Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:16:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14618859 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:03:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.18 vasárnap, 14:29:11
Az ecu a CKP jel hiányára egyértelmű jelzést ad. Mivel a tdci elektromos befecskendezés-vezérlésű motor, a befecskendezés vezérlése főképp a CKP-CMP páros jelén alapszik, ezek hibájára utaló bármilyen probléma esetén hibakód keletkezezik. Tehát ha van CKP-ra utaló hibakód a hibatárolóban, akkor lehet a lendkerékre fogni a nemindulást. A leírt jelenség létezik (kivéve az összehüléses részt, mert ha ez igaz lenne, akkor az önindító sem érné el mindig a lendkerék fogkoszorúját), de hibakód társul hozzá. Az üa. hiánya miatti nemindulás is hibakódot eredményez.
Holnap akkor még nézetek egy hibakódot,úgyis megyek kerékcserére.
Ha van felylemény jelentkezem.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:14:52 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.10.18 vasárnap, 17:01:50
Itt a tél! Ennyi,szerintem! Vagy takaritsd ki a légtömegmérőt.
Kösz!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:16:14 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.10.18 vasárnap, 17:01:50
Vagy takaritsd ki a légtömegmérőt.
Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:18:13 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.18 vasárnap, 17:16:14
Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?
Ha mászkál az alapjárat azon már volt olyan, hogy segített.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:19:39 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.18 vasárnap, 17:18:13
Ha mászkál az alapjárat azon már volt olyan, hogy segített.
Oksa.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:35:08 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.17 szombat, 15:36:43
A Dominak meg igen.
A vészüzem csak újraindítással törlődik.
Így igaza lehet Stealt-nek,hogy esetleg üzemanyagrendszernyomás érzékelő hiba lehetett,de az is teljes értékű vészüzemet produkál,magától nem múlik el.
Esetleg valamelyik csati lazulhatott meg vagy kontakthiba a csúcsokon.
De a diaggal elő lehet keresni a hibakódot.
CMP hibánál nekem a motor úgy ahogy van leállt, nem volt vészüzem, hanem egyszerűen off. Autópályán, 140-nél, előzés közben.
Nekem akkor az izzításjelző világított. Motor leállása után nem is volt újraindítható. Vontatni kellett az autópályáról Siófokra vissza a szervízbe. Szerintem ez nem CMP.
Egyébként pár hete mikor Betkénél volt a buli Cegléden, akkor onnan indultunk vissza, és kb. 1 km megtétele után bicsaklott egyet a kocsi, elment az ereje, majd visszajött. Se check-engine se izzításjelző nem gyulladt ki, csak az ESP "csúszkáló-autó" ikon a sebességmérő és a fordulatszámmérő között. Motor leállít, izzítás, indítás, és semmi gond azóta sem. Szerintem néha csinál ilyen furcsaságokat, de ez belefér.
Előző kocsim (IV-es Golf 1,6 benzin) egyszer Bécsben játszotta el, hogy check engine lámpa, és egyik henger nem indul. Télen. Harmadik indításra is betegeskedett, de 3 hengerrel ketyegett. Nyomtam neki egy padlót, és elindult a negyedik henger is. Győrig világított a kis ikon. Ott kiálltunk kajálni, majd vissza a kocsiba, gyújtást ráadtam, és nem világított semmi lámpa, kocsi pöccre indult, minden henger ment. Másnap szervíz. Ránéztek a kocsira, semmi hibakód, semmi gond. A következő kötelező szervíznél is rákérdeztem erre, és semmi utlagos nyomát nem találták. Mondták, hogy biztos valami pillanatnyi "elmezavar" volt az ECU-ben.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:35:47 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.18 vasárnap, 17:16:14
Most komolyan. Láttunk már olyat, hogy segített volna valamin is a MAF tisztítás?
Igen alapjárat ingadozáson pl.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:44:19 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.18 vasárnap, 16:43:29
Elkezdett sokat fogyasztani az autóm. Fedcomp szerint 6,9-nél járok,az utolsó tankolásnál megnéztem számolva 7,2.
nem füstöl, megy rendesen, érzésre rendben van.MI LEHET A BŰNÖS?
Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 17:49:22 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.18 vasárnap, 17:44:19
Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
Nekem augusztus óta benn van Stealt küberl boxa.Az utóbbi 2 tankolás 900km-re 54liter.Nem bosszantás képp,tényként.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 22:20:47 »
Idézetet írta: gyalak - 2009.10.18 vasárnap, 13:17:04
Szivárgás nincs,szürő olajcserénél cserélve.Azt mondják lendkerekes mert nem mindig csinál ilyet attól függ,hogy milyen pozicióban áll le a motor és ha ugy hül össze a lentkerék ahogy nem kéne akkor nincs meg a főtengely jele és azért inul el nagyköszörülés után csak mert akkor rázkódik a helyére.Ezt mondák,és a hanglyát is hallani már,meg azt is említették,hogy 160Ekm-után erre már számítani kell bármikor!Amúgy átnéztek mindent amit írtál!
Csak elmondom hogy a lendkeréknél a jeladó a fogaskoszorú mögötti részről veszi a jelet, ami a "FIX" és nem mozog!
A mozgórész a kuplungszerkezethez csatlakozik,ergo tökmindegy hogy van....
Az hogy csetteg egy dolog,mert egy nagy kula az egész,de max a jeladó a bibis inkább vagy elmozdult és nem a lendkerék....
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 11:42:35 »
Urak, most a CKP az a CMP? És hogy van az, hogy ezt nem lehet kapni csak CPS pl a Cromaxnál?
Egy ismerős TDCi Mondeojába 10-20km után motor leáll, izzításjelző bevillog. Újraindítás nem lehetséges, csak sokadik próbálkozásra. Füst, rángatás nincs. Nagyon hasonló problémákat írtok Ti is, de nem tudom, hogy akkor most mennyi ilyen érzékelő van ami lehet a bibis?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 11:49:42 »
Idézetet írta: ticu - 2009.10.19 hétfő, 11:42:35
Urak, most a CKP az a CMP? És hogy van az, hogy ezt nem lehet kapni csak CPS pl a Cromaxnál?
Egy ismerős TDCi Mondeojába 10-20km után motor leáll, izzításjelző bevillog. Újraindítás nem lehetséges, csak sokadik próbálkozásra. Füst, rángatás nincs. Nagyon hasonló problémákat írtok Ti is, de nem tudom, hogy akkor most mennyi ilyen érzékelő van ami lehet a bibis?
Van CKP és CMP is. Az ismerősöd Mondeoja eléggé CMP gyanús. Bár ilyenkor a motor újraindítása általában sokadik próbálkozásra sem sikerül.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 12:05:41 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.18 vasárnap, 17:44:19
Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
De te rövid szakaszokon jársz...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 12:19:10 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.19 hétfő, 12:05:41
De te rövid szakaszokon jársz...
Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32
Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 12:47:39 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.18 vasárnap, 17:44:19
Welcome in da club! Az enyém számolva alig akar egy-egy tankolásnál 7,2 alá menni.
De nekem volt egy literrel kevesebb is!
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 12:58:15 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 12:19:10
Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32
Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.
Gumi méret? Futóműbeállítás? Csapágyak? Fék nem fog be?
Én az 5 sebességemmel tempomat 140-nél 6,5 körül járok el. A 6 sebességessel max 6.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 13:12:42 »
Idézetet írta: ticu - 2009.10.19 hétfő, 12:58:15
Gumi méret? Futóműbeállítás? Csapágyak? Fék nem fog be?
Én az 5 sebességemmel tempomat 140-nél 6,5 körül járok el. A 6 sebességessel max 6.
225/40 R18. Futómú elviekben oké, a gumik nem kopnak egyenetlenül. Csapágyból eddig egy volt cserélve, VIK szerint talán lassan a jobb hátsó csereérett lesz. Fékek nem fognak be, szintén VIK nézte meg, és szerinte minden oké. Pcsúcs csere is volt már, azóta 13.000 km ment a kocsiba. Az enyém már csak ilyen. Lassan 2 éve nem tudunk rájönni a túlfogyasztás okára.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 13:20:30 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 12:19:10
Bp-Mosonmagyaróvár-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,21
Bp-Debrecen-Bp 2 személy, tempomat 140: 7,28
Bp-Kothmühle-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,12
Bp-Bécs-Bp, 2 személy, tempomat 140: 7,15
Bp-Miskolc-Bp, 4 személy, tempomat 140: 7,07
Full Bp, főleg egy személy: 7,32
Egy tankkal soha, semmilyen sörülmények között nem voltam képes lemenni 850km-nél többet.
Ez egyik sem teljes tank. Gondolom utána meg városi menet következett... Az meg lerontja az átlagot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 13:24:41 »
Idézetet írta: Angel - 2009.10.19 hétfő, 13:20:30
Ez egyik sem teljes tank. Gondolom utána meg városi menet következett... Az meg lerontja az átlagot.
Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van?
Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 13:49:01 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 13:24:41
Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van?
Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.
Csak hogy Én is beszálljak, nekem a fedcomp lement 5,6-ra (5,9-ről), és a számolt utoljára 5,45 volt...
Ennyit számíthat a 18"-as kerék?? Mert akkor már nem is epekedek utána...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 13:51:59 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 14:22:47 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 13:24:41
Angel, miért akarod mindenképpen bebizonyítani, hogy ez nem így van?
Ha ilyen távokra megyek, akkor indulás előtt full tank, majd érkezéskor megint. Ugyanannál a kútnál. Mellesleg a Kothmühle az innen tőlünk kb. 400 km-re volt, tehát mikor onnan hazaértem, éppenhogy elgurultam a kútig. Hidd el, hogy az enyém ennyit eszik. Ja, és mielőtt azt mondod hogy még mindig nem igaz, mert a fed.comp csal, elárulom, hogy ezek számolt értékek, az aktuális km óra állás és a tankolt mennyiségból kalkulálva.
Ezt nem tudtam, hogy érkezéskor is tankolsz.
Ha számolt érték, azzal nincs mit vitázni. Ennyi és kész.
A fedcomp csal. De még a csalásában sem lehetsz biztos, nálam kb fél liter a max, de volt, hogy negatívan csalt.
Nekem most volt egy negatív rekordom, 860 kilométert mentem le, de a szgép már csak 5-10 kilométert írt ki, szóval elég üres volt...
Majd megnézem a papíron, de asszem, 56 litert tankoltam, úgyhogy ez 6,51.
Volt már ennél rosszabb, 1-2 alkalommal, de nem jegyeztem le, csak az emlékek alapján mondom, de talán 820 volt a legkevesebb.
Abban viszont volt szerpentin meg usgyi üzemmód.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 14:45:03 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.10.19 hétfő, 13:49:01
Csak hogy Én is beszálljak, nekem a fedcomp lement 5,6-ra (5,9-ről), és a számolt utoljára 5,45 volt...
Ennyit számíthat a 18"-as kerék?? Mert akkor már nem is epekedek utána...
A téli gumim 16"-os, és azzal is ugyanennyit eszik. Nem ezzel van a gond, hanem a kocsival. De mivel senki nem képes megmondani mi is a baja, így már beleuntam. Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi
Jah, és fedcomp meg mindeközben kb. fél éve stabilan 6,5-ön áll. A legkisebb amit mutstott, az egyszer 6,4 volt. Ami után 7,5-öt tankoltam, tehát ennek a fedcompnak is annyi értelme van, hogy elmondhatom hogy ilyen is van a kocsimban. Ezen kívül más hasznát nem veszem...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 15:13:05 »
sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 15:16:29 »
Idézetet írta: nandi - 2009.10.19 hétfő, 15:13:05
sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?
Beszéld meg vele, hogy pontosan mi kell neked, és szerezd be ahonnan neked a legolcsóbb. Én is több dolgot cseréltettem már úgy, hogy vittem az alkatrészt.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 15:20:01 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 14:45:03
A téli gumim 16"-os, és azzal is ugyanennyit eszik. Nem ezzel van a gond, hanem a kocsival. De mivel senki nem képes megmondani mi is a baja, így már beleuntam. Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi
Jah, és fedcomp meg mindeközben kb. fél éve stabilan 6,5-ön áll. A legkisebb amit mutstott, az egyszer 6,4 volt. Ami után 7,5-öt tankoltam, tehát ennek a fedcompnak is annyi értelme van, hogy elmondhatom hogy ilyen is van a kocsimban. Ezen kívül más hasznát nem veszem...
Maga a téli gumi puhább, azzal többet eszik. Ha az is 18-as lenne, akkor növekedne a fogyi.
A 16-18 között is van 3-5 deci.
A fedcompot nullázni kellene - bár ettől nyilván nem eszik kevesebbet.
Egyszer majd kipróbálnám, ha egy helyre megyünk, tankoljunk előtte, és nézzük meg a fogyik alakulását.
Ja, és ha vidékre mész, meg főleg pályán, tempomattal, ott mér arról sem lehet beszélni, hogy vezetési stílus.
Meg kéne egy kicsit emelni a tnyomást...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 15:59:59 »
Idézetet írta: Domi - 2009.10.19 hétfő, 14:45:03
Enyém a világon a legtöbbet fogyasztó TDCi, és ennyi
Azért ehhez a címhez még gyúrni kell:
pl.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/349464.html
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kanyo.zoltan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 19:59:16 »
Kedves Mondeos (baj)társak!
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:07:33 »
Idézetet írta: kanyo.zoltan - 2009.10.19 hétfő, 19:59:16
Kedves Mondeos (baj)társak!
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj???
Mikori az autód?
Eu4-3?
Küldesz egy alvázszámot megnézem neked.Lehet,hogy elektromos a turbód,és csak a vezérlőt kell javítani,vagy a geoállítás szorult be.
El kellene vinned 1 diagnosztikára,mert a hibakód szinte mindent elárulna.Ne hagyd magad levenni egy csomó pénzel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 20:30:15 »
Idézetet írta: kanyo.zoltan - 2009.10.19 hétfő, 19:59:16
Kedves Mondeos (baj)társak!
Ahogy itt olvasgatom a különböző hibákat...Teljesen elbizonytalanottam. Én voltam a turbo hibás emberke.
Nekem mielött megadta(vagyis nem működik) a turbóm többször csinált olyat kocsim, hogy gondolt egyet és leállt menetközben, vagy kanyarban. Miután ez megtörtént újraindítottam és semi probléma nem volt. Csak azért írom ezt, mert ha jól olvastam vész üzemmódban nem működik a turbó??? Honnan tudom, hogy vészüzemmódban vagyok???Mai nap pl. olyat csinált a kocsi, hogy az izzitó lámpa menetközben villogot, de sem különbség nem volt mielött nem villogot. Leállítottam a járgányt és újraindítottam és már nem villogot, de persze a turbóm még mindig nem működik és olyan mintha egy sime dízel motoron ülnék. Semmi erő!!!Csak föst és kb 1800-2300 fordulat között folyamatos rángatás.
Akkor most mi is lehet a baj???
Merre laksz? Bp-en szívesen megnézem neked a hibakódokat, ha találunk időpontot.
A menetközben leáll-elindítod megy jelenség tipikus cmp jeladó hiba.
Vészüzem attól "vész" hogy nincs meg a teljes teljesítmény. "üzem" mert még megy az autó.
Ilyenkor függően attól, hogy üzemanyag rendszeri vagy egyéb hiba, vagy izzítás jelző villog, vagy motorkontroll lámpa világít.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szilencium
Vendég
Válasz: MK2 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2009.10.20 kedd, 17:02:40 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.18 vasárnap, 15:18:42
Legközelebb mk3 tdci topic!
1.Diagnosztizálni kellene,és tudni kell a hibakódokat-irány a ford szervíz!
2.Az egy álriasztó led.Ne foglalkozz vele!
3.Ezt csak találgatni lehet.Lehet,hogy fellevegősödik az üza rendszered,és azért is villogott az izzításjelződ.
Ergo: mindenképp szakszervízben olvastasd ki a hibakódokat(ez kb 6e pénz),aztán kapsz majd a tdci topicban jótanácsokat.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK2 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2009.10.20 kedd, 19:55:45 »
Idézetet írta: szilencium - 2009.10.20 kedd, 17:02:40
Az indítás után világító izzításjelző és az órában lévő piros led világítása indítás után az immobiliser problémáját jelentheti.
Az órában lévő led az immo státuszjelzője, nem álriasztó led.
Ha a kerregés az utastérből jön leállítás után, vagy a a belső hőmérséklet érzékelő ventilátorát hallod (vezető jobb térdénél rácsos nyílás mögött) vagy valamelyik levegőrendszer léptelő motor zakatol. Ilyen többünk gépénél is van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK2 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2009.10.20 kedd, 20:05:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.20 kedd, 19:55:45
Az indítás után világító izzításjelző és az órában lévő piros led világítása indítás után az immobiliser problémáját jelentheti.
Az órában lévő led az immo státuszjelzője, nem álriasztó led.
Ha a kerregés az utastérből jön leállítás után, vagy a a belső hőmérséklet érzékelő ventilátorát hallod (vezető jobb térdénél rácsos nyílás mögött) vagy valamelyik levegőrendszer léptelő motor zakatol. Ilyen többünk gépénél is van.
opsz,eztet nem tudtam
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyengek
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2009.10.20 kedd, 20:56:40 »
Idézetet írta: nandi - 2009.10.19 hétfő, 15:13:05
sziasztok
Vik zokon veszi hogy ha az ügyfél szerzi be és viszi az alkatrészeket (hogy ne legyen off pcsúcsokat:) ) a szervizelésre vagy számára ez nem lényeges?
Ahogy Domi írta több lehetőség van. Járj utána, hogy hol mennyibe kerülne (NagyAutó, Cromax, Vik, egyéb...) és a Te számodra legmegfelelőbbet vedd.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 18:16:53 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.17 szombat, 13:53:57
Kedves MondeoTársak!
Sajnos engem is elért a MondeoTulajok végzete.
Bekapcsolt a vészüzemmód!
Körülmény:
Külső hőmérséklet 8 fok. Gyujtás --> izzítás, lámpa kialszik, indítás --> motor beindul (felülről áll be 1000-re a fordulat). Kis állóhelyi melegítés (kb. 2 perc) után beáll normális 900-as körüli alapjáratba (ez már az indítás után kb 20-30mp-el megtörténik). Alapjárat mindig is atom stabil volt, sose ingadozott. Most sem. Család beszáll, indulás. Városi menet lesz... Szép kényelmesen megy a gíp 50-el negyedikben indulás óta kb. 1 km-t. Egyszer csak (mintha levettem volna a gázról a lában) lassulás, ugyanabban a pillanatban ösztönösen a műszerekre tekintvén, kigyullad a motor ikon jobb oldalon (sárga), illetve az izzítás ikon (sárga) bal oldalon!!! Hirtelen feleszmélni sem volt időm, mikor az ikonledek kialszanak, s a motor ismét húz, tartván az 50-et negyedikben!!! Az egész hibajelenség kb. 2(kettő) másodpercig tartott! A család eszre se vette, csak amikor káráltam (értsd: szitkozódás, persze finoman -> ott voltak a gyerekek), arra figyeltek fel...
Erre varrjon valaki gombot, ha tud! Utána próbáltam mindenfélét, 2-esben 50-et, szinte állóhelyből indulva --> húz, mint a barom!
Üzemanyag Shell V-Power Diesel, füst nincs a kipufogóban, se melegen, se hidegen.
Hétfőn voltunk servicében, ott a Mester meghajtotta, hibajelenséget nem tapasztalt.
Érthetetlen a dolog számomra. Produkált már valakinek hasonlót?
Mi lehet a hiba forrása?
ui.: megcsináltam a műszertesztet is, azt írta, hogy "dtc none"! A gépben 91.200 km van.
Üdv. Sorstársaim!
Ma megtörtént a számítósgép kiolvasása!
A hibakódok a következőek:
SEMMI
Az ECU nem adott hibakódot! Ezek szerint vaklárma volt az ECU részéről.
Motorjárás közben megnéztük a nagynyomást is, az rendben van, 1200-1600 bárig tolta neki, gázadás függvényében. A porlasztó csúcsok a következőt mutatták:
A: ------I------I------I------Oxx----I------I------I------
B: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
C: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
D: ------I------I------I------Ox-----I------I------I------
(Ha jól emléxem az I-k 2ms-t jelentenek, az x-ek a mért értéket mutatják alapjáraton, a 0, az nulla)
Ért valaki ehhez? Mit kell érteni rajtuk? Jók ezek az értékek így?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.22 csütörtök, 20:31:58 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2009.10.23 péntek, 09:27:13 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.22 csütörtök, 18:16:53
Üdv. Sorstársaim!
Ma megtörtént a számítósgép kiolvasása!
A hibakódok a következőek:
SEMMI
Az ECU nem adott hibakódot! Ezek szerint vaklárma volt az ECU részéről.
Motorjárás közben megnéztük a nagynyomást is, az rendben van, 1200-1600 bárig tolta neki, gázadás függvényében. A porlasztó csúcsok a következőt mutatták:
A: ------I------I------I------Oxx----I------I------I------
B: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
C: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
D: ------I------I------I------Ox-----I------I------I------
(Ha jól emléxem az I-k 2ms-t jelentenek, az x-ek a mért értéket mutatják alapjáraton, a 0, az nulla)
Ért valaki ehhez? Mit kell érteni rajtuk? Jók ezek az értékek így?
Ez mi akart lenni? ilyet még nem láttam. Mivel mérték?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2009.10.23 péntek, 17:00:28 »
Az eredeti Mondeo diag programjával! Igazából ez egy grafikus felület...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2009.10.23 péntek, 19:13:15 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.23 péntek, 17:00:28
Az eredeti Mondeo diag programjával! Igazából ez egy grafikus felület...
FORD IDS rendszer?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2009.10.23 péntek, 19:46:41 »
Egen
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 18:34:59 »
Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:20:17 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 18:34:59
Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?
csak húzd meg,asszem 17es
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:23:16 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 19:20:17
csak húzd meg,asszem 17es
Az okésos, gondoltam profi leszek és 45Nm-rel húzom meg. Akkor viszek 17es adaptert.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:24:29 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 19:23:16
Az okésos, gondoltam profi leszek és 45Nm-rel húzom meg. Akkor viszek 17es adaptert.
profi módon azé vigyé19est is
tényleg nem vagyok biztos
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:25:44 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 19:24:29
profi módon azé vigyé19est is
tényleg nem vagyok biztos
Váááá.
Viszem az összeset akkor.
Mk2-n 17es.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:26:24 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 19:25:44
Viszem az összeset akkor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:40:43 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 18:34:59
Meg tudja valaki mondani, hogy a TDCi injektorra csatlakozó hollander mekkora?
Gorzasnak megigazgatnám a folyását, vinnék hozzá nyomatékkulcsot, csak az adapterét melóból kellene hozzam...
Itt is működik , hogy visszalazítom, újrahúzom és megjavul? Vagy itt a tömítés miatt felesleges? Tépjek rá oszt csókolom?
Tádé! Ha meghúzod a nagynyomású csövet, elötte mind a két hollandit lazítssd meg, nagyobb a valószínűsége, hogy, a résolajcsőnél az O gyűrű ereszti el. A csúcsot nehogy fellazítsd, mert csak spéci kulccsal lehet vissahúzni, pozicionálni kell.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:42:54 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.25 vasárnap, 19:40:43
Tádé! Ha meghúzod a nagynyomású csövet, elötte mind a két hollandit lazítssd meg, nagyobb a valószínűsége, hogy, a résolajcsőnél az O gyűrű ereszti el. A csúcsot nehogy fellazítsd, mert csak spéci kulccsal lehet vissahúzni, pozicionálni kell.
-nak a hollandin kellett húzni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 19:46:17 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 19:42:54
-nak a hollandin kellett húzni!
Nekem mid a 2 helyen folyott, ugyananál a hengernél,2.-nál. Az az érdekes, hogy végül ez a csúcsom volt rossz!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.25 vasárnap, 19:48:33 írta Gyurka
»
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 20:11:57 »
Azt honnan látjátok, hogy folyik a résolaj?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 21:59:44 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.25 vasárnap, 20:11:57
Azt honnan látjátok, hogy folyik a résolaj?
A szagról lehet elöször észre venni. Ha leszeded a motorburkolatot látod is hogy melyik csúcsnál ereszt. Tocsog a csúcs a gázolajban. Ronggyal és féktisztítóval, vagy ha van sűritett levegő azzal letisztitod, beinditod a motort, és csak türelem kérdése hogy eldöntsd, a résolajcsőnél, a nagynyomású hollandernél, esetleg a csúcs tőmítése alól jön a gázolaj! A hollander az olcsobb megoldás, csak kulcs kell hozzá!
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 22:52:58 »
Köszi, meglesem...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ