Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:56:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
674
675
676
677
678
679
680
[
681
]
682
683
684
685
686
687
688
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621669 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34000 Dátum:
2014.09.20 szombat, 07:19:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.19 péntek, 20:16:25
lehet végül eljutunk oda a hülyeségben, hogy szervóhibánál is porlasztót fognak felújítani (mondjuk hogy nincs elég erő a motorban a szervópumpa hajtásához...
)
Remélem nem,de ha olvastad az elejétől a hozzászólásomat akkor nem írsz ilyen buta hasonlatot.Nem ezért javították a porlasztót hanem a letiltásért.Ez a hiba azóta van és ne kelljen generátort cserélnem azért mert valamiért-valami felülbírálja a lábamat amivel "gázt" adok az autónak és ő pöcköli a "gázt".
Én nagyobb butaságnak tartom a generátor dolgot,de ha van rá magyarázat ,hogy miért is természetesen
elfogadom.Ha szelepsapkát kell cserélnem azért hogy ez a hiba elmúljon azt is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34001 Dátum:
2014.09.20 szombat, 08:15:40 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.20 szombat, 07:19:10
Remélem nem,de ha olvastad az elejétől a hozzászólásomat akkor nem írsz ilyen buta hasonlatot.Nem ezért javították a porlasztót hanem a letiltásért.Ez a hiba azóta van és ne kelljen generátort cserélnem azért mert valamiért-valami felülbírálja a lábamat amivel "gázt" adok az autónak és ő pöcköli a "gázt".
Én nagyobb butaságnak tartom a generátor dolgot,de ha van rá magyarázat ,hogy miért is természetesen
elfogadom.Ha szelepsapkát kell cserélnem azért hogy ez a hiba elmúljon azt is.
A fordulat ingadozásnak elhiheted köze van a generátornak!!!!Van amikor fent tartja van amikor leesik.Méresd azt is ki .Még adj hálát ,hogy nem éltél át mindent a kocsin akkor majd másképp beszélsz.És a szivattyút is javították,mert ha 4 csúcsot igen akkor azt is kellett volna mert az még attól kopott maradt és gondot okoz majd az uj csúcsoknak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34002 Dátum:
2014.09.20 szombat, 09:51:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.09.20 szombat, 08:15:40
A fordulat ingadozásnak elhiheted köze van a generátornak!!!!Van amikor fent tartja van amikor leesik.Méresd azt is ki .Még adj hálát ,hogy nem éltél át mindent a kocsin akkor majd másképp beszélsz.És a szivattyút is javították,mert ha 4 csúcsot igen akkor azt is kellett volna mert az még attól kopott maradt és gondot okoz majd az uj csúcsoknak.
7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor? Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34003 Dátum:
2014.09.20 szombat, 10:05:58 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.20 szombat, 09:51:21
7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor? Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
Nem vagy szemtelen, ne aggódj! Semmit nem kell átélni, kicsit túlzott. Segít mindenki ahogyan tud. Arra gondolt, hogy ha a szivattyúból leváló spén vágta haza korábban a csúcsaidat és az nem lett felújítva, akkor az új csúcsokat is idő előtt ki fogja nyírni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34004 Dátum:
2014.09.20 szombat, 10:13:16 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.20 szombat, 09:51:21
7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor? Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
nincs semmi gond,és még csak szemtelen sem vagy-nem mintha nagy baj lenne ha az lennél,de így könnyebb szót érteni.
Szóval.
A generátor miatt is lehetett az összes problémád-akár.de második körben már biztos.
Ugye felújították a csúcsokat-de az már nem derül ki soha,hogy tényleg kellett vagy csak lehúztak.
Ugyanis a fordulat ingadozását-le nem esését(mintha tempomatod lenne húz a gáz elvételekor) a generátorod okozza!!!!!!
A töltőáram nagyságától vagy a töltőfeszültség túlzottan alacsony értéke miatt a generátor az ECU-n keresztül megemeli-emelgeti a fordulatszámot,illetve nem engedi leesni.Ennek oka lehet néhány rossz izzítógyertya vagy kiegészítőfűtés vagy szimplán egy generátorhiba(kopott bronzkefe) vagy akár rossz aksi.
A vészüzem és az izzítójel villogása sem mindig jelent csúcshibát-sőt!!
Mi volt a hibakód?Hol és hogyan állapították meg,hogy rosszak a csúcsok?
A szerelőd meg amit mondott kimondottan hülyeség:
"Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba."
Egy dologban volt szerencséje és beletrafált,hogy a GENERÁTOR pofázik bele és ad gázt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Itt olvasgass a Smart charge töltőrendszerről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!
Üdv,alf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34005 Dátum:
2014.09.20 szombat, 10:28:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.20 szombat, 10:13:16
Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!
Üdv,alf
Ha és ne ezekkel a szerelőkkel! Inkább a Kertész utcában.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34006 Dátum:
2014.09.20 szombat, 11:13:09 »
Nem biztos hogy rosszat mondott a szerelőd sem, mert van olyan hogy ezt a foshalom csoda smart trágya elfelejti
vezérelni
a töltést....ezt ECU frissitéssel szokták/lehet orvosolni...ha lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34007 Dátum:
2014.09.20 szombat, 11:28:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.09.20 szombat, 11:13:09
Nem biztos hogy rosszat mondott a szerelőd sem, mert van olyan hogy ezt a foshalom csoda smart trágya elfelejti
vezérelni
a töltést....ezt ECU frissitéssel szokták/lehet orvosolni...ha lehet.
miután emelgeti és nem engedi leesni a fordulatot,így biztosan vezérli.nem ott van a gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34008 Dátum:
2014.09.20 szombat, 17:51:21 »
Nemis azt irta hogy emelgeti a fordulatot...."És azelőtt nem volt ilyen jellegű hiba hogy a fordulat visszaesés darabos és nem folyamatos"
Generátor nemigen emel fordulatot,az ECU meg igen...de ez normális dolog is ha nem üzemi tartámányban mész....pl 5-ben 50-el gurulsz.
lehúzza a vezérlőt a generátorról, rámér multiméterrel mennyit tölt és kiderül az ***-e....meg kipróbálja úgyis a kocsit csinálja e.
Naplózva
manci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34009 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 05:47:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.06 szombat, 10:20:20
Főköri termosztát, vagy vízpumpa.
Szedd ki a főköri termót és próbáld ki úgy.
Kiszedtem a termósztátot, vízpumpa kicserélve, sajnos ugyanez a jelenség.
A vízpumpa mellett van még egy kis termosztát, nem lehet hogy az a hiba forrása ?
Ja és most már egy meredekebb emelkedőn is melegszik a víz, de csak ha tolom neki, olyan 1500-as fordulaton semmi gond.
Lehet hogy mégis hengerfejes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34010 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 06:07:48 »
Idézetet írta: manci - 2014.09.21 vasárnap, 05:47:17
Kiszedtem a termósztátot, vízpumpa kicserélve, sajnos ugyanez a jelenség.
A vízpumpa mellett van még egy kis termosztát, nem lehet hogy az a hiba forrása ?
Ja és most már egy meredekebb emelkedőn is melegszik a víz, de csak ha tolom neki, olyan 1500-as fordulaton semmi gond.
Lehet hogy mégis hengerfejes
akkor hengerfejes,ha fogy a vized,vagy megnő a nyomás a kiegyenlítőben-visszabuborékol,vagy olajos lesz a vized,vagy vizes az olajad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34011 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 12:48:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.19 péntek, 07:00:27
egr dugót tedd vissza!
ezt nem értem:) elvileg le van dugózva az EGR-m...
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
manci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34012 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 14:07:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.21 vasárnap, 06:07:48
akkor hengerfejes,ha fogy a vized,vagy megnő a nyomás a kiegyenlítőben-visszabuborékol,vagy olajos lesz a vized,vagy vizes az olajad.
Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34013 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 15:46:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.20 szombat, 10:13:16
nincs semmi gond,és még csak szemtelen sem vagy-nem mintha nagy baj lenne ha az lennél,de így könnyebb szót érteni.
Szóval.
A generátor miatt is lehetett az összes problémád-akár.de második körben már biztos.
Ugye felújították a csúcsokat-de az már nem derül ki soha,hogy tényleg kellett vagy csak lehúztak.
Ugyanis a fordulat ingadozását-le nem esését(mintha tempomatod lenne húz a gáz elvételekor) a generátorod okozza!!!!!!
A töltőáram nagyságától vagy a töltőfeszültség túlzottan alacsony értéke miatt a generátor az ECU-n keresztül megemeli-emelgeti a fordulatszámot,illetve nem engedi leesni.Ennek oka lehet néhány rossz izzítógyertya vagy kiegészítőfűtés vagy szimplán egy generátorhiba(kopott bronzkefe) vagy akár rossz aksi.
A vészüzem és az izzítójel villogása sem mindig jelent csúcshibát-sőt!!
Mi volt a hibakód?Hol és hogyan állapították meg,hogy rosszak a csúcsok?
A szerelőd meg amit mondott kimondottan hülyeség:
"Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba."
Egy dologban volt szerencséje és beletrafált,hogy a GENERÁTOR pofázik bele és ad gázt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Itt olvasgass a Smart charge töltőrendszerről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!
Üdv,alf
Üdv.
Azelőtt nem volt fordulatszám eséskor darabosság.Kigyorsításkor izzitólámpa villogot és rosszabb esetbven leállt aza autó.Már volt ilyen gondom abból is gondoltam ez a gond.Debreceni vagyok és egy idevaló szerelő csinálta.
Végeztek résolaj mérést,ott voltam-láttam.Hamar teleszaladt a mérő GO-val.De természetesen műszerrel is olvasták (nem tudom a pontos kódszámot) de porlasztóra utalt a hiba.Ami zavaró hogy tényleg szép hangja volt "fordhoz" képest,de ahogy megcsinálták elsőkörben a kapcsoló szelepeket a porlasztóban(jót írtam?) brutál kemény diesel hangja lett ami erős gyorsításnál kisimult és jött ez a jelenség a fordulat esésnél.Talán még mint ha váltásnál nem engedném vissza a gázt.Ez a szerelő nem bírt vele aztán vittem el Nyírtelekre Kósáék mivel ők már csinálták de csak 100.000 km-t bírt.Ők csúcsot is cseréltek és végig zongoráztak mindent(nem voltam ott) ahogy mondja jeladók,teljes komplett másik csúcs de a jelenség ugyanaz.
Állítólag a szivattyú jó. Azért nem értem: előzmény: -kellemes hang semmi rendellenesség csak kigyorsításkor leáll...tehát rossz porlasztó.
Megjavítják a porlasztót és előjöttek a felsorolt hibák-jelenségek amik nem voltak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34014 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 16:03:54 »
Kapott szép új, és végre jó, nem összelapulós fajta csövezést az olajleválasztó:
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto1.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto2.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto3.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto4.jpg
Egy-egy oldajcsere-periódus alatt bizony 1-1,5 deci nagyon ronda, sűrű, olajos, fekete trutymó szokott benne összegyűlni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34015 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 16:42:37 »
Idézetet írta: manci - 2014.09.21 vasárnap, 14:07:59
Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?
ha nem buborékozik,akkor semmi nincs...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34016 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 16:45:02 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.21 vasárnap, 15:46:48
Üdv.
Azelőtt nem volt fordulatszám eséskor darabosság.Kigyorsításkor izzitólámpa villogot és rosszabb esetbven leállt aza autó.Már volt ilyen gondom abból is gondoltam ez a gond.Debreceni vagyok és egy idevaló szerelő csinálta.
Végeztek résolaj mérést,ott voltam-láttam.Hamar teleszaladt a mérő GO-val.De természetesen műszerrel is olvasták (nem tudom a pontos kódszámot) de porlasztóra utalt a hiba.Ami zavaró hogy tényleg szép hangja volt "fordhoz" képest,de ahogy megcsinálták elsőkörben a kapcsoló szelepeket a porlasztóban(jót írtam?) brutál kemény diesel hangja lett ami erős gyorsításnál kisimult és jött ez a jelenség a fordulat esésnél.Talán még mint ha váltásnál nem engedném vissza a gázt.Ez a szerelő nem bírt vele aztán vittem el Nyírtelekre Kósáék mivel ők már csinálták de csak 100.000 km-t bírt.Ők csúcsot is cseréltek és végig zongoráztak mindent(nem voltam ott) ahogy mondja jeladók,teljes komplett másik csúcs de a jelenség ugyanaz.
Állítólag a szivattyú jó. Azért nem értem: előzmény: -kellemes hang semmi rendellenesség csak kigyorsításkor leáll...tehát rossz porlasztó.
Megjavítják a porlasztót és előjöttek a felsorolt hibák-jelenségek amik nem voltak.
méress töltést,töltőáramot,terhelővillás akkuvizsgálat is érdemes.ezt a keményen kopogós járást is okozhatja,ha a pcm modul az elektromos probléma miatt emeli a rendszernyomást a railcsőben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34017 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 17:55:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.21 vasárnap, 16:45:02
méress töltést,töltőáramot,terhelővillás akkuvizsgálat is érdemes.ezt a keményen kopogós járást is okozhatja,ha a pcm modul az elektromos probléma miatt emeli a rendszernyomást a railcsőben.
A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves de 1 próbát megér.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34018 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 17:57:47 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.21 vasárnap, 17:55:09
A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves de 1 próbát megér.
amit a műszerfal közöl,az semmi.szakemberrel(autóvillamossági szerelő) kell megnézetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34019 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 18:08:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.21 vasárnap, 17:57:47
amit a műszerfal közöl,az semmi.szakemberrel(autóvillamossági szerelő) kell megnézetni.
az ott kiírt vízhőfok is vicces, a max amit kiírt valami 92-3 fok volt nálam, diagon meg ugyan ekkor 110-111 volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34020 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 18:28:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.21 vasárnap, 18:08:04
az ott kiírt vízhőfok is vicces, a max amit kiírt valami 92-3 fok volt nálam, diagon meg ugyan ekkor 110-111 volt
az eltérés aból lehet,hogy a műszercsoport asszem a hf hőmérsékletét mutizza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34021 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 20:59:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.21 vasárnap, 16:03:54
Kapott szép új, és végre jó, nem összelapulós fajta csövezést az olajleválasztó:
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto1.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto2.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto3.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto4.jpg
Egy-egy oldajcsere-periódus alatt bizony 1-1,5 deci nagyon ronda, sűrű, olajos, fekete trutymó szokott benne összegyűlni.
AndyA
Én kivettem a kocsiból....2X15.000km(2 szerviz) alatt szinte semmi nem volt benne...nem láttam értelmét számomra...Ennyi..
Ez DI ebbe nem kell ilyen...
Naplózva
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34022 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 21:15:28 »
Idézetet írta: manci - 2014.09.21 vasárnap, 14:07:59
Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?
Szia!
Nekem hasonló tüneteket produkált tavaly nyáron. A hűtőket kívülről brigéciollal beáztatva nagynyomású mosóval átmostuk és azóta hibátlan. (azóta nekem is új a vízpumpám)
Talán csak ennyi lesz Neked is....
Üdv: István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34023 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 22:15:31 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2014.09.21 vasárnap, 17:55:09
A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves de 1 próbát megér.
Már rég megkellett volna tenned.Alapban is és nagyon terhelve is mérd meg
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
harsgyuri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34024 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 23:05:10 »
Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!
Idézetet írta: Taki - 2014.09.17 szerda, 19:44:00
Üdv!
Kérdésem lenne azokhoz, akik tudják a választ...
Van egy 2003-as mk3 2.0TDCi-m néha teljesen random az indítások száma, és teljesen random az indítás után eltelt idő, amikor elkezd villogni az izzítás jelző...
Ha menetközben leállítom, majd újraindítom, akkor semmi gáz, viszont, ha ez nincs meg akkor kis idő múltán visszaesik a fordulat, erőtlenné válik, majd leáll, ekkor restart és go tovább.
Mi ez, mitől van és miért???
(rendesen kúton tankolok, nem használt étolaj, meg ilyenek...)
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34025 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 23:46:01 »
Idézetet írta: harsgyuri - 2014.09.21 vasárnap, 23:05:10
Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!
Köszi!
Mondjuk az EGR nálam is le van dugózva...
szintén az elődök jóvoltából...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34026 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 09:20:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.09.21 vasárnap, 20:59:47
Én kivettem a kocsiból....2X15.000km(2 szerviz) alatt szinte semmi nem volt benne...nem láttam értelmét számomra...Ennyi..
Ez DI ebbe nem kell ilyen...
Én tettem bele sodrott rézdrótból bontott "gubancot" is. Lehet, ez sem egészen mindegy, mert nagyságrendileg nagyobb a hűvös, lecsapató felület, és meg is töri az áramlást. Nem olyan, mintha csak egy üres dobozba süvítene bele, hogy egy kanyar után már ki is másszon belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34027 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 09:43:35 »
Szia!
Ha van malacfarok kell lenni kódnak is, olyan nincs hogy nincs, max rossz a diagja a szakinak. rádugtátok fordiagra? Pár fórumosnak van ilyen, nekem is.
Lehet holtponti jeladó is, vagy olyat is hallottam, hogy fullon van a katalizátor, ki kell iktatni a francba, csak szükséges rossz.
Az sem elképzelhető hogy valalmi zárlat, de ha van malacfarok, van kód is, az meg elárulja hogy hol a baj!!
Idézetet írta: jaszkari - 2014.09.21 vasárnap, 20:29:03
Megint szükségem lenne néhány jó tippre, újra meg-megáll az autó villogó malacfarokkal.
Tavasszal megcsinálta háromszor egymás után. Elvittem szervízbe, nem tudtak kódot olvasni, poharaztak, semmi rendellenesség, azt mondták vigyem vissza ha megint csinálja, de 6 hónapja semmi baja nem volt.
Tegnap este azzal a furcsasággal kezdte hogy 1-2 perccel indulás után elhallgatott a rádió. Szakadozottan, halkan visszajön kicsit de még a zajos zúgás sincs, mintha a hangerő lemenne. És ma ehhez kezdett el az párosulni hogy alacsony fordulaton lefulladt ma szintén háromszor, a másdszorra vissza se indult rögtön csak kb. fél perc pihi után. Ha áll néhány órát amúgy megint megjavul a rádió az első 1-2 percig indulás után. Ez így együtt lehet akku vagy generátor vagy nincs összefüggés?
Kicsit parázok hazaindulni. 450 km-re vagyok az említett szervíztől, itt meg nem ismerek senkit.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34028 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 09:51:08 »
Idézetet írta: harsgyuri - 2014.09.21 vasárnap, 23:05:10
Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!
Az EGR dugó miatt nincs villogó malacfarok. Az általában az üzemanyag rendszerhibája miatt villog. Akkor kell kódot olvasni, amikor villog.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34029 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 11:10:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.22 hétfő, 09:51:08
Az EGR dugó miatt nincs villogó malacfarok. Az általában az üzemanyag rendszerhibája miatt villog. Akkor kell kódot olvasni, amikor villog.
Malacfarok és vészüzem nincs, de szervizlámpát gyújt néha, és kódot is dob kiolvasáskor. Ezt még az Eur-3-as 2.2-esem is megteszi néha, bár az utóbbi időben mintha belenyugodott volna, vagy 40-50 ezer km óta nem csinálta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34030 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:00:48 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.09.22 hétfő, 11:02:58
Szia!
Köszi a választ. Ford szervíz volt, egyébként ők sem nagyon hitték el hogy nem maradt benne kód, kérdezték többször hogy biztos villogott e az izzításjelző és biztos hogy nem csak lefullasztottam e.
Hát gyári diag kell, vagy fordiag. Nem is hallottam olyat hogy elfelejti a kódot, hacsak nem zárlatos az ECU,
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Tamás74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34031 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:05:19 »
Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34032 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:18:23 »
Idézetet írta: Tamás74 - 2014.09.22 hétfő, 12:05:19
Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás
Az a csekk endzsin lámpa. Egy hibakód olvasás segít. Merre laksz? Biztos van valaki a fórumtársak közül, aki arrafelé lakik és van diag cucca.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34033 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:31:00 »
Én Székesfehérváron, Gárdonyban tudok segíteni.
Amúgy nem lehet, hogy le van dugózva az EGR? Ilyen évjáratnál már elektromos a szelep ha jól tudom, és az biza bejelez.
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.22 hétfő, 12:18:23
Az a csekk endzsin lámpa. Egy hibakód olvasás segít. Merre laksz? Biztos van valaki a fórumtársak közül, aki arrafelé lakik és van diag cucca.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34034 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:39:50 »
Idézetet írta: Tamás74 - 2014.09.22 hétfő, 12:05:19
Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás
Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34035 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 12:51:49 »
Kaposvár vonzáskörzetében esetleg van hibaolvasóval felvértezett fórumtárs? A múltkor mikor az itteni Ford Tóthnál jártam a futóművel tönkrement a két hátsó téligumim.
Egy megbízható szaki elérhetősége is érdekelne.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34036 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 13:10:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.09.22 hétfő, 12:31:00
Én Székesfehérváron, Gárdonyban tudok segíteni.
Amúgy nem lehet, hogy le van dugózva az EGR? Ilyen évjáratnál már elektromos a szelep ha jól tudom, és az biza bejelez.
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.09.22 hétfő, 12:39:50
Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.
Karitatív módon.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34037 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 13:13:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.22 hétfő, 13:10:09
Karitatív módon.
Of course
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34038 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 15:47:01 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.09.22 hétfő, 12:00:48
Hát gyári diag kell, vagy fordiag. Nem is hallottam olyat hogy elfelejti a kódot, hacsak nem zárlatos az ECU,
Pedig elhiheted.Ha van villogó malacfarok és ujra inditásnál nem jön elő akkor törlődik.Ha indításnál ujra előjön akkor tárol.nekem is volt már ilyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tamás74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34039 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 16:00:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.09.22 hétfő, 12:39:50
Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.
Szia,
Igen, jó lenne a kerület, bocsi nem szóltam, hogy pesti vagyok.
Melyik nap lenne neked megfelelő?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34040 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 16:09:31 »
Idézetet írta: Tamás74 - 2014.09.22 hétfő, 16:00:23
Szia,
Igen, jó lenne a kerület, bocsi nem szóltam, hogy pesti vagyok.
Melyik nap lenne neked megfelelő?
Küldtem PÜ-t.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34041 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 18:01:33 »
:
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.22 hétfő, 09:20:19
Én tettem bele sodrott rézdrótból bontott "gubancot" is. Lehet, ez sem egészen mindegy, mert nagyságrendileg nagyobb a hűvös, lecsapató felület, és meg is töri az áramlást. Nem olyan, mintha csak egy üres dobozba süvítene bele, hogy egy kanyar után már ki is másszon belőle.
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34042 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 20:52:56 »
Idézetet írta: jaszkari - 2014.09.22 hétfő, 12:51:49
Kaposvár vonzáskörzetében esetleg van hibaolvasóval felvértezett fórumtárs? A múltkor mikor az itteni Ford Tóthnál jártam a futóművel tönkrement a két hátsó téligumim.
Egy megbízható szaki elérhetősége is érdekelne.
Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!
Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb
)!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34043 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 21:30:44 »
Idézetet írta: Taki - 2014.09.22 hétfő, 20:52:56
Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!
Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb
)!
Karitatív legyen az a hibakód olvasás! Ehhez ragaszkodjatok!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34044 Dátum:
2014.09.22 hétfő, 22:33:50 »
Idézetet írta: Taki - 2014.09.22 hétfő, 20:52:56
Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!
Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb
)!
Hacsak nem még fizetnek is érte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacun77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34045 Dátum:
2014.09.23 kedd, 08:54:04 »
Sziasztok! Valaki segítsen nekem, Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat. menet közben, nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző, és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort, és ujraindítom, a hibajelzés eltűnik, és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete, hol kezdjem? Köszi előre is!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34046 Dátum:
2014.09.23 kedd, 08:55:59 »
Idézetet írta: Lacun77 - 2014.09.23 kedd, 08:54:04
Sziasztok! Valaki segítsen nekem, Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat. menet közben, nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző, és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort, és ujraindítom, a hibajelzés eltűnik, és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete, hol kezdjem? Köszi előre is!
Egy hibakód olvasással, amikor villog.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34047 Dátum:
2014.09.23 kedd, 08:59:06 »
Idézetet írta: Lacun77 - 2014.09.23 kedd, 08:54:04
Sziasztok! Valaki segítsen nekem, Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat. menet közben, nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző, és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort, és ujraindítom, a hibajelzés eltűnik, és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete, hol kezdjem? Köszi előre is!
Meg olvass vissza, használd a keresőt és rengeteg infót fogsz találni! Amit meg nem találsz, azt majd kérdezd meg.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34048 Dátum:
2014.09.23 kedd, 14:02:52 »
Sziasztok!
Ma elvittem az autót szervízbe.
P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást) de ezt nem lehet törölni sem:( Keresgettem mit jelenthet, de nem találom:S
Hiba jelenség a következő: intenzívebb gyorsulásnál 4. - 5.ben letilt (malac farok) menet közben újraindít és minden oké.
Tudnátok segíteni mire utal ez a hiba?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34049 Dátum:
2014.09.23 kedd, 14:14:17 »
Idézetet írta: Domeeno - 2014.09.23 kedd, 14:02:52
Sziasztok!
Ma elvittem az autót szervízbe.
P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást) de ezt nem lehet törölni sem:( Keresgettem mit jelenthet, de nem találom:S
Hiba jelenség a következő: intenzívebb gyorsulásnál 4. - 5.ben letilt (malac farok) menet közben újraindít és minden oké.
Tudnátok segíteni mire utal ez a hiba?
Amikor letilt, akkor kellene az újraindítás előtt kiolvasni, hogy mi is a hiba. Ha tudod reprodukálni a hibajelenséget, menet közben egy kódolvasóval felfegyverkezve sima ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
674
675
676
677
678
679
680
[
681
]
682
683
684
685
686
687
688
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ