Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 09:10:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13811366 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4950 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:49:05 »

mik voltak a tünetek?
Egy éve hívott egy srác,hogy itt van erzsébeten,diagolni kéne,mert menet közben leállt az autója.(asszem)
Gondoltam cmp.Sajan én nem értem volna oda,mondtam neki húzza be Vik-hez.Másnap írta,hogy ugyan ez történ.Szétszakadtak a vezérműtengej rögzítő tuskói.Semmi zaj nem volt.Semmi előzmény.Hf-et kellett cserélnie.Talán valahol még meglehetne keresni,mert itt is volt téma......



szerk.
Aztán volt 1 másik is ,és azt meg is találtam,de csak ez volt téma a fórumon,az előző eset az magánba volt asszem....

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg429527#msg429527
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.22 szerda, 20:14:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4951 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:55:35 »

Bocs,hogy beleszolok da béemvé sem igazán jobb a sogor avval foglalkozik a válalkozása mellet.hogy töröt béemvéket hord nyugateuropábol és volt már olyan több is amit végig hurcolt fél magyarországon,hogy egyáltalán megtudjon álni elötte pedig,hogy eltudjon indulni velük.Szoval ha be áll az is negyon betud álni és nem igazán értenek hozzá többen mint a mondihoz.
nem akartam más tipussal hasonlítgatni a mondit,csak zasszi mester pickáltam kicsit.Ő meg vette az adást! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4952 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:14:19 »

ez viccnek is rossz! Angry ilyen nincs itt...csak egymást segítjük. police
Jóvanmá' .. csak vicc volt  taps  worship  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4953 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:20:30 »

Ja egy kérdés:
Időnként ez a fura indulási hang .. 1 mp kb az egész.. de olyan veszett csörgős.. olajnyomás miatt olyan? baj ez?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4954 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:22:15 »

Ja egy kérdés:
Időnként ez a fura indulási hang .. 1 mp kb az egész.. de olyan veszett csörgős.. olajnyomás miatt olyan? baj ez?
nem lehet, hogy önindító?? nekem szerintem megint ez kezd vacakolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4955 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:24:17 »

Ja egy kérdés:
Időnként ez a fura indulási hang .. 1 mp kb az egész.. de olyan veszett csörgős.. olajnyomás miatt olyan? baj ez?
szerintem a szíjfeszítpő vagy inkább  a kettőstömegű szíjtárcsa csörög be indítózáskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #4956 Dátum: 2010.09.22 szerda, 20:53:58 »

Mikori?Km?
Egr-t lekéne dugózni,turbócsőrendszert átnézni,esetleg méretni turbónyomást.Maf szenzort meglehet pucolni-az jót tesz.
Go szűrőt lehetne cserélni 15e km az már nem biztosít tökéletes szűrőt(hiba esetén az egyik leggyengébb láncszem).
Aztán lehetne a csúcsok körül ellenőrizni,nincs-e olajszivárgás.ha igen,akkor azt megkell szüntetni.
Olvasom,65e km elmentek a cserecsúcsok!?
Újak voltak,vagy felújítottak?
Kapott már a verda sw frissítést? (ezt csak szakszervízben)

Ha ezekre sem lesz változás,akkor csak reménykedhetsz,hogy nem úgy jártál mint Relhist.Hasonló dadogós gyenge alapjárat 500 körüli fordulattal...
Neki később kiderült,hogy nem jó csúcsokat tettek bele az előző gazdája korában,és mind a 4et cserélnie kellett.
A csúcsok cseréjekor kaptak a cserecsúcsok új kalibrációs kódot is?

Gyári szintű diagot kellene futtatni rajta,az még sokat elárulhat....(pl ha eu4,és dobott neked 1 egr hibát.....)

Köszönöm a segítséget.
2003.11.facelift 132Le automata. 2008 novemberben vettem óra  szerint 106e kmrel előtte volt porlasztócsúcs cserélve az Ivanicsnál nem tudok
semmit arról, hogy milyen csúcsok lettek berakva és hogy mit csináltak még rajta. Most  165e van benne eddig semmi baj nem volt vele.
Tudnál abban segíteni hogy kihez fordulhatnék diagnosztika és javítás miatt ?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4957 Dátum: 2010.09.22 szerda, 21:03:41 »

Köszönöm a segítséget.
2003.11.facelift 132Le automata. 2008 novemberben vettem óra  szerint 106e kmrel előtte volt porlasztócsúcs cserélve az Ivanicsnál nem tudok
semmit arról, hogy milyen csúcsok lettek berakva és hogy mit csináltak még rajta. Most  165e van benne eddig semmi baj nem volt vele.
Tudnál abban segíteni hogy kihez fordulhatnék diagnosztika és javítás miatt ?


Keresd nyugodtam Vik-et. Ő a Lurdival szemben a Fordnál dolgozik. Sokan járunk hozzá...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4958 Dátum: 2010.09.22 szerda, 21:13:30 »

Zasszi szerint igen. nyes
Viszont könnyen lehet orvosolni a szabadonfutóval!  http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0

Továbbá küldöm a pü-! Wink

Ez nem attol fugg, hogy en azt mondom hogy tipushiba, hanem mert az  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4959 Dátum: 2010.09.22 szerda, 23:14:04 »

Szóval, azt mondod, a pro-tec jó cucc. Nekem is van hideg reggelenként egy kis alapjárati ingadozás de semmi nyoma hibakódban. Belenyomnám én is a tankba... Kicsit aggódom, de eddig csak semleges/pozitív véleményeket olvastam.  Roll Eyes
Ne aggódj,negyed tanknál tedd bele a kéket és az utolsó csöppig menj vele.10-15 ezer km után ismételd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4960 Dátum: 2010.09.22 szerda, 23:29:42 »

Namost, vagy nagyon olcsón szerzed a Castrol olajat, vagy nagyon drágán a Ford olajat. vigyor3



Fordék (szervizben) 3100 Ft-ot kérnek a az olaj literéért, a Castrol Magnatec 5W30-at pedig (kedvezményesen, no!) 2100 Ft-ért szerzem be normál esetben. Persze, igaz, hogy a Ford olaj 1500 Ft körül van a Cromaxnál, ha jól tudom.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4961 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 08:16:53 »

Ne aggódj,negyed tanknál tedd bele a kéket és az utolsó csöppig menj vele.10-15 ezer km után ismételd meg.
Szóval te túladagolod.. Én nem mertem, csak egész tankhoz adni a flakon tartalmát.

Többiek: Szerintetek nincs benne valami olyan oldószer, ami töményen károsítja az ilyen-olyan tömítéseket?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4962 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 08:43:06 »

Fordék (szervizben) 3100 Ft-ot kérnek a az olaj literéért, a Castrol Magnatec 5W30-at pedig (kedvezményesen, no!) 2100 Ft-ért szerzem be normál esetben. Persze, igaz, hogy a Ford olaj 1500 Ft körül van a Cromaxnál, ha jól tudom.

Tehat akkor megsem olcsobb  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4963 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 09:30:45 »

Fordék (szervizben) 3100 Ft-ot kérnek a az olaj literéért, a Castrol Magnatec 5W30-at pedig (kedvezményesen, no!) 2100 Ft-ért szerzem be normál esetben. Persze, igaz, hogy a Ford olaj 1500 Ft körül van a Cromaxnál, ha jól tudom.

magnatec 5w-30-on belül is van 3 fajta... Legalábbis most Németországban a polcon legalább ennyi volt, egy utolsó bevásárlóközpontban. Volt Fordos is, annál a1 volt a megjelölés... De volt fosvágenes, meg béemes is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4964 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 12:00:35 »

magnatec 5w-30-on belül is van 3 fajta... Legalábbis most Németországban a polcon legalább ennyi volt, egy utolsó bevásárlóközpontban. Volt Fordos is, annál a1 volt a megjelölés... De volt ***vágenes, meg béemes is...


Ahogy mondod. Én a Castrol Magnatec ACEA A1-est szoktam venni, amin rajta van a Ford engedélye.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4965 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 14:42:17 »

Szóval te túladagolod.. Én nem mertem, csak egész tankhoz adni a flakon tartalmát.

Többiek: Szerintetek nincs benne valami olyan oldószer, ami töményen károsítja az ilyen-olyan tömítéseket?

A saját honlapjuk szerint van a pro-tecnek olyan alkalmazási formája, hogy gázolaj nélkül! Ekkor valami kütyüt kell bekötni a rendszerbe, és csak pro-tecet szippant. Perverz.  vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4966 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 17:50:41 »

Szóval te túladagolod.. Én nem mertem, csak egész tankhoz adni a flakon tartalmát.

Többiek: Szerintetek nincs benne valami olyan oldószer, ami töményen károsítja az ilyen-olyan tömítéseket?
A szerelőm tanácsa mert így töményebb és jobban tisztít.Tehet egész tankhoz is az is de úgy higabb
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4967 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:46:44 »

A szerelőm tanácsa mert így töményebb és jobban tisztít.Tehet egész tankhoz is az is de úgy higabb
dezsavű!
Érdekes ,én is ezt a tanácsot kaptam! taps
Öntsd 15literhez,majd zargazsd jól meg-ürítsd ki,és utána tankolj rá!Így hatásos!Ennek 4 éve.Azóta minden 3ik tank végén eljátszom ezt! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4968 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:48:12 »

Fordék (szervizben) 3100 Ft-ot kérnek a az olaj literéért, a Castrol Magnatec 5W30-at pedig (kedvezményesen, no!) 2100 Ft-ért szerzem be normál esetben. Persze, igaz, hogy a Ford olaj 1500 Ft körül van a Cromaxnál, ha jól tudom.
és időnként 6l meglehet venni 6e ftért is..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4969 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:48:55 »

Ez nem attol fugg, hogy en azt mondom hogy tipushiba, hanem mert az  vigyor3
Nem?Pedig én mindig asszittem! hehe Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4970 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:55:35 »

Nem?Pedig én mindig asszittem! hehe Wink wave
egy teljes Zacci féle TÍPUShiba listát, megnéznék, hogy mire kell számítsak eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4971 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 18:59:21 »

dezsavű!
Érdekes ,én is ezt a tanácsot kaptam! taps
Öntsd 15literhez,majd zargazsd jól meg-ürítsd ki,és utána tankolj rá!Így hatásos!Ennek 4 éve.Azóta minden 3ik tank végén eljátszom ezt! eljen
Nagy felhasználó lehetsz akkor.. Nem tudsz olcsón szerezni? Némi haszonnal eladhatnál belőle nekem. Átvennék pár flakonnal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4972 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:21:42 »

egy teljes Zacci féle TÍPUShiba listát, megnéznék, hogy mire kell számítsak eplus2

haaat nem sok jora  eplus2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4973 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:30:22 »

Köszönöm a segítséget.
2003.11.facelift 132Le automata. 2008 novemberben vettem óra  szerint 106e kmrel előtte volt porlasztócsúcs cserélve az Ivanicsnál nem tudok
semmit arról, hogy milyen csúcsok lettek berakva és hogy mit csináltak még rajta. Most  165e van benne eddig semmi baj nem volt vele.
Tudnál abban segíteni hogy kihez fordulhatnék diagnosztika és javítás miatt ?

Pesten keresd Németh Viktort (Vik) a lurdyval szemben a K.K.körúton az auto fort-nál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4974 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:33:30 »

haaat nem sok jora  eplus2
írhatnál egy listát mk3 ált topicba, én meg megírnám hogy mi az ami teljesült belőle vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4975 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:38:27 »

írhatnál egy listát mk3 ált topicba, én meg megírnám hogy mi az ami teljesült belőle vigyor3
én nem hiszem,hogy ez jó ötlet..... eplus2
Jó nagy vita is kerekedhet belőle!Csak mert ez szokott lenni..... Undecided
Játszátok le ezt privátban..... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4976 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 19:41:27 »

én nem hiszem,hogy ez jó ötlet..... eplus2
Jó nagy vita is kerekedhet belőle!Csak mert ez szokott lenni..... Undecided
Játszátok le ezt privátban..... Cheesy
nekem8, csak hajt a kíváncsiság, és lehet, hogy mást is érdekelne (am egy témát pont egy jó vita tud felprögetni) wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4977 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 22:25:46 »

nekem8, csak hajt a kíváncsiság, és lehet, hogy mást is érdekelne (am egy témát pont egy jó vita tud felprögetni) wave


Ez a forum java reszt elfogult userekkel van teli. Objektivitasnak itt fikarcnyi jele sincs  vigyor3
1-2x ossze irkaltam, hogy mik az MKIII tipushibai, kaptam a pu-t, hogy az MKIIIban egy motor csere olcsobb, mint egy japan verdan a fek csere  eplus2
a 3 littyos fogyirol mar nem is beszelve  eplus2
Szal felesleges hibakrol beszelni egy olyan forumon, ahol azt hiszik a userek, hogy tokeletes autojuk van, jah es persze mindennel kevesebbet fogyaszt, soooot neha meg termeli is az uzemanyagot, jah es persze minden mas autot lenyom a picsbe, es az MKIII az a verda amire soha nem kell kolteni, mert nem romlik el  eplus2
Naplózva

blah blah blah
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4978 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 23:28:51 »

Ez a forum java reszt elfogult userekkel van teli. Objektivitasnak itt fikarcnyi jele sincs  vigyor3
1-2x ossze irkaltam, hogy mik az MKIII tipushibai, kaptam a pu-t, hogy az MKIIIban egy motor csere olcsobb, mint egy japan verdan a fek csere  eplus2
a 3 littyos fogyirol mar nem is beszelve  eplus2
Szal felesleges hibakrol beszelni egy olyan forumon, ahol azt hiszik a userek, hogy tokeletes autojuk van, jah es persze mindennel kevesebbet fogyaszt, soooot neha meg termeli is az uzemanyagot, jah es persze minden mas autot lenyom a picsbe, es az MKIII az a verda amire soha nem kell kolteni, mert nem romlik el  eplus2

A Fanatikusoknak mindegy milyen akkor is ez kell,nekem is volt már vele gondom de ilyenkor a szép élmények elveszik a mérgemet.Már többször írtam ami elakar romlani el is fog.Nagyon megszerettem ezt a tipust és semmi sem veszi el a kedvemet tőle!!!!A mai autók egyike sem úgy van megcsinálva,hogy sokat kibírjon,de azért mindenre nem lehet azt mondani,hogy tipushiba.!!!! integet2
Te szeretd ezt a modelt?Minden autóra kell költeni főleg ki hogy megy vele hogy használja.Látod többen írják akkor is csak ez kell ha hibák jönnek elő,ki meg föladja a vele való foglalkozást szerintem nem is szerette meg soha.Akkor is Mondeo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eljen eljen eljen eljen eljen eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.23 csütörtök, 23:30:27 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #4979 Dátum: 2010.09.24 péntek, 14:58:03 »

Sziasztok!

2006 06os 130 LE TDCI mondim van. Ma szólt a szerelőm, hogy a dugattyú kilyukadt mert állítólag nem porlasztott rendesen a csúcs.
Kérdésem az lenne, hogy tapasztaltatok-e már ilyet, illetve, hogy tud-e valaki megbízható forrást dugattyú és csúcs beszerzéséhez.

Nagyon köszönöm a segítséget!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4980 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:00:26 »

Ez a forum java reszt elfogult userekkel van teli. Objektivitasnak itt fikarcnyi jele sincs  vigyor3
1-2x ossze irkaltam, hogy mik az MKIII tipushibai, kaptam a pu-t, hogy az MKIIIban egy motor csere olcsobb, mint egy japan verdan a fek csere  eplus2
a 3 littyos fogyirol mar nem is beszelve  eplus2
Szal felesleges hibakrol beszelni egy olyan forumon, ahol azt hiszik a userek, hogy tokeletes autojuk van, jah es persze mindennel kevesebbet fogyaszt, soooot neha meg termeli is az uzemanyagot, jah es persze minden mas autot lenyom a picsbe, es az MKIII az a verda amire soha nem kell kolteni, mert nem romlik el  eplus2


Zacci! Hát persze , hogy vagyunk egy páran elfogultak, különben mi a fenét keresnénk itt a fórumon? De szerintem az vagy Te is...  Wink
Persze, ez az autó egy anyagi csőd, ha minden kis sz@rral a márkaszervízhez rohansz, ezzel nem lehet vitatkozni. Ugyanezt el lehet játszani bármelyik márka bármilyen típusával is.
Az anyagi korlátokon kívül úgyis úgy veszel autót, mint ahogy szavazol: érzelmi alapon. És ezek után ki az, aki lábon lövi magát, hogy szarul döntött? Nem sokan (egyébként, ezek az objektívak).  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4981 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:04:16 »

Sziasztok!

2006 06os 130 LE TDCI mondim van. Ma szólt a szerelőm, hogy a dugattyú kilyukadt mert állítólag nem porlasztott rendesen a csúcs.
Kérdésem az lenne, hogy tapasztaltatok-e már ilyet, illetve, hogy tud-e valaki megbízható forrást dugattyú és csúcs beszerzéséhez.

Nagyon köszönöm a segítséget!

Dominak volt ilyen, jó beszerzési forrás: www.nagyauto.hu
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4982 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:06:22 »

Sziasztok!

2006 06os 130 LE TDCI mondim van. Ma szólt a szerelőm, hogy a dugattyú kilyukadt mert állítólag nem porlasztott rendesen a csúcs.
Kérdésem az lenne, hogy tapasztaltatok-e már ilyet, illetve, hogy tud-e valaki megbízható forrást dugattyú és csúcs beszerzéséhez.

Nagyon köszönöm a segítséget!

Képzelem, ahogy a szerelő mellékesen megemlíti, hogy "ja, és lyukas az egyik dugó, ki kéne cserélni".  eplus2
Félretéve a viccet, azért ez állítólag nagy gáz. Vontatni kellett a szervízbe, vagy lábon ment be?
Ha Budapest környéki vagy, beszélj Vikkel, ha nem, akkor se hülyeség felhívni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #4983 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:12:22 »

Képzelem, ahogy a szerelő mellékesen megemlíti, hogy "ja, és lyukas az egyik dugó, ki kéne cserélni".  eplus2
Félretéve a viccet, azért ez állítólag nagy gáz. Vontatni kellett a szervízbe, vagy lábon ment be?
Ha Budapest környéki vagy, beszélj Vikkel, ha nem, akkor se hülyeség felhívni.

Ment volna még "lábon" de nem erőltettem. Több mind 220 km-t hozták traileren Bp-ig.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4984 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:15:49 »

Ment volna még "lábon" de nem erőltettem. Több mind 220 km-t hozták traileren Bp-ig.
esetleg kérdezd meg őket, hátha van nekik olyan mototkódúból, mint a tied: http://www.autoalkatresz.hu/auto-karosszeria_utaster/egyeb_karosszeria_elemek/ford_mondeo_20_22_tdci_mondeo_bontott_alkatreszek_raktarrol_fordcserhalmihu-19960
nekem tőlük van a lámpamosó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4985 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:40:13 »

Nah tessek mondom en, mar jonnek a magyarazkodasok, pedig meg 1 tipus hibat sem irtam le  eplus2
Persze az MKIII-nal a tipushiba nem bug, hanem feature  eplus2
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4986 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:42:28 »

Sziasztok!

2006 06os 130 LE TDCI mondim van. Ma szólt a szerelőm, hogy a dugattyú kilyukadt mert állítólag nem porlasztott rendesen a csúcs.
Kérdésem az lenne, hogy tapasztaltatok-e már ilyet, illetve, hogy tud-e valaki megbízható forrást dugattyú és csúcs beszerzéséhez.

Nagyon köszönöm a segítséget!

Hat vot aki megtapasztalta...olyan 300e korul jott ki a javitas asszem.
Naplózva

blah blah blah
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #4987 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:14:39 »

esetleg kérdezd meg őket, hátha van nekik olyan mototkódúból, mint a tied: http://www.autoalkatresz.hu/auto-karosszeria_utaster/egyeb_karosszeria_elemek/ford_mondeo_20_22_tdci_mondeo_bontott_alkatreszek_raktarrol_fordcserhalmihu-19960
nekem tőlük van a lámpamosó

Köszi szépen!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4988 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:18:15 »

Köszi szépen!
majd írd meg, hogy volt-e nekik, és ha igen, akkor mennyiért wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #4989 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:39:03 »

Ment volna még "lábon" de nem erőltettem. Több mind 220 km-t hozták traileren Bp-ig.

Szia,

Volt valami előjele hogy baj lesz ? Ment rendesen előtte ?
Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #4990 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:44:31 »

majd írd meg, hogy volt-e nekik, és ha igen, akkor mennyiért wave
Nem volt nekik! Sad Sad
Naplózva
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #4991 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:46:55 »

Szia,

Volt valami előjele hogy baj lesz ? Ment rendesen előtte ?


Fura mert semmi jel nem mutatott arra, hogy valami gond lenne. Mint mint a gazella, aztán egyszer csak elkezdett rázkódni (mintha nem kapna elég üzemanyagot) és így folytatta. Először még üzemanyagra gondoltam. Kíváncsi vagyok mennyibe fog ez majd fájni nekem. Sad
Szép 7végét! Nekem már van! Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4992 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:57:42 »

Nem volt nekik! Sad Sad
régebbi hirdetés, de hátha: http://www.multiapro.azcentrum.com/ingyenaprohirdetes.php?searched_text=Bal%20f%E9ltengely%2010000Ft
http://racing-bazar.hu/utcai/bontasra-alkatresznek/ford_mondeo_2.0_tdci_130hp

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #4993 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:59:26 »

Fura mert semmi jel nem mutatott arra, hogy valami gond lenne. Mint mint a gazella, aztán egyszer csak elkezdett rázkódni (mintha nem kapna elég üzemanyagot) és így folytatta. Először még üzemanyagra gondoltam. Kíváncsi vagyok mennyibe fog ez majd fájni nekem. Sad
Szép 7végét! Nekem már van! Smiley

Sajnálom, hogy így jártál !  Nem egy megnyugtató dolog, hogy nincs előjel.   Hány  KM  van a gépben ?  2006-os vagy 2004-es ? ( az aláírásod miatt kérdezem .)
Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4994 Dátum: 2010.09.24 péntek, 18:18:34 »

Persze az MKIII-nal a tipushiba nem bug, hanem feature  eplus2

Ez így igaz!  nyes
Ezt inkább a "humor" topikban kellene folytatni!  eplus2 taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4995 Dátum: 2010.09.24 péntek, 18:38:29 »

Nah tessek mondom en, mar jonnek a magyarazkodasok, pedig meg 1 tipus hibat sem irtam le  eplus2
Persze az MKIII-nal a tipushiba nem bug, hanem feature  eplus2
A te neved fenyegetés a mondeós társadalom számára! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #4996 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:13:12 »

Nah tessek mondom en, mar jonnek a magyarazkodasok, pedig meg 1 tipus hibat sem irtam le  eplus2
Persze az MKIII-nal a tipushiba nem bug, hanem feature  eplus2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4997 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:13:44 »

Tanácsot szeretnék kérni. Vettem új porlasztókat pár hónapja, mivel van egy kis porlasztó fóbiám az elolvasottak alapján. Viszont nem rakattam be, mert eddig csak poharazáson voltam, ahol egységes képet mutatott mind a négy. EGR dugózva nem füstöl padlógázra sem, ha ez számít. Most jön a kérdés. Ennek ellenére beletetessem szűk 140 e km-nél az újakat?  Huh? Zacsi válaszát tudom előre, neki felesleges válaszolnia erre  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4998 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:17:02 »

Tanácsot szeretnék kérni. Vettem új porlasztókat pár hónapja, mivel van egy kis porlasztó fóbiám az elolvasottak alapján. Viszont nem rakattam be, mert eddig csak poharazáson voltam, ahol egységes képet mutatott mind a négy. EGR dugózva nem füstöl padlógázra sem, ha ez számít. Most jön a kérdés. Ennek ellenére beletetessem szűk 140 e km-nél az újakat?  Huh? Zacsi válaszát tudom előre, neki felesleges válaszolnia erre  vigyor3
én nem tetetném bele addig még a régiek nem dobnak hibakódot. annyival is tovább fogják bírni az újak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4999 Dátum: 2010.09.24 péntek, 20:26:06 »

én nem tetetném bele addig még a régiek nem dobnak hibakódot. annyival is tovább fogják bírni az újak
én sem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.