Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14675830 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2009.09.16 szerda, 12:40:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.16 szerda, 10:52:29
milyen színű füst?
Fekete!!!
(5 e km van a csúcsokban)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2009.09.16 szerda, 12:47:25 »
Idézetet írta: stealt - 2009.09.16 szerda, 08:11:25
Olajnyomot keres a turbocsövön ott lesz a kifujás, nyomkodni hiába nyomkodod, általában 0,5-0,6 tölt9nyomásnál nyilik meg a repedés a gumicsövön.
Nem nagyon látni rajta semmit.
Ami alul megy a turbótól a kúler felé azt nagyon macerás lebontani akna nélkül?
Azt a szakaszt nem igazán tudtam átnézni.
Viszont nekem az a fura, hogy pont alacsony fordulatnál (1000) pl 3.-ban elkezdek gyorsítani és már ott van torpanás és pöffenés (de nem mindíg). A turbó meg ha jól tudom 1300 környékén kezd nyomni.
(A hétvégén EGR, szívósorpucolás bizos ami biztos.)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2009.09.16 szerda, 16:56:05 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.16 szerda, 12:47:25
Nem nagyon látni rajta semmit.
Ami alul megy a turbótól a kúler felé azt nagyon macerás lebontani akna nélkül?
Azt a szakaszt nem igazán tudtam átnézni.
Viszont nekem az a fura, hogy pont alacsony fordulatnál (1000) pl 3.-ban elkezdek gyorsítani és már ott van torpanás és pöffenés (de nem mindíg). A turbó meg ha jól tudom 1300 környékén kezd nyomni.
(A hétvégén EGR, szívósorpucolás bizos ami biztos.)
EGR! Dugót neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:39:30 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.16 szerda, 11:04:14
facelift 1-es
Tehát 2003. szept. 15. (?) utáni
03.06.15-től
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:41:18 »
Idézetet írta: balko - 2009.09.16 szerda, 11:47:25
f 1 hütömaszkot,hátsó lámpát rá lehet tenni minden gond nélkül
F 1 elöttire??
Tudtommal hátsó lámpát igen, de a hűtőmaszkot a kulcslyuk miatt faragni kell, de sokan megcsinálták.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:25:16 »
Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:30:07 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 20:25:16
Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:37:36 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.16 szerda, 16:56:05
EGR! Dugót neki!
Tehát szerinted lehet EGR?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:40:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.16 szerda, 20:30:07
lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Azért a turbónak is biztos jó lehet, ha autópályán 130-nál egyszercsak megáll a motor
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:54:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.16 szerda, 20:30:07
lehet a "kis ráadás" (ha ez tuningot jelent) nyírja a csúcsokat.
Mindenképp akkor kell hibakódot nézni, amikor villog a spirál.
Akkor ezt hogy oldjam meg? Csatlakozzak a szgéppel a computerre és úgy járjak?Csak akkor villogot .Aztán nem.A csúcs miatt meg kellene más jelenség is. Vagy nem ? Attol is leállhat? Sztem fogyi jó 6.1 L volt 130-160 km közt. De ált. 6.3 L. És azt se mondhatnám hogy füstől. Szóval a "ráadástól" eltekintve...estleg mi lehet?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:55:54 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.16 szerda, 20:40:13
Azért a turbónak is biztos jó lehet, ha autópályán 130-nál egyszercsak megáll a motor
Miért is?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:56:45 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 20:55:54
Miért is?
Magas fordulaton leáll a kenése. Kinyíródik így a csapágyazása.
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:00:52 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.16 szerda, 20:56:45
Magas fordulaton leáll a kenése. Kinyíródik így a csapágyazása.
Akkor ez azt jelenti hogy ilyen esetben ne lökjük ki üresbe a váltót? Csak kérdem.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:04:24 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 21:00:52
Akkor ez azt jelenti hogy ilyen esetben ne lökjük ki üresbe a váltót? Csak kérdem.
Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.
Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:06:19 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 20:25:16
Szevasztok. A múlt héten úgy jártam lámpánál állva járó motor és egyszer csak leáll izzitás jelző villog.Gyújtás le és vissza izzitás nem villog csak inditáskor mivel nem indult be.És tényleg nem indult be. Szerviz-be huzatás.Hibakódot nem írt.Próbálta inditáskor na akkor már irt is .És a Vezérműtengely helyzet jeladó (remélem jól írtam ) csere és be is indult. Másnap autópályás menet és menet közben villogni kezdett az izzitás jelző és aztán leállt a motor .kb 130 km/h-nál. Gond nem volt menetközben gyujtás le és vissza és beindult.Ezt kb 2x csinálta meg .Azóta máég nem nézettem hibakódot de most nem villog.Ja és még nem is mentem vele. Vajon mi lehet még esélyes?
Nekem is volt ilyen mikor Németben valami falusi kúton rossz gázolajat tankoltam. Autópályán 160-nál vészüzemmód 2x. Miután kifogyasztottam, tettem bele kénmentes Shel-t, utána semmi gondom nem volt, pedig azóta Mol-nál tankolok. Érdekességként azzal a go-val ott simán jártak a paszulyok meg a kopelok.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:09:06 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.16 szerda, 21:04:24
Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.
Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.
Az jó lenne Debrecenbe....Sajnos az 1 helyen kikerekedett szemmel néztek rám mikor kértem hogy kikellene cserélni mindkét termosztátot. Kérdésük: kettőt?....szóval ezek után...???Nehéz lelkiismeretes nem lehúzos és nem csak találgatóst találni....Ja meg ezt a vezérműtengely h. jeladó estleges hiba lehetőségét is én vetettem fel nekik mivel itt a fórumon olvastam régebben, hogy járt igy valaki és ami megragadt hogy ha fekete szinű akkor cserélni kell a szürkére . Ezt idézem az emlékeim alapján. Szóval a hibát is én tártam fel ők rá ellenőriztek kicserélték és örömmel átvették a pénzt....
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 21:14:07 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:09:29 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.16 szerda, 21:04:24
Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.
Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.
Azért nem biztos,hogy ez akkora probléma lehet.
Hiszen ha 6 sebességes,akkor 130nál kb 2000-t forog a mocija.Szóval a turbó még csak pár tizeddel tölt.Mondhatni alig forog.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:11:17 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.16 szerda, 21:09:29
Azért nem biztos,hogy ez akkora probléma lehet.
Hiszen ha 6 sebességes,akkor 130nál kb 2000-t forog a mocija.Szóval a turbó még csak pár tizeddel tölt.Mondhatni alig forog.......
130nál a TD majd 3ezret forog, sajnos a beidegződések....
Egyébként 2ezernél azért forog az már, de persze nem halálos, ha ott leáll...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:25:48 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.16 szerda, 20:37:36
Tehát szerinted lehet EGR?
Neked vákumos.Még az esélyt se hagyd meg neki,hogy beugasson.Dugót neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:28:03 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 20:54:39
Akkor ezt hogy oldjam meg? Csatlakozzak a szgéppel a computerre és úgy járjak?Csak akkor villogot .Aztán nem.A csúcs miatt meg kellene más jelenség is. Vagy nem ? Attol is leállhat? Sztem fogyi jó 6.1 L volt 130-160 km közt. De ált. 6.3 L. És azt se mondhatnám hogy füstől. Szóval a "ráadástól" eltekintve...estleg mi lehet?
az is jó megoldás... de kicsit kényelmetlen. Viszont az is jó, ha csak akkor dugod rá, amikor villog. Ehhez persze az kell, hogy ne vedd le a gyújtást, ha leáll a gép. Én is így fogtam meg egy P0251-es DTC-t.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:29:56 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.16 szerda, 21:04:24
Ha 130nál leáll a motor, az a váltótól függetlenül gáz. De természetesen lökd ki üresbe.
Kellene látni a hibakódjaidat. Kellene keresned egy rendes műhelyt.
Ha kilöki üresbe, biztos nem lesz kenése, viszont legalább fékje és szervója is csak izomból. sebességben legalább motorfék meg szervoszivattyú van. Nem utolsó szempont...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:32:09 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.16 szerda, 21:09:06
Az jó lenne Debrecenbe....Sajnos az 1 helyen kikerekedett szemmel néztek rám mikor kértem hogy kikellene cserélni mindkét termosztátot. Kérdésük: kettőt?....szóval ezek után...???Nehéz lelkiismeretes nem lehúzos és nem csak találgatóst találni....Ja meg ezt a vezérműtengely h. jeladó estleges hiba lehetőségét is én vetettem fel nekik mivel itt a fórumon olvastam régebben, hogy járt igy valaki és ami megragadt hogy ha fekete szinű akkor cserélni kell a szürkére . Ezt idézem az emlékeim alapján. Szóval a hibát is én tártam fel ők rá ellenőriztek kicserélték és örömmel átvették a pénzt....
Jól értem, hogy a cmp csere nem hiabkód alapján történt? mert akkor még ckp hiba is lehet, ezeknek külön hibakódjuk van.
Megfelelő tipusismeret nélküli helyre meg ne vidd a gépet, mert érzékeny szerkezet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:35:22 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.16 szerda, 12:40:52
Fekete!!!
(5 e km van a csúcsokban)
méress töltőnyomást, mert a fekete füst általában kevés levegőt jelent. (vagy alacsony kompressziót is akár....)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 07:49:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.16 szerda, 21:35:22
méress töltőnyomást, mert a fekete füst általában kevés levegőt jelent. (vagy alacsony kompressziót is akár....)
A hétvégi EGR, szivósorpucolást megvárom, aztán majd meglátom mit mutat...
Ezt az alacsony kompressziót inkább meg se hallottam
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 07:50:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.16 szerda, 21:32:09
Jól értem, hogy a cmp csere nem hiabkód alapján történt? mert akkor még ckp hiba is lehet, ezeknek külön hibakódjuk van.
Megfelelő tipusismeret nélküli helyre meg ne vidd a gépet, mert érzékeny szerkezet.
Pontosabban: Nem jegyzett hibakódot.mondtam hogy mit olvastam a forumon (persze itt mifelénk nem nagyon csipik az ilyesmi megjegyzéseket) és akkor rácsatlakozva inditootta na akkor irt hibát, ami alátámasztotta a sejtésemet.A hibakód számát nem tom ,de a csere után egyből beindúlt az autó.És hogy hova vigyem az autót? Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is :
??
Közben beszéltem a sráccal aki kiolvasta a hibát azt mondja 2 volt az egyik a vez.t.h. jelző(megoldva ) a másikra ismeretlen hiba és ha jól emlékszik P1000. ..ha ez mond valamit?.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.17 csütörtök, 08:10:26 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 09:25:34 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.17 csütörtök, 07:49:35
Ezt az alacsony kompressziót inkább meg se hallottam
én is csak halkan írtam
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 09:27:16 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.17 csütörtök, 07:50:47
Pontosabban: Nem jegyzett hibakódot.mondtam hogy mit olvastam a forumon (persze itt mifelénk nem nagyon csipik az ilyesmi megjegyzéseket) és akkor rácsatlakozva inditootta na akkor irt hibát, ami alátámasztotta a sejtésemet.A hibakód számát nem tom ,de a csere után egyből beindúlt az autó.És hogy hova vigyem az autót? Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is :
??
Közben beszéltem a sráccal aki kiolvasta a hibát azt mondja 2 volt az egyik a vez.t.h. jelző(megoldva ) a másikra ismeretlen hiba és ha jól emlékszik P1000. ..ha ez mond valamit?.
P1000 azt jelenti, hogy a kalibrációs ciklust (OBD road trip) nem sikerült végrehajtani. Majd elmúlik, elvileg. Különböző vezetési módokban különböző tartományokban kellene menni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 18:30:36 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2009.09.17 csütörtök, 07:50:47
...És hogy hova vigyem az autót? Komoly felszerelésük van (mindkét helyen ) stb. amolyan kis "garázs műhelybe" nem vinném bár lehet néha pozitiv csalódást is okozhat 1 olyan.Az egyik helyről (az olajköri termó csere miatt)felhívtak 1 állitólag évek ota a Ford-nál dolgozó egyént hogy mit szól vagy halott már -e 2 termóról és azt mondta még soha nem kellett cserélni a szervizbe hordott autókba. szóval e hallattán a ford szervizünk is :
??
Csak kiváncsiságból, Józsán voltál már? /Nagy Pisti/?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 19:23:38 »
Idézetet írta: francoe - 2009.09.17 csütörtök, 18:30:36
Csak kiváncsiságból, Józsán voltál már? /Nagy Pisti/?
Telefonon már beszéltem vele,de azt mondta 3 hét múlva érdeklődjek és akkor ad időpontot...Na meg említettem az üzemi hő problémámat ( nem éri el télen ) és ő erre a jó öreg hűtő letakarósdi ötletet javasolta , amit itt a fórumon nagyon sokan elleneznek ( én is )....szóval ezek után nem tom.
Naplózva
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2009.09.18 péntek, 12:36:31 »
sziasztok szakik!
Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont
, nem is nagyon nyomom neki inkább...
Sajna annyit értek hozzá, hogy felnyitom a motorház tetőt, többet nem, keret rá talán két hét múlva, de addig kellene valaki, aki ránéz, hogy tényleg mi lehet a baj.
Nem tudtok valaki Szigetszentmiklós környékén aki hétvégén ránézne, hogy tudjam mi a gond és mindezt egy óriási köszönömért? Pár hét múlva már tudom javíttatni, de addig csak parázhatok, viszont elviszem valamilyen szervízbe franc se tudja mennyiért vizsgálják át.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2009.09.18 péntek, 12:48:12 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.18 péntek, 12:36:31
sziasztok szakik!
Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont
, nem is nagyon nyomom neki inkább...
Sajna annyit értek hozzá, hogy felnyitom a motorház tetőt, többet nem, keret rá talán két hét múlva, de addig kellene valaki, aki ránéz, hogy tényleg mi lehet a baj.
Nem tudtok valaki Szigetszentmiklós környékén aki hétvégén ránézne, hogy tudjam mi a gond és mindezt egy óriási köszönömért? Pár hét múlva már tudom javíttatni, de addig csak parázhatok, viszont elviszem valamilyen szervízbe franc se tudja mennyiért vizsgálják át.
Angel (is, meg még egy csomóan) ott lakik Szigetszentmikin, Ő biztos meglesi, de valszeg turbócsőrepedés leszen, csak kérdés hogy melyik.
Elvileg nem egy nagy mutatvány, valahol olyan 15-20ezer körül megáll a javítása szakitól függően. (na meg persze, hogy melyik cső)
Szaki tekintetében Vik-et ajánlom, keresd meg itt a fórumon, de privátot írj neki, mert keveset van itt. Ügyes, gyors és olcsó!
Egyébként Ő (Vik) az Auto Fort-nál dolgozik, ha kell műszerrel is be tudja mérni Neked!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.18 péntek, 12:50:50 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2009.09.18 péntek, 12:54:19 »
köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2009.09.18 péntek, 12:56:09 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.18 péntek, 12:54:19
köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi
Írj Nekik pü-t!
Arra mindenki szokott válaszolni...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2009.09.18 péntek, 13:21:53 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.18 péntek, 12:54:19
köszi, megpróbálom Angelt megtalálni és hátha rá tud nézni.
Vik-et meg két hét múlva megkeresem.
köszi
akkor inkább Alf mestert keresd. (Bár kétségtelenül Angel is nagy (elméleti)szalókember
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2009.09.18 péntek, 13:24:25 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.18 péntek, 13:21:53
akkor inkább Alf mestert keresd. (Bár kétségtelenül Angel is nagy (elméleti)szalókember
)
Akár!
Alf Mester is arrafelé lakozik?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2009.09.18 péntek, 13:25:41 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.09.18 péntek, 13:24:25
Akár!
Alf Mester is arrafelé lakozik?
Nagyon közel.
És inkább inkább, mint akár.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2009.09.18 péntek, 13:40:38 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.18 péntek, 13:25:41
Nagyon közel.
És inkább inkább, mint akár.
Értem!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2009.09.18 péntek, 14:47:37 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.18 péntek, 13:25:41
Nagyon közel.
És inkább inkább, mint akár.
Ment neki pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2009.09.18 péntek, 16:45:23 »
mindenkinek hála!
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2009.09.18 péntek, 20:54:06 »
Köszönöm
:worship:megnézem a csatikat hátha...ha nem jön vissza a hiba kód akkor megusztam?
??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2009.09.18 péntek, 20:55:27 »
azt érezém az autón ha nem menne a porlasztó az 1 es hengernél ugye??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2009.09.18 péntek, 20:56:57 »
Vagyis ha kimarad a henger...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2009.09.18 péntek, 23:01:16 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.18 péntek, 12:36:31
sziasztok szakik!
Zsapetihez hasonló hibát vettem észre, semmi nyomaték, hallani, ahogy kifúj valahol a levegő, és most már úgy füstöl, hogy visszaváltva 3-ba nem láttam magam mögött a kamiont
, nem is nagyon nyomom neki inkább...
Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot
)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap
Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2009.09.19 szombat, 07:31:07 »
Idézetet írta: balko - 2009.09.18 péntek, 20:56:57
Vagyis ha kimarad a henger...
igen
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2009.09.19 szombat, 07:43:00 »
motorikusan nincs vele gond minden ugy müxik,ahogy kell neki.Csak hát a füstölés ha lepadlozom......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
nyíl8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2009.09.19 szombat, 13:05:46 »
Idézetet írta: NemTom - 2009.09.15 kedd, 13:50:28
Helló,
Én gépem 5 és 6 liter között eszik. (2.0 TDCI, 115le 5seb. manual váltó, 2004-es Ghia kombi) 6 litert télen(-16°C-os hidegben, álló helyzetben melegíve - gyári kiegészító fűtéssel ami gázolajt éget el, illetve nyáron klímával 4 személlyel+ csomagokkal 140km tempóval autópályán eszi.) Álltalában erős vegyeshasználatban 5,3-5,5 között eszi 2 személlyel és max 110-es utazóval. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Hidegen nekem is traktoros- rángat, de ha bemegszik akkor jó.
Köszönöm a válaszokat.Hát ettől 5,3-5.5-től én még nagyon messze vagyok.Nem is nagyon értem:ekkora különbségek,hogy lehetnek (majdnem 2-liter).Pláne az enyém nem is kombi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2009.09.19 szombat, 18:01:37 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.18 péntek, 23:01:16
Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot
)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap
Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
Simán!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2009.09.19 szombat, 18:02:54 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.18 péntek, 23:01:16
Te legalább hallod hogy kifúj valahol... Így már szinte tényleg csak a repedt csövet kell majd megtalálni (hacsak nem a cooler kapott kavicsot
)
Én meg bonthatom szét az egészet holnap
Apropó, régebben elég komoly vita volt a EGR dugó tömítéséről.
Alf, Te írtad hogy valami piros kszilóval oldottad meg. Nekem valami Loctite-ot sikerült keríteni. 310°C-ig bírja tartósan. Az bőven elég ugye?
Nem rég volt itt Ofi!
3 cm es repedés van a függőleges turbócsövén!5méterről ki lehetett szúrni.Mehet a csere!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2009.09.19 szombat, 19:30:18 »
törölték a hiba kódokat tegnap ma megnéztem az autót(napi számláló nyomva utána gyujtás és elöjönnek az adatok) és azt irja "none dtc"!!törlés ota megtett km 120.viszont füstöl még...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2009.09.19 szombat, 21:14:26 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.19 szombat, 18:02:54
Nem rég volt itt Ofi!
3 cm es repedés van a függőleges turbócsövén!5méterről ki lehetett szúrni.Mehet a csere!
Örülök hogy rájöttetek a dologra és "csak" ennyi.
Én ma szétszedtem az EGR-t, leszedtem a szívósort. Az EGR jól láthatóan működőképes mert a dugattyú szára fémesen csillogott. Az persze kérdés, hogy fel tudja-e venni a teljesen nyitott és zárt állapotot. Mindegy, azért kaptak egy alapos puceválást és holnap reggel összerakom. De már egy lemezzel több lesz a beépített alkatrész
A rossz hír viszont, hogy lekövettem a csöveket a turbótól a szívósorig, és csont száraznak tűnik minden
Pedig reménykedtem benne, hogy megúszom egy csővel...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ