Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:49:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642187 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2011.03.12 szombat, 21:13:18 »

Emberek, én nagyon oda voltam korábban az olyan adalékokért, amelyek csökkentik a fogyasztást! De mára rádöbbentem, hogy engem a legkevésbé sem érdekel a fogyasztás. Ha adalék, akkor olyan legyen, ami a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat óvja és védi. Na ilyet tudtok nekem ajánlani?  integet2 Tudom, mindegyikre rá van írva.. De bizonyosságot akarok! Szúrjuk bele az oldalába a kést, hogy valóban vérzik-e!
Jó, tudom.. Erre sincs bizonyíték.  szomoru1

Metabond megasel.De szerintem olvass utánna nekem ez volt a leg szimpatikusabb.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2011.03.12 szombat, 21:19:14 »

Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2011.03.12 szombat, 21:25:18 »

Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Pucold ki a Maf szenzort is veszteni nem vesztesz.Ha ingadozik az alapjárat ez is bejátszik.Nézd meg a Youtoube-n hogy kell ha nem csináltál még ilyet.Ezt a légszürőház végén találod azon a csőn melyik megy  a turbóra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 02:31:18 »

Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Nem olvastam sokat vissza, de ha alapjáratról van szó akkor nekem 800 állandóan! Ezekben a jóidőkben indításkor is stabil 800, műszerteszttel néztem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 09:17:51 »

Nem olvastam sokat vissza, de ha alapjáratról van szó akkor nekem 800 állandóan! Ezekben a jóidőkben indításkor is stabil 800, műszerteszttel néztem!
Te Néró! Lehet 2.2-es mondid van, csak még nem tudsz róla  hehe Azoknak ennyi az alapjárata  nyes (Vagy 850 Huh?)
Mindegy, korán van még ehhez..  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.13 vasárnap, 09:21:05 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 13:45:31 »

Sziasztok!

Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni?  100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 13:55:34 »

Sziasztok!

Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni?  100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
mk4 tdci topicba írj, abban már más motor van, mint mk3 mondikban. azokkal nincs annyi baj...

Budapesten Vik, itt is tag wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
grinics
Vendég
« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 14:25:01 »

mk4 tdci topicba írj, abban már más motor van, mint mk3 mondikban. azokkal nincs annyi baj...

Budapesten Vik, itt is tag wave

Köszi megkérdezem ott....
Naplózva
gyalogolo
Vendég
« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:51:04 »

sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 15:54:14 »

sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Szerintem olvastass hibakódot, de valszínű valami csúcsos dolog...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 16:55:58 »

Hali!

Mi lehet az oka annak,hogy a 3. -ik injektornál áll a gázolaj, a vissza eresztő cső repedt volna meg?
Autónak semmi baja, megy, indul,gyorsul stb.
Néha olyat csinál, -100 fokba,hogy első indítás után néha leállt, kuplung benyomáskor, illetve mikor alapjáratra állt vissza az autó. Lehet,hogy ez betudható az izzító gyertyáknak?
Valahol olvastam, hogy hideg motornál ezeknek kell az alapjáratot biztosítaniuk.

Van valakinek ötlete?

Illetve volt még egy gond, de ez egyszer fordult elő.
Kettőstömegű és kuplung csere után autópályán elkezdett villogni az izzítás visszajelző, autóval megálltunk, leállít,majd újra indít, azóta semmi, ez kb 2 hete volt.

Ez is X akta számomra!
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 17:32:18 »

Sziasztok!!

Tegnap hallottam,a srácnak 2005 ös 2.2 tdci-je van(taxi) 390000 van benne és még nem cserélt benne csúcsot Grin Grin Grin Grin
Kinevettem nagyon....................
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 17:44:32 »

Sziasztok!!

Tegnap hallottam,a srácnak 2005 ös 2.2 tdci-je van(taxi) 390000 van benne és még nem cserélt benne csúcsot Grin Grin Grin Grin
Kinevettem nagyon....................

Miért nevetted ki? :O
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 17:49:54 »

Miért nevetted ki? :O
én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 17:58:37 »

én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!

Enyémben is 360 ezer van...És még semmi pcs csere... Kop-kop Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 19:54:28 »

Hali!

Mi lehet az oka annak,hogy a 3. -ik injektornál áll a gázolaj, a vissza eresztő cső repedt volna meg?
Autónak semmi baja, megy, indul,gyorsul stb.
Néha olyat csinál, -100 fokba,hogy első indítás után néha leállt, kuplung benyomáskor, illetve mikor alapjáratra állt vissza az autó. Lehet,hogy ez betudható az izzító gyertyáknak?
Valahol olvastam, hogy hideg motornál ezeknek kell az alapjáratot biztosítaniuk.

Van valakinek ötlete?

Illetve volt még egy gond, de ez egyszer fordult elő.
Kettőstömegű és kuplung csere után autópályán elkezdett villogni az izzítás visszajelző, autóval megálltunk, leállít,majd újra indít, azóta semmi, ez kb 2 hete volt.

Ez is X akta számomra!
Hibakódolvasás az első,addig csak találgatni lehet.Ha szivárog az olaj,akkor viszont esélyes,hogy fellevegősödik a rendszer,ha a résolajvisszavezető csőnél ereszt.Egy 20 ft-os Ó gyűrűcserével valszeg megoldható,vagy a cső cseréjével.
De ereszthet még a hollander alól is,azt csak megkell húzni.
A leállást okozhatja pl ez is.De a cmp jeladó hibája is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 21:39:06 »

sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Ha legközelebb villog akkor kell hibakódot olvasni de villogás közben mert azt ugyan nem írtad de újra indításnál törli????Nem áll a gázolaj a csúcsok tetején,az is okozhatja.Elképzelhető valamelyik csúcs kezdi megadni magát.EGR levan dugózva az is lehet hiba,hogy nem müködik jól???Nézesd meg és gyere vissza a hiba kóddal segítünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 10:24:01 »

én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!

Én inkább azon nevettem nagyot, amikor az egyik kollégám büszkén mondja, hogy ő egy echte taxis famíliából származik (ez OK  worship ), és az apja Mercedes-e 1M km-t ment. Ezért is elismerésem.
Aztán mondta, hogy azalatt az 1M km alatt négyszer volt cserélve a motor. Na, ezen már nevettem magamban.  Cheesy

Az azt jelenti, hogy 250e km / motor, ami luf@sz....  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 13:32:24 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 13:42:58 »

Kollégák! Cserélni fogom az ékszíjfeszítőt, ékszíjat és a görgőket is. Mivel egy ideje úgy járok az autóval, hogy berreg a szíj ezért arra gondoltam, hogy a főtengely ékszíjtárcsát is cserélni kellene.
Most már csak az a kérdés, hogy honnan tudom, hogy a tárcsa tönkre van? Látom rajta?

Aztán itt az új tárcsa dolga. A Cromax-nál 3 féle tárcsát árulnak, három különböző áron. A gyárit meg tudom szerezni kb. 30e Ft-ért, de ha jó az utángyártott tárcsa is, akkor nyilván az olcsóbbat venném. Szóval, jó az utángyártott tárcsa is?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 15:26:50 »

Az, hogy utángyártott, tág fogalom. Vannak gagyi utángyártott alkatrészek, és vannak gyári beszállítók által saját néven forgalmazott cuccok. Ez utóbbiak semmivel sem rosszabbak a FORD logoval ellátottaknál.

OK, igazad van, alkatrésze, illetve gyártója válogatja. A Cromaxnál csak a gagyinak kinéző tárcsa olcsóbb az én áraimnál, szóval akkor lehet, hogy tényleg marad a gyári tárcsa...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 15:40:36 »

OK, igazad van, alkatrésze, illetve gyártója válogatja. A Cromaxnál csak a gagyinak kinéző tárcsa olcsóbb az én áraimnál, szóval akkor lehet, hogy tényleg marad a gyári tárcsa...
Nálam nem lenne kérdés!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 16:40:16 »

Nálam nem lenne kérdés!!!!!

Azért nem mindenből a gyári a legjobb, erre a féktárcsáknál jöttem rá...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 17:51:43 »

Nem tudod meggyőzni, FORD logo mániás  smile

pedig a főtengejszíjtárcsából a spanyol u.gy. sokkal jobb mint a gyári! vigyor3

ez a bak is spanyol(erről másik topiocban írtam)....de nem mondom 2x,bármelyik szilentező feltudná újítani!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 17:57:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:25:02 »

pedig a főtengejszíjtárcsából a spanyol u.gy. sokkal jobb mint a gyári! vigyor3

ez a bak is spanyol(erről másik topiocban írtam)....de nem mondom 2x,bármelyik szilentező feltudná újítani!

Tudsz szilentezőt? Mert én egyet se...  help
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:34:51 »

Tudsz szilentezőt? Mert én egyet se...  help
fejvakaras
http://szinter.webs.com/
http://www.autorugojavitas.hu/elerhetoseg/index.html
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 19:38:10 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:39:18 »


Köszönöm!  worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 22:26:09 »


Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
  /  hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben?  Elég zavaró / idegesítő /  tud lenni  az  a motortérbe
költözött kovácsműhely.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 22:42:38 »


 Ja, ha az a holtpont bigyó szürke, akkor annak melyik része szürke? Mert mikor tisztítottam a szívo sort,
azt is megnéztem, de nem találtam rajta semmi szürke részt. / pedig meg is pucoltam /  Huh?
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 22:44:20 »

Ja, ha az a holtpont bigyó szürke, akkor annak melyik része szürke? Mert mikor tisztítottam a szívo sort,
azt is megnéztem, de nem találtam rajta semmi szürke részt. / pedig meg is pucoltam /  Huh?
asszem maga a ház szürke (az egész)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
OzzyCar
Vendég
« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 23:39:13 »

Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája? gun gun vigyor3
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem... worship worship worship
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 23:40:46 »

Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája? gun gun vigyor3
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem... worship worship worship
hidrotőkés jah! De miértnem kezded izzító cserével? Hidegen attól is kopoghat...  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 23:47:26 »

asszem maga a ház szürke (az egész)
Így van az egész ház szürke.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 23:53:15 »

Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája? gun gun vigyor3
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem... worship worship worship

A kopogás nem hidrotőke, az inkább csörögni szokott, ha leesik a fordulat alapjárat környékére. Nekem ez kb. 200e km-nél jelentkezett, először raktam az olajba spéci hidrotőketisztítót (wynns), aztán azóta is folyamatosan kapja a Metabondot, és elmúlt a hidrotőkés csörgés.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2011.03.15 kedd, 00:16:42 »

hidrotőkés jah! De miértnem kezded izzító cserével? Hidegen attól is kopoghat...  Undecided

nagy kaland. nálam melegen is ...amuyg tényleg lehet izzito hiba?azt hogy lehet ellenörizni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2011.03.15 kedd, 00:19:02 »

nagy kaland. nálam melegen is ...amuyg tényleg lehet izzito hiba?azt hogy lehet ellenörizni?
húú hát ezt is kitárgyalták itt már az okosok  nyes
Ki kell venni, deee óvatosan mert belezsakad és ha kivetted direktbe kötöd és ha felizzik, jó!
De azt is mondták hogy 120ezrenként illik cserélni! Én nemtom, nekem csak hidegen olyan minta kávédaráló...ha meleg akkor megy mintha villanymotor lenne  Grin nemám! de majdnem
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:01:52 »

Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
  /  hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben?  Elég zavaró / idegesítő /  tud lenni  az  a motortérbe
költözött kovácsműhely.
javaslom a rezsó használatát hidegben Wink Amúgy izzítók cserélve voltak már? Nekem is ki kéne cserélnem, csak rettegek a beleszakítástól..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:43:11 »

nem teljesen ertem a fentieket, de ha azt gondoljatok, hogy az izzitogyertyak miatt jar kopogosan, azt hagyjuk mar...
Ha nincs benne izzitogyertya de beindul, akkor sem fog emiatt kopogosabban jarni. A gyertyak csak maganal az inditasnal szamitanak, de ebben a melegben mar azok sem, mert nincs izzitas (azt hiszem 4 fok felett)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:45:03 »

nem teljesen ertem a fentieket, de ha azt gondoljatok, hogy az izzitogyertyak miatt jar kopogosan, azt hagyjuk mar...
Ha nincs benne izzitogyertya de beindul, akkor sem fog emiatt kopogosabban jarni. A gyertyak csak maganal az inditasnal szamitanak, de ebben a melegben mar azok sem, mert nincs izzitas (azt hiszem 4 fok felett)
Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2011.03.15 kedd, 10:47:02 »

Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!

persze, de nem lesz jobb, ha az izzitogyertyad uj  Roll Eyes
Naplózva
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2011.03.15 kedd, 11:07:03 »

Bocsi Sziasztok !!

MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2011.03.15 kedd, 11:08:05 »

Bocsi Sziasztok !!

MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm

esetleg fellevegősödés?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:06:10 »

Bocsi Sziasztok !!

MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm


Mikor a kocsid? Ha nem Euro4-es akkor dugózd le az EGR-t. Nekem is indításkor néha jött egy kis füst...
Naplózva
lacibaka2
Vendég
« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:47:33 »

Üdv. mindenkinek! Már egy ideje én is boldog mondeo tulajdonos vagyok!
Rég óta olvasgatom a forumot NAGYON SUPER!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Ma leellenőríztem a porlasztók kódjait Formidable programmal.
Ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon az első porlasztó kódja a injektor 1; 3.porlasztó kód injektor 3; 4.porlasztó kód injektor 4; 2.porlasztó kód injektor 2 helyen szerepel.(ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalról nézve).
Jó ez így, vagy rosszul lett felprogramozva???
Képet hogyan lehet beszúrni mert lefénykpeztem?   
A pdf-t végigolvastam, de örülnék neki ha valaki úgy írná le nekem :
szembe állok a motorral:
bal első ---- formidable injektor (szám)?
második ---- formidable injektor (szám)?
harmadik ---- formidable injektor (szám)?
negyedik ---- formidable injektor (szám)?
Üdv mindenkinek !




Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:48:50 »

Üdv. mindenkinek! Már egy ideje én is boldog mondeo tulajdonos vagyok!
Rég óta olvasgatom a forumot NAGYON SUPER!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Ma leellenőríztem a porlasztók kódjait Formidable programmal.
Ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon az első porlasztó kódja a injektor 1; 3.porlasztó kód injektor 3; 4.porlasztó kód injektor 4; 2.porlasztó kód injektor 2 helyen szerepel.(ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalról nézve).
Jó ez így, vagy rosszul lett felprogramozva???
Képet hogyan lehet beszúrni mert lefénykpeztem?   
A pdf-t végigolvastam, de örülnék neki ha valaki úgy írná le nekem :
szembe állok a motorral:
bal első ---- formidable injektor (szám)?
második ---- formidable injektor (szám)?
harmadik ---- formidable injektor (szám)?
negyedik ---- formidable injektor (szám)?
Üdv mindenkinek !





www.kephost.hu

Ide tudsz képeket tölteni és ide belinkelni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


lacibaka2
Vendég
« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:55:44 »

Köszönöm a gyors reakciót, ime a kép!
http://kephost.hu/image-91ED_4D7F52C3.jpg
injektor 1 szembe állok a motorral bal első helyen van
injektor 3 szembe állok a motorral bal harmadik helyen van
injektor 4 szembe állok a motorral bal negyedik helyen van (váltóhoz legközelebb)
injektor 2 szembe állok a motorral bal második helyen van

Kérdés: Jó ez így!!!
Üdv mindenkinek!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2011.03.15 kedd, 13:41:37 »

Köszönöm a gyors reakciót, ime a kép!
http://kephost.hu/image-91ED_4D7F52C3.jpg
injektor 1 szembe állok a motorral bal első helyen van
injektor 3 szembe állok a motorral bal harmadik helyen van
injektor 4 szembe állok a motorral bal negyedik helyen van (váltóhoz legközelebb)
injektor 2 szembe állok a motorral bal második helyen van

Kérdés: Jó ez így!!!
Üdv mindenkinek!
Te, ez nema gyűjtási sorrend? vagy mi itt a kérdés?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


lacibaka2
Vendég
« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2011.03.15 kedd, 13:50:19 »

Te, ez nema gyűjtási sorrend? vagy mi itt a kérdés?
A kérdés az, hogy az álltalam előzőekben leírtak szerint az injektor kódok passzolnak e az injektorokkal.
Tehát nem fordítva programozták e fel?

http://kephost.hu/share-2535_4D7F6898.html
A képen összenyilaztam, hogy melyik injektorhoz melyik kód tartozik a formidable szerint (az injektoron levő kódok stimmelnek a programozott kódokkal).
Tehát a kérdés: Jól van felprogramozva Huh??
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.15 kedd, 14:27:43 írta lacibaka2 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:21:54 »

A kérdés az, hogy az álltalam előzőekben leírtak szerint az injektor kódok passzolnak e az injektorokkal.
Tehát nem fordítva programozták e fel?

http://kephost.hu/share-2535_4D7F6898.html
A képen összenyilaztam, hogy melyik injektorhoz melyik kód tartozik a formidable szerint (az injektoron levő kódok stimmelnek a programozott kódokkal).
Tehát a kérdés: Jól van felprogramozva Huh??
A programozást ebben a sorrendben kell:1-3-4-2.Ha a motor szépen megy akkor jó.Ha rossz akkor az gond és nem megy a motor szépen de úgy is éreznéd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:33:03 »

Mikor a kocsid? Ha nem Euro4-es akkor dugózd le az EGR-t. Nekem is indításkor néha jött egy kis füst...
Akkor is dugózhat csak égnifog a motor lámpa.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2011.03.15 kedd, 15:34:27 »

Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!
Is-is de az baj ha dadog még mínusz fokban.Annak azzonal bekell állni akkor jó.Na ez a jelenség nálam nagyon mínuszban sem volt télen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.