Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:31:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958] 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14615765 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #47850 Dátum: 2024.02.02 péntek, 14:37:16 »

Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47851 Dátum: 2024.02.02 péntek, 14:56:23 »

Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #47852 Dátum: 2024.02.03 szombat, 10:47:01 »

Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0

De ez az..nagyon köszi!  Wink
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe  nyes )
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47853 Dátum: 2024.02.05 hétfő, 14:35:37 »

De ez az..nagyon köszi!  Wink
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe  nyes )

eBay-en kapsz készen, nem is nagyon drágán.

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_nkw=%C3%B6lsammler

Nekem ilyen van:

https://www.ebay.de/itm/204438483775

A szintjelzőt az oldalán leszedtem, és simán két csavarral bedugóztam a helyét. Kell két darab, ha jól emlékszem, 15 mm-es derékszögű réz fűtéscső könyök, meg hozzá AWAB bilincs (rozsdamentes). El kell vágni fele hossznál a légszűrő felől jövő harmonikás cső nyúlványát, ami a szelepfedél sarkához vezet, és oda a két könyökkel bekötni a jövő-menő csövet a szűrőhöz. Az akku alatt, a váltó fölött van elég hely, de kell neki csinálni valami konzolfélét, ami ott megtartja.

László fórumtárs munkássága után szabadon a belsejébe tettem egy sodrott rézhuzalból bontott jókora gubancot is. Sokat autópályáztam, így nem sok anyagot kellett megfogjon, így nem is gyakran ürítettem. De azért egy jó deci sűrű, szutykos olajféle kijött belőle mindig, amikor leszedtem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #47854 Dátum: 2024.02.29 csütörtök, 18:27:05 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47855 Dátum: 2024.03.01 péntek, 16:21:13 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ

Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47856 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 14:51:30 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ




Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #47857 Dátum: 2024.03.04 hétfő, 18:36:05 »

Szia!

Köszönöm végül felhívtam őket.
oldalirányba lehet mert még soha nem volt benne olaj .

 
Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.

AndyA
Naplózva
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #47858 Dátum: 2024.03.04 hétfő, 18:37:20 »

Szia!

Közben felhívtam őket és oldalirányba lehet mert még nem volt benne olaj előre hátra nem, ezt máshol is olvastam

Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47859 Dátum: 2024.03.20 szerda, 10:55:38 »

Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47860 Dátum: 2024.03.20 szerda, 13:15:13 »

Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?

Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47861 Dátum: 2024.03.20 szerda, 14:36:04 »

Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA
csináltam, még írva se nagyon jön ki több mint a gyárival, jóval nagyobb turbó is kéne hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47862 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 21:21:51 »

És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47863 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:06:18 »

És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett

125hp   Sep 03-   4S7Q-PK546-BD   EJDR00504Z   4
125hp   Feb 06-   6S7Q-9K546-BA           EJDR00801D   4
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.21 csütörtök, 22:07:52 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47864 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:10:56 »

a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett

125hp   Sep 03-   4S7Q-PK546-BD   EJDR00504Z   4
125hp   Feb 06-   6S7Q-9K546-BA           EJDR00801D   4
a 2.2es az 601d és 701d

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #47865 Dátum: 2024.05.12 vasárnap, 11:48:33 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47866 Dátum: 2024.05.12 vasárnap, 20:42:06 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #47867 Dátum: 2024.05.15 szerda, 05:48:56 »

mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Köszi, ma viszem az autót hozzájuk. Meglátjuk mit diagnosztizálnak és mérnek.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47868 Dátum: 2024.05.16 csütörtök, 19:56:43 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.

Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #47869 Dátum: 2024.05.17 péntek, 08:02:58 »

Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47870 Dátum: 2024.05.18 szombat, 09:52:37 »

Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47871 Dátum: 2024.05.18 szombat, 17:20:00 »

Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.

Az én türésembe ez nem fér bele ,hogy 1 db porlasztó csere az 169 ezer legyen. Nekem ez picit lehuzás is.
Amikor én vettem a gyári felujitottat igaz Nagykátára /hivatalos porlasztó felujitóhoz/kellet mennem miatta , de a 25 ezer/db árban benne volt a ki-beszerelés is és a programozás is.

Itt minek is csináltak  20 ezerért diagnosztikát ,mikor tudták miért vitted oda .
Itt  mifelénk a legjobb porlasztós is 5 ezerért vizsgálja be darabonként és ez áfás számlás ár.
Ha meg kiveszem a porlasztó árát , akkor jó esetben fél óráért fizettél 100 ezer forintot , ez egy szép óra díj.
A másik,meg hogy nem cseréltek üa szürőt, holot az szinte kötelező, igaz sokan a rendszer tisztitást is mondják hogy az is kötelező , de attól ellehet tekinteni,
de az üa szürő cserétől nem. Azt nekem vinnem kellet mikor a porlasztót cseréltettem,kérte a fickó és ki is cserélte.
Arra is kiváncsi lennék,hogy miért kerül 50-be egy kicsavarás és becsavarás ,ez nem extra munka , a fészek tisztitást meg meg ?-m, mert azt akkor kell tisztitani
ha tönkre ment volna a tüzkarika vagy felül a szimering, de azt észre vetted volna használatnál, egyébbként patyolat tisztaság van a fészekben ha ezek is jók voltak,
mondom ugy hogy mostanában 4 külömböző fordon is cseréltem porlasztót (1.8 tdci,2.2 tranzit,2.2-s 3-s mondi ,2.0-s 4-s mondi) és sehol nem kellet a fészek tisztitása.

Petrányinál a gyári porlasztó 92 ezer forint.

De mindegy is, már kész és használd sokáig még azt az autót.
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.18 szombat, 17:21:36 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #47872 Dátum: 2024.06.05 szerda, 11:16:58 »

Sziasztok!

2006 MK3 B4Y 96KW/130Le
Izzítógyertyák szorulásának tisztítására tettem fel pár képet remélem segít másoknak is. Nekem ez a szett bevált.
Tisztítás után az izzító kézzel könnyedén betekerhetővé vált, nekem a réz pasztázás a menetre bevált.

https://gofile.me/6Ul7D/oIT9sHuwD
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #47873 Dátum: 2024.06.06 csütörtök, 14:04:50 »

Sziasztok!

Izzítógyertyákhoz van beépítve fesz szabályzó valahova? - mert a 11.5 voltos izzítógyertya simán megkapja a generátor töltőfeszültségét.
Akku alatt a tálcán nincs, és csak 70A-es sima relét találtam a biztitáblán.
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47874 Dátum: 2024.06.06 csütörtök, 19:30:11 »

Sziasztok!

Izzítógyertyákhoz van beépítve fesz szabályzó valahova? - mert a 11.5 voltos izzítógyertya simán megkapja a generátor töltőfeszültségét.
Akku alatt a tálcán nincs, és csak 70A-es sima relét találtam a biztitáblán.
nem.túl van feszítve.illetve a terheléstől indításkor kb akkorára esik le az akkufesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47875 Dátum: 2024.06.10 hétfő, 07:07:23 »

Sziasztok!
Leginkább egy hozzáértőtől kérdezném, aki vágja tényleg ezeknek az autóknak a porlasztóit. N7BA, 2006, 96kw-131le motor EJDR00504Z porlasztóiról lenne szó. Csak annyi lenne a kérdésem, sima multiméterrel ki lehet e mérni a tényleges ellenállását az elektronikának, és ha igen, milyen értéktartományban jó még a csúcs, mennyinél dobós?
Valamint másik talán egyszerűbb kérdésem, tulajdonképpen ezeknek az elektronikája nem tud félig jó lenni nem?
Vagy megy, vagy nem? Vagy rosszul gondolom?

Valamint még egy kérdés, valakinek valami féle adata nincs esetleg a porlasztón belüli rugók anyagáról, méretéről, és feszítettségéről, vagy erősségéről? Erről sehol semmi féle infót nem találok, a cikkszámot is kb 3 nap kutatás tudtam lengyelül megtalálni, de egyik oldal se él már ahol ezekről írtak bármit.
milyen ellenállást szeretnél mérni egy piezzó kristályon?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47876 Dátum: 2024.06.19 szerda, 11:36:34 »

Sziasztok!

Izzítógyertyákhoz van beépítve fesz szabályzó valahova? - mert a 11.5 voltos izzítógyertya simán megkapja a generátor töltőfeszültségét.
Akku alatt a tálcán nincs, és csak 70A-es sima relét találtam a biztitáblán.

Minek? Sima rezisztív fűtőelem. Ha 11,5 helyett 14 voltot kap, akkor legfeljebb nem 250W-ot fog fűteni, hanem 300-at. Amúgy meg vörösen izzik, úgyhogy "kiégni" ugyan nem fog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47877 Dátum: 2024.06.27 csütörtök, 21:59:10 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális korrekciós érték a porlasztóknál? 2.0TDCI, 96kw, n7ba 2006-ból. Nagyjábol egységesnek tünnek, de mégse mondanám, hogy szépen jár az autó. Nem tílt, a szivattyú nyomása se ugrál csak minimálisat, mégis kis fordulatnál, kis gáznál, kb 1000rpm körül mintha be háromhengerezne kb 1200-ig, viszont alapjáraton, meg 1200 fölött sem. És azt se mondanám, hogy csak elviszi a fordulat a háromhengerezést. Megy is, tényleg nem is tilt, de nem szimpatikus ez a dolog nyilván.
Tudna valaki segíteni esetleg?
Egy kis videó anyagot csatolok, így egyszerűbb lehet segíteni.
https://files.fm/u/zur6xtuyeh
Itt pedig a rail cső nyomás
https://files.fm/u/xmz97qnkqf
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.27 csütörtök, 22:09:18 írta visko1017 » Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47878 Dátum: 2024.06.28 péntek, 04:51:11 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális korrekciós érték a porlasztóknál? 2.0TDCI, 96kw, n7ba 2006-ból. Nagyjábol egységesnek tünnek, de mégse mondanám, hogy szépen jár az autó. Nem tílt, a szivattyú nyomása se ugrál csak minimálisat, mégis kis fordulatnál, kis gáznál, kb 1000rpm körül mintha be háromhengerezne kb 1200-ig, viszont alapjáraton, meg 1200 fölött sem. És azt se mondanám, hogy csak elviszi a fordulat a háromhengerezést. Megy is, tényleg nem is tilt, de nem szimpatikus ez a dolog nyilván.
Tudna valaki segíteni esetleg?
Egy kis videó anyagot csatolok, így egyszerűbb lehet segíteni.
https://files.fm/u/zur6xtuyeh
Itt pedig a rail cső nyomás
https://files.fm/u/xmz97qnkqf

Az a nyomás kicsit kevés, ott minimum 360 bárnak kellene lennie ,neked meg 270 van ,szóval picit kevés.
Lehet elsőkörben egy a nagynyomásun levő hozamszabályzót cserélnék, az nem nagy összeg és utána megint gépre tenném ,hogy mennyivel változott az érték,
ha szinte semmivel ,akkor abból nagynyomásu felujitás lesz.
Ha fel kell ujitani a nagynyomásut esetleg ezt ugyis cserélik ők is, nem vesztesz vele semmit , de segithet, 200 ezer km után egyébként is ajánlott a cseréje.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47879 Dátum: 2024.06.28 péntek, 07:25:06 »

Akkor csak átver a delphi progi, ahogy gondoltam? Az ő szerinte bekért nyomás 280 bar, ezért nem is merültem bele a szivattyúba, amibe elvileg nincs 20-ezer km, legalábbis így lett megvéve. Mégis több lenne a gyári adat?
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.28 péntek, 07:27:34 írta visko1017 » Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #47880 Dátum: 2024.06.28 péntek, 13:54:13 »

Az a nyomás kicsit kevés, ott minimum 360 bárnak kellene lennie ,neked meg 270 van ,szóval picit kevés.
Lehet elsőkörben egy a nagynyomásun levő hozamszabályzót cserélnék, az nem nagy összeg és utána megint gépre tenném ,hogy mennyivel változott az érték,
ha szinte semmivel ,akkor abból nagynyomásu felujitás lesz.
Ha fel kell ujitani a nagynyomásut esetleg ezt ugyis cserélik ők is, nem vesztesz vele semmit , de segithet, 200 ezer km után egyébként is ajánlott a cseréje.

Motor és üzemállapot függő, hogy mennyinek kell lenni a nyomásnak. De van elvárt nyomsásérték is (bár nem minden motorvezérlő mutatja) az adatok kööztt.
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.28 péntek, 21:10:00 írta Petya » Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #47881 Dátum: 2024.06.28 péntek, 13:58:21 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális korrekciós érték a porlasztóknál? 2.0TDCI, 96kw, n7ba 2006-ból. Nagyjábol egységesnek tünnek, de mégse mondanám, hogy szépen jár az autó. Nem tílt, a szivattyú nyomása se ugrál csak minimálisat, mégis kis fordulatnál, kis gáznál, kb 1000rpm körül mintha be háromhengerezne kb 1200-ig, viszont alapjáraton, meg 1200 fölött sem. És azt se mondanám, hogy csak elviszi a fordulat a háromhengerezést. Megy is, tényleg nem is tilt, de nem szimpatikus ez a dolog nyilván.
Tudna valaki segíteni esetleg?
Egy kis videó anyagot csatolok, így egyszerűbb lehet segíteni.
https://files.fm/u/zur6xtuyeh
Itt pedig a rail cső nyomás
https://files.fm/u/xmz97qnkqf

Helló!

Egyrészt nagyon lassú a mintavételezése ennek a Delphi cuccnak. De fő gond nem ez, hanem az, hogy a másodiknak jelzett injektornál nincs korrekció. Viszont, ismerve a motorvezérlő furcsaságait, nem is biztos, hogy a következő indításnál is a 2. injektornál nem lesz korrekció.

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47882 Dátum: 2024.06.30 vasárnap, 18:35:42 »

Köszi a válaszokat!
Sajnos egyre csak rosszabb a helyzet, bármit akárhogy variálok. Viszont egy kérdésem lenne még, előfordulhat olyan, hogy 2006.01.havi n7ba-ba nem 504z, hanem 502z esetleg 501z való? Alvázszámból, vagy valahonnan ki lehet deríteni? Már azzal is vettem, 501 vagy 502-vel de 504 et tettem bele amivel ment ugyan, de szépen sose. Gondoltam majd porlasztó felújítás után.. nem jött be.
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.30 vasárnap, 20:15:57 írta visko1017 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47883 Dátum: 2024.07.01 hétfő, 14:04:49 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális korrekciós érték a porlasztóknál? 2.0TDCI, 96kw, n7ba 2006-ból. Nagyjábol egységesnek tünnek, de mégse mondanám, hogy szépen jár az autó. Nem tílt, a szivattyú nyomása se ugrál csak minimálisat, mégis kis fordulatnál, kis gáznál, kb 1000rpm körül mintha be háromhengerezne kb 1200-ig, viszont alapjáraton, meg 1200 fölött sem. És azt se mondanám, hogy csak elviszi a fordulat a háromhengerezést. Megy is, tényleg nem is tilt, de nem szimpatikus ez a dolog nyilván.
Tudna valaki segíteni esetleg?
Egy kis videó anyagot csatolok, így egyszerűbb lehet segíteni.
https://files.fm/u/zur6xtuyeh
Itt pedig a rail cső nyomás
https://files.fm/u/xmz97qnkqf

Korrekciós értéket kb. alapjáraton látsz csak, annyira kicsit tud tekerni rajta, hogy terhelésen az nem sok szerepet játszik. Nyilván az a legjobb, ha mind nulla, illetve ha közelít +/- irányban a 2 mg-hoz, akkor lassan készítheted a perselymalacot injektor felújításra.

A konkrét hibával kapcsolatban: nekem akkor csinált ilyet, amikor az egyik injektor szelepe leragadt egy kicsit. Alapjáraton nem volt gond, de amikor adnia kellett volna a gázolajat, akkor egy darabig nem nyitott ki. Azután nagyobb terhelésen már megint működött. Főleg télen volt ilyen, hidegben, indulás után, hogy nagyon óvatos, pici gázzal indulva 1000-1100 körül elkezdett dadogni, míg se az alapjárat, se utána fordulaton nem volt gond.

Az használt, hogy kapott egy utolsó kb. egyharmad tanknyi GO-hoz injektortisztítót, és azt eljártam vele Bp-Bécs között a pályán, míg majdnem elfogyott. Két ilyen menet, és magához tért az injektor.*

AndyA

* Nyilván semmi garancia, hogy ez neked is segíteni fog, vagy hogy ugyanez lenne a hiba nálad is. De megéri kipróbálni ahhoz képest, hogy komplett injektorfelújítás. :-)
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47884 Dátum: 2024.07.01 hétfő, 16:17:51 »

Köszi a válaszokat!
Sajnos egyre csak rosszabb a helyzet, bármit akárhogy variálok. Viszont egy kérdésem lenne még, előfordulhat olyan, hogy 2006.01.havi n7ba-ba nem 504z, hanem 502z esetleg 501z való? Alvázszámból, vagy valahonnan ki lehet deríteni? Már azzal is vettem, 501 vagy 502-vel de 504 et tettem bele amivel ment ugyan, de szépen sose. Gondoltam majd porlasztó felújítás után.. nem jött be.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0

501z való bele gyárilag.  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47885 Dátum: 2024.07.02 kedd, 06:51:07 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0

501z való bele gyárilag.  Roll Eyes

Hát biztos hogy nem 501-s kell bele az tuti.

2006-s az autója és az pedig eu4-s besorolásu, elektromos turbó vezérlésü.

Hivatalosan soha nem voltak 130 Lovasok,holot mindenki annak mondja.

504-s porlasztók a gyáriai.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47886 Dátum: 2024.07.02 kedd, 10:26:47 »

Forgalmiba nem jelzi, de jszp szerint 10 es besorolású, ami tényleg EU4. Köszönöm amúgy mindenkinek a segítséget, nem gondoltam, hogy ez az 501-504 kérdés ennyire bonyolult. Huh?Huh??? Én reflexből 504 et raktam bele mikor elhoztam, viszont most próbálgattam így is, úgy is, 501-el sokkal szebben jár, de nincs gáz reakcióm, meg valszeg a 4 ből maximum 2 lehet jó abból, ami van itthon nekem, viszont tényleg szebben járt még így is vele Huh?? Csak az a kérdés, vegyek-e hozzá 4-et, próbából, van e értelme, vagy csak pénzkidobás. Őszintén szólva a múlt hónapban 400 ezer forintomba van, már csak megvállni szeretnék tőle, de nyilván nem mindegy, hogy 200e forintért, vagy 400-ért, esetleg ha menne az 501, többért.

 Passion Fordon, vagy vmelyik angol oldalon olvastam, hogy van egy alap teszt a nagynyomásúra, mikor lehúzod a 4 csatit a pcsúcsról, meg a nagynyomásún lévő nyomás szabályzóról, és ha minimum 800, de inkább 1000bar körül van indításkor, akkor jó. Nekem 1100-1200 körül ugrál. Szóval végképp nem értem mi a baj. De tegnap már olyat csinált, mintha szétpergett volna a kuplung, ha ráengedtem a motorra rángatott, csattogott, mindent csinált. Cserébe az új baj, hogy már nagy gázra is megáll alapjáraton, meg menet közben is. Legalábbis úgy áll meg, ha megtartom valamelyik fordulaton egy 10 másodpercig, és hirtelen visszaengedem. Menet közben meg ha kiveszem üresbe, ha folyamatosan sebességbe van, nincs baj, de szépen sose jár.

Sokat próbálkoztam az elmúlt napokba, sőt mikor megvettem a felújító szettet, akkor is jó pár nap volt mire tényleg “jó” lett, ha az jónak mondható, hogy csörög-csattog, de megy szépen, húz, és nem tílt. De például ha elindultam sebességbe valamelyik irányba lassan, akkor mintha óvatosan kalapáccsal verted volna, mint egy benzinesnél mikor kezdődő hajtókaros, de csak kis sebességnél, kis gáznál. Azon kívül pedig a 2. Hengerbe akár milyen porlasztóval próbálkoztam, akárhogy raktam bele bármit, járó motornál hiába húztam le a csatit, egyszerűen nem változott semmi. Kiforgattam, porlaszt a porlasztó, kompresszió van, viszont mikor helyén van mintha három hengerezne tulajdonképpen, de mindenképpen nem reagál ha lehúzom a csatit. Az ECU észreveszi, mert a malacfarok bevillog viszont.

A másik még, hogy mindenképp agyzsibbasztó legyen amit írok, minden esetben bármilyen kódot tanítok az ECU-ra, valamelyik porlasztónak élő adatba vagy nem mutatja, vagy nincs korrekciója. Akárhányszor tanítom más kóddal, úgy változik nagyjából, hogy melyiknek nincs, de olyan még nem volt, hogy mindnek legyen egyfolytában. Alapvetően ez nem kéne hogy baj legyen, de nem gondolom normálisnak.

Értek az autókhoz, ebbe nőttem fel, autós srác vagyok, de egy darabig ebből is éltem és mindig mindent megoldottam magamnak, ahogy ezeket is meg tudtam mindig csinálni, mert ez már a második. De viszont ez tényleg kifog rajtam.

+++ az a rész, amire jóként hivatkoztam, kb 1, vagy 1.5 hétig tartott.
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.02 kedd, 10:49:26 írta visko1017 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47887 Dátum: 2024.07.02 kedd, 17:18:30 »

Hát biztos hogy nem 501-s kell bele az tuti.

2006-s az autója és az pedig eu4-s besorolásu, elektromos turbó vezérlésü.

Hivatalosan soha nem voltak 130 Lovasok,holot mindenki annak mondja.

504-s porlasztók a gyáriai.
igazad van.Eu4 től már 125le lett,az pedig nem 96kw-os.Elírták a forgalmiját.

Valóságban Original 4S7Q-9K546-BD EJDR00504Z, és hivatalosan HPCR motorok voltak.  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gaborp5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47888 Dátum: 2024.07.04 csütörtök, 09:07:26 »

Tisztelt csoport Tagok!

Szükségem lenne egy befecskendező programozásra (MK3 2.0 TDCi). Tud esetleg valaki segíteni vagy ajánlani valakit?

Köszönettel:
Gaborp
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47889 Dátum: 2024.07.04 csütörtök, 09:47:28 »

Tisztelt csoport Tagok!

Szükségem lenne egy befecskendező programozásra (MK3 2.0 TDCi). Tud esetleg valaki segíteni vagy ajánlani valakit?

Köszönettel:
Gaborp

Csak annyi, hogy beírni újra a kódokat? Azt egy átlag ELM-327 klónnal magad is megcsinálod. Szerintem meg FAQ is van róla.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47890 Dátum: 2024.07.04 csütörtök, 10:39:43 »

Tisztelt csoport Tagok!

Szükségem lenne egy befecskendező programozásra (MK3 2.0 TDCi). Tud esetleg valaki segíteni vagy ajánlani valakit?

Köszönettel:
Gaborp
Merre vagy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gaborp5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47891 Dátum: 2024.07.04 csütörtök, 15:17:50 »

Üdvözöllek!
Inárcson, de tudok mozdulni. Évente 1-2 alkalommal újra kell programozni, de a szomszéd szakértő nyaral és aug 1ig nem tud segíteni, mi pedig közben utaznánk.
Köszönöm szépen
Naplózva
gaborp5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47892 Dátum: 2024.07.04 csütörtök, 15:23:25 »

Kedves Andy! Köszönöm. Évente 1-2 alkalommalújra kell programozni, hirtelen elfelejti és legyengül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47893 Dátum: 2024.07.05 péntek, 11:42:51 »

Üdvözöllek!
Inárcson, de tudok mozdulni. Évente 1-2 alkalommal újra kell programozni, de a szomszéd szakértő nyaral és aug 1ig nem tud segíteni, mi pedig közben utaznánk.
Köszönöm szépen

Vegyél egy Bluetooth ELM-327-est, és akár nyaralásban a telefonodról meg tudod csinálni, ha egyszer valaki megmutatta, hogyan kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gaborp5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #47894 Dátum: 2024.07.05 péntek, 15:26:51 »

Vegyél egy Bluetooth ELM-327-est, és akár nyaralásban a telefonodról meg tudod csinálni, ha egyszer valaki megmutatta, hogyan kell.

AndyA
K0öszönöm szépen AndyA, veszek, üdözletem,
Gábro
Naplózva
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #47895 Dátum: 2024.07.25 csütörtök, 10:36:06 »

Sziasztok ! - A klíma belső elpárologtatónak van kivezető csöve? bellülről vagy kívűlről férni hozzá?- hol található ki szeretném tisztiítani mert szagos.
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47896 Dátum: 2024.07.25 csütörtök, 17:48:09 »

Sziasztok ! - A klíma belső elpárologtatónak van kivezető csöve? bellülről vagy kívűlről férni hozzá?- hol található ki szeretném tisztiítani mert szagos.
a tűzfalon megy ki és a rezonátorra csepeg a motortérben.Ha eldugul, belül úszik a lábtér. A szagot nem az okozza,hanem a hűtő radiátor szennyezettsége a fülkében.Klíma tisztítás,ózon generátorral.Hosszú ideig szagtalan marad,de a használat során odafigyelve is lehet tenni érte.Nem akkor állítod le a klímát,amikor az autót, hanem 4-5perccel hamarabb,és marad idő neki leszáradni.Később lesz szagos,ha szárazon állítod le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #47897 Dátum: 2024.08.02 péntek, 06:56:19 »

a tűzfalon megy ki és a rezonátorra csepeg a motortérben.Ha eldugul, belül úszik a lábtér. A szagot nem az okozza,hanem a hűtő radiátor szennyezettsége a fülkében.Klíma tisztítás,ózon generátorral.Hosszú ideig szagtalan marad,de a használat során odafigyelve is lehet tenni érte.Nem akkor állítod le a klímát,amikor az autót, hanem 4-5perccel hamarabb,és marad idő neki leszáradni.Később lesz szagos,ha szárazon állítod le.
Köszönöm válaszod, ránézek. Bellül nincs tócsa és kiszoktam szárítani. Klímát is szoktam takarítani, tippeltem hátha ez a gond.
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #47898 Dátum: 2024.08.02 péntek, 06:59:56 »

Ismét egy probléma, korral jön elő nem tudom, de a klímát bekapcsolva bekapcsol a hűtőventillátor, de vízhőfokra nem.
Hol találom a vízhőfokért felelős érzékelőt  ami kapcsolhatja a ventillátort, hátha az okozza a problémát.
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47899 Dátum: 2024.08.02 péntek, 11:05:17 »

Ismét egy probléma, korral jön elő nem tudom, de a klímát bekapcsolva bekapcsol a hűtőventillátor, de vízhőfokra nem.
Hol találom a vízhőfokért felelős érzékelőt  ami kapcsolhatja a ventillátort, hátha az okozza a problémát.
ez a helyes működés. A klíma hutést ugyan az a venti adja. Klíma megy a venti bekapcsol. A vizhofokra valahol 96 fölött fog indulni, de ugyan az. Amúgy forr a vized? Pirosba megy a vizhofok a max nal? Amúgy g közepén áll a mutató,addig minden oké. De ellenorizheted digitálisan is a rejtett menüben.
« Utoljára szerkesztve: 2024.08.02 péntek, 11:07:12 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958] 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.