Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:19:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 806 807 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 819 820 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14649490 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40600 Dátum: 2016.06.08 szerda, 07:40:59 »

Nem 5 perces meló... GSR-nek időt kell rá szakítania valamikor, és az nem egyszerű menet.

AndyA
a klíma kuplung csere ? Hát szó mi szó lehet hogy volt az 15 perc is. Ezt magadnak simán meg tudod csinálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40601 Dátum: 2016.06.08 szerda, 12:46:16 »

a klíma kuplung csere ? Hát szó mi szó lehet hogy volt az 15 perc is. Ezt magadnak simán meg tudod csinálni

Komplett kompresszor csere. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40602 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:24:43 »

Komplett kompresszor csere. Smiley

AndyA
miért cseréled le ha csak a kuplung rossz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40603 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:29:05 »

miért cseréled le ha csak a kuplung rossz?


Mert bontottat nem akartam berakni, mert ki tudja, meddig bírja, ha az enyém 2005-től eddig bírta. Egy új tárcsa-kuplung meg mindenestül lett volna 35 ezer körül külhonból (55 ezer Ford kereskedésből csókos áron!!!). Ehhez képest 55 volt a komplett új Nissens kompresszor a Unixból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40604 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:42:29 »

Mert bontottat nem akartam berakni, mert ki tudja, meddig bírja, ha az enyém 2005-től eddig bírta. Egy új tárcsa-kuplung meg mindenestül lett volna 35 ezer körül külhonból (55 ezer Ford kereskedésből csókos áron!!!). Ehhez képest 55 volt a komplett új Nissens kompresszor a Unixból.

AndyA
ne viccelj már tavaly 6ezer ft-ért vettem a kuplungot bele. ha csak annyi baja van amit írtál akkor felesleges az egészet cserélni. pláne ha igy haladsz nem is lesz cserélve Wink

és a helyén cserélhető
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40605 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:45:18 »

ne viccelj már tavaly 6ezer ft-ért vettem a kuplungot bele. ha csak annyi baja van amit írtál akkor felesleges az egészet cserélni. pláne ha igy haladsz nem is lesz cserélve Wink

és a helyén cserélhető

Hol? Annyiért én nem találtam sehol...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40606 Dátum: 2016.06.08 szerda, 19:58:57 »

Hol? Annyiért én nem találtam sehol...

AndyA
írok privatot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szalakos
Vendég
« Új hozzászólás #40607 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:12:50 »

Sziasztok!

Egy 2007-es, MkIII 2.0 TDCi 130LE-m van. EGR tavaly volt cserélve gyárira. Nemrég elkezdte, hogy iszonyatosan füstöl, gyengébb mint a normális. Eddig én turbócsőre tippelnék. Volt már ilyen.

De. 1800-2200-as fordulatnál, stabil gáz mellett rángat a motor. De nem simán, hanem úgy, hogy kb 0.5 másodpercig húz, aztán 0.5 másodpercig gyengébb, aztán húz, aztán gyengébb. És ezt stabilan, folyamatosan. És ma reggel pár csepp olajat is találtam a garázsban.

Szerintetek mi lehet? Mennénk hosszabb távra, és nem tudom, hogy el merjek-e vele indulni...

Köszi:
  Ákos
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40608 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:32:35 »

Sziasztok.

Első diesel autóm egy 2004 es ford mondeo kombi tdci
130 LE lett. Napi első indítsnál kb 4 - 5mp egyetlenül jár
ingadozik az alapjárat és füstöl is. Nemtudom ez mennyire  szokványos de gondolom nem az. 4-5 mp eltelte után semmi baja.Nektek mi erről a jelenségről a véleményetek?

A feleségem mondiájank is ugyan ez a baja:
Hosszabb állás után reggeli első indításkor fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 1-2 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.

Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt), sajnos nem segített.


Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):

OBDII  P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII  P1664-C: inject pump control module malfunction

IC  U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground

Lehet, hogy a hibakódok és a füstölésnek semmi köze egymáshoz.
Jó lenne a diagot futtatni a Te mondidon is.

A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40609 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:41:29 »

Sziasztok!

Egy 2007-es, MkIII 2.0 TDCi 130LE-m van. EGR tavaly volt cserélve gyárira. Nemrég elkezdte, hogy iszonyatosan füstöl, gyengébb mint a normális. Eddig én turbócsőre tippelnék. Volt már ilyen.

De. 1800-2200-as fordulatnál, stabil gáz mellett rángat a motor. De nem simán, hanem úgy, hogy kb 0.5 másodpercig húz, aztán 0.5 másodpercig gyengébb, aztán húz, aztán gyengébb. És ezt stabilan, folyamatosan. És ma reggel pár csepp olajat is találtam a garázsban.

Szerintetek mi lehet? Mennénk hosszabb távra, és nem tudom, hogy el merjek-e vele indulni...

Köszi:
  Ákos

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod. Akkor nem kell barkochbázni, miről beszélsz.

Keresd meg, honnan csöpög az olaj. Utána lehet rajta tovább gondolkodni.

A turbocső, ha lyukas valahol, akkor 2000-es fordulat fölött elég stabilan kifúj. Ezt megtalálod, ha végignézed a csöveket, mert olajpárás-koszos lesz a repedésnél. Elsőnek rögtön az EGR alatti csövet nézd meg.

Amikor fél másodpercig megy, fél másodpercig torpan, letekert ablaknál hallgatózz, hogy hallod-e ugyanilyen ütemben a turbo fütyülését változni. Lehet, a geometria állítás pulzál ilyen ütemben. Valamennyire szabad neki, de nem kellene ilyen erősen érezhető hatása legyen a menetteljesítményre.

EGR: Dugózd le. Utána nézd meg, hogy füstöl-e meg hasonlók. Magát az EGR-t sem árt kitisztítani, és ha sok kosz volt benne, akkor a szívósort is. Itt találsz képeket, hogy pesszimista esetben mire számíthatsz. Azután persze nem csoda, ha füstöl, meg ugrál a turbonyomás... Smiley

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szalakos
Vendég
« Új hozzászólás #40610 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 10:28:27 »

Írd be az autód lényegesebb adatait az aláírásodba, ahogyan többünknél látod. Akkor nem kell barkochbázni, miről beszélsz.

Keresd meg, honnan csöpög az olaj. Utána lehet rajta tovább gondolkodni.

A turbocső, ha lyukas valahol, akkor 2000-es fordulat fölött elég stabilan kifúj. Ezt megtalálod, ha végignézed a csöveket, mert olajpárás-koszos lesz a repedésnél. Elsőnek rögtön az EGR alatti csövet nézd meg.

Amikor fél másodpercig megy, fél másodpercig torpan, letekert ablaknál hallgatózz, hogy hallod-e ugyanilyen ütemben a turbo fütyülését változni. Lehet, a geometria állítás pulzál ilyen ütemben. Valamennyire szabad neki, de nem kellene ilyen erősen érezhető hatása legyen a menetteljesítményre.

EGR: Dugózd le. Utána nézd meg, hogy füstöl-e meg hasonlók. Magát az EGR-t sem árt kitisztítani, és ha sok kosz volt benne, akkor a szívósort is. Itt találsz képeket, hogy pesszimista esetben mire számíthatsz. Azután persze nem csoda, ha füstöl, meg ugrál a turbonyomás... Smiley

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi

AndyA


Köszi!

Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...

Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána Sad

Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40611 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:33:42 »

Köszi!

Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...

Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána Sad

Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?


lyukas turbócsővel nem nagyon kéne használni, turbo bánhatja...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40612 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:24:17 »

Köszi!

Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...

Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána Sad

Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?



Még rövidebb távon se használd így. A turbód bánja, mert nagyobb terhelésen kell mennie.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40613 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:51:37 »

Köszi!

Az EGR alatti turbócső az biztosan lyukas, szemmel látható és olajpára is van. Az EGR tisztítást délutánra halasztom, kissé meleg most minden...

Az olajcsöpögés forrását egyenlőre nem találom, még nyomozok utána Sad

Szakadt turbócsővel el merjek indulni hétvégén Bp - Mátra - Bp menetre, vagy csak fokozzuk a károkat?

Ne. Ilyenkor a nyomást próbálja pótolni a turbo, és folyamatosan max. fordulaton forog.

Ha mindenáron muszáj menni, akkor vegyél vászon szigetelőszalagot (sima szigszalag, duct tape és hasonlók nem jó!), szedd le az EGR alatti csövet, alaposan pucold meg, és oda-vissza, hogy egymást keresztezzék a feltekert menetek, tekerd körbe kétszer-kétszer oda-vissza. De inkább cseréld ki mihamarabb egy működőre...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szalakos
Vendég
« Új hozzászólás #40614 Dátum: 2016.06.10 péntek, 13:00:17 »

Ne. Ilyenkor a nyomást próbálja pótolni a turbo, és folyamatosan max. fordulaton forog.

Ha mindenáron muszáj menni, akkor vegyél vászon szigetelőszalagot (sima szigszalag, duct tape és hasonlók nem jó!), szedd le az EGR alatti csövet, alaposan pucold meg, és oda-vissza, hogy egymást keresztezzék a feltekert menetek, tekerd körbe kétszer-kétszer oda-vissza. De inkább cseréld ki mihamarabb egy működőre...

AndyA

Ok, értem Smiley, köszönöm a fejtágítást!

Vettem egyet és kicseréltem. Elmúlt a durva füstölés és a turbó ingadozása is rendbejött. A csövön 2 darab 3-4 centis szakadás volt. Csodálom, hogy egyáltalán ment...

Kicsit még füstölget néha, de a "köd utánam" jelenség elmúlt szerencsére. Eddig szinte sajnáltam a mögöttem jövőket... Smiley

Az EGR tisztítás és dugózás jövő hétre marad, remélhetőleg a füstölés teljesen megszűnik tőle.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #40615 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 07:42:56 »

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani annak a szíj-görgőnek a cikkszámát ami a blokk oldalán van? Tehát a generátor oldali szíjrendszerben van egy különálló görgő a motortartó baktól egy kicsivel előrébb.

Köszönöm!
Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40616 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 09:08:56 »

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani annak a szíj-görgőnek a cikkszámát ami a blokk oldalán van? Tehát a generátor oldali szíjrendszerben van egy különálló görgő a motortartó baktól egy kicsivel előrébb.

Köszönöm!
Üdv: Ákos

Szia!

FORD          XS7E 19A216 AC
RUVILLE    55257
INA.            532 0470 10
SKF.            VKM 34030
DAYCO.      APV2682
BREDA LORETT   CR 3670
GATES.      T36124
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 09:50:47 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
doki333
Vendég
« Új hozzászólás #40617 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 11:41:10 »

Sziasztok

Friss 2002-es TDCI 2.0 Mondeo tulajként csak motorleállásom és villogó ízzitásjelzőm van örömöm nem sok... egyenlőre.
Pontos hibajelenség: pöcc-röff majd szépen indulunk-aztán 1-->2 bevillog, majd 2000-2500 közötti fordulatnál leáll a motor meg minden.Indítóz egyből megy és kezdődik minden előröl.Alacsony fordulaton kimegy a világból de unom már a 20-as tempót.
Valaki tudna a mai napon segíteni a hibakódolvasásban?
(CMP-t , gázolajszűrőt cseréltem-szerelő cserélte a : fékek: tárcsák-pofák-csövek,hosszbordásszíj és görgői,olaj és szűrő)
Naplózva
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #40618 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 12:29:46 »

Sziasztok!! 96 kw os n7ba motorkodom van. 2.0 tdci mondeo. 2006 os. Poccre indul, de az alapjarat nem all be 5 6 mp ig. Hidegben poccre indul, plane minuszban. De melegben kinlodik, es ha mar mentem vele es meleg a motor akkor kicsit tobbet kuzd 700 as fordulat kornyeken mire beall az amugy nyugodt alapjarat. Mas gond egyebkent nincs. Mi lehet a baj? Egr le van dugozva, hibakod is eg, lehet emiatt, vagy nem? Mi mas lehet? Van valakinek ilyen gondja, aki tud tutit mondani?
Kérlek írjatok. Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.12 vasárnap, 14:13:11 írta 989Peti » Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #40619 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 14:45:53 »

Szia!

FORD          XS7E 19A216 AC
RUVILLE    55257
INA.            532 0470 10
SKF.            VKM 34030
DAYCO.      APV2682
BREDA LORETT   CR 3670

GATES.      T36124

Szia!

Nagyon szépen köszönöm!  worship worship worship

1000 hála neked!  worship taps eljen

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40620 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 15:02:54 »

Szia!

Nagyon szépen köszönöm!  worship worship worship

1000 hála neked!  worship taps eljen

Üdv: Ákos

Nincs mit!  smile Esetleg te is fogod cserélni?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #40621 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 17:44:46 »

Nincs mit!  smile Esetleg te is fogod cserélni?

Igen, én cserélem. Cseréltem már, illetve vettem xado felújító zsírt, már 2x zsíroztam de megdöglik benne a xado zsír 2 hét alatt. rinya
Most kicserélem skf-re, nem akarok már sz@rakodni vele. 20perc alatt megvan.

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40622 Dátum: 2016.06.12 vasárnap, 19:06:20 »

Igen, én cserélem. Cseréltem már, illetve vettem xado felújító zsírt, már 2x zsíroztam de megdöglik benne a xado zsír 2 hét alatt. rinya
Most kicserélem skf-re, nem akarok már sz@rakodni vele. 20perc alatt megvan.

Üdv

Akkor oké. Elsőre azért nem pofon egyszerű a művelet, csak azért kérdeztem. Én INA-ra cseréltem, mikor a teljes szíjrendszer rendbe lett rakva.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40623 Dátum: 2016.06.13 hétfő, 08:14:51 »

Sziasztok!! 96 kw os n7ba motorkodom van. 2.0 tdci mondeo. 2006 os. Poccre indul, de az alapjarat nem all be 5 6 mp ig. Hidegben poccre indul, plane minuszban. De melegben kinlodik, es ha mar mentem vele es meleg a motor akkor kicsit tobbet kuzd 700 as fordulat kornyeken mire beall az amugy nyugodt alapjarat. Mas gond egyebkent nincs. Mi lehet a baj? Egr le van dugozva, hibakod is eg, lehet emiatt, vagy nem? Mi mas lehet? Van valakinek ilyen gondja, aki tud tutit mondani?
Kérlek írjatok. Köszönöm.

Az Euro-4-es motor beírja az alacsony EGR nyomás hibakódot, de ez semmit nem okoz magában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #40624 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:12:49 »

Szia. És mi lehet a baja? Lehet légtömegmérő hiba? Van meg egy gond. Elmegy a turbonyomas nagy gyorsitastol. Tavaly volt turbocsere. Futyul is, tolt ahogyan kell, de neha nagyon kover gyorsitasnal letilt a turbo es villog az izzitasjelzo. Motor ujrainditastol megjavul. Mi lehet az ok szerinted?
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40625 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:15:05 »

Szia. És mi lehet a baja? Lehet légtömegmérő hiba? Van meg egy gond. Elmegy a turbonyomas nagy gyorsitastol. Tavaly volt turbocsere. Futyul is, tolt ahogyan kell, de neha nagyon kover gyorsitasnal letilt a turbo es villog az izzitasjelzo. Motor ujrainditastol megjavul. Mi lehet az ok szerinted?
Köszi

Amikor villog, motor leállítása nélkül hibakódolvasás. Utána gyere vissza a kapott kódokkal, és mondjuk tovább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #40626 Dátum: 2016.06.15 szerda, 16:16:27 »

Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40627 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 16:06:29 »

Találtam megest egy-két apróságot. azt nem tudom, hogy melyik ár versenyképes és melyik hülyeség, amúgy meg válogasson ki-ki kedvére.

AndyA



A fénykép alapján többrétegű a cső, aligha szakad el egyhamar újra:

http://www.aliexpress.com/item/1222831-Car-Style-Silicone-EGR-Intercooler-Hose-TDCi-Turbo-Boost-Pipe-for-Ford-Mondeo-MK3-for/32645561157.html?spm=2114.01010208.3.292.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d

EGR - arra pont jó ezért az árért, hogy ledugózva ott álldogáljon az autóban:

http://www.aliexpress.com/item/2S-7Q-9D475-BA-FITS-FOR-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-TDDI-FOR/32635027210.html?spm=2114.01010208.3.189.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d

Kesztyűtartó zár, ha valakinek eltört:

http://www.aliexpress.com/item/Glove-Box-Catch-Handle-Cover-For-Ford-Mondeo-MK3-Saloon-Estate-Hatchback-2000-2007-Lock-Assy/32553629898.html?spm=2114.01010208.3.158.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf

http://www.aliexpress.com/item/glove-box-lock-FOR-FORD-MONDEO-MK3-00-07-BLACK-YELLOW/32624241067.html?spm=2114.01010208.3.344.XfrBHG&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=63ac5435-fafe-4be8-b1ef-9a5b1743e96d

Ablakemelő javítókészlet:

http://www.aliexpress.com/item/IS71F27000AB-FOR-FORD-MONDEO-MK3-3-III-WINDOW-REGULATOR-REPAIR-KIT-with-METAL-SLIDER-FRONT-RIGHT/32664955174.html?spm=2114.01010208.3.1.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf

TDCi rail nyomás érzékelő:

http://www.aliexpress.com/item/FOR-DELPHI-FUEL-RAIL-HIGH-PRESSURE-SENSOR-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-TDCI-55PP03/32449512314.html?spm=2114.01010208.3.9.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf

Komplett feszítőlapos ablaktörlőkészlet elül-hátul kb. 3000 Ft-ért:

http://www.aliexpress.com/item/22-20-19-Front-Rear-Wiper-Blade-Set-Windscreen-Windshield-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007/32518071194.html?spm=2114.01010208.3.41.mOMH9W&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=1baf0833-d6c6-49c2-b175-b08e4e674fdf

Szilikon kupak lemezfelni csavarjaira a disztárcsa alá, rozsdásodás, koszolódás stb. elleni védelem gyanánt:

http://www.aliexpress.com/item/For-ford-ranger-mondeo-mk3-mk4-ka-c-max-accessories-Wheel-hub-nuts-Wheel-screws-cover/32451961036.html?spm=2114.01010208.3.83.o9RlRH&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=b65c7d78-293e-4ea3-888d-7e0e2d160fb2

CMP jeladó:

http://www.aliexpress.com/item/Grey-3-Pin-6C11-12K073-AA-Camshaft-Position-Engine-Sensor-For-Ford-Mondeo-MK3-TRANSIT-MK5/32545681749.html?spm=2114.01010208.3.328.cfK40j&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_1_10037_10017_507_10032_401_10040,searchweb201603_3&btsid=f89cde3d-678f-4111-bcb5-8a8ad2feec22

« Utoljára szerkesztve: 2016.06.16 csütörtök, 17:35:49 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40628 Dátum: 2016.06.16 csütörtök, 16:28:35 »

Találtam megest egy-két apróságot. azt nem tudom, hogy melyik ár versenyképes és melyik hülyeség, amúgy meg válogasson ki-ki kedvére.

AndyA



Köszi AndyA, kerékanya kupakokat rendeltem is!  nyes worship taps wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40629 Dátum: 2016.06.17 péntek, 07:45:50 »

Sziasztok,

Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.

Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább.  A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.

Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.

Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.     
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40630 Dátum: 2016.06.17 péntek, 08:18:57 »

Sziasztok,

Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.

Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább.  A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.

Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.

Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.     
levegősödhet a résolaj visszavezetésnél.kikell iktatni a szűrőből,és tesztelni.lehet ez volt az eredeti probléma is...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40631 Dátum: 2016.06.17 péntek, 09:06:46 »

Ezt hogy tudnám egyszerűen tesztelni, próbálni?

Sziasztok,

Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.

Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább.  A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.

Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.

Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.     
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40632 Dátum: 2016.06.17 péntek, 12:59:28 »

Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot? 
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak... Sad



Sziasztok,

Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.

Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább.  A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.

Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.

Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.     
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40633 Dátum: 2016.06.17 péntek, 13:11:46 »

Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot? 
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak... Sad

Kell egy kis idő a programozás után, hogy az elektronika "megtanulja" az új csúcsokat. Ez akár 1000 km is lehet.

De olyan nem fordulhat elő, hogy az elvileg kifogástalanra megjavított autó a tanulás közben elkezdjen malacfarkot villogtatni. Hibakódolvasás, majd annak tükrében reklamáció ill. egyéb lépések fontolgatása. Olvass kódot, és írd meg, mi a hasfájása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40634 Dátum: 2016.06.17 péntek, 13:22:09 »

Hibakódot nem tudok olvasni (vagy nem tudom, hogy kell) de hétfőn majd a Filep-nél olvasnak gondolom. Én csak annyit tudtam csinálni, hogy ránéztem a motortér / műanyag takaró alá...és a csúcsok mélyedésében van egy pici olaj folyadék...amikor bevittem, csont száraz volt...de persze, hogy ki-be szerelték, lehet ilyen lett...és a végén nem takarították full szárazra. Az utastérben is jó gázolaj szag van, bár lehet, hogy csak a tank mosás, üzemanyag rendszer takarítás eredménye....minden esetre eléggé idegesít, mert nem "józsi bácsi szervizébe vittem és nem két fillért költöttem azzal a kifejezett kéréssel, hogy nem pénz (ésszerű határokon belül) és nem idő hanem a megbízhatóság a legfontosabb!

Kell egy kis idő a programozás után, hogy az elektronika "megtanulja" az új csúcsokat. Ez akár 1000 km is lehet.

De olyan nem fordulhat elő, hogy az elvileg kifogástalanra megjavított autó a tanulás közben elkezdjen malacfarkot villogtatni. Hibakódolvasás, majd annak tükrében reklamáció ill. egyéb lépések fontolgatása. Olvass kódot, és írd meg, mi a hasfájása.

AndyA
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40635 Dátum: 2016.06.17 péntek, 13:30:39 »

Hibakódot nem tudok olvasni (vagy nem tudom, hogy kell) de hétfőn majd a Filep-nél olvasnak gondolom. Én csak annyit tudtam csinálni, hogy ránéztem a motortér / műanyag takaró alá...és a csúcsok mélyedésében van egy pici olaj folyadék...amikor bevittem, csont száraz volt...de persze, hogy ki-be szerelték, lehet ilyen lett...és a végén nem takarították full szárazra. Az utastérben is jó gázolaj szag van, bár lehet, hogy csak a tank mosás, üzemanyag rendszer takarítás eredménye....minden esetre eléggé idegesít, mert nem "józsi bácsi szervizébe vittem és nem két fillért költöttem azzal a kifejezett kéréssel, hogy nem pénz (ésszerű határokon belül) és nem idő hanem a megbízhatóság a legfontosabb!

résolaj....az lesz az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40636 Dátum: 2016.06.17 péntek, 20:54:54 »

Most mennem kellett még egy keveset az autóval és kettesben, hármasban alacsony fordulaton 1200-1300 körül még hangosan kopog, csörög...mint télen a nagy hidegben....viszont most nem villogott. Lehet nem jól programozták fel a felújított csúcsot? 
Hétfőn viszem vissza...csak próbálok felkészülni, nehogy zsebre rakjanak... Sad




Majd ha végeztél a Filepéknél, írd meg légyszi mi  a fak van.... 
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40637 Dátum: 2016.06.18 szombat, 09:58:13 »

Hogy tudom saját magam megnézni? Hétfőn nem okoskodnék a Filepnél "hogy szerintem a résolaj"....mert én sem szeretem ha beledumálnak a munkámba..

résolaj....az lesz az.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40638 Dátum: 2016.06.18 szombat, 21:01:43 »

Üdv.
Valaki tudná biztosra,hogy a 2.0-ba való magasnyomású szivattyúval működik a 2.2 tdci?Vagy tök ua.a kettő?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40639 Dátum: 2016.06.18 szombat, 21:57:55 »

Üdv.
Valaki tudná biztosra,hogy a 2.0-ba való magasnyomású szivattyúval működik a 2.2 tdci?Vagy tök ua.a kettő?
ugyan az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40640 Dátum: 2016.06.18 szombat, 22:56:05 »

ugyan az

Nem ugyanaz. Akkor sem, ha amúgy működik.

A 2.0-ba hoz kb. 4-5 cikkszámon CR-szivattyút a mikromacska. A 2.2-be egyet hoz összesen. A 2.2-é csereszabatos a 2.0-ba, de fordítva nem, a 2.0-sok közül egyiket sem hozza a 2.2-höz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40641 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 02:30:06 »

Nem ugyanaz. Akkor sem, ha amúgy működik.

A 2.0-ba hoz kb. 4-5 cikkszámon CR-szivattyút a mikromacska. A 2.2-be egyet hoz összesen. A 2.2-é csereszabatos a 2.0-ba, de fordítva nem, a 2.0-sok közül egyiket sem hozza a 2.2-höz.

AndyA
gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40642 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 04:55:17 »

gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele vigyor3
erre voltam kíváncsi.köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40643 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 11:25:44 »

gyakorlatban meg ugyan úgy megy vele vigyor3

Csak a jegyzőkönyv végett. Smiley

Amúgy nem kizárt, hogy van valami különbség a gyakorlatban közöttük, ha egyfelől Ford szerint nem csereszabatos a nagyobb motor felé, másfelől meg ha azt tartja a közvélekedés, hogy a 2.2-esek adagolórendszere tartósabb egy kicsit, mint a 2.0-ké.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #40644 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 12:45:32 »

Sziasztok,

Némi ötletelés kellene, bár tudom, hogy senki nem tud neten keresztül diagnosztizálni.

Pár hónapja az autó érdekes módon csak délután, (reggel nem, bár napközben meg nem járok vele, így délután is hideg a motor) hazafele izzító lámpát villogtat. Semmi extra terhelés nincs benne, egyszerű egyből kettőbe, kettőből háromba váltás, gyorsítás alatt, kétezer környékén pörgetve. Nem áll le, de elmegy az erő. Ilyenkor újraindít és megy tovább.  A hiba nem volt rendszeres...általában max 1x naponta vagy két-három naponta csinálta. Autó ment Viktorhoz, Auto Fort-ba, diag. szerint hiányos rail nyomás. (265 000Km-el vettem akkor csúcs cserék voltak, most 360 000 van benne) Kipoharazták a csúcsokat de nem találtak hibát. Viktor azt javasolta, hogy vigyem el a Filep Dieselbe, mert náluk nem látszik a probléma. Autó ment a Filepbe, ahol diag. hiányos rail nyomás, csúcsok ki, CR szivattyú ki - az egyik csúcs állítólag *** és a nagynyomású is haldoklik. Kértem a javítást, a csúcsot felújították, a CR szivattyút felújították, cseréltek 3 izzító gyertyát (a negyediket nem tudták kiszedni), üzemanyag szűrőt, levették a tankot, átmosták az üzemanyag rendszert (a tankban alig volt lerakódás, pedig nem volt még hozzá nyúlva). Mindezért (munkadíj+alkatrész) az autó jelenlegi piaci értékének közel az egy harmadát kérték. (250e) Direkt mondtam, hogy ne kapkodjanak vele...ráér, de üzembiztos legyen.

Tegnap elhoztam, ma reggel indulok...már az első pár száz méter után betorpan, izzítót villogtat. Alapjárat felett kicsivel terhelve mintha kicsit csörögne, de alig észrevehetően (ezt tegnap hazafelé is hallottam, csak annyira picit csinálja, hogy nehéz észrevenni). Tegnap is feltűnt, mintha mielőtt megjön a turbó nyomás egy pillanatra lomhává válna...eddig ez nem tűnt fel, pedig hajtom 6-7 éve.

Most azon kívül, hogy vissza viszem a Filep-be, mi a tök legyen? Arra nagyon ugranék, ha kitalálják, hogy "megnéztük és még ez+az a baj még 200e" mert az azt jelenti, hogy az eddigi elköltött pénz az "találomra szerviz" volt.     

Hello!
Nem ismerem a típus üzemanyagrendszerét, de egy csomó alkatrészről még szó sem esett. Nekünk ugyanilyen problémánk volt pár éve egy renault dci-vel és a railnyomásszabályzó, illetve a turbónyomás szenzor szállt el. Bontottra cserélték, a hiba elmúlt. 360.000 km-nél már rengeteg szenzor vagy szabályzószelep beadhatja a kulcsot.
Nem értem, miért mindig mindenki a főalkatrészekre gyanakszik. Másik topikokban is egyből motorgenerálozást javasolnak olajfogyasztásra holott rengeteg oka lehet. Sok sikert!
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40645 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 13:35:38 »

Nekem is ez a "bajom", de sajnos nem tudom kipróbálni "cserélgetni" az érzékelőket....viszont ezt azért hétfőn megemlítem nekik...ha meg kiderül, hogy csak valamelyik szenzor volt rossz...és közben minden mást "blikkre" cseréltek, akkor kqqva világ lesz  falbav


Hello!
Nem ismerem a típus üzemanyagrendszerét, de egy csomó alkatrészről még szó sem esett. Nekünk ugyanilyen problémánk volt pár éve egy renault dci-vel és a railnyomásszabályzó, illetve a turbónyomás szenzor szállt el. Bontottra cserélték, a hiba elmúlt. 360.000 km-nél már rengeteg szenzor vagy szabályzószelep beadhatja a kulcsot.
Nem értem, miért mindig mindenki a főalkatrészekre gyanakszik. Másik topikokban is egyből motorgenerálozást javasolnak olajfogyasztásra holott rengeteg oka lehet. Sok sikert!
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40646 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 17:02:13 »

Hogy tudom saját magam megnézni? Hétfőn nem okoskodnék a Filepnél "hogy szerintem a résolaj"....mert én sem szeretem ha beledumálnak a munkámba..

írtam.a résolajcsövet kikell a szűrőből hagyni,és direktbe a tankba vezetni.egy dugó kell a szűrőbe a helyére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40647 Dátum: 2016.06.21 kedd, 11:13:49 »

Az a fránya malacfarok nálam is megjelent. Nem mindig csinálja , 20 indításból 1-2 alkalommal. Ilyenkor általában be sem indul , amennyiben igen kb olyan a jelenség mintha nem menne 1 henger. Leállítás után természetesen indul elsőre.   Valami tipp ?
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40648 Dátum: 2016.06.21 kedd, 11:24:31 »

Az a fránya malacfarok nálam is megjelent. Nem mindig csinálja , 20 indításból 1-2 alkalommal. Ilyenkor általában be sem indul , amennyiben igen kb olyan a jelenség mintha nem menne 1 henger. Leállítás után természetesen indul elsőre.   Valami tipp ?

Hibakódolvasás, amikor villog. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40649 Dátum: 2016.06.21 kedd, 11:42:36 »

Hibakódolvasás, amikor villog. Utána gyere vissza a kódokkal, és folytatjuk.

AndyA

Délutánra talán meglesz (A volt szíved csücskéről van szó , tudod a HSX-450  nyes )
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Oldalak: 1 ... 806 807 808 809 810 811 812 [813] 814 815 816 817 818 819 820 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.