Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 14:51:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13869814 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:03:13 »

Az ecu a CKP jel hiányára egyértelmű jelzést ad. Mivel a tdci elektromos befecskendezés-vezérlésű motor, a befecskendezés vezérlése főképp a CKP-CMP páros jelén alapszik, ezek hibájára utaló bármilyen probléma esetén hibakód keletkezezik. Tehát ha van CKP-ra utaló hibakód a hibatárolóban, akkor lehet a lendkerékre fogni a nemindulást. A leírt jelenség létezik (kivéve az összehüléses részt, mert ha ez igaz lenne, akkor az önindító sem érné el mindig a lendkerék fogkoszorúját), de hibakód társul hozzá. Az üa. hiánya miatti nemindulás is hibakódot eredményez.
Holnap akkor még nézetek egy hibakódot,úgyis megyek kerékcserére.
Ha van felylemény jelentkezem.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:14:52 »

Itt a tél! Ennyi,szerintem! Vagy takaritsd ki a légtömegmérőt.

Kösz! wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:16:14 »

Vagy takaritsd ki a légtömegmérőt.
Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?  Roll Eyes
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:18:13 »

Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?  Roll Eyes

Ha mászkál az alapjárat azon már volt olyan, hogy segített. wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:19:39 »

Ha mászkál az alapjárat azon már volt olyan, hogy segített. wave
Oksa.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:35:08 »

A Dominak meg igen.
A vészüzem csak újraindítással törlődik.
Így igaza lehet Stealt-nek,hogy esetleg üzemanyagrendszernyomás érzékelő hiba lehetett,de az is teljes értékű vészüzemet produkál,magától nem múlik el.
Esetleg valamelyik csati lazulhatott meg vagy kontakthiba a csúcsokon.
De a diaggal elő lehet keresni a hibakódot.
CMP hibánál nekem a motor úgy ahogy van leállt, nem volt vészüzem, hanem egyszerűen off. Autópályán, 140-nél, előzés közben.  szomoru1 Nekem akkor az izzításjelző világított. Motor leállása után nem is volt újraindítható. Vontatni kellett az autópályáról Siófokra vissza a szervízbe. Szerintem ez nem CMP.

Egyébként pár hete mikor Betkénél volt a buli Cegléden, akkor onnan indultunk vissza, és kb. 1 km megtétele után bicsaklott egyet a kocsi, elment az ereje, majd visszajött. Se check-engine se izzításjelző nem gyulladt ki, csak az ESP "csúszkáló-autó" ikon a sebességmérő és a fordulatszámmérő között. Motor leállít, izzítás, indítás, és semmi gond azóta sem. Szerintem néha csinál ilyen furcsaságokat, de ez belefér.
Előző kocsim (IV-es Golf 1,6 benzin) egyszer Bécsben játszotta el, hogy check engine lámpa, és egyik henger nem indul. Télen. Harmadik indításra is betegeskedett, de 3 hengerrel ketyegett. Nyomtam neki egy padlót, és elindult a negyedik henger is. Győrig világított a kis ikon. Ott kiálltunk kajálni, majd vissza a kocsiba, gyújtást ráadtam, és nem világított semmi lámpa, kocsi pöccre indult, minden henger ment. Másnap szervíz. Ránéztek a kocsira, semmi hibakód, semmi gond. A következő kötelező szervíznél is rákérdeztem erre, és semmi utlagos nyomát nem találták. Mondták, hogy biztos valami pillanatnyi "elmezavar" volt az ECU-ben.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:35:47 »

Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?  Roll Eyes
Igen alapjárat ingadozáson pl.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:44:19 »

Elkezdett sokat fogyasztani az autóm. Fedcomp szerint 6,9-nél járok,az utolsó tankolásnál megnéztem számolva 7,2.
nem füstöl, megy rendesen, érzésre rendben van.MI LEHET A BŰNÖS?
Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #558 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:49:22 »

Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
Nekem augusztus óta benn van Stealt küberl boxa.Az utóbbi 2 tankolás 900km-re 54liter.Nem bosszantás képp,tényként. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 22:20:47 »

Szivárgás nincs,szürő olajcserénél cserélve.Azt mondják lendkerekes mert nem mindig csinál ilyet attól függ,hogy milyen pozicióban áll le a motor és ha ugy hül össze a lentkerék ahogy nem kéne akkor nincs meg a főtengely jele és azért inul el nagyköszörülés után csak mert akkor rázkódik a helyére.Ezt mondák,és a hanglyát is hallani már,meg azt is említették,hogy 160Ekm-után erre már számítani kell bármikor!Amúgy átnéztek mindent amit írtál!

Csak elmondom hogy a lendkeréknél a jeladó a fogaskoszorú mögötti részről veszi a jelet, ami a "FIX" és nem mozog!
A mozgórész a kuplungszerkezethez csatlakozik,ergo tökmindegy hogy van....
Az hogy csetteg egy dolog,mert egy nagy kula az egész,de max a jeladó a bibis inkább vagy elmozdult és nem a lendkerék....
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:42:35 »

Urak, most a CKP az a CMP? És hogy van az, hogy ezt nem lehet kapni csak CPS pl a Cromaxnál?
Egy ismerős TDCi Mondeojába 10-20km után motor leáll, izzításjelző bevillog. Újraindítás nem lehetséges, csak sokadik próbálkozásra. Füst, rángatás nincs. Nagyon hasonló problémákat írtok Ti is, de nem tudom, hogy akkor most mennyi ilyen érzékelő van ami lehet a bibis?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:49:42 »

Urak, most a CKP az a CMP? És hogy van az, hogy ezt nem lehet kapni csak CPS pl a Cromaxnál?
Egy ismerős TDCi Mondeojába 10-20km után motor leáll, izzításjelző bevillog. Újraindítás nem lehetséges, csak sokadik próbálkozásra. Füst, rángatás nincs. Nagyon hasonló problémákat írtok Ti is, de nem tudom, hogy akkor most mennyi ilyen érzékelő van ami lehet a bibis?
Van CKP és CMP is. Az ismerősöd Mondeoja eléggé CMP gyanús. Bár ilyenkor a motor újraindítása általában sokadik próbálkozásra sem sikerül.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:05:41 »

Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.

De te rövid szakaszokon jársz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:19:10 »

De te rövid szakaszokon jársz...
Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32

Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:47:39 »

Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.

De nekem volt egy literrel kevesebb is! wow1
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:58:15 »

Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32

Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.

Gumi méret? Futóműbeállítás? Csapágyak? Fék nem fog be?
Én az 5 sebességemmel tempomat 140-nél 6,5 körül járok el. A 6 sebességessel max 6.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 13:12:42 »

Gumi méret? Futóműbeállítás? Csapágyak? Fék nem fog be?
Én az 5 sebességemmel tempomat 140-nél 6,5 körül járok el. A 6 sebességessel max 6.
225/40 R18. Futómú elviekben oké, a gumik nem kopnak egyenetlenül. Csapágyból eddig egy volt cserélve, VIK szerint talán lassan a jobb hátsó csereérett lesz. Fékek nem fognak be, szintén VIK nézte meg, és szerinte minden oké. Pcsúcs csere is volt már, azóta 13.000 km ment a kocsiba. Az enyém már csak ilyen. Lassan 2 éve nem tudunk rájönni a túlfogyasztás okára.  szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 13:20:30 »

Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32

Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.

Ez egyik sem teljes tank. Gondolom utána meg városi menet következett... Az meg lerontja az átlagot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 13:24:41 »

Ez egyik sem teljes tank. Gondolom utána meg városi menet következett... Az meg lerontja az átlagot.
Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van? szomoru1 Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 13:49:01 »

Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van? szomoru1 Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.

Csak hogy Én is beszálljak, nekem a fedcomp lement 5,6-ra (5,9-ről), és a számolt utoljára 5,45 volt...  vigyor3

Ennyit számíthat a 18"-as kerék?? Mert akkor már nem is epekedek utána...  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 13:51:59 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 14:22:47 »

Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van? szomoru1 Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.

Ezt nem tudtam, hogy érkezéskor is tankolsz.
Ha számolt érték, azzal nincs mit vitázni. Ennyi és kész.
A fedcomp csal. De még a csalásában sem lehetsz biztos, nálam kb fél liter a max, de volt, hogy negatívan csalt.

Nekem most volt egy negatív rekordom, 860 kilométert mentem le, de a szgép már csak 5-10 kilométert írt ki, szóval elég üres volt...
Majd megnézem  a papíron, de asszem, 56 litert tankoltam, úgyhogy ez 6,51.

Volt már ennél rosszabb, 1-2 alkalommal, de nem jegyeztem le, csak az emlékek alapján mondom, de talán 820 volt a legkevesebb.
Abban viszont volt szerpentin meg usgyi üzemmód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 14:45:03 »

Csak hogy Én is beszálljak, nekem a fedcomp lement 5,6-ra (5,9-ről), és a számolt utoljára 5,45 volt...  vigyor3

Ennyit számíthat a 18"-as kerék?? Mert akkor már nem is epekedek utána...  szomoru1

A téli gumim 16"-os, és azzal is ugyanennyit eszik. Nem ezzel van a gond, hanem a kocsival. De mivel senki nem képes megmondani mi is a baja, így már beleuntam. Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi  szomoru1 Jah, és fedcomp meg mindeközben kb. fél éve stabilan 6,5-ön áll. A legkisebb amit mutstott, az egyszer 6,4 volt. Ami után 7,5-öt tankoltam, tehát ennek a fedcompnak is annyi értelme van, hogy elmondhatom hogy ilyen is van a kocsimban. Ezen kívül más hasznát nem veszem...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 15:13:05 »

sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 15:16:29 »

sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?

Beszéld meg vele, hogy pontosan mi kell neked, és szerezd be ahonnan neked a legolcsóbb. Én is több dolgot cseréltettem már úgy, hogy vittem az alkatrészt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 15:20:01 »

A téli gumim 16"-os, és azzal is ugyanennyit eszik. Nem ezzel van a gond, hanem a kocsival. De mivel senki nem képes megmondani mi is a baja, így már beleuntam. Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi  szomoru1 Jah, és fedcomp meg mindeközben kb. fél éve stabilan 6,5-ön áll. A legkisebb amit mutstott, az egyszer 6,4 volt. Ami után 7,5-öt tankoltam, tehát ennek a fedcompnak is annyi értelme van, hogy elmondhatom hogy ilyen is van a kocsimban. Ezen kívül más hasznát nem veszem...

Maga a téli gumi puhább, azzal többet eszik. Ha az is 18-as lenne, akkor növekedne a fogyi.
A 16-18 között is van 3-5 deci.
A fedcompot nullázni kellene - bár ettől nyilván nem eszik kevesebbet.
Egyszer majd kipróbálnám, ha egy helyre megyünk, tankoljunk előtte, és nézzük meg a fogyik alakulását.
Ja, és ha vidékre mész, meg főleg pályán, tempomattal, ott mér arról sem lehet beszélni, hogy vezetési stílus.
Meg kéne egy kicsit emelni a tnyomást...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 15:59:59 »

Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi  szomoru1
Azért ehhez a címhez még gyúrni kell:
pl. http://www.spritmonitor.de/en/detail/349464.html
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kanyo.zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:59:16 »

Kedves Mondeos (baj)társak! nyes
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj??? rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #577 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:07:33 »

Kedves Mondeos (baj)társak! nyes
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj??? rinya

Mikori az autód?
Eu4-3?
Küldesz egy alvázszámot megnézem neked.Lehet,hogy elektromos a turbód,és csak a vezérlőt kell javítani,vagy a geoállítás szorult be.
El kellene vinned 1 diagnosztikára,mert a hibakód szinte mindent elárulna.Ne hagyd magad levenni egy csomó pénzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 20:30:15 »

Kedves Mondeos (baj)társak! nyes
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj??? rinya

Merre laksz? Bp-en szívesen megnézem neked a hibakódokat, ha találunk időpontot.
A menetközben leáll-elindítod megy jelenség tipikus cmp jeladó hiba.
Vészüzem attól "vész" hogy nincs meg a teljes teljesítmény. "üzem" mert még megy az autó.
Ilyenkor függően attól, hogy üzemanyag rendszeri vagy egyéb hiba, vagy izzítás jelző villog, vagy motorkontroll lámpa világít.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:02:40 »

Legközelebb mk3 tdci topic!
1.Diagnosztizálni kellene,és tudni kell a hibakódokat-irány a ford szervíz!
2.Az egy álriasztó led.Ne foglalkozz vele!
3.Ezt csak találgatni lehet.Lehet,hogy fellevegősödik az üza rendszered,és azért is villogott az izzításjelződ.
Ergo: mindenképp szakszervízben olvastasd ki a hibakódokat(ez kb 6e pénz),aztán kapsz majd a tdci topicban jótanácsokat.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2009.10.20 kedd, 19:55:45 »


Az indítás után világító izzításjelző és az órában lévő piros led világítása indítás után az immobiliser problémáját jelentheti.
Az órában lévő led az immo státuszjelzője, nem álriasztó led. Smiley

Ha a kerregés az utastérből jön leállítás után, vagy a a belső hőmérséklet érzékelő ventilátorát hallod (vezető jobb térdénél rácsos nyílás mögött) vagy valamelyik levegőrendszer léptelő motor zakatol. Ilyen többünk gépénél is van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #581 Dátum: 2009.10.20 kedd, 20:05:08 »

Az indítás után világító izzításjelző és az órában lévő piros led világítása indítás után az immobiliser problémáját jelentheti.
Az órában lévő led az immo státuszjelzője, nem álriasztó led. Smiley

Ha a kerregés az utastérből jön leállítás után, vagy a a belső hőmérséklet érzékelő ventilátorát hallod (vezető jobb térdénél rácsos nyílás mögött) vagy valamelyik levegőrendszer léptelő motor zakatol. Ilyen többünk gépénél is van.
opsz,eztet nem tudtam
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2009.10.20 kedd, 20:56:40 »

sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?

Ahogy Domi írta több lehetőség van. Járj utána, hogy hol mennyibe kerülne (NagyAutó, Cromax, Vik, egyéb...) és a Te számodra legmegfelelőbbet vedd.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 18:16:53 »

Kedves MondeoTársak!

Sajnos engem is elért a MondeoTulajok végzete.  falbav Undecided Embarrassed

Bekapcsolt a vészüzemmód!

Körülmény:
Külső hőmérséklet 8 fok. Gyujtás --> izzítás, lámpa kialszik, indítás --> motor beindul (felülről áll be 1000-re a fordulat). Kis állóhelyi melegítés (kb. 2 perc) után beáll normális 900-as körüli alapjáratba (ez már az indítás után kb 20-30mp-el megtörténik). Alapjárat mindig is atom stabil volt, sose ingadozott. Most sem. Család beszáll, indulás. Városi menet lesz... Szép kényelmesen megy a gíp 50-el negyedikben indulás óta kb. 1 km-t. Egyszer csak (mintha levettem volna a gázról a lában) lassulás, ugyanabban a pillanatban ösztönösen a műszerekre tekintvén, kigyullad a motor ikon jobb oldalon (sárga), illetve az izzítás ikon (sárga) bal oldalon!!! Hirtelen feleszmélni sem volt időm, mikor az ikonledek kialszanak, s a motor ismét húz, tartván az 50-et negyedikben!!! Az egész hibajelenség kb. 2(kettő) másodpercig tartott! A család eszre se vette, csak amikor káráltam (értsd: szitkozódás, persze finoman -> ott voltak a gyerekek), arra figyeltek fel...

Erre varrjon valaki gombot, ha tud! Utána próbáltam mindenfélét, 2-esben 50-et, szinte állóhelyből indulva --> húz, mint a barom!

Üzemanyag Shell V-Power Diesel, füst nincs a kipufogóban, se melegen, se hidegen.
Hétfőn voltunk servicében, ott a Mester meghajtotta, hibajelenséget nem tapasztalt.

Érthetetlen a dolog számomra. Produkált már valakinek hasonlót?

Mi lehet a hiba forrása?

ui.: megcsináltam a műszertesztet is, azt írta, hogy "dtc none"! A gépben 91.200 km van.

Üdv. Sorstársaim!

Ma megtörtént a számítósgép kiolvasása!
A hibakódok a következőek:
SEMMI

Az ECU nem adott hibakódot! Ezek szerint vaklárma volt az ECU részéről.

Motorjárás közben megnéztük a nagynyomást is, az rendben van, 1200-1600 bárig tolta neki, gázadás függvényében. A porlasztó csúcsok a következőt mutatták:
A: ------I------I------I------Oxx----I------I------I------
B: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
C: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
D: ------I------I------I------Ox-----I------I------I------

(Ha jól emléxem az I-k 2ms-t jelentenek, az x-ek a mért értéket mutatják alapjáraton, a 0, az nulla)
Ért valaki ehhez? Mit kell érteni rajtuk? Jók ezek az értékek így?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.22 csütörtök, 20:31:58 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2009.10.23 péntek, 09:27:13 »

Üdv. Sorstársaim!

Ma megtörtént a számítósgép kiolvasása!
A hibakódok a következőek:
SEMMI

Az ECU nem adott hibakódot! Ezek szerint vaklárma volt az ECU részéről.

Motorjárás közben megnéztük a nagynyomást is, az rendben van, 1200-1600 bárig tolta neki, gázadás függvényében. A porlasztó csúcsok a következőt mutatták:
A: ------I------I------I------Oxx----I------I------I------
B: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
C: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
D: ------I------I------I------Ox-----I------I------I------

(Ha jól emléxem az I-k 2ms-t jelentenek, az x-ek a mért értéket mutatják alapjáraton, a 0, az nulla)
Ért valaki ehhez? Mit kell érteni rajtuk? Jók ezek az értékek így?
Ez mi akart lenni? ilyet még nem láttam. Mivel mérték?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2009.10.23 péntek, 17:00:28 »

Az eredeti Mondeo diag programjával! Igazából ez egy grafikus felület...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2009.10.23 péntek, 19:13:15 »

Az eredeti Mondeo diag programjával! Igazából ez egy grafikus felület...
FORD IDS rendszer?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2009.10.23 péntek, 19:46:41 »

Egen
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 18:34:59 »

Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #589 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:20:17 »

Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?
csak húzd meg,asszem 17es  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:23:16 »

csak húzd meg,asszem 17es  Roll Eyes
Az okésos, gondoltam profi leszek és 45Nm-rel húzom meg. Akkor viszek 17es adaptert.  worship worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #591 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:24:29 »

Az okésos, gondoltam profi leszek és 45Nm-rel húzom meg. Akkor viszek 17es adaptert.  worship worship worship
profi módon azé vigyé19est is  nyes tényleg nem vagyok biztos falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:25:44 »

profi módon azé vigyé19est is  nyes tényleg nem vagyok biztos falbav
Váááá.
Viszem az összeset akkor.
Mk2-n 17es.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #593 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:26:24 »


Viszem az összeset akkor.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:40:43 »

Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?

Tádé! Ha meghúzod a nagynyomású csövet, elötte mind a két hollandit lazítssd meg, nagyobb a valószínűsége, hogy, a résolajcsőnél az O gyűrű ereszti el. A csúcsot nehogy fellazítsd, mert csak spéci kulccsal lehet vissahúzni, pozicionálni kell. wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #595 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:42:54 »

Tádé! Ha meghúzod a nagynyomású csövet, elötte mind a két hollandit lazítssd meg, nagyobb a valószínűsége, hogy, a résolajcsőnél az O gyűrű ereszti el. A csúcsot nehogy fellazítsd, mert csak spéci kulccsal lehet vissahúzni, pozicionálni kell. wave
angel -nak a hollandin kellett húzni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 19:46:17 »

angel -nak a hollandin kellett húzni!

Nekem mid a 2 helyen folyott, ugyananál a hengernél,2.-nál. Az az érdekes, hogy végül ez a csúcsom volt rossz! wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.25 vasárnap, 19:48:33 írta Gyurka » Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 20:11:57 »

Azt honnan látjátok, hogy folyik a résolaj?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 21:59:44 »

Azt honnan látjátok, hogy folyik a résolaj?

A szagról lehet elöször észre venni. Ha leszeded a motorburkolatot látod is hogy melyik csúcsnál ereszt. Tocsog a csúcs a gázolajban. Ronggyal és féktisztítóval, vagy ha van sűritett levegő azzal letisztitod, beinditod a motort, és csak türelem kérdése hogy eldöntsd, a résolajcsőnél, a nagynyomású hollandernél, esetleg a csúcs tőmítése alól jön a gázolaj! A hollander az olcsobb megoldás, csak kulcs kell hozzá! wave
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 22:52:58 »

Köszi, meglesem... worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.