Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:42:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
806
807
808
809
810
811
812
[
813
]
814
815
816
817
818
819
820
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650207 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40600 Dátum:
2016.06.08 szerda, 07:40:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.07 kedd, 15:31:14
Nem 5 perces meló... GSR-nek időt kell rá szakítania valamikor, és az nem egyszerű menet.
AndyA
a klíma kuplung csere ? Hát szó mi szó lehet hogy volt az 15 perc is. Ezt magadnak simán meg tudod csinálni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40601 Dátum:
2016.06.08 szerda, 12:46:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.06.08 szerda, 07:40:59
a klíma kuplung csere ? Hát szó mi szó lehet hogy volt az 15 perc is. Ezt magadnak simán meg tudod csinálni
Komplett kompresszor csere.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40602 Dátum:
2016.06.08 szerda, 19:24:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.08 szerda, 12:46:16
Komplett kompresszor csere.
AndyA
miért cseréled le ha csak a kuplung rossz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40603 Dátum:
2016.06.08 szerda, 19:29:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.06.08 szerda, 19:24:43
miért cseréled le ha csak a kuplung rossz?
Mert bontottat nem akartam berakni, mert ki tudja, meddig bírja, ha az enyém 2005-től eddig bírta. Egy új tárcsa-kuplung meg mindenestül lett volna 35 ezer körül külhonból (55 ezer Ford kereskedésből csókos áron!!!). Ehhez képest 55 volt a komplett új Nissens kompresszor a Unixból.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40604 Dátum:
2016.06.08 szerda, 19:42:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.08 szerda, 19:29:05
Mert bontottat nem akartam berakni, mert ki tudja, meddig bírja, ha az enyém 2005-től eddig bírta. Egy új tárcsa-kuplung meg mindenestül lett volna 35 ezer körül külhonból (55 ezer Ford kereskedésből csókos áron!!!). Ehhez képest 55 volt a komplett új Nissens kompresszor a Unixból.
AndyA
ne viccelj már tavaly 6ezer ft-ért vettem a kuplungot bele. ha csak annyi baja van amit írtál akkor felesleges az egészet cserélni. pláne ha igy haladsz nem is lesz cserélve
és a helyén cserélhető
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40605 Dátum:
2016.06.08 szerda, 19:45:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.06.08 szerda, 19:42:29
ne viccelj már tavaly 6ezer ft-ért vettem a kuplungot bele. ha csak annyi baja van amit írtál akkor felesleges az egészet cserélni. pláne ha igy haladsz nem is lesz cserélve
és a helyén cserélhető
Hol? Annyiért én nem találtam sehol...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40606 Dátum:
2016.06.08 szerda, 19:58:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.08 szerda, 19:45:18
Hol? Annyiért én nem találtam sehol...
AndyA
írok privatot
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szalakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40607 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 09:12:50 »
Sziasztok!
Egy 2007-es, MkIII 2.0 TDCi 130LE-m van. EGR tavaly volt cserélve gyárira. Nemrég elkezdte, hogy iszonyatosan füstöl, gyengébb mint a normális. Eddig én turbócsőre tippelnék. Volt már ilyen.
De. 1800-2200-as fordulatnál, stabil gáz mellett rángat a motor. De nem simán, hanem úgy, hogy kb 0.5 másodpercig húz, aztán 0.5 másodpercig gyengébb, aztán húz, aztán gyengébb. És ezt stabilan, folyamatosan. És ma reggel pár csepp olajat is találtam a garázsban.
Szerintetek mi lehet? Mennénk hosszabb távra, és nem tudom, hogy el merjek-e vele indulni...
Köszi:
Ákos
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40608 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 09:32:35 »
Idézetet írta: Mondeo2004 - 2016.06.03 péntek, 09:43:50
Sziasztok.
Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?
A feleségem mondiájank is ugyan ez a baja:
Hosszabb állás után reggeli első indításkor fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 1-2 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.
Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt), sajnos nem segített.
Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):
OBDII P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII P1664-C: inject pump control module malfunction
IC U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground
Lehet, hogy a hibakódok és a füstölésnek semmi köze egymáshoz.
Jó lenne a diagot futtatni a Te mondidon is.
A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40609 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 09:41:29 »
Idézetet írta: szalakos - 2016.06.09 csütörtök, 09:12:50
Sziasztok!
Egy 2007-es, MkIII 2.0 TDCi 130LE-m van. EGR tavaly volt cserélve gyárira. Nemrég elkezdte, hogy iszonyatosan füstöl, gyengébb mint a normális. Eddig én turbócsőre tippelnék. Volt már ilyen.
De. 1800-2200-as fordulatnál, stabil gáz mellett rángat a motor. De nem simán, hanem úgy, hogy kb 0.5 másodpercig húz, aztán 0.5 másodpercig gyengébb, aztán húz, aztán gyengébb. És ezt stabilan, folyamatosan. És ma reggel pár csepp olajat is találtam a garázsban.
Szerintetek mi lehet? Mennénk hosszabb távra, és nem tudom, hogy el merjek-e vele indulni...
Köszi:
Ákos
Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod. Akkor nem kell barkochbázni, miről beszélsz.
Keresd meg, honnan csöpög az olaj. Utána lehet rajta tovább gondolkodni.
A turbocső, ha lyukas valahol, akkor 2000-es fordulat fölött elég stabilan kifúj. Ezt megtalálod, ha végignézed a csöveket, mert olajpárás-koszos lesz a repedésnél. Elsőnek rögtön az EGR alatti csövet nézd meg.
Amikor fél másodpercig megy, fél másodpercig torpan, letekert ablaknál hallgatózz, hogy hallod-e ugyanilyen ütemben a turbo fütyülését változni. Lehet, a geometria állítás pulzál ilyen ütemben. Valamennyire szabad neki, de nem kellene ilyen erősen érezhető hatása legyen a menetteljesítményre.
EGR: Dugózd le. Utána nézd meg, hogy füstöl-e meg hasonlók. Magát az EGR-t sem árt kitisztítani, és ha sok kosz volt benne, akkor a szívósort is. Itt találsz képeket, hogy pesszimista esetben mire számíthatsz. Azután persze nem csoda, ha füstöl, meg ugrál a turbonyomás...
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szalakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40610 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 10:28:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.09 csütörtök, 09:41:29
Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod. Akkor nem kell barkochbázni, miről beszélsz.
Keresd meg, honnan csöpög az olaj. Utána lehet rajta tovább gondolkodni.
A turbocső, ha lyukas valahol, akkor 2000-es fordulat fölött elég stabilan kifúj. Ezt megtalálod, ha végignézed a csöveket, mert olajpárás-koszos lesz a repedésnél. Elsőnek rögtön az EGR alatti csövet nézd meg.
Amikor fél másodpercig megy, fél másodpercig torpan, letekert ablaknál hallgatózz, hogy hallod-e ugyanilyen ütemben a turbo fütyülését változni. Lehet, a geometria állítás pulzál ilyen ütemben. Valamennyire szabad neki, de nem kellene ilyen erősen érezhető hatása legyen a menetteljesítményre.
EGR: Dugózd le. Utána nézd meg, hogy füstöl-e meg hasonlók. Magát az EGR-t sem árt kitisztítani, és ha sok kosz volt benne, akkor a szívósort is. Itt találsz képeket, hogy pesszimista esetben mire számíthatsz. Azután persze nem csoda, ha füstöl, meg ugrál a turbonyomás...
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi
AndyA
Köszi!
Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...
Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána
Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40611 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 12:33:42 »
Idézetet írta: szalakos - 2016.06.09 csütörtök, 10:28:27
Köszi!
Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...
Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána
Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?
lyukas turbócsővel nem nagyon kéne használni, turbo bánhatja...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40612 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:24:17 »
Idézetet írta: szalakos - 2016.06.09 csütörtök, 10:28:27
Köszi!
Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...
Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána
Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?
Még rövidebb távon se használd így. A turbód bánja, mert nagyobb terhelésen kell mennie.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40613 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:51:37 »
Idézetet írta: szalakos - 2016.06.09 csütörtök, 10:28:27
Köszi!
Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...
Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána
Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?
Ne. Ilyenkor a nyomást próbálja pótolni a turbo, és folyamatosan max. fordulaton forog.
Ha mindenáron muszáj menni, akkor vegyél vászon szigetelőszalagot (sima szigszalag, duct tape és hasonlók nem jó!), szedd le az EGR alatti csövet, alaposan pucold meg, és oda-vissza, hogy egymást keresztezzék a feltekert menetek, tekerd körbe kétszer-kétszer oda-vissza. De inkább cseréld ki mihamarabb egy működőre...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szalakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40614 Dátum:
2016.06.10 péntek, 13:00:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.09 csütörtök, 13:51:37
Ne. Ilyenkor a nyomást próbálja pótolni a turbo, és folyamatosan max. fordulaton forog.
Ha mindenáron muszáj menni, akkor vegyél vászon szigetelőszalagot (sima szigszalag, duct tape és hasonlók nem jó!), szedd le az EGR alatti csövet, alaposan pucold meg, és oda-vissza, hogy egymást keresztezzék a feltekert menetek, tekerd körbe kétszer-kétszer oda-vissza. De inkább cseréld ki mihamarabb egy működőre...
AndyA
Ok, értem
, köszönöm a fejtágítást!
Vettem egyet és kicseréltem. Elmúlt a durva füstölés és a turbó ingadozása is rendbejött. A csövön 2 darab 3-4 centis szakadás volt. Csodálom, hogy egyáltalán ment...
Kicsit még füstölget néha, de a "köd utánam" jelenség elmúlt szerencsére. Eddig szinte sajnáltam a mögöttem jövőket...
Az EGR tisztítás és dugózás jövő hétre marad, remélhetőleg a füstölés teljesen megszűnik tőle.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40615 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 07:42:56 »
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani annak a szíj-görgőnek a cikkszámát ami a blokk oldalán van? Tehát a generátor oldali szíjrendszerben van egy különálló görgő a motortartó baktól egy kicsivel előrébb.
Köszönöm!
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40616 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 09:08:56 »
Idézetet írta: szoszo - 2016.06.12 vasárnap, 07:42:56
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani annak a szíj-görgőnek a cikkszámát ami a blokk oldalán van? Tehát a generátor oldali szíjrendszerben van egy különálló görgő a motortartó baktól egy kicsivel előrébb.
Köszönöm!
Üdv: Ákos
Szia!
FORD XS7E 19A216 AC
RUVILLE 55257
INA. 532 0470 10
SKF. VKM 34030
DAYCO. APV2682
BREDA LORETT CR 3670
GATES. T36124
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 09:50:47 írta geri93
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
doki333
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40617 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 11:41:10 »
Sziasztok
Friss 2002-es TDCI 2.0 Mondeo tulajként csak motorleállásom és villogó ízzitásjelzőm van örömöm nem sok... egyenlőre.
Pontos hibajelenség: pöcc-röff majd szépen indulunk-aztán 1-->2 bevillog, majd 2000-2500 közötti fordulatnál leáll a motor meg minden.Indítóz egyből megy és kezdődik minden előröl.Alacsony fordulaton kimegy a világból de unom már a 20-as tempót.
Valaki tudna a mai napon segíteni a hibakódolvasásban?
(CMP-t , gázolajszűrőt cseréltem-szerelő cserélte a : fékek: tárcsák-pofák-csövek,hosszbordásszíj és görgői,olaj és szűrő)
Naplózva
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40618 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 12:29:46 »
Sziasztok!! 96 kw os n7ba motorkodom van. 2.0 tdci mondeo. 2006 os. Poccre indul, de az alapjarat nem all be 5 6 mp ig. Hidegben poccre indul, plane minuszban. De melegben kinlodik, es ha mar mentem vele es meleg a motor akkor kicsit tobbet kuzd 700 as fordulat kornyeken mire beall az amugy nyugodt alapjarat. Mas gond egyebkent nincs. Mi lehet a baj? Egr le van dugozva, hibakod is eg, lehet emiatt, vagy nem? Mi mas lehet? Van valakinek ilyen gondja, aki tud tutit mondani?
Kérlek írjatok. Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 14:13:11 írta 989Peti
»
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40619 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 14:45:53 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.06.12 vasárnap, 09:08:56
Szia!
FORD XS7E 19A216 AC
RUVILLE 55257
INA. 532 0470 10
SKF. VKM 34030
DAYCO. APV2682
BREDA LORETT CR 3670
GATES. T36124
Szia!
Nagyon szépen köszönöm!
1000 hála neked!
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40620 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 15:02:54 »
Idézetet írta: szoszo - 2016.06.12 vasárnap, 14:45:53
Szia!
Nagyon szépen köszönöm!
1000 hála neked!
Üdv: Ákos
Nincs mit!
Esetleg te is fogod cserélni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40621 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 17:44:46 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.06.12 vasárnap, 15:02:54
Nincs mit!
Esetleg te is fogod cserélni?
Igen, én cserélem. Cseréltem már, illetve vettem xado felújító zsírt, már 2x zsíroztam de megdöglik benne a xado zsír 2 hét alatt.
Most kicserélem skf-re, nem akarok már sz@rakodni vele. 20perc alatt megvan.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40622 Dátum:
2016.06.12 vasárnap, 19:06:20 »
Idézetet írta: szoszo - 2016.06.12 vasárnap, 17:44:46
Igen, én cserélem. Cseréltem már, illetve vettem xado felújító zsírt, már 2x zsíroztam de megdöglik benne a xado zsír 2 hét alatt.
Most kicserélem skf-re, nem akarok már sz@rakodni vele. 20perc alatt megvan.
Üdv
Akkor oké. Elsőre azért nem pofon egyszerű a művelet, csak azért kérdeztem. Én INA-ra cseréltem, mikor a teljes szíjrendszer rendbe lett rakva.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40623 Dátum:
2016.06.13 hétfő, 08:14:51 »
Idézetet írta: 989Peti - 2016.06.12 vasárnap, 12:29:46
Sziasztok!! 96 kw os n7ba motorkodom van. 2.0 tdci mondeo. 2006 os. Poccre indul, de az alapjarat nem all be 5 6 mp ig. Hidegben poccre indul, plane minuszban. De melegben kinlodik, es ha mar mentem vele es meleg a motor akkor kicsit tobbet kuzd 700 as fordulat kornyeken mire beall az amugy nyugodt alapjarat. Mas gond egyebkent nincs. Mi lehet a baj? Egr le van dugozva, hibakod is eg, lehet emiatt, vagy nem? Mi mas lehet? Van valakinek ilyen gondja, aki tud tutit mondani?
Kérlek írjatok. Köszönöm.
Az Euro-4-es motor beírja az alacsony EGR nyomás hibakódot, de ez semmit nem okoz magában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40624 Dátum:
2016.06.15 szerda, 16:12:49 »
Szia. És mi lehet a baja? Lehet légtömegmérő hiba? Van meg egy gond. Elmegy a turbonyomas nagy gyorsitastol. Tavaly volt turbocsere. Futyul is, tolt ahogyan kell, de neha nagyon kover gyorsitasnal letilt a turbo es villog az izzitasjelzo. Motor ujrainditastol megjavul. Mi lehet az ok szerinted?
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40625 Dátum:
2016.06.15 szerda, 16:15:05 »
Idézetet írta: 989Peti - 2016.06.15 szerda, 16:12:49
Szia. És mi lehet a baja? Lehet légtömegmérő hiba? Van meg egy gond. Elmegy a turbonyomas nagy gyorsitastol. Tavaly volt turbocsere. Futyul is, tolt ahogyan kell, de neha nagyon kover gyorsitasnal letilt a turbo es villog az izzitasjelzo. Motor ujrainditastol megjavul. Mi lehet az ok szerinted?
Köszi
Amikor villog, motor leállítása nélkül hibakódolvasás. Utána gyere vissza a kapott kódokkal, és mondjuk tovább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40626 Dátum:
2016.06.15 szerda, 16:16:27 »
Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40627 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 16:06:29 »
Találtam megest egy-két apróságot. azt nem tudom, hogy melyik ár versenyképes és melyik hülyeség, amúgy meg válogasson ki-ki kedvére.
AndyA
A fénykép alapján többrétegű a cső, aligha szakad el egyhamar újra:
http://www.aliexpress.com/item/1222831-Car-Style-Silicone-EGR-Intercooler-Hose-TDCi-Turbo-Boost-Pipe-for-Ford-Mondeo-MK3-for/32645561157.html?spm=2114.01010208.3.292.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d
EGR - arra pont jó ezért az árért, hogy ledugózva ott álldogáljon az autóban:
http://www.aliexpress.com/item/2S-7Q-9D475-BA-FITS-FOR-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-TDDI-FOR/32635027210.html?spm=2114.01010208.3.189.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d
Kesztyűtartó zár, ha valakinek eltört:
http://www.aliexpress.com/item/Glove-Box-Catch-Handle-Cover-For-Ford-Mondeo-MK3-Saloon-Estate-Hatchback-2000-2007-Lock-Assy/32553629898.html?spm=2114.01010208.3.158.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf
http://www.aliexpress.com/item/glove-box-lock-FOR-FORD-MONDEO-MK3-00-07-BLACK-YELLOW/32624241067.html?spm=2114.01010208.3.344.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d
Ablakemelő javítókészlet:
http://www.aliexpress.com/item/IS71F27000AB-FOR-FORD-MONDEO-MK3-3-III-WINDOW-REGULATOR-REPAIR-KIT-with-METAL-SLIDER-FRONT-RIGHT/32664955174.html?spm=2114.01010208.3.1.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf
TDCi rail nyomás érzékelő:
http://www.aliexpress.com/item/FOR-DELPHI-FUEL-RAIL-HIGH-PRESSURE-SENSOR-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-55PP03/32449512314.html?spm=2114.01010208.3.9.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf
Komplett feszítőlapos ablaktörlőkészlet elül-hátul kb. 3000 Ft-ért:
http://www.aliexpress.com/item/22-20-19-Front-Rear-Wiper-Blade-Set-Windscreen-Windshield-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007/32518071194.html?spm=2114.01010208.3.41.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf
Szilikon kupak lemezfelni csavarjaira a disztárcsa alá, rozsdásodás, koszolódás stb. elleni védelem gyanánt:
http://www.aliexpress.com/item/For-ford-ranger-mondeo-mk3-mk4-ka-c-max-accessories-Wheel-hub-nuts-Wheel-screws-cover/32451961036.html?spm=2114.01010208.3.83.o9RlRH&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=b65c7d78-293e-4ea3-888d-7e0e2d160fb2
CMP jeladó:
http://www.aliexpress.com/item/Grey-3-Pin-6C11-12K073-AA-Camshaft-Position-Engine-Sensor-For-Ford-Mondeo-MK3-TRANSIT-MK5/32545681749.html?spm=2114.01010208.3.328.cfK40j&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=f89cde3d-678f-4111-bcb5-8a8ad2feec22
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.16 csütörtök, 17:35:49 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40628 Dátum:
2016.06.16 csütörtök, 16:28:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.16 csütörtök, 16:06:29
Találtam megest egy-két apróságot. azt nem tudom, hogy melyik ár versenyképes és melyik hülyeség, amúgy meg válogasson ki-ki kedvére.
AndyA
Köszi AndyA, kerékanya kupakokat rendeltem is!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40629 Dátum:
2016.06.17 péntek, 07:45:50 »
Sziasztok,
Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.
Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább. A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.
Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.
Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40630 Dátum:
2016.06.17 péntek, 08:18:57 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 07:45:50
Sziasztok,
Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.
Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább. A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.
Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.
Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.
levegősödhet a résolaj visszavezetésnél.kikell iktatni a szűrőből,és tesztelni.lehet ez volt az eredeti probléma is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40631 Dátum:
2016.06.17 péntek, 09:06:46 »
Ezt hogy tudnám egyszerűen tesztelni, próbálni?
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 07:45:50
Sziasztok,
Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.
Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább. A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.
Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.
Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40632 Dátum:
2016.06.17 péntek, 12:59:28 »
Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot?
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak...
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 07:45:50
Sziasztok,
Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.
Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább. A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.
Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.
Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40633 Dátum:
2016.06.17 péntek, 13:11:46 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 12:59:28
Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot?
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak...
Kell egy kis idő a programozás után, hogy az elektronika "megtanulja" az új csúcsokat. Ez akár 1000 km is lehet.
De olyan nem fordulhat elő, hogy az elvileg kifogástalanra megjavított autó a tanulás közben elkezdjen malacfarkot villogtatni. Hibakódolvasás, majd annak tükrében reklamáció ill. egyéb lépések fontolgatása. Olvass kódot, és írd meg, mi a hasfájása.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40634 Dátum:
2016.06.17 péntek, 13:22:09 »
Hibakódot nem tudok olvasni (vagy nem tudom, hogy kell) de hétfőn majd a Filep-nél olvasnak gondolom. Én csak annyit tudtam csinálni, hogy ránéztem a motortér / műanyag takaró alá...és a csúcsok mélyedésében van egy pici olaj folyadék...amikor bevittem, csont száraz volt...de persze, hogy ki-be szerelték, lehet ilyen lett...és a végén nem takarították full szárazra. Az utastérben is jó gázolaj szag van, bár lehet, hogy csak a tank mosás, üzemanyag rendszer takarítás eredménye....minden esetre eléggé idegesít, mert nem "józsi bácsi szervizébe vittem és nem két fillért költöttem azzal a kifejezett kéréssel, hogy nem pénz (ésszerű határokon belül) és nem idő hanem a megbízhatóság a legfontosabb!
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.17 péntek, 13:11:46
Kell egy kis idő a programozás után, hogy az elektronika "megtanulja" az új csúcsokat. Ez akár 1000 km is lehet.
De olyan nem fordulhat elő, hogy az elvileg kifogástalanra megjavított autó a tanulás közben elkezdjen malacfarkot villogtatni. Hibakódolvasás, majd annak tükrében reklamáció ill. egyéb lépések fontolgatása. Olvass kódot, és írd meg, mi a hasfájása.
AndyA
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40635 Dátum:
2016.06.17 péntek, 13:30:39 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 13:22:09
Hibakódot nem tudok olvasni (vagy nem tudom, hogy kell) de hétfőn majd a Filep-nél olvasnak gondolom. Én csak annyit tudtam csinálni, hogy ránéztem a motortér / műanyag takaró alá...és a csúcsok mélyedésében van egy pici olaj folyadék...amikor bevittem, csont száraz volt...de persze, hogy ki-be szerelték, lehet ilyen lett...és a végén nem takarították full szárazra. Az utastérben is jó gázolaj szag van, bár lehet, hogy csak a tank mosás, üzemanyag rendszer takarítás eredménye....minden esetre eléggé idegesít, mert nem "józsi bácsi szervizébe vittem és nem két fillért költöttem azzal a kifejezett kéréssel, hogy nem pénz (ésszerű határokon belül) és nem idő hanem a megbízhatóság a legfontosabb!
résolaj....az lesz az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40636 Dátum:
2016.06.17 péntek, 20:54:54 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 12:59:28
Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot?
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak...
Majd ha végeztél a Filepéknél, írd meg légyszi mi a fak van....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40637 Dátum:
2016.06.18 szombat, 09:58:13 »
Hogy tudom saját magam megnézni? Hétfőn nem okoskodnék a Filepnél "hogy szerintem a résolaj"....mert én sem szeretem ha beledumálnak a munkámba..
Idézetet írta: alf - 2016.06.17 péntek, 13:30:39
résolaj....az lesz az.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40638 Dátum:
2016.06.18 szombat, 21:01:43 »
Üdv.
Valaki tudná biztosra,hogy a 2.0-ba való magasnyomású szivattyúval működik a 2.2 tdci?Vagy tök ua.a kettő?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40639 Dátum:
2016.06.18 szombat, 21:57:55 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.06.18 szombat, 21:01:43
Üdv.
Valaki tudná biztosra,hogy a 2.0-ba való magasnyomású szivattyúval működik a 2.2 tdci?Vagy tök ua.a kettő?
ugyan az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40640 Dátum:
2016.06.18 szombat, 22:56:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.18 szombat, 21:57:55
ugyan az
Nem ugyanaz. Akkor sem, ha amúgy működik.
A 2.0-ba hoz kb. 4-5 cikkszámon CR-szivattyút a mikromacska. A 2.2-be egyet hoz összesen. A 2.2-é csereszabatos a 2.0-ba, de fordítva nem, a 2.0-sok közül egyiket sem hozza a 2.2-höz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40641 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 02:30:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.18 szombat, 22:56:05
Nem ugyanaz. Akkor sem, ha amúgy működik.
A 2.0-ba hoz kb. 4-5 cikkszámon CR-szivattyút a mikromacska. A 2.2-be egyet hoz összesen. A 2.2-é csereszabatos a 2.0-ba, de fordítva nem, a 2.0-sok közül egyiket sem hozza a 2.2-höz.
AndyA
gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40642 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 04:55:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.19 vasárnap, 02:30:06
gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele
erre voltam kíváncsi.köszi
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40643 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 11:25:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.19 vasárnap, 02:30:06
gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele
Csak a jegyzőkönyv végett.
Amúgy nem kizárt, hogy van valami különbség a gyakorlatban közöttük, ha egyfelől Ford szerint nem csereszabatos a nagyobb motor felé, másfelől meg ha azt tartja a közvélekedés, hogy a 2.2-esek adagolórendszere tartósabb egy kicsit, mint a 2.0-ké.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40644 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 12:45:32 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.17 péntek, 07:45:50
Sziasztok,
Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.
Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább. A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.
Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.
Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.
Hello!
Nem ismerem a típus üzemanyagrendszerét, de egy csomó alkatrészről még szó sem esett. Nekünk ugyanilyen problémánk volt pár éve egy renault dci-vel és a railnyomásszabályzó, illetve a turbónyomás szenzor szállt el. Bontottra cserélték, a hiba elmúlt. 360.000 km-nél már rengeteg szenzor vagy szabályzószelep beadhatja a kulcsot.
Nem értem, miért mindig mindenki a főalkatrészekre gyanakszik. Másik topikokban is egyből motorgenerálozást javasolnak olajfogyasztásra holott rengeteg oka lehet. Sok sikert!
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40645 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 13:35:38 »
Nekem is ez a "bajom", de sajnos nem tudom kipróbálni "cserélgetni" az érzékelőket....viszont ezt azért hétfőn megemlítem nekik...ha meg kiderül, hogy csak valamelyik szenzor volt rossz...és közben minden mást "blikkre" cseréltek, akkor kqqva világ lesz
Idézetet írta: borianm - 2016.06.19 vasárnap, 12:45:32
Hello!
Nem ismerem a típus üzemanyagrendszerét, de egy csomó alkatrészről még szó sem esett. Nekünk ugyanilyen problémánk volt pár éve egy renault dci-vel és a railnyomásszabályzó, illetve a turbónyomás szenzor szállt el. Bontottra cserélték, a hiba elmúlt. 360.000 km-nél már rengeteg szenzor vagy szabályzószelep beadhatja a kulcsot.
Nem értem, miért mindig mindenki a főalkatrészekre gyanakszik. Másik topikokban is egyből motorgenerálozást javasolnak olajfogyasztásra holott rengeteg oka lehet. Sok sikert!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40646 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 17:02:13 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.18 szombat, 09:58:13
Hogy tudom saját magam megnézni? Hétfőn nem okoskodnék a Filepnél "hogy szerintem a résolaj"....mert én sem szeretem ha beledumálnak a munkámba..
írtam.a résolajcsövet kikell a szűrőből hagyni,és direktbe a tankba vezetni.egy dugó kell a szűrőbe a helyére.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40647 Dátum:
2016.06.21 kedd, 11:13:49 »
Az a fránya malacfarok nálam is megjelent. Nem mindig csinálja , 20 indításból 1-2 alkalommal. Ilyenkor általában be sem indul , amennyiben igen kb olyan a jelenség mintha nem menne 1 henger. Leállítás után természetesen indul elsőre. Valami tipp ?
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40648 Dátum:
2016.06.21 kedd, 11:24:31 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.21 kedd, 11:13:49
Az a fránya malacfarok nálam is megjelent. Nem mindig csinálja , 20 indításból 1-2 alkalommal. Ilyenkor általában be sem indul , amennyiben igen kb olyan a jelenség mintha nem menne 1 henger. Leállítás után természetesen indul elsőre. Valami tipp ?
Hibakódolvasás, amikor villog. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40649 Dátum:
2016.06.21 kedd, 11:42:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.21 kedd, 11:24:31
Hibakódolvasás, amikor villog. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.
AndyA
Délutánra talán meglesz (A volt szíved csücskéről van szó , tudod a HSX-450
)
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
Oldalak:
1
...
806
807
808
809
810
811
812
[
813
]
814
815
816
817
818
819
820
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ