Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #34050 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:04:23 » |
|
Amikor letilt, akkor kellene az újraindítás előtt kiolvasni, hogy mi is a hiba. Ha tudod reprodukálni a hibajelenséget, menet közben egy kódolvasóval felfegyverkezve sima ügy.
AndyA
Rendben, megpróbáljuk. Köszönöm!! akkor a p007f-nek nincs jeletősége? mit jelent az?
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34051 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:17:29 » |
|
Rendben, megpróbáljuk. Köszönöm!!
akkor a p007f-nek nincs jeletősége? mit jelent az?
dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer. P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34052 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:28:16 » |
|
dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer.
P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input
Nem kötekedni akarok, de a p007f az ugyanaz, mint a p0107?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #34053 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:41:26 » |
|
dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer.
P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input
Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34054 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:48:12 » |
|
Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f
Aszongyák, hogy: "Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation." Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34055 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:49:50 » |
|
Aszongyák, hogy:
"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."
Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.
AndyA
az is a MAP szenzorban van.ergo igazam van,nem úgy mint Tipcsinek....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34056 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:50:20 » |
|
Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f
és ezt a kódot mivel olvastad ki?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #34057 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:50:46 » |
|
és ezt a kódot mivel olvastad ki?
Szemmel...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34058 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:51:38 » |
|
Szemmel... mással lehéz lenne.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34059 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:53:36 » |
|
és ezt a kódot mivel olvastad ki?
Írta, hogy szevizben olvasták ki. "Ma elvittem az autót szervízbe. P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást)...."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34060 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:54:54 » |
|
Aszongyák, hogy:
"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."
Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.
AndyA
érdekes.én immo gondot látok erre a hibakódra.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #34061 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:57:25 » |
|
érdekes.én immo gondot látok erre a hibakódra..... Gyurcsók?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34062 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:59:56 » |
|
Aszongyák, hogy:
"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."
Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.
AndyA
ebben az esetben cooler cserét vagy tisztítást javasolnak.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34063 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:00:15 » |
|
Gyurcsók? mint Tipcsi....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34066 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:06:47 » |
|
máshol meg mást.mit gondolsz miért kérdeztem,hogy mivel lett kiolvasva.az hogy szervíz,az kevés.mivel?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34067 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:11:12 » |
|
Én konkrétan nem, de sokan igen. Tökéletesen megfelel, jobbra, drágábbra pedig pont ezért semmi szükség. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #34068 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:11:37 » |
|
Igen, én eddig csak ezt raktam az autóba, teljesen jó.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
wmatyas
|
|
« Új hozzászólás #34069 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:13:53 » |
|
Igen, én eddig csak ezt raktam az autóba, teljesen jó.
6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34070 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:14:34 » |
|
6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
6
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #34071 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:19:50 » |
|
6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
A cseréhez 6 mindenképp elég. Nálam a 6 liter beletöltése után egy hangyányival szokott max felett lenni. Nekem egy olajcsere periódus alatt éppenhogy lemegy egy picivel max alá, úgyhogy utántöltés céljából se kell a hetedik liter.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34072 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:20:37 » |
|
6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
Pont 6 l kell bele. Ha betöltöd és 5,5 l után látszólag már jó a szint, indítsd be a motort, hogy körbejárjon az olaj, motor leo, hagyd lefolyni egy kicsit, és máris meglesz a maradék fél liter helye is. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34073 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:16:26 » |
|
Azért csak hazahozott a jó öreg Mondi. A rádiónak semmi köze az egészhez, véletlenül romlott el pont aznap az is. Néhány hete a váltós topikban alf mester jól beszélt, valószínű az elindulós-kuplung-csúsztatós rángatás sem a tengelykapcsoló hibája hanem motorikus probléma. Abból mondjuk illett volna kitalálnom hogy hatással volt rá a melegedés. Abból meg főleg hogy egy jó adag autópálya után után teljesen meg is szűnt egy időre majd tartós városi tötymörgéstől ismét előjött. Holnap szívósort kaparászok és megnézném magamnak az EGR szelepet is de egyelőre ezen cikk alapján nem találom hol van. Az enyém nem Euro4 szerintem, jól tévedek? Jól. Lehet, hogy egy injektor tisztítós kúra is jót tenne az autónak, plusz egy alapos kergetés főleg, ha csak városban használod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #34074 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:20:42 » |
|
Azért csak hazahozott a jó öreg Mondi. A rádiónak semmi köze az egészhez, véletlenül romlott el pont aznap az is. Néhány hete a váltós topikban alf mester jól beszélt, valószínű az elindulós-kuplung-csúsztatós rángatás sem a tengelykapcsoló hibája hanem motorikus probléma. Abból mondjuk illett volna kitalálnom hogy hatással volt rá a melegedés. Abból meg főleg hogy egy jó adag autópálya után után teljesen meg is szűnt egy időre majd tartós városi tötymörgéstől ismét előjött. Holnap szívósort kaparászok és megnézném magamnak az EGR szelepet is de egyelőre ezen cikk alapján nem találom hol van. Az enyém nem Euro4 szerintem, jól tévedek? Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Domeeno
|
|
« Új hozzászólás #34075 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:31:44 » |
|
ebben az esetben cooler cserét vagy tisztítást javasolnak.....
Köszönöm a segítséget!! Akkor elindulunk ezen az úton. Akkor ez összefüggésben lehet az intenzív gyorsulás utáni tiltással?
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
|
|
|
jaszkari
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34076 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:39:03 » |
|
Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
Köszi, holnap beletúrok könyékig. Jól. Lehet, hogy egy injektor tisztítós kúra is jót tenne az autónak, plusz egy alapos kergetés főleg, ha csak városban használod.
Tisztitókúrához milyen csodaszer javallott?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34077 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:52:10 » |
|
Köszönöm a segítséget!! Akkor elindulunk ezen az úton. Akkor ez összefüggésben lehet az intenzív gyorsulás utáni tiltással?
pláne ha a MAP szenzorod rossz,és nem a cooler.mert abban van a hőfokérzékelő.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34078 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:32:30 » |
|
Köszi, holnap beletúrok könyékig. Tisztitókúrához milyen csodaszer javallott? Protec, Liqui Moly, amik beváltak. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34080 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:11:22 » |
|
Nálam már ezt a faxságot nem csinálták, tavasszal. Szerintem egy maradi vizsgaállomáson voltál.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34081 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:33:40 » |
|
Szerintem egy maradi vizsgaállomáson voltál. Bécs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34082 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:38:37 » |
|
Bécs
Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni? M.o.-on már nem csinálják, ezt.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34083 Dátum: 2014.09.24 szerda, 23:10:26 » |
|
Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni? M.o.-on már nem csinálják, ezt. Áhhhh, én nem engedhetem meg magamnak, hogy hivatalos Ford-hoz járjak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #34084 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 00:08:57 » |
|
Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni? M.o.-on már nem csinálják, ezt. Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel. Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is... AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34085 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 06:54:34 » |
|
Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel. Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is... AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról. én nkh hoz jarok vizsgaztatni es ott sem csinaltak. Nem nekem hanem senkinek. Es papirt sem irat alá
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34086 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 07:57:47 » |
|
én nkh hoz jarok vizsgaztatni es ott sem csinaltak. Nem nekem hanem senkinek. Es papirt sem irat alá
Ahol én voltam ott se csinálják.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
jaszkari
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34087 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 09:59:45 » |
|
Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
Basszus az enyém hátracsúszott, én a jobb hátuljánál találtam meg. Marha nehéz lesz kiműteni, az nem lenne elég ha eldugaszolom rajta a vékony vákumcsövet valamivel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34088 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:04:37 » |
|
Ahol én voltam ott se csinálják.
tegnap volt a kisautó műszakin.nem volt ilyen ennél sem.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #34089 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:08:27 » |
|
Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel. Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is... AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról. Mozaik utca, és nem pörgették... Gondolom azért nem, mert nincs értelme... Mellesleg a terheltlen dízel nem igazán füstöl, na a terhelt, az már igen...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34090 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:43:26 » |
|
Nekem tavaly volt műszakin az akkor még létező Norautonál (hivatalos NKH vizsgaállomás volt) és ott is aláírattak egy papírt és ugyanígy pörgették.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34091 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:46:43 » |
|
Ezt alfnak: Ugye nem ezt a feszítőpatront vettem anno tőled? Mert nekem ez úgy tűnik, hogy nem gumitlanított. Azóta 3* volt az autó szervizben, amióta belekerült. 1* amikor a motoron levő felső görgőt cserélték és 2* GSR-nél. (klímahűtő csere, kuplungozás).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #34092 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:00:33 » |
|
Ezt alfnak:
Ugye nem ezt a feszítőpatront vettem anno tőled? Mert nekem ez úgy tűnik, hogy nem gumitlanított.
Azóta 3* volt az autó szervizben, amióta belekerült. 1* amikor a motoron levő felső görgőt cserélték és 2* GSR-nél. (klímahűtő csere, kuplungozás).
Téged is átbaxott?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34093 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:08:36 » |
|
Téged is átbaxott? Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.25 csütörtök, 11:10:23 írta Lacika71 »
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34094 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:22:21 » |
|
Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.
hoppá-hoppá...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34095 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:22:32 » |
|
Téged is átbaxott? Téged is?!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #34096 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:24:33 » |
|
Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.
Akkor Tipcsi baxott át?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34097 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:25:52 » |
|
hoppá-hoppá...
Inkább pontosítok. Ott szedhették ki. Én biztos, hogy nem voltam, mert ami helyett beraktam azt, amit tőled vettem, teljesen kuka volt, mert annyira oda volt a szilentje, hogy a csavar már a feszítőt koptatta. Azon kívül másik nincs nekem. Ja,meg azt észrevettem ill tudtam volna, ha kicserélem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34098 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:26:00 » |
|
Akkor Tipcsi baxott át? a szhemét....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34099 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:26:41 » |
|
Inkább pontosítok. Ott szedhették ki. Én biztos, hogy nem voltam, mert ami helyett beraktam azt, amit tőled vettem, teljesen kuka volt, mert annyira oda volt a szilentje, hogy a csavar már a feszítőt koptatta. Azon kívül másik nincs nekem. Ja,meg azt észrevettem ill tudtam volna, ha kicserélem.
akkor biztos nem te cserélted ki,vagy csak nem emlékszel?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|