Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:04:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639307 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 14:45:27 »

Köszi a választ! Jóáras forrást tudsz esetleg mondani?

A Bárdinál próbáld meg, de nem tudom neked milyen árat mondanak, mert nekem van kedvezményem (40%), így olyan 5e körül volt a Bosch.
3-4 félét árulnak asszem: Armafilt, Man, Bosch, és talán gyárit
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 20:15:31 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni ötletekkel a legegyszerűbbtől a legdrágább verzióig?

2004-es  2.0 -es TDCI mondeom idegesítően eregeti a fekete füstöt magából.
Nem folyamatosan, de alacsony fordulaton és kigyorsításkor is előfordul.
Elöző olajcsere elött füstölt igy, olajcsere után megszünt vagy legalább is nem
tünt fel.
Most 7000 km van az olajban ( ford olaj ) és a szürőkben.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 20:52:51 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni ötletekkel a legegyszerűbbtől a legdrágább verzióig?

2004-es  2.0 -es TDCI mondeom idegesítően eregeti a fekete füstöt magából.
Nem folyamatosan, de alacsony fordulaton és kigyorsításkor is előfordul.
Elöző olajcsere elött füstölt igy, olajcsere után megszünt vagy legalább is nem
tünt fel.
Most 7000 km van az olajban ( ford olaj ) és a szürőkben.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Jasper

És megy rendesen?
Mert a fekete füst = kevés levegő. Ilyenkor nem is megy rendesen.
A leggyakoribb ok a töltőlevegő cső kirepedése, ami miatt nincs meg a megfelelő légfelesleg.
Lehet még:
- EGR szelep hiba, ami miatt állandóan kapja vissza a kipufogó gázt a motor. Ezt a hibát az elektromos szabályozású EGR szeleppel szerelt verzióknál jelzi a fedcomp.
- turbó állítási gond, ha változó geometriás turbóval szerelt a gép. Ha a turbó vezérlése elektronikus, ezt is jelzi a fedcomp.
- MAF szenzor koszolódás vagy hiba (tisztítása ld. főoldalon)
- MAP szenzor hiba.
- kompresszió probléma (dugattyú lyukadás, gyűrűtörés, hajtókar), ami magyarázná az olajcserével kapcsolatos észlelésedet.

Én MAF tisztítással és töltőlevegő cső szemre és fülrevételezésével kezdenék.
Majd töltőnyomás mérés. Onnét meg adódik a további.
Ha nincs eredmény, kompressziómérés kell.

Milyen gépről beszélünk?
A füst tényleg fekete?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 21:04:42 »

És megy rendesen?
Mert a fekete füst = kevés levegő. Ilyenkor nem is megy rendesen.
A leggyakoribb ok a töltőlevegő cső kirepedése, ami miatt nincs meg a megfelelő légfelesleg.
Lehet még:
- EGR szelep hiba, ami miatt állandóan kapja vissza a kipufogó gázt a motor. Ezt a hibát az elektromos szabályozású EGR szeleppel szerelt verzióknál jelzi a fedcomp.
- turbó állítási gond, ha változó geometriás turbóval szerelt a gép. Ha a turbó vezérlése elektronikus, ezt is jelzi a fedcomp.
- MAF szenzor koszolódás vagy hiba (tisztítása ld. főoldalon)
- MAP szenzor hiba.
- kompresszió probléma (dugattyú lyukadás, gyűrűtörés, hajtókar), ami magyarázná az olajcserével kapcsolatos észlelésedet.

Én MAF tisztítással és töltőlevegő cső szemre és fülrevételezésével kezdenék.
Majd töltőnyomás mérés. Onnét meg adódik a további.
Ha nincs eredmény, kompressziómérés kell.

Milyen gépről beszélünk?
A füst tényleg fekete?

Szia!

Köszönöm ez kimerítő volt....
Úgy érzem, hogy megy rendesen.. arra nem panaszkodnék. 2.0    130 pacis Tdci
A füst meg szerintem jó indulattal is sötét szürke.
"jelzi a fedcomp." hibakódot generál?

Üdv:  Jasper


Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 21:12:02 »

A mai nap az én kis csodámat is elérte az izzításjelző villogása!

A jelenség: nyomok egy kövéret  gyorsít mint állat egy pillanatnyi rángás mintha egy henger kihagyna és kigyullad az izzítás jelző. Utána mintha mi sem történt volna megy tovább! Nem áll le simán indul. Ha ujra indítom akkor eltünik a jelzés. Már ma kétszer csinálta. Azt hiszem fel kell keressem Stealt klubtársat egy hibakód olvasásra. Ugy is régen voltam talin.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 21:25:30 »

Szia!

Köszönöm ez kimerítő volt....
Úgy érzem, hogy megy rendesen.. arra nem panaszkodnék. 2.0    130 pacis Tdci
A füst meg szerintem jó indulattal is sötét szürke.
"jelzi a fedcomp." hibakódot generál?

Üdv:  Jasper
Igen, a jelzi a fedcomp azt jelenti, hogy a check engine lámpa világít (vagy az izzításjelző, ha üzemanyag rendszeri hiba van)
Több részlet kell:
- milyen az EGR a gépen: vákuumos/elektromos
- milyen a turbó: fix/változó geometriás  továbbá elektromos vagy vákuumos állítású

Kihagytam az EGR , szívósor pucolást és EGR dugózást. Városi autóknál ez fontos.
érdemes gyorsan a végére járni, mert az erős kormolás miatt károsodhat a turbó, főleg ha változó geometriás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 21:34:12 »

Igen, a jelzi a fedcomp azt jelenti, hogy a check engine lámpa világít (vagy az izzításjelző, ha üzemanyag rendszeri hiba van)
Több részlet kell:
- milyen az EGR a gépen: vákuumos/elektromos
- milyen a turbó: fix/változó geometriás  továbbá elektromos vagy vákuumos állítású

Kihagytam az EGR , szívósor pucolást és EGR dugózást. Városi autóknál ez fontos.
érdemes gyorsan a végére járni, mert az erős kormolás miatt károsodhat a turbó, főleg ha változó geometriás.

Köszi.

Az az egy bajom , hogy ezekre a a kérdésekre  már nem tudok válaszolni. Sad
Tudtok valakit ajánlani Bp 3. kerület - Fót - veresegyház vonzáskörzetében
aki hibakódot tudna olvasni és egy kicsit bele is nézne a motorba mi lehet a baj?

köszi Jasper

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 22:24:29 »

Köszi.

Az az egy bajom , hogy ezekre a a kérdésekre  már nem tudok válaszolni. Sad
Tudtok valakit ajánlani Bp 3. kerület - Fót - veresegyház vonzáskörzetében
aki hibakódot tudna olvasni és egy kicsit bele is nézne a motorba mi lehet a baj?

köszi Jasper
Én tudnék, még a 3. kerület hagyján, de fót meg veresegyház kiesik. IX és V. kerület
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2010.03.30 kedd, 10:03:13 »

Köszi.

Az az egy bajom , hogy ezekre a a kérdésekre  már nem tudok válaszolni. Sad
Tudtok valakit ajánlani Bp 3. kerület - Fót - veresegyház vonzáskörzetében
aki hibakódot tudna olvasni és egy kicsit bele is nézne a motorba mi lehet a baj?

köszi Jasper



Szia!
Dunakeszin tudok korrekt szakembert, ha oda még átjössz,
igaz Fót-tól a távoli végén van Smiley
Ha gondolod privátban megadom az elérhetőséget.

Üdv
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:16:19 »

Az eggyik baráom 2006-os évj. mondeoja is ezt csinálta, végignéztünk mindent rajta, még a légtömegmérőt is átraktuk az enyémből, de semmi javulás nem volt addig, amíg új csúcsokat nem tett az autóba. Garantált 45ezer kilóméterrel vette, de már akkor is nyomott füstöt minden gyorsításkor elég rendesen magából. Most 150ezernél kelett csúcsokat cserélni és megszünt a füstölés!!! falbav


Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni ötletekkel a legegyszerűbbtől a legdrágább verzióig?

2004-es  2.0 -es TDCI mondeom idegesítően eregeti a fekete füstöt magából.
Nem folyamatosan, de alacsony fordulaton és kigyorsításkor is előfordul.
Elöző olajcsere elött füstölt igy, olajcsere után megszünt vagy legalább is nem
tünt fel.
Most 7000 km van az olajban ( ford olaj ) és a szürőkben.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Jasper

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:31:07 »

Az eggyik baráom 2006-os évj. mondeoja is ezt csinálta, végignéztünk mindent rajta, még a légtömegmérőt is átraktuk az enyémből, de semmi javulás nem volt addig, amíg új csúcsokat nem tett az autóba. Garantált 45ezer kilóméterrel vette, de már akkor is nyomott füstöt minden gyorsításkor elég rendesen magából. Most 150ezernél kelett csúcsokat cserélni és megszünt a füstölés!!! falbav


Legelőször is lekellett volna dugózni az egr szelepet, egybeiktatva a szívósortisztítással.
Aztán füst van még a turbócsőrendszer lukasodásából,tömítettlenségéből.
Csúcshiba miatt nem feketén füstöl a tdci!
Nem mintha mosmár nem lenne mind1,csak úgy... Roll Eyes
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:32:46 »

Az eggyik baráom 2006-os évj. mondeoja is ezt csinálta, végignéztünk mindent rajta, még a légtömegmérőt is átraktuk az enyémből, de semmi javulás nem volt addig, amíg új csúcsokat nem tett az autóba. Garantált 45ezer kilóméterrel vette, de már akkor is nyomott füstöt minden gyorsításkor elég rendesen magából. Most 150ezernél kelett csúcsokat cserélni és megszünt a füstölés!!! falbav


A füst színe a lényeg. Amúgy lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:42:58 »

Sziasztok!

Köszönök minden hozzászólást és segítséget.

Annyit tennék hozzá , hogy ma reggel azt figyeltem, hogy inkább alacsony fordulaton füstől. ( kettesben- hármasban leginkább)

köszönöm.

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:45:26 »

Sziasztok!

Köszönök minden hozzászólást és segítséget.

Annyit tennék hozzá , hogy ma reggel azt figyeltem, hogy inkább alacsony fordulaton füstől. ( kettesben- hármasban leginkább)

köszönöm.

Jasper
akko az egr miatt van.alacsony fokozatban múkszik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2010.03.30 kedd, 14:59:34 »

Ahogy bejött a jóidő, újra elkezdett az alacsonyabb alapjárat miatt borzasztóan berregni a szíjtárcsa, csikorogni a szíj, és induláskor fulladozni az autó. Száradjon le a keze annak a Ford mérnöknek, aki ezt a 750-es alapjáratot kitalálta. Dugóban araszolva kész katasztrófa volt az autó.
Hamar betelt a pohár. Mivel most időm is volt, így végre összeraktam a "gyilkos 750-es alapjárat eliminátor és lefulladásgátló" berendezést.
Nagyjából annyit tud, hogy ezres fordulatszám alatt a PCM-nek hátrameneti fokozatot hazudik, amitől az alapjárat megemelkedik kb. 850-900-ra. Ha 1000 fölé nő a fordulat, kis késleltetéssel normál üzemre kapcsol. Így haladáskor nincs teljesítmény csökkenés, és működik a tempomat is.
Így egész kulturált lett az autó viselkedése vagy legalábbis kezdi hozni azt amit egy ilyen kategóriától minimumként elvár az ember.

Íme egy kép az eliminátorról:
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2010.03.30 kedd, 15:08:51 »

Ahogy bejött a jóidő, újra elkezdett az alacsonyabb alapjárat miatt borzasztóan berregni a szíjtárcsa, csikorogni a szíj, és induláskor fulladozni az autó. Száradjon le a keze annak a Ford mérnöknek, aki ezt a 750-es alapjáratot kitalálta. Dugóban araszolva kész katasztrófa volt az autó.
Hamar betelt a pohár. Mivel most időm is volt, így végre összeraktam a "gyilkos 750-es alapjárat eliminátor és lefulladásgátló" berendezést.
Nagyjából annyit tud, hogy ezres fordulatszám alatt a PCM-nek hátrameneti fokozatot hazudik, amitől az alapjárat megemelkedik kb. 850-900-ra. Ha 1000 fölé nő a fordulat, kis késleltetéssel normál üzemre kapcsol. Így haladáskor nincs teljesítmény csökkenés, és működik a tempomat is.
Így egész kulturált lett az autó viselkedése vagy legalábbis kezdi hozni azt amit egy ilyen kategóriától minimumként elvár az ember.

GR8!
Nem zavar be más elektromos vezérlésbe? gondolom a tolatólámpa mechanikus..., a sötétedős tükröt nem zavarja meg?

Én inkább a szabadon futós generátorral szemezek meg az Alf féle alu-szilentes feszítővel.
 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2010.03.30 kedd, 15:19:17 »

GR8!
Nem zavar be más elektromos vezérlésbe? gondolom a tolatólámpa mechanikus..., a sötétedős tükröt nem zavarja meg?

Én inkább a szabadon futós generátorral szemezek meg az Alf féle alu-szilentes feszítővel.
 


Nem zavar be, mert csak a PCM-re menő szálra ad feszültséget, a többi irány (pl. tolatólámpa) le van diódázva. A 750 nem csak attól rossz, hogy berreg a tárcsa.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2010.03.30 kedd, 15:29:47 »


Íme egy kép az eliminátorról:


Apukám Te nem vagy semmi...  eljen eljen worship

Néhány embert felvehetnének innen a Ford mérnökei közé. Azt hiszem sokat javítana a típus megitélésén...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2010.03.30 kedd, 15:41:10 »

Apukám Te nem vagy semmi...  eljen eljen worship

Néhány embert felvehetnének innen a Ford mérnökei közé. Azt hiszem sokat javítana a típus megitélésén...
Mondjuk sokkal egyszerűbb lenne, ha a Ford szervizesek között lenne valaki annyira szakértő, hogy tudná hol kell az alapjárati fordulatszámot módosítani a PCM-ben. Vagy ha ezek problémák visszajutnának a megfelelő helyre, ahol intézkedni is tudnak.
Akkor nem kéne ilyen nyakatekert kerülő megoldásokat kitalálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2010.03.30 kedd, 16:46:04 »

Mondjuk sokkal egyszerűbb lenne, ha a Ford szervizesek között lenne valaki annyira szakértő, hogy tudná hol kell az alapjárati fordulatszámot módosítani a PCM-ben. Vagy ha ezek problémák visszajutnának a megfelelő helyre, ahol intézkedni is tudnak.
Akkor nem kéne ilyen nyakatekert kerülő megoldásokat kitalálni.
Chiptuninggal nem lehet fordulatszámot emelni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2010.03.30 kedd, 17:19:06 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem!!

Nem régen vettem egy 2003 as TDCI 130 lóerős Mondeót.

Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítást jelző lámpa, és a motorból elveszett az erő.
Újraindítással nem sikerült a problémát orvosolni. A Google ben keresgetve találtam típushibákra és ott porlasztócsúcsot és főtengely jeladót mondták típushibának, ezeket már cseréltem. Olyan kérdésem lenne hogy  izzítórelé hol lehet az autóban? Ha a főbiztosítékot kiveszem akkor is folyamatos az izzítás.  Vélemény?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2010.03.30 kedd, 17:38:27 »

Chiptuninggal nem lehet fordulatszámot emelni?
Nekem most csinálták és direkt mondtam a srácnak, hogy ha lehet, akkor emelje az alapjáratot 800-ra. Azt mondta, hogy elvileg lehet, de nem jött be.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2010.03.30 kedd, 18:47:27 »

Ahogy bejött a jóidő, újra elkezdett az alacsonyabb alapjárat miatt borzasztóan berregni a szíjtárcsa, csikorogni a szíj, és induláskor fulladozni az autó. Száradjon le a keze annak a Ford mérnöknek, aki ezt a 750-es alapjáratot kitalálta. Dugóban araszolva kész katasztrófa volt az autó.


A 2.2-nek magasabb az alapjárata, ahogy érzem. Nekem a 3. osztás felett áll a mutató kb. 1.5-2 mm-rel. Nagyon finom a járása. Most, ilyen melegben nyitott ablaknál azt hittem, leállt a motor, olyan simán járt 3 perccel hidegindítás után.
Ilyen különbség lenne a két motor között?
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2010.03.30 kedd, 19:23:56 »

Nem zavar be, mert csak a PCM-re menő szálra ad feszültséget, a többi irány (pl. tolatólámpa) le van diódázva. A 750 nem csak attól rossz, hogy berreg a tárcsa.

Gratula az átalakításhoz! Miért rossz még a 750-es alapjárat?
 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2010.03.30 kedd, 19:38:32 »

Chiptuninggal nem lehet fordulatszámot emelni?

Szerintem a facelifteseknek már mindnek 800-850 az alapjárata, így biztos,h át lehet írni az ECU-ban.
Nekem egyébként 800-820 az alapjáratom, de így is berreg kicsit...
Mikor megvettem még egész kúltúrált volt, most már egyre jobban berreg, ezért én is a szabadonfutós generátorral és alubetétes feszítővel szemezek...
De nem tudom,h várjam meg míg teljesen beszarik vagy csináljam meg előtte?
A szíjfeszítőt szerintem  megcsinálom tavasszal, mert még nem volt cserélve soha a szíj és azt is cserélnem kéne (már 5 éves és 70e km van bent), de a generátor berheléshez kellene egy minta szíjtárcsa.....
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:04:38 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem!!

Nem régen vettem egy 2003 as TDCI 130 lóerős Mondeót.

Menet közben egyszer csak elkezdett villogni az izzítást jelző lámpa, és a motorból elveszett az erő.
Újraindítással nem sikerült a problémát orvosolni. A Google ben keresgetve találtam típushibákra és ott porlasztócsúcsot és főtengely jeladót mondták típushibának, ezeket már cseréltem. Olyan kérdésem lenne hogy  izzítórelé hol lehet az autóban? Ha a főbiztosítékot kiveszem akkor is folyamatos az izzítás.  Vélemény?
Huh?
Cseréltél porlasztókat és CMP jeladót és még mindig ott van a hibajelzés villogó izzításjelző formájában?
érdekes...
Ha főrelé lenne, el sem indulna.
Izzítani biztos nem izzít, mert nincs szükség rá, csak nagy hidegben.

hibakódok kellenek a továbblépéshez.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:08:18 »

Szerintem a facelifteseknek már mindnek 800-850 az alapjárata, így biztos,h át lehet írni az ECU-ban.
Nekem egyébként 800-820 az alapjáratom, de így is berreg kicsit...
Mikor megvettem még egész kúltúrált volt, most már egyre jobban berreg, ezért én is a szabadonfutós generátorral és alubetétes feszítővel szemezek...
De nem tudom,h várjam meg míg teljesen be***ik vagy csináljam meg előtte?
A szíjfeszítőt szerintem  megcsinálom tavasszal, mert még nem volt cserélve soha a szíj és azt is cserélnem kéne (már 5 éves és 70e km van bent), de a generátor berheléshez kellene egy minta szíjtárcsa.....

Hát nekem F1-es, EURO3-as, FMBA kódú motorral, 501Z-s porlasztókkal, 750 1/min alapjárattal (bizonyos körülmények között 900)
Berreg. Biztos nem csináltatom meg, csak ha darabjaira hullik. 80eFt volt a teljes szett csere, 3000 km után megint szól. Az a teóriám, hogy a városi használat nyírja ki a segédszíj rendszert. Így tehát ha lesz rá felesleges pénzem, megcsináltatom a szabadonfutós generátort meg az Alf féle aluszilentet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:29:31 »

Szerintem a facelifteseknek már mindnek 800-850 az alapjárata, így biztos,h át lehet írni az ECU-ban.
Nekem egyébként 800-820 az alapjáratom, de így is berreg kicsit...
Mikor megvettem még egész kúltúrált volt, most már egyre jobban berreg, ezért én is a szabadonfutós generátorral és alubetétes feszítővel szemezek...
De nem tudom,h várjam meg míg teljesen be***ik vagy csináljam meg előtte?
A szíjfeszítőt szerintem  megcsinálom tavasszal, mert még nem volt cserélve soha a szíj és azt is cserélnem kéne (már 5 éves és 70e km van bent), de a generátor berheléshez kellene egy minta szíjtárcsa.....

Ha nálad 800 fölötti az alapjárat, akkor örülhetsz.
Nekem faceliftes van, és melegben bizony 750 az alapjárat. Az még gyanús, hogy ez az alacsony alapjárat (és vele a hátrameneti alapjárat emelés) egy szoftverfrissítéssel jött be.
A 750-nek még az a baja, hogy egyesben induláskor (főleg dugóban araszoláskor) csúnyán nyikkan a generátorszíj, de még alapjáraton is "csicsereg" egy kicsit. Ezen a szabadonfutó generátor szíjtárcsa segíthet.
Ezen kívül az is a gondom, hogy baromi könnyen lefullad az autó, és ebből volt már kényelmetlen helyzetem. Sz@r ügy, ha az ember állásból akar besorolni, az autó meg beugrik a sáv feléig, azután egy szempillantás alatt leáll. Lehet mondani, hogy béna vagyok, de bő 20 év rutinom van, gond nélkül elmegyek idegen autóval, a sajátommal meg rendszeresen bénázok. Most ez a probléma is gyakorlatilag megszűnt. Normálisan el lehet indulni, mint egy bármilyen átlag autóval.
Én már súlyos tízezreket költöttem erre a problémára. Minden ki lett cserélve, és volt is két hét, amikor nem berregett. Költhetnék most generátor átalakításra, de nekem ez így egyszerűbb, nagyságrenddel olcsóbb, és a lefulladásgátlás miatt hatásosabb is.
Az elektronika egy kapcsolóval kiiktatható, bármikor tudom demonstrálni a különbséget.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:39:43 »

Ezeket mind végigjátszottuk rajta, de semmi változás nem történt. gun Én is elcsodálkoztam rajta, amikor csúcsere után megszünt a füstölés, mert még nem halottam ilyenről, igaz arról sem hogy füstöl egy Tdci ha minden oké vele!! falbav


Legelőször is lekellett volna dugózni az egr szelepet, egybeiktatva a szívósortisztítással.
Aztán füst van még a turbócsőrendszer lukasodásából,tömítettlenségéből.
Csúcshiba miatt nem feketén füstöl a tdci!
Nem mintha mosmár nem lenne mind1,csak úgy... Roll Eyes
 Wink wave
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:59:17 »

Legelőször is lekellett volna dugózni az egr szelepet, egybeiktatva a szívósortisztítással.
Aztán füst van még a turbócsőrendszer lukasodásából,tömítettlenségéből.
Csúcshiba miatt nem feketén füstöl a tdci!
Nem mintha mosmár nem lenne mind1,csak úgy... Roll Eyes
 Wink wave
Ez a füstölés engem is érint. Csak kigyorsításkor jellemző, van amikor direkt figyelem és olyankor hiába taposom, nem csinálja. Néha meg jól odakormolok az utánam jövőnek. EGR dugózás nem javasolt nála a motorkódjából kifolyólag. De más megoldás csak van?! Vagy nincs? Bizonytalan vagyok. Vagy nem? Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:00:42 »

Ide irok mert úgyérzem ide tartozik...
sajnos naivságomnak köszönhetően átvertek engem is,de nem szeretném hogy emiatt másoknak ne legyen jó....
3 porlasztóval átvertek,sajna....emiatt bizonyos dolgokat változtatnom kell,mivel ezeket nekem előre kikell fizetnem,hisz nem én gyártom őket,és mint emlitettem már szivességet teszek gyakorlatilag azoknak akiknek kell,a hasznom pedig jelentéktelen!
De sajnos még eztis kihasználják szembesülnöm kellett vele, emiatt sajna 100.000ft fölötti összeggel bánja a pénztárcám.
Aki vállalja a feltételeket annak ugyan ugy vadiuj,bontatlant tudok intézni,mint eddig.
Sajnálom hogy ez van de tisztázni szeretném a dolgokat.


« Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 21:33:24 írta Bunyek » Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:38:44 »

Valaki lemondta? Nekem biztos kell a megbeszélt 3db + a Go szűrő és csütörtökön ahogy beszéltük ha jössz akkor átveszem....
A maradék meg biztos hamar elfogy! bár tudom, hogy nem vigasztal ilyenkor, ha benne áll a pénzed!  szomoru1


Ide irok mert úgyérzem ide tartozik...
sajnos naivságomnak köszönhetően átvertek engem is,de nem szeretném hogy emiatt másoknak ne legyen jó....
3 porlasztóval átvertek,sajna....emiatt bizonyos dolgokat változtatnom kell,mivel ezeket nekem előre kikell fizetnem,hisz nem én gyártom őket,és mint emlitettem már szivességet teszek gyakorlatilag azoknak akiknek kell,a hasznom pedig jelentéktelen!
De sajnos még eztis kihasználják szembesülnöm kellett vele, emiatt sajna 100.000ft fölötti összeggel bánja a pénztárcám.
Aki vállalja a feltételeket annak ugyan ugy vadiuj,bontatlant tudok intézni,mint eddig.
Sajnálom hogy ez van de tisztázni szeretném a dolgokat.



« Utoljára szerkesztve: 2010.03.30 kedd, 21:45:18 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:39:11 »

Huh?
Cseréltél porlasztókat és CMP jeladót és még mindig ott van a hibajelzés villogó izzításjelző formájában?
érdekes...
Ha főrelé lenne, el sem indulna.
Izzítani biztos nem izzít, mert nincs szükség rá, csak nagy hidegben.

hibakódok kellenek a továbblépéshez.

Kb 30 km/h ra képes az autó okádja a füstöt. Már 2 helyen voltunk hibakódot olvastatni, de nem kommunikál egyikkel sem. Az autón Porlasztók, főtengely jeladó, és izzítógyertya csere is történt.

Most autóvillamossági szerelőnél van a kocsi, meglátjuk mit tud vele kezdeni. Minden javaslatot szívesen várok!
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:48:36 »

Köszönöm mindenkinek a segítségét!  wave
Ma VIK felprogramozta az 1.henger porlasztócsúcsát ( hibakód: P2336 ) , azóta szuperül megy a gép! Ezúton is köszönet neki!
Remélem most már sokáig nem lesz bajom a géppel!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2010.03.30 kedd, 22:31:54 »

Szerintem a facelifteseknek már mindnek 800-850 az alapjárata, így biztos,h át lehet írni az ECU-ban.
Nekem egyébként 800-820 az alapjáratom, de így is berreg kicsit...
Mikor megvettem még egész kúltúrált volt, most már egyre jobban berreg, ezért én is a szabadonfutós generátorral és alubetétes feszítővel szemezek...
De nem tudom,h várjam meg míg teljesen be***ik vagy csináljam meg előtte?
A szíjfeszítőt szerintem  megcsinálom tavasszal, mert még nem volt cserélve soha a szíj és azt is cserélnem kéne (már 5 éves és 70e km van bent), de a generátor berheléshez kellene egy minta szíjtárcsa.....

Nekem is 750 az alapjárat melegen.  Egyszer cseréltem 95 ezernél ateljes generátor oldali szíj+feszítő+tárcsa készletet. Most van benne 135 ezer és lekopogom, még mindig csendes. Viszont sokat mentem autópályán.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2010.03.30 kedd, 22:46:40 »

Kb 30 km/h ra képes az autó okádja a füstöt. Már 2 helyen voltunk hibakódot olvastatni, de nem kommunikál egyikkel sem. Az autón Porlasztók, főtengely jeladó, és izzítógyertya csere is történt.

Most autóvillamossági szerelőnél van a kocsi, meglátjuk mit tud vele kezdeni. Minden javaslatot szívesen várok!

már faceliftes? 2003on belül mikori?
Lehet turbó hiba is a füstölés.
Be kell vinni VIK-hez, ha BP-i vagy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2010.03.30 kedd, 23:55:38 »

Kb 30 km/h ra képes az autó okádja a füstöt. Már 2 helyen voltunk hibakódot olvastatni, de nem kommunikál egyikkel sem. Az autón Porlasztók, főtengely jeladó, és izzítógyertya csere is történt.

Most autóvillamossági szerelőnél van a kocsi, meglátjuk mit tud vele kezdeni. Minden javaslatot szívesen várok!

Ha villanyos a turbovezérlő, az is okozhat ilyen hibát. Nézd meg indítás után, elmozdul-e rudazat a turbo tetején. Ha kijön, de aztán egyből vissza is megy, akkor vezérlőhiba van. A hibakód olvasós műszer tud turbonyámást is mérni, ebből következtetni lehet a turbo állapotára. Lehet még turbócső repedés is, ez esetben keress olajos-trutyis szennyeződést a gumicsöveken, jellemzően az EGR előtti cső szokott elpukkanni.
A porlasztók kódjait ugye beírtátok az ecu-ba?
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.31 szerda, 00:02:48 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2010.03.31 szerda, 05:02:03 »

Sziasztok!
Van valami jó forrásotok gázolajszűrőre? 2002-es TDCI-hez kellene. Jól gondolom, hogy csakis gyári jöhet szóba, ugyi?  smile
Köcce!
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg401078#msg401078 és pl: http://mondeo.hu/index.php?topic=167.0
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2010.03.31 szerda, 05:05:33 »

Hamar betelt a pohár. Mivel most időm is volt, így végre összeraktam a "gyilkos 750-es alapjárat eliminátor és lefulladásgátló" berendezést.
...http://kepfeltoltes.hu/thumb/100330/20100330244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]...
Írd meg majd a hosszab távú tapasztalatokat. Kérdés: mennyiből jön ki a kütyü? Beszereled másnak is (természetesen tisztes pénzért)?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2010.03.31 szerda, 08:55:45 »

Írd meg majd a hosszab távú tapasztalatokat. Kérdés: mennyiből jön ki a kütyü? Beszereled másnak is (természetesen tisztes pénzért)?
A kütyü normálisan legyártva kb. 5 ezer lenne, és egy óra alatt beszerelhető. Én nem biztos, hogy vállakoznék a beszerelésre, de találnék rá embert.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:31:55 »

A kütyü normálisan legyártva kb. 5 ezer lenne, és egy óra alatt beszerelhető. Én nem biztos, hogy vállakoznék a beszerelésre, de találnék rá embert.
Pedig a tiéden is nagyon jól néz ki a led furata Smiley  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:44:43 »

már faceliftes? 2003on belül mikori?
Lehet turbó hiba is a füstölés.
Be kell vinni VIK-hez, ha BP-i vagy.

2003 06 hónap.
Székesfehérvári vagyok, és örültem hogy el tudtam vele vánszorogni a villamos szakihoz.

Turbó elvileg jó, csöveket átnézem. Gondoltam hogy lesz vele probléma mert nem kevés KM van szegényben.
Naplózva
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:47:27 »

Ha villanyos a turbovezérlő, az is okozhat ilyen hibát. Nézd meg indítás után, elmozdul-e rudazat a turbo tetején. Ha kijön, de aztán egyből vissza is megy, akkor vezérlőhiba van. A hibakód olvasós műszer tud turbonyámást is mérni, ebből következtetni lehet a turbo állapotára. Lehet még turbócső repedés is, ez esetben keress olajos-trutyis szennyeződést a gumicsöveken, jellemzően az EGR előtti cső szokott elpukkanni.
A porlasztók kódjait ugye beírtátok az ecu-ba?

Porlasztók kódját nem írtuk bele mert ugyan azok a kódok, meg miután cserélve lett benne az összes porlasztó utána ment.

Megnézem ezt a turbovezérlőt is. Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:50:22 »

Porlasztók kódját nem írtuk bele mert ugyan azok a kódok, meg miután cserélve lett benne az összes porlasztó utána ment.

Megnézem ezt a turbovezérlőt is. Köszönöm a segítséget.
kevés az infó, így kicsit nehéz segíteni.
Ezek szerint felújíttattad a porlasztókat?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FEFECAPRI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2010.03.31 szerda, 12:02:03 »

kevés az infó, így kicsit nehéz segíteni.
Ezek szerint felújíttattad a porlasztókat?

Vettem  4 használtat azokat beleraktam addig amíg a 4 másik fel lett újítva.

De azokkal is működött.
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 06:59:58 »

Szívósor takarítást csinált már valaki? Kellett cserélni bármit utána (tömítés, egyéb)? Hétvégén tervezem a dolgot, és felkészülnék rá!
köszi
Miklós
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 10:02:06 »

Szívósor takarítást csinált már valaki? Kellett cserélni bármit utána (tömítés, egyéb)? Hétvégén tervezem a dolgot, és felkészülnék rá!
köszi
Miklós
Érdemes készülni rá sok kesztyűvel, brigéciolla, féktisztítóval, kisméretű kefével, lavorral, sok ronggyal. EGR-t is érdemes tisztítani, dugózni vele együtt.
Vegyél 8 db szívósor-blokk közötti tömítést és 1 db egr-szívósor közötti tömítést vész esetére. Ha nagyon oda van égve a szívósor tömítése a blokkra, hajlamos sérülni. A csere amúgy sem árthat neki....

Jó koszos meló.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 12:24:05 »

Valaki be tudná nekem linkelni azt a képet, amin a generátor szíjfeszítő javítása van? worship worship
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 12:38:53 »

Köszi,

besoppingolok Smiley

üdv

Miklós


Érdemes készülni rá sok kesztyűvel, brigéciolla, féktisztítóval, kisméretű kefével, lavorral, sok ronggyal. EGR-t is érdemes tisztítani, dugózni vele együtt.
Vegyél 8 db szívósor-blokk közötti tömítést és 1 db egr-szívósor közötti tömítést vész esetére. Ha nagyon oda van égve a szívósor tömítése a blokkra, hajlamos sérülni. A csere amúgy sem árthat neki....

Jó koszos meló.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.01 csütörtök, 12:46:16 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2010.04.02 péntek, 08:56:35 »

Kíváncsiságból leszedtem a turbó hővédő lemezt, és érdekes dolgot tapasztaltam. Egy szabályos koromcsík rakódott le a hővédő lemez belső oldalára. Úgy néz ki, hogy a lapátállító mechanika felől jön. Ez természetes dolog vagy valamilyen tömítetlenségi hiba?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.