Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:43:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
796
797
798
799
800
801
802
[
803
]
804
805
806
807
808
809
810
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658506 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40100 Dátum:
2016.04.09 szombat, 18:49:05 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 20:26:57
Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak.
de csak riogatás. az hogy villog a malacfarok az nagyon sok hibára utalhat. vizsgálat nélkül bármit mondani . egyszerű 5 ft-os Ogyűrűtől az 5000 ft os jeladón át a 300ezres felújításig bármi lehet. de így rámondani bármit is könnyelműség
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40101 Dátum:
2016.04.09 szombat, 18:56:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.04.09 szombat, 18:49:05
de csak riogatás. az hogy villog a malacfarok az nagyon sok hibára utalhat. vizsgálat nélkül bármit mondani . egyszerű 5 ft-os Ogyűrűtől az 5000 ft os jeladón át a 300ezres felújításig bármi lehet. de így rámondani bármit is könnyelműség
Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni, csak mert nem lóg @ a lábamközött!! Írtam azt is, hogy ne legyen igazam, de nem hagyhatja figyelmen kívül azt az sem.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40102 Dátum:
2016.04.09 szombat, 19:03:01 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 18:56:59
Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni, csak mert nem lóg @ a lábamközött!! Írtam azt is, hogy ne legyen igazam, de nem hagyhatja figyelmen kívül azt az sem.
az nem elnyomás ha nem vagy tisztában valamivel és kijavítanak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40103 Dátum:
2016.04.09 szombat, 19:04:41 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 18:33:15
A rejtett csövet ironikusan írtam. Az erősem megkérdőjelezhetőeket, viszont kérdőjelezz meg bátran.
Igen, a gázolaj nem az a párolgós fajta. A benzinnél még elhinném - talán. De a gázolaj közel sem párolog annyit, hogy eltávozzon az olajból.
Igen. Ebben maradhatunk. Legyen mondjuk 1-5%, kb ennyi párolog el.
Lást a fenti felhívást. És kérném a személyeskedő, trollkodó magatartás mellőzését.
Annál több GO nem is igen van a motorolajban, úgyhogy pont helyben vagyunk.
Amúgy hogy mi mennyire párolog, az pont hőmérséklet függvénye. Ha a gázolaj a 150-300 fok közötti forráspontú szénhidrogének elegye (ill. a személyautókban használatos az ennek az alsó része), akkor 100-120 fok körül már erős a párolgás. Ezt úgy képzeld el, mint pl. a 80 fokos vizet. Nem forr, de gőzöl rendesen.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/1310-engine-oil-temperature/
A 212 F fok a víz forráspontja, ehhez lehet viszonyítani a többi értéket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40104 Dátum:
2016.04.09 szombat, 19:10:17 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 18:37:55
De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.
Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék
1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.
Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.
Ne tettesd magad hülyébbnek, mint amilyen valójában vagy.
Senki nem mondta, hogy a 86. félbeszaladt degenerálás utánra már másfél liter gázolajjal hígult holmit autópályázással helyre lehet hozni. Éppenhogy arról volt szó, hogy a ciklus rendes lefutásához kell a pályamenet, ami közben ugyanúgy dúsul GO-val a motorolaj, mint ahogy a félbeszakadt ciklusnál, csak éppen itt lesz ideje a ciklus lejártával a feldúsult GO-nak eltűnni a motoroljaból a kartergázok irányába.
Egyébként pont a már említett Mazda rá a példa, hogy van olyan jelentős, mérhető, kimutatható, nívópálcán megjelenő mértékű hígulás, ami még elfogadható, és ami a ciklus rendes lejátszásával még gond nélkül orvosolható, nem kíván olajcserét. A nívópálcán látható mérték bármilyen autóban deciliter nagyságrendű plusz az olajhoz, ezen remélem, nem kell elkezdjünk vitatkozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40105 Dátum:
2016.04.09 szombat, 19:13:46 »
elkezdeni?
mikor volt az már
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40106 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:16:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.04.09 szombat, 19:03:01
az nem elnyomás ha nem vagy tisztában valamivel és kijavítanak
Te biztosan nőgyűlölő vagy, ezért elég rosszul viseled ha egy nő "okoskodik" -.-" Elszomorít, hogy még vannak ilyen pasasok...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40107 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:18:20 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.08 péntek, 20:26:57
Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak.
nem véletlen nem írtam neki semmi ilyet. diagnosztika és máris látszik pontosan a gond.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40108 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:35:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.09 szombat, 20:18:20
nem véletlen nem írtam neki semmi ilyet. diagnosztika és máris látszik pontosan a gond.
Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40109 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:38:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.09 szombat, 19:10:17
Ne tettesd magad hülyébbnek, mint amilyen valójában vagy.
Ha elfogytak az érvek, jön a személyeskedés? Kérném mellőzni.
Válasz
Senki nem mondta, hogy a 86. félbeszaladt degenerálás utánra már másfél liter gázolajjal hígult holmit autópályázással helyre lehet hozni. Éppenhogy arról volt szó, hogy a ciklus rendes lefutásához kell a pályamenet, ami közben ugyanúgy dúsul GO-val a motorolaj, mint ahogy a félbeszakadt ciklusnál, csak éppen itt lesz ideje a ciklus lejártával a feldúsult GO-nak eltűnni a motoroljaból a kartergázok irányába.
Nem? Dehogynem.
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 08:35:57
Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.
AndyA
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 08:15:49
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
Tehát városi üzemmódban nem megy ki, de bezzeg autópályán...
Válasz
Egyébként pont a már említett Mazda rá a példa, hogy van olyan jelentős, mérhető, kimutatható, nívópálcán megjelenő mértékű hígulás, ami még elfogadható, és ami a ciklus rendes lejátszásával még gond nélkül orvosolható, nem kíván olajcserét. A nívópálcán látható mérték bármilyen autóban deciliter nagyságrendű plusz az olajhoz, ezen remélem, nem kell elkezdjünk vitatkozni.
Ezt senki sem vonja kétségbe. Szép lassan hígul, majd elér egy szintet, és a szgép kiíratja, hogy olajcsere. Ezzel nincs is semmi kétség.
De nem távozik belőle annyi, hogy visszaállna egy elfogadható szintre (persze az autó nem az olaj minőségét méri általában, hanem azt számolja, mennyit fecskendezett a kipuffütembe - nyilván így nem fogja visszavonni az olajcsere-kérést, még ha meg is javulna az olaj.)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40110 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:43:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.09 szombat, 19:04:41
Annál több GO nem is igen van a motorolajban, úgyhogy pont helyben vagyunk.
Én az 1-5%-ot úgy értettem, hogy az olajban lévő GO 1-5%-a párolog el.
Válasz
Amúgy hogy mi mennyire párolog, az pont hőmérséklet függvénye. Ha a gázolaj a 150-300 fok közötti forráspontú szénhidrogének elegye (ill. a személyautókban használatos az ennek az alsó része), akkor 100-120 fok körül már erős a párolgás. Ezt úgy képzeld el, mint pl. a 80 fokos vizet. Nem forr, de gőzöl rendesen.
http://www.hotrod.com/how-to/engine/1310-engine-oil-temperature/
A 212 F fok a víz forráspontja, ehhez lehet viszonyítani a többi értéket.
Hőmérséklet, nyomás, és még egy-két dolog függvénye. Ez is ok. Szeretnék végre egy adatot, ahogy lenn írtam: mennyit kell autóznom 130-cal a pályán, hogy eltűnjön fél liter GO az olajból. Addig ne is folytassuk, amíg a lent 2 pontra nem érkezik válasz.
És maradjunk annyiban, hogy a GO nem fog eltűnni az olajból - még érős autópálya tempó után sem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40111 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:48:54 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 20:35:09
Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...
én meg saját tapasztalatból tudom mondani, hogy más is tud ilyen hibákat produkálni. ahogy írta ginjoy is 5ft-300000ftig bármi lehet kb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40112 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:58:55 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 20:35:09
Persze, hogy diag nélkül nem tudjuk. Ő kérdezett én válaszoltam a SAJÁT! tapasztalatomból, mután az én autóm azokat a tüneteket produkálta mint a fent említett úriemberé. Az vesse rám az első követ aki szerint hibáztam...
Szerintem hibáztál. Ha a motor jelez egy hibát, nyilván lehet találgatni, de sok értelme nincs, azért van a diag.
Elsőre nekem a go szűrő jött be, hogy esetleg eldugult, de én azt sem cserélném ki addig, amíg nincsenek meg a hibakódok.
Ha köhögsz, a doki se mondja azt, hogy meg fogsz halni. Pedig valójában egyszer mindenki eljut oda
Gondolom te se cseréltetted ki a porlasztókat egy ilyen hibajelenségre, hanem olvastatok hibatárolót.
Lenn már írták, mennyi minden lehet. Ebből rögtön a legdrágábbat feltételezni...
A múltkor ház-szigetelséről beszéltünk, és valaki felhozta, hogy beszéljek XY-nal, mert ő jól elszúrta a szigetelést...
...miért is beszéljek vele? Én inkább olyannal fogok beszélni, aki tudja hogyan kell csinálni....
Hát így.
Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni,
Pedig jó lenne.
És még pár bölcs gondolat.
Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 21:01:16 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40113 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:18:19 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 18:33:15
A rejtett csövet ironikusan írtam.
blablabla....
elpárolog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40114 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:22:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.09 szombat, 21:18:19
blablabla....
elpárolog.
Ezt hívják trollkodásnak.
A tényeket kérném.
Semmi cicó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40115 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:25:49 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 20:58:55
Szerintem hibáztál. Ha a motor jelez egy hibát, nyilván lehet találgatni, de sok értelme nincs, azért van a diag.
Elsőre nekem a go szűrő jött be, hogy esetleg eldugult, de én azt sem cserélném ki addig, amíg nincsenek meg a hibakódok.
Ha köhögsz, a doki se mondja azt, hogy meg fogsz halni. Pedig valójában egyszer mindenki eljut oda
Gondolom te se cseréltetted ki a porlasztókat egy ilyen hibajelenségre, hanem olvastatok hibatárolót.
Lenn már írták, mennyi minden lehet. Ebből rögtön a legdrágábbat feltételezni...
A múltkor ház-szigetelséről beszéltünk, és valaki felhozta, hogy beszéljek XY-nal, mert ő jól elszúrta a szigetelést...
...miért is beszéljek vele? Én inkább olyannal fogok beszélni, aki tudja hogyan kell csinálni....
Hát így.
Szólok, hogy nem hagyom magam elnyomni,
Pedig jó lenne.
És még pár bölcs gondolat.
Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.
Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40116 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:27:04 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 18:37:55
De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.
Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék
1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.
Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.
jó.szerinted mennyivel kevesebb olaj jut egy sikeres,és egy sikertelen regeneráció alatt a motorolajba?
Hát elmondom.Pont ugyan annyi.A különbség ,amiért javasolják az olajcserét az az, hogy több sikertelen regeneráció miatt több regenerációt indít az autó,mint normál sikeres regenerációk esetén.
Normál üzemben lefutott regenerációk során simán a 20e km-es csereperiódus alatt sem kell "előbb" lecserélni a motorolajat,mert a bekerült gázolaj szépen elpárolog a motorolajból.
Mondhatod még,hogy szerinted,de ez nem szerintem van,azt meg nem fogadom el,hogy te mit hallottál.
Azt én sem kérdőjelezem meg,hogy több sikertelen regenerációs ciklus miatt sokkal több regenerációs ciklust indít a rendszer,ezért valószínűleg a normálnál több go kerül a mo-ba.
Ebben biztos vagyok,hogy ezt mérték is a fejlesztők,és ezért van a csere előírva olyankor.Azon nem segít egy autópályás menet,de ezt eddig senki nem írta,csak te cáfolod bőszen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40117 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:28:07 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:22:18
Ezt hívják trollkodásnak.
A tényeket kérném.
Semmi cicó.
A tények megvannak,te beszélsz valótlant.Eddig minden bizonyíték nélkül.
A többi blablabla....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40118 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:30:56 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 21:25:49
Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.
nyugodtan írd le a saját tapasztalataidat.ne hagyd magad."veled vagyok Vietnam!"
Éljenek a nők,hiszen náluk van az összes phina.Aki mást mond,az a Balogh....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40119 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:33:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.09 szombat, 21:30:56
nyugodtan írd le a saját tapasztalataidat.ne hagyd magad."veled vagyok Vietnam!"
Éljenek a nők,hiszen náluk van az összes phina.Aki mást mond,az a Balogh....
Balogh szerint is nállunk van az összes phinna
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40120 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:40:50 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 21:25:49
Miért is kellene hagynom?? Ez csak férfi tagoknak lett létrehozva?? Mert akkor bocsánat, hogy idetévedtem. De ha nem, akkor engedd meg, hogy legyen saját véleményem. És saját tapasztalatomat leírjam, ahogy azt a többi forumozó is teszi. Akiket nem kezdesz így ki ahogy engem. Nyílván való, hogy az szúrja a szemef, hogy nő vagyok. Tudj elsíklani a hozzászólásaim felett, ahogy én is teszem a tieid felett.
Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40121 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:48:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.09 szombat, 21:27:04
jó.szerinted mennyivel kevesebb olaj jut egy sikeres,és egy sikertelen regeneráció alatt a motorolajba?
A sikeres regenerációnál egyrészt nem fogja újra kezdeni, másrészt rövidebb ideig lefut. Harmadrészt - lehet, hogy nem is kell regen, mert kiég a dpf.
Tehát, jóval kevesebb.
Válasz
Hát elmondom.Pont ugyan annyi.
Tévedsz.
Válasz
A különbség ,amiért javasolják az olajcserét az az, hogy több sikertelen regeneráció miatt több regenerációt indít az autó,mint normál sikeres regenerációk esetén.
Ez így van.
Válasz
Normál üzemben lefutott regenerációk során simán a 20e km-es csereperiódus alatt sem kell "előbb" lecserélni a motorolajat,mert a bekerült gázolaj szépen elpárolog a motorolajból.
Dehogy. A sikeres regenerációnál kevesebb jut a gázolajba, és így nem jut el addig, hogy előbb kelljen olajat cserélni.
Válasz
Mondhatod még,hogy szerinted,de ez nem szerintem van,azt meg nem fogadom el,hogy te mit hallottál.
Látod, ez a te dolgod.
Válasz
Azt én sem kérdőjelezem meg,hogy több sikertelen regenerációs ciklus miatt sokkal több regenerációs ciklust indít a rendszer,ezért valószínűleg a normálnál több go kerül a mo-ba.
Ebben biztos vagyok,hogy ezt mérték is a fejlesztők,és ezért van a csere előírva olyankor.Azon nem segít egy autópályás menet,de ezt eddig senki nem írta,csak te cáfolod bőszen.
Hát ez pont ugyanaz, amit én írtam... örülök, hogy végre eljutottunk ide.
Abból indultatok ki, hogy a srác go-at érez-e az olajban. Majd jött a tipp, hogy menjen egy autópályatempót.
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.04 hétfő, 08:35:57
Az attól függ, hogyan használja. Sima városi menetben lehet, hogy nem megy ki belőle az összes, ahhoz egy jobb autópályamenet kell inkább.
AndyA
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 08:15:49
majdnem.hosszabb távon annyira felmelegszik a motor,és vele együtt az olaj is,hogy a gázolaj elpárolog belőle.
Pont azt állítottátok.
Továbbra is kérek adatot, hány kilométert kell mennem pályán, hogy fél liter go eltűnjön az olajból.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 21:52:34 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40122 Dátum:
2016.04.09 szombat, 22:05:29 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:48:07
A sikeres regenerációnál egyrészt nem fogja újra kezdeni, másrészt rövidebb ideig lefut. Harmadrészt - lehet, hogy nem is kell regen, mert kiég a dpf.
Tehát, jóval kevesebb.
Tévedsz.
Ez így van.
Dehogy. A sikeres regenerációnál kevesebb jut a gázolajba, és így nem jut el addig, hogy előbb kelljen olajat cserélni.
Látod, ez a te dolgod.
Hát ez pont ugyanaz, amit én írtam... örülök, hogy végre eljutottunk ide.
Abból indultatok ki, hogy a srác go-at érez-e az olajban. Majd jött a tipp, hogy menjen egy autópályatempót.
Pont azt állítottátok.
Továbbra is kérek adatot, hány kilométert kell mennem pályán, hogy fél liter go eltűnjön az olajból.
6 sikeres regen ugyanannyi go val higul mint 6 sikertelen.a sikeresseget nem a megallitas vagy a nem megallitas határozza meg csak hanem a mért nyomás különbség, de időben ugyan addig tart.
Nem fog 6 sikeres regen utan olajcserét hisztizni, mert elpárolgott a bekerult go.
Ez a lényeg , a többi blablabla.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40123 Dátum:
2016.04.09 szombat, 22:12:21 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 20:58:55
Van itt pár júzer, akik digaolnak, sokat fórumoznak, és általában végigkövetik az ügyet, így meg lehet tudni, a találgatásból mi lett a végén.
Van némi tapasztalatuk. Nyilván nem tévedhetetlenek, de nem egy ügy alapján írják a véleményt.
Én a helyedben hallgatnék rájuk.
áááá, kedvencem, amikor 1-200 hsz-szel rögtön tudják mi a baja
de a múlt héten még nekik kellett a segítség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40124 Dátum:
2016.04.09 szombat, 22:23:17 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:40:50
Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...
Nem vetted észre, hogy nő vagyok??? És mégis miből vetted volna észre, ha a személyi számom is ideírom, esetleg születési anykönyvi kivanotot tegyek profilképnek?? Abból észre vetted volna??? A név, a fénykép nem volt elég árulkodó?? Jesszus, rég hallottam ennyire szánalmas magyarázatot... Nem kell finomkodnod, legalább kimutatkozik milyen is vagy...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40125 Dátum:
2016.04.09 szombat, 23:15:59 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 22:23:17
Nem vetted észre, hogy nő vagyok??? És mégis miből vetted volna észre, ha a személyi számom is ideírom, esetleg születési anykönyvi kivanotot tegyek profilképnek?? Abból észre vetted volna??? A név, a fénykép nem volt elég árulkodó?? Jesszus, rég hallottam ennyire szánalmas magyarázatot... Nem kell finomkodnod, legalább kimutatkozik milyen is vagy...
Kérlek titeket, hogy ezt a továbbiakban max PÜ-ben intézzétek, mivel semmi köze nincs a TDCI motorokhoz. Köszönöm.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40126 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 00:29:27 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 22:23:17
Nem vetted észre, hogy nő vagyok???
Tényleg nem. Sokan használnak cicis, vagy hasonló avatart.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40127 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 00:31:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.09 szombat, 22:05:29
6 sikeres regen ugyanannyi go val higul mint 6 sikertelen.a sikeresseget nem a megallitas vagy a nem megallitas határozza meg csak hanem a mért nyomás különbség, de időben ugyan addig tart.
Tévedsz. De most nem ez a lényeg.
Kérném a bizonyítékokat... amik alátámasztják az elméleted.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40128 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 09:50:20 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.10 vasárnap, 00:31:33
Tévedsz. De most nem ez a lényeg.
Kérném a bizonyítékokat... amik alátámasztják az elméleted.
te állítasz valótlant,neked kell bizonyítani.
én diagoltam már párszázszor a regenerációs ciklusokat az autómon.Te hányszor?
Szóval eddig tőled csak a blablabla...
Elmondom,hogy a diag azt is megmondja neked,hogy 2 regen közt mennyi gázolaj égett el.De mind1 is ez neked,hiszen nincs dpf-ed, se..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40129 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 10:37:52 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.09 szombat, 21:33:34
Balogh szerint is nállunk van az összes phinna
Nem csak az, hanem a legtöbb használható nyílás.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40130 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 10:38:40 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:40:50
Nem férfi tagoknak van, sőt.
Én nem akarok senkit se kikezdeni, nem vettem észre hogy nő vagy: ha észreveszem, biztos egy kicsit óvatosabban fogalmazok.
Ennek ellenére, nem rögtön a legrosszabbal kezdjük...
Na látod, mondom én, hogy a nőket nem veszed észre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40131 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 11:04:19 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 10:37:52
Nem csak az, hanem a legtöbb használható nyílás.
Mert ugye az a lényeg...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40132 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 11:08:54 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.10 vasárnap, 11:04:19
Mert ugye az a lényeg...
Legalábbis az ad alapot a zsarolásra!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40133 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 11:53:07 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 11:08:54
Legalábbis az ad alapot a zsarolásra!
És milyen jól müködik.
Mint egy TDCi motor... (csak,hogy ne tudjanak belekötni a beszélgetésbe)
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40134 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 13:42:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 09:50:20
te állítasz valótlant,neked kell bizonyítani.
én diagoltam már párszázszor a regenerációs ciklusokat az autómon.Te hányszor?
Szóval eddig tőled csak a blablabla...
Elmondom,hogy a diag azt is megmondja neked,hogy 2 regen közt mennyi gázolaj égett el.De mind1 is ez neked,hiszen nincs dpf-ed, se..
(Csak úgy zárójelben, miért csak a saját autóm diageredményei jöhetnek számításba? Hozzáférek gyári diageredmények százaihoz, ezreihez. Lépésenként lekövetve mindent, majd a végén a kütyü kiírja a megoldást.)
Te állítottad, hogy a go eltűnik autópálya üzemmódban. Én ezt az állításod kétség bevonom.
Ez volt az alap, ebből indultunk ki. A blabla, meg a többi személyeskedő-trollkodó dolog csak azért volt, mert nem tudom bizonyítani az állításod.
Szerintem 3 lehetőség van.
1 Bebizonyítod, hogy van rá lehetőség, hogy mondjuk egy fél olajcsere-ciklus alatt eltűnik fél liter go.
2 Elismered, hogy amit a vita elején írtál, az tévedés volt.
3 Trollkodsz, személyeskedsz tovább.
Ismerlek, a te választásod a 3. lesz. Nyilván, okkal: ennyire telik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40135 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 13:48:37 »
Gáz lett a fórum emberek...
Tudom...húzzak el innen és ne olvassam!!!
De a lényegen nem változtat...jó lenne ha változás lenne!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40136 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:05:41 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.10 vasárnap, 13:42:07
(Csak úgy zárójelben, miért csak a saját autóm diageredményei jöhetnek számításba? Hozzáférek gyári diageredmények százaihoz, ezreihez. Lépésenként lekövetve mindent, majd a végén a kütyü kiírja a megoldást.)
Te állítottad, hogy a go eltűnik autópálya üzemmódban. Én ezt az állításod kétség bevonom.
Ez volt az alap, ebből indultunk ki. A blabla, meg a többi személyeskedő-trollkodó dolog csak azért volt, mert nem tudom bizonyítani az állításod.
Szerintem 3 lehetőség van.
1 Bebizonyítod, hogy van rá lehetőség, hogy mondjuk egy fél olajcsere-ciklus alatt eltűnik fél liter go.
2 Elismered, hogy amit a vita elején írtál, az tévedés volt.
3 Trollkodsz, személyeskedsz tovább.
Ismerlek, a te választásod a 3. lesz. Nyilván, okkal: ennyire telik.
egyetlenegy gyári diagot sem linkeltél eddig.várom!
te állítasz mást,mint a valóság.bizonyítsd te az ellenkezőjét.
A többi blablabla.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.10 vasárnap, 17:07:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40137 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:06:14 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.04.10 vasárnap, 13:48:37
Gáz lett a fórum emberek...
Tudom...húzzak el innen és ne olvassam!!!
De a lényegen nem változtat...jó lenne ha változás lenne!
jó lenne kevesebb jaguáros,aki beleszól a dolgokba....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40138 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:21:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 17:06:14
jó lenne kevesebb jaguáros,aki beleszól a dolgokba....
Én csak szimplán szívesen olvasnék akár Ford mondeos dolgokat is...Mert tapasztalatoknak jó!
De amit itt műveltek pár napja az kritikán aluli...
És teljesen mindegy, hogy Mondeom van-e, Jaguárom vagy bármi másom...szimplán emberi dolgokról beszélek!
De ez a hozzászólásod ismét megütötte a 30-as IQ-t
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40139 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:29:53 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.04.10 vasárnap, 17:21:21
Én csak szimplán szívesen olvasnék akár Ford mondeos dolgokat is...Mert tapasztalatoknak jó!
De amit itt műveltek pár napja az kritikán aluli...
És teljesen mindegy, hogy Mondeom van-e, Jaguárom vagy bármi másom...szimplán emberi dolgokról beszélek!
De ez a hozzászólásod ismét megütötte a 30-as IQ-t
ki művel és mit,ami nem tetszik?
Nekem is vannak amik nem tetszenek,ha akarod megoldom egy nap pihivel az összes problémádat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40140 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:31:23 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 17:29:53
ki művel és mit,ami nem tetszik?
Nekem is vannak amik nem tetszenek,ha akarod megoldom egy nap pihivel az összes problémádat.
Nagyon kemény vagy!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40141 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:34:58 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.04.10 vasárnap, 17:31:23
Nagyon kemény vagy!
én?
Megkérdeztem mi a problémád.Még azt sem írod le normálisan,de egy poénra sértegetsz.Nincs ezzel gond,egy gomb megnyomásához nem kell keménynek lenni.
Eddig csak a hangulatot kelted.Mond mi a problémád,hátha megtudjuk oldani,és ne csak duzzogjál! Fügelacira emlékeztetsz....
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.10 vasárnap, 17:36:38 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40142 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:41:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 17:34:58
én?
Megkérdeztem mi a problémád.Még azt sem írod le normálisan,de egy poénra sértegetsz.Nincs ezzel gond,egy gomb megnyomásához nem kell keménynek lenni.
Eddig csak a hangulatot kelted.Mond mi a problémád,hátha megtudjuk oldani,és ne csak duzzogjál! Fügelacira emlékeztetsz....
De te miért vetted magadra azt amit írtam?! Én általánosságból beszéltem! Azt írtam, hogy ami az elmúlt napokban (hetekben) megy a fórumon az nem jó...
Egyszerűen nem olyan a fórum mint 1 éve...akkor is ment a csipkelődés, "odamondogatás"...de a fő téma mindig a segítség volt...mindig valakinek a baja-nyűge élvezte az elsőbbséget! Ez nincs mostanában...lassan már ismerkedős oldal lesz ebből...az elmúlt 2 oldal csak odamondok a másiknak-ról szól...
Engem összességében nem zavar, csak megemlítettem (nem én elsőként, már volt aki írta) hogy rossz az irányvonal...ennyi és nem több!
Erre te jöttél, hogy fogjam be...1 napra elcsendesítesz. Én erre reagáltam úgy, hogy kemény vagy...jól megbüntetsz...
Ha már te admin vagy tegyél azért, hogy maradjon olyan a fórum mint régebben...és ne te oltogass egy mezei fórumozót...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40143 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 17:50:15 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.04.10 vasárnap, 17:41:30
De te miért vetted magadra azt amit írtam?! Én általánosságból beszéltem! Azt írtam, hogy ami az elmúlt napokban (hetekben) megy a fórumon az nem jó...
mert nekem címezted?
Ez eddig semmi!Csak hangulatkeltés!Mond,hogy mi a problémád,vagy maradj csendben.Ezzel így semmit nem lehet kezdeni.Sok minden nem tetszik az embereknek,de az nem megoldás,hogy ez így nem jó.Mi nem jó?Unatkozol az a baj?
Tudod mit?Nem olyan a fórum mint 1 éve.Sőt nem is olyan,mint 8éve.Mond mit szeretnél,hátha segíthetek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40144 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 18:44:32 »
Idézetet írta: Petike86 - 2016.04.10 vasárnap, 17:31:23
Nagyon kemény vagy!
Nem baj, akkor majd Alf problémáit is megtoldjuk egy nap pihivel...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40145 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 19:34:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.10 vasárnap, 18:44:32
Nem baj, akkor majd Alf problémáit is megtoldjuk egy nap pihivel...
AndyA
Én lekapcsoltatom az egész fórumot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40146 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 19:39:19 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.10 vasárnap, 11:53:07
És milyen jól müködik.
Mint egy TDCi motor... (csak,hogy ne tudjanak belekötni a beszélgetésbe)
Egy tdci-ben talán, de nálam is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40147 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 19:42:50 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 19:39:19
Egy tdci-ben talán, de nálam is?
Mi lenne ha Petike kedvéért átmennétek a csetbe barátkozni?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40148 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 19:45:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 19:42:50
Mi lenne ha Petike kedvéért átmennétek a csetbe barátkozni?!
Jóvanna...
De Petike akar velem chatelni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40149 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:03:59 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 19:45:02
Jóvanna...
De Petike akar velem chatelni?
nem olyan nagy gond ez neked...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
796
797
798
799
800
801
802
[
803
]
804
805
806
807
808
809
810
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ