Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:04:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683781 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8300 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 21:45:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.21 hétfő, 18:29:14
Ha ezt is kipucolod cserélj légszürőt és a tartóját a légszürőnek fújd ki de a MAF helyét tömd be ronggyal nehogy belemenjen kosz.Ha minden megvan valami változás lesz szerintem.
Köszi srácok a támogatást! Szépen összeszedem a hozzávalókat, meg a tudást, akkor a főoldalon találok valamit EGR dugózás, szívósor, meg MAF pucolással kapcsolatban. Bízom benne, hogy legalább az ereje normál lesz, ha már a fogyi nem akar netán csökkenni.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8301 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 23:32:15 »
szép estét.
most értem haza melobol.bakker -4 fok van.elég kopogos volt szegény ótókám...sajnálom ilyenkor.de hát az auto van az emberért nemde?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8302 Dátum:
2011.02.22 kedd, 11:16:04 »
Idézetet írta: p.miska - 2011.02.21 hétfő, 19:21:58
Köszi a gyors válaszokat
. Annyiban változott hogy szétszedtem , akkutöltővel megmozgattam a motort ide-oda váltva a + és a - t , összeszereltem és láss csodát működik megint
, és az izzítószál sem villog a műszerfalon
. A múltkor is ez volt és 1500 km. bírt. Vajon mi lehet a gond
? Holnap beszélek a sráccal Veszprémből. Viszont a motor mintha jobban kopogna. Most lettek felújítva a porlasztók , nagyon nem örülnék ha megint azok kopognának
Üdv.
Ha megint beállna, keress meg! Továbbra is van egy ötletem a javításra.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8303 Dátum:
2011.02.22 kedd, 17:18:55 »
Sziasztok!Tud valaki budaörs térségében valami tdci gurut?
Igazából nagynyomásút és csúcsot szeretnék méretni
egy pumpa javítás mibe fájhat
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8304 Dátum:
2011.02.22 kedd, 17:33:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 18:14:31
Legtomegmero, a beszivott levego homersekletet es mennyiseget meri, hogy tudja a vezerles, mibol es mennyi megy befele eppen a motorba.
A szivocsovon van egy kulon leszerelheto kis egysegben. Ha kiszeded, vigyazz ra, mert igen serulekeny. Fooldalon talalsz leirast a tisztitasarol.
AndyA
Kerestem, de sajna az EGR dugózáson kívül nem találtam semmit se a MAF szenzor tisztításáról se a szívósorról. Merre lehetnek ezek?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8305 Dátum:
2011.02.22 kedd, 17:38:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.21 hétfő, 18:29:14
Ha ezt is kipucolod cserélj légszürőt és a tartóját a légszürőnek fújd ki de a MAF helyét tömd be ronggyal nehogy belemenjen kosz.Ha minden megvan valami változás lesz szerintem.
Na szóval, a mai napon kicseréltem a még elmaradt vízkörös termosztátot, közben nézegettem az EGR szelepet. A felső csavar rajta frankón le van koptatva, azt villáskulccsal biztos nem fogom tudni leszerelni. Lehet, hogy már ledugózták az EGR-!? És aközben bxták szét szegény csavart? Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8306 Dátum:
2011.02.22 kedd, 17:53:24 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.22 kedd, 17:38:27
Na szóval, a mai napon kicseréltem a még elmaradt vízkörös termosztátot, közben nézegettem az EGR szelepet. A felső csavar rajta frankón le van koptatva, azt villáskulccsal biztos nem fogom tudni leszerelni. Lehet, hogy már ledugózták az EGR-!? És aközben bxták szét szegény csavart? Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?
A maf a turbó és a légszűrőház közti csövön van egy lapos műanyag és megy bele egy kábelköteg.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8307 Dátum:
2011.02.22 kedd, 17:54:00 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.22 kedd, 17:33:30
Kerestem, de sajna az EGR dugózáson kívül nem találtam semmit se a MAF szenzor tisztításáról se a szívósorról. Merre lehetnek ezek?
http://mondeo.hu/index.php?cat=17;tpstart=10
3. szocikk, "MAF szenzor tisztitas" jeligere. :-) Leiras es video egyarant.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8308 Dátum:
2011.02.22 kedd, 18:09:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.22 kedd, 17:54:00
http://mondeo.hu/index.php?cat=17;tpstart=10
3. szocikk, "MAF szenzor tisztitas" jeligere. :-) Leiras es video egyarant.
AndyA
Köszi, már majdnem minden megvan.. most már csak a szívósor pucolásáról kellene valami leírás?!
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8309 Dátum:
2011.02.22 kedd, 18:12:15 »
Jah, és miközben szerelgettem a termosztátot, arra lettem figyelmes, hogy szemből a 2. prolasztóhoz vezető fémcső tövénél áll a gázolaj, azaz gondolom menet közben szépen szivárog. Ez nem jó... de okozhatja a nagy fogyasztást, vagy inkább csak hozzá játszik egy picit? Mi kell gyerélni? tömítést, vagy a csövet, vagy a közös csövet??? Mit?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8310 Dátum:
2011.02.22 kedd, 18:40:18 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.22 kedd, 17:38:27
Viszont nézegettem ezt a MAF szenzort, fogalmam sincs melyik lehet az... valakinek nincs róla egy képe?
Ilyen a TDDi-n, de szerintem ez nálad is így nézhet ki:
http://kephost.hu/image-0422_4D63F4C7.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8311 Dátum:
2011.02.22 kedd, 20:09:01 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.22 kedd, 18:12:15
Jah, és miközben szerelgettem a termosztátot, arra lettem figyelmes, hogy szemből a 2. prolasztóhoz vezető fémcső tövénél áll a gázolaj, azaz gondolom menet közben szépen szivárog. Ez nem jó... de okozhatja a nagy fogyasztást, vagy inkább csak hozzá játszik egy picit? Mi kell gyerélni? tömítést, vagy a csövet, vagy a közös csövet??? Mit?
vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8312 Dátum:
2011.02.22 kedd, 20:24:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.22 kedd, 20:09:01
vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl!
Okaj
Már csak egy jó szaki kell
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8313 Dátum:
2011.02.23 szerda, 08:36:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.22 kedd, 20:09:01
vidd el egy dízelszakihoz,hogy szüntesse meg a szivárgást!Nehéz lenne elmagyarázni,és valszeg úgysem te csinálnád meg...csak segítőszándékkal javaslom,hogy olyannal szináltasd aki tudja,hogy mihez nyúl!
Ok. Csak azért érdeklődöm, hogy kicsit legalább képben legyek, nehogy a jövő hetet is ki akarják velem cseréltetni. Eben tudzs segíteni?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8314 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:12:07 »
Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8315 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:38:37 »
Idézetet írta: lepy - 2011.02.23 szerda, 14:12:07
Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
CMP/ckp jeladó hiba az első tipp.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzításjelző, mert amíg elindul jelzés nélkül, törli az átmeneti tárolóban lévő kódot (mivel a köv. indításnál nem áll fenn a hiba).
ha ez nem, akkor porlasztó gond. De az alapjáraton nem szokott leállni, inkább füstöl.
Lehet még szivattyú is, de a nyomásállítási gondnál tényleg nem szokott leállogatni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8316 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:42:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 14:38:37
CMP/ckp jeladó hiba az első tipp.
A kódot akkor kell kiolvasni, amikor villog az izzításjelző, mert amíg elindul jelzés nélkül, törli az átmeneti tárolóban lévő kódot (mivel a köv. indításnál nem áll fenn a hiba).
ha ez nem, akkor porlasztó gond. De az alapjáraton nem szokott leállni, inkább füstöl.
Lehet még szivattyú is, de a nyomásállítási gondnál tényleg nem szokott leállogatni.
Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8317 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:45:52 »
Idézetet írta: lepy - 2011.02.23 szerda, 14:42:18
Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás
Ha a gázolaj folyik annyira, hogy leáll tőle a gép, annak szaga van.
A motor alján inkább a főtengely szimmering ereszt, ha a váltó oldalán látod.
A hibafeltáráshoz mindenképp kell a kódolvasás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8318 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:46:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 14:45:52
Ha a gázolaj folyik annyira, hogy leáll tőle a gép, annak szaga van.
A motor alján inkább a főtengely szimmering ereszt, ha a váltó oldalán látod.
A hibafeltáráshoz mindenképp kell a kódolvasás.
Lehet még EGR hiba is, ha elektromos érzékelő van az EGR szelepen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8319 Dátum:
2011.02.23 szerda, 15:45:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.21 hétfő, 15:27:56
miért gondolod hogy lecserélték?
ha fix akkor GT2049S ha vákumos vagy villanyos akkor GT1749V
És akkor a vákumos a 115-ös a villanyos a 130 lovas???
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8320 Dátum:
2011.02.23 szerda, 15:47:11 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 15:45:42
És akkor a vákumos a 115-ös a villanyos a 130 lovas???
A 130 lovas lehet vákumos és villanyos is
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8321 Dátum:
2011.02.23 szerda, 15:56:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 15:47:11
A 130 lovas lehet vákumos és villanyos is
Ahá! Na itt van az eb elhantolva! Akkor így már minden világos...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8322 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:01:02 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 15:56:59
Ahá! Na itt van az eb elhantolva! Akkor így már minden világos...
Igen, mert kijött ez a moci euro 3-al és 4-el is.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8323 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:43:54 »
Idézetet írta: lepy - 2011.02.23 szerda, 14:42:18
Köszi.
Illetve most alánéztem az autónak és középen a motornál látni valami friss olajat vagy valami fekete dzsuvát, lehet van valami szivárgás
nemrég beindítottam az autót kicsit járattam és az alapjárati fordulat pár perc után elkezdett ugrálni kicsit fel aztán viszaesett.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8324 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:45:11 »
Idézetet írta: lepy - 2011.02.23 szerda, 17:43:54
nemrég beindítottam az autót kicsit járattam és az alapjárati fordulat pár perc után elkezdett ugrálni kicsit fel aztán viszaesett.
Voltmár többször is vagy egyedi eset?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8325 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:14:03 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 08:36:00
Ok. Csak azért érdeklődöm, hogy kicsit legalább képben legyek, nehogy a jövő hetet is ki akarják velem cseréltetni. Eben tudzs segíteni?
-vagy megkell húzni a hollandert
-vagy tömítést kell cserélni a porlasztó alatt
-vagy a résolajvisszavezető csatiban kell 2ft-os Ó gyűrűt cserélni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8326 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:19:04 »
Idézetet írta: lepy - 2011.02.23 szerda, 14:12:07
Heló
Van egy 2003 as tdci kombi mondeóm. A hiba a következő: elkezd néha villogni az izzítás jelző, autó elgyengül. néhe néha csinálja, egyszer elvittük szervízbe kiolvastatni a hibakódokat, nem volt semmi.
ma viszont megint elkezdett villogni, majd utána le is állt az autó. aztán ment, megint villog leáll. egyre sűrűbben, utána alapjáraton is leálllt magátol. kicsit vártam vele aztán egy pár métert tudtam menni, de megint villogott és leállt. nagynehezen haza tudtam vele jönni.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8327 Dátum:
2011.02.23 szerda, 20:32:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.23 szerda, 20:14:03
-vagy megkell húzni a hollandert
-vagy tömítést kell cserélni a porlasztó alatt
-vagy a résolajvisszavezető csatiban kell 2ft-os Ó gyűrűt cserélni
Ahogy nézem a magasnyomású és a közös nyomócső találkozásánál szivárog a cucc, de helyesbítenem kell, mert szemből nem csak a 2., hanem az első töve is go.-s. Ebben az estben?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8328 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:05:09 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 20:32:34
Ahogy nézem a magasnyomású és a közös nyomócső találkozásánál szivárog a cucc, de helyesbítenem kell, mert szemből nem csak a 2., hanem az első töve is go.-s. Ebben az estben?
a hollandert kell jól meghúzni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8329 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:29:56 »
Egy porlasztocsucs kodjat honnan lehet megtudni? Ra van irva valahova?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8330 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:33:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.23 szerda, 21:29:56
Egy porlasztocsucs kodjat honnan lehet megtudni? Ra van irva valahova?
AndyA
elvileg a motortetején és a porlasztókon rajta kéne lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8331 Dátum:
2011.02.23 szerda, 21:48:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.23 szerda, 21:33:58
elvileg a motortetején és a porlasztókon rajta kéne lennie
A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8332 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:09:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.23 szerda, 21:48:57
A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?
AndyA
képen sajna nincs róla tdci hiányában
egynek kell lennie a szelepfedél tetején, az ablak felőli oldalán(ha leveszed a motorburkolatot, akkor látszania kell) és asszem a porlasztók "nyakán".
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8333 Dátum:
2011.02.23 szerda, 22:49:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.23 szerda, 21:48:57
A porlasztokon hol? Ki kell szedni hozza oket vagy anelkul is latszik? Fenykep esetleg?
AndyA
http://www.autoalkatresz.hu/auto-uzemanyagellato_rendszer/porlasztocsucsok/ford_mondeo_tdci_porlasztocsucs-70997
Ha kinagyítod akkor az a sok betú-szám kombináció a nyakon az az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8334 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 08:08:10 »
JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon.
Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8335 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 08:21:43 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.24 csütörtök, 08:08:10
JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon.
Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)
Ha most nem villog, akkor nincs benne tarolt kod, mar torolte.
Ezt az enyem is eljatszotta pontosan ugyanigy, hidegben, harom honapja, egyetlen alkalommal, soha tobbet azota sem (kopp-kopp-kopp). Kimentem a piacra (2-3 km), es hazafele indulaskor csinalta. Hazakocogtam vele veszuzemben, utana delutan inditottam, semmi baja, azota is megy, mint a raketa.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8336 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 09:44:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.24 csütörtök, 08:21:43
Ha most nem villog, akkor nincs benne tarolt kod, mar torolte.
Ezt az enyem is eljatszotta pontosan ugyanigy, hidegben, harom honapja, egyetlen alkalommal, soha tobbet azota sem (kopp-kopp-kopp). Kimentem a piacra (2-3 km), es hazafele indulaskor csinalta. Hazakocogtam vele veszuzemben, utana delutan inditottam, semmi baja, azota is megy, mint a raketa.
AndyA
Ilyen esetem már nekem is volt, munkába menet. Előtte az autó kint állt a -15°C-ban, és az 50 km-es út elején vagy ötször jelzett vészüzemet és állt le az autó. Bemelegedett, aztán semmi baja.
Viszont lenne egy kérdésem. Hidegindításnál nálam felugrik a fordulat akár 1500-2000 1/min-ig, amikor beindul a motor, aztán leesik 800-ra, szóval úgy indul, mintha a gázon lenne a lábam. Ez normális jelenség?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8337 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 09:49:07 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.24 csütörtök, 09:44:30
Ilyen esetem már nekem is volt, munkába menet. Előtte az autó kint állt a -15°C-ban, és az 50 km-es út elején vagy ötször jelzett vészüzemet és állt le az autó. Bemelegedett, aztán semmi baja.
Viszont lenne egy kérdésem. Hidegindításnál nálam felugrik a fordulat akár 1500-2000 1/min-ig, amikor beindul a motor, aztán leesik 800-ra, szóval úgy indul, mintha a gázon lenne a lábam. Ez normális jelenség?
Szerintem lehet, hogy rahuzza kicsit a gazt, hogy biztos elinduljon a hidegben. Ha utana egy sima mozdulattal, ingadozas nelkul jon be a rendes ("szivatos") alapjaratra, akkor nemigen van ok aggodalomra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8338 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 12:24:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.24 csütörtök, 09:49:07
Szerintem lehet, hogy rahuzza kicsit a gazt, hogy biztos elinduljon a hidegben. Ha utana egy sima mozdulattal, ingadozas nelkul jon be a rendes ("szivatos") alapjaratra, akkor nemigen van ok aggodalomra.
AndyA
Ezen én azért csodálkozom, mert elvileg a vezérlés azt célozza, hogy a 800-as fordulatot mindenképpen elérje a motor. Én arra gondoltam, hogy esetleg a csúcsok bepisilnek, vagy eresztenek egy hangyányit, és emiatt többlet GO kerül a hengerekbe az állás ideje alatt, ezért ugrik fel a fordulat. Viszont szvsz akkor lenne füst is, ami nincs...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8339 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 14:05:36 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.24 csütörtök, 12:24:03
Ezen én azért csodálkozom, mert elvileg a vezérlés azt célozza, hogy a 800-as fordulatot mindenképpen elérje a motor. Én arra gondoltam, hogy esetleg a csúcsok bepisilnek, vagy eresztenek egy hangyányit, és emiatt többlet GO kerül a hengerekbe az állás ideje alatt, ezért ugrik fel a fordulat. Viszont szvsz akkor lenne füst is, ami nincs...
nyomásállító szelep tud ilyet csinálni. Ha füst nincs, az azt jelenti, hogy el is égeti a gázolajat rendesen, az meg azt,hogy ütemben kapja a motor a gázolajat. Füst akkor van, ha olyankor is engedi a gázolajat a porlasztó, amikor épp nincs munkaütemben az adott henger, emiatt nem ég el (rendesen) az üzemanyag.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8340 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 14:23:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.24 csütörtök, 14:05:36
nyomásállító szelep tud ilyet csinálni. Ha füst nincs, az azt jelenti, hogy el is égeti a gázolajat rendesen, az meg azt,hogy ütemben kapja a motor a gázolajat. Füst akkor van, ha olyankor is engedi a gázolajat a porlasztó, amikor épp nincs munkaütemben az adott henger, emiatt nem ég el (rendesen) az üzemanyag.
Tehját akkor ez normális dolog, vagy cserélni kéne ezt a szelepet?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8341 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 14:28:23 »
Ezt a vészüzemet nekem is csinálta már 2x.Nekem nagy melegben gázadásra torpant meg.Gyújtás le indít és semmi.Nem rég olvastunk hibakódot és ez volt benn P2288.
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8342 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:47:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.23 szerda, 21:05:09
a hollandert kell jól meghúzni!
Már nem merjük jobban, nehogy szakadjon...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8343 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 17:51:33 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.24 csütörtök, 14:28:23
Ezt a vészüzemet nekem is csinálta már 2x.Nekem nagy melegben gázadásra torpant meg.Gyújtás le indít és semmi.Nem rég olvastunk hibakódot és ez volt benn P2288.
Szia!A P2288-at nem találom!!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8344 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 18:33:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.23 szerda, 20:19:04
neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....
Ma kicseréltem a gázolajszűrőt, beindult pöccre, szépen járt a motor. Menni még nem mentem vele még áll a meleg garázsban.
Holnap ránéz azért egy szerelő is.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8345 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 20:53:00 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.24 csütörtök, 17:51:33
Szia!A P2288-at nem találom!!!!!!
P2288 Injector Control Pessure Too High
vebfordító ezt dobta Injektor Ellenőrzés Pessure Túlságosan Magas
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.24 csütörtök, 21:00:31 írta Bali
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8346 Dátum:
2011.02.24 csütörtök, 23:13:39 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.24 csütörtök, 20:53:00
P2288 Injector Control Pessure Too High
vebfordító ezt dobta Injektor Ellenőrzés Pessure Túlságosan Magas
Pressure = nyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8347 Dátum:
2011.02.25 péntek, 07:39:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.24 csütörtök, 08:08:10
JAJ, a kocsi ma a szívrohamot hozta rám. Áll a kocsi a grázsban(+8°C), indítom, simán indul, de egy pár mp. járás után szépen elkezd villogni az ízzításjelző a m.falon.
Mondom ilyen nincs. Füst nincs. Leállítom, újraíndítom semmi villogás, normálisan üzemel, stabil alapjárat. Munkába menet, mikor már bemelegedett kicsit jobban odaléptem neki, intenzíven gyorsítottam többször is, emelkedőn is 2700-3000ig porgetve, de semmi.(szerencsére). Ezelőtt néha csinált olyat, hogy hidegben kb. +4-5°C allatt indítás után picit ingadozott az alapjárat 800-1000 között, de pár perc után szépen kisimult és stabil 800-ra állt be. De ezt csak akkor csinálta amikor fél napot(munkaidő) kint állt a kocsi a hidegben.
A gázolajszűróben kb.12000km van,(gyári ford), kb. 2 hónapja kapott egy protec kezelést.
Ja és 107e km-nél, még az előző tulaj cseréltette a porlasztócsúcsokat+porlasztóra menő csöveket+tömítéseket,(nagynyomású, cseréről, ellnőrzésről nem tudok,számla van) a hajdani Ford Simőnél Szfváron.
Szerintetek mi lehet vele? Eddig nem csinált ilyet. Vigyem el hibakódolvasásra? (DCT műszerteszt szerint nincs benne)
Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8348 Dátum:
2011.02.25 péntek, 08:32:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.25 péntek, 07:39:44
Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Olvastass hibakódot felesleges találgatni mi lehet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8349 Dátum:
2011.02.25 péntek, 10:14:57 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.25 péntek, 07:39:44
Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
De csak akkor olvastass hiba kódot amikor villog és ha elviszed leneállítsd mert nem ér semmit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ