Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 18:14:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13861244 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:45:50 »

Ha ezt is kipucolod cserélj légszürőt és a tartóját a légszürőnek fújd ki de a MAF helyét tömd be ronggyal nehogy belemenjen kosz.Ha minden megvan valami változás lesz szerintem.

Köszi srácok a támogatást! Szépen összeszedem a hozzávalókat, meg a tudást, akkor a főoldalon találok valamit EGR dugózás, szívósor, meg MAF pucolással kapcsolatban. Bízom benne, hogy legalább az ereje normál lesz, ha már a fogyi nem akar netán csökkenni.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 23:32:15 »

szép estét.
most értem haza melobol.bakker -4 fok van.elég kopogos volt szegény ótókám...sajnálom ilyenkor.de hát az auto van az emberért nemde? vigyor3
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2011.02.22 kedd, 11:16:04 »

Köszi a gyors válaszokat  worship. Annyiban változott hogy szétszedtem , akkutöltővel megmozgattam a motort ide-oda váltva a + és a - t , összeszereltem és láss csodát működik megint  nyes , és az izzítószál sem villog a műszerfalon  Wink . A múltkor is ez volt és 1500 km. bírt. Vajon mi lehet a gond  falbav ? Holnap beszélek a sráccal Veszprémből. Viszont a motor mintha jobban kopogna. Most lettek felújítva a porlasztók , nagyon nem örülnék ha megint azok kopognának  exploserderage
Üdv.
Ha megint beállna, keress meg! Továbbra is van egy ötletem a javításra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
casper
Vendég
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:18:55 »

Sziasztok!Tud valaki budaörs térségében valami tdci gurut?  help Igazából  nagynyomásút és csúcsot szeretnék méretni
egy pumpa javítás mibe fájhat szomoru1
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:33:30 »

Legtomegmero, a beszivott levego homersekletet es mennyiseget meri, hogy tudja a vezerles, mibol es mennyi megy befele eppen a motorba.

A szivocsovon van egy kulon leszerelheto kis egysegben. Ha kiszeded, vigyazz ra, mert igen serulekeny. Fooldalon talalsz leirast a tisztitasarol.

AndyA

Kerestem, de sajna az EGR dugózáson kívül nem találtam semmit se a MAF szenzor tisztításáról se a szívósorról. Merre lehetnek ezek? wow1
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:38:27 »

Ha ezt is kipucolod cserélj légszürőt és a tartóját a légszürőnek fújd ki de a MAF helyét tömd be ronggyal nehogy belemenjen kosz.Ha minden megvan valami változás lesz szerintem.

Na szóval, a mai napon kicseréltem a még elmaradt vízkörös termosztátot, közben nézegettem az EGR szelepet. A felső csavar rajta frankón le van koptatva, azt villáskulccsal biztos nem fogom tudni leszerelni. Lehet, hogy már ledugózták az EGR-!? És aközben bxták szét szegény csavart? Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:53:24 »

Na szóval, a mai napon kicseréltem a még elmaradt vízkörös termosztátot, közben nézegettem az EGR szelepet. A felső csavar rajta frankón le van koptatva, azt villáskulccsal biztos nem fogom tudni leszerelni. Lehet, hogy már ledugózták az EGR-!? És aközben bxták szét szegény csavart? Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?

A maf a turbó és a légszűrőház közti csövön van egy lapos műanyag és megy bele egy kábelköteg.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2011.02.22 kedd, 17:54:00 »

Kerestem, de sajna az EGR dugózáson kívül nem találtam semmit se a MAF szenzor tisztításáról se a szívósorról. Merre lehetnek ezek? wow1

http://mondeo.hu/index.php?cat=17;tpstart=10

3. szocikk, "MAF szenzor tisztitas" jeligere. :-) Leiras es video egyarant.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2011.02.22 kedd, 18:09:44 »

http://mondeo.hu/index.php?cat=17;tpstart=10

3. szocikk, "MAF szenzor tisztitas" jeligere. :-) Leiras es video egyarant.

AndyA

Köszi, már majdnem minden megvan.. most már csak a szívósor pucolásáról kellene valami leírás?! taps

Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2011.02.22 kedd, 18:12:15 »

Jah, és miközben szerelgettem a termosztátot, arra lettem figyelmes, hogy szemből a 2. prolasztóhoz vezető fémcső tövénél áll a gázolaj, azaz gondolom menet közben szépen szivárog. Ez nem jó... de okozhatja a nagy fogyasztást, vagy inkább csak hozzá játszik egy picit? Mi kell gyerélni? tömítést, vagy a csövet, vagy a közös csövet??? Mit?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2011.02.22 kedd, 18:40:18 »

Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?


Ilyen a TDDi-n, de szerintem ez nálad is így nézhet ki:
http://kephost.hu/image-0422_4D63F4C7.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:09:01 »

Jah, és miközben szerelgettem a termosztátot, arra lettem figyelmes, hogy szemből a 2. prolasztóhoz vezető fémcső tövénél áll a gázolaj, azaz gondolom menet közben szépen szivárog. Ez nem jó... de okozhatja a nagy fogyasztást, vagy inkább csak hozzá játszik egy picit? Mi kell gyerélni? tömítést, vagy a csövet, vagy a közös csövet??? Mit?
vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:24:51 »

vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl! Wink wave

Okaj  worship
Már csak egy jó szaki kell  smile
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2011.02.23 szerda, 08:36:00 »

vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl! Wink wave
Ok. Csak azért érdeklődöm, hogy kicsit legalább képben legyek, nehogy a jövő hetet is ki akarják velem cseréltetni. Eben tudzs segíteni?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:12:07 »

Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:38:37 »

Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
CMP/ckp jeladó hiba az első tipp.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzításjelző, mert amíg elindul jelzés nélkül, törli az átmeneti tárolóban lévő kódot (mivel a köv. indításnál nem áll fenn a hiba).
ha ez nem, akkor porlasztó gond. De az alapjáraton nem szokott leállni, inkább füstöl.
Lehet még szivattyú is, de a nyomásállítási gondnál tényleg nem szokott leállogatni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:42:18 »

CMP/ckp jeladó hiba az első tipp.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzításjelző, mert amíg elindul jelzés nélkül, törli az átmeneti tárolóban lévő kódot (mivel a köv. indításnál nem áll fenn a hiba).
ha ez nem, akkor porlasztó gond. De az alapjáraton nem szokott leállni, inkább füstöl.
Lehet még szivattyú is, de a nyomásállítási gondnál tényleg nem szokott leállogatni.

Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:45:52 »

Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás
Ha a gázolaj folyik annyira, hogy leáll tőle a gép, annak szaga van.
A motor alján inkább a főtengely szimmering ereszt, ha a váltó oldalán látod.
A hibafeltáráshoz mindenképp kell a kódolvasás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:46:20 »

Ha a gázolaj folyik annyira, hogy leáll tőle a gép, annak szaga van.
A motor alján inkább a főtengely szimmering ereszt, ha a váltó oldalán látod.
A hibafeltáráshoz mindenképp kell a kódolvasás.
Lehet még EGR hiba is, ha elektromos érzékelő van az EGR szelepen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:45:42 »

miért gondolod hogy lecserélték?
ha fix akkor GT2049S ha vákumos vagy villanyos akkor GT1749V

És akkor a vákumos a 115-ös a villanyos a 130 lovas???
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:47:11 »

És akkor a vákumos a 115-ös a villanyos a 130 lovas???
A 130 lovas lehet vákumos és villanyos is  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:56:59 »

A 130 lovas lehet vákumos és villanyos is  wave

Ahá! Na itt van az eb elhantolva! Akkor így már minden világos...  Grin  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:01:02 »

Ahá! Na itt van az eb elhantolva! Akkor így már minden világos...  Grin  worship
Igen, mert kijött ez a moci euro 3-al és 4-el is.  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:43:54 »

Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás

nemrég beindítottam az autót kicsit járattam és az alapjárati fordulat pár perc után elkezdett ugrálni kicsit fel aztán viszaesett.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:45:11 »

nemrég beindítottam az autót kicsit járattam és az alapjárati fordulat pár perc után elkezdett ugrálni kicsit fel aztán viszaesett.
Voltmár többször is vagy egyedi eset?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:14:03 »

Ok. Csak azért érdeklődöm, hogy kicsit legalább képben legyek, nehogy a jövő hetet is ki akarják velem cseréltetni. Eben tudzs segíteni?
-vagy megkell húzni a hollandert
-vagy tömítést kell cserélni a porlasztó alatt
-vagy a résolajvisszavezető csatiban kell 2ft-os Ó gyűrűt cserélni
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:19:04 »

Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2011.02.23 szerda, 20:32:34 »

-vagy megkell húzni a hollandert
-vagy tömítést kell cserélni a porlasztó alatt
-vagy a résolajvisszavezető csatiban kell 2ft-os Ó gyűrűt cserélni

Ahogy nézem a magasnyomású és a közös nyomócső találkozásánál szivárog a cucc, de helyesbítenem kell, mert szemből nem csak a 2., hanem az első töve is go.-s. Ebben az estben? rinya
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:05:09 »

Ahogy nézem a magasnyomású és a közös nyomócső találkozásánál szivárog a cucc, de helyesbítenem kell, mert szemből nem csak a 2., hanem az első töve is go.-s. Ebben az estben? rinya
a hollandert kell jól meghúzni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:29:56 »

Egy porlasztocsucs kodjat honnan lehet megtudni? Ra van irva valahova?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:33:58 »

Egy porlasztocsucs kodjat honnan lehet megtudni? Ra van irva valahova?

AndyA
elvileg a motortetején és a porlasztókon rajta kéne lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:48:57 »

elvileg a motortetején és a porlasztókon rajta kéne lennie

A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2011.02.23 szerda, 22:09:02 »

A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?

AndyA
képen sajna nincs róla tdci hiányában vigyor3 egynek kell lennie a szelepfedél tetején, az ablak felőli oldalán(ha leveszed a motorburkolatot, akkor látszania kell) és asszem a porlasztók "nyakán".
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2011.02.23 szerda, 22:49:58 »

A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?

AndyA
http://www.autoalkatresz.hu/auto-uzemanyagellato_rendszer/porlasztocsucsok/ford_mondeo_tdci_porlasztocsucs-70997
Ha kinagyítod akkor az a sok betú-szám kombináció a nyakon az az.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 08:08:10 »

JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon. falbav falbav falbav Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 08:21:43 »

JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon. falbav falbav falbav Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)


Ha most nem villog, akkor nincs benne tarolt kod, mar torolte.

Ezt az enyem is eljatszotta pontosan ugyanigy, hidegben, harom honapja, egyetlen alkalommal, soha tobbet azota sem (kopp-kopp-kopp). Kimentem a piacra (2-3 km), es hazafele indulaskor csinalta. Hazakocogtam vele veszuzemben, utana delutan inditottam, semmi baja, azota is megy, mint a raketa.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 09:44:30 »

Ha most nem villog, akkor nincs benne tarolt kod, mar torolte.

Ezt az enyem is eljatszotta pontosan ugyanigy, hidegben, harom honapja, egyetlen alkalommal, soha tobbet azota sem (kopp-kopp-kopp). Kimentem a piacra (2-3 km), es hazafele indulaskor csinalta. Hazakocogtam vele veszuzemben, utana delutan inditottam, semmi baja, azota is megy, mint a raketa.

AndyA

Ilyen esetem már nekem is volt, munkába menet. Előtte az autó kint állt a -15°C-ban, és az 50 km-es út elején vagy ötször jelzett vészüzemet és állt le az autó. Bemelegedett, aztán semmi baja.

Viszont lenne egy kérdésem. Hidegindításnál nálam felugrik a fordulat akár 1500-2000 1/min-ig, amikor beindul a motor, aztán leesik 800-ra, szóval úgy indul, mintha a gázon lenne a lábam. Ez normális jelenség?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 09:49:07 »

Ilyen esetem már nekem is volt, munkába menet. Előtte az autó kint állt a -15°C-ban, és az 50 km-es út elején vagy ötször jelzett vészüzemet és állt le az autó. Bemelegedett, aztán semmi baja.

Viszont lenne egy kérdésem. Hidegindításnál nálam felugrik a fordulat akár 1500-2000 1/min-ig, amikor beindul a motor, aztán leesik 800-ra, szóval úgy indul, mintha a gázon lenne a lábam. Ez normális jelenség?

Szerintem lehet, hogy rahuzza kicsit a gazt, hogy biztos elinduljon a hidegben. Ha utana egy sima mozdulattal, ingadozas nelkul jon be a rendes ("szivatos") alapjaratra, akkor nemigen van ok aggodalomra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 12:24:03 »

Szerintem lehet, hogy rahuzza kicsit a gazt, hogy biztos elinduljon a hidegben. Ha utana egy sima mozdulattal, ingadozas nelkul jon be a rendes ("szivatos") alapjaratra, akkor nemigen van ok aggodalomra.

AndyA

Ezen én azért csodálkozom, mert elvileg a vezérlés azt célozza, hogy a 800-as fordulatot mindenképpen elérje a motor. Én arra gondoltam, hogy esetleg a csúcsok bepisilnek, vagy eresztenek egy hangyányit, és emiatt többlet GO kerül a hengerekbe az állás ideje alatt, ezért ugrik fel a fordulat. Viszont szvsz akkor lenne füst is, ami nincs...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 14:05:36 »

Ezen én azért csodálkozom, mert elvileg a vezérlés azt célozza, hogy a 800-as fordulatot mindenképpen elérje a motor. Én arra gondoltam, hogy esetleg a csúcsok bepisilnek, vagy eresztenek egy hangyányit, és emiatt többlet GO kerül a hengerekbe az állás ideje alatt, ezért ugrik fel a fordulat. Viszont szvsz akkor lenne füst is, ami nincs...
nyomásállító szelep tud ilyet csinálni. Ha füst nincs, az azt jelenti, hogy el is égeti a gázolajat rendesen, az meg azt,hogy ütemben kapja a motor a gázolajat. Füst akkor van, ha olyankor is engedi a gázolajat a porlasztó, amikor épp nincs munkaütemben az adott henger, emiatt nem ég el (rendesen) az üzemanyag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 14:23:10 »

nyomásállító szelep tud ilyet csinálni. Ha füst nincs, az azt jelenti, hogy el is égeti a gázolajat rendesen, az meg azt,hogy ütemben kapja a motor a gázolajat. Füst akkor van, ha olyankor is engedi a gázolajat a porlasztó, amikor épp nincs munkaütemben az adott henger, emiatt nem ég el (rendesen) az üzemanyag.

Tehját akkor ez normális dolog, vagy cserélni kéne ezt a szelepet?  nemtudom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 14:28:23 »

Ezt a vészüzemet nekem is csinálta már 2x.Nekem nagy melegben gázadásra torpant meg.Gyújtás le indít és semmi.Nem rég olvastunk hibakódot és ez volt benn P2288.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 17:47:10 »

a hollandert kell jól meghúzni!

Már nem merjük jobban, nehogy szakadjon...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 17:51:33 »

Ezt a vészüzemet nekem is csinálta már 2x.Nekem nagy melegben gázadásra torpant meg.Gyújtás le indít és semmi.Nem rég olvastunk hibakódot és ez volt benn P2288.
Szia!A P2288-at nem találom!!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 18:33:15 »

neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....

Ma kicseréltem a gázolajszűrőt, beindult pöccre, szépen járt a motor. Menni még nem mentem vele még áll a meleg garázsban.
Holnap ránéz azért egy szerelő is.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 20:53:00 »

Szia!A P2288-at nem találom!!!!!!

P2288 Injector Control Pessure Too High

vebfordító ezt dobta Injektor Ellenőrzés Pessure Túlságosan Magas
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.24 csütörtök, 21:00:31 írta Bali » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 23:13:39 »

P2288 Injector Control Pessure Too High

vebfordító ezt dobta Injektor Ellenőrzés Pessure Túlságosan Magas
Pressure = nyomás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2011.02.25 péntek, 07:39:44 »

JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon. falbav falbav falbav Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)

Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2011.02.25 péntek, 08:32:33 »

Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Olvastass hibakódot felesleges találgatni mi lehet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:14:57 »

Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
De csak akkor olvastass hiba kódot amikor villog és ha elviszed leneállítsd mert nem ér semmit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.