Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:44:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621407 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:54:54 »

Köszi, megnyugtattál  worship
sajnálom.  wave
két dolgot tehetsz: pénzt tartalékolsz porlasztó cserére és jó adás-vételi szerződést kötsz. A kezdődő és nem azonnali leállással járó porlasztó problémáknak van átmeneti tünetmentesítési módja, a kereskedések előszeretettel alkalmazzák ezt (is) a hibátlan, sérülésmentes autók létrehozására és extraprofit termelésre. A másik a km óra visszatekerése.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2010.09.01 szerda, 11:39:33 »

sajnálom.  wave
két dolgot tehetsz: pénzt tartalékolsz porlasztó cserére és jó adás-vételi szerződést kötsz. A kezdődő és nem azonnali leállással járó porlasztó problémáknak van átmeneti tünetmentesítési módja, a kereskedések előszeretettel alkalmazzák ezt (is) a hibátlan, sérülésmentes autók létrehozására és extraprofit termelésre. A másik a km óra visszatekerése.  gun
Az nem okozhatja ezt a problémát(alapjárat indításkor 1-2 másodpercig 500 és utána ugrik csak fel a 750es fordulatra), hogy amikor kijövök az udvarból párszor felült a kipufogóm és azóta kicsit fura hangja van a motornak.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2010.09.01 szerda, 14:34:11 »

Az nem okozhatja ezt a problémát(alapjárat indításkor 1-2 másodpercig 500 és utána ugrik csak fel a 750es fordulatra), hogy amikor kijövök az udvarból párszor felült a kipufogóm és azóta kicsit fura hangja van a motornak.
nem.
Ha csináltatsz diagnosztikát, kérd meg az illetőt két dologra:
- nézze meg, hogy a porlasztó nyakán lévő kalibrációs kódok be vannak-e állítva az ECU-ben.
- nézze meg a porlasztók alkatrészkódját
+1: próbáld meg megkeresni a gyári porlasztó kód matricát. Elvileg a szelepdeklin kell lennie. Az azon szereplő kódokkal is érdemes összenézni a porlasztó nyakán lévőt ill. az ECU-ben lévőt.
Ez mutatja, hogy volt-e cserélve már porlasztó a gépben.

Az enyém akkor csinálta az 500-as alapjárattal indulást, amikor nem belevaló, sufnifelújított porlasztók megkoptak (az előző tulajt beledumálták felújított porlasztókba).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2010.09.01 szerda, 14:45:41 »

nem.


Az enyém akkor csinálta az 500-as alapjárattal indulást, amikor nem belevaló, sufnifelújított porlasztók megkoptak (az előző tulajt beledumálták felújított porlasztókba).
azt a múltkor nézték még a gyári csúcsok vannak benne!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2010.09.01 szerda, 15:12:37 »

azt a múltkor nézték még a gyári csúcsok vannak benne!
nem fognak rajta hibát találni.
Adj neki pro-tec-et hátha segít.

Az van, hogy nem elegendő az indítási nyomás a porlasztók állapotához képest. Csináltass ECU software frissítést (ezt már írtam), az szokott segíteni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2010.09.01 szerda, 15:50:57 »

Az van, hogy nem elegendő az indítási nyomás a porlasztók állapotához képest. Csináltass ECU software frissítést (ezt már írtam), az szokott segíteni.
Igen, ezt szeretném, de azért gondolom egy diagnosztikát érdemes mindenképp csinálni.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2010.09.01 szerda, 16:02:30 »

Szia!

Hát...: A 131 LE azért odab.sz, a 115 azért nem.
Ez jó  eplus2
Azért nincs olyan nagy különbség szvsz. Én ültem 115 lóerősben ami tök jól ment, meg ültem olyan 130 lovasban ami meg kicsit betegeskedett  worship
Mindkét teljesítményű motor nagyon jó, ha figyelnek rá.

OFF:
A 6-ban forog a kerék dolgon meg még most is mosolygok  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2010.09.01 szerda, 16:23:09 »

Ez jó  eplus2
Azért nincs olyan nagy különbség szvsz. Én ültem 115 lóerősben ami tök jól ment, meg ültem olyan 130 lovasban ami meg kicsit betegeskedett  worship
Mindkét teljesítményű motor nagyon jó, ha figyelnek rá.

OFF:
A 6-ban forog a kerék dolgon meg még most is mosolygok  nyes
nekem is forog 1-5-ig a kerék, sőt még R-ben is, max nem el nyes falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:02:49 »

...Mert akkor eu3 öszvér,mint Francoe autója.Az övé is eu3as és mégis dob egr hibát!...
Az enyém mondom, hogy nem dob hibát  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:05:45 »

Az enyém mondom, hogy nem dob hibát  wave
semmi gond nyes
amikor én úgy döntöttem, hogy ledugózom, csináltam képet, hogy milyen az egr-em, és mondták, hogy olyan, mint a tied, téged pedig megkérdeztelek, hogy dob-e hibát, mondtad, hogy nem, én pedig ezért mertem neki kezdeni worship eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2010.09.01 szerda, 17:36:52 »

Az enyém mondom, hogy nem dob hibát  wave
s

szóval az öszvér egészen 20e km alatt nem dobott hibát, vélhetően miközben magában szépen nyitogatott, csukogatott csak úgy tönkrement az elektronika, és itt jön be a dugó szerepe(!) ha nem lett volna ledugózv a gép, valószínüleg füstölögve le is állt volna a szabályozatlanul az égéstérbe kerülő kipuffogógáztól.....

engem rohadtúl zavar, hogy most hibakódott dob és világít a műszerfalon a MIL, ha tud valaki ócson egr-t, akkor azért szóljon!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2010.09.01 szerda, 18:08:15 »

Az enyém mondom, hogy nem dob hibát  wave
én nem a check engine lámpát mondom.emlékszem,amikor turbócsőveztünk,és utána diagoltunk,volt egy eltárol hibakódod egr-ről.
Majd másnap írtad,hogy csak a vákuumcső volt lefelejtve róla.Ezért mondom,hogy dob hibát-hibakódot! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2010.09.01 szerda, 22:00:02 »

Szerintetek ez milyen lehet?: http://www.deutz.de/live_deutz_com/file/8a85818a26933754012805de80ab1715.en.0/2010-03-26+flyer+additive_en.pdf

 Merjem beletenni a TDCi-be? Első nézésre hasonló mint a ProTec.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2010.09.01 szerda, 22:10:51 »

Szerintetek ez milyen lehet?: http://www.deutz.de/live_deutz_com/file/8a85818a26933754012805de80ab1715.en.0/2010-03-26+flyer+additive_en.pdf

 Merjem beletenni a TDCi-be? Első nézésre hasonló mint a ProTec.
Protec eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csabii
Vendég
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2010.09.03 péntek, 00:06:10 »

Sziasztok! wave Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni?? rinya help
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2010.09.03 péntek, 00:30:26 »

Sziasztok! wave Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni?? rinya help
Szia.
Ez az uzemanyag szivatyu lessz,ami hatul,a tank melett van.Holmegy ,holnem megy.Ezt mar en is kicsereltem a tddi men,es nem csak en hanem mar sokan masok.Ez nem draga cucc,csak draga mulatcsag lehet akkor,ha sokat indittozod szarazon go nelkul a nagynyomasu szivatyut,sot meg a porlasztoknak sem hasznal.
Ha bebujsz az auto ala,a kkor a uzemanyag tartaly melett megtalalod (mind eggy 0,5 L pet) es nem is nehez leszerelni.Lszereled,es megprobalod direktbe kotni az aksira.De vigyazat mert csaloka lehet,mert soknal ugy csinal ,h holmegy holnem megy.utogesd meg ,nyomjal at got rajta ha eliondul.Ha meg nem akkor kuka.Es ha veletlenul neha mindha lealna,akkor abszolut kuka,vissza ne tedd,mert hanem dragamulatcsag lessz.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2010.09.03 péntek, 07:54:47 »

Sziasztok! wave Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni?? rinya help
Sokan ki is iktatják azt a szivattyút!
Naplózva
Csabii
Vendég
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2010.09.03 péntek, 08:19:42 »

Sziasztok! :wave:Köszi eddig!de az lehet,hogy gyárilag nincs rajta???Van olyan tipus??Mert votunk aknába alatta és nem láttuk! szomoru1
Naplózva
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:13:49 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék Tőletek. Az autóm 1-2 hónapja furcsán indul reggelente hidegen. Kb. fél perces időtartam az egész. Elindítom és elég csúnya csattogás szerű hang jön belőle inkább a hosszú hosszbordásszíj oldaláról. Ez egy fél percen belül fokozatosan elhalkul, majd megszünik. Ha rálépek a gázra és egy picit emelem a fordulatszámot, vagy beteszem hátramenetbe és úgy emeli a fordulatot, azonnal megszűnik a hang. Ez tapasztalható volt melegben is amikor reggel nem kellet magasabb fordulat (750f/p) és most is, amikor kb. 800-850-en melegítette magát. Az alapjáratom meg se rezdül.
Az autó 2004-es TDcI, 116LE. Üzemanyagrendszer: DELPHI.

Segítségeteket előre is köszönöm: fgabor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:46:10 »

Sziasztok! wave Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni?? rinya help
1) TDCi-ben nincs a tankban üzemanyag szivattyú. Az üa. ellátásért a CR pumpa felelős
2) a tünetek alapján a hiba oka CMP jeladó, ezt mutatják a tünetek és a hibakód is. 5-6eFt ellenében megvehető, csere max 10perc és egy 8-as (vagy 10-es) crova. A szívósor alatt van, a blokk elején.
3) a 2002-es TDCi-ben nem 130eKm van a tapasztalatok szerint, hanem 260ekm minimum.
4) 1 hónapja cserélt porlasztóval normális tulaj nem adja el a gépet, így javaslom, hogy nézesd meg azokat a prolasztókat.
5) ha hiba miatt cserélték a porlasztókat, kellett kódokat is törölniük, akkor meg nem kellene benne porlasztó hibára utaló kódnak lennie.
6) azért nem jön a hollandernél a nyál, mert az ecu a cmp jeladó hibája miatt letiltja a CR szivattyút.
7) húzásra nem fog beindulni a villogó izzításjelzővel álló tdci motor , mert az üzemanyag rendszere számítógép vezérelt, arra meg nem hat a vontatás. Gépkönyvben is benne van asszem, hogy nem lehet behúzatni a gépet. help
Cool izzításjelző villog? vagy leragasztották neked is fekete szigszalaggal?
+1: az előző tulaj biztos tudta, hogy mi van a géppel. Nyugodtan keresd meg és kérj tőle egy kevés pénzt a javításra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:47:26 »

Sziasztok! :wave:Köszi eddig!de az lehet,hogy gyárilag nincs rajta???Van olyan tipus??Mert votunk aknába alatta és nem láttuk! szomoru1
persze. nincs benne. gyárilag. mert nem kell bele.
Válts gyorsan szerelőt, mert ha sokáig matatják a gépedet, még a végén cserés lesz a nagynyomású üzemanyagpupmpa is a sok üresen járatás és próbálgatás miatt.!!!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:47:54 »

Sokan ki is iktatják azt a szivattyút!
ja. leginkább gyárilag van kiiktatva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:49:28 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék Tőletek. Az autóm 1-2 hónapja furcsán indul reggelente hidegen. Kb. fél perces időtartam az egész. Elindítom és elég csúnya csattogás szerű hang jön belőle inkább a hosszú hosszbordásszíj oldaláról. Ez egy fél percen belül fokozatosan elhalkul, majd megszünik. Ha rálépek a gázra és egy picit emelem a fordulatszámot, vagy beteszem hátramenetbe és úgy emeli a fordulatot, azonnal megszűnik a hang. Ez tapasztalható volt melegben is amikor reggel nem kellet magasabb fordulat (750f/p) és most is, amikor kb. 800-850-en melegítette magát. Az alapjáratom meg se rezdül.
Az autó 2004-es TDcI, 116LE. Üzemanyagrendszer: DELPHI.

Segítségeteket előre is köszönöm: fgabor
hosszbordás szíj, feszítő, feszítőgörgők, kéttömegű szíjtárcsa csere. + generátor szabadonfutósítása javallott a hibakiújulás elkerülése végett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2010.09.03 péntek, 11:04:02 »

Sziasztok! wave Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni?? rinya help
Szia!
A sógorom járt igy igaz opel vectrával 3 napig lehetőséged van visszavinni az autot vagy kifizetetni a javitás árát.Jogodban áll feljelenteni,én tuti leorditanám a haját.A sogornak opel szervizben meghengerfejezték az autót.Nézz utánna milyen jogaid vannak utánna egyezkedj a tulajjal.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2010.09.03 péntek, 12:35:09 »

hosszbordás szíj, feszítő, feszítőgörgők, kéttömegű szíjtárcsa csere. + generátor szabadonfutósítása javallott a hibakiújulás elkerülése végett.

Üdv!

A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2010.09.03 péntek, 12:39:41 »

Üdv!

A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
Feszítő maga lett cserélve? (a kikopott szilentjei nagyon tudnak zörögni  szomoru1)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2010.09.03 péntek, 14:19:57 »

Üdv!

A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
csak azokat a dolgokat cserélték, amiknek majdnem mindegy (kiv. generátor).
A kéttömegű tárcsát és a feszítőt nem? pedig a hang azok függvénye.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2010.09.03 péntek, 14:58:17 »

csak azokat a dolgokat cserélték, amiknek majdnem mindegy (kiv. generátor).
A kéttömegű tárcsát és a feszítőt nem? pedig a hang azok függvénye.
A koplett feszítőt cserélték. A kéttömegű tárcsánál az osztott lendkerékre gondolsz?
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.03 péntek, 14:59:58 írta fgabor » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2010.09.03 péntek, 15:26:26 »

Szia.
Ez az uzemanyag szivatyu lessz,ami hatul,a tank melett van.Holmegy ,holnem megy.Ezt mar en is kicsereltem a tddi men,es nem csak en hanem mar sokan masok.Ez nem draga cucc,csak draga mulatcsag lehet akkor,ha sokat indittozod ***azon go nelkul a nagynyomasu szivatyut,sot meg a porlasztoknak sem hasznal.
Ha bebujsz az auto ala,a kkor a uzemanyag tartaly melett megtalalod (mind eggy 0,5 L pet) es nem is nehez leszerelni.Lszereled,es megprobalod direktbe kotni az aksira.De vigyazat mert csaloka lehet,mert soknal ugy csinal ,h holmegy holnem megy.utogesd meg ,nyomjal at got rajta ha eliondul.Ha meg nem akkor kuka.Es ha veletlenul neha mindha lealna,akkor abszolut kuka,vissza ne tedd,mert hanem dragamulatcsag lessz.
Mivel TDCI-t írtál azon nincs a tanknál szivattyú!!!!!!!!!Csak elől a nagynyomású.Amiről te beszélsz az csak a TDDi-n van!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2010.09.03 péntek, 20:59:10 »

A koplett feszítőt cserélték. A kéttömegű tárcsánál az osztott lendkerékre gondolsz?
Nem arra gondol, hanem az ékszíjtárcsára a főtengelyen. Az is kéttömegű. Az és a szíjfeszítő együtt zörög. De a csere is csak ideig-óráig segít. Be kell építeni a szabadonfutó szíjtárcást a generátorra, és attól csönd lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2010.09.03 péntek, 21:51:31 »

Mivel TDCI-t írtál azon nincs a tanknál szivattyú!!!!!!!!!Csak elől a nagynyomású.Amiről te beszélsz az csak a TDDi-n van!!!!
Sad
Na ezt nem tudtam.Csak a hiba jelenseg,nagyon hasonlitott az enyemre.Az enyemnek meg ugyebar az x csereje volt a megoldas.
Elnezest mindenkitol,nem ferrevezetesbol,vagy okoskodasbol irtam,hanem probaltam 1 gyors valaszt adni,mielott meg telyesen kinyirnak a nagynyomasut.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2010.09.03 péntek, 22:01:03 »

Nem arra gondol, hanem az ékszíjtárcsára a főtengelyen. Az is kéttömegű. Az és a szíjfeszítő együtt zörög. De a csere is csak ideig-óráig segít. Be kell építeni a szabadonfutó szíjtárcást a generátorra, és attól csönd lesz.

De még mennyire csend lesz! Ez a generátor szabadonfutó egy jó kis találmány, és nem is vészes a beszerelése. Én nagyon elégedett vagyok vele!
 eljen taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2010.09.03 péntek, 22:41:57 »

De még mennyire csend lesz! Ez a generátor szabadonfutó egy jó kis találmány, és nem is vészes a beszerelése. Én nagyon elégedett vagyok vele!
 eljen taps
mennyibe kerül komplett???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2010.09.04 szombat, 08:43:49 »

Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2010.09.04 szombat, 10:36:32 »

Üdv!

A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
A kéttömegő főtengely szíjtárcsát is kellett volna cserélni,és a generátorra rádobni a szabadonfutó szíjtárcsát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2010.09.04 szombat, 12:56:18 »

Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot

Hat mert hideg a motor  nyes

Olajat mikor cseréltél rajta?
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2010.09.04 szombat, 12:59:59 »

Hat mert hideg a motor  nyes

Olajat mikor cseréltél rajta?


2000-3000km-rel ezelőtt ...
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2010.09.04 szombat, 13:02:49 »

Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
az ecu változtatja az üzanyomást ahogy melegszik a moci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2010.09.04 szombat, 13:05:33 »

az ecu változtatja az üzanyomást ahogy melegszik a moci.

Akkor ez teljesen normális???
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2010.09.04 szombat, 15:36:57 »

őket ismeri valaki?

http://www.mpdiesel.hu/index.php
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabii
Vendég
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2010.09.04 szombat, 16:03:59 »

Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a number one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot  worship taps mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!  smile Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t smile .Még 1x köszi!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.04 szombat, 18:21:40 írta Csabii » Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2010.09.04 szombat, 17:01:44 »


Én vásároltam már náluk!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2010.09.04 szombat, 17:22:22 »

Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a numer one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot  worship taps mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!  smile Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t smile .Még 1x köszi!!
eljen  wave

Köszönjük a visszajelzést a megoldásról, mert ez az új tagokat segíti az infógyűjtésben!  worship
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2010.09.04 szombat, 17:23:36 »

Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a numer one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot  worship taps mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!  smile Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t smile .Még 1x köszi!!
A porlasztó hibakódok miatt kicsit nézesd át az üzemanyag rendszert, ne érjen meglepetés később, mikor már nem tudsz reklamálni az eladónál!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2010.09.04 szombat, 17:26:11 »

50eFt+áfáért van náluk az 504-es TDCi injektor (eur4, 130LE).  wow1 Az nem rossz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2010.09.04 szombat, 19:29:57 »

50eFt+áfáért van náluk az 504-es TDCi injektor (eur4, 130LE).  wow1 Az nem rossz.
ha a fát elengedik,még jobb..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2010.09.04 szombat, 19:31:29 »

Én vásároltam már náluk!
mit? csúcsot?tényleg új?papírokkal?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
man76
Vendég
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2010.09.04 szombat, 21:02:07 »

Én javítattam náluk már,csak jót tudok róluk hirdetni,mindenkinek ajánlom őket, megbízhatók  taps
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:13:23 »

Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot

Azert, mert diesel !?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2010.09.04 szombat, 22:23:11 »

Hát én olyat hallottam hogy a himbáktól olyan csettegős a ford, főleg ha elkopnak a kis csapágyak rajta....de lehet hidegen is emiatt csattog.... nemtudom
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.