Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 19:50:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 796 797 798 799 800 801 802 [803] 804 805 806 807 808 809 810 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13792285 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40100 Dátum: 2016.04.09 szombat, 18:49:05 »


Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak. Smiley
de csak riogatás. az hogy villog a malacfarok az nagyon sok hibára utalhat. vizsgálat nélkül bármit mondani . egyszerű 5 ft-os Ogyűrűtől az 5000 ft os jeladón át a 300ezres felújításig bármi lehet. de így rámondani bármit is könnyelműség
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40101 Dátum: 2016.04.09 szombat, 18:56:59 »

de csak riogatás. az hogy villog a malacfarok az nagyon sok hibára utalhat. vizsgálat nélkül bármit mondani . egyszerű 5 ft-os Ogyűrűtől az 5000 ft os jeladón át a 300ezres felújításig bármi lehet. de így rámondani bármit is könnyelműség




Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni, csak mert nem lóg @ a lábamközött!!  Írtam azt is, hogy ne legyen igazam, de nem hagyhatja figyelmen kívül azt az sem.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40102 Dátum: 2016.04.09 szombat, 19:03:01 »



Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni, csak mert nem lóg @ a lábamközött!!  Írtam azt is, hogy ne legyen igazam, de nem hagyhatja figyelmen kívül azt az sem.
az nem elnyomás ha nem vagy tisztában valamivel és kijavítanak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #40103 Dátum: 2016.04.09 szombat, 19:04:41 »

A rejtett csövet ironikusan írtam. Az erősem megkérdőjelezhetőeket, viszont kérdőjelezz meg bátran.
Igen, a gázolaj nem az a párolgós fajta. A benzinnél még elhinném - talán. De a gázolaj közel sem párolog annyit, hogy eltávozzon az olajból.

Igen. Ebben maradhatunk. Legyen mondjuk 1-5%, kb ennyi párolog el.

Lást a fenti felhívást. És kérném a személyeskedő, trollkodó magatartás mellőzését.  wow1

Annál több GO nem is igen van a motorolajban, úgyhogy pont helyben vagyunk.

Amúgy hogy mi mennyire párolog, az pont hőmérséklet függvénye. Ha a gázolaj a 150-300 fok közötti forráspontú szénhidrogének elegye (ill. a személyautókban használatos az ennek az alsó része), akkor 100-120 fok körül már erős a párolgás. Ezt úgy képzeld el, mint pl. a 80 fokos vizet. Nem forr, de gőzöl rendesen.

http://www.hotrod.com/how-to/engine/1310-engine-oil-temperature/

A 212 F fok a víz forráspontja, ehhez lehet viszonyítani a többi értéket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #40104 Dátum: 2016.04.09 szombat, 19:10:17 »

De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.

Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék

1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.

Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.

Ne tettesd magad hülyébbnek, mint amilyen valójában vagy. Smiley

Senki nem mondta, hogy a 86. félbeszaladt degenerálás utánra már másfél liter gázolajjal hígult holmit autópályázással helyre lehet hozni. Éppenhogy arról volt szó, hogy a ciklus rendes lefutásához kell a pályamenet, ami közben ugyanúgy dúsul GO-val a motorolaj, mint ahogy a félbeszakadt ciklusnál, csak éppen itt lesz ideje a ciklus lejártával a feldúsult GO-nak eltűnni a motoroljaból a kartergázok irányába.

Egyébként pont a már említett Mazda rá a példa, hogy van olyan jelentős, mérhető, kimutatható, nívópálcán megjelenő mértékű hígulás, ami még elfogadható, és ami a ciklus rendes lejátszásával még gond nélkül orvosolható, nem kíván olajcserét. A nívópálcán látható mérték bármilyen autóban deciliter nagyságrendű plusz az olajhoz, ezen remélem, nem kell elkezdjünk vitatkozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40105 Dátum: 2016.04.09 szombat, 19:13:46 »

elkezdeni?  eplus2

mikor volt az már
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40106 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:16:38 »

az nem elnyomás ha nem vagy tisztában valamivel és kijavítanak


Te biztosan nőgyűlölő vagy, ezért elég rosszul viseled ha egy nő "okoskodik" -.-" Elszomorít, hogy még vannak ilyen pasasok...
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40107 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:18:20 »


Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak. Smiley
nem véletlen nem írtam neki semmi ilyet. diagnosztika és máris látszik pontosan a gond.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40108 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:35:09 »

nem véletlen nem írtam neki semmi ilyet. diagnosztika és máris látszik pontosan a gond.


Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40109 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:38:33 »

Ne tettesd magad hülyébbnek, mint amilyen valójában vagy. Smiley

Ha elfogytak az érvek, jön a személyeskedés? Kérném mellőzni.

Válasz
Senki nem mondta, hogy a 86. félbeszaladt degenerálás utánra már másfél liter gázolajjal hígult holmit autópályázással helyre lehet hozni. Éppenhogy arról volt szó, hogy a ciklus rendes lefutásához kell a pályamenet, ami közben ugyanúgy dúsul GO-val a motorolaj, mint ahogy a félbeszakadt ciklusnál, csak éppen itt lesz ideje a ciklus lejártával a feldúsult GO-nak eltűnni a motoroljaból a kartergázok irányába.

Nem? Dehogynem.

Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.

AndyA

majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.

Tehát városi üzemmódban nem megy ki, de bezzeg autópályán...

Válasz
Egyébként pont a már említett Mazda rá a példa, hogy van olyan jelentős, mérhető, kimutatható, nívópálcán megjelenő mértékű hígulás, ami még elfogadható, és ami a ciklus rendes lejátszásával még gond nélkül orvosolható, nem kíván olajcserét. A nívópálcán látható mérték bármilyen autóban deciliter nagyságrendű plusz az olajhoz, ezen remélem, nem kell elkezdjünk vitatkozni.

Ezt senki sem vonja kétségbe. Szép lassan hígul, majd elér egy szintet, és a szgép kiíratja, hogy olajcsere. Ezzel nincs is semmi kétség.
De nem távozik belőle annyi, hogy visszaállna egy elfogadható szintre (persze az autó nem az olaj minőségét méri általában, hanem azt számolja, mennyit fecskendezett a kipuffütembe - nyilván így nem fogja visszavonni az olajcsere-kérést, még ha meg is javulna az olaj.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40110 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:43:06 »

Annál több GO nem is igen van a motorolajban, úgyhogy pont helyben vagyunk.

Én az 1-5%-ot úgy értettem, hogy az olajban lévő GO 1-5%-a párolog el.

Válasz
Amúgy hogy mi mennyire párolog, az pont hőmérséklet függvénye. Ha a gázolaj a 150-300 fok közötti forráspontú szénhidrogének elegye (ill. a személyautókban használatos az ennek az alsó része), akkor 100-120 fok körül már erős a párolgás. Ezt úgy képzeld el, mint pl. a 80 fokos vizet. Nem forr, de gőzöl rendesen.

http://www.hotrod.com/how-to/engine/1310-engine-oil-temperature/

A 212 F fok a víz forráspontja, ehhez lehet viszonyítani a többi értéket.

Hőmérséklet, nyomás, és még egy-két dolog függvénye. Ez is ok. Szeretnék végre egy adatot, ahogy lenn írtam: mennyit kell autóznom 130-cal a pályán, hogy eltűnjön fél liter GO az olajból. Addig ne is folytassuk, amíg a lent 2 pontra nem érkezik válasz.
És maradjunk annyiban, hogy a GO nem fog eltűnni az olajból - még érős autópálya tempó után sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40111 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:48:54 »


Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...
én meg saját tapasztalatból tudom mondani, hogy más is tud ilyen hibákat produkálni. ahogy írta ginjoy is 5ft-300000ftig bármi lehet kb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40112 Dátum: 2016.04.09 szombat, 20:58:55 »


Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...

Szerintem hibáztál. Ha a motor jelez egy hibát, nyilván lehet találgatni, de sok értelme nincs, azért van a diag.
Elsőre nekem a go szűrő jött be, hogy esetleg eldugult, de én azt sem cserélném ki addig, amíg nincsenek meg a hibakódok.
Ha köhögsz, a doki se mondja azt, hogy meg fogsz halni. Pedig valójában egyszer mindenki eljut oda  vigyor3
Gondolom te se cseréltetted ki a porlasztókat egy ilyen hibajelenségre, hanem olvastatok hibatárolót.
Lenn már írták, mennyi minden lehet. Ebből rögtön a legdrágábbat feltételezni...

A múltkor ház-szigetelséről beszéltünk, és valaki felhozta, hogy beszéljek XY-nal, mert ő jól elszúrta a szigetelést...
...miért is beszéljek vele? Én inkább olyannal fogok beszélni, aki tudja hogyan kell csinálni....
Hát így.

Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni,
Pedig jó lenne.

És még pár bölcs gondolat.
Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 21:01:16 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40113 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:18:19 »

A rejtett csövet ironikusan írtam.
blablabla.... hehe

elpárolog. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40114 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:22:18 »

blablabla.... hehe

elpárolog. vigyor3

Ezt hívják trollkodásnak.
A tényeket kérném.
Semmi cicó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40115 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:25:49 »

Szerintem hibáztál. Ha a motor jelez egy hibát, nyilván lehet találgatni, de sok értelme nincs, azért van a diag.
Elsőre nekem a go szűrő jött be, hogy esetleg eldugult, de én azt sem cserélném ki addig, amíg nincsenek meg a hibakódok.
Ha köhögsz, a doki se mondja azt, hogy meg fogsz halni. Pedig valójában egyszer mindenki eljut oda  vigyor3
Gondolom te se cseréltetted ki a porlasztókat egy ilyen hibajelenségre, hanem olvastatok hibatárolót.
Lenn már írták, mennyi minden lehet. Ebből rögtön a legdrágábbat feltételezni...

A múltkor ház-szigetelséről beszéltünk, és valaki felhozta, hogy beszéljek XY-nal, mert ő jól elszúrta a szigetelést...
...miért is beszéljek vele? Én inkább olyannal fogok beszélni, aki tudja hogyan kell csinálni....
Hát így.

Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni,
Pedig jó lenne.

És még pár bölcs gondolat.
Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.



Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.  Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40116 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:27:04 »

De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.

Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék

1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.

Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.
jó.szerinted mennyivel kevesebb olaj jut egy sikeres,és egy sikertelen regeneráció alatt a motorolajba?

Hát elmondom.Pont ugyan annyi.A különbség ,amiért javasolják az olajcserét az az, hogy több sikertelen regeneráció miatt több regenerációt indít az autó,mint normál sikeres regenerációk esetén.
Normál üzemben lefutott regenerációk során simán a 20e km-es csereperiódus alatt sem kell "előbb" lecserélni a motorolajat,mert a bekerült gázolaj szépen elpárolog a motorolajból.

Mondhatod még,hogy szerinted,de ez nem szerintem van,azt meg nem fogadom el,hogy te mit hallottál. vigyor3

Azt én sem kérdőjelezem meg,hogy több sikertelen regenerációs ciklus miatt sokkal több regenerációs ciklust indít a rendszer,ezért valószínűleg a normálnál több go kerül a mo-ba. eplus2 Ebben biztos vagyok,hogy ezt mérték is a fejlesztők,és ezért van a csere előírva olyankor.Azon nem segít egy autópályás menet,de ezt eddig senki nem írta,csak te cáfolod bőszen. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40117 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:28:07 »

Ezt hívják trollkodásnak.
A tényeket kérném.
Semmi cicó.
A tények megvannak,te beszélsz valótlant.Eddig minden bizonyíték nélkül. nyes
A többi blablabla.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40118 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:30:56 »



Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.  Smiley
nyugodtan írd le a saját tapasztalataidat.ne hagyd magad."veled vagyok Vietnam!" nyes
Éljenek a nők,hiszen náluk van az összes phina.Aki mást mond,az a  Balogh.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40119 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:33:34 »

nyugodtan írd le a saját tapasztalataidat.ne hagyd magad."veled vagyok Vietnam!" nyes
Éljenek a nők,hiszen náluk van az összes phina.Aki mást mond,az a  Balogh.... hehe


Balogh szerint is nállunk van az összes phinna Wink  eplus2  angel
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40120 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:40:50 »



Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.  Smiley

Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40121 Dátum: 2016.04.09 szombat, 21:48:07 »

jó.szerinted mennyivel kevesebb olaj jut egy sikeres,és egy sikertelen regeneráció alatt a motorolajba?

A sikeres regenerációnál egyrészt nem fogja újra kezdeni, másrészt rövidebb ideig lefut. Harmadrészt - lehet, hogy nem is kell regen, mert kiég a dpf.
Tehát, jóval kevesebb.

Válasz
Hát elmondom.Pont ugyan annyi.

Tévedsz.

Válasz
A különbség ,amiért javasolják az olajcserét az az, hogy több sikertelen regeneráció miatt több regenerációt indít az autó,mint normál sikeres regenerációk esetén.

Ez így van.

Válasz
Normál üzemben lefutott regenerációk során simán a 20e km-es csereperiódus alatt sem kell "előbb" lecserélni a motorolajat,mert a bekerült gázolaj szépen elpárolog a motorolajból.

Dehogy. A sikeres regenerációnál kevesebb jut a gázolajba, és így nem jut el addig, hogy előbb kelljen olajat cserélni.

Válasz
Mondhatod még,hogy szerinted,de ez nem szerintem van,azt meg nem fogadom el,hogy te mit hallottál. vigyor3

Látod, ez a te dolgod.

Válasz
Azt én sem kérdőjelezem meg,hogy több sikertelen regenerációs ciklus miatt sokkal több regenerációs ciklust indít a rendszer,ezért valószínűleg a normálnál több go kerül a mo-ba. eplus2 Ebben biztos vagyok,hogy ezt mérték is a fejlesztők,és ezért van a csere előírva olyankor.Azon nem segít egy autópályás menet,de ezt eddig senki nem írta,csak te cáfolod bőszen. nyes

Hát ez pont ugyanaz, amit én írtam... örülök, hogy végre eljutottunk ide.

Abból indultatok ki, hogy a srác go-at érez-e az olajban. Majd jött a tipp, hogy menjen egy autópályatempót.

Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.

AndyA

majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.

Pont azt állítottátok.


Továbbra is kérek adatot, hány kilométert kell mennem pályán, hogy fél liter go eltűnjön az olajból.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 21:52:34 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40122 Dátum: 2016.04.09 szombat, 22:05:29 »

A sikeres regenerációnál egyrészt nem fogja újra kezdeni, másrészt rövidebb ideig lefut. Harmadrészt - lehet, hogy nem is kell regen, mert kiég a dpf.
Tehát, jóval kevesebb.

Tévedsz.

Ez így van.

Dehogy. A sikeres regenerációnál kevesebb jut a gázolajba, és így nem jut el addig, hogy előbb kelljen olajat cserélni.

Látod, ez a te dolgod.

Hát ez pont ugyanaz, amit én írtam... örülök, hogy végre eljutottunk ide.

Abból indultatok ki, hogy a srác go-at érez-e az olajban. Majd jött a tipp, hogy menjen egy autópályatempót.

Pont azt állítottátok.


Továbbra is kérek adatot, hány kilométert kell mennem pályán, hogy fél liter go eltűnjön az olajból.
6 sikeres regen ugyanannyi go val higul mint 6 sikertelen.a sikeresseget nem a megallitas vagy a nem megallitas határozza meg csak hanem a mért nyomás különbség, de időben ugyan addig tart.
Nem fog 6 sikeres regen utan olajcserét hisztizni, mert elpárolgott a bekerult go.


Ez a lényeg , a többi blablabla..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40123 Dátum: 2016.04.09 szombat, 22:12:21 »


Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.
áááá, kedvencem, amikor 1-200 hsz-szel rögtön tudják mi a baja nyes de a múlt héten még nekik kellett a segítség
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40124 Dátum: 2016.04.09 szombat, 22:23:17 »

Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...


Nem vetted észre, hogy nő vagyok??? És mégis miből vetted volna észre, ha a személyi számom is ideírom, esetleg születési anykönyvi kivanotot tegyek profilképnek?? Abból észre vetted volna??? A név, a fénykép nem volt elég árulkodó?? Jesszus, rég hallottam ennyire szánalmas magyarázatot... Nem kell finomkodnod, legalább kimutatkozik milyen is vagy...   action  Kiss
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40125 Dátum: 2016.04.09 szombat, 23:15:59 »


Nem vetted észre, hogy nő vagyok??? És mégis miből vetted volna észre, ha a személyi számom is ideírom, esetleg születési anykönyvi kivanotot tegyek profilképnek?? Abból észre vetted volna??? A név, a fénykép nem volt elég árulkodó?? Jesszus, rég hallottam ennyire szánalmas magyarázatot... Nem kell finomkodnod, legalább kimutatkozik milyen is vagy...   action  Kiss

 felkialtas Kérlek titeket, hogy ezt a továbbiakban max PÜ-ben intézzétek, mivel semmi köze nincs a TDCI motorokhoz. Köszönöm. felkialtas
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40126 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 00:29:27 »

Nem vetted észre, hogy nő vagyok???

Tényleg nem. Sokan használnak cicis, vagy hasonló avatart.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40127 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 00:31:33 »

6 sikeres regen ugyanannyi go val higul mint 6 sikertelen.a sikeresseget nem a megallitas vagy a nem megallitas határozza meg csak hanem a mért nyomás különbség, de időben ugyan addig tart.

Tévedsz. De most nem ez a lényeg.
Kérném a bizonyítékokat... amik alátámasztják az elméleted.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40128 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 09:50:20 »

Tévedsz. De most nem ez a lényeg.
Kérném a bizonyítékokat... amik alátámasztják az elméleted.
te állítasz valótlant,neked kell bizonyítani.
én diagoltam már párszázszor a regenerációs ciklusokat az autómon.Te hányszor?
Szóval eddig tőled csak a blablabla... vigyor3
Elmondom,hogy a diag azt is megmondja neked,hogy 2 regen közt mennyi gázolaj égett el.De mind1 is ez neked,hiszen nincs  dpf-ed, se.. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40129 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 10:37:52 »


Balogh szerint is nállunk van az összes phinna Wink  eplus2  angel

Nem csak az, hanem a legtöbb használható nyílás.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40130 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 10:38:40 »

Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...

 eplus2

Na látod, mondom én, hogy a nőket nem veszed észre... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40131 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 11:04:19 »

Nem csak az, hanem a legtöbb használható nyílás.  eplus2


Mert ugye az a lényeg...  eplus2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40132 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 11:08:54 »


Mert ugye az a lényeg...  eplus2

Legalábbis az ad alapot a zsarolásra!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40133 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 11:53:07 »

Legalábbis az ad alapot a zsarolásra!  hehe


És milyen jól müködik. Wink Mint egy TDCi motor... (csak,hogy ne tudjanak belekötni a beszélgetésbe)  angel
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40134 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 13:42:07 »

te állítasz valótlant,neked kell bizonyítani.
én diagoltam már párszázszor a regenerációs ciklusokat az autómon.Te hányszor?
Szóval eddig tőled csak a blablabla... vigyor3
Elmondom,hogy a diag azt is megmondja neked,hogy 2 regen közt mennyi gázolaj égett el.De mind1 is ez neked,hiszen nincs  dpf-ed, se.. Wink

(Csak úgy zárójelben, miért csak a saját autóm diageredményei jöhetnek számításba? Hozzáférek gyári diageredmények százaihoz, ezreihez. Lépésenként lekövetve mindent, majd a végén a kütyü kiírja a megoldást.)

Te állítottad, hogy a go eltűnik autópálya üzemmódban. Én ezt az állításod kétség bevonom.
Ez volt az alap, ebből indultunk ki. A blabla, meg a többi személyeskedő-trollkodó dolog csak azért volt, mert nem tudom bizonyítani az állításod.
Szerintem 3 lehetőség van.
1 Bebizonyítod, hogy van rá lehetőség, hogy mondjuk egy fél olajcsere-ciklus alatt eltűnik fél liter go.
2 Elismered, hogy amit a vita elején írtál, az tévedés volt.
3 Trollkodsz, személyeskedsz tovább.

Ismerlek, a te választásod a 3. lesz. Nyilván, okkal: ennyire telik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40135 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 13:48:37 »

Gáz lett a fórum emberek... gun gun gun
Tudom...húzzak el innen és ne olvassam!!!  nyes action

De a lényegen nem változtat...jó lenne ha változás lenne!  eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40136 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:05:41 »

(Csak úgy zárójelben, miért csak a saját autóm diageredményei jöhetnek számításba? Hozzáférek gyári diageredmények százaihoz, ezreihez. Lépésenként lekövetve mindent, majd a végén a kütyü kiírja a megoldást.)

Te állítottad, hogy a go eltűnik autópálya üzemmódban. Én ezt az állításod kétség bevonom.
Ez volt az alap, ebből indultunk ki. A blabla, meg a többi személyeskedő-trollkodó dolog csak azért volt, mert nem tudom bizonyítani az állításod.
Szerintem 3 lehetőség van.
1 Bebizonyítod, hogy van rá lehetőség, hogy mondjuk egy fél olajcsere-ciklus alatt eltűnik fél liter go.
2 Elismered, hogy amit a vita elején írtál, az tévedés volt.
3 Trollkodsz, személyeskedsz tovább.

Ismerlek, a te választásod a 3. lesz. Nyilván, okkal: ennyire telik.
egyetlenegy gyári diagot sem linkeltél eddig.várom!
te állítasz mást,mint a valóság.bizonyítsd te az ellenkezőjét.
A többi blablabla.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.10 vasárnap, 17:07:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40137 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:06:14 »

Gáz lett a fórum emberek... gun gun gun
Tudom...húzzak el innen és ne olvassam!!!  nyes action

De a lényegen nem változtat...jó lenne ha változás lenne!  eljen
jó lenne kevesebb jaguáros,aki beleszól a dolgokba.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40138 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:21:21 »

jó lenne kevesebb jaguáros,aki beleszól a dolgokba.... eplus2

Én csak szimplán szívesen olvasnék akár Ford mondeos dolgokat is...Mert tapasztalatoknak jó!
De amit itt műveltek pár napja az kritikán aluli...
És teljesen mindegy, hogy Mondeom van-e, Jaguárom vagy bármi másom...szimplán emberi dolgokról beszélek!
De ez a hozzászólásod ismét megütötte a 30-as IQ-t  taps taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40139 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:29:53 »

Én csak szimplán szívesen olvasnék akár Ford mondeos dolgokat is...Mert tapasztalatoknak jó!
De amit itt műveltek pár napja az kritikán aluli...
És teljesen mindegy, hogy Mondeom van-e, Jaguárom vagy bármi másom...szimplán emberi dolgokról beszélek!
De ez a hozzászólásod ismét megütötte a 30-as IQ-t  taps taps
ki művel és mit,ami nem tetszik?

Nekem is vannak amik nem tetszenek,ha akarod megoldom egy nap pihivel az összes problémádat. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40140 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:31:23 »

ki művel és mit,ami nem tetszik?

Nekem is vannak amik nem tetszenek,ha akarod megoldom egy nap pihivel az összes problémádat. Wink

 taps taps taps taps
 party0038
Nagyon kemény vagy!  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40141 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:34:58 »

taps taps taps taps
 party0038
Nagyon kemény vagy!  Undecided
én?
Megkérdeztem mi a problémád.Még azt sem írod le normálisan,de egy poénra sértegetsz.Nincs ezzel gond,egy gomb megnyomásához nem kell keménynek lenni.

Eddig csak a hangulatot kelted.Mond mi a problémád,hátha megtudjuk oldani,és ne csak duzzogjál! Fügelacira emlékeztetsz.... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.10 vasárnap, 17:36:38 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40142 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:41:30 »

én?
Megkérdeztem mi a problémád.Még azt sem írod le normálisan,de egy poénra sértegetsz.Nincs ezzel gond,egy gomb megnyomásához nem kell keménynek lenni.

Eddig csak a hangulatot kelted.Mond mi a problémád,hátha megtudjuk oldani,és ne csak duzzogjál! Fügelacira emlékeztetsz.... nyes

De te miért vetted magadra azt amit írtam?! Én általánosságból beszéltem! Azt írtam, hogy ami az elmúlt napokban (hetekben) megy a fórumon az nem jó...
Egyszerűen nem olyan a fórum mint 1 éve...akkor is ment a csipkelődés, "odamondogatás"...de a fő téma mindig a segítség volt...mindig valakinek a baja-nyűge élvezte az elsőbbséget! Ez nincs mostanában...lassan már ismerkedős oldal lesz ebből...az elmúlt 2 oldal csak odamondok a másiknak-ról szól...
Engem összességében nem zavar, csak megemlítettem (nem én elsőként, már volt aki írta) hogy rossz az irányvonal...ennyi és nem több!
Erre te jöttél, hogy fogjam be...1 napra elcsendesítesz. Én erre reagáltam úgy, hogy kemény vagy...jól megbüntetsz...
Ha már te admin vagy tegyél azért, hogy maradjon olyan a fórum mint régebben...és ne te oltogass egy mezei fórumozót... wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40143 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 17:50:15 »

De te miért vetted magadra azt amit írtam?! Én általánosságból beszéltem! Azt írtam, hogy ami az elmúlt napokban (hetekben) megy a fórumon az nem jó...

mert nekem címezted?
Ez eddig semmi!Csak hangulatkeltés!Mond,hogy mi a problémád,vagy maradj csendben.Ezzel így semmit nem lehet kezdeni.Sok minden nem tetszik az embereknek,de az nem megoldás,hogy ez így nem jó.Mi nem jó?Unatkozol az a baj?
Tudod mit?Nem olyan a fórum mint 1 éve.Sőt nem is olyan,mint 8éve.Mond mit szeretnél,hátha segíthetek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #40144 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 18:44:32 »

taps taps taps taps
 party0038
Nagyon kemény vagy!  Undecided

Nem baj, akkor majd Alf problémáit is megtoldjuk egy nap pihivel...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40145 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 19:34:34 »

Nem baj, akkor majd Alf problémáit is megtoldjuk egy nap pihivel...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

 Cheesy

Én lekapcsoltatom az egész fórumot... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40146 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 19:39:19 »


És milyen jól müködik. Wink Mint egy TDCi motor... (csak,hogy ne tudjanak belekötni a beszélgetésbe)  angel

Egy tdci-ben talán, de nálam is?  Wink vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40147 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 19:42:50 »

Egy tdci-ben talán, de nálam is?  Wink vigyor3
Mi lenne ha Petike kedvéért átmennétek a csetbe barátkozni?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40148 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 19:45:02 »

Mi lenne ha Petike kedvéért átmennétek a csetbe barátkozni?!
Jóvanna...

De Petike akar velem chatelni?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #40149 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:03:59 »

Jóvanna...

De Petike akar velem chatelni?  hehe
nem olyan nagy gond ez neked... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 796 797 798 799 800 801 802 [803] 804 805 806 807 808 809 810 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.