Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:14:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 795 796 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 808 809 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653038 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40050 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 21:23:53 »

ne maradjunk ebbe,mert nem így van.Ha nem párologna,egyszercsak 20liter lenne a karter tartalma. buck2

Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40051 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 22:25:39 »

Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.

Én laikus vagyok a témában, de józan paraszti ésszel belegondolva
1. nekem furcsának tűnne, ha a normál üzemmeleg motor és az autópályás üzemmeleg motor között akkora hőmérsékleti különbség lenne, hogy ennyire eltérően viselkedjen az olaj és a gázolaj (egyik körülmény között keveredik, másiknál kipárolog).
2. pályán 30 km az szűk 15 perc. Ennyi idő alatt kellene lejátszódjon az a folyamat, hogy felmelegszik a motor, felmelegszik az olaj, majd elpárolog X ml/dl gázolaj.
Kicsit szkeptikus vagyok...

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40052 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 22:34:12 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit.

Lennének kérdéseim, németből hoztam magamnak egy Mondit. Tök jó kevés fogyi, mellé még ugyahogy dinamikus is. (528as E39 BMWbol ültem át) Wink  Egy tulaj, vezetett szervizkönyv, nem leharcolt.
Elmentem vele 5000km-t és vannak gondok. 210000 van benne óra szerint, na most kezdte egy P132B hibával. Néha vészüzem turbo letilt ahogy ennek lennie kell. A végén már ujraindítás után is folyamat. Elektronika jo, vgt kar meg irrgalmatlanul beállt. Mindeközben check engine kivillant. Az auto sehova nem ment dadogott a motor 3.ikba tudtam vele menni 50el kb. Ok. Szerviz. Turbo leszed, kitakarit. EGR leszed, kitakarit. Vissza minden. Probakör. Kb 1km minden fasza. Hibákat nem dobja vissza. Mondom ezaz. Es ekkor alapjáraton az auto egyszercsak elkezdett füstölni. Mondom hmmm. Szerelöm elkezdte nyomni a gázt, feher fust, es dobált ki a kipufogo ilyen izzo, katalizator darabokat. Leállitja, majd alaneztunk mert füstölt es szó szerint izzott ott 1-2 dolog.

Valaki esetleg mondana erre valamit? Ez az auto DPF szűrős? Ha igen akkor lehet köze ehhez a izzo bulihoz?
Az auto néha megemeli a fordulatszamot kb 200al a normalhoz kepest es olyankor néha kihagy a motor egy pillanatra, ha odalépek a gázra a távolsagi fénye erősödik ha lelepek akkor halvanyul. Hozzateszem ez a hiba akkor all csak fent amikor emelt a fordulat, és semmiféle hikódot nem ír be.
 Bocsanat de kicsit kétségbe vagyok esve mert nem ezt vártam az autotol...


Üdv.

Ha valakit érdekel a probléma az volt hogy a DPF szűrő "enyhén" túlhevült és kiszakadt belőle egy darab. Na most ezt már visszarakni nem kell így, javasolták hogy kiiktatják a DPFet az autóból úgy hogy a motorvezérlőből kitörlik. Ez jó ötlet lehet? Lesz valami hátránya?
Üdv
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40053 Dátum: 2016.04.08 péntek, 08:53:01 »

Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
nem.ne maradjunk ebbe.elpárolog.hiszen nincs benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40054 Dátum: 2016.04.08 péntek, 09:03:42 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, üdvözlök mindenkit.

Lennének kérdéseim, németből hoztam magamnak egy Mondit. Tök jó kevés fogyi, mellé még ugyahogy dinamikus is. (528as E39 BMWbol ültem át) Wink  Egy tulaj, vezetett szervizkönyv, nem leharcolt.
Elmentem vele 5000km-t és vannak gondok. 210000 van benne óra szerint, na most kezdte egy P132B hibával. Néha vészüzem turbo letilt ahogy ennek lennie kell. A végén már ujraindítás után is folyamat. Elektronika jo, vgt kar meg irrgalmatlanul beállt. Mindeközben check engine kivillant. Az auto sehova nem ment dadogott a motor 3.ikba tudtam vele menni 50el kb. Ok. Szerviz. Turbo leszed, kitakarit. EGR leszed, kitakarit. Vissza minden. Probakör. Kb 1km minden fasza. Hibákat nem dobja vissza. Mondom ezaz. Es ekkor alapjáraton az auto egyszercsak elkezdett füstölni. Mondom hmmm. Szerelöm elkezdte nyomni a gázt, feher fust, es dobált ki a kipufogo ilyen izzo, katalizator darabokat. Leállitja, majd alaneztunk mert füstölt es szó szerint izzott ott 1-2 dolog.

Valaki esetleg mondana erre valamit? Ez az auto DPF szűrős? Ha igen akkor lehet köze ehhez a izzo bulihoz?
Az auto néha megemeli a fordulatszamot kb 200al a normalhoz kepest es olyankor néha kihagy a motor egy pillanatra, ha odalépek a gázra a távolsagi fénye erősödik ha lelepek akkor halvanyul. Hozzateszem ez a hiba akkor all csak fent amikor emelt a fordulat, és semmiféle hikódot nem ír be.
 Bocsanat de kicsit kétségbe vagyok esve mert nem ezt vártam az autotol...


Üdv.

Szia!
Német 2006-os autó, lesz benne DPF. Vagy legalábbis volt, valószínűleg annak az összeégett darabjait lökte ki, amikor regenerálás közben a szerelő elkezdte a gázt nyomni.
Amikor ez a fordulatszám-emelkedés van, akkor megy pl. a hűtőventilátor?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40055 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:03:31 »

Kérnék szépen egy hivatalos forrást, ahol írnak arról, hogy ha felszaporodott az olaj, akkor egy autópálya-tempó ezt a problémát megoldja.
Jó lenne tudni, hogy (egy akármilyen autónál) teszem azt fél liter hány km után tűnik el.
Ha lesz ilyen adat, visszatérhetünk. Addig viszont fenntartom, csak az olajcsere oldja meg.
Inkább ebben maradjunk.
miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.

"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."

Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 14:06:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40056 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:16:23 »

miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.

"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."

Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.

...ha kap rá lehetőséget.

Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40057 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:32:46 »

...ha kap rá lehetőséget.

Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.

AndyA

Tehát ha én a kocsimmal reggel megyek kb 1-1,5 km-t majd leállítom, majd délbe ugyan ez a táv haza megint leáll, egy óra múlva ugyanennyi vissza melóba, majd 4-kor megint haza, akkor tökre nem tesz jót neki??   Huh?  Huh?  Huh?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40058 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:37:28 »

Tehát ha én a kocsimmal reggel megyek kb 1-1,5 km-t majd leállítom, majd délbe ugyan ez a táv haza megint leáll, egy óra múlva ugyanennyi vissza melóba, majd 4-kor megint haza, akkor tökre nem tesz jót neki??   Huh?  Huh?  Huh?

Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40059 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:42:24 »

...ha kap rá lehetőséget.

degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni

AndyA

akkor meg van a megoldás : rövid utakon kell közlekedni és akkor nem lesz degenerált az ember  eplus2
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40060 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:42:38 »

Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.

AndyA

Nem tudom mi az a DPF... És azt sem, hogy az enyémben van e  Huh? Huh? Huh?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40061 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:44:48 »

Nem tudom mi az a DPF... És azt sem, hogy az enyémben van e  Huh? Huh? Huh?

hát azt neked kell tudnod, csinálsz e valamit a hátsó ülésen 2 hapsival Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40062 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:49:25 »

Alapvetően sem, de ha ráadásul még DPF-es is az autód, akkor meg különösen nem.

AndyA
2002-es hogy lenne dpf-es?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40063 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:54:50 »

2002-es hogy lenne dpf-es?

Nah pontosan arra gondoltam én is, hogy nem lehet DPF- es  vigyor3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40064 Dátum: 2016.04.08 péntek, 14:57:51 »

Nah pontosan arra gondoltam én is, hogy nem lehet DPF- es  vigyor3

Attól még a sok rövid út nem tesz jót a motornak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #40065 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:01:07 »

Akkor mégis csak hallomásból. nyes
Én 210e km nél járok lassan az smaxxal,és sosem jött még a cserélj olajat üzenet.És sosem volt gázolajszagú az olaj,amit leengedtem.És sosem ellenőriztem mikor regenerál,és mikor nem.sosem volt több az olajszint,pedig heti 2 alkalommal csak poénból is megnézem.
Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40066 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:14:07 »

hát azt neked kell tudnod, csinálsz e valamit a hátsó ülésen 2 hapsival Cheesy

Mi köze a hátsóülésen történteknek a DPF-hez?? wow1   vigyor3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40067 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:20:27 »

Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.

Így van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40068 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:22:24 »

Attól még a sok rövid út nem tesz jót a motornak.

AndyA

Heti 1x 2x azért megküldöm picit hosszabb távon. (30-80km) Talán ez segít, hogy ne nyekkenjen meg a motor mert akkor betolom a Tiszába az fix.  laugh
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40069 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:34:45 »

Mi köze a hátsóülésen történteknek a DPF-hez?? wow1   vigyor3


D.P  F**ck?  hehe
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40070 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:39:59 »

D.P  F**ck?  hehe


A f**ck még ok, de D.P??  azt nem vágom...  Huh? Lehet a hiba az én készülékemben van?

Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40071 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:43:13 »


A f**ck még ok, de D.P??  azt nem vágom...  Huh? Lehet a hiba az én készülékemben van?



a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek  eplus2
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #40072 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:45:39 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?

Köszi előre is!

 integet2
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40073 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:48:23 »

a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek  eplus2

Nah szép...  falbav Tiszta szerencse, hogy nincs DPF-em  eplus2  beka3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40074 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:52:24 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?

Köszi előre is!

 integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40075 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:16:52 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék:
Páromnak vásároltam egy 2006-os 130 lovas 2000 TDCi Mondeot. Olyan kérdésem lenne, hogy reggel hidegen villog az izzítás jele és eléggé kapkod a motor, de melegedést követően semmi baja. Ha melegen pár percig nagyobb sebességgel megyek vele ismét elkezni produkálni a hibát.
Esetleg valami ötlet vagy tapasztalat?

Köszi előre is!

 integet2


Porlasztó!
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40076 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:43:47 »


Porlasztó!
egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40077 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:51:40 »

a DP az az amikor a készülékedbe egyszerre két csatlakozót tömködnek  eplus2
erre már csak a filmekből emlékszer öregúr.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40078 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:53:59 »

Viszont ez az olajhígulásos dolog csak az első generációs DPF-ekre lehet jellemző ahol a hengerbe történik a "túltöltés", nem?
Ahol a szűrőbe fecskendez be ott aligha lesz olajhígulás akármennyi sikertelen regenciklus után sem.
Így van.

AndyA

nemegészen.a regenerációhoz szükséges hőmérsékletet ott is emelt rendszernyomás stabilizálja,ergo valamennyi ott is képződik,de kb fele annyi csak mint a koraiaknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40079 Dátum: 2016.04.08 péntek, 17:54:56 »

Nah szép...  falbav Tiszta szerencse, hogy nincs DPF-em  eplus2  beka3
nem olyan rossz az.már mint a DPF.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #40080 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:14:05 »

nem olyan rossz az.már mint a DPF.... eplus2

Kérdés: és melyik végén voltál a @nak?  eplus2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40081 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:15:38 »

Kérdés: és melyik végén voltál a @nak?  eplus2
úri ember ilyesmiről nem beszél. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #40082 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:18:53 »

úri ember ilyesmiről nem beszél. vigyor3

@=f@sz

De várj, inkább mégse mondd el, hogy te voltál-e, akit ketten karóba húztak  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40083 Dátum: 2016.04.08 péntek, 18:52:22 »

@=f@sz

De várj, inkább mégse mondd el, hogy te voltál-e, akit ketten karóba húztak  eplus2 eplus2 eplus2
Fórumtárs!
Én a helyedben vissza vennék ebből a stílustalan nagy arcból. Először meg kéne tanulnod elfogadható módon, nem sértő hangnemben hozzászólni. Nem biztos, hogy mindenkinek bejön ez a fajta jó pofizás. falbav falbav falbav
László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #40084 Dátum: 2016.04.08 péntek, 19:00:23 »

Fórumtárs!
Én a helyedben vissza vennék ebből a stílustalan nagy arcból. Először meg kéne tanulnod elfogadható módon, nem sértő hangnemben hozzászólni. Nem biztos, hogy mindenkinek bejön ez a fajta jó pofizás. falbav falbav falbav
László!

Kedves László!

Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40085 Dátum: 2016.04.08 péntek, 20:06:24 »

Kedves László!

Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Tisztelt Fórumtárs!
Én személy szerint nem sértődtem meg. Csupán az jutott eszembe, ami a hsz megírására sarkalt, hogy vannak nagyon kedves hölgy fórumtársaink is akik esetleg nem értik, és nem szeretnek ilyen szinten viccelni.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 08:04:40 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40086 Dátum: 2016.04.08 péntek, 20:26:57 »

egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat


Ez nem riogatás, csak jobb felkészülni ilyenkor a rosszra, legfeljebb kellemeset csalódik az ember ha nem az a baja. Viszont ha azt írod neki, hogy ugyan biztosan csak az üzemanyagszűrőt kell cserélni és megoldódik minden baja, erre komolyabb a baj, akkor az igen rosszul tud esni... De legyen igazad és kis baja legyen csak. Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40087 Dátum: 2016.04.08 péntek, 20:29:21 »

erre már csak a filmekből emlékszer öregúr.... hehe
Ez így van. hehe a két pasis egy csajos témától még filmen is viszolygok.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40088 Dátum: 2016.04.08 péntek, 20:31:54 »

Kedves László!

Én úgy vettem észre, de lehet tévedtem, hogy alf nem sértődik meg az effajta jópofizáson. De tudomásul vettem kérésedet, és igyekszem odafigyelni a hozzászólásaimra. Ha valakit megbántottam, sértettem, akkor elnézést kérek az illetőtől.
Nem tudhatod, ki, min sértődik meg. Annyira régen azért még nem mozogsz itt. Hacsak nem valami régi tag reinkarnációja vagy.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 22:09:49 írta VZoli » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40089 Dátum: 2016.04.08 péntek, 22:04:07 »

Lehet barátkozni, de inkább a csetbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40090 Dátum: 2016.04.08 péntek, 22:35:44 »

Szia!
Német 2006-os autó, lesz benne DPF. Vagy legalábbis volt, valószínűleg annak az összeégett darabjait lökte ki, amikor regenerálás közben a szerelő elkezdte a gázt nyomni.
Amikor ez a fordulatszám-emelkedés van, akkor megy pl. a hűtőventilátor?

Szia! Igen valóban van. Csak azt  nem tudom hogy ez most megadhatta magát véglegesen?  Ha visszakerül hozzám az autó megnézem megy e a venti...
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.08 péntek, 22:47:26 írta cyri » Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40091 Dátum: 2016.04.09 szombat, 08:26:34 »

Lehet barátkozni, de inkább a csetbe.

Sajnos egyre gyakrabban nyilvánosan barátkoznak Sad
Egyre inkább kezd hígulni a fórum Sad
2-3 nap után idenézek ( mert amúgy szeretem olvasgatni a problémákat-azok feltárásait ) de 2 oldalon keresztül nincs mondanivaló... Shocked
Szóval vissza a régi fórumot  nyes worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40092 Dátum: 2016.04.09 szombat, 09:13:50 »

Szia! Igen valóban van. Csak azt  nem tudom hogy ez most megadhatta magát véglegesen?  Ha visszakerül hozzám az autó megnézem megy e a venti...

Ha már összeégett darabok röpködnek, az már teljesen a vége. Vágjátok ki a fenébe, írassátok ki a PCM-ből/csapjátok be az érzékelőit, és felejtsétek el. Mk3-ban a DPF egy felejtős dolog.
Naplózva
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40093 Dátum: 2016.04.09 szombat, 09:31:20 »

Egy nagyon jó cikk a DPF-ről.

http://www.injektor.hu/13-alapok/42-dizel-kornyezetvedelem-reszecskeszuro
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
cyri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #40094 Dátum: 2016.04.09 szombat, 09:41:04 »

Ha már összeégett darabok röpködnek, az már teljesen a vége. Vágjátok ki a fenébe, írassátok ki a PCM-ből/csapjátok be az érzékelőit, és felejtsétek el. Mk3-ban a DPF egy felejtős dolog.

Igen ez lesz, csak Dephi motorvezérlője van amiből állítólag nem egyszerű kiírni a DPF-et.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci EU4 N7BB 2006 DPF
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40095 Dátum: 2016.04.09 szombat, 09:49:48 »

Igen ez lesz, csak Dephi motorvezérlője van amiből állítólag nem egyszerű kiírni a DPF-et.
tenni kell rá egy olyan gyári vezérlőt, amiben nincs dpf. az a legegyszerűbb és legolcsóbb. na meg a legjobb is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #40096 Dátum: 2016.04.09 szombat, 10:39:33 »

egyáltalán nem biztos. kár ezzel riogatni másokat

Köszi azért, akkor marad a várakozás szabad időpontra.
Jó hétvégét!  wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40097 Dátum: 2016.04.09 szombat, 18:33:15 »

miután azt hitted,hogy egy rejtett cső van,ahol visszajut a motorba az elpárolgott gázolaj,így minden más is erősen megkérdejelzhető,amit feltételezéseden alapuló válaszaidban olvashattunk.

"a gázolaj nem az a párolgós fajta. És hogy jut be a hengerig? valami titkos cső lehet ott..."

A rejtett csövet ironikusan írtam. Az erősem megkérdőjelezhetőeket, viszont kérdőjelezz meg bátran.
Igen, a gázolaj nem az a párolgós fajta. A benzinnél még elhinném - talán. De a gázolaj közel sem párolog annyit, hogy eltávozzon az olajból.

Válasz
Így maradhatunk abban,hogy elpárolog a felesleges gázolaj egy része a motorolajból.

Igen. Ebben maradhatunk. Legyen mondjuk 1-5%, kb ennyi párolog el.

Lást a fenti felhívást. És kérném a személyeskedő, trollkodó magatartás mellőzését.  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 18:38:58 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40098 Dátum: 2016.04.09 szombat, 18:37:55 »

...ha kap rá lehetőséget.

Mindenhol azt írják, hogy aki rövid távon, teljes felmelegedés nélkül stb. használja, plusz a degeneráció sem tud rendesen végrehajtódni az ilyen speciális üzem miatt, ott hígulhat fel annyira a motorolaj, hogy inkább jobb cserélni.

De az olaj azért hígul fel, mert nem tud lefutni a regeneráció, és nem pedig azért, mert nincs ideje elpárologni.

Ha állításotokat bizonyítani szeretnétek, kérnék

1 egy hivatalosnak tűnő cikket, műszaki leírást, valamelyik autógyár javítási eljárását, mely azt javasolja: ha felhígult az olaj, menj x kilométert autópályán.
2 egy becslést, táblázatot, képletet, amivel kiszámíthatom, hogy mennyit kell autópályáznom, hogy mondjuk fél liter gázolaj eltűnjön az olajból.

Én tudok hozni olyat, ami olajcserét ír elő ez esetben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40099 Dátum: 2016.04.09 szombat, 18:47:08 »

jahh, azt hittem már vége Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 795 796 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 808 809 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.