Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 17:49:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13860964 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:53:31 »

Ugy lehet. Osztrak gazolajjal az utolso 9000 km-en, 10:1 aranyban hasznalva autopalyan a varosi uzemhez kepest alig volt benne ertekelheto mennyisegu trutymo. Azert ledugoztam, biztos, ami biztos... :-)

AndyA

Az osztrák GO tud valamit. Mióta megvan a Mondi, csak ott tankolom. Ha Mo.-n kell tankolnom, vastagon megy hozzá a Megasel...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:04:18 »

Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.
Ment PÜ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:31:32 »

Ez egy iszonyatosan király gép...  rinya most annyira megtetszett hogy nagyon  Grin felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
inkább csinálj a tiedbe még + 60LE-t és ez is jó lesz Wink

az optikát meg lehet pótolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:35:10 »

Ez egy iszonyatosan király gép...  rinya most annyira megtetszett hogy nagyon  Grin felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
Szerintem ez már többször járt itt,mint hirdetett gép és a mobil.de-n 138ekm volt benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:44:45 »

Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik  wave
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van  Wink Szeretem az ilyen hirdetéseket  eplus2
Persze biztosan nagyon jól mehet  worship

Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?  wow1

Illetve elképzelhető, hogy egy 2,2-es TDCi-ben nincs ESP!
Mert ebben nincs! Legalábbis kapcsolója nincs a csomagtartó nyitó mellett(sem)!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:58:56 »

Szerintem ez már többször járt itt,mint hirdetett gép és a mobil.de-n 138ekm volt benne.
Én csak itt viccezek, de ez most nagyon tetszik tényleg  Grin Grin finom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:01:31 »

inkább csinálj a tiedbe még + 60LE-t és ez is jó lesz Wink

az optikát meg lehet pótolni
Nem is a lóerő miatt...bár az se lenne rossz, hanem ez az optika kívül belül  vigyor3 nekem nagyon tecc!!!
Ez meg szép, nem is öreg gép, áhh...hagyjuk  hehe vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2011.03.01 kedd, 19:36:38 »

Nem is a lóerő miatt...bár az se lenne rossz, hanem ez az optika kívül belül  vigyor3 nekem nagyon tecc!!!
Ez meg szép, nem is öreg gép, áhh...hagyjuk  hehe vigyor3


Szerintem is hagyd, nem ér ez annyit. Ez is csak zsákbamacska lenne, ahogy látszik.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2011.03.01 kedd, 20:37:02 »

Illetve elképzelhető, hogy egy 2,2-es TDCi-ben nincs ESP!
Mert ebben nincs! Legalábbis kapcsolója nincs a csomagtartó nyitó mellett(sem)!
ez nem Brick autója? Roll Eyes
ja nem!az benyás
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.01 kedd, 20:38:48 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2011.03.02 szerda, 00:49:11 »

Hali.
Egy kis történet egy kérdéssel a végén:
Tegnap likvidáltuk az öreg Granada kaszniját, mikor elég furcsa hangot hallottam az utcán. Kinéztem, és egy Renault
egyterű állt az utca végém teljes fordulatban. Pár pillanat múlva már nem is látszott semmi a kemégy, fehér füsttől.
Egy kis idő múlva a füst kezdett oszlani, viszont a fordulat még mindig megvolt, egy kicsit mintha már kopo-
gósabb lett volna a hangja. Ekkor a gazdája, aki a kisgyerekkel kint voltak az autótól távolabb visszament kinyitni
a matorháztetőt. Pár másodperc múlva az egészet elöntötte a gőz, ami elég nagy nyomással fújt ki valahonnan.
Kb 5-7 perc múlva kezdett csökkenni a fordulat, majd egy kis kopogós alapjárati fordulat után leállt. Na, hogy a
szürke aszfalt milyen volt mögötte, azt látni kellett volna /KOROM FEKETE /

Gondolom kulcsal próbálta leállítani a motort a gazda, csak nem sikerült. Ez lehetséges egy elektromos vezérlésű befecskendezénél is??? Elméletileg levett gyújtásnál már nem kaphatna üzanyagot. A régi díz. tehkocsiknál ez elég gyakran előfordult, olyankor a kis üveges go szűrőt az emelőcsövel leütötte a gazda, oszt joccakát.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2011.03.02 szerda, 09:55:18 »

Hali.
Egy kis történet egy kérdéssel a végén:
Tegnap likvidáltuk az öreg Granada kaszniját, mikor elég furcsa hangot hallottam az utcán. Kinéztem, és egy Renault
egyterű állt az utca végém teljes fordulatban. Pár pillanat múlva már nem is látszott semmi a kemégy, fehér füsttől.
Egy kis idő múlva a füst kezdett oszlani, viszont a fordulat még mindig megvolt, egy kicsit mintha már kopo-
gósabb lett volna a hangja. Ekkor a gazdája, aki a kisgyerekkel kint voltak az autótól távolabb visszament kinyitni
a matorháztetőt. Pár másodperc múlva az egészet elöntötte a gőz, ami elég nagy nyomással fújt ki valahonnan.
Kb 5-7 perc múlva kezdett csökkenni a fordulat, majd egy kis kopogós alapjárati fordulat után leállt. Na, hogy a
szürke aszfalt milyen volt mögötte, azt látni kellett volna /KOROM FEKETE /

Gondolom kulcsal próbálta leállítani a motort a gazda, csak nem sikerült. Ez lehetséges egy elektromos vezérlésű befecskendezénél is??? Elméletileg levett gyújtásnál már nem kaphatna üzanyagot. A régi díz. tehkocsiknál ez elég gyakran előfordult, olyankor a kis üveges go szűrőt az emelőcsövel leütötte a gazda, oszt joccakát.
dízel volt?
Mert ha igen, akkor simán lehetet "turbósodás" is, amikor a turbó csapágyainak/tengelyének sérülése miatt a töltőlevegő rendszeren keresztül a motor motorolajat kap, amivel szabályozatlanul jár, ameddig bír aztán szétesik. Ilyenkor a befullasztás a megoldás. 4-5-6 ba be, aztán kuplung fel, fék be, egy idő után lefullad.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2011.03.02 szerda, 12:32:52 »

Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....

http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:10:48 »

Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....

http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps

Itt kaptam volna infarktust...ha manuális akkor még esélyes hogy le lehet fullasztani, de ha ottomata akkor rábaszott a gazdi  Undecided
Olyankor nem lehet kikapni valami biztosítékot?
Vagy befogni valahogyan a motor száját? ahol lélegzik  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:47:43 »

Itt kaptam volna infarktust...ha manuális akkor még esélyes hogy le lehet fullasztani, de ha ottomata akkor rá***ott a gazdi  Undecided
Olyankor nem lehet kikapni valami biztosítékot?
Vagy befogni valahogyan a motor száját? ahol lélegzik  Undecided

Pont ez a lényeg, hogy akkor már hiába kapkodsz biuztit, az egész már mechanikusan megy, mert akár ha nincs GO beporlaszás, akkor is kap olajat a motor. Szvsz nulla esélyes a dolog.  Undecided
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:30:05 »

Pont ez a lényeg, hogy akkor már hiába kapkodsz biuztit, az egész már mechanikusan megy, mert akár ha nincs GO beporlaszás, akkor is kap olajat a motor. Szvsz nulla esélyes a dolog.  Undecided

Levego nelkul ugyan leall a motor, de hogyan fogod be a szajat? Ratenyerelsz? Nem javaslom kiprobalni...  csodalk

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:51:56 »

Hali,

Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.  szomoru1 Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával. Smiley
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó. vigyor3

Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:59:14 »

Hali,

Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.  szomoru1 Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával. Smiley
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó. vigyor3

Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.

Mindent értek, de mi ka halál köze van a kupplungnak a turbóhoz?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2011.03.02 szerda, 15:12:06 »

Mindent értek, de mi ka halál köze van a kupplungnak a turbóhoz?  Huh?

Nagy turbó nyomás, vagy nem megfelelő ==> nem bírja a terhelést ==> megcsúszik a kuplung.
Én se nagyon értem a menetét, ezt kaptam feltételes válaszként. Majd ma valamikor kiderül, és akkor begépelem.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:22:24 »

Nagy turbó nyomás, vagy nem megfelelő ==> nem bírja a terhelést ==> megcsúszik a kuplung.
Én se nagyon értem a menetét, ezt kaptam feltételes válaszként. Majd ma valamikor kiderül, és akkor begépelem.

szerintem ezt az elméletet fogd meg, és jobb kézzel bal váll felett hajítsd el...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:24:31 »

szerintem ezt az elméletet fogd meg, és jobb kézzel bal váll felett hajítsd el...

Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:26:59 »

Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."  laugh
Dehogyis!!!!
A tentelente téren fordult az erös turbó miatt felfelé az autóm....... pias pias pias
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:34:29 »

Hali,

Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.  szomoru1 Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával. Smiley
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó. vigyor3

Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
ugyanaz csinálja most is, mint aki berakta a kinyomót? Mert ha igen, biztos mindent ki fog találni, hogy ne ő legyen a hibás.
Ahogy Mad-v írja, felejtős a turbós vonal, ugyanis:
- a magasabb turbónyomástól nem lesz sokkal nagyobb a nyomaték, ahhoz kellene üzemanyag is.
- a szabályozásban a turbó működését állítják az üa. rendszer állapotához, így hiába kap több levegőt a motor, nem nagyon lesz tőle erősebb
- a gyári kuplungok bírják a chippelt tdci-k nyomatékát is (kb +30Nm+overboost) így nem gondolom, hogy normál üzemi körülmények között gyári vezérlésű tdci-nél bármikor is megcsúszhat a kuplung.


Az enyémen akkor csúszott a kuplung, mikor már szegecsig kopott a ferrodo a tárcsán.

Egyszerűen rosszul rakták be a kinyomót vagy a tárcsát/lendkereket és ez a vége. Olyan is volt már, akinek a váltót nem sikerült rendesen vissza rakni, emiatt volt gond a kuplungjával.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2011.03.02 szerda, 18:28:15 »

Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."  laugh

úgy-úgy  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2011.03.02 szerda, 18:44:59 »

úgy-úgy  eplus2
De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás  lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2011.03.02 szerda, 19:11:39 »

De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás  lol002

Vagy csak kifolyt a lampabol a fluxus!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2011.03.02 szerda, 19:55:13 »

De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás  lol002
Na ti aztán nyomtatok rajta párat szegényen,de érdekes elmélettel jönnek elő.Egyszer lenne ez a válasz:Elb.......tam bocs helyrehozom!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:15:37 »

Hali,

Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.  szomoru1 Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával. Smiley
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó. vigyor3

Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
Úgy ahogy mások is írják az a turbó dolog az akkora hülyeség, hogy az már fáj.. vigyor3  a kinyomót sem lehet rosszul felszerelni, mert egyszerűen lehetetlen, vagy jól rakod fel, vagy sehogy!!!! Ha spórolt a szerkezeten, akkor csúszhat, mert nem minden esetben elég az új tárcsa..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:19:22 »

Úgy ahogy mások is írják az a turbó dolog az akkora hülyeség, hogy az már fáj.. vigyor3  a kinyomót sem lehet rosszul felszerelni, mert egyszerűen lehetetlen, vagy jól rakod fel, vagy sehogy!!!! Ha spórolt a szerkezeten, akkor csúszhat, mert nem minden esetben elég az új tárcsa..
Alapvetően igazad van, nem lehet rosszul visszatenni. Elvileg.
A mai világban szerintem azt is vissza tudják rakni rosszul, amit nem lehet. A sok hozzáértő.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:32:20 »

Alapvetően igazad van, nem lehet rosszul visszatenni. Elvileg.
A mai világban szerintem azt is vissza tudják rakni rosszul, amit nem lehet. A sok hozzáértő.  eplus2
Na ezt, még egy hadibarom sem tudja elszúrni...3db csavar rögzíti a váltóhoz, és csak egyféleképpen passzolnak a furatok...nincs választásod, vagy jól rakod, vagy sehogy.. Wink
Mondjuk valamit ezek szerint biztosan elcsesztek.... szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:49:55 »

Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv

Robi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:57:46 »

Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv

Robi

ha uj a turbo, akkor biztos a kerekeket egeti gyorsitaskor  eplus2 bocs  Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:59:00 »

Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv

Robi

PCS meg siman lehet attol...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2011.03.02 szerda, 21:10:06 »

PCS meg siman lehet attol...

AndyA
Kb 2 hónapja lettek bevizsgáltatva,3 tökéletes, a 4-ikben lett kapcsoló cserélve. Remélem nincs köze a füstöléshez  Roll Eyes
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2011.03.02 szerda, 23:36:58 »

Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....

http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps


Hát a hang ilyen volt / pontosan / . Viszont a füst több, keményebb volt és tovább tartott az egész.
Tényleg automatánál csak a távoli szemlélés marad? wow1 wow1 wow1  Hisz ha önelhakálozásig megy
így, a motorbó sok minden nem igazándiból marad. szomoru1
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2011.03.02 szerda, 23:42:59 »

Hát a hang ilyen volt / pontosan / . Viszont a füst több, keményebb volt és tovább tartott az egész.
Tényleg automatánál csak a távoli szemlélés marad? wow1 wow1 wow1  Hisz ha önelhakálozásig megy
így, a motorbó sok minden nem igazándiból marad. szomoru1

Hát azért motorháztetőt felnyitanám egyből és üzemynyagcsöveket kitépkedném azonnal azt odébb állnék mig leáll, gondolom üzemanyag nélkül azért nem menne sokáig igyse...max kigyulladna de akkor meg már égjen el a p+csába, motor igyis-ugyis kuka.... eplus2
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 07:38:00 »

Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.

Sziasztok,

Van fejlemény a kocsival. Ma reggel a ránéztem a turbóra indításkor.(Elektromos turbó) És a kar ami változtatja lapátok állását nem jött ki teljesen a végállásban hanem kb fél vagy 2/3 résznél megállt. Tehát ez okozza az izzító villogást, mostmár biztos. A kérdés a következő, most mit lehet tenni? 2 dologra gondoltam 1, elektronika megnézése, javítatása, 2, mechanikus szorulás ilyesmi. Akinek már volt hasoló gondja légyszi ossza meg a tapasztalatokat. Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 08:13:49 »

Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.

Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 09:10:36 »

Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.

Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
hát úgy, hogy a visszamenő ágat beködöd a tölcséredbe, és akkor nem megy vissza.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 09:11:16 »

Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.

Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
A protec-nek van olyan verziója, amivel lehet járatni is az autót. gondolom ahhoz van valami eszköz is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 09:24:10 »

A protec-nek van olyan verziója, amivel lehet járatni is az autót. gondolom ahhoz van valami eszköz is.
Lásd:  http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg524706#msg524706
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 10:27:47 »

Hát azért motorháztetőt felnyitanám egyből és üzemynyagcsöveket kitépkedném azonnal azt odébb állnék mig leáll, gondolom üzemanyag nélkül azért nem menne sokáig igyse...max kigyulladna de akkor meg már égjen el a p+csába, motor igyis-ugyis kuka.... eplus2
pont ezaz, hogy nem üzemanyaggal megy, hanem motorolajjal. A levegő rendszert lehet lezárni és akkor megáll (automatánál ez marad). Azt azért megnézném, hogy valaki max fordulaton járó motor mellett nekiáll szívócsövet lebontani,betömíteni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 10:28:56 »

Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv

Robi
likas a levegőrendszer vagy nem szabályoz rendesen a turbó. Szívósori nyomásmérés javallott erős gyorsítás közben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 10:30:07 »

Sziasztok,

Van fejlemény a kocsival. Ma reggel a ránéztem a turbóra indításkor.(Elektromos turbó) És a kar ami változtatja lapátok állását nem jött ki teljesen a végállásban hanem kb fél vagy 2/3 résznél megállt. Tehát ez okozza az izzító villogást, mostmár biztos. A kérdés a következő, most mit lehet tenni? 2 dologra gondoltam 1, elektronika megnézése, javítatása, 2, mechanikus szorulás ilyesmi. Akinek már volt hasoló gondja légyszi ossza meg a tapasztalatokat. Köszi.
Az elektronika vagy mozgatja vagy nem. Ha megáll, az biztos a mechanika szorulása lehet. Van turbótisztító anyag, ami képes a füstlamellákra rakódott korom leszedésére.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:11:18 »

hát úgy, hogy a visszamenő ágat beködöd a tölcséredbe, és akkor nem megy vissza.

De ahhoz meg kell bontanom az üzemanyagrendszert, amihez viszont nem szivesen nyúlok. Addig ok lenne a dolog, hogy a visszatérő ágat belecsövezem a tölcsérbe (maradjunk a tölcsérnél), de az egy "T" darabbal kapcsolódik, és így marhára nem biztos, hogy a tisztító a tölcsérbe fog visszafolyni, hanem inkábba tankba.
Na ezt hogy oldjam meg anélkül, hogy utána új GO csövet kelljen vennem?

PS.: Remélem, most érthetőbben írtam le...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:17:31 »


Köszi! Igen, ezt a kommentedet már olvastam, de szerinted az összes résolaj a palackba ment vissza? Protec-et már nem használok, találtam magamnak sokkal jobb rendszertisztítót...  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:18:47 »

pont ezaz, hogy nem üzemanyaggal megy, hanem motorolajjal. A levegő rendszert lehet lezárni és akkor megáll (automatánál ez marad). Azt azért megnézném, hogy valaki max fordulaton járó motor mellett nekiáll szívócsövet lebontani,betömíteni.

Meséld már el hogy menne motorolajjal?
egy ilyen pörgő motornál hogy zárod el a levegőt, hogy lefulladjon?
Ez kajak elektromos hiba, ECU rotty és vezérlést elküdi...vagy CAN meghülyül,stb...de semmiképp mechanikus hiba....szerintem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:21:00 »

De ahhoz meg kell bontanom az üzemanyagrendszert, amihez viszont nem szivesen nyúlok. Addig ok lenne a dolog, hogy a visszatérő ágat belecsövezem a tölcsérbe (maradjunk a tölcsérnél), de az egy "T" darabbal kapcsolódik, és így marhára nem biztos, hogy a tisztító a tölcsérbe fog visszafolyni, hanem inkábba tankba.
Na ezt hogy oldjam meg anélkül, hogy utána új GO csövet kelljen vennem?

PS.: Remélem, most érthetőbben írtam le...
Nekem egyszer direktbe tisztították a p csúcsokat.Szét húztuk a go szürőnél a csövet ami a szivattyúra megy.Egy 2 literes üvegbe öntöttünk gázolajat bele a protechet és addig ment idézőjelbe míf volt benne.Utána összedugtuk és ennyi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:23:14 »

Köszi! Igen, ezt a kommentedet már olvastam, de szerinted az összes résolaj a palackba ment vissza? Protec-et már nem használok, találtam magamnak sokkal jobb rendszertisztítót...  laugh

elmész veszel 10-es vagy 8-as üzemanyagcsövet és kicseréled a T és a pumpa közti részt és bármikor bonthatod onnantól kezdve....
vagy a GO szürő mögött lehuzod a gyorscsatit és belerakod edénybe...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:26:47 »

Az elektronika vagy mozgatja vagy nem. Ha megáll, az biztos a mechanika szorulása lehet. Van turbótisztító anyag, ami képes a füstlamellákra rakódott korom leszedésére.

Húú, tudnál dobni valami terméknevet, vagy ilyesmit+ hogy hol lehet beszerezni? vagy hétvégén megyek fel pestre autópályán, egy jó hajtás megoldaná a dolgot?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 11:35:25 »

Húú, tudnál dobni valami terméknevet, vagy ilyesmit+ hogy hol lehet beszerezni? vagy hétvégén megyek fel pestre autópályán, egy jó hajtás megoldaná a dolgot?
Múltkor valaki azt mondta 4.-ben 3000 fordulat 5km-en keresztül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.