Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:16:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
670
671
672
673
674
675
676
[
677
]
678
679
680
681
682
683
684
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620825 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33800 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:29:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.09.03 szerda, 16:05:08
,de van itt más fórumtárs aki velőssebben fogalmazott volna.
de ő csak privatban van jelen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33801 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:33:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.03 szerda, 16:29:54
de ő csak privatban van jelen
Biztos megírta neki magánban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33802 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:37:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.03 szerda, 12:22:18
Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.
mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33803 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:56:01 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:37:11
mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!
igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33804 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:56:51 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:37:11
mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!
Nem tudod, mit beszélsz te a billentyűzeteddel. Nem tudod, mi hogyan működik, és éppen fordított következtetésekre jutsz, mint ahogyan az valóban van. A sörösdoboz, attól függetlenül, hogy valami tartósabb holmi jobb lett volna, pont alkalmas. Volt, aki befőttes üveg tetejéből vágta ki, hibátlanul működik az is. Trutyival meg azért van tele az EGR, mert nem volt ledugózva, és visszajött a kipufogógázzal együtt minden a szívóoldalra. A dugózás során valóban tisztítani is kellett volna az EGR-t, és utána többé nem koszolódik el. A dugót viszont, ha kivetted, pótold valami alkalmasabb anyagból készülttel. Itt a fórumon is van tagtárs, aki pár száz Ft-ért lézervágott 2 mm-es rozsdamentes acél dugót árult, hátha van még neki. Ja, és ha az EGR koszos volt, nem árt a szívósort is kipucolni, mert sanszos, hogy az sem, khmm, gyári állapotú.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33805 Dátum:
2014.09.03 szerda, 19:52:42 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:56:01
igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést
Jól átbastak.Miért nem vettél angol keveset futott motort?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 19:54:41 írta Jenci82
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33806 Dátum:
2014.09.03 szerda, 19:58:25 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.09.03 szerda, 19:52:42
Jól átbastak.Miért nem vettél angol keveset futott motort?
mert olyan szintén nincs
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33807 Dátum:
2014.09.03 szerda, 20:00:14 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:56:01
igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak,
aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines,
megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést
az a baj ,hogy a várható költségbe a tankolás is beletartozik, és így már nincs rosszabb autó, mint egy öreg benzines
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33808 Dátum:
2014.09.03 szerda, 20:20:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.03 szerda, 19:58:25
mert olyan szintén nincs
csak szerinted
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
bageros
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33809 Dátum:
2014.09.03 szerda, 22:43:47 »
Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet?
(2004es MK3 2000 Tdci)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33810 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 00:28:49 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:56:01
igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést
A Nyomaték legyen veled!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motor
«
Új hozzászólás #33811 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 00:33:10 »
Idézetet írta: bageros - 2014.09.03 szerda, 22:43:47
Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet?
(2004es MK3 2000 Tdci)
Ez kb. bármitől.
Befecskendezési gond
Töltőlevegő rendszer gond (pl. Egr)
Mechanikai gond (lendkerék, motortartó bak, stb)
Egyéb tünet?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33812 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 08:22:27 »
Idézetet írta: bageros - 2014.09.03 szerda, 22:43:47
Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet?
(2004es MK3 2000 Tdci)
Melegedéssel elmúlik? Ha igen, akkor valami üzemanyagrendszeri-PCS gond. Nekem az egyik injektorom ragadt le, és alapjáraton, hidegen nem nagyon akart szállítani. Azután kapott tisztítót kétszer, és elmúlt neki.
EGR ledugózva (előtte kipucolva, esetleg a szívósorral együtt, ha az is koszos volt)?
Kuplung nélküli leállításnál csörren a lendkerék vagy az még rendben van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33813 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 08:46:17 »
Én azt nem értem hogy valakinek besz@rik a mondeója és fikázza(ami nem ok nélküli
), plussz segitséget is kapott, akkor miért kell legalább 9 még embernek plussz meggyőznie hogy márpedig jó,többi márka is sz@r,stb.....biztatni kell hogy vegyen akkor mást ami tetszik neki és GO tovább....
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33814 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 09:03:27 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 16:56:01
igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredtem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést
1,1M a kocsira 1 év alatt? Szivattyú felújítás 2x? Te nagyon rossz szerelőt fogtál ki, téged nagyon átbaxtak
Ha ismert előéletű autót akarsz, akkor szalonból kell venni 0km-eset. Különben szinte minden más lutri. Egy korábban hibátlan autón is előjöhet egy hónap múlva akármi pénztárcanyitogató hiba.
De legyen több szerencséd egy benzinessel. (És mindig legyen nálad a bankkártya, mert sűrűbben kell majd tankolni
)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bageros
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33815 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 12:20:37 »
Egr volt pucolva,szerintem szívósor nem,ledugózva nincsen.a kettős tömegűnek még nem hallom a hangját.azt mondta az előző tulaj,h az injektorok voltak cserélve.óra szerint 170000 van benne(én 160000al vettem),létezik az hogy már cserélni kell olyan hamar,vagy időutazáson esett át az auto?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33816 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 12:54:18 »
Idézetet írta: bageros - 2014.09.04 csütörtök, 12:20:37
Egr volt pucolva,szerintem szívósor nem,ledugózva nincsen.a kettős tömegűnek még nem hallom a hangját.azt mondta az előző tulaj,h az injektorok voltak cserélve.óra szerint 170000 van benne(én 160000al vettem),létezik az hogy már cserélni kell olyan hamar,vagy időutazáson esett át az auto?
Amit az EGR-ben találtál, kb. ugyanaz lehet a szívósorban is. Dugót meg tegyél bele, ártani nem használ.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33817 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 13:07:08 »
Idézetet írta: Proconsul - 2014.09.03 szerda, 13:48:26
papi az enyém 20 éves 269996km-van benne sima 1.8TD és jó
Csatlakozom. Én 227-tel vettem (6évesen), Olaszo.-ból behozott, valós km. Szervízkönyves, ami alapján csak szűrőket, olajokat és féktárcsát, betétet cseréltek. Most 260-nál járok, eddig csak go szűrőt cseréltem, meg a generátor oldali szíjhajtást. Nem eszik sokat, jól megy. És nem utolsó sorban itthon egy hasonló állapotban lévő autó kb másfélszer ennyibe került volna, természetesen 110e km-re beállított órával.
Én előtte felnéztem ide, olvasgattam, hogy mik a potenciális hibák. Még ha felújíttatom a teljes üzemanyagrendzsert és lendkereket, kuplungot cserélek, akkor is ott vagyok anyagilag, mintha vettem volna egy itthoni, bizonytalan állapotú autót, azzal a különbséggel, hogy így tuti jó, felújított autóm van.
És hidd el, itt tényleg segítőkész, lelkes emberek vannak, nekem is sokat segítettek.
Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.
Sajnálom, hogy így jártál az autóval, de nem szabadna ingerült állapotban döntéseket hoznod
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33818 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 13:31:13 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.09.04 csütörtök, 13:07:08
Csatlakozom. Én 227-tel vettem (6évesen), Olaszo.-ból behozott, valós km. Szervízkönyves, ami alapján csak szűrőket, olajokat és féktárcsát, betétet cseréltek. Most 260-nál járok, eddig csak go szűrőt cseréltem, meg a generátor oldali szíjhajtást. Nem eszik sokat, jól megy. És nem utolsó sorban itthon egy hasonló állapotban lévő autó kb másfélszer ennyibe került volna, természetesen 110e km-re beállított órával.
Én előtte felnéztem ide, olvasgattam, hogy mik a potenciális hibák. Még ha felújíttatom a teljes üzemanyagrendzsert és lendkereket, kuplungot cserélek, akkor is ott vagyok anyagilag, mintha vettem volna egy itthoni, bizonytalan állapotú autót, azzal a különbséggel, hogy így tuti jó, felújított autóm van.
És hidd el, itt tényleg segítőkész, lelkes emberek vannak, nekem is sokat segítettek.
Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.
Sajnálom, hogy így jártál az autóval, de nem szabadna ingerült állapotban döntéseket hoznod
Biztos Pornószkúlnak akartad írni?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33819 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 13:39:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.04 csütörtök, 13:31:13
Biztos Pornószkúlnak akartad írni?
Nem neki szólt, csak csatlakoztam a gondolatához. Azzal a különbséggel, hogy az enyém TDCi:) Bocs, ha félreérthető voltam
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33820 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 14:14:04 »
Idézetet írta: Domi - 2014.09.04 csütörtök, 09:03:27
1,1M a kocsira 1 év alatt? Szivattyú felújítás 2x? Te nagyon rossz szerelőt fogtál ki, téged nagyon átbaxtak
Ha ismert előéletű autót akarsz, akkor szalonból kell venni 0km-eset. Különben szinte minden más lutri. Egy korábban hibátlan autón is előjöhet egy hónap múlva akármi pénztárcanyitogató hiba.
De legyen több szerencséd egy benzinessel. (És mindig legyen nálad a bankkártya, mert sűrűbben kell majd tankolni
)
a tankolás nem érdekel, 8-10ekm az éves futáson, annak nagy része 1,5km-es oda vissza, erre nagyon nem a dízel való. sokszor átbasztak, ez tény, de a környéken nem volt egy értelmes ember, aki ért hozzá, kezdve a bosch szervíztől a ford szervízig meg a maszekokig.....
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33821 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 14:20:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.04 csütörtök, 12:54:18
Amit az EGR-ben találtál, kb. ugyanaz lehet a szívósorban is. Dugót meg tegyél bele, ártani nem használ.
AndyA
ezt mondtam az új tulajnak, már Ő úton van olaszba, le is rajzoltam, mit tegyen oda.
egy kérdés, de ez már nem motor. kattogás tekerés közben a kormánykapcsoló környékéről, minden jól működik, csak hang, szalagkábel vagy a légzsákcsatik műanyag tartójai??
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33822 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 14:24:32 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.09.03 szerda, 12:23:27
A Mancival...
a benzines nekem 7-7,5-öt fogyaszt vegyesben, a dízel 6-ot meg a javítgatás (mégha át is *asztak párszor). 11 év alatt 105ekm. az új Mondeo, ami a páromnak van, 1,6Ecoboost, 6,5l
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33823 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 14:34:03 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.04 csütörtök, 14:14:04
a tankolás nem érdekel, 8-10ekm az éves futáson, annak nagy része 1,5km-es oda vissza, erre nagyon nem a dízel való. sokszor átbasztak, ez tény, de a környéken nem volt egy értelmes ember, aki ért hozzá, kezdve a bosch szervíztől a ford szervízig meg a maszekokig.....
Sajnálom, hogy a dízellel ilyen rossz tapasztalataid lettek. Legyen a benzinesben több örömöd!
De az tény, hogy a dízel nem a nap 2x1,5km-re való.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33824 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 15:39:34 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.09.04 csütörtök, 13:07:08
Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.
Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33825 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 15:45:49 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.04 csütörtök, 14:20:32
ezt mondtam az új tulajnak, már Ő úton van olaszba, le is rajzoltam, mit tegyen oda.
egy kérdés, de ez már nem motor. kattogás tekerés közben a kormánykapcsoló környékéről, minden jól működik, csak hang, szalagkábel vagy a légzsákcsatik műanyag tartójai??
Az a halk kattogás az a pici kis izé (van benne pár darab), ami visszatolja alapállásba az irányjelző kart.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33826 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:56:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.03 szerda, 12:22:18
Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.
azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0
benzin
Ghia:-)
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33827 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:59:03 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.04 csütörtök, 16:56:35
azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0
benzin
Ghia:-)
profil-fórum profil információ
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33828 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 17:00:15 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.04 csütörtök, 16:56:35
azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0
benzin
Ghia:-)
a hsz-ek száma szerint lépsz szintet a kezdőből .
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33829 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 17:00:46 »
Idézetet írta: Shad - 2014.09.04 csütörtök, 15:39:34
Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.
bizony sajnos apum erőszeretettel a diszkont kutakat látogatta (spóroil stb), meg is lett az eredménye, én fizettem ki a spórolásást. mikor még megvolt - tegnapig, a shelles gázolajjal még a hangja is más volt hidegen mint a molossal (Gyöngyös Shell kontra Füzesabony körforgalom Mol), persze imádta az OMV VIP Prémium Extraszuper Über 470Ft-osat is.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33830 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 17:03:40 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.04 csütörtök, 17:00:46
bizony sajnos apum erőszeretettel a diszkont kutakat látogatta (spóroil stb), meg is lett az eredménye, én fizettem ki a spórolásást. mikor még megvolt - tegnapig, a shelles gázolajjal még a hangja is más volt hidegen mint a molossal (Gyöngyös Shell kontra Füzesabony körforgalom Mol), persze imádta az OMV VIP Prémium Extraszuper Über 470Ft-osat is.....
olyankor amikor imádta,az hogyan nyilvánult meg?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33831 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 18:31:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.04 csütörtök, 17:03:40
olyankor amikor imádta,az hogyan nyilvánult meg?
Gondolom evett belőle jó sokat, mert olyan fincsi volt neki.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33832 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 20:15:15 »
Idézetet írta: Shad - 2014.09.04 csütörtök, 15:39:34
Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.
ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bageros
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33833 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:18:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.04 csütörtök, 08:22:27
Melegedéssel elmúlik? Ha igen, akkor valami üzemanyagrendszeri-PCS gond. Nekem az egyik injektorom ragadt le, és alapjáraton, hidegen nem nagyon akart szállítani. Azután kapott tisztítót kétszer, és elmúlt neki.
EGR ledugózva (előtte kipucolva, esetleg a szívósorral együtt, ha az is koszos volt)?
Kuplung nélküli leállításnál csörren a lendkerék vagy az még rendben van?
AndyA
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33834 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:26:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.04 csütörtök, 20:15:15
ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot
Hát igen. Ha jól tudom annak valami 40-60e a gyári csereciklusa. Még mindig olcsóbb cserélni a szűrőt 15e km-ként, mint beletankolni a koránt sem biztos, hogy jobb, tisztább, de legalább 30-40 ft-al drágább prémium gázolajat. A céges autóba (Transit 2.0 TDCi) évek óta egy kis TSZ kútnál tankolunk. Van az autóban 170e km (70e-nél vették meg) és még semmi rendellenes hangot nem hallani a motor felől.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33835 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:32:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.04 csütörtök, 20:15:15
ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot
persze, ha rendszeresen cserélve van, de én igyekszem minimalizálni az esélyét az üzemanyagrendszeri problémáknak. 2 hete cseréltem go szűrőt, de nem tudtam szétszedni, hogy megnézzem a belsejét, de ami kijött belőle go az tiszta volt, nem volt benne semmi fém. nem tudom ez jelent-e valamit.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33836 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:36:54 »
Idézetet írta: Shad - 2014.09.05 péntek, 10:32:52
persze, ha rendszeresen cserélve van, de én igyekszem minimalizálni az esélyét az üzemanyagrendszeri problémáknak. 2 hete cseréltem go szűrőt, de nem tudtam szétszedni, hogy megnézzem a belsejét, de ami kijött belőle go az tiszta volt, nem volt benne semmi fém. nem tudom ez jelent-e valamit.
A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33837 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:41:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.05 péntek, 10:36:54
A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.
képzeld el, először a fekete műanyag csapot akartam kitekerni az alján, de beletört. szinte szétmállot ahogy elkezdtem tekerni, alig értem hozzá.
Naplózva
autokiller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33838 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:44:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.05 péntek, 10:36:54
A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.
Hali!
Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33839 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:46:51 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.05 péntek, 10:44:01
Hali!
Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.
Van. Vagy GYÁRI (ez is BOSCH), vagy BOSCH vagy MANN. A gyári a nagyauto-nál pl kb egy 10-es.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33840 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:46:57 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.05 péntek, 10:44:01
Hali!
Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.
Hosszútávon akár egy (pár) százezres üzemanyagrendszer felújítás.
Csak gyári, Bosch, Mann....olcsó gagyikkal nem érdemes kísérletezni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33841 Dátum:
2014.09.05 péntek, 10:56:12 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.05 péntek, 10:44:01
Hali!
Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.
Nincs tapasztalat, de addig jó.
A megfelelő szűrést a gyári (ami Bosch) és a Mann tudja megbízhatóan. A többi vagy igen, vagy nem. Ha van rá pár száz ezresed, hogy kikísérletezd, majd írd meg az eredményt.
Bosch a Bárdinál kedvezménnyel 6800 Ft körül van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33842 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:11:01 »
1: Mi alapján állitjátok hogy csak a BOSCH és a MANN tudja a gyári szűrést? (És az mi? meg mennyi?)
2: És Mi alapján állitjátok hogy a többi nem tudja azt amit az első pontban megindoloktok?
Miért nem DELPHI szűrőt használtok akkor már a DELPHI rendszerhez, ők csak tudják mi kell hozzá nem? plussz olcsóbb mint a BOSCH, nem beszélve a gyári dobozosról.
Komolyan érdekel....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.05 péntek, 19:36:11 írta Bunyek
»
Naplózva
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33843 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:30:52 »
Az enyém már mindenféle kannából evett már
És szereti.A porlasztókba meg van 310 000 km.Persze én is bosch szűrőt rakok.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33844 Dátum:
2014.09.06 szombat, 07:00:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.09.05 péntek, 19:11:01
1: Mi alapján állitjátok hogy csak a BOSCH és a MANN tudja a gyári szűrést?
(És az mi? meg mennyi?)
2: És Mi alapján állitjátok hogy a többi nem tudja azt amit az első pontban megindoloktok?
Miért nem DELPHI szűrőt használtok akkor már a DELPHI rendszerhez, ők csak tudják mi kell hozzá nem? plussz olcsóbb mint a BOSCH, nem beszélve a gyári dobozosról.
Komolyan érdekel....
a gyártói előírás a 2mikronos szűrő.szerintem az összes u.gy tudja ezt....az előírások alapján készülnek,nem hasraütésszerűen.
A márkaszervíz híreszteli el,hogy csak az ő általuk előírtat kell használni.ez aztán szájhagyomány útján terjed,és rendszerint jól el is ferdül a valóságtól.és arra hivatkozva,hogy ha nem akarod az autódat szétbaxni,vedd meg a tuti drágábbat.persze sokan féltik egyetlen kincsüket,és mindent megadnak neki annak érdekében,hogy legalább a lelkiviláguk nyugodt legyen-nincs is ezzel baj.
én soha nem vettem gyári szűrőt,csak u.gy-t.a mondim 7év alatt 1xsem akart tönkremenni véletlenül sem.és az Smaxi sem reklamál.ergo nekem van összehasonlítási alapom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33845 Dátum:
2014.09.06 szombat, 08:32:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.06 szombat, 07:00:55
a gyártói előírás a 2mikronos szűrő.szerintem az összes u.gy tudja ezt....az előírások alapján készülnek,nem hasraütésszerűen.
A márkaszervíz híreszteli el,hogy csak az ő általuk előírtat kell használni.ez aztán szájhagyomány útján terjed,és rendszerint jól el is ferdül a valóságtól.és arra hivatkozva,hogy ha nem akarod az autódat szétbaxni,vedd meg a tuti drágábbat.persze sokan féltik egyetlen kincsüket,és mindent megadnak neki annak érdekében,hogy legalább a lelkiviláguk nyugodt legyen-nincs is ezzel baj.
én soha nem vettem gyári szűrőt,csak u.gy-t.a mondim 7év alatt 1xsem akart tönkremenni véletlenül sem.és az Smaxi sem reklamál.ergo nekem van összehasonlítási alapom.
Én igy tudom...idézek:
"A modern adagolórendszerekben az 5 µm
alatti méretű szemcsék okoznak kárt, így
jobbára a 3–5 µm-es tartományban (ma
már alsó határként szóba jön a 2 µm-es
érték is) kell jó hatásfokú szűrést elérni. "
Nekem is van összehasonlitási alapom....sőt aszem tettem is fel képeket szétvágott szűrőkről...rengeteg fajtát szétvágtam....Bosch-ból fel is tettem 3-at szétvágva...mindhárom tök más volt belülről....tehát nálam ugyanaz a szűrési pontosság megis bukott innentől.
Totál egyetértek veled....nekem is talán egyszer volt gyári, és bosch sem lessz soha...rengeteg márkát kipróbáltam már.
Vannak sokkal jobbak ár/arány értékben vagy ugyanannyiért.
Naplózva
manci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33846 Dátum:
2014.09.06 szombat, 08:45:14 »
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne, hogy autópályán 110 fölött melegedik a víz az autómban
A vizet meg az olajat nem zabálja, a hűtök ki lettek takarítva, mármint a bogaraktól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33847 Dátum:
2014.09.06 szombat, 08:56:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.09.06 szombat, 08:32:31
Én igy tudom...idézek:
"A modern adagolórendszerekben az 5 µm
alatti méretű szemcsék okoznak kárt, így
jobbára a 3–5 µm-es tartományban (ma
már alsó határként szóba jön a 2 µm-es
érték is) kell jó hatásfokú szűrést elérni. "
Nekem is van összehasonlitási alapom....sőt aszem tettem is fel képeket szétvágott szűrőkről...rengeteg fajtát szétvágtam....Bosch-ból fel is tettem 3-at szétvágva...mindhárom tök más volt belülről....tehát nálam ugyanaz a szűrési pontosság megis bukott innentől.
Totál egyetértek veled....nekem is talán egyszer volt gyári, és bosch sem lessz soha...rengeteg márkát kipróbáltam már.
Vannak sokkal jobbak ár/arány értékben vagy ugyanannyiért.
Forrás TIS:
"A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.
A legnagyobb szemcse méret 2mikron.
A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.
50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.
Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.
Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést."
Talán a szelep megléte és jól működése a második fontos szempont.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33848 Dátum:
2014.09.06 szombat, 10:20:20 »
Idézetet írta: manci - 2014.09.06 szombat, 08:45:14
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne, hogy autópályán 110 fölött melegedik a víz az autómban
A vizet meg az olajat nem zabálja, a hűtök ki lettek takarítva, mármint a bogaraktól.
Főköri termosztát, vagy vízpumpa.
Szedd ki a főköri termót és próbáld ki úgy.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33849 Dátum:
2014.09.06 szombat, 14:45:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.06 szombat, 08:56:39
Forrás TIS:
"A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.
A legnagyobb szemcse méret 2mikron.
A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.
50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.
Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.
Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést."
Talán a szelep megléte és jól működése a második fontos szempont.
Értem...
1: TIS nem ir gyári márkát, csak azt hogy gyári szűrő.(ami változik, mikor kivel tudnak megegyezni a piacon gondolom)
2: TIS irja hogy legnagyobb szemcseméret 2 mikron, a gyári szűrő meg 2 mikoronos, azaz a kisebbet nem szűri meg....valami nem jó....
3: a visszakeringtetésről nincs mit beszélni..
Naplózva
Oldalak:
1
...
670
671
672
673
674
675
676
[
677
]
678
679
680
681
682
683
684
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ