Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:33:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641097 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:07:06 »

Na igen mielőtt elvontatta mondta, hogy nem biztos, hogy megy valamire mert ami nekik van programjuk az nem kompatibilis a nemtudom mivel szal mindegy. Most megnézi holnap az üzemanyagszűrőt (mikor megvettük nem volt cserélve szal azt se tudjuk mikor volt ha volt cserélve Roll Eyes szomoru1) ha ott minden oké akkor a porlasztócsúcs. Ennyire jutott ma holnap talán többet tudunk.
Ja azt mondta nem szereti az ilyen típusú autókat mondtam neki ne szeresse csinálja meg az a mi dolgunk hogy szeressük Grin
Ja meg azt is mondta hogy vontatás közben egyszer megpróbálták beindítani akkor meg minden szépen működött majd a szervízbe megint semmi Huh?
Az üzemanyagszűrőtől lehet az a kopogás a motornál??? Huh?
A szűrő miatt nem kap elegendő olajat,a nyomás is leesik,nem lesz megfelelő porlasztás,dadog,rángat,leáll,be sem indul.....ezt kitudjátok zárni 1 cserével. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:09:36 »

A szűrő miatt nem kap elegendő olajat,a nyomás is leesik,nem lesz megfelelő porlasztás,dadog,rángat,leáll,be sem indul.....ezt kitudjátok zárni 1 cserével. smile
worship worship

Na igen holnap okosabb leszek meg talán gazdagabb egy új szűrővel Wink
Köszi mindenkinek worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:10:41 »

Sziasztok!
Sikeresen cseréltem ma gázolajszürőt és nem töltöttem fel go-jal.
Persze nem indul. Hogy tudnám feltámasztani?
írtam neked az mk4be.töltsd fel a szűrőt teljesen.De lehet kapni autósbolban 3e ftért kézi üzemanyagpumpát(hosszú cső,középen gumilabdaszerűség,és visszacsapószelep) amivel a szűrőn keresztül fel lehet a tankból szívni az olajat.Ha odaért,tutui nem lesz benne levegő,és akkor be is fog indulni. Wink wave
Vagy vidd el szerelőhöz.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:11:56 »

Vagy leveszed és feltöltöd, vagy addig nyekteted az indító motorral, amíg a szivattyú feltölti  integet2
nem szerencsés szárazon nyegtetni,mert kinyírhatja a pumpedlit.Mindenképp felkell tölteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:20:20 »

Köszönöm a tanácsokat holnap nézek egy pumpát!
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:23:52 »

Még egy utcso kérdés, a három kivezetés közül melyikre kell tenni a pumpát?
Arra ami a tankból jön ,vagy arra ami egy légtelenitő szelepre emlékeztet?
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:25:43 »

De , fel is töltöttem de baxik elindulni!
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:30:46 »

Folyamatosan nem inditoztam annyit!!
Többször 20-25 mésodpercet!
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:31:05 »

Még egy utcso kérdés, a három kivezetés közül melyikre kell tenni a pumpát?
Arra ami a tankból jön ,vagy arra ami egy légtelenitő szelepre emlékeztet?
van egy T elág,az a résolajvisszavezetés a tankba.Van egy cső a tankból és egy a nagynyomású pumpáról.Ha leveszed a nagynyomású pumpa felé menő csövet,a pumpával feltudod szippantani a szűrőn keresztül az olajat a tankból.Ha megjelent az olaj,akkor indulnia kell néhány tekerésre.Visszaejteni nem fogja,mert van visszacsapó szelep. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:36:43 »

Na igen mielőtt elvontatta mondta, hogy nem biztos, hogy megy valamire mert ami nekik van programjuk az nem kompatibilis a nemtudom mivel szal mindegy. Most megnézi holnap az üzemanyagszűrőt (mikor megvettük nem volt cserélve szal azt se tudjuk mikor volt ha volt cserélve Roll Eyes szomoru1) ha ott minden oké akkor a porlasztócsúcs. Ennyire jutott ma holnap talán többet tudunk.
Ja azt mondta nem szereti az ilyen típusú autókat mondtam neki ne szeresse csinálja meg az a mi dolgunk hogy szeressük Grin
Ja meg azt is mondta hogy vontatás közben egyszer megpróbálták beindítani akkor meg minden szépen működött majd a szervízbe megint semmi Huh?
Az üzemanyagszűrőtől lehet az a kopogás a motornál??? Huh?
Hogy rohadna meg az olyan állat aki vontatásközben akarja beröffenteni  falbav Mégis mit gondolt? Ha le van tíltva  abefecskendezés akkor majd a levegőben lévő galamfingtól fog beindúlni  falbav Ugye többnyire ladákat és egyéb volt szocialista beli csodákat szerelt eddig? Gondolom 2003 decemeber előtti gyártású a gép amit egy szokványos codereaderrel nem lehet olvasni. 2001 és 2003 között a TDCI-k és TDDi-knél egy GM klón J1850VPW interfacet alkalmaztak a mondeokban. 2003 december után (nem éles átmenettel 1-2  hónap lehet csúszás) pedig már a ford saját J1850PWM interface-t Keress olyat aki látja rendesen és törölje a hibakódokat vagy az életbe nem indítjátok be.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:40:52 »

Vagy leveszed és feltöltöd, vagy addig nyekteted az indító motorral, amíg a szivattyú feltölti  integet2
Egy ilyen nyekegtetés felér vagy 80ekm normál futás alatti kopással. Inkább töltse fel a szűrőt.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:43:50 »

többszöri 20-25 mp es inditózás? szerintem annak a szivattyunak sanyimunyi szomoru1 a leváló fémkopadék meg hazavágja a csucsokat is rinya
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:45:36 »

többszöri 20-25 mp es inditózás? szerintem annak a szivattyunak sanyimunyi szomoru1 a leváló fémkopadék meg hazavágja a csucsokat is rinya
Nem kíméled a srácot!!!!!!!!!! wow1 wow1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:51:11 »

demost ne is haragudj...hogy lehet ugy szürőt cserélni hogy nem töltöm fel??? most nem kötekedésböl de ha ennyi lövése nincs kérdezzen már elötte!(elég jóki társaság ez sztem 5 percen belül valaki leirta volna egy szürőcsere menetét) nem traktor ez hogy majd behuzatom meg beinditom valahogy.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:01:34 »

demost ne is haragudj...hogy lehet ugy szürőt cserélni hogy nem töltöm fel??? most nem kötekedésböl de ha ennyi lövése nincs kérdezzen már elötte!(elég jóki társaság ez sztem 5 percen belül valaki leirta volna egy szürőcsere menetét) nem traktor ez hogy majd behuzatom meg beinditom valahogy.
taps taps taps taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:04:13 »

Hali ismét!

tudom ez ford fórum de van valakinek suzuki tapasztalata? Jelenleg két autónk van az egyik a mondi ami ugye nemrég kifejtettem milyen problémákkal kűzd a másik anyámék suzukija ami gyszercsak nem indult el a szerelő nem talál rajta semmit valaki esetleg valamit? help
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:07:32 »

Hali ismét!

tudom ez ford fórum de van valakinek suzuki tapasztalata? Jelenleg két autónk van az egyik a mondi ami ugye nemrég kifejtettem milyen problémákkal kűzd a másik anyámék suzukija ami gyszercsak nem indult el a szerelő nem talál rajta semmit valaki esetleg valamit? help
Irtam az e-mailedre nézd meg!!!!
Válassz 1 másik szerelöt mert ez a szaki nem az igazi..... gun
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:10:04 »

Hali ismét!

tudom ez ford fórum de van valakinek suzuki tapasztalata? Jelenleg két autónk van az egyik a mondi ami ugye nemrég kifejtettem milyen problémákkal kűzd a másik anyámék suzukija ami gyszercsak nem indult el a szerelő nem talál rajta semmit valaki esetleg valamit? help
Szikra van? Ha nincs akkor elosztó közepén a rugó, vagy trafó.....Ha van, akkor AC nyekk...persze ezer más apróság miatt is működésképtelen lehet, de elsőként ezekre gondolnék. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:13:35 »

Szikra van? Ha nincs akkor elosztó közepén a rugó, vagy trafó.....Ha van, akkor AC nyekk...persze ezer más apróság miatt is működésképtelen lehet, de elsőként ezekre gondolnék. wave

Szikra sincs Ac sem kap áramot és a motordiagnosztikai lámpa sem működik illetve a kilóméter visszajelzés sincs
Naplózva
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:21:37 »

demost ne is haragudj...hogy lehet ugy szürőt cserélni hogy nem töltöm fel??? most nem kötekedésböl de ha ennyi lövése nincs kérdezzen már elötte!(elég jóki társaság ez sztem 5 percen belül valaki leirta volna egy szürőcsere menetét) nem traktor ez hogy majd behuzatom meg beinditom valahogy.
Köszönöm az épitő jelegü választ sokkal előbbre lettem!!!!!
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:23:59 »

Amugy átszivattam a szürön és igy sem lett jobb a helyzet!
Ha neadj isten kifogy a nafta akkor kampec az egész motornak?
Nem fejlődünk visszafelé? Régen volt egy kézi pumpa a szűrő tetején!
Bár ez biztos belekerül az autogyártó 300 forintjába!
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:25:19 »

Szikra sincs Ac sem kap áramot és a motordiagnosztikai lámpa sem működik illetve a kilóméter visszajelzés sincs
wow1 wow1
Akku saruk rendben? Testkábel? Biztosítékok? Egyáltalán jó az akksi?Huh? vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:25:34 »

Köszönöm az épitő jelegü választ sokkal előbbre lettem!!!!!
vinni kell a balhét és türni a zrikát............ eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:27:22 »

wow1 wow1
Akku saruk rendben? Testkábel? Biztosítékok? Egyáltalán jó az akksi?Huh? vigyor3

Akkumulátor működik. Önindító, rádió, világítás, centrálzár kap áramot
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:35:45 »

Sziasztok

Mennyi hidegen és üzemi hőmérsékleten az alapjárat? Mert nekem 750 hidegen és olykor ráz egy kicsit. Melegen már 900 körül van.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tgyugyu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:37:03 »

Mielött ezt megvettem néztem egy Signumot egy kereskedőnél, miközben nézegettük kifogyott belőlle a gázolaj.
Öntött bele 5 lityit és 20 másodperces inditózás után már ketyegett is!
Kicsit dadogott 2 percig majd ment minden tovább.
Naplózva

MkIV. 1,8 tdci
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:38:27 »

Akkumulátor működik. Önindító, rádió, világítás, centrálzár kap áramot
Van biztosíték tábla a motortérben, ott nézz körül, ott lesz a bibi...ne kisméretű biztosítékoknál kutakodj, plussz a csatlakozásokat abban a dobozban nézzétek meg nincsenek-e oxidálódva..
Ez egy kissé off már itt...de legalább TDCi-d is van vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:38:53 »

Üdv!
ha kifogy a nafta: nem fogy ki, illetve, leállitja magát a motor elvileg, mikor a tank tartalma egy bizonyos mennyiség alá csökken!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:40:03 »

nyittassunk 1 bunyuki totyikot a főnivel  taps
vigyor3 beka3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:41:18 »

Van biztosíték tábla a motortérben, ott nézz körül, ott lesz a bibi...ne kisméretű biztosítékoknál kutakodj, plussz a csatlakozásokat abban a dobozban nézzétek meg nincsenek-e oxidálódva..
Ez egy kissé off már itt...de legalább TDCi-d is van vigyor3

Oké tudom mikor belekezdtem már mondtam, hogy tisztában vagyok hogy ford fórum de nem tudtam hirtelen hova fordulni és eddig ez jó kis segítőkész csapatnak tűnt. Köszi neked az eddigi segítséget.

Alf szerintem kibírtad volna enélkül a megjegyzés nélkül wave Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:42:33 »

Mielött ezt megvettem néztem egy Signumot egy kereskedőnél, miközben nézegettük kifogyott belőlle a gázolaj.
Öntött bele 5 lityit és 20 másodperces inditózás után már ketyegett is!
Kicsit dadogott 2 percig majd ment minden tovább.
Szép!
Már a szalonban tönkreteszik az autókat.... Sad
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:45:17 »

Oké tudom mikor belekezdtem már mondtam, hogy tisztában vagyok hogy ford fórum de nem tudtam hirtelen hova fordulni és eddig ez jó kis segítőkész csapatnak tűnt. Köszi neked az eddigi segítséget.

Alf szerintem kibírtad volna enélkül a megjegyzés nélkül wave Wink
lehet,törlöm is.csak a kedvedért! Wink wave


bár nem tom melyik esett rosszul,ezért mindkettőt...... integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:49:29 »

Mielött ezt megvettem néztem egy Signumot egy kereskedőnél, miközben nézegettük kifogyott belőlle a gázolaj.
Öntött bele 5 lityit és 20 másodperces inditózás után már ketyegett is!
Kicsit dadogott 2 percig majd ment minden tovább.
ha úgy állna meg ,ennél is ennyi az újraindítás,......vagy még ennyi sem,mert egyből újraindulna,mert mielőtt kifogyna teljesen a tank,leállítja a motort.majd mikor rátankolsz pöccre indul. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:50:43 »

Sziasztok

Mennyi hidegen és üzemi hőmérsékleten az alapjárat? Mert nekem 750 hidegen és olykor ráz egy kicsit. Melegen már 900 körül van.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:53:39 »

Sziasztok

Mennyi hidegen és üzemi hőmérsékleten az alapjárat? Mert nekem 750 hidegen és olykor ráz egy kicsit. Melegen már 900 körül van.
Nyáron,meleg motornál 750.Hidegben és hidegmotornál 900. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2010.03.16 kedd, 19:57:36 »

Nyáron,meleg motornál 750.Hidegben és hidegmotornál 900. Wink
Köszönöm
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2010.03.16 kedd, 22:51:11 »

Alf!!
Mi tud zörögni hátul??
mármint úgy értem,hogy elég erös kopogó hang jön,a lengéscsillapítók jók nemrég voltak cserélve!!!!
mire kell odanéznem ott hátul???
Csomagtartó üres..... eplus2 eplus2 eplus2
ugyan nem tdci spec de a kézifék bowdenje is zörög szépen, ha elszabadul...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2010.03.16 kedd, 22:58:02 »

lehet,törlöm is.csak a kedvedért! Wink wave


bár nem tom melyik esett rosszul,ezért mindkettőt...... integet2

Egyik sem esett rosszul veszem az adást mindig Cheesy
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2010.03.16 kedd, 22:58:28 »

Sziasztok'

Ötleteket szeretnék kérni a következő problémaegyüttes lehetséges okaira.
1. Mondink villogó izzításjelző kíséretében megállt. Pihentetés után kb 60km után ismét előjött a probléma. Erre azt olvastam, hogy CMP jeladó cserére szorul valószínű na de +ba jött, hogy mikor beindítom az autót rettenet alacsony fordulatszámon éppenhogy kerreg az akkumulátor visszajelző világít a motornál vallmi zörög és nem lehet gázt adni valamint sűrű fehér füst jön a kipufogóbol.
A szerelőnk elvontatta de nem tudom mikor tudja rátenni diagnosztikára mert be van havazva szóval tudnátok esetleg valamit mondani, hogy mire készüljek?
Sürgős lenne.
Köszönöm előre is.
Ez elég gáz. Fehér a füst vagy szürkés?
Az alacsony alapjárat elégtelen üzemanyagmennyiséget jelent. Gázadásra azért nem reagál, mert amíg nincs meg az alapjárat, nincs vezérlés sem az üzemanyag rendszerben (mondeo elektronikus gázpedállal rendelkezik). Az ecu ráadja az indítási nyomást a rail-re, aztán vagy elindul a motor, vagy nem, vagy eléri az alapjáratot,vagy nem.
A sűrű fehéres-szürke, gázolaj szagú füst várhatóan porlasztó hiba, méghozzá áteresztő porlasztót jelenet. Ez nagyon egyenetlen járással párosul (mintha ki akarna ugrani a motor a motortérből)
A fehér füst = víz az égéstérben (pl. átégett hengerfal)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zozo®
Vendég
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2010.03.17 szerda, 12:51:49 »

Látom ott is hozzáértő válaszolt! nyes nyes nyes
2 termosztát van a dízel mk3akban!Főköri és olajköri.Ha mindkettőt cserélték és helyesen rakták össze,akkor miután elérte a hőfok a főtermó nyitását,utána már nem hűlik ki a vízhőfok.Persze -10környékén nehezebben is melegszik be. Wink wave
A gyári kisegítő fűtés,mint halottnak a csók.
Főkörivel kezdtünk, nem is mentünk tovább, kiszedve látszott, hogy nyitva van.... most jó Wink
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2010.03.17 szerda, 13:46:48 »

Sziasztok!
Na megint anglia!
A mondeo kalandos utja veget ert!A kuplung felujitva most tokeletes, nem zorog nem csorog nem csuszik semmi!Most jo!Csak draga volt egy kicsit!
A motor tokeletessen birta az utat nagyon meg vagyok elegedve a fogyasztasaval!Az oda ut atlaga 133Km/h atlagnal 6,1 a visszaute uressen 145Km/h 6,6!
Szerintem ez nagyon jo tehat 2 es fel tank!Megneztem az auto veget a nemeteknel es meglepoen tapasztaltam,hogy 240 korul van igaz mar kicsit feltem tole!A GPS szerint 225 Km/h volt es meg ment volna!(ja az Ingsignia OPC-t nagyon nem tudtam megfogni,de jo poen volt)
A kuplungom meg hat benne volt a pakliba na,de igy is halas lehetek,hogy a hosszu hetvegen ennyien segitettek es ilyen gyorsan!Ja es ennyiert!
Most jo az auto!
A jelszo MINDENKINEK TDCI-t!
Ja es meg egy sok autoba ulten es sokat vezettem,nagyon sokkal megtettem ezt az 4600km-t!DE ezidaig semmivel sem tudtam megdonteni a sajat rekordot,de "o" birta!Franciaorszag-Magyar hatar (Sopron) 11ora!Na  ez nagyon szep egy TDCI-tol asszem!Ja es a lenyeg nem faradtam el!

Ja es itt egy kerdes!Mivel az autot szetbontottak es az akumlatort kivettek elment a magnom es kell a kod!Tudna nekem segiteni?Huh??Fontos lenne!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2010.03.17 szerda, 13:59:49 »

Ha valakinek mostanában volt turbó cseréje és a hibással nem tud mit kezdeni, egy ismerősöm át/megvenné.
Kérem őt keressétek: +36 70 343 9090 (Zoli)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2010.03.17 szerda, 16:48:13 »

A GPS szerint 225 Km/h volt es meg ment volna

Szerintem ehhez kb. 165-170LE kell, vagy egyéb körülmény.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:16:05 »

Szerintem ehhez kb. 165-170LE kell, vagy egyéb körülmény.

Peldaul a Nemet AutoBahn 68 merfoldes teljesen egyenes szakasza?
Gps adat es nem legbol kapott!Az ora 140miles/h mutatott!Az cirka ennyi!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:16:33 »

Szerintem ehhez kb. 165-170LE kell, vagy egyéb körülmény.
Egy jó hosszú lejtőn lefele  nyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:37:31 »

Ha valakinek mostanában volt turbó cseréje és a hibással nem tud mit kezdeni, egy ismerősöm át/megvenné.
Kérem őt keressétek: +36 70 343 9090 (Zoli)
törött tengellyel jó? leömlővel vagy nélküle? Mert maga a csiga meg van még, igaz több darabban, de a leömlőt bunyek megvette. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:47:09 »

Sziasztok!
Ja es itt egy kerdes!Mivel az autot szetbontottak es az akumlatort kivettek elment a magnom es kell a kod!Tudna nekem segiteni?Huh??Fontos lenne!
Kikell húzni a magnót,kellenek a matricán lévő adatok,és a magnó tipusa.Privátban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:06:44 »

Sziasztok wave
Érdeklődnék,hogy 2.0TDCI 130le milyen feszítő görgők vannak benne és hány db-ot kell cserélni.A vízszivtyunál mit kell cserélni és mikor vagy ott is van feszítőgörgő.valami olcsó megoldást ha van!
Köszi a választ.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:17:32 »

Na-Na!!! Az előző 2002-es 130le autóm 5-ös váltóval 5 személlyel, tuning nélkül ment ennyit, nem is egy alkalommal!!!!! Semmi lejtő és hátszél és GPS szerint, nem óra szerint!!! A mostanit még nem üldözöm ennyire, de majd megnézem nemsoká, eddig még csak 210-et mentem vele, de ott még nem volt vége.

Egy jó hosszú lejtőn lefele  nyes
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:28:59 »

Na-Na!!! Az előző 2002-es 130le autóm 5-ös váltóval 5 személlyel, tuning nélkül ment ennyit, nem is egy alkalommal!!!!! Semmi lejtő és hátszél és GPS szerint, nem óra szerint!!! A mostanit még nem üldözöm ennyire, de majd megnézem nemsoká, eddig még csak 210-et mentem vele, de ott még nem volt vége.


Koszonom!
Semmi tunning csak egy 5-os valto es 130 paci!
Aki nem hiszi el az husvetkor kiprobalhatja!
Megy az annyit!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.