Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:56:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 674 675 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 687 688 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621669 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #34000 Dátum: 2014.09.20 szombat, 07:19:10 »

lehet végül eljutunk oda a hülyeségben, hogy szervóhibánál is porlasztót fognak felújítani (mondjuk hogy nincs elég erő a motorban a szervópumpa hajtásához... Smiley )  wow1
Remélem nem,de ha olvastad az elejétől a hozzászólásomat akkor nem írsz ilyen buta hasonlatot.Nem ezért javították a porlasztót hanem a letiltásért.Ez a hiba azóta van és  ne kelljen generátort cserélnem azért mert valamiért-valami felülbírálja a lábamat amivel "gázt" adok az autónak és ő pöcköli a "gázt". vigyor3
Én nagyobb butaságnak tartom a generátor dolgot,de ha van rá magyarázat ,hogy miért is természetesen worship elfogadom.Ha szelepsapkát kell cserélnem azért hogy ez a hiba elmúljon azt is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34001 Dátum: 2014.09.20 szombat, 08:15:40 »

Remélem nem,de ha olvastad az elejétől a hozzászólásomat akkor nem írsz ilyen buta hasonlatot.Nem ezért javították a porlasztót hanem a letiltásért.Ez a hiba azóta van és  ne kelljen generátort cserélnem azért mert valamiért-valami felülbírálja a lábamat amivel "gázt" adok az autónak és ő pöcköli a "gázt". vigyor3
Én nagyobb butaságnak tartom a generátor dolgot,de ha van rá magyarázat ,hogy miért is természetesen worship elfogadom.Ha szelepsapkát kell cserélnem azért hogy ez a hiba elmúljon azt is.

A fordulat ingadozásnak elhiheted köze van a generátornak!!!!Van amikor fent tartja van amikor leesik.Méresd azt is ki .Még adj hálát ,hogy nem éltél át mindent a kocsin akkor majd másképp beszélsz.És a szivattyút is javították,mert ha 4 csúcsot igen akkor azt is kellett volna mert az még attól kopott maradt és gondot okoz majd az uj csúcsoknak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #34002 Dátum: 2014.09.20 szombat, 09:51:21 »

A fordulat ingadozásnak elhiheted köze van a generátornak!!!!Van amikor fent tartja van amikor leesik.Méresd azt is ki .Még adj hálát ,hogy nem éltél át mindent a kocsin akkor majd másképp beszélsz.És a szivattyút is javították,mert ha 4 csúcsot igen akkor azt is kellett volna mert az még attól kopott maradt és gondot okoz majd az uj csúcsoknak.
7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor?  Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34003 Dátum: 2014.09.20 szombat, 10:05:58 »

7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor?  Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
Nem vagy szemtelen, ne aggódj! Semmit nem kell átélni, kicsit túlzott. Segít mindenki ahogyan tud. Arra gondolt, hogy ha a szivattyúból leváló spén vágta haza korábban a csúcsaidat és az nem lett felújítva, akkor az új csúcsokat is idő előtt ki fogja nyírni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34004 Dátum: 2014.09.20 szombat, 10:13:16 »

7 éve hajtom.Segíts légysz...mit kell még át élnem hogy máshogy beszéljek? Ezzel mire gondolsz? Szemtelen voltam ?..nem hiszem Tudatlan ?..az lehet.Mindig hallok érdekes ujdonságot,azért is irtam,hogy ha még is az akkor :worship:Túlvagyok a lendkeréken kuplungon(sőt a lendkerék 2 újjal is szarabb lett mint az állítólagos rosszal) Ennek ellenére szeretem az autót.Minden elromolhat ,de a műhelybe is?Nem volt fordulatszám problémám.Jó lett a csúcs és rossz a generátor?  Azért kérdezek itt a forumon és a több tapasztalatból próbálom összerakni vagy kiszűrni a hibát.Ne rontsuk el a segítő kész forumot félreérthető-leszóló hozzászólásokkal.Ne értsd félre nem kötekszem.
nincs semmi gond,és még csak szemtelen sem vagy-nem mintha nagy baj lenne ha az lennél,de így könnyebb szót érteni. eljen

Szóval.
A generátor miatt is lehetett az összes problémád-akár.de második körben már biztos.
Ugye felújították a csúcsokat-de az már nem derül ki soha,hogy tényleg kellett vagy csak lehúztak.
Ugyanis a fordulat ingadozását-le nem esését(mintha tempomatod lenne húz a gáz elvételekor) a generátorod okozza!!!!!!
A töltőáram nagyságától vagy a töltőfeszültség túlzottan alacsony értéke miatt a generátor az ECU-n keresztül megemeli-emelgeti a fordulatszámot,illetve nem engedi leesni.Ennek oka lehet néhány rossz izzítógyertya vagy kiegészítőfűtés vagy szimplán egy generátorhiba(kopott bronzkefe) vagy akár rossz aksi.
A vészüzem és az izzítójel villogása sem mindig jelent csúcshibát-sőt!!
Mi volt a hibakód?Hol és hogyan állapították meg,hogy rosszak a csúcsok?
A szerelőd meg amit mondott kimondottan hülyeség:

"Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba."

Egy dologban volt szerencséje és beletrafált,hogy a GENERÁTOR pofázik bele és ad gázt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Itt olvasgass a Smart charge töltőrendszerről: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0


Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!

Üdv,alf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34005 Dátum: 2014.09.20 szombat, 10:28:24 »



Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!

Üdv,alf
Ha és ne ezekkel a szerelőkkel! Inkább a Kertész utcában.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34006 Dátum: 2014.09.20 szombat, 11:13:09 »

Nem biztos hogy rosszat mondott a szerelőd sem, mert van olyan hogy ezt a foshalom csoda smart trágya elfelejti vezérelni a töltést....ezt ECU frissitéssel szokták/lehet orvosolni...ha lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34007 Dátum: 2014.09.20 szombat, 11:28:30 »

Nem biztos hogy rosszat mondott a szerelőd sem, mert van olyan hogy ezt a foshalom csoda smart trágya elfelejti vezérelni a töltést....ezt ECU frissitéssel szokták/lehet orvosolni...ha lehet.
miután emelgeti és nem engedi leesni a fordulatot,így biztosan vezérli.nem ott van a gond.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34008 Dátum: 2014.09.20 szombat, 17:51:21 »

Nemis azt irta hogy emelgeti a fordulatot...."És azelőtt nem volt ilyen jellegű hiba hogy a fordulat visszaesés darabos és nem folyamatos"
Generátor nemigen emel fordulatot,az ECU meg igen...de ez normális dolog is ha nem üzemi tartámányban mész....pl 5-ben 50-el gurulsz.
lehúzza a vezérlőt a generátorról, rámér multiméterrel mennyit tölt és kiderül az ***-e....meg kipróbálja úgyis a kocsit csinálja e.
Naplózva
manci
Vendég
« Új hozzászólás #34009 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 05:47:17 »

Főköri termosztát, vagy vízpumpa. 
Szedd ki a főköri termót és próbáld ki úgy.

Kiszedtem a termósztátot, vízpumpa kicserélve, sajnos ugyanez a jelenség.
A vízpumpa mellett van még egy kis termosztát, nem lehet hogy az a hiba forrása ?
Ja és most már egy meredekebb emelkedőn is melegszik a víz, de csak ha tolom neki, olyan 1500-as fordulaton semmi gond.
Lehet hogy mégis hengerfejes  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34010 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 06:07:48 »

Kiszedtem a termósztátot, vízpumpa kicserélve, sajnos ugyanez a jelenség.
A vízpumpa mellett van még egy kis termosztát, nem lehet hogy az a hiba forrása ?
Ja és most már egy meredekebb emelkedőn is melegszik a víz, de csak ha tolom neki, olyan 1500-as fordulaton semmi gond.
Lehet hogy mégis hengerfejes  szomoru1
akkor hengerfejes,ha fogy a vized,vagy megnő a nyomás a kiegyenlítőben-visszabuborékol,vagy olajos lesz a vized,vagy vizes az olajad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34011 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 12:48:11 »

egr dugót tedd vissza! vigyor3

ezt nem értem:)  elvileg le van dugózva az EGR-m...
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
manci
Vendég
« Új hozzászólás #34012 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 14:07:59 »

akkor hengerfejes,ha fogy a vized,vagy megnő a nyomás a kiegyenlítőben-visszabuborékol,vagy olajos lesz a vized,vagy vizes az olajad.

Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #34013 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 15:46:48 »

nincs semmi gond,és még csak szemtelen sem vagy-nem mintha nagy baj lenne ha az lennél,de így könnyebb szót érteni. eljen

Szóval.
A generátor miatt is lehetett az összes problémád-akár.de második körben már biztos.
Ugye felújították a csúcsokat-de az már nem derül ki soha,hogy tényleg kellett vagy csak lehúztak.
Ugyanis a fordulat ingadozását-le nem esését(mintha tempomatod lenne húz a gáz elvételekor) a generátorod okozza!!!!!!
A töltőáram nagyságától vagy a töltőfeszültség túlzottan alacsony értéke miatt a generátor az ECU-n keresztül megemeli-emelgeti a fordulatszámot,illetve nem engedi leesni.Ennek oka lehet néhány rossz izzítógyertya vagy kiegészítőfűtés vagy szimplán egy generátorhiba(kopott bronzkefe) vagy akár rossz aksi.
A vészüzem és az izzítójel villogása sem mindig jelent csúcshibát-sőt!!
Mi volt a hibakód?Hol és hogyan állapították meg,hogy rosszak a csúcsok?
A szerelőd meg amit mondott kimondottan hülyeség:

"Azt mondja törölni kellene a programot és újra írni mert valami belepofázik és gázt ad neki .Az első szerelő azt mondja alig tudták betanitani vagy programozni a porlasztót az autóba."

Egy dologban volt szerencséje és beletrafált,hogy a GENERÁTOR pofázik bele és ad gázt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Itt olvasgass a Smart charge töltőrendszerről: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0


Aztán javasolom szerezz egy másik generátort , vagy újítasd fel a mostanit!

Üdv,alf
Üdv.
Azelőtt nem volt fordulatszám eséskor darabosság.Kigyorsításkor izzitólámpa villogot és rosszabb esetbven leállt aza autó.Már volt ilyen gondom abból is gondoltam ez a gond.Debreceni vagyok és egy idevaló szerelő csinálta.
Végeztek résolaj mérést,ott voltam-láttam.Hamar teleszaladt a mérő GO-val.De természetesen műszerrel is olvasták (nem tudom a pontos kódszámot) de porlasztóra utalt a hiba.Ami zavaró hogy tényleg szép hangja volt  "fordhoz" képest,de ahogy megcsinálták elsőkörben a kapcsoló szelepeket a porlasztóban(jót írtam?) brutál kemény diesel hangja lett ami erős gyorsításnál kisimult és jött ez a jelenség a fordulat esésnél.Talán még mint ha váltásnál nem engedném vissza a gázt.Ez a szerelő nem bírt vele aztán vittem el Nyírtelekre Kósáék mivel ők már csinálták de csak 100.000 km-t bírt.Ők csúcsot is cseréltek és végig zongoráztak mindent(nem voltam ott) ahogy mondja jeladók,teljes komplett másik csúcs de a jelenség ugyanaz.
Állítólag a szivattyú jó. Azért nem értem: előzmény: -kellemes hang semmi rendellenesség csak kigyorsításkor leáll...tehát rossz porlasztó.
Megjavítják a porlasztót és előjöttek a felsorolt hibák-jelenségek amik nem voltak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34014 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 16:03:54 »

Kapott szép új, és végre jó, nem összelapulós fajta csövezést az olajleválasztó:

http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto1.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto2.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto3.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto4.jpg

Egy-egy oldajcsere-periódus alatt bizony 1-1,5 deci nagyon ronda, sűrű, olajos, fekete trutymó szokott benne összegyűlni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34015 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 16:42:37 »

Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?
ha nem buborékozik,akkor semmi nincs...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34016 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 16:45:02 »

Üdv.
Azelőtt nem volt fordulatszám eséskor darabosság.Kigyorsításkor izzitólámpa villogot és rosszabb esetbven leállt aza autó.Már volt ilyen gondom abból is gondoltam ez a gond.Debreceni vagyok és egy idevaló szerelő csinálta.
Végeztek résolaj mérést,ott voltam-láttam.Hamar teleszaladt a mérő GO-val.De természetesen műszerrel is olvasták (nem tudom a pontos kódszámot) de porlasztóra utalt a hiba.Ami zavaró hogy tényleg szép hangja volt  "fordhoz" képest,de ahogy megcsinálták elsőkörben a kapcsoló szelepeket a porlasztóban(jót írtam?) brutál kemény diesel hangja lett ami erős gyorsításnál kisimult és jött ez a jelenség a fordulat esésnél.Talán még mint ha váltásnál nem engedném vissza a gázt.Ez a szerelő nem bírt vele aztán vittem el Nyírtelekre Kósáék mivel ők már csinálták de csak 100.000 km-t bírt.Ők csúcsot is cseréltek és végig zongoráztak mindent(nem voltam ott) ahogy mondja jeladók,teljes komplett másik csúcs de a jelenség ugyanaz.
Állítólag a szivattyú jó. Azért nem értem: előzmény: -kellemes hang semmi rendellenesség csak kigyorsításkor leáll...tehát rossz porlasztó.
Megjavítják a porlasztót és előjöttek a felsorolt hibák-jelenségek amik nem voltak.
méress töltést,töltőáramot,terhelővillás akkuvizsgálat is érdemes.ezt a keményen kopogós járást is okozhatja,ha a pcm modul az elektromos probléma miatt emeli a rendszernyomást a railcsőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #34017 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 17:55:09 »

méress töltést,töltőáramot,terhelővillás akkuvizsgálat is érdemes.ezt a keményen kopogós járást is okozhatja,ha a pcm modul az elektromos probléma miatt emeli a rendszernyomást a railcsőben.
A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves  de 1 próbát megér.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34018 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 17:57:47 »

A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves  de 1 próbát megér.
amit a műszerfal közöl,az semmi.szakemberrel(autóvillamossági szerelő) kell megnézetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34019 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 18:08:04 »

amit a műszerfal közöl,az semmi.szakemberrel(autóvillamossági szerelő) kell megnézetni.
az ott kiírt vízhőfok is vicces, a max amit kiírt valami 92-3 fok volt nálam, diagon meg ugyan ekkor 110-111 volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34020 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 18:28:20 »

az ott kiírt vízhőfok is vicces, a max amit kiírt valami 92-3 fok volt nálam, diagon meg ugyan ekkor 110-111 volt
az eltérés aból lehet,hogy a műszercsoport asszem a hf hőmérsékletét mutizza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34021 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 20:59:47 »

Kapott szép új, és végre jó, nem összelapulós fajta csövezést az olajleválasztó:

http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto1.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto2.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto3.jpg
http://kephost.com/images/2014/09/21/Olajlevalaszto4.jpg

Egy-egy oldajcsere-periódus alatt bizony 1-1,5 deci nagyon ronda, sűrű, olajos, fekete trutymó szokott benne összegyűlni.

AndyA

Én kivettem a kocsiból....2X15.000km(2 szerviz) alatt szinte semmi nem volt benne...nem láttam értelmét számomra...Ennyi..
Ez DI ebbe nem kell ilyen... eplus2
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #34022 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 21:15:28 »

Nem is tudom, a víz nem fogy, nem olajos, az olaj nem vizes, mondjuk ha letekerem a kiegyenlitő kupakját szisszen egy nagyot.
Szerintetek hova vigyem, ki tudna ezen a jelenségen segíteni, vagy megmondani mitől van?

Szia!

Nekem hasonló tüneteket produkált tavaly nyáron. A hűtőket kívülről brigéciollal beáztatva nagynyomású mosóval átmostuk és azóta hibátlan. (azóta nekem is új a vízpumpám)  Smiley Talán csak ennyi lesz Neked is....

Üdv: István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34023 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 22:15:31 »

A töltést nem tudom megnézni a szervizmódban a műszerfalon.Lehet nem szerviz módnak hívják,de biztos érted mire gondolok.Az akksi max 2 éves  de 1 próbát megér.
Már rég megkellett volna tenned.Alapban is és nagyon terhelve is mérd meg
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
harsgyuri
Vendég
« Új hozzászólás #34024 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 23:05:10 »

Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!

Üdv!

Kérdésem lenne azokhoz, akik tudják a választ...

Van egy 2003-as mk3 2.0TDCi-m néha teljesen random az indítások száma, és teljesen random az indítás után eltelt idő, amikor elkezd villogni az izzítás jelző...
Ha menetközben leállítom, majd újraindítom, akkor semmi gáz, viszont, ha ez nincs meg akkor kis idő múltán visszaesik a fordulat, erőtlenné válik, majd leáll, ekkor restart és go tovább.

Mi ez, mitől van és miért???

(rendesen kúton tankolok, nem használt étolaj, meg ilyenek...)
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34025 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 23:46:01 »

Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!


Köszi!

Mondjuk az EGR nálam is le van dugózva...
szintén az elődök jóvoltából...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34026 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 09:20:19 »

Én kivettem a kocsiból....2X15.000km(2 szerviz) alatt szinte semmi nem volt benne...nem láttam értelmét számomra...Ennyi..
Ez DI ebbe nem kell ilyen... eplus2


Én tettem bele sodrott rézdrótból bontott "gubancot" is. Lehet, ez sem egészen mindegy, mert nagyságrendileg nagyobb a hűvös, lecsapató felület, és meg is töri az áramlást. Nem olyan, mintha csak egy üres dobozba süvítene bele, hogy egy kanyar után már ki is másszon belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34027 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 09:43:35 »

Szia!

Ha van malacfarok kell lenni kódnak is, olyan nincs hogy nincs, max rossz a diagja a szakinak.  rádugtátok fordiagra? Pár fórumosnak van ilyen, nekem is.
Lehet holtponti jeladó is, vagy olyat is hallottam, hogy fullon van a katalizátor, ki kell iktatni a francba, csak szükséges rossz.
Az sem elképzelhető hogy valalmi zárlat, de ha van malacfarok, van kód is, az meg elárulja hogy hol a baj!!





Megint szükségem lenne néhány jó tippre, újra meg-megáll az autó villogó malacfarokkal.  rinya Tavasszal megcsinálta háromszor egymás után. Elvittem szervízbe, nem tudtak kódot olvasni, poharaztak, semmi rendellenesség, azt mondták vigyem vissza ha megint csinálja, de 6 hónapja semmi baja nem volt.

Tegnap este azzal a furcsasággal kezdte hogy 1-2 perccel indulás után elhallgatott a rádió. Szakadozottan, halkan visszajön kicsit de még a zajos zúgás sincs, mintha a hangerő lemenne. És ma ehhez kezdett el az párosulni hogy alacsony fordulaton lefulladt ma szintén háromszor, a másdszorra vissza se indult rögtön csak kb. fél perc pihi után. Ha áll néhány órát amúgy megint megjavul a rádió az első 1-2 percig indulás után. Ez így együtt lehet akku vagy generátor vagy nincs összefüggés?

Kicsit parázok hazaindulni. 450 km-re vagyok az említett szervíztől, itt meg nem ismerek senkit.  vigyor3
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34028 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 09:51:08 »

Ez csupán annyit jelent, hogy valami hibaüzenetet küld a rendszer! Ki kell olvastatni! Nekem pl azért csinálja, mert az előző tulaj ledugózta az EGR szelepet. Ezt hibaüzenettel honorálja nagyobb gyorsításoknál. De bármi más is lehet, ami hibaüzenetet produkál!


Az EGR dugó miatt nincs villogó malacfarok. Az általában az üzemanyag rendszerhibája miatt villog. Akkor kell kódot olvasni, amikor villog.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34029 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 11:10:59 »

Az EGR dugó miatt nincs villogó malacfarok. Az általában az üzemanyag rendszerhibája miatt villog. Akkor kell kódot olvasni, amikor villog.

Malacfarok és vészüzem nincs, de szervizlámpát gyújt néha, és kódot is dob kiolvasáskor. Ezt még az Eur-3-as 2.2-esem is megteszi néha, bár az utóbbi időben mintha belenyugodott volna, vagy 40-50 ezer km óta nem csinálta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34030 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:00:48 »

Szia!
Köszi a választ. Ford szervíz volt, egyébként ők sem nagyon hitték el hogy nem maradt benne kód, kérdezték többször hogy biztos villogott e az izzításjelző és biztos hogy nem csak lefullasztottam e.  Roll Eyes

Hát gyári diag kell, vagy fordiag. Nem is hallottam olyat hogy elfelejti a kódot, hacsak nem zárlatos az ECU,
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Tamás74
Vendég
« Új hozzászólás #34031 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:05:19 »

Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34032 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:18:23 »

Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás

Az a csekk endzsin lámpa. Egy hibakód olvasás segít. Merre laksz? Biztos van valaki a fórumtársak közül, aki arrafelé lakik és van diag cucca.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34033 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:31:00 »

Én Székesfehérváron, Gárdonyban tudok segíteni.
Amúgy nem lehet, hogy le van dugózva az EGR? Ilyen évjáratnál már elektromos a szelep ha jól tudom, és az biza bejelez.




Az a csekk endzsin lámpa. Egy hibakód olvasás segít. Merre laksz? Biztos van valaki a fórumtársak közül, aki arrafelé lakik és van diag cucca.

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34034 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:39:50 »

Sziasztok,
A segítségetekre lenne szükségem, egy magyarországi 2006 februári Mondeom van, 2.2TdCi motoros, QJBB a motorkód.
Pár hete a motorvezérlő elektronika lámpácska világít, csak hogy tisztázzuk, az üzemanyag szintjelző feletti 3 lámpából a középső.
Tegnap egész nap világított, amíg mentem vele, de addig 2-3 napig nem, és előtte is pár napig.
Hidegen és melegen is világít, ha világít, az egyébként autó 193e-t futott.
Hibakódolvasás először? Merre menjek, mibe fájhat?
Köszi a válaszokat,
Tamás

Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #34035 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:51:49 »

Kaposvár vonzáskörzetében esetleg van hibaolvasóval felvértezett fórumtárs? A múltkor mikor az itteni Ford Tóthnál jártam a futóművel tönkrement a két hátsó téligumim.  szomoru1 Egy megbízható szaki elérhetősége is érdekelne.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34036 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 13:10:09 »

Én Székesfehérváron, Gárdonyban tudok segíteni.
Amúgy nem lehet, hogy le van dugózva az EGR? Ilyen évjáratnál már elektromos a szelep ha jól tudom, és az biza bejelez.
Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.
Karitatív módon.  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34037 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 13:13:46 »

Karitatív módon.  eljen
Of course Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34038 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:47:01 »

Hát gyári diag kell, vagy fordiag. Nem is hallottam olyat hogy elfelejti a kódot, hacsak nem zárlatos az ECU,

Pedig elhiheted.Ha van villogó malacfarok és ujra inditásnál nem jön elő akkor törlődik.Ha indításnál ujra előjön akkor tárol.nekem is volt már ilyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tamás74
Vendég
« Új hozzászólás #34039 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 16:00:23 »

Ha BP 11. ker közel van neked, akkor tudok segíteni hibakód olvasásban.

Szia,
Igen, jó lenne a kerület, bocsi nem szóltam, hogy pesti vagyok.
Melyik nap lenne neked megfelelő?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34040 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 16:09:31 »

Szia,
Igen, jó lenne a kerület, bocsi nem szóltam, hogy pesti vagyok.
Melyik nap lenne neked megfelelő?

Küldtem PÜ-t.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #34041 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 18:01:33 »

 :
Én tettem bele sodrott rézdrótból bontott "gubancot" is. Lehet, ez sem egészen mindegy, mert nagyságrendileg nagyobb a hűvös, lecsapató felület, és meg is töri az áramlást. Nem olyan, mintha csak egy üres dobozba süvítene bele, hogy egy kanyar után már ki is másszon belőle.

AndyA

 eljen integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34042 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 20:52:56 »

Kaposvár vonzáskörzetében esetleg van hibaolvasóval felvértezett fórumtárs? A múltkor mikor az itteni Ford Tóthnál jártam a futóművel tönkrement a két hátsó téligumim.  szomoru1 Egy megbízható szaki elérhetősége is érdekelne.

Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!

Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb Tongue )!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34043 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 21:30:44 »

Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!

Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb Tongue )!
Karitatív legyen az a hibakód olvasás! Ehhez ragaszkodjatok!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34044 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 22:33:50 »

Én is csatlakoznék jaszkari kollégához!

Ilyesmi segítségnek én is örülnék, nem feltétlenül ingyen (bár ugye az olcsónál nincs jobb Tongue )!

Hacsak nem még fizetnek is érte. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacun77
Vendég
« Új hozzászólás #34045 Dátum: 2014.09.23 kedd, 08:54:04 »

Sziasztok!  Valaki segítsen nekem,   Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat.  menet közben,  nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző,  és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort,  és ujraindítom,  a hibajelzés eltűnik,  és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete,  hol kezdjem?  Köszi előre is!
 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34046 Dátum: 2014.09.23 kedd, 08:55:59 »

Sziasztok!  Valaki segítsen nekem,   Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat.  menet közben,  nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző,  és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort,  és ujraindítom,  a hibajelzés eltűnik,  és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete,  hol kezdjem?  Köszi előre is!
 

Egy hibakód olvasással, amikor villog.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34047 Dátum: 2014.09.23 kedd, 08:59:06 »

Sziasztok!  Valaki segítsen nekem,   Mondeo MK3 TDCI 2002-es évjárat.  menet közben,  nagyobb gázadásnál kivillan az izzítás visszajelző,  és lecsökken a teljesítmény. Amint leállítom a motort,  és ujraindítom,  a hibajelzés eltűnik,  és megy a kocsi rendesen. Már többször előfordult! Valakinek valamilyen ötlete,  hol kezdjem?  Köszi előre is!
 
Meg olvass vissza, használd a keresőt és rengeteg infót fogsz találni! Amit meg nem találsz, azt majd kérdezd meg.
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34048 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:02:52 »

Sziasztok!
Ma elvittem az autót szervízbe.
P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást) de ezt nem lehet törölni sem:( Keresgettem mit jelenthet, de nem találom:S
Hiba jelenség a következő: intenzívebb gyorsulásnál 4. - 5.ben letilt (malac farok) menet közben újraindít és minden oké.
Tudnátok segíteni mire utal ez a hiba?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34049 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:14:17 »

Sziasztok!
Ma elvittem az autót szervízbe.
P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást) de ezt nem lehet törölni sem:( Keresgettem mit jelenthet, de nem találom:S
Hiba jelenség a következő: intenzívebb gyorsulásnál 4. - 5.ben letilt (malac farok) menet közben újraindít és minden oké.
Tudnátok segíteni mire utal ez a hiba?

Amikor letilt, akkor kellene az újraindítás előtt kiolvasni, hogy mi is a hiba. Ha tudod reprodukálni a hibajelenséget, menet közben egy kódolvasóval felfegyverkezve sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 674 675 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 687 688 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.