Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:01:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683743 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:36:34 »

Akkor is dugózhat csak égnifog a motor lámpa.
Reméljük égni nem fog, csak világítani  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:37:13 »

Bocsi Sziasztok !!

MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm

Az ultrahangos tisztítás sem segít ha gond van vele.Be is mérték tudja-e az értékeket.Vigyázz nehogy elkezdjen hugyozni úgymond mert akkor a dugót is tönkreteheti amelyik kezd rossz lenni. falbav falbav falbav
Na eladni nem kell megoldani viszont minnél előbb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:38:40 »

Reméljük égni nem fog, csak világítani  eplus2
Szépkijavítás de tudod mire gondoltam.Ott a pont azért.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lacibaka2
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2011.03.15 kedd, 16:03:04 »

A programozást ebben a sorrendben kell:1-3-4-2.Ha a motor szépen megy akkor jó.Ha rossz akkor az gond és nem megy a motor szépen de úgy is éreznéd.
 
A programozási sorrendet értem 1-3-4-2 így is ajánlja fel  a formidable.
Ha jol tudom az 1-es henger a váltó felé esik a 4-es a lánchoz ?
A konkrét kérdésem az lett volna,hogy a nyilazott képen bal oldalon első injektort amit az injektor 1-hez húztam azt a programozásnál hova kellene írni?
Másképpen: A váltó felől első injektor kódjait kell az injektor 1 mezőbe beírni, vagy a lánchoz legközelebbit?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2011.03.15 kedd, 16:05:58 »

 
A programozási sorrendet értem 1-3-4-2 így is ajánlja fel  a formidable.
Ha jol tudom az 1-es henger a váltó felé esik a 4-es a lánchoz ?
A konkrét kérdésem az lett volna,hogy a nyilazott képen bal oldalon első injektort amit az injektor 1-hez húztam azt a programozásnál hova kellene írni?
Másképpen: A váltó felől első injektor kódjait kell az injektor 1 mezőbe beírni, vagy a lánchoz legközelebbit?

most komolyan, ha szépen jár, akkor jól van felprogramozva (szerintem), akkor meg minek akarod átírni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2011.03.15 kedd, 16:12:13 »

most komolyan, ha szépen jár, akkor jól van felprogramozva (szerintem), akkor meg minek akarod átírni??
:worship worship worship worship eljen eljen
Ugyan ezt mondtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lacibaka2
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2011.03.15 kedd, 16:15:21 »

:worship worship worship worship eljen eljen
Ugyan ezt mondtam.
Nem akarom programozni  worship csak had tudjam a helyes megoldást rinya
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:45:20 »

Szépkijavítás de tudod mire gondoltam.Ott a pont azért.
Nincs harag azért a hülye poénért? smile
Te se jársz erre Eger felé, meg kéne hallgatni a verdát, mert cseresznye kolléga elveszett..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:03:11 »

Nincs harag azért a hülye poénért? smile
Te se jársz erre Eger felé, meg kéne hallgatni a verdát, mert cseresznye kolléga elveszett..

Mért lenne,de nemjárok arra.!!!! worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2011.03.15 kedd, 20:57:03 »

Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
  /  hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben?  Elég zavaró / idegesítő /  tud lenni  az  a motortérbe
költözött kovácsműhely.

Erre semmi válasz Huh? Huh? Huh?

Talán majd ALF kolléga, ha előkerül. vigyor3
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:04:27 »

Erre semmi válasz Huh? Huh? Huh?

Talán majd ALF kolléga, ha előkerül. vigyor3
én ma dugóztam  vigyor3 de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor  wow1 ami érdekös  Grin
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta  motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:15:26 »

én ma dugóztam  vigyor3 de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor  wow1 ami érdekös  Grin
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta  motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról  eplus2

Csak, hogy megnyugodj, kb 1,5 hétig sikáltam a kacsóimat utána. Nem a semmiért írta itt valaki, hogy a tisztítás
legfontosabb kelléke az orvosi gumikesztyű.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:17:24 »

Csak, hogy megnyugodj, kb 1,5 hétig sikáltam a kacsóimat utána. Nem a semmiért írta itt valaki, hogy a tisztítás
legfontosabb kelléke az orvosi gumikesztyű.
Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat  falbav én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak  Grin
Már megérte retkesnek lenni!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:21:54 »

Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat  falbav én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak  Grin
Már megérte retkesnek lenni!!

Bátran, mint acigány lova, amelyik neki ment a falnak?                   Arra azt mondta a cigány, hogy nem vak az a ló
csak bátor. hehe
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2011.03.15 kedd, 23:28:48 »

Bátran, mint acigány lova, amelyik neki ment a falnak?                   Arra azt mondta a cigány, hogy nem vak az a ló
csak bátor. hehe
vazeee  2funny 2funny 2funny
de kb. így!!   Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


OzzyCar
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2011.03.16 szerda, 12:44:15 »

Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra! nyes nyes
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények? worship worship wave
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2011.03.16 szerda, 13:20:29 »

Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra! nyes nyes
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények? worship worship wave
Ki kő cserélni az izzítókat oszt elmúlik a morajlás  taps
össze-vissza az mit jelent? mondjuk a klimakompresszor munkálkodása alatt? vagy úgy össze-vissza, mint az index.. tudjátok a rendőz ellenőrzi a lámpákat és mondja a sofőrnek, hogy most jó, most nem jó, most jó...  Roll Eyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2011.03.16 szerda, 14:58:36 »

én ma dugóztam  vigyor3 de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor  wow1 ami érdekös  Grin
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta  motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról  eplus2

Végülis előfordulhat, mert magasabb az égés hőmérséklete füstgázvisszavezetés nélkül.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2011.03.16 szerda, 16:18:47 »

Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra! nyes nyes
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények? worship worship wave
kikell cserélni a generátoroldalon mindent,és szabadonfutósítani kell a generátort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2011.03.16 szerda, 16:20:09 »

én ma dugóztam  vigyor3 de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor  wow1 ami érdekös  Grin
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta  motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról  eplus2
nekem domestossal meg ultra dermmel lejött vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2011.03.16 szerda, 16:21:03 »

Erre semmi válasz Huh? Huh? Huh?

Talán majd ALF kolléga, ha előkerül. vigyor3
az egr dugó miatt nem lehet semmi hátrány.
a kopogás is hamarabb egy rosszabb minőségű gázolaj miatt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:28:44 »

Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat  falbav én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak  Grin
Már megérte retkesnek lenni!!
Én tudtam mi vár rád, ezért akartam adni.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:39:02 »

nekem domestossal meg ultra dermmel lejött vigyor3
Probald meg dorzsolni citromsoval az is sokat segit. Elobb utobb szep lassan majd lekopik ne izgulj nem marad ott. wave
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:01:27 »

Elobb utobb szep lassan majd lekopik ne izgulj nem marad ott. wave

Nekem is lekopott hipp-hopp, milyen hamar eltelt az a 2 hónap. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:05:48 »

az egr dugó miatt nem lehet semmi hátrány.
a kopogás is hamarabb egy rosszabb minőségű gázolaj miatt....

Mindig ugyanott tankolok. Slovnaft benzinkút. Innen kapjáka a SHELL kutak is az alapot, meg hát a MOL is társtulajdonos a Pozsony-i finomítóban.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2011.03.16 szerda, 23:18:42 »

Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 12:28:02 »

Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?

A fordnál csinálnak ilyen vizsgálatot.Az ár 6-10/db kiszereléssel azt hiszem.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 16:09:20 »

Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na  worship
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
 Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni Cheesy
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)

Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!

Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel Cheesy
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 16:53:18 »

- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni Cheesy

vegyel 4 db 60-as szöget, dugd be a lyukakba, feszitsd egyszerre kifele (az ajtok iranyaba) es huzd ki. Koltseg: 12ft. Elmeny: megfizethetetlen  eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 17:39:41 »

Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
a Filep diesel service-t szoktuk ajánlani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 17:44:12 »

Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na  worship
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
 Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni Cheesy
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)

Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!

Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel Cheesy

ha sony, akkor 4db dekopir fűrészlappal kijön a fejegység.
A sony6cd-nél sajnos tipusbetegségnek tűnik a lemezforgató motor gondja. Az enyém is ilyen volt. Betettem, nem forgatta, de ha megforgattam kézzel a lemezt, már lejátszotta. Elképzelhető, hogy a motorvezérlő IC problémás. A lemezt forgató motor egy brushless motor, így szénkefe gondja nem lehet.
Sajnos a sonynál más egysében is volt már gond a lemezmozgatással.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
odrika
Vendég
« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:06:01 »

Nem tud valaki 2001-es TDCi Mondeohoz porlasztócsúcsot?Gyárit vagy alkatrészt felújításhoz.Állitólag M.O.-on ehez a modellhez hiánycikk. Köszönöm
Naplózva
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:23:41 »

Hali,

Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?

TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.) help szomoru1

Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek. worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:30:56 »

Hali,

Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?

TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.) help szomoru1

Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek. worship

ez porlasztóhiba lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:17:21 »

ez porlasztóhiba lesz.
röviden.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:17:55 »

Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:19:01 »

Hali,

Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?

TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.) help szomoru1

Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek. worship

Németh Viktor (Vik) Auto Fort Lurdyházzal szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:21:52 »

Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na  worship
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
 Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni Cheesy
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)

Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!

Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel Cheesy

a balra húzás és a pici hupli érzés lehet lapos gumitól-felütött felnitől-szálszakadásos gumitól,ill ha kagylósra kopott a gumi.szóval talán nem futómű gond.... Wink wave
ezzel először gumishoz menj!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:29:01 »

Nem tud valaki 2001-es TDCi Mondeohoz porlasztócsúcsot?Gyárit vagy alkatrészt felújításhoz.Állitólag M.O.-on ehez a modellhez hiánycikk. Köszönöm

Vik nemrég kutyátdobálni osztotta őket itt a fórumon.Használt ratyik voltak,de szerintem felújításhoz jó alanyok.
szerintem kérdezd meg van-e még neki! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 20:34:59 »

Németh Viktor (Vik) Auto Fort Lurdyházzal szemben! Wink wave

köszönöm a válaszokat  Smiley
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 23:55:22 »

a Filep diesel service-t szoktuk ajánlani.

És nem tudod véletlenül,hogy mennyiért szokták ezt csinálni?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2011.03.18 péntek, 00:20:09 »

üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2011.03.18 péntek, 00:20:22 »

a balra húzás és a pici hupli érzés lehet lapos gumitól-felütött felnitől-szálszakadásos gumitól,ill ha kagylósra kopott a gumi.szóval talán nem futómű gond.... Wink wave
ezzel először gumishoz menj!

Köszi, úgy gondoltam én is. A gumik nem laposak ősszel és most 1-2 hete is ugyanannyi volt bennük, és elég jó állapotban vannak ránézésre (magas profil), viszonylag újak még. Legjobb esetben újra kell görgőzni a felnit, az talán olcsóbb lenne, mintha új gumit kéne vennem rá.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2011.03.18 péntek, 00:22:50 »

ha sony, akkor 4db dekopir fűrészlappal kijön a fejegység.
A sony6cd-nél sajnos tipusbetegségnek tűnik a lemezforgató motor gondja. Az enyém is ilyen volt. Betettem, nem forgatta, de ha megforgattam kézzel a lemezt, már lejátszotta. Elképzelhető, hogy a motorvezérlő IC problémás. A lemezt forgató motor egy brushless motor, így szénkefe gondja nem lehet.
Sajnos a sonynál más egysében is volt már gond a lemezmozgatással.

Köszi!
Én is a lemezforgatóra gondoltam. Azt meg tudod mondani, hogy mi a menete a kiszedésnek röviden?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2011.03.18 péntek, 07:12:01 »

Köszi!
Én is a lemezforgatóra gondoltam. Azt meg tudod mondani, hogy mi a menete a kiszedésnek röviden?

Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2011.03.18 péntek, 10:11:27 »

Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
befogóval előre kell bedugni a lapokat nem pedig a fűrészes részt. Egy harmadik kéz jól jön hozzá, mert húzni is kell, miközben nyomod egymás felé a lapokat. A gyári kiszedő is kifelé nyomja a körmök rögzítését, így ha bent vannak a lapok, azokat egymás felé kell húzni. Elég trükkös a rögzítője.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2011.03.18 péntek, 10:55:24 »

ujra... :

üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:06:04 »

Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:27:28 »

Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..
Hopp ezt nem neked céloztam, hanem Shadnak..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2011.03.18 péntek, 13:16:28 »

Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..

Rádióra gondolsz? Szerintem így már menni fog. 4 dekopir lapot betolni a négy résbe és azzal ki kell akasztani valamit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.