Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:03:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623831 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2010.04.24 szombat, 19:13:40 »

Hát nem tudom asszem egy darabig nekem így is durva lesz  hehe
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2010.04.24 szombat, 19:23:11 »

olyankor jön a chip

Áhh, ne essünk túlzásba. Ésszel kell tudni, hogy ez azért nem kevés.  vigyor3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:42:13 »

Mi ez valami Űrhajó? Itt ilyen nyomások vannak... Shocked nem csoda ha péppé megy egy idő után. Mondjuk volt valamiféle rakéta filingem, amikor kipróbáltam a 2,2-est. nyes
Érzékeny dolog ez. A nagy üzemi nyomású alkatrészek védelme érdekében érzékeny a vezérlés az üzemanyag rendszeri nyomás határértékeire. Azaz az ECU mindenképp "szól", ha a CR rendszer nyomásával gond van (alacsony/magas a várt értékhez képest), de ha jó a nyomás, hibás prolasztó esetében sem szól.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:50:28 »

Mi ez valami Űrhajó? Itt ilyen nyomások vannak... Shocked nem csoda ha péppé megy egy idő után. Mondjuk volt valamiféle rakéta filingem, amikor kipróbáltam a 2,2-est. nyes
a CR nyomás relativ. Pont a 2,2-esnél kissebb lesz a fajlagos terhelés a csúcson mint a 2,0-n mert más a porlasztócsúcs. Mondanám hogy elmélet de én 0 km-óta használom az enyémet és már beleraktam 200k km-et semmi gond. Amint az várható volt se a csúcsok se a egyébb nem akar meghalni. Illetve van egy gyengéje az EGR szelep de azt dugózni kell, ja meg most cserélem az első csapágyat amit 100eKm-ként illene  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:54:06 »

olyankor jön a chip
Vagy már ilyenkor az ember elkezdi nézegetni a konkurenciát mert azok már kijöttek a biturbos motorokkal (250CDI, D5)  Undecided Úgy látszik elvitte a válság a biturbo 2,2TDCi-t  rinya
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:59:03 »

Vagy már ilyenkor az ember elkezdi nézegetni a konkurenciát mert azok már kijöttek a biturbos motorokkal (250CDI, D5)  Undecided Úgy látszik elvitte a válság a biturbo 2,2TDCi-t  rinya
és hozott helyette luxus adót....170 le felett  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:15:55 »

és hozott helyette luxus adót....170 le felett  eplus2
Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:19:27 »

Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.  nyes
te mit tudsz amit mi nem?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:20:23 »


Már az ügyintézővel régóta tegeződünk és megcsörget ha készült kép.... eplus2

És honnan hív az ügyintéző? Honnan ismered? Az ország másik végéről tartjátok a kapcsolaot? Huh?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:22:43 »

Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.  nyes
Hú akkor hétfőtől 3 millióval többen fognak adót fizetni....egyből vinné valamire ez az ország taps smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:23:24 »

te mit tudsz amit mi nem?? wow1
Hát olvasom  a pravdát meg hallgatom az igéreteket, azokból ma még van bőven.   nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:24:08 »

Hú akkor hétfőtől 3 millióval többen fognak adót fizetni....egyből vinné valamire ez az ország taps smile
A próféta szóljon belőled  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:24:42 »

Valamit valamiért. Különben meg hétfőtől úgyis jön a kánaán. Azok is adót fognak fizetni akik eddig nem, így el lehet nyugodtan törölni a luxus adót.  nyes

Én is ezt mondom mindenkinek... de általában hülének néznek..

Meg azt is szoktam mondani, hogy:
- szharból nem lehet várat építeni
- május 17-től nem építik át a kerítéseket, hogy kolbászból legyen
- stb
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 09:41:51 »

Ha mindenki csak egy hónapban annyit adót fizetne amennyit én, az ország világelső lenne. Elegem van az adózásból. Kaksi ez az ország az a baj. És attól tartok, hogy az a bizonyos "kánaán" a parlamenti érdeklődés hiányában határozatlan ideig elmarad. gun Legalábbis ami a hazánk egyszerű halandóit illeti.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 20:15:24 »

A csúcsok biztos megadták magukat,de hogy a nagynyomású azt erősen kétlem-eseély van rá ,de az elgurul kumma sokat.Arról nem beszélve,hogy kiderüljön,hogy a pumpedli kaka,ahhoz próbapadra kellene rakatni pl. Itt: http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Egészen addig amíg nincs meg egy ilyen szakvélemény,addig több mint valószínű,hogy a pumpedli jó.Ha nincs a szűrőben fémreszelék,akkor meg szinte biztos.
Ez mondjuk -200e ft,ha nem kell kicserélni.Ha mégis kicseréltetik veled,akkor ők vannak beljebb egy új szivattyúval.
Szóval valószínú,hogy a csúcsok behaltak,de pumpát csak akkor cseréltess,ha van róla szakvélemény neves szakműhelyből,bemondásra ne!
 wave
Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 20:21:13 »

Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...
jártak itt már úgy, hogy az ecu elfelejtette a csúcsok kalibrációs kódjait és nem indult a gép
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 20:42:17 »

Mindenképp csúcsokra gondoltunk mi is. Az az igazság, hogy egyébként nem értek ezekhez a dolgokhoz. Amikor elkezdett akadozva menni az autó, akkor, kiolvastattam a hibát, és üzemanyag ellátás problémát olvastak. Még mindig porlasztóra gyanakodott mindenki. Viszont aztán egyszer csak leállt az autó, és nem tudtam többet beindítani. Ekkor elvontattuk Szegeden egy jó nevű szervizbe, és ott megint hibaolvasás, ott mérték a nyomást, amit ez a szivattyú csinál, 0 volt. Most elküldték Békéscsabára a szivattyút, valami szakszervizbe, hogy megállapítsák mi a gond vele. Azt is mondták, hogy a szivattyú ha elromlott, az ki is nyírhatta a porlasztókat is, de arra annyit már mondta, hogy ránézésre nincs bajuk. Azt viszont nem tudom, hogy ránézésre mit lehet azokon megállapítani. Most épp a békéscsabai szervizre várunk, hogy mi a helyzet. Sok mindenhez nem értek én itt, ez a nagy gond...

hát igen vannak olyan emberek akiknek mikronos és röntgen szemük van.....pl főnököm, falbav
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 21:34:15 »

jártak itt már úgy, hogy az ecu elfelejtette a csúcsok kalibrációs kódjait és nem indult a gép
Az az igazság, hogy egy "kicsit" ideges lettem, hogy meg leszek szívatva ezzel a nagynyomású szivattyúval, és azt is kicserélik, meg a porlasztókat is, és kifizetem egy fél autó árát... Ameddig nem írtátok ezeket, csak azon idegeskedtem, hogy a szivattyú ne kerüljön majd sokba.
Naplózva
kanyo.zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 22:47:02 »

Sziasztok!

2002.12  havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!! integet2 Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?

előre is köszi!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 23:03:37 »

Sziasztok!

2002.12  havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!! integet2 Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?

előre is köszi!!!
Nagy valószínűséggel porlasztócsúcs csere előtt állsz. Csináltass egy poharazást is a csúcsokról, abból látni fogják hogy melyik halódik. Átmeneti olcsó megoldás lehet kb 10ekm-re a felprogramozás, de nem szerencsés mert dugó lyukadást is okozhat. Célszerű de drága mulatság cserélni mind a 4-et.
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 23:08:55 »

hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár... szomoru1
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 23:19:06 »

hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár... szomoru1
Bírják azok csak nem mindegy hogy ténylegesen mennyi a futásteljesítmény. Dühítően könnyű visszatekerni tekerni bármely autó km óráját. Egy mondeoét meg még ennél is könnyebb.  Undecided
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 23:47:03 »

Sziasztok!

2002.12  havi 2.0 TDCI motoros autóm nekem is elkezdett olyat csinálni, hogy menet közben, elkezdett villogni az izzítás visszajelző,de nem mindig, majd néha-néha leáll az autó, de utána pöcre indul. Kiolvastattam a hibát és valami olyasmit írt ki hogy magas/alacsony nyomású pumpa. Létezik ez? Csak mert már teljesen tanácstalan vagyok és a jó multkor is segítettek nekem a turbóm megoldásában, amiért ezer hála!!! integet2 Esetleg ebben tud-e valaki segíteni?

előre is köszi!!!
Pontosan ugyan így kezdte nekem is. Jövőhéten ha minden igaz már okosabb leszek, mert most e miatt van szervizben a kocsi. Remélem jó híreim lesznek  Undecided
Naplózva
una038
Vendég
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 00:16:30 »

Sziasztok

Ti bölcs emberek, és dr. House-t megszégyenítő diagnoszták vagytok, segítsetek kérlek. Hosszú lesz. 2002 12. havi 2.0 TDCi Mondeóm van, automata, 205000 km. A szokásos dolgok (csúcs, szíjak, feszítő, miegyéb) már mind megvoltak, vigyázok az autóra, szeretem, ő is engem. Roppant érzékeny vagyok mindenféle rendellenes zajra, így általában már azelőtt ki szokott derülni a készülő turpisság, mielőtt valami komolyabb baj kialakulna. A szerviz, ahová járok, mindig korrekt partner volt egy kis nyomozásban, de most vakarják a fejüket, sőt, a végére szelektív hallásuk is lett.

Az autóval az a baj, hogy valami morog benne. Konkrétan ha gyorsítok, szépen váltogat felfelé a váltó, a 4. és az 5. fokozatban, amikor hosszabb az áttétel, és alacsony a fordulat, szörnyű morgás keletkezik, még a kasznin is érezni a rezgést. Olyasmi a hang, mintha alulról egy taliga apró manó fúrná az alját egy hipermarketben vásárolt ütvefúróval. Legfőképp 1800 és 2200 között (tehát a leggyakrabban használt fordulatokon) jön elő, de csak akkor, ha gyorsítok, vagy egy emelkedő miatt több gázt kell adni. Először váltóra gyanakodtam, de a szerviz hívott egy automatás gurut, aki megerősítette, hogy a váltó funkcionálisan abszolút rendben van. Találgattam, hogy hátha valahol lóg a kipufogórendszer, és az rezonál valahova a kasznihoz. Talált is a szerviz egy elszakadt gumi felfogatást, de a hang, az maradt. Akkor aztán valamelyik motortartó bakra tippeltem, az alján, a váltónál lévő helyére be is került egy új próbaképpen, de a helyzet mit sem változott. A többi bak cseréjére az volt a válasz, hogy azt "próbáljuk ki" alapon nem lehet kicserélni, és 36000 HUF darabja, és miután azok rendben vannak, úgysem lesz jobb. (Mondjuk én nézegettem a bakok környékén, nem láttam, hogy bárki is hozzányúlt volna) Különben is, tudjam meg, márkaszervizben már régen elhajtottak volna, mert senki sem ér rá napokig ülni egy ilyen problémán, azonfelül a puszta hang még nem jelent feltétlen rendellenes működést. Kösz.

Na persze ők bolondok lennének elhajtani, hiszen az összes céges Transitot ők kendácsolják (elég jól), és nyilván ott hagyhatnám még napokig az autót, hátha találnak valamit - de az biztos, hogy véget ért a tudomány. Szóval a kérdés az, hogy ismert-e automata Mondeón bármi, ami ki tud lazulni, zörögni, kerregni tud terheléskor, vagy ha ilyen nincs a tudásbázisban, van-e olyan kolléga Budaörsön, vagy a III. kerületben, vagy este akárhol, aki vetne rá egy fület?

Ez utóbbi esetben természetesen nem kívánom ingyen. Bármilyen tippet pedig előre is köszönök!

Üdv
ST
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 01:19:34 »

Sziasztok

Ti bölcs emberek, és dr. House-t megszégyenítő diagnoszták vagytok, segítsetek kérlek. Hosszú lesz. 2002 12. havi 2.0 TDCi Mondeóm van, automata, 205000 km. A szokásos dolgok (csúcs, szíjak, feszítő, miegyéb) már mind megvoltak, vigyázok az autóra, szeretem, ő is engem. Roppant érzékeny vagyok mindenféle rendellenes zajra, így általában már azelőtt ki szokott derülni a készülő turpisság, mielőtt valami komolyabb baj kialakulna. A szerviz, ahová járok, mindig korrekt partner volt egy kis nyomozásban, de most vakarják a fejüket, sőt, a végére szelektív hallásuk is lett.

Az autóval az a baj, hogy valami morog benne. Konkrétan ha gyorsítok, szépen váltogat felfelé a váltó, a 4. és az 5. fokozatban, amikor hosszabb az áttétel, és alacsony a fordulat, szörnyű morgás keletkezik, még a kasznin is érezni a rezgést. Olyasmi a hang, mintha alulról egy taliga apró manó fúrná az alját egy hipermarketben vásárolt ütvefúróval. Legfőképp 1800 és 2200 között (tehát a leggyakrabban használt fordulatokon) jön elő, de csak akkor, ha gyorsítok, vagy egy emelkedő miatt több gázt kell adni. Először váltóra gyanakodtam, de a szerviz hívott egy automatás gurut, aki megerősítette, hogy a váltó funkcionálisan abszolút rendben van. Találgattam, hogy hátha valahol lóg a kipufogórendszer, és az rezonál valahova a kasznihoz. Talált is a szerviz egy elszakadt gumi felfogatást, de a hang, az maradt. Akkor aztán valamelyik motortartó bakra tippeltem, az alján, a váltónál lévő helyére be is került egy új próbaképpen, de a helyzet mit sem változott. A többi bak cseréjére az volt a válasz, hogy azt "próbáljuk ki" alapon nem lehet kicserélni, és 36000 HUF darabja, és miután azok rendben vannak, úgysem lesz jobb. (Mondjuk én nézegettem a bakok környékén, nem láttam, hogy bárki is hozzányúlt volna) Különben is, tudjam meg, márkaszervizben már régen elhajtottak volna, mert senki sem ér rá napokig ülni egy ilyen problémán, azonfelül a puszta hang még nem jelent feltétlen rendellenes működést. Kösz.

Na persze ők bolondok lennének elhajtani, hiszen az összes céges Transitot ők kendácsolják (elég jól), és nyilván ott hagyhatnám még napokig az autót, hátha találnak valamit - de az biztos, hogy véget ért a tudomány. Szóval a kérdés az, hogy ismert-e automata Mondeón bármi, ami ki tud lazulni, zörögni, kerregni tud terheléskor, vagy ha ilyen nincs a tudásbázisban, van-e olyan kolléga Budaörsön, vagy a III. kerületben, vagy este akárhol, aki vetne rá egy fület?

Ez utóbbi esetben természetesen nem kívánom ingyen. Bármilyen tippet pedig előre is köszönök!

Üdv
ST
töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 04:57:17 »

töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.
vigyor3 http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501815#msg501815  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 07:59:50 »

hullanak a pcs.-k, ebből jól él a gyár... szomoru1

Kicsit eltöprengtem...miért van, hogy hazánkban 200 e km körül szinte kötelező a pcsúcs csere.
A kamionosoktól hallottam, hogy a magyar gázolaj pocsék! Valamivel hígítják?
Németben vagy osztrákban éveket lemegy egy Mondi, csak minden 50-60 ezer km-nél cserélik a go szűrőt, ahogy az előírva.
Majd amikor bekerül az autó magyarföldre, és megkóstolja a hazait, egyből belebetegszik, hiába cseréljük a go szűrőt minden 20 e km után. Valami magyarázatnak lennie kell.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 11:16:18 »

Csupa jó hírek. Kezdek már én is attól parázni, hogy a 2,2-esem azért csak 2,1milla mert lehet, hogy kakai a porlasztó csúcs és 2hónap után én is fizethetek egy rakás pénzt a cserékért. Ha olyan kakai a magyar gázolaj, akkor hol a fenébe tankoljak? Én eddig az O+ -nál tankoltam mivel relatív olcsó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 11:24:29 »

Csupa jó hírek. Kezdek már én is attól parázni, hogy a 2,2-esem azért csak 2,1milla mert lehet, hogy kakai a porlasztó csúcs és 2hónap után én is fizethetek egy rakás pénzt a cserékért. Ha olyan kakai a magyar gázolaj, akkor hol a fenébe tankoljak? Én eddig az O+ -nál tankoltam mivel relatív olcsó.

Nincs a magyar gázolajjal semmi baj szerintem. Nem kell félni a pcsúcs hibától. És az a 2.1 milla nem olyan alacsony ár, főleg nem gyanusan alacsony ár.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 11:29:18 »

Nincs a magyar gázolajjal semmi baj szerintem. Nem kell félni a pcsúcs hibától. És az a 2.1 milla nem olyan alacsony ár, főleg nem gyanusan alacsony ár.
Neked legyen igazad!  vigyor3 Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 12:03:28 »

Neked legyen igazad!  vigyor3 Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.

Nem tudom hol kötötted, és az is igaz, hogy az enyém csak 2.0TDCi, de a genertelnél nekem eléggé alacsony.
Konkrétan kevesebb, mint az off Polo-ra volt.
Casco 6.950,-/hó
Kötelező: 6.750,-/negyedév

Persze a tied nagyobb motor, és felszereltség, meg gondolom nem heves megyei szerződő fél, de nézd meg, lehet, hogy jobban jársz...


Szerk.: Ja, és bocsi az offért!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 12:05:53 »

Neked legyen igazad!  vigyor3 Jó lenne ha egy darabig jól működne alattam. Ha minden jól megy akkor szerdán elhozhatom. Az átírás igen borsós összegre jött ki. A biztosítás szintén durva.
Jól fog működni az tuti, elméletileg a 2,2-es motorikusan jobb, mint a sima 2-es tdci. A gázolaj meg olyan amilyen. Elméletileg a jó üzemagyag fogalom én mindig adok minden tankolásnál mindkét autónknak spuri adalékot.
Adj meg neki továbbá minden szükségest ami kell karbantartásilag meg figyelj arra, hogy hidegen ne bántsd. Alf megnézte az autót az jó lesz! Ezekre figyelj csak szvsz aztán sztm elégedett mondeós leszel.

Az átírás meg a biztosítás már csak ilyen. Ne csak neked legyen jó, hanem más is örüljön, ha autót veszel   gun
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 12:06:41 »

17eft / negyedév cascoval. Céges kocsinak veszem. Sajna más a cégnél mint magánszemélynél.   Angry
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 12:22:28 »

17eft / negyedév cascoval. Céges kocsinak veszem. Sajna más a cégnél mint magánszemélynél.   Angry

Ja, az igaz, bocsi!
De egyébként ha kiszámolom, akkor nekem 3x6.950,- = 20.850,- + 6.750,- (kötelező), az összesen 27.600,- / negyedév!  falbav
A tied ilyen formán állati olcsó!  wow1 eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
una038
Vendég
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 13:42:29 »

töltőlevegő cső rögzítés lehet szemből jobb elől lent a segédkeretnél. Nemrég postolta valaki ismét a képeket. Szörnyű hangja van.

Reményt adtál, köszönöm Smiley

Akkor ez aláfekve odahaza lámpa+krova kombóval megoldható?

Üdv

ST
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 13:48:22 »

Hello ! Talán az enyémhez tudnál?Huh?? üdv Tibi sürgős lenne
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:14:53 »

Reményt adtál, köszönöm Smiley

Akkor ez aláfekve odahaza lámpa+krova kombóval megoldható?

Üdv

ST
wave
Tipikus DIY munka. De a ford szerviz is megcsinálja, ha úgy kéred, hogy fixálják le a turbócső rögzítését a segédkerethez.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:34:53 »

Jól fog működni az tuti, elméletileg a 2,2-es motorikusan jobb, mint a sima 2-es tdci. A gázolaj meg olyan amilyen. Elméletileg a jó üzemagyag fogalom én mindig adok minden tankolásnál mindkét autónknak spuri adalékot.
Adj meg neki továbbá minden szükségest ami kell karbantartásilag meg figyelj arra, hogy hidegen ne bántsd. Alf megnézte az autót az jó lesz! Ezekre figyelj csak szvsz aztán sztm elégedett mondeós leszel.

Az átírás meg a biztosítás már csak ilyen. Ne csak neked legyen jó, hanem más is örüljön, ha autót veszel   gun

A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis  Huh? Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem  vigyor3 Ha igen akkó milyet és mé? Grin
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:36:25 »

A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis  Huh? Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem  vigyor3 Ha igen akkó milyet és mé? Grin

Sokan tesznek bele, én soha nem tettem bele egyikbe se (ez a 4. tdci-m, volt kettő Fiesta /1.4-1.6/ és két mondejo) és nem is fogok.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:44:22 »

A használatiba az van, hogy ne adjuk hozzá semmi adalékot. Most ez igaz vagy hamis  Huh? Szabad vagy sem. Ha nem akkor milyet nem  vigyor3 Ha igen akkó milyet és mé? Grin

Hát van aki tesz bele van aki nem. Én spurit teszek bele. Miért? A legfontosabb, hogy jobban fogyaszt, meg szvsz jobban is gyorsul, könnyebben indul hidegben, elméletileg tisztítja a csúcsokat és kipuf rendszert is és halkabb is lett a gép. (Na meg magyar termék) Sajna nekem nincs akkora tapasztalatom, mint a Tominak. Csak 25 ezret mentünk a 2 géppel meg adalékkal. Hát ezekkel tudom csak alátámasztani.
Majd az idő elmondja, hogy segít-e valamit a csúcsokon pl vagy sem.


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
una038
Vendég
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:47:55 »

wave
Tipikus DIY munka. De a ford szerviz is megcsinálja, ha úgy kéred, hogy fixálják le a turbócső rögzítését a segédkerethez.


Köszönöm, nekiállok!
Naplózva
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:51:18 »

Lehet , hogy én is ennél maradok egyrészt olcsóbb, másrészt olcsóbb.  nyes
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:55:08 »

Lehet , hogy én is ennél maradok egyrészt olcsóbb, másrészt olcsóbb.  nyes
Te autód Te döntésed  smile

Tartsd karban és hidegen ne taposd és mint már említettem nem lesz baj sztm!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 16:06:49 »

Vigyázni fogok rá csak legyen már végre nálam.  szomoru1 epedek Nem lehet így élni, hogy nincs az embernek egy 155 lóerős kocsija  eplus2
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 16:39:31 »

Üdv Mindenkinek!

Sikerült átolvasni az egész TDCI topikot.  Igaz nekem már MK4 van, ott még csak 4 oldalnyi írás van.  De gondolom hogy szerkezetileg nem nagyon tér el egymástól a 2.0-2.0-es, vagy az 1.8-1.8-as. Vagy nagyot tévednék?
Amúgy rengeteg fontos dogot olvastam az írásaitokban.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 17:59:20 »

Pontosan ugyan így kezdte nekem is. Jövőhéten ha minden igaz már okosabb leszek, mert most e miatt van szervizben a kocsi. Remélem jó híreim lesznek  Undecided
Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 18:48:37 »

Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
bunyeket kérdezd meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 18:52:26 »

Fejlemény van az én autómmal. A szervizben azt mondták ismét, hogy a csúcsokkal semmi gond. A nagynyomású szivattyú jó, viszont van rajta, vagy mellette (nem értek hozzá, fogalmam sincs hogy hol) egy úgynevezett nyomástartó szelep. Na ez romlott el nekem, és ezt kell cserélni. Első nekifutásra azt mondták, hogy 85 000 Ft az új ára, és holnap délelőttre derül ki, hogy tudnak-e valahonnan olcsóbban szerezni. Itt valaki esetleg tud tippet adni, hogy honnan vegyek ilyet?
Keressenek csak szépen olcsóbbat:
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 18:56:03 »

na ez elég szép különbség wow1 ezek után elég erősen lehúzás szaga van. vagy csak nekem jött ez így le szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 18:56:18 »

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.