Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 00:14:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13817559 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 08:16:50 »


Januárban velük újítattam fel két csúcsot, azóta minden rendben.
Egyébként  a cég neve ha jól emlékszem Harwest KFT.
A Rákóczi úton vannak Pesten.
Mit szeretnél tőlük???
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 08:18:03 »

mennyibe kerül komplett???


12 ruppó a ZEN szabadonfutó, meg szerintem, ha már úgyis szétszeded, nem árt neki egy szíjcsere (csak ha mostanában nem cserélted a szíjat, ez HQ-ból olyan 5 ruppó, 1638 mm, de van BOSCH, az 1635 mm és 12 rongy), meg a szíjfeszítő szilentjeinek cseréje alumíniumra (ez cirka 1 ruppó).
Az enyémben szarakodik egy csúcs, és mégis olyan csendes, hogy csodálkozom...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 08:21:41 »

mit? csúcsot?tényleg új?papírokkal?

Sajna nem újjat mert 301z-s nem volt ujba, felujítottat vettem fél év garral, remélem sokáig fogja birni
Egyébként korrekt cég!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 08:56:51 »

Januárban velük újítattam fel két csúcsot, azóta minden rendben.
Egyébként  a cég neve ha jól emlékszem Harwest KFT.
A Rákóczi úton vannak Pesten.
Mit szeretnél tőlük???
kopp-kopp-kopp.hála istennek semmit,de mindig jó a talonban a forrás! vigyor3 Wink wave
és még közel is van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jaggy
Vendég
« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 21:26:18 »

Hello mindenki!!!
Nekem egy 2004-es diesel mondim van ,tdci 130 lovas. A problemam az hogy 90-es temponal elkezd rangatni,kb ugy 110 -ig utanna meg minden ok.
Azt hittem hogy valami futomu hiba de nem az.
Adjatok valami tippet, mi lehet a gooond?Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2010.09.07 kedd, 10:24:53 »

Hello mindenki!!!
Nekem egy 2004-es diesel mondim van ,tdci 130 lovas. A problemam az hogy 90-es temponal elkezd rangatni,kb ugy 110 -ig utanna meg minden ok.
Azt hittem hogy valami futomu hiba de nem az.
Adjatok valami tippet, mi lehet a gooond?Huh?
füstöl? visszajelzés?  egr szelep hiba lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2010.09.07 kedd, 15:07:18 »

Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós

Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2010.09.07 kedd, 15:08:57 »

Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós



Van egyáltalán nem légkondis mk3? (nem arra gondol esetleg, hogy digitklíma, nem digitklíma?)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2010.09.07 kedd, 18:29:06 »

Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós


szerintem az árán kívül semmi...... Roll Eyes hehe
tranyóban lehet olyan ami klíma nélküli,de mondiban csincsen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2010.09.07 kedd, 21:16:12 »

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?

Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?

válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2010.09.07 kedd, 21:25:00 »

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?

Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?

válaszotokat előre is köszönöm: fgabor



40 km/h alatt nem működik alapból! Tehát menj vele egy min 50-es tempót vhol és miután az On gombot megnyomtad a bal oldalon, utána nyomjál egy set-et a jobboldalon.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2010.09.07 kedd, 21:40:07 »

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?

Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?

válaszotokat előre is köszönöm: fgabor


Ha 40-nél gyorsabban mész nyomd meg az ON gombot.
Ekkor még nem történik semmi csak készenléti állapotba teszed a tempomatot.
Utána nyomd meg a + jelet és akkor megjelenik a hőmérséklet kijelzőn a tempomat jele és megy az autó gázpedál nélkül.
Ha RESETET nyomsz akkor kilép ha újra megnyomod akkor visszaáll az előző sebességre.
A többi magától értetődő.
Ha így sem megy akkor valóban nem jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2010.09.07 kedd, 22:15:45 »

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?

Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?

válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
szabadonfutót Relhist-től rendelj a megfelelő topicban!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2010.09.07 kedd, 22:20:27 »



Mindig tanul az ember valamit! Nem tudtam, hogy a RES gomb kiveszi tartásból. Megjegyzem, a RES felirat nem reset, hanem restore-t rövidít.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2010.09.08 szerda, 09:28:52 »

Mindig tanul az ember valamit! Nem tudtam, hogy a RES gomb kiveszi tartásból. Megjegyzem, a RES felirat nem reset, hanem restore-t rövidít.
Úgy tom' RESUME helyesen.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2010.09.08 szerda, 09:31:34 »

40 km/h alatt nem működik alapból! Tehát menj vele egy min 50-es tempót vhol és miután az On gombot megnyomtad a bal oldalon, utána nyomjál egy set-et a jobboldalon.

Köszöm a tippet, de ezeken a próbálkozásokon túl vagyok. Valami más tipp esetleg?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:18:18 »

Köszöm a tippet, de ezeken a próbálkozásokon túl vagyok. Valami más tipp esetleg?
láttad működni már? Mert lehet, törött volt a gép és valamiért tempomatkapcsolós légzsákot kapott, de nem teljes a tempomat rendszer.
Pedálkapcsolók és IDS aktiválás is kell hozzá.
Ha pedig gyárilag tempomatos, akkor biztosíték probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:43:38 »

szerintem az árán kívül semmi...... Roll Eyes hehe
tranyóban lehet olyan ami klíma nélküli,de mondiban csincsen.
Kösz. Akkor asszem megveszem majd a spanyol utángyártottat a szabadonfutósításhoz.  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2010.09.08 szerda, 13:06:22 »

láttad működni már? Mert lehet, törött volt a gép és valamiért tempomatkapcsolós légzsákot kapott, de nem teljes a tempomat rendszer.
Pedálkapcsolók és IDS aktiválás is kell hozzá.
Ha pedig gyárilag tempomatos, akkor biztosíték probléma.
Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2010.09.08 szerda, 13:13:49 »

Kösz. Akkor asszem megveszem majd a spanyol utángyártottat a szabadonfutósításhoz.  wave
nekem van gyári, 10eKm-t futott. ócón megszámítom.
levetettem a szabadonfutósításnál, de kézbevéve láttam, hogy semmi baja, megütögetve meg méginkább jónak tűnik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2010.09.08 szerda, 13:14:47 »

Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
de látszik ám! A műszeregység a gyújrás ráadásánál öntesztet csinál, amiatt látod. Enyémen is látszott gyújrás ráadás után egy ideig még akkor is, ha nem volt benne tempomat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2010.09.08 szerda, 15:38:08 »

de látszik ám! A műszeregység a gyújrás ráadásánál öntesztet csinál, amiatt látod. Enyémen is látszott gyújrás ráadás után egy ideig még akkor is, ha nem volt benne tempomat.
Akkor tulajdonképpen azt kéne kideríteni, hogy van-e egyáltalán tempomatom, aztán keresni a hibát. Miből derül ki, hogy van benne? Számítógépre kell tenni?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2010.09.08 szerda, 18:07:17 »

Úgy tom' RESUME helyesen.

Ez nekem is jobban tetszik! Átveszem!  vigyor3
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2010.09.08 szerda, 19:03:38 »

Most kicsit megint EGR téma.
Alu kettes lemezzel kísérletezgetek. Most van egy nyolcas furat a közepén is. eddig mentem vele 100 km-t, de nincs még pending hibakódom se, hogy lekopogjam. Na most ez a lemez hamar elég? Egyáltalán szabad-e aluból csinálni a dugaszt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2010.09.08 szerda, 19:22:46 »

Most kicsit megint EGR téma.
Alu kettes lemezzel kísérletezgetek. Most van egy nyolcas furat a közepén is. eddig mentem vele 100 km-t, de nincs még pending hibakódom se, hogy lekopogjam. Na most ez a lemez hamar elég? Egyáltalán szabad-e aluból csinálni a dugaszt?

Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2010.09.08 szerda, 19:49:43 »

Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok. integet2 integet2

Ok, várom Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:30:05 »

Akkor tulajdonképpen azt kéne kideríteni, hogy van-e egyáltalán tempomatom, aztán keresni a hibát. Miből derül ki, hogy van benne? Számítógépre kell tenni?
Mivel gyújtáskor felvillan a jel, ez azt jelenti, hogy a tempomat aktiválva van.Érdemes lenne a biztosítékát ellenőrizni.Még azt tudom elképzelni, hogy a fékpedál kapcsoló kiakadt.
Ez könnyen orvosolható. Fékpedál benyom, kapcsoló nyelve kihúz, fékpedál lassan felenged.
Egy diagnosztka kidobj ha ez vagy más a baja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:35:41 »

Ok, várom Smiley

A saválló lemez bizony fontos.Én mezei krómozott lemezt raktam bele, és átégett. Csak kamilláztam.  Shocked
Most klingerit van benne, az is jó egy darabig. Sajna saválló lemezt nem sikerült szereznem, mert minden bolt csak 1.4303-as anyagot tart.  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2010.09.08 szerda, 22:25:17 »

nekem van gyári, 10eKm-t futott. ócón megszámítom.
levetettem a szabadonfutósításnál, de kézbevéve láttam, hogy semmi baja, megütögetve meg méginkább jónak tűnik.
S akkor mért nem raktad vissza?   Wink Nekem is van egy régi, majd megnézem, hogy az milyen, a mostaniban kb 30 ezer van. Mit kell nézni rajta?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2010.09.08 szerda, 22:32:35 »

Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
Ha a kormányon menetközben bekapcsolod,akkor folyamatosan kell égnie a jelnek a kijelzőn.A gyujtás ráadáasakor felvillan és el is tünik.Használat közben ég.Ha belefékezel akkor oldódik a tempomat.A teljes kikapcsoláskor ismét eltünik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2010.09.08 szerda, 22:34:22 »

Ha a kormányon menetközben bekapcsolod,akkor folyamatosan kell égnie a jelnek a kijelzőn.A gyujtás ráadáasakor felvillan és el is tünik.Használat közben ég.Ha belefékezel akkor oldódik a tempomat.A teljes kikapcsoláskor ismét eltünik.

Csak tartáskor van kijelzés. A sima bekapcsolt állapotot nem jelzi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2010.09.08 szerda, 22:39:57 »

Csak tartáskor van kijelzés. A sima bekapcsolt állapotot nem jelzi.
Úgy gomdoltam csak elfelejtettem oda írni.Köszi a kisegítést.Én még csak egyszer használtam,de tetszett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2010.09.08 szerda, 23:45:30 »

S akkor mért nem raktad vissza?   Wink Nekem is van egy régi, majd megnézem, hogy az milyen, a mostaniban kb 30 ezer van. Mit kell nézni rajta?
Mert azt kértem Viktől, cserélje ki. A munkahipotézis az volt, hogy csereérett a tárcsa, ami a jelek szerint nem így volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 12:38:47 »

Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok. integet2 integet2

Hu, az engem is erdekelne, ha nem vagyok pofatlan  Wink
Naplózva
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 13:27:07 »

Mivel gyújtáskor felvillan a jel, ez azt jelenti, hogy a tempomat aktiválva van.Érdemes lenne a biztosítékát ellenőrizni.Még azt tudom elképzelni, hogy a fékpedál kapcsoló kiakadt.
Ez könnyen orvosolható. Fékpedál benyom, kapcsoló nyelve kihúz, fékpedál lassan felenged.
Egy diagnosztka kidobj ha ez vagy más a baja.
Szia!

Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.

köszönöm: fgabor
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 16:19:02 »

Hu, az engem is erdekelne, ha nem vagyok pofatlan  Wink
Szia!
Ha a karbantarás vezetöjét megtudom füzni akkor nem probléma,de ez hétfön kiderül.Szolok,hogy mennyit mertem kikönyörögni. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 17:16:36 »

Szia!

Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.

köszönöm: fgabor

A tempómat biztosítékát nem tudom melyik, de a kiosztás már többször be volt ide linkelve.
Felteszem, mentsd le.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 17:54:55 »

Szia!

Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.

köszönöm: fgabor
ha lehajtod akis zsebet a bal térdednél, akkor annak a bal oldalán kéne lennie, a linkelt képnek(legalábbis nekem ott van)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:31:10 »

A tempómat biztosítékát nem tudom melyik, de a kiosztás már többször be volt ide linkelve.
Felteszem, mentsd le.
[img width=608 height=600]http://kephost.hu/image-1FA9_4C88FA1A.

82-es.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 22:49:42 »

Szia!

Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.

köszönöm: fgabor
A megadott rajz alapján F82.azon ugyanaz a jel mint a műszer egységben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2010.09.10 péntek, 18:24:45 »

Szia!
Ha a karbantarás vezetöjét megtudom füzni akkor nem probléma,de ez hétfön kiderül.Szolok,hogy mennyit mertem kikönyörögni. integet2 integet2

Ok, danke  worship
Naplózva
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2010.09.10 péntek, 21:52:56 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnénk kérni.
Hazafelé jövet az autópályán a következő történt. Azt vettem észre, hogy 80 felett elkezd rángatni az autó, nagyon lassan gyorsul, kb. 120-ig, sík terepen bírja, de emelkedőhöz érve alig bír felmenni és rángatni kezd ismét. Ilyenkor úgy tűnik füstöl is, de mivel koromsötét volt nem tudom pontosan megmondani. A benzinkúton megállva láttam, hogy gázfröccsnél koromfekete füstöt ad ki. Nem ég, nem villog az izzítást jelző lámpa. Mi lehet a baj???  rinya Eléggé "izgalmas" volt az út hazáig...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2010.09.10 péntek, 21:54:53 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnénk kérni.
Hazafelé jövet az autópályán a következő történt. Azt vettem észre, hogy 80 felett elkezd rángatni az autó, nagyon lassan gyorsul, kb. 120-ig, sík terepen bírja, de emelkedőhöz érve alig bír felmenni és rángatni kezd ismét. Ilyenkor úgy tűnik füstöl is, de mivel koromsötét volt nem tudom pontosan megmondani. A benzinkúton megállva láttam, hogy gázfröccsnél koromfekete füstöt ad ki. Nem ég, nem villog az izzítást jelző lámpa. Mi lehet a baj???  rinya Eléggé "izgalmas" volt az út hazáig...

töltőlevegő rendszer hiba. Megszűnik a légfelesleg, ezért nem megy a gép. vagy turbócső lyuk, vagy egr vagy turbó gond. Banális, de légszűrő rendben?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2010.09.10 péntek, 22:02:48 »

Mk III tdci porlasztók eladók!

szia, éppen ma halt meg atdci mondeom 130 lovas . Már várható volt a porlasztó csere, de hogy egyik pilanatról a másikra leáll azt nem gondoltam. Mennyiért adod őket. Nekem Delphi rendszerő az egész .

Köszi zoli
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2010.09.10 péntek, 23:01:03 »

Van valami infótok a TDCi motorok olajfogyasztásáról? Eddig nem volt észrevehető olajfogyás, de most lejjebb ment az olajszint. Régebb óta (kb. egy hónapja) nem néztem, de most szembetűnő volt a szintkülönbség.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2010.09.10 péntek, 23:20:24 »

Van valami infótok a TDCi motorok olajfogyasztásáról? Eddig nem volt észrevehető olajfogyás, de most lejjebb ment az olajszint. Régebb óta (kb. egy hónapja) nem néztem, de most szembetűnő volt a szintkülönbség.

Nekem eddig soha nem kellett utántölteni, szinte semmi nem fogy belőle 15e Km alatt.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2010.09.10 péntek, 23:27:42 »

Nekem eddig soha nem kellett utántölteni, szinte semmi nem fogy belőle 15e Km alatt.
worship

Nem tudom, hogy ez normális-e, mindenesetre megy, és nem is igazán füstöl, csak gyorsításnál egy kicsit. Azt úgyis érezni fogom, ha valami nagyobb baj van vele.  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2010.09.11 szombat, 06:26:32 »

worship

Nem tudom, hogy ez normális-e, mindenesetre megy, és nem is igazán füstöl, csak gyorsításnál egy kicsit. Azt úgyis érezni fogom, ha valami nagyobb baj van vele.  szomoru1
azér a turbót nézesd meg, mert a leggyakoribb olajfogyás ok a turbó körül van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2010.09.11 szombat, 07:51:29 »

azér a turbót nézesd meg, mert a leggyakoribb olajfogyás ok a turbó körül van.

Az lesz!  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2010.09.11 szombat, 07:58:58 »

Egyébként mióta fent van a szabadonfutó, tényleg minden xart meghallani a motortérben. Például hallgatóztam, és a szervószivattyú kb. 5 másodpercenként megcsörren. Nálatok is ez van?  Vagy csak én lihegem túl a dolgot?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.