Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:44:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 688 689 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13707483 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34050 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:04:23 »

Amikor letilt, akkor kellene az újraindítás előtt kiolvasni, hogy mi is a hiba. Ha tudod reprodukálni a hibajelenséget, menet közben egy kódolvasóval felfegyverkezve sima ügy.

AndyA
Rendben, megpróbáljuk. Köszönöm!!

akkor a p007f-nek nincs jeletősége? mit jelent az?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34051 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:17:29 »

Rendben, megpróbáljuk. Köszönöm!!

akkor a p007f-nek nincs jeletősége? mit jelent az?
dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer.

P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34052 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:28:16 »

dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer.

P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input

Nem kötekedni akarok, de a p007f az ugyanaz, mint a p0107?
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34053 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:41:26 »

dehogynem.az a hiba. a MAP szenzort nem látja a rendszer.

P0107 Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Low Input
Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f

Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34054 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:48:12 »

Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f

Aszongyák, hogy:

"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."

Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34055 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:49:50 »

Aszongyák, hogy:

"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."

Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.

AndyA
nyes   az is a MAP szenzorban van.ergo igazam van,nem úgy mint Tipcsinek.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34056 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:50:20 »

Félre nézted. A hibakód helyesen: p007f


és ezt a kódot mivel olvastad ki?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34057 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:50:46 »

és ezt a kódot mivel olvastad ki?

Szemmel... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34058 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:51:38 »

Szemmel... laugh
mással lehéz lenne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34059 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:53:36 »

és ezt a kódot mivel olvastad ki?

Írta, hogy szevizben olvasták ki.

"Ma elvittem az autót szervízbe. P007f hibakódot dobott ki a gép (semmi mást)...."
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34060 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:54:54 »

Aszongyák, hogy:

"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."

Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.

AndyA
érdekes.én immo gondot látok erre a hibakódra..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34061 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:57:25 »

érdekes.én immo gondot látok erre a hibakódra..... Roll Eyes

Gyurcsók?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34062 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:59:56 »

Aszongyák, hogy:

"Charge Air Cooler Temp Sensor: Bank 1 - 2 Correlation."

Ugyancsak szerintük: az intercoolernél lévő nyomásérzékelő hibás.

AndyA
ebben az esetben cooler cserét vagy tisztítást javasolnak.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34063 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:00:15 »

Gyurcsók?  hehe
mint Tipcsi.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34064 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:01:19 »

érdekes.én immo gondot látok erre a hibakódra..... Roll Eyes

Itt azt írja, amit Andy írt: http://www.jeeptrip.co.il/upload/File914800.pdf

Meg itt is: http://www.dtcsearch.com/P007F/Generic/
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #34065 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:04:46 »

Sziasztok!

Ford Formula F 5W-30 motorolajat szoktatok használni? Van róla tapasztalatotok?
itt jó áron találtam:

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=browse_oil&gyarto=Ford&kat=Ford%20ken%F5anyagok


Köszi!

Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34066 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:06:47 »

máshol meg mást.mit gondolsz miért kérdeztem,hogy mivel lett kiolvasva.az hogy szervíz,az kevés.mivel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34067 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:11:12 »

Sziasztok!

Ford Formula F 5W-30 motorolajat szoktatok használni? Van róla tapasztalatotok?
itt jó áron találtam:

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=browse_oil&gyarto=Ford&kat=Ford%20ken%F5anyagok

Köszi!

Én konkrétan nem, de sokan igen. Tökéletesen megfelel, jobbra, drágábbra pedig pont ezért semmi szükség.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34068 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:11:37 »

Sziasztok!

Ford Formula F 5W-30 motorolajat szoktatok használni? Van róla tapasztalatotok?
itt jó áron találtam:

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=browse_oil&gyarto=Ford&kat=Ford%20ken%F5anyagok


Köszi!



Igen, én eddig csak ezt raktam az autóba, teljesen jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #34069 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:13:53 »

Igen, én eddig csak ezt raktam az autóba, teljesen jó.


6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34070 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:14:34 »


6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?
6
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34071 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:19:50 »


6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?

A cseréhez 6 mindenképp elég. Nálam a 6 liter beletöltése után egy hangyányival szokott max felett lenni. Nekem egy olajcsere periódus alatt éppenhogy lemegy egy picivel max alá, úgyhogy utántöltés céljából se kell a hetedik liter.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34072 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:20:37 »


6 liter elég a cseréhez vagy vegyek inkább 7l-t?

Pont 6 l kell bele. Ha betöltöd és 5,5 l után látszólag már jó a szint, indítsd be a motort, hogy körbejárjon az olaj, motor leo, hagyd lefolyni egy kicsit, és máris meglesz a maradék fél liter helye is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34073 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:16:26 »

Azért csak hazahozott a jó öreg Mondi. A rádiónak semmi köze az egészhez, véletlenül romlott el pont aznap az is.

Néhány hete a váltós topikban alf mester jól beszélt, valószínű az elindulós-kuplung-csúsztatós rángatás sem a tengelykapcsoló hibája hanem motorikus probléma. Abból mondjuk illett volna kitalálnom hogy hatással volt rá a melegedés. Abból meg főleg hogy egy jó adag autópálya után után teljesen meg is szűnt egy időre majd tartós városi tötymörgéstől ismét előjött.

Holnap szívósort kaparászok és megnézném magamnak az EGR szelepet is de egyelőre ezen cikk alapján nem találom hol van. Az enyém nem Euro4 szerintem, jól tévedek?

Jól. Lehet, hogy egy injektor tisztítós kúra is jót tenne az autónak, plusz egy alapos kergetés főleg, ha csak városban használod.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34074 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:20:42 »

Azért csak hazahozott a jó öreg Mondi. A rádiónak semmi köze az egészhez, véletlenül romlott el pont aznap az is.

Néhány hete a váltós topikban alf mester jól beszélt, valószínű az elindulós-kuplung-csúsztatós rángatás sem a tengelykapcsoló hibája hanem motorikus probléma. Abból mondjuk illett volna kitalálnom hogy hatással volt rá a melegedés. Abból meg főleg hogy egy jó adag autópálya után után teljesen meg is szűnt egy időre majd tartós városi tötymörgéstől ismét előjött.

Holnap szívósort kaparászok és megnézném magamnak az EGR szelepet is de egyelőre ezen cikk alapján nem találom hol van. Az enyém nem Euro4 szerintem, jól tévedek?
Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34075 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:31:44 »

ebben az esetben cooler cserét vagy tisztítást javasolnak.....

Köszönöm a segítséget!!  Akkor elindulunk ezen az úton. Akkor ez összefüggésben lehet az intenzív gyorsulás utáni tiltással?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #34076 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:39:03 »

Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
Köszi, holnap beletúrok könyékig.  hehe

Jól. Lehet, hogy egy injektor tisztítós kúra is jót tenne az autónak, plusz egy alapos kergetés főleg, ha csak városban használod.
Tisztitókúrához milyen csodaszer javallott?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34077 Dátum: 2014.09.24 szerda, 20:52:10 »

Köszönöm a segítséget!!  Akkor elindulunk ezen az úton. Akkor ez összefüggésben lehet az intenzív gyorsulás utáni tiltással?
pláne ha a MAP szenzorod rossz,és nem a cooler.mert abban van a hőfokérzékelő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #34078 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:32:30 »

Köszi, holnap beletúrok könyékig.  hehe
Tisztitókúrához milyen csodaszer javallott?


Protec, Liqui Moly, amik beváltak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34079 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:47:57 »

Műszaki vizsgán ezt a hülyeséget...
Ráadásul nekem 3x kellett ezt lefuttatni, mert valami miatt nem olvasta be a gépük az értékeket... Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=EveGDPwjM9o&feature=youtu.be
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34080 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:11:22 »

Műszaki vizsgán ezt a hülyeséget...
Ráadásul nekem 3x kellett ezt lefuttatni, mert valami miatt nem olvasta be a gépük az értékeket... Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=EveGDPwjM9o&feature=youtu.be
Nálam már ezt a faxságot nem csinálták, tavasszal. Szerintem egy maradi vizsgaállomáson voltál.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34081 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:33:40 »

Szerintem egy maradi vizsgaállomáson voltál.  Undecided
Bécs
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34082 Dátum: 2014.09.24 szerda, 22:38:37 »

Bécs
Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni?  Wink
M.o.-on már nem csinálják, ezt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34083 Dátum: 2014.09.24 szerda, 23:10:26 »

Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni?  Wink
M.o.-on már nem csinálják, ezt.
Áhhhh, én nem engedhetem meg magamnak, hogy hivatalos Ford-hoz járjak. Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34084 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 00:08:57 »

Együtt jártok Andy-vel vizsgáztatni?  Wink
M.o.-on már nem csinálják, ezt.

Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel.
Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is...AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!
Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... eljen
Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34085 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 06:54:34 »

Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel.
Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is...AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!
Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... eljen
Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról.

én nkh hoz jarok vizsgaztatni es ott sem csinaltak. Nem nekem hanem senkinek. Es papirt sem irat alá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34086 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 07:57:47 »

én nkh hoz jarok vizsgaztatni es ott sem csinaltak. Nem nekem hanem senkinek. Es papirt sem irat alá
Ahol én voltam ott se csinálják.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #34087 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 09:59:45 »

Nos az EGR szelep ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon a szívosor előtt lesz.Amúgy az évjárat alapján EU3-as a tied.
Basszus az enyém hátracsúszott, én a jobb hátuljánál találtam meg.  vigyor3 Marha nehéz lesz kiműteni, az nem lenne elég ha eldugaszolom rajta a vékony vákumcsövet valamivel?  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34088 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:04:37 »

Ahol én voltam ott se csinálják.
tegnap volt a kisautó műszakin.nem volt ilyen ennél sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34089 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:08:27 »

Hogyne csinálnák...3 tisztitó, 1 N0-dik mérés...előtte 120mp kondicionálási gyorsitás...rendelet szerint....ezeket az parkettázásokat simán birnia kellene(mondjuk 1 is elég lenne) , de a gyorsitási időt amit elő ir a rendelet(meg az ökör-barom amelyik beleirta) egy ferrari se nagyon tudja....na emiatt szopóznak annyian a dieselekkel.
Na most a kökirben "X" éve ami fel lett töltve adatbázis, már akkor *** volt mikor még GJM volt....istenem mennyit szoptunk azzal is...AZ EGÉSZ EGY RAKÁS ***!
Azt kéne fejbe rúgni aki az iróasztal mögül kitalálta terheletlenül kell mérni a dieseleket....nagyon üzemszerű tényleg....mikor a busz vagy az ujabb BMW,stb...emelt fordulatnál azt mondja, anyádat pörgesd szét(és milyen igaza van) nem hogy 120mp-ig, fél percig nem tartod ki mert ECU elveszi az üzemanyagot...Ezeket nyilván csalással tudod megmérni csak....de a legszebb ebben az egész csoda rendszerben zsir uj autó nem füstöl semmit az se jó ám...hajaj.....nincs értékelhető adat...igy érvényes vizsga sem...ergo csalással vagy donorral csinálnak tuti jó füstöt....EZ DE SZÉP, NEM?... eljen
Visszatérve, kell/kellene nekik csinálni....nyilván játszik mindenki ,mert nem kellemes mikor kikönyököl a hajtókar a vizsgán...ezért is iratnak alá mindenkivel papirt a felelősség vállalásról.


Mozaik utca, és nem pörgették... Gondolom azért nem, mert nincs értelme... Mellesleg a terheltlen dízel nem igazán füstöl, na a terhelt, az már igen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34090 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:43:26 »

Nekem tavaly volt műszakin az akkor még létező Norautonál (hivatalos NKH vizsgaállomás volt) és ott is aláírattak egy papírt és ugyanígy pörgették.  gun gun
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34091 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 10:46:43 »

Ezt alfnak:

Ugye nem ezt a feszítőpatront vettem anno tőled? Mert nekem ez úgy tűnik, hogy nem gumitlanított.



Azóta 3* volt az autó szervizben, amióta belekerült. 1* amikor a motoron levő felső görgőt cserélték és 2* GSR-nél. (klímahűtő csere, kuplungozás).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34092 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:00:33 »

Ezt alfnak:

Ugye nem ezt a feszítőpatront vettem anno tőled? Mert nekem ez úgy tűnik, hogy nem gumitlanított.


Azóta 3* volt az autó szervizben, amióta belekerült. 1* amikor a motoron levő felső görgőt cserélték és 2* GSR-nél. (klímahűtő csere, kuplungozás).

Téged is átbaxott?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34093 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:08:36 »

Téged is átbaxott?  eplus2

Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.25 csütörtök, 11:10:23 írta Lacika71 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34094 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:22:21 »

Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.
hoppá-hoppá...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34095 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:22:32 »

Téged is átbaxott?  eplus2
Téged is?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34096 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:24:33 »

Hát ezaz, hogy ő nem. A szervizben szedték ki azt és tették be ezt a sz.rt. Ráadásul hozzámértem a másikhoz, amit beraktam ideiglenesen helyette, ez majdnem 1 cm-rel rövidebb.

Akkor Tipcsi baxott át?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #34097 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:25:52 »

hoppá-hoppá...

Inkább pontosítok. Ott szedhették ki. Én biztos, hogy nem voltam, mert ami helyett beraktam azt, amit tőled vettem, teljesen kuka volt, mert annyira oda volt a szilentje, hogy a csavar már a feszítőt koptatta. Azon kívül másik nincs nekem. Ja,meg azt észrevettem ill tudtam volna, ha kicserélem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34098 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:26:00 »

Akkor Tipcsi baxott át?  laugh
a szhemét.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #34099 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 11:26:41 »

Inkább pontosítok. Ott szedhették ki. Én biztos, hogy nem voltam, mert ami helyett beraktam azt, amit tőled vettem, teljesen kuka volt, mert annyira oda volt a szilentje, hogy a csavar már a feszítőt koptatta. Azon kívül másik nincs nekem. Ja,meg azt észrevettem ill tudtam volna, ha kicserélem.
akkor biztos nem te cserélted ki,vagy csak nem emlékszel? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 680 681 [682] 683 684 685 686 687 688 689 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.