Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:43:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634479 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8450 Dátum:
2011.03.01 kedd, 13:53:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.01 kedd, 13:41:31
Ugy lehet. Osztrak gazolajjal az utolso 9000 km-en, 10:1 aranyban hasznalva autopalyan a varosi uzemhez kepest alig volt benne ertekelheto mennyisegu trutymo. Azert ledugoztam, biztos, ami biztos... :-)
AndyA
Az osztrák GO tud valamit. Mióta megvan a Mondi, csak ott tankolom. Ha Mo.-n kell tankolnom, vastagon megy hozzá a Megasel...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8451 Dátum:
2011.03.01 kedd, 17:04:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.03.01 kedd, 11:33:42
Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.
Ment PÜ.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8452 Dátum:
2011.03.01 kedd, 17:31:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.01 kedd, 13:52:38
Ez egy iszonyatosan király gép...
most annyira megtetszett hogy nagyon
felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
inkább csinálj a tiedbe még + 60LE-t és ez is jó lesz
az optikát meg lehet pótolni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8453 Dátum:
2011.03.01 kedd, 17:35:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.01 kedd, 13:52:38
Ez egy iszonyatosan király gép...
most annyira megtetszett hogy nagyon
felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
Szerintem ez már többször járt itt,mint hirdetett gép és a mobil.de-n 138ekm volt benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8454 Dátum:
2011.03.01 kedd, 17:44:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 10:48:18
Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van
Szeretem az ilyen hirdetéseket
Persze biztosan nagyon jól mehet
Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?
Illetve elképzelhető, hogy egy 2,2-es TDCi-ben nincs ESP!
Mert ebben nincs! Legalábbis kapcsolója nincs a csomagtartó nyitó mellett(sem)!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8455 Dátum:
2011.03.01 kedd, 17:58:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.01 kedd, 17:35:10
Szerintem ez már többször járt itt,mint hirdetett gép és a mobil.de-n 138ekm volt benne.
Én csak itt viccezek, de ez most nagyon tetszik tényleg
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8456 Dátum:
2011.03.01 kedd, 18:01:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.01 kedd, 17:31:32
inkább csinálj a tiedbe még + 60LE-t és ez is jó lesz
az optikát meg lehet pótolni
Nem is a lóerő miatt...bár az se lenne rossz, hanem ez az optika kívül belül
nekem nagyon tecc!!!
Ez meg szép, nem is öreg gép, áhh...hagyjuk
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8457 Dátum:
2011.03.01 kedd, 19:36:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.01 kedd, 18:01:31
Nem is a lóerő miatt...bár az se lenne rossz, hanem ez az optika kívül belül
nekem nagyon tecc!!!
Ez meg szép, nem is öreg gép, áhh...hagyjuk
Szerintem is hagyd, nem ér ez annyit. Ez is csak zsákbamacska lenne, ahogy látszik.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8458 Dátum:
2011.03.01 kedd, 20:37:02 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.03.01 kedd, 17:44:45
Illetve elképzelhető, hogy egy 2,2-es TDCi-ben nincs ESP!
Mert ebben nincs! Legalábbis kapcsolója nincs a csomagtartó nyitó mellett(sem)!
ez nem Brick autója?
ja nem!az benyás
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.01 kedd, 20:38:48 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8459 Dátum:
2011.03.02 szerda, 00:49:11 »
Hali.
Egy kis történet egy kérdéssel a végén:
Tegnap likvidáltuk az öreg Granada kaszniját, mikor elég furcsa hangot hallottam az utcán. Kinéztem, és egy Renault
egyterű állt az utca végém teljes fordulatban. Pár pillanat múlva már nem is látszott semmi a kemégy, fehér füsttől.
Egy kis idő múlva a füst kezdett oszlani, viszont a fordulat még mindig megvolt, egy kicsit mintha már kopo-
gósabb lett volna a hangja. Ekkor a gazdája, aki a kisgyerekkel kint voltak az autótól távolabb visszament kinyitni
a matorháztetőt. Pár másodperc múlva az egészet elöntötte a gőz, ami elég nagy nyomással fújt ki valahonnan.
Kb 5-7 perc múlva kezdett csökkenni a fordulat, majd egy kis kopogós alapjárati fordulat után leállt. Na, hogy a
szürke aszfalt milyen volt mögötte, azt látni kellett volna /KOROM FEKETE /
Gondolom kulcsal próbálta leállítani a motort a gazda, csak nem sikerült.
Ez lehetséges egy elektromos vezérlésű
befecskendezénél is???
Elméletileg levett gyújtásnál már nem kaphatna üzanyagot. A régi díz. tehkocsiknál ez elég gyakran előfordult, olyankor a kis üveges go szűrőt az emelőcsövel leütötte a gazda, oszt joccakát.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8460 Dátum:
2011.03.02 szerda, 09:55:18 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.02 szerda, 00:49:11
Hali.
Egy kis történet egy kérdéssel a végén:
Tegnap likvidáltuk az öreg Granada kaszniját, mikor elég furcsa hangot hallottam az utcán. Kinéztem, és egy Renault
egyterű állt az utca végém teljes fordulatban. Pár pillanat múlva már nem is látszott semmi a kemégy, fehér füsttől.
Egy kis idő múlva a füst kezdett oszlani, viszont a fordulat még mindig megvolt, egy kicsit mintha már kopo-
gósabb lett volna a hangja. Ekkor a gazdája, aki a kisgyerekkel kint voltak az autótól távolabb visszament kinyitni
a matorháztetőt. Pár másodperc múlva az egészet elöntötte a gőz, ami elég nagy nyomással fújt ki valahonnan.
Kb 5-7 perc múlva kezdett csökkenni a fordulat, majd egy kis kopogós alapjárati fordulat után leállt. Na, hogy a
szürke aszfalt milyen volt mögötte, azt látni kellett volna /KOROM FEKETE /
Gondolom kulcsal próbálta leállítani a motort a gazda, csak nem sikerült.
Ez lehetséges egy elektromos vezérlésű
befecskendezénél is???
Elméletileg levett gyújtásnál már nem kaphatna üzanyagot. A régi díz. tehkocsiknál ez elég gyakran előfordult, olyankor a kis üveges go szűrőt az emelőcsövel leütötte a gazda, oszt joccakát.
dízel volt?
Mert ha igen, akkor simán lehetet "turbósodás" is, amikor a turbó csapágyainak/tengelyének sérülése miatt a töltőlevegő rendszeren keresztül a motor motorolajat kap, amivel szabályozatlanul jár, ameddig bír aztán szétesik. Ilyenkor a befullasztás a megoldás. 4-5-6 ba be, aztán kuplung fel, fék be, egy idő után lefullad.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8461 Dátum:
2011.03.02 szerda, 12:32:52 »
Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....
http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8462 Dátum:
2011.03.02 szerda, 13:10:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.02 szerda, 12:32:52
Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....
http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps
Itt kaptam volna infarktust...ha manuális akkor még esélyes hogy le lehet fullasztani, de ha ottomata akkor rábaszott a gazdi
Olyankor nem lehet kikapni valami biztosítékot?
Vagy befogni valahogyan a motor száját? ahol lélegzik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8463 Dátum:
2011.03.02 szerda, 13:47:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.02 szerda, 13:10:48
Itt kaptam volna infarktust...ha manuális akkor még esélyes hogy le lehet fullasztani, de ha ottomata akkor rá***ott a gazdi
Olyankor nem lehet kikapni valami biztosítékot?
Vagy befogni valahogyan a motor száját? ahol lélegzik
Pont ez a lényeg, hogy akkor már hiába kapkodsz biuztit, az egész már mechanikusan megy, mert akár ha nincs GO beporlaszás, akkor is kap olajat a motor. Szvsz nulla esélyes a dolog.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8464 Dátum:
2011.03.02 szerda, 14:30:05 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.02 szerda, 13:47:43
Pont ez a lényeg, hogy akkor már hiába kapkodsz biuztit, az egész már mechanikusan megy, mert akár ha nincs GO beporlaszás, akkor is kap olajat a motor. Szvsz nulla esélyes a dolog.
Levego nelkul ugyan leall a motor, de hogyan fogod be a szajat? Ratenyerelsz? Nem javaslom kiprobalni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8465 Dátum:
2011.03.02 szerda, 14:51:56 »
Hali,
Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.
Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával.
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó.
Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8466 Dátum:
2011.03.02 szerda, 14:59:14 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.03.02 szerda, 14:51:56
Hali,
Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.
Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával.
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó.
Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
Mindent értek, de mi ka halál köze van a kupplungnak a turbóhoz?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8467 Dátum:
2011.03.02 szerda, 15:12:06 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.02 szerda, 14:59:14
Mindent értek, de mi ka halál köze van a kupplungnak a turbóhoz?
Nagy turbó nyomás, vagy nem megfelelő ==> nem bírja a terhelést ==> megcsúszik a kuplung.
Én se nagyon értem a menetét, ezt kaptam feltételes válaszként. Majd ma valamikor kiderül, és akkor begépelem.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8468 Dátum:
2011.03.02 szerda, 16:22:24 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.03.02 szerda, 15:12:06
Nagy turbó nyomás, vagy nem megfelelő ==> nem bírja a terhelést ==> megcsúszik a kuplung.
Én se nagyon értem a menetét, ezt kaptam feltételes válaszként. Majd ma valamikor kiderül, és akkor begépelem.
szerintem ezt az elméletet fogd meg, és jobb kézzel bal váll felett hajítsd el...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8469 Dátum:
2011.03.02 szerda, 16:24:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.02 szerda, 16:22:24
szerintem ezt az elméletet fogd meg, és jobb kézzel bal váll felett hajítsd el...
Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8470 Dátum:
2011.03.02 szerda, 16:26:59 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.02 szerda, 16:24:31
Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."
Dehogyis!!!!
A tentelente téren fordult az erös turbó miatt felfelé az autóm.......
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8471 Dátum:
2011.03.02 szerda, 16:34:29 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.03.02 szerda, 14:51:56
Hali,
Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.
Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával.
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó.
Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
ugyanaz csinálja most is, mint aki berakta a kinyomót? Mert ha igen, biztos mindent ki fog találni, hogy ne ő legyen a hibás.
Ahogy Mad-v írja, felejtős a turbós vonal, ugyanis:
- a magasabb turbónyomástól nem lesz sokkal nagyobb a nyomaték, ahhoz kellene üzemanyag is.
- a szabályozásban a turbó működését állítják az üa. rendszer állapotához, így hiába kap több levegőt a motor, nem nagyon lesz tőle erősebb
- a gyári kuplungok bírják a chippelt tdci-k nyomatékát is (kb +30Nm+overboost) így nem gondolom, hogy normál üzemi körülmények között gyári vezérlésű tdci-nél bármikor is megcsúszhat a kuplung.
Az enyémen akkor csúszott a kuplung, mikor már szegecsig kopott a ferrodo a tárcsán.
Egyszerűen rosszul rakták be a kinyomót vagy a tárcsát/lendkereket és ez a vége. Olyan is volt már, akinek a váltót nem sikerült rendesen vissza rakni, emiatt volt gond a kuplungjával.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8472 Dátum:
2011.03.02 szerda, 18:28:15 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.02 szerda, 16:24:31
Hogy is volt? "A kartergáz erősen belever az indexbe..."
úgy-úgy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8473 Dátum:
2011.03.02 szerda, 18:44:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.02 szerda, 18:28:15
úgy-úgy
De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8474 Dátum:
2011.03.02 szerda, 19:11:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.02 szerda, 18:44:59
De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás
Vagy csak kifolyt a lampabol a fluxus!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8475 Dátum:
2011.03.02 szerda, 19:55:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.02 szerda, 18:44:59
De lehet hogy a dugattyú vissza.rántó rugó a hibás
Na ti aztán nyomtatok rajta párat szegényen,de érdekes elmélettel jönnek elő.Egyszer lenne ez a válasz:Elb.......tam bocs helyrehozom!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8476 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:15:37 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.03.02 szerda, 14:51:56
Hali,
Kuplung kámpecc. Az azóta eljárkált utakon lekopott a harmada.
Pedig úgy használtuk, finoman, ahogy kell (mert létszükséglet az autó, munkahelyre el kell jutni valahogy). De legalább szerelő korrekt volt, hazavitt a saját kocsijával.
Szóval lehet benne valami, hogy vagy a kinyomót nem rakták bele jól, vagy a turbó a ludas. (ez utóbbit hibáztatja a szerelő) Remélhetőleg a garancia fogalmában benne van a dolog. Ez van. De legalább a motor jó.
Ma kiderül, hogy mi volt lényegében a hiba.
Úgy ahogy mások is írják az a turbó dolog az akkora hülyeség, hogy az már fáj..
a kinyomót sem lehet rosszul felszerelni, mert egyszerűen lehetetlen, vagy jól rakod fel, vagy sehogy!!!! Ha spórolt a szerkezeten, akkor csúszhat, mert nem minden esetben elég az új tárcsa..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8477 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:19:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.02 szerda, 20:15:37
Úgy ahogy mások is írják az a turbó dolog az akkora hülyeség, hogy az már fáj..
a kinyomót sem lehet rosszul felszerelni, mert egyszerűen lehetetlen, vagy jól rakod fel, vagy sehogy!!!! Ha spórolt a szerkezeten, akkor csúszhat, mert nem minden esetben elég az új tárcsa..
Alapvetően igazad van, nem lehet rosszul visszatenni. Elvileg.
A mai világban szerintem azt is vissza tudják rakni rosszul, amit nem lehet. A sok hozzáértő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8478 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:32:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.02 szerda, 20:19:22
Alapvetően igazad van, nem lehet rosszul visszatenni. Elvileg.
A mai világban szerintem azt is vissza tudják rakni rosszul, amit nem lehet. A sok hozzáértő.
Na ezt, még egy hadibarom sem tudja elszúrni...3db csavar rögzíti a váltóhoz, és csak egyféleképpen passzolnak a furatok...nincs választásod, vagy jól rakod, vagy sehogy..
Mondjuk valamit ezek szerint biztosan elcsesztek....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8479 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:49:55 »
Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv
Robi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8480 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:57:46 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.03.02 szerda, 20:49:55
Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv
Robi
ha uj a turbo, akkor biztos a kerekeket egeti gyorsitaskor
bocs
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8481 Dátum:
2011.03.02 szerda, 20:59:00 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.03.02 szerda, 20:49:55
Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv
Robi
PCS meg siman lehet attol...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8482 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:10:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.02 szerda, 20:59:00
PCS meg siman lehet attol...
AndyA
Kb 2 hónapja lettek bevizsgáltatva,3 tökéletes, a 4-ikben lett kapcsoló cserélve. Remélem nincs köze a füstöléshez
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8483 Dátum:
2011.03.02 szerda, 23:36:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.02 szerda, 12:32:52
Hogyne lenne ilyen, televan a youtube ilyenekkel....
http://www.youtube.com/watch?v=i-3W3xiivps
Hát a hang ilyen volt / pontosan / . Viszont a füst több, keményebb volt és tovább tartott az egész.
Tényleg automatánál csak a távoli szemlélés marad?
Hisz ha önelhakálozásig megy
így, a motorbó sok minden nem igazándiból marad.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8484 Dátum:
2011.03.02 szerda, 23:42:59 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.02 szerda, 23:36:58
Hát a hang ilyen volt / pontosan / . Viszont a füst több, keményebb volt és tovább tartott az egész.
Tényleg automatánál csak a távoli szemlélés marad?
Hisz ha önelhakálozásig megy
így, a motorbó sok minden nem igazándiból marad.
Hát azért motorháztetőt felnyitanám egyből és üzemynyagcsöveket kitépkedném azonnal azt odébb állnék mig leáll, gondolom üzemanyag nélkül azért nem menne sokáig igyse...max kigyulladna de akkor meg már égjen el a p+csába, motor igyis-ugyis kuka....
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8485 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 07:38:00 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.03.01 kedd, 11:33:42
Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.
Sziasztok,
Van fejlemény a kocsival. Ma reggel a ránéztem a turbóra indításkor.(Elektromos turbó) És a kar ami változtatja lapátok állását nem jött ki teljesen a végállásban hanem kb fél vagy 2/3 résznél megállt. Tehát ez okozza az izzító villogást, mostmár biztos. A kérdés a következő, most mit lehet tenni? 2 dologra gondoltam 1, elektronika megnézése, javítatása, 2, mechanikus szorulás ilyesmi. Akinek már volt hasoló gondja légyszi ossza meg a tapasztalatokat. Köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8486 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 08:13:49 »
Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.
Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8487 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 09:10:36 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.03 csütörtök, 08:13:49
Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.
Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
hát úgy, hogy a visszamenő ágat beködöd a tölcséredbe, és akkor nem megy vissza.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8488 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 09:11:16 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.03 csütörtök, 08:13:49
Jó reggelt mindenkinek!
Valakinek volna ötlete arra, hogy injektortisztításnál hogyan akadályozzam meg a GO/Injektortisztító visszafolyását a tankba? Azzal a kis "T" elágazással van gondom a GO szűrő visszafolyó csatlakozásánál.
A legutóbbi tisztításnál kiürítettem majdnem a tankot (<20 km megtehető), de szerintem ez nem a leghatásosabb módszer. Az igazi az lenne, hogy leveszem a tank ráfolyócsövét a GO szűrőről, leereszteni a GO szűrőt majd feltölteni tisztítóval, rá egy műanyag csövet egy tölcsérrel a GO szűrő tankcstlakozására, aztán beindítani.
És itt a probléma, mert a tisztító lötty visszafolyik a tankba.
Van valakinek ötlete, hogy hogy lehet ezt minimális barkácsolással megoldani?
A protec-nek van olyan verziója, amivel lehet járatni is az autót. gondolom ahhoz van valami eszköz is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8489 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 09:24:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.03 csütörtök, 09:11:16
A protec-nek van olyan verziója, amivel lehet járatni is az autót. gondolom ahhoz van valami eszköz is.
Lásd:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg524706#msg524706
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8490 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 10:27:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.02 szerda, 23:42:59
Hát azért motorháztetőt felnyitanám egyből és üzemynyagcsöveket kitépkedném azonnal azt odébb állnék mig leáll, gondolom üzemanyag nélkül azért nem menne sokáig igyse...max kigyulladna de akkor meg már égjen el a p+csába, motor igyis-ugyis kuka....
pont ezaz, hogy nem üzemanyaggal megy, hanem motorolajjal. A levegő rendszert lehet lezárni és akkor megáll (automatánál ez marad). Azt azért megnézném, hogy valaki max fordulaton járó motor mellett nekiáll szívócsövet lebontani,betömíteni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8491 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 10:28:56 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.03.02 szerda, 20:49:55
Urak!
2003-as TDCI 2.0 115paci facelif kombi. Kövér gáznál rendes füstöt ereget (ködösít),majd ha melegszik a motor akkor kevésbé de akkor is van gyorsításkor. Nyugtassatok meg hogy ez normális! Nem rég lett turbó javítva kb 1000km ezelőtt.
Üdv
Robi
likas a levegőrendszer vagy nem szabályoz rendesen a turbó. Szívósori nyomásmérés javallott erős gyorsítás közben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8492 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 10:30:07 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.03.03 csütörtök, 07:38:00
Sziasztok,
Van fejlemény a kocsival. Ma reggel a ránéztem a turbóra indításkor.(Elektromos turbó) És a kar ami változtatja lapátok állását nem jött ki teljesen a végállásban hanem kb fél vagy 2/3 résznél megállt. Tehát ez okozza az izzító villogást, mostmár biztos. A kérdés a következő, most mit lehet tenni? 2 dologra gondoltam 1, elektronika megnézése, javítatása, 2, mechanikus szorulás ilyesmi. Akinek már volt hasoló gondja légyszi ossza meg a tapasztalatokat. Köszi.
Az elektronika vagy mozgatja vagy nem. Ha megáll, az biztos a mechanika szorulása lehet. Van turbótisztító anyag, ami képes a füstlamellákra rakódott korom leszedésére.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8493 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:11:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.03 csütörtök, 09:10:36
hát úgy, hogy a visszamenő ágat beködöd a tölcséredbe, és akkor nem megy vissza.
De ahhoz meg kell bontanom az üzemanyagrendszert, amihez viszont nem szivesen nyúlok. Addig ok lenne a dolog, hogy a visszatérő ágat belecsövezem a tölcsérbe (maradjunk a tölcsérnél), de az egy "T" darabbal kapcsolódik, és így marhára nem biztos, hogy a tisztító a tölcsérbe fog visszafolyni, hanem inkábba tankba.
Na ezt hogy oldjam meg anélkül, hogy utána új GO csövet kelljen vennem?
PS.: Remélem, most érthetőbben írtam le...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8494 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:17:31 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.03.03 csütörtök, 09:24:10
Lásd:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg524706#msg524706
Köszi! Igen, ezt a kommentedet már olvastam, de szerinted az összes résolaj a palackba ment vissza? Protec-et már nem használok, találtam magamnak sokkal jobb rendszertisztítót...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8495 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:18:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.03 csütörtök, 10:27:47
pont ezaz, hogy nem üzemanyaggal megy, hanem motorolajjal. A levegő rendszert lehet lezárni és akkor megáll (automatánál ez marad). Azt azért megnézném, hogy valaki max fordulaton járó motor mellett nekiáll szívócsövet lebontani,betömíteni.
Meséld már el hogy menne motorolajjal?
egy ilyen pörgő motornál hogy zárod el a levegőt, hogy lefulladjon?
Ez kajak elektromos hiba, ECU rotty és vezérlést elküdi...vagy CAN meghülyül,stb...de semmiképp mechanikus hiba....szerintem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8496 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:21:00 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.03 csütörtök, 11:11:18
De ahhoz meg kell bontanom az üzemanyagrendszert, amihez viszont nem szivesen nyúlok. Addig ok lenne a dolog, hogy a visszatérő ágat belecsövezem a tölcsérbe (maradjunk a tölcsérnél), de az egy "T" darabbal kapcsolódik, és így marhára nem biztos, hogy a tisztító a tölcsérbe fog visszafolyni, hanem inkábba tankba.
Na ezt hogy oldjam meg anélkül, hogy utána új GO csövet kelljen vennem?
PS.: Remélem, most érthetőbben írtam le...
Nekem egyszer direktbe tisztították a p csúcsokat.Szét húztuk a go szürőnél a csövet ami a szivattyúra megy.Egy 2 literes üvegbe öntöttünk gázolajat bele a protechet és addig ment idézőjelbe míf volt benne.Utána összedugtuk és ennyi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8497 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:23:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.03 csütörtök, 11:17:31
Köszi! Igen, ezt a kommentedet már olvastam, de szerinted az összes résolaj a palackba ment vissza? Protec-et már nem használok, találtam magamnak sokkal jobb rendszertisztítót...
elmész veszel 10-es vagy 8-as üzemanyagcsövet és kicseréled a T és a pumpa közti részt és bármikor bonthatod onnantól kezdve....
vagy a GO szürő mögött lehuzod a gyorscsatit és belerakod edénybe...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8498 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:26:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.03 csütörtök, 10:30:07
Az elektronika vagy mozgatja vagy nem. Ha megáll, az biztos a mechanika szorulása lehet. Van turbótisztító anyag, ami képes a füstlamellákra rakódott korom leszedésére.
Húú, tudnál dobni valami terméknevet, vagy ilyesmit+ hogy hol lehet beszerezni? vagy hétvégén megyek fel pestre autópályán, egy jó hajtás megoldaná a dolgot?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8499 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 11:35:25 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.03.03 csütörtök, 11:26:47
Húú, tudnál dobni valami terméknevet, vagy ilyesmit+ hogy hol lehet beszerezni? vagy hétvégén megyek fel pestre autópályán, egy jó hajtás megoldaná a dolgot?
Múltkor valaki azt mondta 4.-ben 3000 fordulat 5km-en keresztül.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
163
164
165
166
167
168
169
[
170
]
171
172
173
174
175
176
177
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ