Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:03:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623831 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2950 Dátum:
2010.04.24 szombat, 19:13:40 »
Hát nem tudom asszem egy darabig nekem így is durva lesz
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2951 Dátum:
2010.04.24 szombat, 19:23:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 19:03:45
olyankor jön a chip
Áhh, ne essünk túlzásba. Ésszel kell tudni, hogy ez azért nem kevés.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2952 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:42:13 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.24 szombat, 17:21:00
Mi ez valami Űrhajó? Itt ilyen nyomások vannak...
nem csoda ha péppé megy egy idő után. Mondjuk volt valamiféle rakéta filingem, amikor kipróbáltam a 2,2-est.
Érzékeny dolog ez. A nagy üzemi nyomású alkatrészek védelme érdekében érzékeny a vezérlés az üzemanyag rendszeri nyomás határértékeire. Azaz az ECU mindenképp "szól", ha a CR rendszer nyomásával gond van (alacsony/magas a várt értékhez képest), de ha jó a nyomás, hibás prolasztó esetében sem szól.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2953 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:50:28 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.24 szombat, 17:21:00
Mi ez valami Űrhajó? Itt ilyen nyomások vannak...
nem csoda ha péppé megy egy idő után. Mondjuk volt valamiféle rakéta filingem, amikor kipróbáltam a 2,2-est.
a CR nyomás relativ. Pont a 2,2-esnél kissebb lesz a fajlagos terhelés a csúcson mint a 2,0-n mert más a porlasztócsúcs. Mondanám hogy elmélet de én 0 km-óta használom az enyémet és már beleraktam 200k km-et semmi gond. Amint az várható volt se a csúcsok se a egyébb nem akar meghalni. Illetve van egy gyengéje az EGR szelep de azt dugózni kell, ja meg most cserélem az első csapágyat amit 100eKm-ként illene
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2954 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:54:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 19:03:45
olyankor jön a chip
Vagy már ilyenkor az ember elkezdi nézegetni a konkurenciát mert azok már kijöttek a biturbos motorokkal (250CDI, D5)
Úgy látszik elvitte a válság a biturbo 2,2TDCi-t
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2955 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:59:03 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 21:54:06
Vagy már ilyenkor az ember elkezdi nézegetni a konkurenciát mert azok már kijöttek a biturbos motorokkal (250CDI, D5)
Úgy látszik elvitte a válság a biturbo 2,2TDCi-t
és hozott helyette luxus adót....170 le felett
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2956 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:15:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.24 szombat, 21:59:03
és hozott helyette luxus adót....170 le felett
Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2957 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:19:27 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 22:15:55
Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.
te mit tudsz amit mi nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2958 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:20:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 12:46:45
Már az ügyintézővel régóta tegeződünk és megcsörget ha készült kép....
És honnan hív az ügyintéző? Honnan ismered? Az ország másik végéről tartjátok a kapcsolaot?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2959 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:22:43 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 22:15:55
Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.
Hú akkor hétfőtől 3 millióval többen fognak adót fizetni....egyből vinné valamire ez az ország
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2960 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:23:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 22:19:27
te mit tudsz amit mi nem??
Hát olvasom a pravdát meg hallgatom az igéreteket, azokból ma még van bőven.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2961 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:24:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.24 szombat, 22:22:43
Hú akkor hétfőtől 3 millióval többen fognak adót fizetni....egyből vinné valamire ez az ország
A próféta szóljon belőled
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2962 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:24:42 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 22:15:55
Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.
Én is ezt mondom mindenkinek... de általában hülének néznek..
Meg azt is szoktam mondani, hogy:
- szharból nem lehet várat építeni
- május 17-től nem építik át a kerítéseket, hogy kolbászból legyen
- stb
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2963 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 09:41:51 »
Ha mindenki csak egy hónapban annyit adót fizetne amennyit én, az ország világelső lenne. Elegem van az adózásból. Kaksi ez az ország az a baj. És attól tartok, hogy az a bizonyos "kánaán" a parlamenti érdeklődés hiányában határozatlan ideig elmarad.
Legalábbis ami a hazánk egyszerű halandóit illeti.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2964 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 20:15:24 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.24 szombat, 11:23:52
A csúcsok biztos megadták magukat,de hogy a nagynyomású azt erősen kétlem-eseély van rá ,de az elgurul kumma sokat.Arról nem beszélve,hogy kiderüljön,hogy a pumpedli kaka,ahhoz próbapadra kellene rakatni pl. Itt:
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Egészen addig amíg nincs meg egy ilyen szakvélemény,addig több mint valószínű,hogy a pumpedli jó.Ha nincs a szűrőben fémreszelék,akkor meg szinte biztos.
Ez mondjuk -200e ft,ha nem kell kicserélni.Ha mégis kicseréltetik veled,akkor ők vannak beljebb egy új szivattyúval.
Szóval valószínú,hogy a csúcsok behaltak,de pumpát csak akkor cseréltess,ha van róla szakvélemény neves szakműhelyből,bemondásra ne!
Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2965 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 20:21:13 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.25 vasárnap, 20:15:24
Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...
jártak itt már úgy, hogy az ecu elfelejtette a csúcsok kalibrációs kódjait és nem indult a gép
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2966 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 20:42:17 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.25 vasárnap, 20:15:24
Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...
hát igen vannak olyan emberek akiknek mikronos és röntgen szemük van.....pl főnököm,
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2967 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 21:34:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.25 vasárnap, 20:21:13
jártak itt már úgy, hogy az ecu elfelejtette a csúcsok kalibrációs kódjait és nem indult a gép
Az az igazság, hogy egy "kicsit" ideges lettem, hogy meg leszek szívatva ezzel a nagynyomású szivattyúval, és azt is kicserélik, meg a porlasztókat is, és kifizetem egy fél autó árát... Ameddig nem írtátok ezeket, csak azon idegeskedtem, hogy a szivattyú ne kerüljön majd sokba.
Naplózva
kanyo.zoltan
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2968 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 22:47:02 »
Sziasztok!
2002.12 havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!!
Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?
előre is köszi!!!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2969 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 23:03:37 »
Idézetet írta: kanyo.zoltan - 2010.04.25 vasárnap, 22:47:02
Sziasztok!
2002.12 havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!!
Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?
előre is köszi!!!
Nagy valószínűséggel porlasztócsúcs csere előtt állsz. Csináltass egy poharazást is a csúcsokról, abból látni fogják hogy melyik halódik. Átmeneti olcsó megoldás lehet kb 10ekm-re a felprogramozás, de nem szerencsés mert dugó lyukadást is okozhat. Célszerű de drága mulatság cserélni mind a 4-et.
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2970 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 23:08:55 »
hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár...
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2971 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 23:19:06 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.25 vasárnap, 23:08:55
hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár...
Bírják azok csak nem mindegy hogy ténylegesen mennyi a futásteljesítmény. Dühítően könnyű visszatekerni tekerni bármely autó km óráját. Egy mondeoét meg még ennél is könnyebb.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2972 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 23:47:03 »
Idézetet írta: kanyo.zoltan - 2010.04.25 vasárnap, 22:47:02
Sziasztok!
2002.12 havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!!
Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?
előre is köszi!!!
Pontosan ugyan így kezdte nekem is. Jövőhéten ha minden igaz már okosabb leszek, mert most e miatt van szervizben a kocsi. Remélem jó híreim lesznek
Naplózva
una038
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2973 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 00:16:30 »
Sziasztok
Ti bölcs emberek, és dr. House-t megszégyenítő diagnoszták vagytok, segítsetek kérlek. Hosszú lesz. 2002 12. havi 2.0 TDCi Mondeóm van, automata, 205000 km. A szokásos dolgok (csúcs, szíjak, feszítő, miegyéb) már mind megvoltak, vigyázok az autóra, szeretem, ő is engem. Roppant érzékeny vagyok mindenféle rendellenes zajra, így általában már azelőtt ki szokott derülni a készülő turpisság, mielőtt valami komolyabb baj kialakulna. A szerviz, ahová járok, mindig korrekt partner volt egy kis nyomozásban, de most vakarják a fejüket, sőt, a végére szelektív hallásuk is lett.
Az autóval az a baj, hogy valami morog benne. Konkrétan ha gyorsítok, szépen váltogat felfelé a váltó, a 4. és az 5. fokozatban, amikor hosszabb az áttétel, és alacsony a fordulat, szörnyű morgás keletkezik, még a kasznin is érezni a rezgést. Olyasmi a hang, mintha alulról egy taliga apró manó fúrná az alját egy hipermarketben vásárolt ütvefúróval. Legfőképp 1800 és 2200 között (tehát a leggyakrabban használt fordulatokon) jön elő, de csak akkor, ha gyorsítok, vagy egy emelkedő miatt több gázt kell adni. Először váltóra gyanakodtam, de a szerviz hívott egy automatás gurut, aki megerősítette, hogy a váltó funkcionálisan abszolút rendben van. Találgattam, hogy hátha valahol lóg a kipufogórendszer, és az rezonál valahova a kasznihoz. Talált is a szerviz egy elszakadt gumi felfogatást, de a hang, az maradt. Akkor aztán valamelyik motortartó bakra tippeltem, az alján, a váltónál lévő helyére be is került egy új próbaképpen, de a helyzet mit sem változott. A többi bak cseréjére az volt a válasz, hogy azt "próbáljuk ki" alapon nem lehet kicserélni, és 36000 HUF darabja, és miután azok rendben vannak, úgysem lesz jobb. (Mondjuk én nézegettem a bakok környékén, nem láttam, hogy bárki is hozzányúlt volna) Különben is, tudjam meg, márkaszervizben már régen elhajtottak volna, mert senki sem ér rá napokig ülni egy ilyen problémán, azonfelül a puszta hang még nem jelent feltétlen rendellenes működést. Kösz.
Na persze ők bolondok lennének elhajtani, hiszen az összes céges Transitot ők kendácsolják (elég jól), és nyilván ott hagyhatnám még napokig az autót, hátha találnak valamit - de az biztos, hogy véget ért a tudomány. Szóval a kérdés az, hogy ismert-e automata Mondeón bármi, ami ki tud lazulni, zörögni, kerregni tud terheléskor, vagy ha ilyen nincs a tudásbázisban, van-e olyan kolléga Budaörsön, vagy a III. kerületben, vagy este akárhol, aki vetne rá egy fület?
Ez utóbbi esetben természetesen nem kívánom ingyen. Bármilyen tippet pedig előre is köszönök!
Üdv
ST
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2974 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 01:19:34 »
Idézetet írta: una038 - 2010.04.26 hétfő, 00:16:30
Sziasztok
Ti bölcs emberek, és dr. House-t megszégyenítő diagnoszták vagytok, segítsetek kérlek. Hosszú lesz. 2002 12. havi 2.0 TDCi Mondeóm van, automata, 205000 km. A szokásos dolgok (csúcs, szíjak, feszítő, miegyéb) már mind megvoltak, vigyázok az autóra, szeretem, ő is engem. Roppant érzékeny vagyok mindenféle rendellenes zajra, így általában már azelőtt ki szokott derülni a készülő turpisság, mielőtt valami komolyabb baj kialakulna. A szerviz, ahová járok, mindig korrekt partner volt egy kis nyomozásban, de most vakarják a fejüket, sőt, a végére szelektív hallásuk is lett.
Az autóval az a baj, hogy valami morog benne. Konkrétan ha gyorsítok, szépen váltogat felfelé a váltó, a 4. és az 5. fokozatban, amikor hosszabb az áttétel, és alacsony a fordulat, szörnyű morgás keletkezik, még a kasznin is érezni a rezgést. Olyasmi a hang, mintha alulról egy taliga apró manó fúrná az alját egy hipermarketben vásárolt ütvefúróval. Legfőképp 1800 és 2200 között (tehát a leggyakrabban használt fordulatokon) jön elő, de csak akkor, ha gyorsítok, vagy egy emelkedő miatt több gázt kell adni. Először váltóra gyanakodtam, de a szerviz hívott egy automatás gurut, aki megerősítette, hogy a váltó funkcionálisan abszolút rendben van. Találgattam, hogy hátha valahol lóg a kipufogórendszer, és az rezonál valahova a kasznihoz. Talált is a szerviz egy elszakadt gumi felfogatást, de a hang, az maradt. Akkor aztán valamelyik motortartó bakra tippeltem, az alján, a váltónál lévő helyére be is került egy új próbaképpen, de a helyzet mit sem változott. A többi bak cseréjére az volt a válasz, hogy azt "próbáljuk ki" alapon nem lehet kicserélni, és 36000 HUF darabja, és miután azok rendben vannak, úgysem lesz jobb. (Mondjuk én nézegettem a bakok környékén, nem láttam, hogy bárki is hozzányúlt volna) Különben is, tudjam meg, márkaszervizben már régen elhajtottak volna, mert senki sem ér rá napokig ülni egy ilyen problémán, azonfelül a puszta hang még nem jelent feltétlen rendellenes működést. Kösz.
Na persze ők bolondok lennének elhajtani, hiszen az összes céges Transitot ők kendácsolják (elég jól), és nyilván ott hagyhatnám még napokig az autót, hátha találnak valamit - de az biztos, hogy véget ért a tudomány. Szóval a kérdés az, hogy ismert-e automata Mondeón bármi, ami ki tud lazulni, zörögni, kerregni tud terheléskor, vagy ha ilyen nincs a tudásbázisban, van-e olyan kolléga Budaörsön, vagy a III. kerületben, vagy este akárhol, aki vetne rá egy fület?
Ez utóbbi esetben természetesen nem kívánom ingyen. Bármilyen tippet pedig előre is köszönök!
Üdv
ST
töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2975 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 04:57:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.26 hétfő, 01:19:34
töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501815#msg501815
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2976 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 07:59:50 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.25 vasárnap, 23:08:55
hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár...
Kicsit eltöprengtem...miért van, hogy hazánkban 200 e km körül szinte kötelező a pcsúcs csere.
A kamionosoktól hallottam, hogy a magyar gázolaj pocsék! Valamivel hígítják?
Németben vagy osztrákban éveket lemegy egy Mondi, csak minden 50-60 ezer km-nél cserélik a go szűrőt, ahogy az előírva.
Majd amikor bekerül az autó magyarföldre, és megkóstolja a hazait, egyből belebetegszik, hiába cseréljük a go szűrőt minden 20 e km után. Valami magyarázatnak lennie kell.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2977 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 11:16:18 »
Csupa jó hírek. Kezdek már én is attól parázni, hogy a 2,2-esem azért csak 2,1milla mert lehet, hogy kakai a porlasztó csúcs és 2hónap után én is fizethetek egy rakás pénzt a cserékért. Ha olyan kakai a magyar gázolaj, akkor hol a fenébe tankoljak? Én eddig az O+ -nál tankoltam mivel relatív olcsó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2978 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 11:24:29 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:16:18
Csupa jó hírek. Kezdek már én is attól parázni, hogy a 2,2-esem azért csak 2,1milla mert lehet, hogy kakai a porlasztó csúcs és 2hónap után én is fizethetek egy rakás pénzt a cserékért. Ha olyan kakai a magyar gázolaj, akkor hol a fenébe tankoljak? Én eddig az O+ -nál tankoltam mivel relatív olcsó.
Nincs a magyar gázolajjal semmi baj szerintem. Nem kell félni a pcsúcs hibától. És az a 2.1 milla nem olyan alacsony ár, főleg nem gyanusan alacsony ár.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2979 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 11:29:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.26 hétfő, 11:24:29
Nincs a magyar gázolajjal semmi baj szerintem. Nem kell félni a pcsúcs hibától. És az a 2.1 milla nem olyan alacsony ár, főleg nem gyanusan alacsony ár.
Neked legyen igazad!
Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2980 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 12:03:28 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:29:18
Neked legyen igazad!
Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.
Nem tudom hol kötötted, és az is igaz, hogy az enyém csak 2.0TDCi, de a genertelnél nekem eléggé alacsony.
Konkrétan kevesebb, mint az off Polo-ra volt.
Casco 6.950,-/hó
Kötelező: 6.750,-/negyedév
Persze a tied nagyobb motor, és felszereltség, meg gondolom nem heves megyei szerződő fél, de nézd meg, lehet, hogy jobban jársz...
Szerk.: Ja, és bocsi az offért!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2981 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 12:05:53 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:29:18
Neked legyen igazad!
Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.
Jól fog működni az tuti, elméletileg a 2,2-es motorikusan jobb, mint a sima 2-es tdci. A gázolaj meg olyan amilyen. Elméletileg a jó üzemagyag fogalom én mindig adok minden tankolásnál mindkét autónknak spuri adalékot.
Adj meg neki továbbá minden szükségest ami kell karbantartásilag meg figyelj arra, hogy hidegen ne bántsd. Alf megnézte az autót az jó lesz! Ezekre figyelj csak szvsz aztán sztm elégedett mondeós leszel.
Az átírás meg a biztosítás már csak ilyen. Ne csak neked legyen jó, hanem más is örüljön, ha autót veszel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2982 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 12:06:41 »
17eft / negyedév cascoval. Céges kocsinak veszem. Sajna más a cégnél mint magánszemélynél.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2983 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 12:22:28 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 12:06:41
17eft / negyedév cascoval. Céges kocsinak veszem. Sajna más a cégnél mint magánszemélynél.
Ja, az igaz, bocsi!
De egyébként ha kiszámolom, akkor nekem 3x6.950,- = 20.850,- + 6.750,- (kötelező), az összesen 27.600,- / negyedév!
A tied ilyen formán állati olcsó!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
una038
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2984 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 13:42:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.26 hétfő, 01:19:34
töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.
Reményt adtál, köszönöm
Akkor ez aláfekve odahaza lámpa+krova kombóval megoldható?
Üdv
ST
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2985 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 13:48:22 »
Hello ! Talán az enyémhez tudnál?
? üdv Tibi sürgős lenne
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2986 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:14:53 »
Idézetet írta: una038 - 2010.04.26 hétfő, 13:42:29
Reményt adtál, köszönöm
Akkor ez aláfekve odahaza lámpa+krova kombóval megoldható?
Üdv
ST
Tipikus DIY munka. De a ford szerviz is megcsinálja, ha úgy kéred, hogy fixálják le a turbócső rögzítését a segédkerethez.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2987 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:34:53 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.26 hétfő, 12:05:53
Jól fog működni az tuti, elméletileg a 2,2-es motorikusan jobb, mint a sima 2-es tdci. A gázolaj meg olyan amilyen. Elméletileg a jó üzemagyag fogalom én mindig adok minden tankolásnál mindkét autónknak spuri adalékot.
Adj meg neki továbbá minden szükségest ami kell karbantartásilag meg figyelj arra, hogy hidegen ne bántsd. Alf megnézte az autót az jó lesz! Ezekre figyelj csak szvsz aztán sztm elégedett mondeós leszel.
Az átírás meg a biztosítás már csak ilyen. Ne csak neked legyen jó, hanem más is örüljön, ha autót veszel
A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis
Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem
Ha igen akkó milyet és mé?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2988 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:36:25 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 15:34:53
A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis
Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem
Ha igen akkó milyet és mé?
Sokan tesznek bele, én soha nem tettem bele egyikbe se (ez a 4. tdci-m, volt kettő Fiesta /1.4-1.6/ és két mondejo) és nem is fogok.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2989 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:44:22 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 15:34:53
A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis
Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem
Ha igen akkó milyet és mé?
Hát van aki tesz bele van aki nem. Én spurit teszek bele. Miért? A legfontosabb, hogy jobban fogyaszt, meg szvsz jobban is gyorsul, könnyebben indul hidegben, elméletileg tisztítja a csúcsokat és kipuf rendszert is és halkabb is lett a gép. (Na meg magyar termék) Sajna nekem nincs akkora tapasztalatom, mint a Tominak. Csak 25 ezret mentünk a 2 géppel meg adalékkal. Hát ezekkel tudom csak alátámasztani.
Majd az idő elmondja, hogy segít-e valamit a csúcsokon pl vagy sem.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
una038
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2990 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:47:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.26 hétfő, 15:14:53
Tipikus DIY munka. De a ford szerviz is megcsinálja, ha úgy kéred, hogy fixálják le a turbócső rögzítését a segédkerethez.
Köszönöm, nekiállok!
Naplózva
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2991 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:51:18 »
Lehet , hogy én is ennél maradok egyrészt olcsóbb, másrészt olcsóbb.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2992 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:55:08 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 15:51:18
Lehet , hogy én is ennél maradok egyrészt olcsóbb, másrészt olcsóbb.
Te autód Te döntésed
Tartsd karban és hidegen ne taposd és mint már említettem nem lesz baj sztm!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2993 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 16:06:49 »
Vigyázni fogok rá csak legyen már végre nálam.
epedek Nem lehet így élni, hogy nincs az embernek egy 155 lóerős kocsija
Naplózva
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2994 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 16:39:31 »
Üdv Mindenkinek!
Sikerült átolvasni az egész TDCI topikot. Igaz nekem már MK4 van, ott még csak 4 oldalnyi írás van. De gondolom hogy szerkezetileg nem nagyon tér el egymástól a 2.0-2.0-es, vagy az 1.8-1.8-as. Vagy nagyot tévednék?
Amúgy rengeteg fontos dogot olvastam az írásaitokban.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2995 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 17:59:20 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.25 vasárnap, 23:47:03
Pontosan ugyan így kezdte nekem is. Jövőhéten ha minden igaz már okosabb leszek, mert most e miatt van szervizben a kocsi. Remélem jó híreim lesznek
Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2996 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 18:48:37 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.26 hétfő, 17:59:20
Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
bunyeket kérdezd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2997 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 18:52:26 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.04.26 hétfő, 17:59:20
Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
Keressenek csak szépen olcsóbbat:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2998 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 18:56:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.26 hétfő, 18:52:26
Keressenek csak szépen olcsóbbat:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
na ez elég szép különbség
ezek után elég erősen lehúzás szaga van. vagy csak nekem jött ez így le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2999 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 18:56:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.26 hétfő, 18:52:26
Keressenek csak szépen olcsóbbat:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ