:13:27 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 22:06:58
Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
A 6 sebességes kuplungszett és kinyomó biztos egyforma. A lendkerék is az lesz nagy valószínűséggel.....az 5-6 sebeséges és 2002 10.-ig volt variálás....utána már megegyezik (2.0 Tdci).
Kérj beépítési garanciát!
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33392 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:18:56 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 22:06:58
Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
ha semmiről nem lehet tudni semmit, akkor olyat nem kell megvenni. egyébként is furcsa, hogy se forgalmi se motor ismeret. akkor mi az eladó? azt sem lehet tudni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33393 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:21:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.05 kedd, 22:18:56
ha semmiről nem lehet tudni semmit, akkor olyat nem kell megvenni. egyébként is furcsa, hogy se forgalmi se motor ismeret. akkor mi az eladó? azt sem lehet tudni
Alvázszám csak van, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33394 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:27:02 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.05 kedd, 22:21:32
Alvázszám csak van, nem?
én nem tudom, már lassan kiderül, hogy alváz sincs, nemhogy szám
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33395 Dátum:
2014.08.05 kedd, 22:45:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.05 kedd, 22:27:02
én nem tudom, már lassan kiderül, hogy alváz sincs, nemhogy szám
Telefonszám?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33396 Dátum:
2014.08.06 szerda, 00:29:01 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.05 kedd, 22:06:58
Lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően. A saját motoromnak tudom a kódját és az alapján ki is tudom keresni a cikkszámokat. Amit szeretnék venni az be lett építve egy autóba ami utána bontásra került. Az alkatrészeken az eladó nem talál cikkszámot az autó motorját már eladták(forgalmi sincs) ezért nem tudja a motorkódot. Ennek tudatában kérdeztem, hogy változtattak-e valamit a lendkeréken és a kuplungon.
Olcsó husnak híg lesz a leve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33397 Dátum:
2014.08.06 szerda, 14:46:36 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2014.07.19 szombat, 19:13:37
Sziasztok!
Ki tudna nekem gyári diagot csinálni,Pest megye,vagy pesten?
Előzmények:Alapjáraton hullámzik az autó,a kasznin is érezni.
Ma rámértünk a generátorra,14.25v,ráraktunk minden fogyasztót lement 13,2-re,majd rángatás,kopogás,villogó malacfarok.
Újraindít másodszorra nem csinálta.
Alf segítségével készlet az autó.
Porlasztókon résolajveszteséget mértek,2 rossz,másik kettő sem az igazi.
Nagynyomásúnak nincs baja.
Végeredmény:4 csúcscsere
Végre jól működik,azt leszámítva,hogy alapjáraton adok neki egy gázfröccsöt,a fordulat próbálgat beállni,
fel-le ugrálgat párszor majd beáll.
A szerelő azt mondta lehet nyomás szabályzó szelep hiba.
Szerintetek?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33398 Dátum:
2014.08.06 szerda, 14:59:50 »
Sziasztok!
Tanácsotok szeretném kérni. Azt tapasztalom, hogy az autó olyan 2000 rpm-től akadozva/dadogósan gyorsít (2004-es 130Le-s TDCi, 6-os váltó), valamint nem úgy gyorsul, ahogyan eddig szokott.
Véleményetek?
Öntsek vele valami tisztítót (pl: Pro-Tech), mert lehetséges, hogy a turbóm kormolodott be vagy valamelyik csúcsom kezdi megadni magát (110.000 km-rel ezelött volt bent porlasztócsúcscsere)?
Üdv:
Laci
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33399 Dátum:
2014.08.06 szerda, 15:39:16 »
Idézetet írta: fablaci - 2014.08.06 szerda, 14:59:50
Sziasztok!
Tanácsotok szeretném kérni. Azt tapasztalom, hogy az autó olyan 2000 rpm-től akadozva/dadogósan gyorsít (2004-es 130Le-s TDCi, 6-os váltó), valamint nem úgy gyorsul, ahogyan eddig szokott.
Véleményetek?
Öntsek vele valami tisztítót (pl: Pro-Tech), mert lehetséges, hogy a turbóm kormolodott be vagy valamelyik csúcsom kezdi megadni magát (110.000 km-rel ezelött volt bent porlasztócsúcscsere)?
Üdv:
Laci
Nézd végig a turbócsöveket és csatlakozásait. Kimondottan az EGR-nél levő "S" alakú szeret kilyukadni. Keress olajsáros részt.
Naplózva
Oldalak:
1
...
661
662
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
674
675
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ