Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:35:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 801 802 803 804 805 806 807 [808] 809 810 811 812 813 814 815 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13707392 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40350 Dátum: 2016.05.10 kedd, 14:38:21 »

Szerintem ez jo lehet:



Nem jó. Ebből még vágni kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40351 Dátum: 2016.05.10 kedd, 15:30:27 »

Nem jó. Ebből még vágni kell.

AndyA
Ez kiad vagy hármat!
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40352 Dátum: 2016.05.10 kedd, 15:36:02 »

Üdv Tagok!
Szerintetek a wikin lévő egr vakoló lemez mérete jó lehet a hátsó egr-es blokkhoz is?
nem, a hátsó egr-nek messzebb vannak a furatok, ezáltal hosszúkásabb alakú
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40353 Dátum: 2016.05.10 kedd, 16:21:14 »

Nem jó. Ebből még vágni kell.

AndyA

Dehogy, csak kell fúrni rá két lukat, a fogantyú meg tökéletes lesz a motortartó bakok rángatásos tesztelésére  hehe
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #40354 Dátum: 2016.05.10 kedd, 16:24:43 »

Sziasztok

Meghalt a turbóvezérlőm valószínűleg (6NW 008 412) Mi a különbség, ha van a 2.2 és a 2.0 turbója és geometriája között mert azt tudnék szerezni egyet.

Üdv feketeba
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #40355 Dátum: 2016.05.10 kedd, 17:11:37 »

Sziasztok

Meghalt a turbóvezérlőm valószínűleg (6NW 008 412) Mi a különbség, ha van a 2.2 és a 2.0 turbója és geometriája között mert azt tudnék szerezni egyet.

Üdv feketeba
semmi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #40356 Dátum: 2016.05.10 kedd, 17:44:37 »

semmi.
Az egész turbó tokkal vonóval egyforma?
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40357 Dátum: 2016.05.10 kedd, 17:48:00 »

Az egész turbó tokkal vonóval egyforma?
tized miliméterekkel talán nagyobb a 2.2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #40358 Dátum: 2016.05.10 kedd, 18:02:56 »

tized miliméterekkel talán nagyobb a 2.2
Ezek szerint akkor minden gond nélkül felszerelhetek rá egy 2.0-ás turbót.

Köszöntem a gyors válaszokat.

Üdv feketeba
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40359 Dátum: 2016.05.10 kedd, 19:32:24 »

nem, a hátsó egr-nek messzebb vannak a furatok, ezáltal hosszúkásabb alakú
Köszi!
Akkor bontom és mérem  wave
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40360 Dátum: 2016.05.10 kedd, 19:41:36 »

A minap hibakódot olvastunk: P1664, c1316 és egy ismeretlen: c2400
A 1664 lehet levegősödéstől? Valamiért rángat és füstöl az autó hidegen, melegen pedig 2000-es fordulaton fix sebességnél ringatózik, mint ha kihagyna egy porlasztó. A c1316 fék probléma mi lehet szerintetek?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40361 Dátum: 2016.05.10 kedd, 20:08:45 »

Ezek szerint akkor minden gond nélkül felszerelhetek rá egy 2.0-ás turbót.

Köszöntem a gyors válaszokat.

Üdv feketeba

A 2.2 turbójában más belül a csiga, és többet is pörög. De a 2.0-ét fel tudod rakni, fog működni. A 155 pacit esetleg nem fogja tudni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40362 Dátum: 2016.05.11 szerda, 18:18:38 »

Sziasztok!
Hűtőfolyadék cseréhez hol ajánlott megbontani a csöveket ?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40363 Dátum: 2016.05.11 szerda, 20:08:21 »

semmi.
Mar ha a 2.2-se is doglott  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40364 Dátum: 2016.05.11 szerda, 21:30:17 »

Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40365 Dátum: 2016.05.11 szerda, 21:39:08 »

Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.

Lukas turbócső?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #40366 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 06:13:33 »

Lukas turbócső?
a malacfarok villog.ezt nem tudja egy 2001es autó.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #40367 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 06:15:54 »

Ma kicseréltem a gázolajszűrőt. Nem volt probléma, nem levegősödött le a rendszer, úgy csináltam ahogy itt leírták. Ezért tényleg kár fizetni a szerelőt.
A problémám sajnos azonban megmaradt.
A fordulatszám 1400 fölé csak erőszakos gázadásra pörög fel íszonyatos füst kiséretében.
Alapjáraton nem füstöl, elvan. A malacfarok folyamatosan villog.
Levettem a motorburkolatot és nem tetszet amit láttam. Gyakorlatilag mindent beverrt az olaj középen,de nem legfelül a motor elején. Pénteken viszem megnézetni, hibakódot kiolvasni. Nem tudom mire számítsak.
ha szerencséd van,akkor a motortérben az gázolaj,és azért villog a malacfarka-vészüzem.ezért nem is megy.
szinte biztos az üzemanyagrendszeri hiba,jó esetben,csak folyat a rendszered és attól van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40368 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 09:51:19 »

ha szerencséd van,akkor a motortérben az gázolaj,és azért villog a malacfarka-vészüzem.ezért nem is megy.
szinte biztos az üzemanyagrendszeri hiba,jó esetben,csak folyat a rendszered és attól van....

Rosszabb esetben ?
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #40369 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 14:05:56 »

Rosszabb esetben ?
további üza rendszeri gondok.szivattyú,csúcsok....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40370 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 19:53:26 »

Sziasztok!
Hűtőfolyadék cseréhez hol ajánlott megbontani a csöveket ?

A hűtő alsó csonkjára gondoltam. Jó lesz úgy?Huh?  wow1 wow1 wow1
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40371 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 20:02:28 »

A hűtő alsó csonkjára gondoltam. Jó lesz úgy?Huh?  wow1 wow1 wow1

Itt egy lehetőség, bár nekem egy kissé túlságosan spriccelős módszer. 2:25-2:30 között mutatja a csavart amit ki kell tekerni.
https://www.youtube.com/watch?v=loB5tDd4jow

Lehet, hogy jobb a csövet megbontani. Nem tudom.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40372 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 22:00:51 »

Sziasztok!

2006os N7BB Tdci-ben milyen módon lehet kiiktatni az Egr-t már ha egyáltalán ki lehet.
150 000 ért találtam bele újat. Csak gyáriban van. Ez igaz? 

Üdv.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40373 Dátum: 2016.05.12 csütörtök, 22:02:33 »

Itt egy lehetőség, bár nekem egy kissé túlságosan spriccelős módszer. 2:25-2:30 között mutatja a csavart amit ki kell tekerni.
https://www.youtube.com/watch?v=loB5tDd4jow

Lehet, hogy jobb a csövet megbontani. Nem tudom.

Köszi, jó ez a kis video. eljen eljen eljen
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40374 Dátum: 2016.05.13 péntek, 12:09:54 »

Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?  
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 12:12:06 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40375 Dátum: 2016.05.13 péntek, 12:15:27 »

Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?  
igen
nem
van, de piszok messze vagy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40376 Dátum: 2016.05.13 péntek, 13:02:36 »

igen
nem
van, de piszok messze vagy

A dugót magam is meg tudnám csinálni csak sajnos acél lemezem nincs. Bádogos alulemez is jó hozzá?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40377 Dátum: 2016.05.13 péntek, 13:44:31 »

Szervizben történt olajcsere (Ford olaj 5W30) után (lehet, hogy csak véletlen egybeesés) hidegen indulva a motor fordulatszáma akadozik és fehér büdös füst jön ki a kipufogón. A géptetőt felnyitva egy kis füstöt lehetett látni a turbónál. Van esetleg tippetek, hogy mi okozhatja a jelenséget. Melegen már egyenletesen jár a motor a fordulatszám is rendben és a turbónál sem látok füstöt.  
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 14:06:10 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40378 Dátum: 2016.05.13 péntek, 13:51:03 »

Ez az EGR jó az én autómhoz??? Segítsen valaki. Köszi

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-JAGUAR-X-TYPE-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-WITH-DPF-BRAND-NEW-CSS52205-/182125964336?hash=item2a678dac30:g:snAAAOxyUylTQm35
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40379 Dátum: 2016.05.13 péntek, 15:43:41 »

Ha a műszercsoport nem jelez hibát, akkor nem olvasható hibakód OBD olvasóval? Azaz ha hibakódot generál az autó, akkor a műszercsoport valamelyik hibajelzője jelez?
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 15:45:19 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #40380 Dátum: 2016.05.13 péntek, 21:22:32 »

Sziasztok!

Sogoromnak keresünk autót és olcsón láttam  (460ert )2003 kombit 2.0 dízel motorral ez nekem gyanúsan olcsó  főleg hogy jónak tűnik kép alapján.Az eladó szerint tökéletes csak vett másik autót. Esetleg ha megnezem mire figyeljek miket nézzek meg rajta. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40381 Dátum: 2016.05.13 péntek, 21:54:53 »

Sziasztok!

Sogoromnak keresünk autót és olcsón láttam  (460ert )2003 kombit 2.0 dízel motorral ez nekem gyanúsan olcsó  főleg hogy jónak tűnik kép alapján.Az eladó szerint tökéletes csak vett másik autót. Esetleg ha megnezem mire figyeljek miket nézzek meg rajta. Előre is köszi a segítséget.

Arra számítsatok, hogy nem áll meg itt a buli. Sitty sutty elszaladhatnak a költségek mill fölé, köré. Azt kell eldönteni, hogy ez fáj-e vagy sem. Azaz, hogy egy 500e ért vett autóra ráköltesz még 1-1,3x annyit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40382 Dátum: 2016.05.13 péntek, 23:05:21 »

Az EGR ledugózása csökkenti a kipufogóból jövő kormos füstöt?
MK3 facelift komputere jelez hibát a ledugózás miatt?
Van esetleg valakinek itt a fórumon EGR dugója eladó?  

Igen.

Az EUR-4-es, DPF-es verziónál beír egy hibakódot (alacsony EGR nyomás) és világít a diagnosztika-lámpa, de ezen kívül semmi. EUR-3-nál nagyritkán random bedob hibakódot, de inkább nem.

Csinálj egyet, nem olyan bonyolult.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40383 Dátum: 2016.05.13 péntek, 23:07:03 »

A dugót magam is meg tudnám csinálni csak sajnos acél lemezem nincs. Bádogos alulemez is jó hozzá?

Ha rendesen megcsinálod, hogy jól tömítsen (ne jöhessen vissza kipufogógáz, ami a lemez mellett kiszökik), akkor egy 1-2 mm-es alu is tökéletes. A kipufogogáz tartalmaz olyan korrozív anyagokat, amik idővel az alut megehetik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40384 Dátum: 2016.05.13 péntek, 23:07:54 »


Mindenképpen új kell, dugózni nem elég?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40385 Dátum: 2016.05.14 szombat, 05:55:55 »

Igen.

Az EUR-4-es, DPF-es verziónál beír egy hibakódot (alacsony EGR nyomás) és világít a diagnosztika-lámpa, de ezen kívül semmi. EUR-3-nál nagyritkán random bedob hibakódot, de inkább nem.

Csinálj egyet, nem olyan bonyolult.

AndyA

és Az EUR-4-es, DPF nélküli változatnál is random dobálja a hibakódot  smile
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40386 Dátum: 2016.05.14 szombat, 06:25:24 »

és Az EUR-4-es, DPF nélküli változatnál is random dobálja a hibakódot  smile

Én már ki sem törlöm. Smiley Mert van, hogy egy hétig nem ad hibát, van, hogy a második gyorsításkor újra világít a lámpa.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1126


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40387 Dátum: 2016.05.14 szombat, 06:34:12 »

Én már ki sem törlöm. Smiley Mert van, hogy egy hétig nem ad hibát, van, hogy a második gyorsításkor újra világít a lámpa.

Mióta lezártam, hál'isten nekem eddig 2x dobta fel csak, tényleg ritkán dobja nekem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40388 Dátum: 2016.05.14 szombat, 07:05:10 »

Mindenképpen új kell, dugózni nem elég?

AndyA

Le van dugózva, így most jó nem rángat és nem füstöl az autó. De viszont a check engine lámpa folyamatosan jelez és az autót pedig szeretném eladni. Tehát kell bele egy EGR szelep. A kérdésem az hogy ez az E-bayes egr jó lesz e az autómhoz. NEm nagyon egyértelmű a számomra, 1697822 a gyári száma.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40389 Dátum: 2016.05.14 szombat, 08:41:57 »

Le van dugózva, így most jó nem rángat és nem füstöl az autó. De viszont a check engine lámpa folyamatosan jelez és az autót pedig szeretném eladni. Tehát kell bele egy EGR szelep. A kérdésem az hogy ez az E-bayes egr jó lesz e az autómhoz. NEm nagyon egyértelmű a számomra, 1697822 a gyári száma.

Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.

Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #40390 Dátum: 2016.05.14 szombat, 09:20:45 »

Arra számítsatok, hogy nem áll meg itt a buli. Sitty sutty elszaladhatnak a költségek mill fölé, köré. Azt kell eldönteni, hogy ez fáj-e vagy sem. Azaz, hogy egy 500e ért vett autóra ráköltesz még 1-1,3x annyit.

Sajnos nincs annyi pénze még pluszba , viszont olyan autó kellene amivel kimegy nemetbe és nem hagyja cserben legalább egy pár hónapig amíg nem tud rákölteni. Bár a tulaj azt mondta elvihetjuk a szerelőhöz de azért ő sem lát bele.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40391 Dátum: 2016.05.14 szombat, 09:22:40 »

Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.

Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.

AndyA

Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit.. 
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.14 szombat, 09:27:12 írta cyri » Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40392 Dátum: 2016.05.14 szombat, 10:07:02 »

Igen, EUR4-es és DPF-es. N7BB. Jól működik a dugózással, csak a motor hangja másabb lett picit.. 
Tavaly hoztam németből magamnak, hááát... Kellőképpen nem jártam utána mert ha tudom hogy az N7BB ennyire szo..ós akkor inkább hoztam volna valami 2005 körülit.

Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40393 Dátum: 2016.05.14 szombat, 10:38:07 »

Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.

AndyA
az meg ford motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40394 Dátum: 2016.05.14 szombat, 11:46:23 »

Azt mondják, ez nem Ford, hanem PSA motor. De egyelőre sok részletet nem találtam róla.

Nem psa motor az, hanem ford, a Puma. A PSA motor a 4-esben van. Az egyedüli kivétel az egynyóc.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40395 Dátum: 2016.05.14 szombat, 11:49:22 »

Ha EUR-4-es, DPF-es az autód, akkor normális, hogy világít a check engine az EGR-dugó miatt. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha törlöd, perceken belül írja vissza újra.

Ha működik az autó, nem kell új EGR. Simán nem kell törődni a lámpával és kész.

AndyA

Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40396 Dátum: 2016.05.14 szombat, 11:59:30 »

Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...

Az egr füstöt tol vissza a motorba. Elég nehéz lenne megmagyarázni, hogy ez a motornak jó.
Az oka a környezetvédelem: az égéstér hőmérsékletét csökkentse, ezáltal csökkennek a nitrogénoxidok.
Szóval a levegőnek jó, a motornak rossz.

Az üzemanyag adalékok sem csodák, de vannak esetek, amikor segítenek. Simán lehet bizonyítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40397 Dátum: 2016.05.14 szombat, 13:41:07 »

Sajnos nincs annyi pénze még pluszba , viszont olyan autó kellene amivel kimegy nemetbe és nem hagyja cserben legalább egy pár hónapig amíg nem tud rákölteni. Bár a tulaj azt mondta elvihetjuk a szerelőhöz de azért ő sem lát bele.
Szia!
Az autó előéltét nem ismerem, az ára alapján valószínűsíthető, hogy a benne lévő kritikus alkatrészeknek már nincs túl sok hátra. Ha a fórumon olvasgatsz, akkor hamar kiderül, hogy ezek  p.csúcs, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű l.kerék, turbó. Ezek mind mind sok százezres nagyságrendűek. Ha ezek cseréjéről, állapotáról nincs hiteles adat, akkor lutri a vétel. A szerelő sem tud sokat ezekből kizárni. A turbónak, lendkeréknek van hangja, de a másik kettőről még a diag sem mondja meg, hogy már csak 1 hónap vagy 10e km van-e bennük, vagy még elmegy sokkal többet. Persze ha van üa rendszerre utaló hibakód, akkor nem kell megvenni. De ha nincs, az pont nem jelent semmit.
Ha ennyi pénze van, akkor ne ilyet vegyen. Keressen olyan autómárkát, típust ahol 500 ért nem az aljából válogathat. De legalábbis olyat, ami egyszerűbb technika. Benzin, 8 szelep, faék egyszerűség. Ha a németeknél letérdel a tdci technika, akkor az sokba fog kerülni.
Szerintem.
És szerintem tddi-t se.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40398 Dátum: 2016.05.14 szombat, 14:58:28 »

Valaki már bebizonyította ténylegesen, hogy az autó tovább bírja EGR dugózással?
Olvastam már róla eleget, tudom miről van szó ha ledugózza valaki...de olyan érzésem van ezzel a témával kapcsolatban mint az üzemanyaghoz önteni kell-e valami adalékot...attól jobb-e az autó...az sem bizonyított...Olyan érzésem van ez egy örök "harc"...illetve az EGR kiiktatásával csak jönnek a hibakódok...

Az autó nem bírja tovább. Pont ugyanaddig fog elmenni, mint EGR-dugó nélkül, pár százezer km-t. Maga az EGR bírja tovább, mert nem megy tele a kormos-koszos dzsúvával.

A leggyakoribb EGR-meghibásodás, hogy elkoszolódik és megszorul, és mivel kipucolni olyankor már a lehetetlenséggel határos, csak a csere segít.

Ha dugózol, akkor nem lesz koszos, ergo soha nem megy tönkre, amíg autó az autó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #40399 Dátum: 2016.05.14 szombat, 15:00:15 »

Az egr füstöt tol vissza a motorba. Elég nehéz lenne megmagyarázni, hogy ez a motornak jó.
Az oka a környezetvédelem: az égéstér hőmérsékletét csökkentse, ezáltal csökkennek a nitrogénoxidok.
Szóval a levegőnek jó, a motornak rossz.

Az üzemanyag adalékok sem csodák, de vannak esetek, amikor segítenek. Simán lehet bizonyítani.

Meg a kipufogott (bármi) egy jeletős részét nem engedi kipufogni, és mivel részterhelésen elég a beszívott levegő 60%-a is az égéshez és a motor járásához, nem gond, hogy mellette 40% kipufogógáz van.

Így a kipufogócső végén mérve sokkal alacsonyabb a szennyező anyagok mennyisége...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 801 802 803 804 805 806 807 [808] 809 810 811 812 813 814 815 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.